Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2020 07:07 - За „чекмеджето„ и кочината в която живеем ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3993 Коментари: 44 Гласове:
3

Последна промяна: 16.11.2020 09:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                .....

        ИЛИ КОЕ ОТ ТЯХ ХРАНИ ЛИЦЕМЕРИЕТО И ЗЛОБАТА

                                                 ... 

   
СИМВОЛ ВЕРУЮ НА БАНКЯНСКИЯТ ФАШИСТ ... ХИ-ХИ-ХИ

                          „Много разчитам на хората.
           Човек по човек, който е здрав - отива да работи.
                             Работата носи свобода,
                          работата носи удоволствие,
                              работата носи живот,
                     взимаш заплати, храниш семейство."

                                                 .

       /
СпециЯлно за любителите на разни Путински анимаци
                  добавих и една такава за ФАШИСТ -БОКО ...
               ЧИ ТЪЙ ДЯ, ВСЕКИ ДИКТАТОР С МЕРАКА СИ /







Гласувай:
3



1. getmans1 - Ей така за майтап добавих и СИМВОЛ ...
16.11.2020 07:49
Ей така за майтап добавих и СИМВОЛ ВЕРУЮТО НА БАНКЯНСКИЯТ ДЖИПКО-ФАШИСТ ... ДЖИПКО Е, ЗАЩОТО ОТ РАЗКАРВАНЕ С ДЖИПКАТА НЕ И МОГЪЛ КА НАПИШЕ „ МОЯТА АСФАЛТОВА МЕЧТА „ и се задоволил само с тези две изречения ...

ТАЯ СЕДМИЦА ЩЕ ОЧАКВАМЕ РАЗВИТИЕТО НА БРУТАЛНИЯТ ФАШИСТКИ АКТ - Нахлуването на полиция и прокуратура, жандармерия в СБЖ ... ЗДРАВИТЕ И ПРОГРЕСИВНИ СИЛИ ВЕЧЕ НАДАДОХА ВОЙ;

Как работи машината на Бабикян и компания за облъчване на масите онлайн?

Сайтове за фалшиви новини като informiran, fakti, frognews, izborite, tvn,efir2,liberta, 1chas,maxnews, intrigi публикуват почти едновременно една и съща информация със скрийншот от фейсбук статуса на Заркова.

цитирай
2. putinoid - виж сега, льотчик радев е отврат...
16.11.2020 08:03
виж сега, льотчик радев е отвратителен и за това спор няма, ама да бъдем обективни
и борисов е същият и недей да си мислиш че е стока
държавата е заложник на войната между тия два дърти носорога
цитирай
3. getmans1 - . . . ХУБАВО Е ЧЕ СИ КАЗВАШ МНЕНИЕТО но ...
16.11.2020 08:10
... ХУБАВО Е ЧЕ СИ КАЗВАШ МНЕНИЕТО но усещам, че и ме поучаваш ... аз не гледам с очите на привърженик на „ФАШИСТ-БОКО„

СПОКО, ПОДГОТВИЛ СЪМ СЕ И ЗА ПО-ЛОШОТО ... то винаги следва...

putinoid написа:
виж сега, льотчик радев е отвратителен и за това спор няма, ама да бъдем обективни
и борисов е същият и недей да си мислиш че е стока
държавата е заложник на войната между тия два дърти носорога

цитирай
4. fun1001 - така е, затова пиша и аз../инак,тук, всеки раздава съвети, гете )
16.11.2020 09:20
putinoid написа:
виж сега, льотчик радев е отвратителен и за това спор няма, ама да бъдем обективни
и борисов е същият и недей да си мислиш че е стока
държавата е заложник на войната между тия два дърти носорога

цитирай
5. morskipesni - Не свобода, а само ГЪРБИЦА- това си докарва човек от работа.
16.11.2020 11:13
Свободни са само ленивци като мен- другиму махна намират, а джобът винаги пълен.
цитирай
6. blackpredator - https://www.segabg.com/sites/default/files/_sega/styles/touche_homepage_300x202_crop/public/comix/11-15-2020.jpg?itok=nI5hg_RT
16.11.2020 11:35
КОЕ ОТ ТЯХ ХРАНИ ЛИЦЕМЕРИЕТО
цитирай
7. vencivaleri1951 - Ще се опитам да коментира с виц
16.11.2020 13:01
Звъни се в ,,четири лапи,,
-Ало, нали се занимавате със защита на животните ?
-Да ,кажете...
-Ако обичате , елате бързо! Тук един се качил на стълба и псува питбула ми !?
цитирай
8. starforlife - Радо, знаеш мнението ми за Борисов.
16.11.2020 13:17
И то, Венци... Открай време, почиващо дори на лични впечатления и нееднократно заявявано И ТУК, в блога, е, че въпросният не е за този пост не само заради престъпните си моменти от житието си, а и заради простащината, която за разлика от моето нарочно поведение през последните години КЪМ девиантните ТУК, Венци, е вродена и част от човеко-психологията му.

А ти, Венци, как не се срамуваш да лепиш такива квалификации като в случая по темата, че съм бил харесвал Борисов, та чак съм му се бил възхищавал - не знам.
Всъщност, знам - при теб такива черти на характера са явно още от времето, когато с тях се пробиваше в любимия ти/ви соц. С интриги, доноси, измислици, пропагандни лъжи и прочее.

ПС: Защо те намесих в коментара си ли, Венци?
Ами защото както винаги - ти започваш да се спотайваш когато бъдеш зачекнат като под предходния постинг, за да бъдат изяснени твои КАПУТЩИНИ.
Тоест, ти си... какво?
цитирай
9. getmans1 - . . . ФУНКЕ, всеки пише това което ...
16.11.2020 13:42
... ФУНКЕ, всеки пише това което мисли и вижда ... въпрос на принципи е да кажеш за доброто добро и т.н.

fun1001 написа:
така е, затова пиша и аз../инак,тук, всеки раздава съвети, гете )
putinoid написа:
виж сега, льотчик радев е отвратителен и за това спор няма, ама да бъдем обективни
и борисов е същият и недей да си мислиш че е стока
държавата е заложник на войната между тия два дърти носорога


цитирай
10. getmans1 - . . . Твоя си работа. . . кради, лъжи и ...
16.11.2020 13:45
... Твоя си работа ... кради, лъжи и мами ако ти стиска или докато си платиш сметката

morskipesni написа:
Свободни са само ленивци като мен- другиму махна намират, а джобът винаги пълен.

цитирай
11. getmans1 - . . . . Сигурно съжаляваш, че сламата ...
16.11.2020 13:54
.... Сигурно съжаляваш, че сламата стана зеян;
https://tribune.bg/bg/multimediq/klada-ot-slama-za-politsaite-na-protesta-galeriya/2

... Споко бе, ... като вземете властта си вземете парите обратно или им организарайте един НС ... ИМАТЕ ОПИТ и оправдания ще си измислите...


blackpredator написа:

https://www.segabg.com/sites/default/files/_sega/styles/touche_homepage_300x202_crop/public/comix/11-15-2020.jpg?itok=nI5hg_RT
КОЕ ОТ ТЯХ ХРАНИ ЛИЦЕМЕРИЕТО

цитирай
12. getmans1 - . . . Това ли измисли за щял предио...
16.11.2020 13:59
... Това ли измисли за щял предиобяд ... дори пет въпроситемни не стигат ... КАКВО ТЕ БЪРКА ДА ИЗЛЪЖЕШ ПАК ЗА ВЪЛТИТЕ ПО МАГИСТРАЛАТА КЪМ МОРЕТО ... СКОРО ГО НАПРАВИ ... без да ти мигне окото, че тропосваШ вина на чужд гръб ...

vencivaleri1951 написа:
Ще се опитам да коментира с виц.... Звъни се в ,,четири лапи,,
-Ало, нали се занимавате със защита на животните ?
-Да ,кажете...
-Ако обичате , елате бързо! Тук един се качил на стълба и псува питбула ми !?

цитирай
13. starforlife - ~
16.11.2020 13:59
fun1001 написа:
така е, затова пиша и аз../инак,тук, всеки раздава съвети, гете )
[quote=putinoid]виж сега, льотчик радев е отвратителен и за това спор няма, ама да бъдем обективни
и борисов е същият и недей да си мислиш че е стока
държавата е заложник на войната между тия два дърти носорога
getmans1 написа:
... ФУНКЕ, всеки пише това което мисли и вижда ... въпрос на принципи е да кажеш за доброто добро и т.н.
Точно така, Радо!
Със "забележката", че дори не иде реч за доброто, а за правдивото, за истината.
Борисов може да е всякакъв като личност... Но е добър като политик и успя да направи много.
Поне много повече от тези, на които симпатизират някои.
А че ще краде, ще си нагажда своите и прочее - това е естествено за народо-психологията ни.
И по този повод аз отново съм изразявал становища и съм казвал, че И в това САЩ дават пример и показват кое е работещото:
Това е може би единствената държава, в която, за да влезеш в голямата политика трябва да си богат и преуспял.
(Тоест, Пирамидата на Маслоу не е следствие, а един вид изискване.)
Това е може би единствената държава, при която проблемът с корупцията по високите етажи на властта е решен и реално узаконен - нарича се лобизъм и принципно е публичен акт.
Има още много, което може да се каже, но има ли смисъл?
Особено когато тук всеки е от професор (по всичкология) нагоре.
цитирай
14. apostapostoloff - На този свят са важни
16.11.2020 14:07
ЕДИНСТВЕНО И САМО РЕЗУЛТАТИТЕ!

Борисов за първи път осигури УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ.
Борисов ИЗГРАДИ ИНФРАСТРУКТУРАТА НА БЪЛГАРИЯ.
Борисов увиличи три път БВП!
Това са ИСТИНСКИ ЧУДЕСА!

От Освобождението до сега НИТО ЕДИН български политик не е постигал такива феноменални резултати. Оттам идва и цялата злоба и завист на неудачниците към Борисов.

А кой какво мисли, няма никакво значение. Мненията са най- евтината стока. Особено когато са изказани от някакви комунистически отрепки.
цитирай
15. starforlife - ~ 14. apostapostoloff
16.11.2020 14:09
Абсолютно съгласен с всяка дума!
цитирай
16. getmans1 - . . . ВСЕКИ СИ ИМА МНЕНИЕ СТАР, . . . ...
16.11.2020 14:12
... ВСЕКИ СИ ИМА МНЕНИЕ СТАР, ... нали знаеш, че мнението е като задника ... ЗА МЕН ВЪПРОСА СТОИ ТАКА ... 11 г. ТОЗИ ВОДИ ДЪРЖАВАТА, 11 ГОДИНИ, ЧЕ И ПОВЕЧЕ скоро ще станат 20 е във власта ... ДА СА МУ НАМЕРИЛИ ЦАКАТА ...

А, колкото до речника му ... народа вече 4 - ЧЕТИРИ ПЪТИ ГО СЪДИ ... докато други ЛЪЖАТ И МАЖАТ С ДУМИ КРАСИВИ, ИНТЕЛИГЕНТНИ, УМНИ ... „ УМНИЦИТЕ „ така и не разбаха какво значи това ... 4 ПЪТИ ... КОЙ СЕГА Е ПРОСТИЯ, А ...

starforlife написа:
И то, Венци... Открай време, почиващо дори на лични впечатления и нееднократно заявявано И ТУК, в блога, е, че въпросният не е за този пост не само заради престъпните си моменти от житието си, а и заради простащината, която за разлика от моето нарочно поведение през последните години КЪМ девиантните ТУК, Венци, е вродена и част от човеко-психологията му.

А ти, Венци, как не се срамуваш да лепиш такива квалификации като в случая по темата, че съм бил харесвал Борисов, та чак съм му се бил възхищавал - не знам.
Всъщност, знам - при теб такива черти на характера са явно още от времето, когато с тях се пробиваше в любимия ти/ви соц. С интриги, доноси, измислици, пропагандни лъжи и прочее.

ПС: Защо те намесих в коментара си ли, Венци?
Ами защото както винаги - ти започваш да се спотайваш когато бъдеш зачекнат като под предходния постинг, за да бъдат изяснени твои КАПУТЩИНИ.
Тоест, ти си... какво?

цитирай
17. vencivaleri1951 - Ама ти не разбираш ли , че с Борисов сте като сиамски близнаци
16.11.2020 14:42
Той вози с джипката професори медици да инспектират заедно строящата се магистрала до Калотина, ти караш с джипката дами да ти "крещят в планината"/ впрочем от магистралата в едната посока са построени 17 км, в другата 18. Инспектира я повече от 5 пъти/
Борисов работи през 90те по строежите , да купува хумана на 16 годишната си дъщеря , ти зарязваш фирми, акции и семейно отивате гастарбайтери в Нидерландия, а фирмите остават да работят и пълнят фиска ни. Бойко е шампион по карате, ти си национален състезател по самбо. Той син на милиционер, ти също. Къде е разликата?

След това ти призова тук "дъртите комунисти" да докажат приноса си към държавата, едва ли не да направиш одит на трудовата им биография и отношението им към приходната част на бюджета.
Е добре. Вчера аз се реших на" одит" в "блоговото пространство и да направим своего рода блогов "Тетевен"

На мястото на срещата няма да е Блеки а аз. Останалите участници -Гетьо и ти . Гетьо защото е бил пред "Тетевен" а и вчера написа че е плащал образованието ми с двете си делиормански ръчички.

И аз Ви предложих всеки от участниците да преснима трудовата си книжка в частта където управлява фирми, да преснима ведомости на работещите или работили в тези фирми, амортизационен план на основните средства. За сборове и разходи да се въздържим, защото материята е деликатна и е настанало време когато прокурори дебнат от всякъде
Тоест Жорко, ти ме питаш колко работни места съм осигурил/осигурявал/ и аз ще ти покажа ведомост. Амортизационен план и отчисления също.
Но и ти РАБОТОДАТЕЛЮ също. Иначе оставам с впечатление че дори сам си крещял в джипката си- А капела на два гласа:)))


starforlife написа:
И то, Венци... Открай време, почиващо дори на лични впечатления и нееднократно заявявано И ТУК, в блога, е, че въпросният не е за този пост не само заради престъпните си моменти от житието си, а и заради простащината, която за разлика от моето нарочно поведение през последните години КЪМ девиантните ТУК, Венци, е вродена и част от човеко-психологията му.

А ти, Венци, как не се срамуваш да лепиш такива квалификации като в случая по темата, че съм бил харесвал Борисов, та чак съм му се бил възхищавал - не знам.
Всъщност, знам - при теб такива черти на характера са явно още от времето, когато с тях се пробиваше в любимия ти/ви соц. С интриги, доноси, измислици, пропагандни лъжи и прочее.

ПС: Защо те намесих в коментара си ли, Венци?
Ами защото както винаги - ти започваш да се спотайваш когато бъдеш зачекнат като под предходния постинг, за да бъдат изяснени твои КАПУТЩИНИ.
Тоест, ти си... какво?

цитирай
18. getmans1 - ПС: Защо те намесих в коментара ...
16.11.2020 15:10
starforlife написа:


ПС: Защо те намесих в коментара си ли, Венци?
Ами защото както винаги - ти започваш да се спотайваш когато бъдеш зачекнат като под предходния постинг, за да бъдат изяснени твои КАПУТЩИНИ.
Тоест, ти си... какво?


... НЕ ЗНАМ ТОЙ ДАЛИ СЕ ЧУДИ НО АЗ, ОПРЕДЕЛЕНО ТИ СЕ ЧУДЯ ... за мен е ясно, от цяля сутрин човекОт се чуди каква глупост да изтърси ... И ВСЕ ПАК УСПЯ ЗА КОЕТО ТРЯБВА ДА МУ БЛАГОДАРИМ ... все пак учил е в СССР и то, в Ленинград, който иначе обича да нарича свойски ПИТЕР ...
цитирай
19. blackpredator - туй много ми ареса
16.11.2020 15:30
starforlife написа:
Борисов може да е всякакъв като личност... Но е добър като политик и успя да направи много.
Поне много повече от тези, на които симпатизират някои.

се едно северномакедонски нумизмат,
локализирал първата средновековна тяхна емисия..
цитирай
20. starforlife - ~ 20. blackpredator
16.11.2020 15:32
Абе, ограничено същество...
Трябва ли обезателно да уточнявам (или искаш да ти показвам, че съм го правил за такива идиоти като теб), че успехите на една политическа фигура се дължат не на нея, а на екипите й?
М, празноглавецо?

Трябваше ли специално да уточнявам, че под "добър политик" не визирам личните му качества в политиката, при все, че и това е релевантен факт, защото добър политик е онзи, който може да поддържа фокуса на симпатиите на ключовите Играчи в/у себе си и да извлича от тях ползи, ако щеш дори на базата на това да печели мандати.
И не бързай да се радваш, че в светлината на думите ми от току що... Уточненията за интелигент-микроцефал като теб... Пут(к)ин е добър политик, защото не е.
Пут(к)ин е жалък диктатор, погубил животите на хиляди прогресивни хора в Русия.
На голяма част погубил не като кариера и нормални условия за себеизява, а погубил ги летално!

И пак повтарям вече в другата светлина, до която ме доведе пръднята ти, ПръцНещастен:
На Борисов се опитахте да лепнете думи в нацистки контекст дори, но по времето на неговото управление България не е отхвърлена в какъвто и да е аспект на международната сцена, а напротив - приемана е и върви напред.
Виж при жалкия ви ЛиЛиПутьо, Русия е в лоши отношения с целия свят.
Кой от двамата в случая е по-добър политик тогава, м?
цитирай
21. blackpredator - я,я,яяя
16.11.2020 15:59
дай нещо за екипите
за добрият политик не е важен "фокуса" а "увеличението"
за семпли "пешеходци" като тебе, светът и респективно Байбъла,
започват с макАдам и свършва с банкянски асфалтокалипсис
имаш много здраве от правешкия кантонер
и от мене...
цитирай
22. vencivaleri1951 - Ти отклоняваш същвостта на написаното към твоя коментар
16.11.2020 16:01
Извинявай, че те накарах да чакаш-говорих по телефона-извини ме пред " дивизията"

Правим ли блогов "Тетевен" , или не? Останалото е публицистика.

За самбото -разказваше за международни състезания. Доколкото школата ви в Панагюрище бе марка и половината нац състезатели бяха от там, то мислех , че си национал. Е надценил съм те, но то и Бойко шампион не е бил-поне тренерът му така написа.

Срещите ти с блогъри и най-вече профили:), задължава ли да приемаме всяка твоя дума за чиста монета, особено в пандемия-Големият политик Бойко ни казва-дистанция и дезинфекция, което било сигурно средство срещу кови-Гоче

Разбира се че се притеснявам от бирници и прокурори. Само идиот може да не се притеснява.
Първият ми директор/ днес е шеф на Метрострой /, казваше , че би избрал две години ефективна присъда, пред обстоятелствена ревизия. Имам и актове, имал съм и предварително производство...
При соца гърмяха директори и счетоводители, та днес ли, когато близнакът ти Бойко съсипа сума ти бизнеси. Защо Щрабаг основно строи у нас? Болшинството строители се изнесоха. Понеже пишеш за Путин. Това "дребно диктаторче " отиде единствено на откриването на Кримския мост и никога не е казал че го е построил и проф Матвиенко /спикер на горната камара/ никого не е пращала да" Оди пеш" Е 42 та километра магистрала вече изпреварва по време моста, а има само 18 км изградени и главно заради инспекциите на Борисов. "Тверская" бе преасфалтирана за две седмици-24 км с по три ленти от всяка страна. Графа за две години и ремонтите още текат...

За прокуристите-не се назначават , а избират на общо събрание. Приемаме , че е лапсус и продължаваме. След като си оставил прокуристи, то си управлявал фирмите/а не си бил единствено собственик/ и задължително би трябвало управлението ти да е отбелязано в трудовата ти книжка. Нямаме проблем значи Имаме ли "Тетевен"?




starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]Той вози с джипката професори медици да инспектират заедно строящата се магистрала до Калотина, ти караш с джипката дами да ти "крещят в планината"/ впрочем от магистралата в едната посока са построени 17 км, в другата 18. Инспектира я повече от 5 пъти/
Кого вози Борисов аз не мога да говоря, защото просто не ме интересува.
"Интересно" ми е (а кавичките са, просто защото не ми пука) защо ти мои ебавки държиш така неистово да валидираш не само като истина, а и особено като нещо злепоставящо ме и разкриващо НЕСЪЩЕСТВУВАЩИ мои негативни качества?
Ако и в живота си такъв сухар... Примесено с това какъв лъжец и лицемер си... Ти си крайно противна личност, пич!
Ти си се срещал от блога с икокото, катана и може би още 1-2 съблотъри...
Аз съм се срещал многократно с поне 10 (да не ги броя сега) съблотърКИ и твоите думи би следвало да ги валидират като пачаври, след като с удоволствие са общували и продължават да общуват с мен - "простака".
СъблогърКИ, на които икокото (ти) - за катана няма да говоря, но бих могъл да напиша мнение от негово име, нали така - ха ха ха? - не може да стъпи и на малкия пръст не само по Интелект, а и като икономист дори.

vencivaleri1951 написа:
Борисов работи през 90те по строежите , да купува хумана на 16 годишната си дъщеря , ти зарязваш фирми, акции и семейно отивате гастарбайтери в Нидерландия, а фирмите остават да работят и пълнят фиска ни.
Кой е казал, че съм зарязал гирвите си бе, путьо?
Ами назначил съм прокуристи бе! - Ха ха ха
Или само твое изклецано височество - празната генералска полюция - може да прави такива неща?

vencivaleri1951 написа:
Бойко е шампион по карате, ти си национален състезател по самбо.
Хайде сега покажи къде съм твърдял, че съм бил национал по самбо?
Къде и кога, НЕЩАСТНО КОПЕЛЕ?
Казвал съм, че съм бил активен спортист и това най-малкото съградската ми Хубавка го е потвърдила.
Но не и, че съм бил национал.
Ама то само това да е твоята педерастия да преи
цитирай
23. starforlife - ~
16.11.2020 16:23
При все да си написал само заглавието на репликата си...
Понеже съм напълно наясно какво ще следва...
Та да ти кажа предварително.

vencivaleri1951 написа:
Ти отклоняваш същвостта на написаното към твоя коментар
Ами НЕ, НИЩО НЕ ОТКЛОНЯВАМ!

ПРОСТО КАЗВАМ, ЧЕ НЕ СЪМ ИДИОТ КАТО ТЕБ, ЧЕ ДА СИ МЕРЯ ФИРМЕНИ ДОКУМЕНТИ ТУК!

А ако ти твърдиш, че е от страх, лъжовност от моя страна и прочее, то мисля, че е достатъчно да ти припомня, че ДЕСЕТКИ ПЪТИ съм ВИ се съгласявал да го направим реално!
Уви - ВИЕ сте следното (давам само пример):
ТИ: "Хайде като Кортана не е твой фейк, а реална жена, да се видя с нея на Скайп!"
ТЯ: "ОК, ХАЙДЕ!"

И СМЪЛЧАВАНЕ ОТ ТВОЯ СТРАНА!
Ето това са фактите, жалка карикатуро!
цитирай
24. starforlife - Хайде и по пълната ти поредна идиотия, А СЛЕД ТОВА ПРОСТО НЕКА НЕ ОСПАМВАМЕ ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ ПОСТИНГА НА РАДО:
16.11.2020 16:56
- Какво е точно фино-ироничното според теб в лализма за дивизията?
(Не ми отговаряй - не ме интересува, а и казах да не оспамваме повече, при все, че в такъв спам се вижда "качеството на мат'ряла)

- Не съм казал, че не съм бил национален състезател! ПОПИТАХ КОГА СЪМ КАЗВАЛ, ЧЕ СЪМ БИЛ?
Ти правиш ли разликата м/у двете или да ти я свеждам до сенилния мозък?
Едно е АЗ ДА СЪМ КАЗВАЛ НЕЩО... Дори то е да е факт... СЪВСЕМ ДРУГО Е, ТИ ДА РАЗНАСЯШ, ЧЕ Е КАЗВАНО БЕЗ ДА Е ПРАВЕНО!
Ето това доста пъти се опитва да ти набие в тъпата кратуна и Радо: Че ти поставяш в устата на хората приказки, които те НЕ СА изказвали! Манталитет! Педалски!
Стана ли ясно?
Аз СЪМ БИЛ такъв състезател, НО НИКОГА И НИКЪДЕ НЕ СЪМ ГО НЕ ДОРИ ИЗТЪКВАЛ, А СПОМЕНАВАЛ!
А ти точно това ми приписваш!
АЗ СЪМ СЕ ЕБАВАЛ ЗА ВРЕЩЕНЕТО В КОЛАТА МИ, а ти се опитваш да го валидираш като нещо сериозно!
Отново манталитет! Педалски!

Нататък няма смисъл да продължавам, защото пилешкият ти мозък няма да проумее педерастията ти дори само спрямо поясненото дотук.

А за меренето ти го казах повече от красноречиво:
МЕН НИ НАЙ-МАЛКО НЕ МЕ ПРИТЕСНЯВА ТАКОВА НЕЩО!
НО НЕ СЪМ ИДИОТ КАТО ТЕБ, ЧЕ ДА ЗАПОЧНА ДА ГО ПРАВЯ ТУК!
Ако си навит - когато се прибирам от Бусманци към... жълтите павета - ще те информирам, събери си бумагите и фейс ту фейс ще го направим.
М?
цитирай
25. vencivaleri1951 - Жорко, ти си смешен дърдорко
16.11.2020 17:00
какво ли не си показвал тук? Вкл и с мерките на пениса ти ни запозна, с кръвната ти група , кръвното налягане, ръст, тегло...А това се смята изключително лична информация. След това ти поиска подобен одит от ико и мен?
Всяка фирма регистрирана по ДДС представя и публичен одит. Тоест балансът на фирмата се представя и в пресата. Достъпът до фирменото дело е свободен. Къде е проблемът? Впрочем всички го знаем проблемът-проблемът на Пинокио

quote=starforlife]При все да си написал само заглавието на репликата си...
Понеже съм напълно наясно какво ще следва...
Та да ти кажа предварително.

vencivaleri1951 написа:
Ти отклоняваш същвостта на написаното към твоя коментар
Ами НЕ, НИЩО НЕ ОТКЛОНЯВАМ!

ПРОСТО КАЗВАМ, ЧЕ НЕ СЪМ ИДИОТ КАТО ТЕБ, ЧЕ ДА СИ МЕРЯ ФИРМЕНИ ДОКУМЕНТИ ТУК!

А ако ти твърдиш, че е от страх, лъжовност от моя страна и прочее, то мисля, че е достатъчно да ти припомня, че ДЕСЕТКИ ПЪТИ съм ВИ се съгласявал да го направим реално!
Уви - ВИЕ сте следното (давам само пример):
ТИ: "Хайде като Кортана не е твой фейк, а реална жена, да се видя с нея на Скайп!"
ТЯ: "ОК, ХАЙДЕ!"

И СМЪЛЧАВАНЕ ОТ ТВОЯ СТРАНА!
Ето това са фактите, жалка карикатуро![/quote]
цитирай
26. starforlife - ~
16.11.2020 17:10
vencivaleri1951 написа:
Жорко, ти си смешен дърдорко
какво ли не си показвал тук? Вкл и с мерките на пениса ти ни запозна, с кръвната ти група , кръвното налягане, ръст, тегло...А това се смята изключително лична информация. След това ти поиска подобен одит от ико и мен?
Всяка фирма регистрирана по ДДС представя и публичен одит. Тоест балансът на фирмата се представя и в пресата. Достъпът до фирменото дело е свободен. Къде е проблемът? Впрочем всички го знаем проблемът-проблемът на Пинокио
Ми тогава мери бе, ОРЪФЛЕК!
Ама знаеш ли какъв ти е проблемА?
(Колко само усилия положи за тоя пусти член и пак да си объркал кога не трябва да е пълен, а "празен".)
Проблемът е, че СИ НЕКАДЪРЕН и НЕ МОЖЕШ да установиш кои са моите фирми и да видиш това, което като пълен нещастник те глозга отвътре да видиш и знаеш.
Нали както казваш знаеш всичко за мен?...
Кръвна група и размер на великанския ми - ха ха ха - КУР дори...
Ми действай бе, МИЗЕРНИКО!

ПС: И като спомена Кримския мост, та да ти благодаря, че за него нямаше да се сетя да пусна 2 изречения в предстоящия завършек на серията за идиотска Русия.
Ама ти не си ли чел колко смешни станаха русите И с въпросния мост и как цял свят И за това им се "подигра"?
Бааси и половината руски Гугъл - така да ти спестява мащабните руски излагации, за които са се били в гърдите все едно строят мост м/у Москва и... Океана на мълчанието.
(Последният е на Луната, гугъляко - не посягай към настолната "ми" книга.)
цитирай
27. blackpredator - Гоче,
16.11.2020 17:52
да се съглася с теб и Гетю
у Венци няма нищо сръбско
иначе,
потьомскинската интелигентност,
потьомкинското нидерланство,
потьомскинското програмиране,
потомкинските фирми,
потьомската дивизия от никове,
цялата нахална, нагла, просташка,
реална селташка простотия,
ако имаше у Венци нещо сръбско,
къде ти срещне ника,
щеше да го награждава,
с много дебела и мноо,
мноо яка срПска попържня..

също и за делиормански интелект..
цитирай
28. getmans1 - ЧЕ ТО АЗ ВСЕКИ ДЕН СЪМ ПРЕД „ БЛОГОВ ...
16.11.2020 17:54
ЧЕ ТО АЗ ВСЕКИ ДЕН СЪМ ПРЕД „ БЛОГОВ ТЕТЕВЕН „ и едва ли ще се намери някой да каже, че ГЕТМАНС клинчи и бяга от отговори ... точно обратното го прави ЛИЦЕМЕРИ1951;

- ... АЗ ТЕ ПИТАМ НЕЩО КОНКРЕТО ... АЗ СЛЕД КАТО СЪМ СЕ ПОДПИСВАЛ ВЪВ ВЕДОМОСТ ТОВА ЗНАЧИ ЛИ, ЧЕ НЯМАМ ПРИНОС ЗА ДЪРЖАВНАТА ХАЗНА ... ВСИЧКО ЛИЧНА ЗАСЛУГА НА РАБОТОДАТЕЛЯТ МИ ЛИ Е ... /въпрос зададен за пореден път /

- А бе, ДРУГАРЮ ПЪЛНАЧ НА БОКОВАТА ХАЗНА, за да ни лъжеш ли бре, народ и партия те изпратихме да учиш в СССР, ей така без изпити, А ... Да бягаш от разпределение, корумпирайки директор и горски, А

- МНОГО ЩЕ МИ Е ИНТЕРЕСНО ДА ВИДЯ ЛИНК ОТ СРЪБСКИ ИЛИ МАКЕДОНСКИ САЙТ ... ОСОБЕНО НА НЯКОИ НАИСТИНА ВЛИЯТЕЛНИ МЕДИИ ... ПО ВЪПРОСА С ИЗКАЗВАНЕТО НА БОРИСОВ ...

... ТОВА СА САМО НЯКОЛКО ПРЕМЪЛЧАВАНИЯ ОТ ПРЕДИШНИЯТ МИ ПОСТИНГ ... нямам време за губене че да ти покажа още много
цитирай
29. getmans1 - . . . и какво каза току що. . . освен че ...
16.11.2020 18:11
... и какво каза току що ... освен че пак пръдна срещу вятъра КАЖИ СИ БРЕ, ПОНЕ ТОВА ЩО КАСАЕ МЕН ... аз на ЛЪЖЕЦА1951 съм оговори дори и на най-незначителният въпрос, ... ВМЕСТО ДА МЕ ВКЛЮЧВАШ В ТОЗИ КОМЕНТАР МОЖЕШЕ ДА МИ РЕПЛИКИРАШ И ТО СЪВСЕМ КОРЕКТНО моят отговор на предишният ти коментар за полицията ... можеш нали ... също репликирай ми снощният коментар при теб ... но тука се появяваш с някаква констатация гола ... НЕ, БРАТО, много тие слаб семента, даже хич го нема а лайната ти никому не са нужни ... тривагона книги - хахаха ... еба си интелекта 5-стинков.

blackpredator написа:
да се съглася с теб и Гетю
у Венци няма нищо сръбско
иначе,
потьомскинската интелигентност,
потьомкинското нидерланство,
потьомскинското програмиране,
потомкинските фирми,
потьомската дивизия от никове,
цялата нахална, нагла, просташка,
реална селташка простотия,
ако имаше у Венци нещо сръбско,
къде ти срещне ника,
щеше да го награждава,
с много дебела и мноо,
мноо яка срПска попържня..

също и за делиормански интелект..

цитирай
30. vencivaleri1951 - Гетьо извинявай, но аз не съм водещ специалист в американска фирма
16.11.2020 18:23
та свободно и целодневно да си чатя под един или друг профил.

Разбира се , че си дал. По принцип подписващи те ведомостите създават пряко благата , или ги защитават. Аз също 15 години близо съм се подписвал и смятам тези свои години за по-полезни за обществото, следващите за мен.
Става въпрос обаче за друго. Ти се ,,изцепи,, че си ми плащал образованието и в повечето случаи би бил прав. С мен обаче не си, защото съм учил в чужбина по отпуснати квоти стипендии. Вкарвал си пари обаче в училищата на децата , внуците ми, както и аз в тези на твоите. И това е нормално и така е редно. Това са солидарни стълбове на социалната активност Конструираме ли се обаче пред ,,Тетевен,, почва обаче некоректно ежене. Имал съм късмет, шанс , умение...но във всички случаи съм вкарал повече средства /не казвам по полезен/ в тези стълбове. Най вероятно и родителите ми повече от твоите...най вероятно и техните родители...
То е и редно-повече си получил, повече даваш...



quote=getmans1]ЧЕ ТО АЗ ВСЕКИ ДЕН СЪМ ПРЕД „ БЛОГОВ ТЕТЕВЕН „ и едва ли ще се намери някой да каже, че ГЕТМАНС клинчи и бяга от отговори ... точно обратното го прави ЛИЦЕМЕРИ1951;

- ... АЗ ТЕ ПИТАМ НЕЩО КОНКРЕТО ... АЗ СЛЕД КАТО СЪМ СЕ ПОДПИСВАЛ ВЪВ ВЕДОМОСТ ТОВА ЗНАЧИ ЛИ, ЧЕ НЯМАМ ПРИНОС ЗА ДЪРЖАВНАТА ХАЗНА ... ВСИЧКО ЛИЧНА ЗАСЛУГА НА РАБОТОДАТЕЛЯТ МИ ЛИ Е ... /въпрос зададен за пореден път /

- А бе, ДРУГАРЮ ПЪЛНАЧ НА БОКОВАТА ХАЗНА, за да ни лъжеш ли бре, народ и партия те изпратихме да учиш в СССР, ей така без изпити, А ... Да бягаш от разпределение, корумпирайки директор и горски, А

- МНОГО ЩЕ МИ Е ИНТЕРЕСНО ДА ВИДЯ ЛИНК ОТ СРЪБСКИ ИЛИ МАКЕДОНСКИ САЙТ ... ОСОБЕНО НА НЯКОИ НАИСТИНА ВЛИЯТЕЛНИ МЕДИИ ... ПО ВЪПРОСА С ИЗКАЗВАНЕТО НА БОРИСОВ ...

... ТОВА СА САМО НЯКОЛКО ПРЕМЪЛЧАВАНИЯ ОТ ПРЕДИШНИЯТ МИ ПОСТИНГ ... нямам време за губене че да ти покажа още много[/quote]
цитирай
31. getmans1 - та свободно и целодневно да си чатя ...
16.11.2020 19:18
vencivaleri1951 написа:
та свободно и целодневно да си чатя под един или друг профил.


... АБЕ, ТИ ВЧЕРА ЦЯЛ ПРЕДИОБЯД НЕ ИЗЛЕЗЕ ОТ БЛОГА МИ БЕ ... А ДНЕС СЕ КЬОРИШ ЦЯЛ СЛЕДОБЯД

vencivaleri1951 написа:
Разбира се , че си дал. По принцип подписващи те ведомостите създават пряко благата , или ги защитават. Аз също 15 години близо съм се подписвал и смятам тези свои години за по-полезни за обществото, следващите за мен.
Става въпрос обаче за друго.


... ТИ ТВЪРДИШ, ЧЕ ТЕЗИ 15 ГОДИНИ СИ РАБОТИЛ ЗА МИЖАВИ ПАРИ ... СЛЕД КАТО ЗАПЛАТАТА Е МЕРИЛО ЗА ТОВА КОЕТО СИ ДАЛ КАТО ПРИНОС ... това са твои философии ... ЗНАЧИ ПАМЕТНИК ДА ТИ ГРАДИМ, ЧЕ СИ ДАВАЛ „ПОЛЗУ РОДА„

vencivaleri1951 написа:
Ти се ,,изцепи,, че си ми плащал образованието и в повечето случаи би бил прав. С мен обаче не си, защото съм учил в чужбина по отпуснати квоти стипендии. Вкарвал си пари обаче в училищата на децата , внуците ми, както и аз в тези на твоите. И това е нормално и така е редно. Това са солидарни стълбове на социалната активност Конструираме ли се обаче пред ,,Тетевен,, почва обаче некоректно ежене.



... ТИ неУВАЖАЕМИ СЕ „ИЗЦЕПВАШ„ И ТО ГОДИНИ НАРЕД, ЧЕ ДАВАШ ПЕНСИИ, ЧЕ УЧИШ ЧУЖДИТЕ ДЕЦА - АЗ ПРОСТО ВЛЯЗОХ В ТВОЯ ТОН ... КАТО СИ РАЗШИРИ ВЪПРОСА НО ТИ НЕ ВИЖДАШ И НЕ ИСКАШ ДА ОТГОВОРИШ ... БЯГАШ

vencivaleri1951 написа:
Имал съм късмет, шанс , умение...но във всички случаи съм вкарал повече средства /не казвам по полезен/ в тези стълбове. Най вероятно и родителите ми повече от твоите...най вероятно и техните родители...
То е и редно-повече си получил, повече даваш...


... СЕГА ТУК ПАК ВКАРВАШ НЕ КОГОТО ТРЯБВА В РАДПРАВИЯТА НИ ... РОДИТЕЛИТЕ ... ЗНАЧИ БАЩАТИ КАТО ВОЕНЕН Е ДАЛ ПОВЕЧЕ ОТ БАЩА МИ, КОЙТО Е ПРОИЗВЕЖДАЛ БЛАГА И ПОДДЪРЖАЛ С ТРУДА СИ АРМИЯ ... сега внимавай ... ПОЛИЦИЯ - МИЛИЦИЯ ... ТА, ТВОЯ ТАТКО Е ДАЛ НА ДЪРЖАВАТА ПОВЕЧЕ ОТ МОЯ ... НО ТОВА НЕ СЕ ОТНАСЯ ЗА ТАТКОТО НА ЖОРО-СТАР И СЪВСЕМ НИКАК ЗА „ГЕТ-ПОЛКОВНИКА„... ТЯХ ТИ СИ ГИ ХРАНИЛ ... колко пъти си го казвал

... САМ ТИ не забелязваш в какви противоречия се вкарваш ... когато ти е удобно ЗАПЛАТА за теб е измерител на проноса ... в друг случай обаче не заплатата а позицията която заемаш ... ТОВА РАЗБИРА СЕ ОТНАСЯ САМО ЗА ТЕБ И КОМПАНИЯ ...

... ИСКАШ ВИРТУАЛЕН „ ТЕТЕВЕН „ ... ТА НИЕ СМЕ ВСЕКИ ДЕН ТАМ ... аз и преди малко това писах на ЧП ... Аз не съм този който бяга от отговори, но и задавам въпроси макар, че отговори не чакам ... не ми пека дали ще ги получа ЗАЩОТО ЗНАМ ОТГОВОРИТЕ ... ПРЕМЪЛЧАВАНЕТО НА ОТГОВОР, ИЗБЯГВАНИТО ОТ ТЕМАТА - ТОВА СЪЩО СА ОТГОВОРИ ... ТИ ТАКА ОТГОВАРЯШ ... ДОРИ НЯМА ДА ТЕ ПИТАМ ДАЛИ ПОНЕ ИЗГЛЕДА ПО-МАЛКИЯ КАТО ВРЕМЕ КЛИП ... НЯМА ДА ТЕ ПИТАМ, НЯМА ...

getmans1 написа:
ЧЕ ТО АЗ ВСЕКИ ДЕН СЪМ ПРЕД „ БЛОГОВ ТЕТЕВЕН „ и едва ли ще се намери някой да каже, че ГЕТМАНС клинчи и бяга от отговори ... точно обратното го прави ЛИЦЕМЕРИ1951;

- ... АЗ ТЕ ПИТАМ НЕЩО КОНКРЕТО ... АЗ СЛЕД КАТО СЪМ СЕ ПОДПИСВАЛ ВЪВ ВЕДОМОСТ ТОВА ЗНАЧИ ЛИ, ЧЕ НЯМАМ ПРИНОС ЗА ДЪРЖАВНАТА ХАЗНА ... ВСИЧКО ЛИЧНА ЗАСЛУГА НА РАБОТОДАТЕЛЯТ МИ ЛИ Е ... /въпрос зададен за пореден път /

- А бе, ДРУГАРЮ ПЪЛНАЧ НА БОКОВАТА ХАЗНА, за да ни лъжеш ли бре, народ и партия те изпратихме да учиш в СССР, ей така без изпити, А ... Да бягаш от разпределение, корумпирайки директор и горски, А

- МНОГО ЩЕ МИ Е ИНТЕРЕСНО ДА ВИДЯ ЛИНК ОТ СРЪБСКИ ИЛИ МАКЕДОНСКИ САЙТ ... ОСОБЕНО НА НЯКОИ НАИСТИНА ВЛИЯТЕЛНИ МЕДИИ ... ПО ВЪПРОСА С ИЗКАЗВАНЕТО НА БОРИСОВ ...

... ТОВА СА САМО НЯКОЛКО ПРЕМЪЛЧАВАНИЯ ОТ ПРЕДИШНИЯТ МИ ПОСТИНГ ... нямам време за губене че да ти покажа още много

цитирай
32. vencivaleri1951 - Гоче, ти пита за фирми
16.11.2020 20:17
Сега даваш заден.
И много подценяваш хората с които се "дърляш"

Щом ме дърпаш за езика!?

Ти си назначил прокуристи във фирмите си. Нека са двама и фирмите две. Ще те предпазя-един прокурист за разлика от управителя не може да води повече от една фирма. ТЗ не забранява, но съдът не вписва и не обяснява.
Ти каза че работиш за 8 хиляди евро , което в Холандия е под 8 хиляди лева.
Прокурист да кажем с 4-5 хилки заплата, двама към 10. Е ,за какво работиш?
Проверих в регистъра, както предложи. Ами под Георги Гечеванов или там как беше има регистрирана фирма в Панагюрище -еднолична в сbерата на образованието май беше извадено пред скоби без регистрация по ДДС
Тоест с оборот под 50000лв Тоест не внасяща нищо към БВП. Не открих движение по сметки. Тоест на практика без съдържание. Разбира се може да е съвпадение на имена, твой роднина Георги и т н.
Давам ти жокер. Вероятно фирмите ти са офшорни , с представителство тук, но тогава махни прокуристите:)


starforlife написа:
Ааа, недей така, Радо.
Когато аз демонстрирам супер-активно присъствие тук - това е графомания. Нищо, че:
- Първо, моята работа е на 99,99% зад компютъра
и
- Второ, аз през 99,99% от времето от едно 10 години минимум, я върша от вкъщи или където ми е удобно, реша, ме завари "лудостта" (последното в смисъла, че никога не съм бил зависим от някого дали да реша да отлетя за... Бахамите - хайде сега го захапи, Венци, като нещо сериозно и точно казано от мен, а не като пример, ебавка, фабула).
Тоест, аз мога да съм активен колкото реша.
Да не говорим, че за това има и друга причина и тя е, че отдавна съм позиционирал материалното си положение на такова ниво, че да мога да си позволя всяко едно нещо, което ми се иска, особено пък да не работя.

И именно за това иде реч в постоянните ни заяждания, Радо.
(Не, че не го знаеш де.)
За това, че те:

- Все те са прави според тях, но с нищо не подкрепят "правотата" си, освен с празнодумие.

- Все другите са под тях, независимо за какво празнодумят, но винаги са насрани с фактология, че не те са кората на лайното, за каквато си мислят, а са просто едни виртуални нещастници.

- Все напъват с поставянето на въпроси, но никога не отговарят на поставените им, особено когато те ги притискат в ъгъла с гащи до колене и надупени с разширен анален отвор.

цитирай
33. get - До 30. getmans1 - Аратлик, ще ли позволиш да поставя на ЧЕРВЕНИЯТ-БИБИТКО, играещ ролята на ЕРУДИТ И ... ?
16.11.2020 20:29
getmans1 написа:
... и какво каза току що ... освен че пак пръдна срещу вятъра КАЖИ СИ БРЕ, ПОНЕ ТОВА ЩО КАСАЕ МЕН ... аз на ЛЪЖЕЦА1951 съм оговори дори и на най-незначителният въпрос, ... ВМЕСТО ДА МЕ ВКЛЮЧВАШ В ТОЗИ КОМЕНТАР МОЖЕШЕ ДА МИ РЕПЛИКИРАШ И ТО СЪВСЕМ КОРЕКТНО моят отговор на предишният ти коментар за полицията ... можеш нали ... също репликирай ми снощният коментар при теб ... но тука се появяваш с някаква констатация гола ... НЕ, БРАТО, много тие слаб семента, даже хич го нема а лайната ти никому не са нужни ... тривагона книги - хахаха ... еба си интелекта 5-стинков.

blackpredator написа:
да се съглася с теб и Гетю
у Венци няма нищо сръбско
иначе,
потьомскинската интелигентност,
потьомкинското нидерланство,
потьомскинското програмиране,
потомкинските фирми,
потьомската дивизия от никове,
цялата нахална, нагла, просташка,
реална селташка простотия,
ако имаше у Венци нещо сръбско,
къде ти срещне ника,
щеше да го награждава,
с много дебела и мноо,
мноо яка срПска попържня..

също и за делиормански интелект..



... АДВОКАТ на Великият ВВ1951 :))) - Два въпроса?

1. Вярно ли е БЕЗАПЕЛАЦИОННОТО ТВЪРДЕНИЕ Внециеву от вида:
vencivaleri1951 написа:

За прокуристите-не се назначават , а избират на общо събрание. Приемаме , че е лапсус и

2. Ще ли ПОДПОМОГНЕ сърбаша-Венци, като МУ(ни) ОБЯСНИ?
Според писменните извори - ОТКЪДЕ СЕ ТВЪРДИ ЧЕ Е ЗАПОЧВАЛО БЪЛГАРСКОТО, наричано и МОРАВСКО ЗЕМЛИЩЕ ?

Не си ли уясним това - "konushmak istemiyorum" - както казват "комшиите" ни :)))
цитирай
34. vencivaleri1951 - Гетьо, пусни което и да е радио в Македония
16.11.2020 20:45
Слушай и се смей , и плачи. Персона нон грата обявяват сума ти хора.

Написах съвсем ясно , че не става въпрос за полезност а за вноски в социалните стълбове. След това баща ми не е бил само офицер, а и директор на доста печеливш институт. Заместник по научната част му беше първият съпруг на Людмила-ст нс Любомир Стойчев.
Така , че и в материалното производство е бил.
А Борисов е страхливец. Внесе проект на бюджет, но след протеста на полицаите го префасонира. Рязна детските на част от децата и ги вкара в раздел МВР. Децата не гласуват с бюлетини, но след време ще гласуват с краката си.
Най малкия проблем му е че не е знаел или не е съобразил за надписа на Аушвиц . Аз също не знаех, макар , че съм ходил до там/не влязох , а чаках групата/
Проблемът е че катастрофира България . Дългът надхвърля 40 млрд , а прогнозата е да влезем с 10ина в следващите 2 години, независимо кой управлява. Живков го вдигнахме на ура за 10 млрд, при активи за 100млрд -при съпоставими цени 7 към едно.



getmans1 написа:
ЧЕ ТО АЗ ВСЕКИ ДЕН СЪМ ПРЕД „ БЛОГОВ ТЕТЕВЕН „ и едва ли ще се намери някой да каже, че ГЕТМАНС клинчи и бяга от отговори ... точно обратното го прави ЛИЦЕМЕРИ1951;

- ... АЗ ТЕ ПИТАМ НЕЩО КОНКРЕТО ... АЗ СЛЕД КАТО СЪМ СЕ ПОДПИСВАЛ ВЪВ ВЕДОМОСТ ТОВА ЗНАЧИ ЛИ, ЧЕ НЯМАМ ПРИНОС ЗА ДЪРЖАВНАТА ХАЗНА ... ВСИЧКО ЛИЧНА ЗАСЛУГА НА РАБОТОДАТЕЛЯТ МИ ЛИ Е ... /въпрос зададен за пореден път /

- А бе, ДРУГАРЮ ПЪЛНАЧ НА БОКОВАТА ХАЗНА, за да ни лъжеш ли бре, народ и партия те изпратихме да учиш в СССР, ей така без изпити, А ... Да бягаш от разпределение, корумпирайки директор и горски, А

- МНОГО ЩЕ МИ Е ИНТЕРЕСНО ДА ВИДЯ ЛИНК ОТ СРЪБСКИ ИЛИ МАКЕДОНСКИ САЙТ ... ОСОБЕНО НА НЯКОИ НАИСТИНА ВЛИЯТЕЛНИ МЕДИИ ... ПО ВЪПРОСА С ИЗКАЗВАНЕТО НА БОРИСОВ ...

... ТОВА СА САМО НЯКОЛКО ПРЕМЪЛЧАВАНИЯ ОТ ПРЕДИШНИЯТ МИ ПОСТИНГ ... нямам време за губене че да ти покажа още много

цитирай
35. starforlife - ~ 36. get
16.11.2020 21:07
Гет, здраво!
Липсваше.

Именно, Гет:
vencivaleri1951 написа:
За прокуристите-не се назначават , а избират на общо събрание. Приемаме , че е лапсус и

Идиотът дори не осъзнава, че аз използвам НЕГОВИ думи!
ТОЙ Е ТОЗИ, КОЙТО ПИСА ПРЕДИ ВРЕМЕ, ЧЕ Е НАЗНАЧИЛ - подчертавам, НАЗНАЧИЛ - така го беше написал - ПРОКУРИСТ В КОЯ БЕШЕ ТАМ ПУДРА В РУСЕ!
А сега друго дърдори, ДЪРТАКЪТ МУ СЕНИЛЕН!
цитирай
36. starforlife - И всъщност понеже пропуснах одеве, ЛИЦЕМЕР-ВЕНЦИ:
16.11.2020 21:27
vencivaleri1951 написа:
Гоче, ти пита за фирми
Сега даваш заден.
Въпросът ми КОГА И КЪДЕ СЪМ ПИТАЛ ЗА ФИРМИ си остава.
Пропуснах в коментара си реплика накрая да ти кажа следното:
КОЛКОТО И ДА СЕ ОПИТВАТЕ ДА ОТРЕЧЕТЕ МОЕТО МЕСТОЖИВЕЕНЕ КАТО АМСТЕРДАМ...
КАТО СЕ ПРИБИРАМ ПО НОВА ГОДИНА В БЪЛГАРИЯ - ЩЕ ОПОВЕСТЯ ПУБЛИЧНО ТУК ДА НАЗОВЕШ ДЕН, ЧАС И МЯСТО, КОГАТО ДА СИ ПРЕМЕРИМ (с идиот-икокото също) НЕ САМО ФИРМЕНИТЕ ДОКУМЕНТИ, А ВСИЧКО, КОЕТО ПО ЕДИН ИЛИ ДРУГ НАЧИН ОСПОРВАТЕ: Дипломи, трудови книжки, регистрационни талони на автомобили, нотариални актове на недвижими имоти и прочее.
Ако на това ти му викаш "даване на заден" - да видим какво да кажем на ВАШЕТО, когато такава среща ОТНОВО, ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ, не се състои и то отново, за кой ли път, по ваша вина!

Дотогава... По темата... Повтарям само още веднъж още един (освен повторения по-горе за кога и къде) въпрос:
МОЖЕ ЛИ В БЪЛГАРИЯ ДА ИМА ДВЕ ФИРМИ С ЕДНО И СЪЩО ИМЕ, КОИТО ДА СА НА РАЗЛИЧНИ СОБСТВЕНИЦИ?
Говоря за две еднакви не само като име, а и като вид на регистрацията фирми, Балалайко1951.
цитирай
37. getmans1 - Слушай и се смей, и плачи. Персона ...
16.11.2020 21:45
vencivaleri1951 написа:
Слушай и се смей , и плачи. Персона нон грата обявяват сума ти хора.


... НЕ МИ ЧЕТИ НОВИНИ, ЧЕ ОБИКНОВЕНО СА „ФЕЙКНЮЗ„ ... онзи ден проплака за СБЖ - а то се оказа във вица „Не бил спечел кола а, кола го блъснала„

vencivaleri1951 написа:
Написах съвсем ясно , че не става въпрос за полезност а за вноски в социалните стълбове.


... А, АЗ ЗА КАКВО ГОВОРЕХ, А ... ДЪРЖАВАТА ВИ ДАВА ПРАВО НА БИЗНЕС И ВИ ПРЕХВЪРЛЯ ПРАВА И ДА ПЕЧЕЛИТЕ ОТ ТОВА ... РАЗБИРАЕМО Е ... НЕ Е РАЗБИРАЕМО ОБАЧЕ РАЗБИРАНЕТО ВИ НА ПЪРВАТА ЧАСТ, ЗАЩОТО ПОЧВАТЕ ДА ЛЪЖЕТЕ И КРАДЕТЕ ...А, ПОСЛЕ „ПЕНСИЯТА МИ 620ЛВ. - КОКОШКАРСКА ИСТОРИЯ ... ДРУГИ ТОЛКОВА СЕ УВЛИЧАТ, ЧЕ ГОТОВИ И ДЪРЖЯВАТА ДЯ СЧУПЯТ...

vencivaleri1951 написа:
След това баща ми не е бил само офицер, а и директор на доста печеливш институт. Заместник по научната част му беше първият съпруг на Людмила-ст нс Любомир Стойчев.
Така , че и в материалното производство е бил.


... А БЕ, ОСТАВИ ПОКОЙНИЦИТЕ НА МИРА БРЕ, КОЛКО ПЪТИ ДА ТИ ГО КАЗВАМ ... ЗАЩО СИ МИСЛИШ, ЧЕ ТВОИТЕ АВТОРИТЕТИ ТРЯБВА И ДА СА МОИ, А...

vencivaleri1951 написа:
А Борисов е страхливец. Внесе проект на бюджет, но след протеста на полицаите го префасонира. Рязна детските на част от децата и ги вкара в раздел МВР. Децата не гласуват с бюлетини, но след време ще гласуват с краката си.


... ТЕПЪРВА ЩЕ СЕ ПРИЕМА БЮДЖЕТА ... ТОГАВА ЩЕ ГОВОРИМ ...

Най малкия проблем му е че не е знаел или не е съобразил за надписа на Аушвиц . Аз също не знаех, макар , че съм ходил до там/не влязох , а чаках групата [/quote]

... ЗА ЧИЙ ПРАЗ ТОГАВА СЕ ПРАВИШ НА МОРАЛЕН СТОЖЕР, А ... че и Апостолов го отнесе, че и аз, че и други А, СВЕТЕЦА бил там, нищо не разбрал за надписа ама щом тръбата свири АТАКА - ПРЪВ СЕ ХВЪРЛИ В БОЯ ... Ашколсун бе, ЕРБАП ХЕРОЙ...

vencivaleri1951 написа:
Проблемът е че катастрофира България . Дългът надхвърля 40 млрд , а прогнозата е да влезем с 10ина в следващите 2 години, независимо кой управлява. Живков го вдигнахме на ура за 10 млрд, при активи за 100млрд -при съпоставими цени 7 към едно.


... ВЕРНО БЕ, БЯХ ЗАБРАВИЛ КАК ЕДНИ ЛОШИ СЕДЕСАРИ ПОДЛЪГАЛИ ЕДНИ ДРУГАРИ ДА ДА НАПРАВИЯТ ОНЕЗИ ЛОШИ НЕЩА ... ЖЕЛЬО И ФИЛ, МОНИТО И ДРУГИТЕ ВИНОВНИ ... БЯХ ЗАБРАВИЛ, ЧЕСТНА ПИОНЕРСКА ...

getmans1 написа:
ЧЕ ТО АЗ ВСЕКИ ДЕН СЪМ ПРЕД „ БЛОГОВ ТЕТЕВЕН „ и едва ли ще се намери някой да каже, че ГЕТМАНС клинчи и бяга от отговори ... точно обратното го прави ЛИЦЕМЕРИ1951;

- ... АЗ ТЕ ПИТАМ НЕЩО КОНКРЕТО ... АЗ СЛЕД КАТО СЪМ СЕ ПОДПИСВАЛ ВЪВ ВЕДОМОСТ ТОВА ЗНАЧИ ЛИ, ЧЕ НЯМАМ ПРИНОС ЗА ДЪРЖАВНАТА ХАЗНА ... ВСИЧКО ЛИЧНА ЗАСЛУГА НА РАБОТОДАТЕЛЯТ МИ ЛИ Е ... /въпрос зададен за пореден път /

- А бе, ДРУГАРЮ ПЪЛНАЧ НА БОКОВАТА ХАЗНА, за да ни лъжеш ли бре, народ и партия те изпратихме да учиш в СССР, ей така без изпити, А ... Да бягаш от разпределение, корумпирайки директор и горски, А

цитирай
38. vencivaleri1951 - Така ли съм написал? За НОРД газ ли?
16.11.2020 21:59
Ами неправилно съм написал. През Общо събрание мина , тс събрах подписи.
А и не можех сам да реша и да имах право защото имах още трима съдружници.
Разликата в нашите лапсуси е съществена. Аз ти казвам името на фирмата, къде е регистрирана, и ти отиваш на сайта на фирменото отделение и намираш Венциславчо
вписан като изпълнителен директор и основен акционер на АДто с уставен капитал от 100 хилки. При теб четеш ,,грънци,,


starforlife написа:
Гет, здраво!
Липсваше.

Именно, Гет:
vencivaleri1951 написа:
За прокуристите-не се назначават , а избират на общо събрание. Приемаме , че е лапсус и

Идиотът дори не осъзнава, че аз използвам НЕГОВИ думи!
ТОЙ Е ТОЗИ, КОЙТО ПИСА ПРЕДИ ВРЕМЕ, ЧЕ Е НАЗНАЧИЛ - подчертавам, НАЗНАЧИЛ - така го беше написал - ПРОКУРИСТ В КОЯ БЕШЕ ТАМ ПУДРА В РУСЕ!
А сега друго дърдори, ДЪРТАКЪТ МУ СЕНИЛЕН!

цитирай
39. vencivaleri1951 - Гетьо
16.11.2020 22:21
Чети ТЗ. Или по точно закона преди промените. Управителят се осигурява на минимална заплата. Беше направено с идеята , че ще вкараме осигуровките си през втория стълб на пенсионно осигуряване и в съвсем други ,,цифри,, Аз още тогава знаех , че ще откраднат парите, но понеже жена ми се бе хванала като дистрибутор на Доверие и се набутах. Тя и набра само няколко лековерни-мен и роднини. Пари обаче , когато,,чумата върне децата,, Пенсията ми е от соц годините драги.
цитирай
40. getmans1 - . . . МАНИ ГО ТОВА С ТИЯ ЗАСТРАХОВА...
16.11.2020 22:38
... МАНИ ГО ТОВА С ТИЯ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ВРЪТКИ ... ТЕ ЕДВА ЛИ ИМАТ НЕЩО ОБЩО СЪС ВТОРИЯТ СТЪЛБ ... КОГА БЯХА ЕДНИТЕ КОГО ДРУГОТО ...

ОЩЕ ОТ САМОТО НАЧАЛО СИ ЗНАЕЛ ЧЕ „ЩЕ ОТКРАДНАТ ... „ хахахах ... що бе човече, сам се вкарваш ... И ПЕНСИЯТА ТИ БИЛА ОТ СОЦ ГОДИНИТЕ ... Альооо

vencivaleri1951 написа:
Чети ТЗ. Или по точно закона преди промените. Управителят се осигурява на минимална заплата. Беше направено с идеята , че ще вкараме осигуровките си през втория стълб на пенсионно осигуряване и в съвсем други ,,цифри,, Аз още тогава знаех , че ще откраднат парите, но понеже жена ми се бе хванала като дистрибутор на Доверие и се набутах. Тя и набра само няколко лековерни-мен и роднини. Пари обаче , когато,,чумата върне децата,, Пенсията ми е от соц годините драги.

цитирай
41. vencivaleri1951 - Естествено е, ти всичко знаеш по рождение, а аз от опит грешка
16.11.2020 22:45
Назначих прокурист, не го вписаха и тогава събрах подписите.

Не може да има две фирми с едно и също име. Не че не я регистрираха докато не качиха всичко на компютър в Агенцията, но първи по време е първи и по право.
Тоест първият има право да поиска промяна.
АСТЕК ООД е фирма на която съм управител. В София има и стъкларска фирма АСТЕК регистрирана след нашата. Имаме право да искаме промяна или някаква компенсация. Те много се притесниха защото имаха известност с това име, но като видяхме, че са работяги и нямаме никакви допирни точки като дейност не предявихме никакви претенции.
Помияр ли? Може, но помияр , който документално може да докаже думите си, с фотография дестинация, кола, жена , кучета, внучета, балкончета...
Ти си лапацало драги. Зад теб има само балалайка е, както се изразяваш
starforlife написа:
Абе, БАЛАЛАЙКО ПРАЗНОГЛАВИ... Колко пъти да ти бъде казано бе?
ОТГОВАРЯЙ НА ПОСТАВЕНИТЕ ТИ ВЪПРОСИ, А НЕ СЕ ВЪРТИ КАТО АМСТЕРДАМСКА ПРОСТИТУТКА!

Защото замисли се, че ако бяхме като ВАС - теб специално щяхме да те скъсваме от ташаци.
Например с това да проститутката се присетих: Ни си този, който ни се е праскал с похожденията си по такива места, но си седнал моята ЕБАВКА за врещенето в колата да размяташ. ПЪЛЕН ИДИОТ!

Но да не се отклоняваме, а КОНКРЕТНО по въпросите:

Въпрос първи: КОГА И КЪДЕ СЪМ ПИТАЛ ЗА ФИРМИ? ДАЙ ЛИНК ИЛИ НАЗОВИ ПОСТИНГ ИЛИ КОМЕНТАР.

Въпрос втори: МОЖЕ ЛИ В БЪЛГАРИЯ ДА ИМА ДВЕ ЕДНАКВИ КАТО РЕГИСТРАЦИЯ ФИРМИ С ЕДНО И СЪЩО ИМЕ?

Въпрос трети: КАКЪВ Е ОБЩЕСТВЕНИЯТ ДОСТЪП ДО ОТЧЕТНА, СЧЕТОВОДНА, ИНФОРМАЦИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ФИРМИ, КОИТО НЕ СА РЕГИСТРИРАНИ ПО ДДС И ТОЗИ ВИД ФИРМИ БИ ЛИ ТВЪРДЯЛ ТИ КАТО СЧЕТОВОДИТЕЛ, ЧЕ СА ПО-"ЛАБАВИ" ОТ РЕГИСТРИРАНИТЕ ПО ДДС?

ПС: Иначе - да, така го беше написал. И забележи, че не съм започнал да се ебавам тогава с теб, а сега ти го поднесох заради това, че ти не се усещаш колко пъти хората ти се присмиват, но не ти го показват, просто защото си един от блоговите шутове със звънчета на носа.

Да, КОМПЛЕКСАРЮ, прав си, че разликата пом/у ни е огромна.
Но тя е, че ти каквото и да ми казваш - аз никъде не се емвам да проверявам, просто защото не ме интересува и съм нормален!
Ти си този, който болестно се опитва да проверява какво ли не и прав или не - се опитва дори осъзнавайки, че греши и лъже - да лее помия за всеки, който не му е приятен, че и за родата му дори.
ЗАТОВА ТИ СИ ПОМИЯР, ПИЧ!
МИРИЗЛИВ, ДЪРТ ПОМИЯР!
цитирай
42. vencivaleri1951 - Ти си дърдорко командире на дивизия
17.11.2020 00:47

Нали написах, че не може и никога не е могло. Просто докато не качиха всичко по вписванията на компютър нямаше как да се избегнат дублажите. В болшинството случаи ставаше неволно. Понякога и подвеждащо или изфукващо . Например НОРД газ Русе си беше Фукня и грешка на растежа. Истинският Норд прави милиардни обороти. И какво направи Борисов по точно. Не хакнаха ли при него вписванията. Не почнаха ли при него кражбите на фирми?
За устата ми. Ти не си ли се виждал в огледалото -,,ваял ,,те е сякаш чирак с тъпа тесла.?тръгнал на другите кусури да търси. Сега пък с Чесна ще ме возиш. По би ме впечатлил с фурми отколкото самолети.
Да те питам и аз нещо лично. Ти непрекъснато казваш, че си мериш пениса. До какъв размер трябва да го докараш, че съпругата ти да те пусне при себе си, та да не висиш по нощите и да си говориш празни приказки с пенсионери?


quote=starforlife]
vencivaleri1951 написа:
Назначих прокурист, не го вписаха и тогава събрах подписите.
Чисто балалайкане, защото този въпрос не само го изчерпах, а никога не ме е интересувал.
Но пак повтарям да обърнеш внимание, че аз не съм като теб и да се хващам за всяка твоя идиотия и да я въртя да втръсване като грамофонна плоча.
Повтарям и потретвам неща, които касаят мен като лъжи или преиначавания от твоите МИНЕТЧИЙСКИ уста, а не такива, които касаят теб.

vencivaleri1951 написа:
Не може да има две фирми с едно и също име. Не че не я регистрираха докато не качиха всичко на компютър в Агенцията, но първи по време е първи и по право.
Тоест първият има право да поиска промяна.
АСТЕК ООД е фирма на която съм управител. В София има и стъкларска фирма АСТЕК регистрирана след нашата. Имаме право да искаме промяна или някаква компенсация. Те много се притесниха защото имаха известност с това име, но като видяхме, че са работяги и нямаме никакви допирни точки като дейност не предявихме никакви претенции.
ЛЬОЛЬО, запомни: ВЕЧЕ НЕ МОЖЕ ДА СЕ РЕГИСТРИРА ФИРМА С ЕДНАКВО ИМЕ КАТО ДРУГА!
Докато ВИЕ като партия и прочее бяхте на власт... На базата на посредствеността ви и други подобни... МОЖЕШЕ.
Дойде любимият ми СПОРЕД ТЕБ Баце - ха ха ха - и оправи тази недомислица!
Ето, че и сега от мен има някаква реална полза от "джафкането" ни, а от теб какво? - Не пропусна да изтъкнеш колко СТЕ благородни та не сте предявили претенции към еди кои си.
Абе балалайкане до безкрай.
И все показващо колко си по- по- и най-, а в същото време аз - тъпият била-охравител - да сведа до знанието на Читателите, че ти с титлите от Пиииитееер и Фррранция - просто си някъде встрани от материя, която УЖ още упражняваш.
И, КОМПЛЕКСАРЮ НЕДОКЛАТЕН, аз не те питах за двузначността, за да показвам нещо за теб, но то гузен негонен бяга. Питах те, защото крайно ще се учудиш (и комплексираш - и комплексираш) когато ЕВЕНТУАЛНО най-после откриеш името ми в КОМПАНИИ (не дори фирми), които дават
цитирай
43. missana - В библията ясно е казано:
17.11.2020 01:03
"по плодовете ще ги познаете". Всичко останало е евтина комунистическа пропаганда, която комунягите откраднаха от Гьобелс, както навремето съветите откраднаха катюшите от немците.

Гледайте какво е свършил Бойко и какви ги върши Радев и няма какво повече да говорим.
цитирай
44. starforlife - ~
17.11.2020 07:26
- Като изключим това, че "командире на дивизия" е обръщение и преди него трябва да има запетайка... Което, титуловани интелигенте, трябваше поне да научиш отдавна, защото е елементарно и постоянно ти се повтаря... Стигаме до това, че аз казваш съм дърдоркото, но не аз, а ти отговаряш само на 1/10-та от поставяните ти въпроси и то непропускайки в същото време да вплетеш с какви ли не дърдорения, които не само нямат нищо общо с дадената тема, а и не интересуват никого, а само ти си мислиш, че с парадирането им се издигаш в очите на слепите.

- Вече казах, че след като не може дублиране - те очаква гъзобъркаща изненада по отношение на това зад имената на какви (като мащаб) фирми се крие името ми, а това, че ти си некадърен да ги намериш при болестното си любопитство е ама абсолютно твой проблем.

- Ха ха ха! Абе, ИДИОТЕ... Дреме ми на КУРА какво е направил Борисов бе! Ти не проумя ли, че човек, който не може да прозре чуждата ирония - не само не може да ползва своя, а не може да бъде по-интелигентен от каруцар?
Знам бе, знам - аз съм такъв, заради езика си.
Е... Няма да споря с теб. Щом това те топли и ти е радост. Нека не спорят и тези, които сами ти казваха не веднъж, че съм извадил този език специално за вас.
И не само мога да продължавам колкото аз реша (няма сила, която да е в състояние да ме спре, ама ти щеше дори да ме съдиш), а мога да утроя палитрата на епитетите, а след това да я учетворя.

- Какво мислиш за мен и това кой и как ме е ваял ми е през КУРА, че и оттатък. Не аз започнах да дюдюкам и за това - "софри и квартали".
Моят баща е циганин-милиционер, а майка ми беше еблива проститутка. Така дисбалансът в психическото ти равновесно състояние спрямо моята каруцарска персона влиза ли в стабилни граници или трябва все пак да отговориш като напишеш на коя планета е учила и в какви среди се е движела твоята майка, та чак и баба ти и на прабаба ти баба й?
И да не забравиш да цитираш всичките си съседи, защото ние се впечатляваме от извънземния им сой.

- Накрая да ти кажа нещо лично за КУРА ми... Но чакай първо да го премеря...
Венц0... Ташако... Каква моя съпруга бе? Я веднага да се изкажеш твърдо, обосновано и неоспоримо как такава няма до мен и е невъзможно да има, а ако все пак има, то тя е тъпа и пошла комбайнерка от циганската махала на Бусманци.
Иначе, за какво ми е да ме допуска в сламената ни пълна с въшки одая, когато ТВОЯТА не ме пуска да напусна сатена и ранфорс памука ви?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072658
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031