Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2020 08:00 - Още за „чекмеджето„ и УЖ кочината в която живеем ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 5324 Коментари: 44 Гласове:
4

Последна промяна: 17.11.2020 08:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                 .......

                              ДНЕС СМЕ НА ОБРАТНО

                      ПЪРВО АНИМАЦИЯТА А ПОСЛЕ

              КАК  ДЕЙСТВИТЕЛНО СТАВАТ НЕЩАТА.

                                                .....


  Ше видите и логото на една  голяма и „ВЕЛИКА„  фирма 

     „опята„ от един ДРУГАР като умряла е, не е умряла 

                         и тепърва ще става ВЕЛИКА

                                                ...






Гласувай:
4



1. starforlife - Лелиии, Радууу в едноту клипу скибах и моиту Айше да блещи балдър (у съдран чорапогащник) на иднатъ магистралъ. Мамицатъ й ибливъ!
17.11.2020 08:06
цитирай
2. getmans1 - А, защо „ВЕЛИКА„ и ВЕЛИКА. . . много ...
17.11.2020 08:19
А, защо „ВЕЛИКА„ и ВЕЛИКА ... много просто;
- „ВЕЛИКА„ явно защото е създадена и работила във „ВЕЛИКИЯТ„ СССР и Русия ... а работещетите там българи от изпълнителският състав дори 30 г. преди няколко години се пенсионираха с „ВЕЛИКАТА„ пенсия 320 лв. Човек 7 разряд за когото се казва, че и .I. му е майстор.

А, по-рано пенсионирани все още вземат по около 240 лв. ... като в този случай става въпрос за стр. техник.

С колко баепаса са и двамата няма да ви кажа ... не ми е било удобно да питам, а техника специално го спряха от работа на 75 годишна възраст след сърдечната операция ...

- ВЕЛИКА, действително очаквам тепърва да става и то сточно с такива строежи ... където не човещкият подвиг ще е решаващ а човешкият ум и последната дума на техниката.
цитирай
3. getmans1 - Лелиии, Радууу в едноту клипу ск...
17.11.2020 08:27
starforlife написа:
Лелиии, Радууу в едноту клипу скибах и моиту Айше да блещи балдър (у съдран чорапогащник) на иднатъ магистралъ. Мамицатъ й ибливъ!


... А, ти се дърли тука с разни ВЕЛИКИ ПРАЗНОДУМЦИ ... и нищо чудно да се сдобиеш с някой 3D копие ... пази боже ... ХАХАХАХ
цитирай
4. starforlife - ~ 2. getmans1
17.11.2020 08:30
Ааа, нидей тъка, Радууу.
Първинката - ти знайш ли, чи туй чувешкиат ум и пуследнъ думъ нъ (запъднътъ) техникъ е нищу пред великуту социалистическу работническу движенийе?

Вторункътъ - нъли знайш кък аку ни беъ 75 гудишнити сас стендувети немъше дъ го имъ митруту?
цитирай
5. apostapostoloff - Следствието установи, че чекмеджето
17.11.2020 08:30
с пачки и кюлчета е принадлежало на Станишев. Снимката е правена по времето, когато той, като премиер, е нощувал в същата спалня. Изглежда че Ленчето е направила фотката с някакви задни мисли.
цитирай
6. starforlife - ~
17.11.2020 08:45
getmans1 написа:
... А, ти се дърли тука с разни ВЕЛИКИ ПРАЗНОДУМЦИ ... и нищо чудно да се сдобиеш с някой 3D копие ... пази боже ... ХАХАХАХ
Туй какву трибвъ дъ ми гувори нъ простътъ глъвъ би, Раду? Туй зъ трити дътъ?
Чи Айшету шъ й пуникни третъ бозкъ ли би?
Чи тйъ и сигъ си а имъ.
Ей сигъ ше пукажъ, ама тъзи снимкъ съм йъ публику-ку_ку-кувъл вечи и съ ми я свалйъли мудиратурити нйедни.
цитирай
7. starforlife - Усвен тува, Раду, нъли при кумънизъма сичку шъ й общу? Тъ с_пуделйъм бйе.
17.11.2020 08:59
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/11/17/aishetu.1735681
цитирай
8. morskipesni - Което не ви е опято- скоро ще се опее
17.11.2020 09:27
Не познавам нормални, избрали да вегетират в Гяуристан.
цитирай
9. getmans1 - Не познавам нормални, избрали да ...
17.11.2020 09:33
morskipesni написа:
Не познавам нормални, избрали да вегетират в Гяуристан.


... Ми-и-и, ... Я, СИ ЕБИ МАМАТА, бе ... ще си още по-щаслив, дагое, няма такава простотия ...
цитирай
10. apostapostoloff - Зад ника морскипесни се
17.11.2020 09:36
крие онзи противен плешив дребосък от Варна, който години наред ни тероризираше ежедневно със стихчетата си. Този мизерник не е помирисвал чужбина и вегетира като последен просяк във Варна.
цитирай
11. missana - Впечатляващи кадри!
17.11.2020 09:44
"- Хей, другарю, ти какво решил си с чука с този трясък и искри?
- Път ще се прокарва, друже, тука. Път през тези канари!"
цитирай
12. getmans1 - крие онзи противен плешив дребосък ...
17.11.2020 09:57
apostapostoloff написа:
крие онзи противен плешив дребосък от Варна, който години наред ни тероризираше ежедневно със стихчетата си. Този мизерник не е помирисвал чужбина и вегетира като последен просяк във Варна.


... Не го знам и дори не предполагам кой е, противен ми е начина по който коментира по блоговете ... А, АКО Е ТОЗИ КОЙТО ТИ ПРЕДПОЛАГАШ ... ОЩЕ ПО-ЛОШО ... ЗА НЕГО... аз си правя тези постинги не заради НЯКОЙ СИ а защото ми е интересно ... няма да ги гледам тия неща по кебеларката и да цъкам с език като някой абориген ... светът вече е и тук ... и това ми доставя удоволствие
цитирай
13. getmans1 - "- Хей, другарю, ти какво р...
17.11.2020 10:05
missana написа:
"- Хей, другарю, ти какво решил си с чука с този трясък и искри?
- Път ще се прокарва, друже, тука. Път през тези канари!"


... МИСАНА, тези клипове за на ОПЕРАТИВНАТА ПРОГРАМА, имат и за метрото и други строежи НО има и клипове на разни ентусиасти ... евавалла им, че губят време и средства да виждаме как стават добрите неща . Някои от клиповете са по-дълги като време а нашият блогов любознайко иска да му е по-кратко ... да се чудиш на такава любознателност ...
Ще пускам и други ... а сега отивам в градината да засадя 10-тина малини и да нацяпя малко дърва, че уют нада ... хахаха
цитирай
14. krumbelosvet - Бойку и заслужил ду живот да гу избирами
17.11.2020 10:22
Де гу дяду Йоцу ду пугледъ туй чуду!?! И кату минава ББ с джипъ, да гу пупипъ тук-там, дъ му съ пурадвъ.
Биз Бойку тез нища ги нямаши!!!
Дъ и жиф Гетмънс, чи ни утвори учити!
цитирай
15. blackpredator - Гетьо,
17.11.2020 10:35
постингът и коментарите ми напомниха,
че днес е ден на недоносените

с праздником!
цитирай
16. starforlife - ~ 15. blackpredator
17.11.2020 11:25
Не постингът и коментарите ти са го напомнили - Гугъл ти го е казал когато си загугалил за нещо, с което си мислиш, че ще блеснеш днес.
Напомняне е когато нещо човек е знаел, но е забравил, а не когато го е изгугълил в напъна си за блесването, споменато по-горе.
Всъщност да - понеже ти си недоносен скротумко - наистина ти е напомнил.
Ама Гугъл, не постингът и коментарите.
цитирай
17. get - @ 15. blackpredator - Не се усещаш явно, че поради присъщият ти опортюнизъм на селски-пролетарий (накратко СЕЛ-КОР) ... ?
17.11.2020 12:10
blackpredator написа:
постингът и коментарите ми напомниха,
че днес е ден на недоносените

с праздником!


... СЕ ЯВЯВАШ ПРИМЕР - за интелектуален ОКСИМОРОН?

Ако ти е неизвестна думата ОКСИМОРОН - да я преведа от СТАР-ГРЪЦКИ, езика и време от което начева да се употребява? Тази сложна двусъставна дума ... понятие за ... ?
ПРИМЕР?
Оxys = ‚остро' + moros = ‚глупав' ... та те такъв си и в опитите (си) НЕСКОПОСНО ДА КАЛАМБУРИШ? За разлика от изплаканото от Есенин в "Русь Советская"?

"Я, ГРАЖДАНИН СЕЛА,
Которое лишь тем и будет знаменито,
Что здесь когда-то баба родила
Российского скандального пиита."

П.Предупреждение ?!
Сега да не вземеш СЪИЗМЕРВАЙКИ СЕ, да СИ ВЪОБРАЗИШ НЯКАКВА ОБЩНОСТ с Този, по Российски скандального пиита - Есенин :))) ?! Не, ти си оставаш проЗД - като доказан интелегенстващ-литературно ЧВОР ... който наричам за по-кратко СЕЛ-КОР :((( !?
цитирай
18. getmans1 - Не постингът и коментарите ти са го ...
17.11.2020 12:13
starforlife написа:
Не постингът и коментарите ти са го напомнили - Гугъл ти го е казал когато си загугалил за нещо, с което си мислиш, че ще блеснеш днес.
Напомняне е когато нещо човек е знаел, но е забравил, а не когато го е изгугълил в напъна си за блесването, споменато по-горе.
Всъщност да - понеже ти си недоносен скрутумко - наистина ти е напомнил.
Ама Гугъл, не постингът и коментарите.


... НАЙ-ВЕРОЯТНО, е бил НА КАФЕ С ГАЛА, тя ги следи дези дни от календара ...

а, „сротоумко„ е добро попадение за случая ... аз, като един деликатен делиорманец само му го намекнах това онзи ден ...
цитирай
19. getmans1 - . . . Слаб му е бетона на тоя - в него ...
17.11.2020 12:16
... Слаб му е бетона на тоя - в него няма СЕМЕНТ Аратлик ...

... Тия, се впечатляват само от бригадирската блъскотия ... ама друг да блъска а те, навиячи и ураджии...

get написа:
blackpredator написа:
постингът и коментарите ми напомниха,
че днес е ден на недоносените

с праздником!


... СЕ ЯВЯВАШ ПРИМЕР - за интелектуален ОКСИМОРОН?

Ако ти е неизвестна думата ОКСИМОРОН - да я преведа от СТАР-ГРЪЦКИ, езика и време от което начева да се употребява? Тази сложна двусъставна дума ... понятие за ... ?
ПРИМЕР?
Оxys = ‚остроумен'; moros = ‚глупав' ... та те такъв си и в опитите (си) НЕСКОПОСНО ДА КАЛАМБУРИШ? За разлика от Есениновото, изплакано в "Русь Советская"?

"Я, ГРАЖДАНИН СЕЛА,
Которое лишь тем и будет знаменито,
Что здесь когда-то баба родила
Российского скандального пиита."

П.Предупреждение ?!
Сега да не вземеш СЪИЗМЕРВАЙКИ СЕ, да СИ ВЪОБРАЗИШ НЯКАКВА ОБЩОНСТ с, по Российски скандального пиита - Есенин :))) ?! Не, ти си оставаш проЗД - като доказан интегенстващ-литературно ЧВОР ... който наричам за по-кратко СЕЛ-КОР :((( !?

цитирай
20. blackpredator - не думай Гетьо
17.11.2020 12:27
Есенин руссиян
тук един Хаям,
по-малко руссиян
“...И нека сто години да горя сред грях,
не ме страх от ада, мъките презрях;
но по ме плаши мене, хорът на глупците,
от смърт е по-ужасен разговора с тях..."
цитирай
21. get - @ 20. blackpredator - Въх "уби" мъ :))) ?
17.11.2020 12:42
blackpredator написа:
Есенин руссиян
тук един Хаям,
по-малко руссиян
“...И нека сто години да горя сред грях,
не ме страх от ада, мъките презрях;
но по ме плаши мене, хорът на глупците,
от смърт е по-ужасен разговора с тях..."


От задочният ни диспут - ЧАКАМ ОТ ТЕБ "ЕРУДИТА" ОТГОВОРИ - По ... ?

1. Кой е СТО-ВОДА ?
2. Как се нарича КРИВАТА ПОСТРОЙКА - построена ... не както ти твърдиш от Гауди?
3. ... и не както пак НЕВЕРНО ТВЪРДИШ, че испанското "саграда" - било СГРАДА,(на български:))?
4. Чакам отговори и на поставените МОИ въпроси - от предходният пост на "getmans1"

А. 1. Вярно ли е БЕЗАПЕЛАЦИОННОТО ТВЪРДЕНИЕ Внециеву от вида:
vencivaleri1951 написа:

За прокуристите-не се назначават , а избират на общо събрание. Приемаме , че е лапсус и


Б. Ще ли ПОДПОМОГНЕ сърбаша-Венци, като МУ(ни) ОБЯСНИ?
Според писменните извори - ОТКЪДЕ СЕ ТВЪРДИ ЧЕ Е ЗАПОЧВАЛО БЪЛГАРСКОТО, наричано и МОРАВСКО ЗЕМЛИЩЕ ?

И след като СЪМ ДЕМОКРАТ, от там не-глух за ПЛУРАЛИЗМА В МНЕНИЯТА, прогласен в Декларацията за ТОЛЕРАНТНОСТТА ... Да питам ИНТЕЛЕКТУАЛНОТО отроче ... РОДЕНО от НЕНОРМАЛНИЯТ ИНЦЕСТ Между Чука и о`Ралото?

Да е чел нещо от Ал. Блок ... или чул предсмъртните му думи ...:

«Я задыхаюсь, задыхаюсь, задыхаюсь! Мы задыхаемся, мы задохнёмся - все. Мировая революция превращается в мировую грудную жабу!»

- Нъл тъй - Другарю ?! ... и ти проповядващ Вярата в световната революция на полетариата :)))
Кофтито е че КОГАТО СВЕТОВНАТА РЕВОЛЮЦИЯ НА ПЛОТЕРИАТА ... Вземе властта ... започва МОР ОТ САМОУБИЙСТВА НА ПОЕТИТЕ - Есенин, Маяковский, Цветаева, Фадеев - ЗАЩО ТОЛКОВА МНОГО САМОУБИСТВА ... с Какво ли може да е свързано това?!
цитирай
22. blackpredator - и простия милю ушеф
17.11.2020 13:13
каса Батийо, каса Мила, двете къщи в парк Гюел,
където има и музей на Гауди, се са без праф ъгъл
и изопщо не ме занимавай старшинка
малко ти е вътъка, та да тъка платно с тебе...
арееее...
цитирай
23. starforlife - ~
17.11.2020 13:28
getmans1 написа:
starforlife написа:
Не постингът и коментарите ти са го напомнили - Гугъл ти го е казал когато си загугалил за нещо, с което си мислиш, че ще блеснеш днес.
Напомняне е когато нещо човек е знаел, но е забравил, а не когато го е изгугълил в напъна си за блесването, споменато по-горе.
Всъщност да - понеже ти си недоносен скрутумко - наистина ти е напомнил.
Ама Гугъл, не постингът и коментарите.


... НАЙ-ВЕРОЯТНО, е бил НА КАФЕ С ГАЛА, тя ги следи дези дни от календара ...

а, „сротоумко„ е добро попадение за случая ... аз, като един деликатен делиорманец само му го намекнах това онзи ден ...

скрОтумко
Поправи, защото съм чукнал У - близко са, а от снимките с книгите си видял, че единият ми лаптоп е без кирилица и пиша, знаейки къде са буквите.

скротум => скротумко, скротумковци

Може да контрираме тяхното изтъркало се вече "кратунко" - "кратунковци"

Дори ей сега ще предложа синтаксис, че да дразни повече:

ск®отумко (синтезирано от гуруто StarForLife™)
и
ск®отумковци (синтезирано от гуруто StarForLife™)

Копирайте този синтаксис, че да ги дразни повече звезделеейки ме - ха ха ха
цитирай
24. getmans1 - каса Батийо, каса Мила, двете къщи в ...
17.11.2020 13:34
blackpredator написа:
каса Батийо, каса Мила, двете къщи в парк Гюел,
където има и музей на Гауди, се са без праф ъгъл
и изопщо не ме занимавай старшинка
малко ти е вътъка, та да тъка платно с тебе...
арееее...


... СИГУРЕН ЛИ СИ ЗА ПАРКА ... ще ти/си спестя някакво определение
цитирай
25. getmans1 - . . . ТОКУ ЩО МУ ПОКАЗАХ ДРУГ СТАНДАРТ ...
17.11.2020 13:36
... ТОКУ ЩО МУ ПОКАЗАХ ДРУГ СТАНДАРТ МАКАР, ЧЕ НАПЪЛНО СИ ЗАСЛУЖАВАШЕ ... каквото и да е

starforlife написа:
getmans1 написа:
starforlife написа:
Не постингът и коментарите ти са го напомнили - Гугъл ти го е казал когато си загугалил за нещо, с което си мислиш, че ще блеснеш днес.
Напомняне е когато нещо човек е знаел, но е забравил, а не когато го е изгугълил в напъна си за блесването, споменато по-горе.
Всъщност да - понеже ти си недоносен скрутумко - наистина ти е напомнил.
Ама Гугъл, не постингът и коментарите.


... НАЙ-ВЕРОЯТНО, е бил НА КАФЕ С ГАЛА, тя ги следи дези дни от календара ...

а, „сротоумко„ е добро попадение за случая ... аз, като един деликатен делиорманец само му го намекнах това онзи ден ...

скрОтумко
Поправи, защото съм чукнал У - близко са, а от снимките с книгите си видял, че единият ми лаптоп е без кирилица и пиша, знаейки къде са буквите.

скротум => скротумко, скротумковци

Може да контрираме тяхното изтъркало се вече "кратунко" - "кратунковци"

Дори ей сега ще предложа синтаксис, че да дразни повече:

ск®отумко (синтезирано от гуруто StarForLife™)
и
ск®отумковци (синтезирано от гуруто StarForLife™)

Копирайте този синтаксис, че да ги дразни повече звезделеейки ме - ха ха ха

цитирай
26. get - До 22. blackpredator - простия милю ушеф ПРИПОМНЯ НА САГРАДителя на ГЛУПОСТТА - Какво е казал ЕДИН ЗЕМЛЯК НА ГАУДИ ... ?
17.11.2020 13:56
blackpredator написа:
каса Батийо, каса Мила, двете къщи в парк Гюел,
където има и музей на Гауди, се са без праф ъгъл
и изопщо не ме занимавай старшинка
малко ти е вътъка, та да тъка платно с тебе...
арееее...


... за СЛУЧАЙ КАТО НЕГОВИЯТ ?

„Няма нищо по-нищожно от доминацията на голямото самочувствие.” - ДОПЪЛВАЙКИ:
Особено - без съответното ИНТЕЛЕКТУАЛНО покритие?

Което ще стане видно - ако кажеш от КОЙ РУСКИ АВТОР(в кое негово произведение) се казва - СЛЕДНОТО?

"Виждаш ли … в живота
Бях по-беден и от църковна мишка
И гладувах аз вместо хляб с камъни.
Но у мене имаше душа,
Която искаше, поне да бъде Хамлет."

Та питам РАЗОБЛИЧИЛИЯТ МЕ В ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ПРОФАНИЗЪМ - ЛИТЕРАТУРЕН ДИЛЕТАНТ - Какво е мнението на Есенин - ЗА СЪЩНОСТТА НА НАЙ-СПРАВЕДЛИВОТО И СЪВЪРШЕННО ОБЩЕСТВО ... както ни убеждаваха ЧЕ Е - СОЦИАЛИЗМА ОТ СаВЕТСКИ ТИП ?

Защо Есенин в негово произведение го нарича "Страната на негодниците" - Ъм, ЕР-родите :))
цитирай
27. getmans1 - Та питам РАЗОБЛИЧИЛИЯТ МЕ В ИН...
17.11.2020 14:04
get написа:

Та питам РАЗОБЛИЧИЛИЯТ МЕ В ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ПРОФАНИЗЪМ - ЛИТЕРАТУРЕН ДИЛЕТАНТ - Какво е мнението на Есенин - ЗА СОЩНОСТТА НА НАЙ-СПРАВЕДЛИВОТО И СЪВЪРШЕННО ОБЩЕСТВО ... както ни убеждаваха ЗА СОЦИАЛИЗМА ОТ СаВЕТСКИ
ТИП ?


... САМОИЗЛОЖИЛИЯТ СЕ, - няма ли по-да му приляга, А

Май, че ще излезе прав СТАР с предложението си - ск®отумко ... че тоя пак пръдна срещу вятъра
цитирай
28. get - До 27. getmans1 - Бе какви ТЕСТИСИ ТЪРСИТЕ при този ПРИМЕР - ЗА СКОПЕЦ В КУЛТУРОЛОГИЯТА ?
17.11.2020 14:14
getmans1 написа:
get написа:

Та питам РАЗОБЛИЧИЛИЯТ МЕ В ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ПРОФАНИЗЪМ - ЛИТЕРАТУРЕН ДИЛЕТАНТ - Какво е мнението на Есенин - ЗА СОЩНОСТТА НА НАЙ-СПРАВЕДЛИВОТО И СЪВЪРШЕННО ОБЩЕСТВО ... както ни убеждаваха ЗА СОЦИАЛИЗМА ОТ СаВЕТСКИ
ТИП ?


... САМОИЗЛОЖИЛИЯТ СЕ, - няма ли по-да му приляга, А

Май, че ще излезе прав СТАР с предложението си - ск®отумко ... че тоя пак пръдна срещу вятъра


Не случайно се казва за МОЖещите(идващо от МЪЖ=МОНЖ в старобългарски език) - че СЪЩИТЕ ИМАт "ТОПКИ"... а опониращият(ми) Е жив-ПРИМЕР за ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКА ДЕКАДЕНТЩИНА - ТОЕСТ: самоСКОПИЛ, се още на фаза Фетус ИНТЕЛЕКТ :)))

ДОПЪЛНЕНИЕ ЗА СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ-ХАЛТУРАДЖИЯ ... да не се възгордява, поради употребената от мен чуждица(понятие) ДЕКАДЕНТ(-ство; щина:)))
Същата е синонимна на пригателните в бг.ез.:
- разложителен, деморализиращ, изроден, декадентен; ... още и ... изчерпан, изтощен, хилав, изхабен :))) ?!
цитирай
29. starforlife - Гет, аз и СКОПЕЦ мога да го постарфорлайфча:
17.11.2020 14:29
©копец

©копец-ск®отумко


..######......########.....###............########...
.##.......##...........##..........##..##..........##...........##
.##......................##.........##.....##........##...........##
...######..........##........##........##.......########.
..............##........##......#########.....##........##..
.##........##........##......##............##.....##..........##.
..######..........##.....##..............##....##............##
цитирай
30. vencivaleri1951 - Гетьо жив да си
17.11.2020 15:41
Чак на стари години да разбера, че Глав Булгарстрой е създаден от Бойко, а припълъзващата технология е на Севдето . И то е заради името. Глав иде от Главка и аз си мислех, че ,,главката,, е била в СССР, а то тя била в Банкя. Аз мислех че технологията е от средата на миналия век, а то за първи път била приложена над Струма със забележителната дължина от 80 м.
Гетьо, не панели, сгради се местят с приплъзване при необходимост. Теренът се поограничавам като чим със сградата на и в него.подпъхват се релси и се мести на колела. С очите си съм виждал като студент как преместиха църква на 10ина метра защото ставаше трафик. В домостроителния комбинат две, където взеха френска технология и с която е построен половината от кв Младост имаше елементи на приплъзване. При нас обаче не се получи, защото панелите излизаха с Шупли, ,,наранени,, и прочие. В изпичането бъркаха нещо. ,,Връзваха,, ги по руския модел-
По трудоемък, но по безпроблемен.
А Глав Булгарстой влезе в България събирайки парчетата от Софстрой . Иначе е бил създаден през 60те на бартерна основа. Въглеводороди и метал, срещу строителство в СССР. Много знаят за кактусите в Казахстан
цитирай
31. vencivaleri1951 - Подполковник, знаем, че след сина на старшината , най знае шефът на районното
17.11.2020 15:47
Написах, че разписаното в ТЗ и тълкуванията са едно, съдът обаче е друго нещо. И съдиите са прави . Получават се натрупвания на пълномощия с още повече ограничения. Прокурист и Синдик са хем ограничени от закона, хем пълни господари. Съдиите искат за прокуриста подписи въпреки, че законът не го изисква.Ако дружеството е еднолично няма проблем, но ако е с различни акционери , или съдружници не става на практика. Издаващият заповедта президент, управител, изп директор може и да не е акционер или съсобственик и съдията по вписване превантивно иска подписите и с цел превенция.
Ако някой има този проблем може да постигне същия резултат с пълномощно. Пълномощното дава същите права и също можеш изрично да запишеш каквито ограничения си решиш .ще спестиш и разходите по вписване. Дано си доволен
Сега на прима Виста се сещам за Джек Лондон и Хемингуей съветски автори ли бяха?А персонажи като Офелия, Каренина, Бовари...от кой колхз бяха?




quote=get]
blackpredator написа:
Есенин руссиян
тук един Хаям,
по-малко руссиян
“...И нека сто години да горя сред грях,
не ме страх от ада, мъките презрях;
но по ме плаши мене, хорът на глупците,
от смърт е по-ужасен разговора с тях..."


От задочният ни диспут - ЧАКАМ ОТ ТЕБ "ЕРУДИТА" ОТГОВОРИ - По ... ?

1. Кой е СТО-ВОДА ?
2. Как се нарича КРИВАТА ПОСТРОЙКА - построена ... не както ти твърдиш от Гауди?
3. ... и не както пак НЕВЕРНО ТВЪРДИШ, че испанското "саграда" - било СГРАДА,(на български:))?
4. Чакам отговори и на поставените МОИ въпроси - от предходният пост на "getmans1"

А. 1. Вярно ли е БЕЗАПЕЛАЦИОННОТО ТВЪРДЕНИЕ Внециеву от вида:
vencivaleri1951 написа:

За прокуристите-не се назначават , а избират на общо събрание. Приемаме , че е лапсус и


Б. Ще ли ПОДПОМОГНЕ сърбаша-Венци, като МУ(ни) ОБЯСНИ?
Според писменните извори - ОТКЪДЕ СЕ ТВЪРДИ ЧЕ Е ЗАПОЧВАЛО БЪЛГАРСКОТО, наричано и МОРАВСКО ЗЕМЛИЩЕ ?

И след като СЪМ ДЕМОКРАТ, от там не-глух за ПЛУРАЛИЗМА В МНЕНИЯТА, прогласен в Декларацията за ТОЛЕРАНТНОСТТА ... Да питам ИНТЕЛЕКТУАЛНОТО отроче ... РОДЕНО от НЕНОРМАЛНИЯТ ИНЦЕСТ Между Чука и о`Ралото?

Да е чел нещо от Ал. Блок ... или чул предсмъртните му думи ...:

«Я задыхаюсь, задыхаюсь, задыхаюсь! Мы задыхаемся, мы задохнёмся - все. Мировая революция превращается в мировую грудную жабу!»

- Нъл тъй - Другарю ?! ... и ти проповядващ Вярата в световната революция на полетариата :)))
Кофтито е че КОГАТО СВЕТОВНАТА РЕВОЛЮЦИЯ НА ПЛОТЕРИАТА ... Вземе властта ... започва МОР ОТ САМОУБИЙСТВА НА ПОЕТИТЕ - Есенин, Маяковский, Цветаева, Фадеев - ЗАЩО ТОЛКОВА МНОГО САМОУБИСТВА ... с Какво ли може да е свързано това?![/quote]
цитирай
32. blackpredator - к'ви аплаузи,
17.11.2020 16:19
за панагюрския ни Фаринели
солист!
публика като на "Бийтълс"
само Hey Jude липсва..
цитирай
33. getmans1 - . . . НЕ ЗНАМ ДАЛИ ОСЪЗНАВАШ КОЛКО Е ...
17.11.2020 16:32
... НЕ ЗНАМ ДАЛИ ОСЪЗНАВАШ КОЛКО Е ТРУДНО ЧОВЕК ДА СЕ ВЪЗДЪРЖИ И ДА НЕ ТЕ НАПСУВА ...

vencivaleri1951 написа:
Чак на стари години да разбера, че Глав Булгарстрой е създаден от Бойко, а припълъзващата технология е на Севдето . И то е заради името. Глав иде от Главка и аз си мислех, че ,,главката,, е била в СССР, а то тя била в Банкя. Аз мислех че технологията е от средата на миналия век, а то за първи път била приложена над Струма със забележителната дължина от 80 м.


... ТИ КАЗА И ТО СКОРО, ЧЕ НЯМА ДА ИМАМЕ ФИРМИ ОТ РАНГА НА „ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ„ ... ТОГАВА СИ ПРЕМЪЛЧАХ ЗАЩОТО НЕ БЯХ Я ЧУВАЛ СКОРО, А НАЙ-ВЕРОЯТНО И ДА СЪМ Я ПРОПУСНАЛ КРАЙ УШИТЕ СИ ... ТОВА НИ НАЙ-МОЛКО Е УКОРИТЕЛНО ... СЕГА ПРОСТО СЕ УЧУДИХ КАТО ВИДЯХ ЛОГОТО ИМ.

ВИЕ ЛЕВАЦИТЕ ДЪВЧИТЕ ЕДИНСТВЕНО „СИ ДЖИ ГРУП„ ИЛИ КАКВОТО БЕШЕ ТАМ

vencivaleri1951 написа:
Гетьо, не панели, сгради се местят с приплъзване при необходимост. Теренът се поограничавам като чим със сградата на и в него.подпъхват се релси и се мести на колела. С очите си съм виждал като студент как преместиха църква на 10ина метра защото ставаше трафик. В домостроителния комбинат две, където взеха френска технология и с която е построен половината от кв Младост имаше елементи на приплъзване. При нас обаче не се получи, защото панелите излизаха с Шупли, ,,наранени,, и прочие. В изпичането бъркаха нещо. ,,Връзваха,, ги по руския модел-
По трудоемък, но по безпроблемен.


... ЗА ПРЕМЕСТВАНЕ НА СГРАДИ СЪМ ЧЕЛ И АЗ ОТДАВНА ... ОЩЕ ВЪВ ПРЕДИ ГУГЪЛ ИМАШЕ ... БТА - ПАРАЛЕЛИ ... НЪЛ СЕ СЕЩАШ, ОТ ТАМ СЕ ПРАВЕХМЕ НА УМНИ...

ИНАЧЕ АЗ ЛИЧНО ДВЕ ГОДИНИ МАЧКАХ БЕТОНА ТОМНО В ДОМОСТРОЕНЕ И ПРАВЕХ ПАНЕЛИ...


vencivaleri1951 написа:
А Глав Булгарстой влезе в България събирайки парчетата от Софстрой . Иначе е бил създаден през 60те на бартерна основа. Въглеводороди и метал, срещу строителство в СССР. Много знаят за кактусите в Казахстан


... РАЗБИРАМ КАКВО ТЕ ПРАВИ ТАКЪВ, НЕОСНОВАТЕЛНО ЯЗВИТЕЛЕН ... ТОВА, ЧЕ НАПИСАХ ЕДНА ИСТИНА, ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ, ЧЕ И СТОТИЦИ ДАЖЕ МИЗЕРСТВАТ С НИСКИ ПЕНСИИ ЗАЩОТО СА РАБОТИЛИ В СССР КОТО СТРОИТЕЛИ И ДЪРВОСЕКАЧИ ... ТОВА НЕ МОЖЕШ ДА ПОНЕСЕШ

... ОСТАВА САМО ЕДНО ДА ТИ КАЖА ... ЕБИ СИ МАЙКАТА И НЕ ВЛИЗАЙ ПОВЕЧЕ В ТОЗИ БЛОГ ... пиши зад гърба ми каквото си искаш измислици ... ас си знам как да ти отговоря ... СИКТИР ОТ ТУКА ДЪРТ КОМУНИСТИЧЕСКИ КЕЛЕШ...

цитирай
34. vencivaleri1951 - След като от Амазон се интересуват от гочето
17.11.2020 16:39
явно е търсен българин. Да не се вгледа в него Баце, че ще отиде да програмира в Дубай. То и за това Ангелина не смее интервю да му вземе, макар , че ако се ,,повдигне на пръсти,, може и да си помахат от балкончета. Журналистически неволи -да си приятел с най известния българин в БенилюксА и да не смееш интервю да вземеш.
А иначе виж на баце принтерите и виадуктите. Чудя се кой му е репресираните прадядо-да не е Кольо Фичето. ?

quote=blackpredator]за панагюрския ни Фаринели
солист!
публика като на "Бийтълс"
само Hey Jude липсва..[/quote]
цитирай
35. blackpredator - Гетьо,
17.11.2020 17:30
дръж се за Венци, щото от неговия "Мамаев курган",
мое да видиш и Европа, и Сибир, и БГ
от старшина Ушеф и известният пангюрския софтуерен фелдшер,
и техния "Нанаеф курган", мое да видиш само Гугълдуки..
цитирай
36. getmans1 - . . . ти явно от неговият КУРган виде ...
17.11.2020 17:59
... ти явно от неговият КУРган виде каса Батийо, каса Мила, двете къщи в парк Гюел ... смешник

blackpredator написа:
дръж се за Венци, щото от неговия "Мамаев курган",
мое да видиш и Европа, и Сибир, и БГ
от старшина Ушеф и известният пангюрския софтуерен фелдшер,
и техния "Нанаеф курган", мое да видиш само Гугълдуки..

цитирай
37. get - До 36. getmans1 - Аратлик, този смешник С Позоваването си на " мамаев курган" образно ...?
17.11.2020 19:37
getmans1 написа:
... ти явно от неговият КУРган виде каса Батийо, каса Мила, двете къщи в парк Гюел ... смешник

blackpredator написа:
дръж се за Венци, щото от неговия "Мамаев курган",
мое да видиш и Европа, и Сибир, и БГ
от старшина Ушеф и известният пангюрския софтуерен фелдшер,
и техния "Нанаеф курган", мое да видиш само Гугълдуки..



... отново " се е надупил - да го наритам "интелектуално" ОПЯТь :))) !!!

Доказвайки правотата в често повтаряната от Достоевски сентенция:
Если поскребеш русского - найдеш татарина! :Ха-ха-ха-а
цитирай
38. starforlife - ~
17.11.2020 20:09
~ 35. blackpredator
Абе дали моят КУРган е ненеав беше уточнено да се разбере преди Коледа. Засега е под Венцовия юрган.

~ 34. vencivaleri1951
Ех тоя "Гоче" брее - КУР(ганът) му ти е все в устата.
Балалайко, ако си мислиш, че като се спомене името "Амазон" в света на Колегите ми, та изпадаме в транс на респект и благоговение - жестоко се лъжеш.
Има ХИЛЯДИ софтуерни компании по света, които са много по-предизвикателни от въпросната, условията на труд са много по-добри, а заплащането е много по-сериозно.
Ама то с вашия Мамалигов юрган, дето е покрил развитието ви и си мислите, че светът е това, което е под него...
цитирай
39. starforlife - И не, че има нужда, защото всички вече те познават какъв си балалайко, но да покажа на Читателите как когато те поставят на тясно се смълчаваш.
17.11.2020 20:11
Под предходния постинг на Радо ти зададох ТРИ въпроса, от които ти отговори (доуточнявайки отговоря си след моя забележка, за да не бъде излагащ те) и то не изчерпателно на ЕДИН.
Приемам обаче отговорът ти, при все, че не беше удовлетворяващ и дори те правеше смешен.
Същевременно ще си позволя да ти повторя другите ДВА, по които мълчиш като гладен комунист на сране и дори ще добавя още един, който снощи се въздържах, защото чаках отговорите на първите три, уви.

Въпрос първи, ОСТАВЕН БЕЗ ОТГОВОР ЯСНО ЗАЩО: КОГА И КЪДЕ СЪМ ПИТАЛ ЗА ФИРМИ? ДАЙ ЛИНК ИЛИ НАЗОВИ ПОСТИНГ ИЛИ КОМЕНТАР.

Въпрос трети, отново оставен без отговор: КАКЪВ Е ОБЩЕСТВЕНИЯТ ДОСТЪП ДО ОТЧЕТНА, СЧЕТОВОДНА, ИНФОРМАЦИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ФИРМИ, КОИТО НЕ СА РЕГИСТРИРАНИ ПО ДДС И ТОЗИ ВИД ФИРМИ БИ ЛИ ТВЪРДЯЛ ТИ КАТО СЧЕТОВОДИТЕЛ, ЧЕ СА ПО-"ЛАБАВИ" ОТ РЕГИСТРИРАНИТЕ ПО ДДС?

Нов трети въпрос: Ще назова фирмата ти "Артекс" под "страх" да греша името, защото е крайно време да проумееш, че един НОРМАЛЕН човек при такива случаи не само не започва да слухти и рови (болестно), а дори на името не обръща внимание.
Та: ТАЗИ ТВОЯ ФИРМА "АРТЕКС", КОЯ ГОДИНА Е РЕГИСТРИРАНА И КОЯ ДУБЛАЖНАТА?
цитирай
40. getmans1 - . . . СТАР, тоя няма смисъл вече да го ...
17.11.2020 20:39
... СТАР, тоя няма смисъл вече да го питаш от моя блог ... персона нон грата е ... Току що си прегледах всички мои коментари ... а виж и неговият 30-ти абсолютни небивалици ИЗГОНИХ ГО И ХИЧ НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАМ ... АКО ТРЯБВА И ДРУГИ ЩЕ ГО ПОСЛЕДВАТ ... ЗА МЕН Е ОБИДНО ХОРА ДА КОМЕНТИРАТ МОИ ПОСТИНГИ НА ЛИЧНИ ... КАКВО ДА КОМЕНТИРАТ КАТО ТЕМАТА И РАЗГОВОРА СЕ ИЗМЕСТВА И ДУМИТЕ НА ОПОНЕНТИТЕ СЕ ОПОРЧАВАТ...

А, ти по-добре го питай КАКВО МУ СЕ ПАДНА НА ИЗПИТА ЗА ВИСШОТО ...

starforlife написа:
Под предходния постинг на Радо ти зададох ТРИ въпроса, от които ти отговори (доуточнявайки отговоря си след моя забележка, за да не бъде излагащ те) и то не изчерпателно на ЕДИН.
Приемам обаче отговорът ти, при все, че не беше удовлетворяващ и дори те правеше смешен.
Същевременно ще си позволя да ти повторя другите ДВА, по които мълчиш като гладен комунист на сране и дори ще добавя още един, който снощи се въздържах, защото чаках отговорите на първите три, уви.

Въпрос първи, ОСТАВЕН БЕЗ ОТГОВОР ЯСНО ЗАЩО: КОГА И КЪДЕ СЪМ ПИТАЛ ЗА ФИРМИ? ДАЙ ЛИНК ИЛИ НАЗОВИ ПОСТИНГ ИЛИ КОМЕНТАР.

Въпрос трети, отново оставен без отговор: КАКЪВ Е ОБЩЕСТВЕНИЯТ ДОСТЪП ДО ОТЧЕТНА, СЧЕТОВОДНА, ИНФОРМАЦИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ФИРМИ, КОИТО НЕ СА РЕГИСТРИРАНИ ПО ДДС И ТОЗИ ВИД ФИРМИ БИ ЛИ ТВЪРДЯЛ ТИ КАТО СЧЕТОВОДИТЕЛ, ЧЕ СА ПО-"ЛАБАВИ" ОТ РЕГИСТРИРАНИТЕ ПО ДДС?

Нов трети въпрос:

цитирай
41. get - . . . НЕ ЗНАМ ДАЛИ ОСЪЗНАВАШ КОЛКО Е ...
17.11.2020 20:44
getmans1 написа:
... НЕ ЗНАМ ДАЛИ ОСЪЗНАВАШ КОЛКО Е ТРУДНО ЧОВЕК ДА СЕ ВЪЗДЪРЖИ И ДА НЕ ТЕ НАПСУВА ...

vencivaleri1951 написа:
Чак на стари години да разбера, че Глав Булгарстрой е създаден от Бойко, а припълъзващата технология е на Севдето . И то е заради името. Глав иде от Главка и аз си мислех, че ,,главката,, е била в СССР, а то тя била в Банкя. Аз мислех че технологията е от средата на миналия век, а то за първи път била приложена над Струма със забележителната дължина от 80 м.


... ТИ КАЗА И ТО СКОРО, ЧЕ НЯМА ДА ИМАМЕ ФИРМИ ОТ РАНГА НА „ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ„ ... ТОГАВА СИ ПРЕМЪЛЧАХ ЗАЩОТО НЕ БЯХ Я ЧУВАЛ СКОРО, А НАЙ-ВЕРОЯТНО И ДА СЪМ Я ПРОПУСНАЛ КРАЙ УШИТЕ СИ ... ТОВА НИ НАЙ-МОЛКО Е УКОРИТЕЛНО ... СЕГА ПРОСТО СЕ УЧУДИХ КАТО ВИДЯХ ЛОГОТО ИМ.

ВИЕ ЛЕВАЦИТЕ ДЪВЧИТЕ ЕДИНСТВЕНО „СИ ДЖИ ГРУП„ ИЛИ КАКВОТО БЕШЕ ТАМ



Леваците сме ние Аратлик, че не ГИ ВКАРАХМЕ В КОЧИНАТА - КОЯТО ТЕ ПОСТРОЯВАЙКИ Я - не само тогава а и сега ни убеждават ЗА НАЙ-ХУМАННО И СПРАВЕДЛИВО ОБЩЕСТВО?
Ето какво пише една тяхна жертва?
"Имам, 9г и 3м в братска Русия за периода 76-86г и то в Сибир /Сургут-Тюменска област/. Това че се признава за 2-ра, а не първа категория труд, както е за руснаците - някак си се преглъща, но.... От Главболгарстрой ми казаха, че за целият период съм осигуряван на 90 /деветдесет/ лв. Нямам думи. В действителност заработвахме в пъти повече. Надали в България е имало толкова ниска заплата по това време. "

Друг нещастник работил на Кадафито - допълва:
"
От друга страна взниква въпроса, защо е процедирано по този начин и кой е имал полза от подобна система? Милиони и милиарди валутни левове са се въртели из банките тогава .
Бях и в Либия, а там от 600 динара за човек /около 2300 $ по онова време/, к..."
Венци, не да ми се правиш на БИЗНЕСМЕН ... АМИ СТЕ "ЗА КАУША" ... ДО ЖИВОТ - ти и всички привилегировани ПАРТИЙНИ НОМЕНКЛАТУРЧИЦИ живели и продължаващи да живеят от ТРУДА на ограбвания и ДО БОЛКА НАИВЕН БЪЛГАРСКИ НАРОД !!

Апропо Венци?
Вкарвайки СИНДИКА НАРЕД С ПРОКУРИСТА - ОТНОВО НЕ ПОПАДАШ В СЪЩЕСТВЕНОТО ПО ВЪПРОСА - за който БЕЗ ДА СИ ПОДГОТВЕН СПОРИШ?
Така че, отново "попадението"(ти) е "греда" :)))!
цитирай
42. getmans1 - Леваците сме ние Аратлик, че не ГИ ...
17.11.2020 21:23
get написа:

Леваците сме ние Аратлик, че не ГИ ВКАРАХМЕ В КОЧИНАТА - КОЯТО ТЕ ПОСТРОЯВАЙКИ Я - не само тогава а и сега ни убеждават ЗА НАЙ-ХУМАННО И СПРАВЕДЛИВО ОБЩЕСТВО?
Ето какво пише една тяхна жертва?
"Имам, 9г и 3м в братска Русия за периода 76-86г и то в Сибир /Сургут-Тюменска област/. Това че се признава за 2-ра, а не първа категория труд, както е за руснаците - някак си се преглъща, но.... От Главболгарстрой ми казаха, че за целият период съм осигуряван на 90 /деветдесет/ лв. Нямам думи. В действителност заработвахме в пъти повече. Надали в България е имало толкова ниска заплата по това време. "

Друг нещастник работил на Кадафито - допълва:
"Бях и в Либия, а там от 600 динара за човек /около 2300 $ по онова време/, които либийците плащаха за нас.
Милиони и милиарди валутни левове са се въртели из банките тогава ."

Венци, не да ми се правиш на БИЗНЕСМЕН ... АМИ СТЕ "ЗА КАУША" ... ДО ЖИВОТ !!!


... Ами сигурно си прав ... то като чуеха ЛУСТРАЦИЯ и умираха от срах, знаяйки те какви са ги вършили ... аз разказах не нещо което съм прочел ... разказах за братовчед когото не знам откога познавам защото сме израстнали двор срещу двор ...и за бай Бони съсед по блок с когото си пия кафето когато съм в Русе ... и това са една малка част от многото позноти ... друг, колега на Бони и сега работи на 75 казва „Срам ме е децата да ми помагат за елементарните нужди„... последния работИ при подизпълнител на СИ ДЖИ ГРУП

... На тоз генералски извратеняк скоро му казах да не се прави на лицимер и да не ми разкадва небивалици защото аз съм живял сред извращенията които вършеха а не той. ЩЕ МИ ПРИКАЗВА ТОЙ, ЧЕ КОРНЕЛАТА ИМ КУПИЛА ИЗПРАЗНЕНА ФИРМА ... ДРЪНКАНИЦИ

... Един милион българи избягаха от Българи само първите няколко години след 89-та от тях никой няма да се върне ... даже по-удпелите от тях изтеглят и родителите си ... две години подред си варих ракията с един такъв „американец„ че и набор ... там сме по-нужни, казва...


цитирай
43. starforlife - ~
17.11.2020 21:31
Подкрепям решението ти това Венцово ТРОЛЕНЕ да не вирее под постингите ти.
И не за друго, а защото е АБСОЛЮТНО ТРОЛЕНЕ!

Прав си - във въпросния 30-ти коментар ТРОЛЪТ такива ги е НАТРОЛИЛ, мислейки околните за бунаци, че...

Да вземем например това за местенето на църквата...
Да пише някой, че църква в Щатите я е закачило едно "Апачи" и я е преместило нелогичните няколко метра - ОК, ще хване дикиш. Защото там църквите са на 99% дървени.
Но предполагаемо на 99% каменна постройка да се мести - е ще ме прощават не само кратунковците, а и ск®отумковците, но ако това е строителният "гений" на титулования ТРОЛ...

После: Какво приплъзване при жилищно строителство от вида на панелките в "Младост"?
Както 90% от "великото" (и "качествено" - и "качествено") соц жилищно строителство, въпросното е пакето-повдигащо.

А иначе, малко по- по темата, какво да ти кажа?...
Погледни в Тубата - има клипове бол - как го прави "некадърният" Запад (а и "комунистически" Китай):
Подпорните елементи за разните му мостове и виадукти идват транспортирани на спец-техниката, която "обкрачва" нищото и полага елемента.
Виж мен тъпият старшина ме е дялал с теслата - не се е сетил да плъзга-га-га-гАнаралски.
цитирай
44. getmans1 - Подкрепям решението ти това Вен...
17.11.2020 22:54
starforlife написа:
Подкрепям решението ти това Венцово ТРОЛЕНЕ да не вирее под постингите ти.
И не за друго, а защото е АБСОЛЮТНО ТРОЛЕНЕ!

Прав си - във въпросния 30-ти коментар ТРОЛЪТ такива ги е НАТРОЛИЛ, мислейки околните за бунаци, че...

А иначе, малко по- по темата, какво да ти кажа?...
Погледни в Тубата - има клипове бол - как го прави "некадърният" Запад (а и "комунистически" Китай):
Подпорните елементи за разните му мостове и виадукти идват транспортирани на спец-техниката, която "обкрачва" нищото и полага елемента.
Виж мен тъпият старшина ме е дялал с теслата - не се е сетил да плъзга-га-га-гАнаралски.


... Знам СТАР, преди лаптопчето на кабелната телевизия винаги съм вземал целият пакет именно заради научнопоулярните канали ... но сега темата ми стана интересна когото тоя мнигознойко изведнъж забрави да говори против вълнити по магистралата ... след като стана известно, че те били по строеното при СТАНИШЕВ ...

И се сетих, те години скачат срещу цените на Борисовите магистрали та, се сетих че те получиха магистрала на ниски цени тогава но чак сега стана ясно, че не било въпрос на преговори а на ... гаранцията - само 2 год. срещу 10 г. сега ... друго снижение са постигнали и с предложението в основата да се ползва пепелина от МАРИЦИТЕ ... идея на АКАДЕМИЧНИТЕ СТАРЦИ още от соцвремето ... великата БАН набъкана с некадърници още от онова време.... бягали младите, РЕВЕ НАШИЯТ ЛИЦЕМЕР ... ами ще бягат ... бягат от вашите.

Аз ги пиша тези неща не от любов към ББ а от отвръщение от лъжите им когато приписват своите вини на други ... пък аз какво съм виновен, че ги помня някои от тези неща, а ...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6073609
Постинги: 2742
Коментари: 26496
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031