Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2020 08:17 - Е-ех, ако не бяха кратункоФците от 10.11.89-та - 2 ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 790 Коментари: 14 Гласове:
4

Последна промяна: 05.11.2020 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                ... ТАКИВА ГИ НАТВОРИХА, 

                                         ЧЕ НЕ САМО СЧУПИХА „ХУБАВАТА
"

                                 СИ СОЦИАЛИСТИЧЕСКА ДЪРЖАВА И Н.Р.Б.

                            АМИ САМИ ОТВОРИХА ВРАТАТА НА „ОБОРА
" СИ 

                         А ПОСЛЕ ДРУГИТЕ ИМ ВИНОВНИ ... И КРАТУНКОВЦИ



                    НОЕМВРИ - 
МЕСЕЦ НА КРАТУНКОВЦИТЕ ... ОРИГИНАЛИТЕ


/ Предложението е на Десислава Атаносова а мотивите и са, че умен човек може да каже глупост но глупав човек не може да каже мъдрост дори, и да има тапия от СОРБОНАТА / 


  
"Закъснях за предаването, защото с едни ченгета от ДС се чудехме как да измъчваме нечии дядо!"     


"Притеснявам се, че с едно изречение, без да го искам, нараних хора, събудих у тях мъчителни спомени. За това - съжалявам!
Генът е важен. Родовата памет също. Насилието е неприемливо, независимо дали идва от фашисти, комунисти или мутри"

ПИТАМ СЕ КОЛКО НЕАДЕКВАТНИ ИЗКАЗВАНИЯ ТРЯБВА ДА СЕ СЛОЖАТ НА КАНТАРА, ЧЕ ДА ГИ СРАВНИМ ЩО Е ГЛУПОСТ СПРЯМО С ТОВА ДОКАЗАНОТО ВЕЧЕ.



Гласувай:
4



1. apostapostoloff - Социалист ли е,
05.11.2020 08:27
не ми го хвали.
цитирай
2. getmans1 - Социалист ли е, . . . не ми го хвали. . . ...
05.11.2020 09:10
apostapostoloff написа:
Социалист ли е,... не ми го хвали.


... Е, как да не я фалиш такваз глупост, бе ...
цитирай
3. fun1001 - :-))))..а бе кой..
05.11.2020 09:18

... червен..зеленчук, го измисли тва..с кратункоффците)
цитирай
4. getmans1 - :-)))). . а бе кой. . . . . червен. . ...
05.11.2020 09:27
fun1001 написа:
:-))))..а бе кой..
... червен..зеленчук, го измисли тва..с кратункоффците)


... А бе, ... това „червените кратуни„ май бях аз ... ама друг го крадна и разшири по значение, и фактически ... СИ ГУ ТУРНА, сам...
цитирай
5. vencivaleri1951 - Нямаш представа колко си прав
05.11.2020 09:31
До 10 ноември ,,тапиите,, от Сорбоната, от Петербург , научна степен...не ти даваха достъп до кой знае колко повече ресурс от притежателите на делиорманска тапия например. Приблизително равни доходи, приблизително еднакъв достъп до обществени фондове и социални придобивки, приблизително равна перспектива за развитие на наследниците.
След 10 ноември, ако перифразираме Хегел , то трупането на ,,тапии,, доведе и до натрупването на неравенство. Неравенство в гореизброеното.
И неравенството дойде именно от тапиите , независимо колко ,,глупави ръце ,, да ги държеха. Глупаците благодарение на ,,тапиите,, знаеха какво иде след тази дата , а ерудитите без тапии не знаеха. С две думи дойде неравенство и то такова, каквото ерудитите никога не са очаквали , че ще им се случи. И от там ожесточаване и агресия , мечти за лустрация и ,,съвети ,, кой да е ,,по нисък от тревата,,
цитирай
6. getmans1 - До 10 ноември, , тапиите, , от Сор...
05.11.2020 11:10
vencivaleri1951 написа:
До 10 ноември ,,тапиите,, от Сорбоната, от Петербург , научна степен...не ти даваха достъп до кой знае колко повече ресурс от притежателите на делиорманска тапия например. Приблизително равни доходи, приблизително еднакъв достъп до обществени фондове и социални придобивки, приблизително равна перспектива за развитие на наследниците.


... ЗНАЧИ СМЕ ЖИВЕЛИ В ДВЕ ДЪРЖАВИ ... ТИ АЗ ... ти с тапията, ръщопляскаше по конгреси и тезиси, там бореше малки правди и големи неправди ... а аз гледах в живота какви реално ги вършехте ... сами си серяхте на РЪКОПЛЕСКАВИЦИТЕ ... затова на 10.11. КРАТУНКОВЦИ решиха да променят сиснемата ... ЕХО-О-О-О, ЧЕХИЯ КЪДЕ СИИИИИ ...

vencivaleri1951 написа:
След 10 ноември, ако перифразираме Хегел , то трупането на ,,тапии,, доведе и до натрупването на неравенство. Неравенство в гореизброеното.


... ТЕ ТАВА, написаното в стил БОГАТ РЕЧНИК на мен не ми върши работа ... пък така като гледам по-долните ти писания теб само те излага ...

vencivaleri1951 написа:
И неравенството дойде именно от тапиите , независимо колко ,,глупави ръце ,, да ги държеха. Глупаците благодарение на ,,тапиите,, знаеха какво иде след тази дата , а ерудитите без тапии не знаеха. С две думи дойде неравенство и то такова, каквото ерудитите никога не са очаквали , че ще им се случи. И от там ожесточаване и агресия , мечти за лустрация и ,,съвети ,, кой да е ,,по нисък от тревата,,


... Каквото недоносче ви бе социализъма още по-голямо ви е и капитализъма ... построен по ваш тертип, без харлаковци и кръволоци които нямат нищо общо с лустрацията, нито със блянуваният от вас втори народен съд
цитирай
7. blackpredator - Венци,
05.11.2020 15:08
с коментара си наливаш олио в кладенецът на Корадо Джини

България е на последно място в ЕС по коефициент на Джини.
България има по-висок коефициент на Джини спрямо страни като:
Алжир, Бангладеш, Бутан, Босна, Буркина Фасо, Китай, Египет,
Етиопия, Габон, Индия, Ирак, Израел, Монголия, Мианмар, Непал,
Нигер, Северна Македония, Пакистан, Сиера Леоне, Тунис, Виетнам...

ако беше делиормански пенсионер, штеше да важи за тебе коефицентът Гетю
чиста генеалогия, формулирана от кайначето на панагюрския антропоцървул..

дъртият санитарен фосил
потърси преди шест-седем години за констатацията
санитарката Мата Космата и бандата на кратункофците..
цитирай
8. vencivaleri1951 - Това би трябвало да е коефициент на расслоението?
05.11.2020 17:23
Ножицата е направила вероятно" мъжки шпагат", но Гетьо се радва на чекмеджетата на Баце/реални/ и тези на Гоче- сънувани

Впрочем за разслоението открито се говори на пленумите в края на 70те. Трънски така подюри бай Тодор, че онзи хвърли оставка. Едни казват театро, други не-не знам.
Впрочем използват по късно тази оставка от архива да я представят на 9 ти ноември пред пленума. Било е договорено оставка само като ген секретар и да запази позицията на Държавен главя.. Той пише тази оставка, а вадят старата. Това ми го е казал Димитър Попов.
Гетьо ми пише че съм ръкопляскал на пленуми и конгреси-де да беше, ама не. Априори не съм имал шанс като чиновник да бъда дори предложен за делегат или в листа за депутат. Той е имал, доколкото мисля, че е бил пряко в производството, а това бяха 50 плюс 1 като делегати , а и народни представители-работници и ИТР персонал. Двадесетина процента селско стопанство и около 30% управленци и апарат.
Мечтае за Чехия, че имало лустрация. И на какво лустрация? Партиен и профсъюзен актив, щатни и извънщатни сътрудници на ДС и идеологическите катедри и студиа.
Ами щяха да" изгорят"/ей почнах да цитирам Баце" не Венци и Блеки, а Минчев, Инджев, Коритаров, Кръстев, Василев-все любимци на Гетьо, които страстно чете и копира.


quote=blackpredator]с коментара си наливаш олио в кладенецът на Корадо Джини

България е на последно място в ЕС по коефициент на Джини.
България има по-висок коефициент на Джини спрямо страни като:
Алжир, Бангладеш, Бутан, Босна, Буркина Фасо, Китай, Египет,
Етиопия, Габон, Индия, Ирак, Израел, Монголия, Мианмар, Непал,
Нигер, Северна Македония, Пакистан, Сиера Леоне, Тунис, Виетнам...

ако беше делиормански пенсионер, штеше да важи за тебе коефицентът Гетю
чиста генеалогия, формулирана от кайначето на панагюрския антропоцървул..

дъртият санитарен фосил
потърси преди шест-седем години за констатацията
санитарката Мата Космата и бандата на кратункофците..
[/quote]

ПП Забелязах , че само едно" с "съм сложил на расслоение и бързам да се поправя, че онзи с "молива" Виж го "шишо" колко е смешен. Теб, мен , "ико" дебне, но Гетьо, няма да поправи никога-поне публично.
цитирай
9. getmans1 - . . . 2008 ГОДИНА Е НЕДОСТИЖИМА - 35. 9 ...
05.11.2020 18:48
... 2008 ГОДИНА Е НЕДОСТИЖИМА - 35.9

blackpredator написа:
с коментара си наливаш олио в кладенецът на Корадо Джини

България е на последно място в ЕС по коефициент на Джини.
България има по-висок коефициент на Джини спрямо страни като:
Алжир, Бангладеш, Бутан, Босна, Буркина Фасо, Китай, Египет,
Етиопия, Габон, Индия, Ирак, Израел, Монголия, Мианмар, Непал,
Нигер, Северна Македония, Пакистан, Сиера Леоне, Тунис, Виетнам...

ако беше делиормански пенсионер, штеше да важи за тебе коефицентът Гетю
чиста генеалогия, формулирана от кайначето на панагюрския антропоцървул..

дъртият санитарен фосил
потърси преди шест-седем години за констатацията
санитарката Мата Космата и бандата на кратункофците..

цитирай
10. getmans1 - . . . къде в постинга има „ лустрация„ ...
05.11.2020 18:59
... къде в постинга има „ лустрация„ освен в твоите коментари И КАКВО ТЕ БРИГА ТОГАВА щом Минджев, Коритаров и Минчив ще го отнесат, А ... КАКВО, че като чуеш лустрация се едно ВРЕЩИШ СЕ ЕДНО ТА КОЛАТ

- отделно явно в ленинград са ти изтрили понятията за метафорите от паметта ... око воПще ги е имало
- години наред от „производството„ се ходеха по чужбината за челен опит ... се едни другари - конгресмени бекапейски

vencivaleri1951 написа:
Ножицата е направила вероятно" мъжки шпагат", но Гетьо се радва на чекмеджетата на Баце/реални/ и тези на Гоче- сънувани

Впрочем за разслоението открито се говори на пленумите в края на 70те. Трънски така подюри бай Тодор, че онзи хвърли оставка. Едни казват театро, други не-не знам.
Впрочем използват по късно тази оставка от архива да я представят на 9 ти ноември пред пленума. Било е договорено оставка само като ген секретар и да запази позицията на Държавен главя.. Той пише тази оставка, а вадят старата. Това ми го е казал Димитър Попов.
Гетьо ми пише че съм ръкопляскал на пленуми и конгреси-де да беше, ама не. Априори не съм имал шанс като чиновник да бъда дори предложен за делегат или в листа за депутат. Той е имал, доколкото мисля, че е бил пряко в производството, а това бяха 50 плюс 1 като делегати , а и народни представители-работници и ИТР персонал. Двадесетина процента селско стопанство и около 30% управленци и апарат.
Мечтае за Чехия, че имало лустрация. И на какво лустрация? Партиен и профсъюзен актив, щатни и извънщатни сътрудници на ДС и идеологическите катедри и студиа.
Ами щяха да" изгорят"/ей почнах да цитирам Баце" не Венци и Блеки, а Минчев, Инджев, Коритаров, Кръстев, Василев-все любимци на Гетьо, които страстно чете и копира.



цитирай
11. cortana - :):):)
05.11.2020 19:46
vencivaleri1951 написа:
Виж го "шишо" колко е смешен. Теб, мен , "ико" дебне, но Гетьо, няма да поправи никога
Ами няма не за друго, а защото Гети не е с претенции като вас!! Вие се правите на много грамотни и тримата, а реално изобщо не е така!! Та хей затова 'шишо' ви е.ава с пълно право!!

Гети, това достатъчно ли е като коментар?? Все пак поста е за кратунковци и аз показвам кои и защо са те. :)
цитирай
12. getmans1 - . . . КОРТНИ, човечЕ, че това е дърто ...
05.11.2020 20:05
... КОРТНИ, човечЕ, че това е дърто като коментар, отдавна го отбихме и вече сигур ходи на ясла ... хахаххах ... за мен правописната грешка е разбираема А НЕРАЗБИРАЕМОТО Е, ЧЕ НЯКОИ СЕ ВЗЕМАТ МНОГО НА СЕРИОЗНО ... поучават хората наоколо сякаш са им домашните любимци или внуци ... БИБЛИИ, КОНГРЕСИ всичко разясняват ... даже и какво АЗ СЪМ СИ БИЛ МИСЛЕЛ ... А бе хаьол, аз каквото съм си мислел съм го написал бря, ... че и два пъти за греЖки смислови съм го проверил ...

cortana написа:
vencivaleri1951 написа:
Виж го "шишо" колко е смешен. Теб, мен , "ико" дебне, но Гетьо, няма да поправи никога
Ами няма не за друго, а защото Гети не е с претенции като вас!! Вие се правите на много грамотни и тримата, а реално изобщо не е така!! Та хей затова 'шишо' ви е.ава с пълно право!!

Гети, това достатъчно ли е като коментар?? Все пак поста е за кратунковци и аз показвам кои и защо са те. :)

цитирай
13. vmir - 12. getmans1,
05.11.2020 22:15
getmans1 написа:
... поучават хората наоколо сякаш са им домашните любимци или внуци ... БИБЛИИ, КОНГРЕСИ всичко разясняват ... даже и какво АЗ СЪМ СИ БИЛ МИСЛЕЛ ... А бе хаьол, аз каквото съм си мислел съм го написал бря, ...


Точно!!! (Ама чукча - писател, не читател...)
цитирай
14. getmans1 - . . . поучават хората наоколо сякаш ...
06.11.2020 07:56
анонимен написа:
getmans1 написа:
... поучават хората наоколо сякаш са им домашните любимци или внуци ... БИБЛИИ, КОНГРЕСИ всичко разясняват ... даже и какво АЗ СЪМ СИ БИЛ МИСЛЕЛ ... А бе хаьол, аз каквото съм си мислел съм го написал бря, ...


Точно!!! (Ама чукча - писател, не читател...)


... даа, и наблюдател ... уж наблюдава а, като пропише вземе, че цопне в най-дълбокото ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6080242
Постинги: 2743
Коментари: 26510
Гласове: 9637
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031