Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2020 09:23 - ХРАЧКИТЕ ... като застройка на „първичния бульон„
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2131 Коментари: 18 Гласове:
3

Последна промяна: 22.12.2020 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                               .......

                                                                .....


 Ако перифразирам дефиницията, кола̀йдерът (на английски: collider от на английски: collide – сблъскване) е ускорител на насрещни мнения на елементарните частици.

          Та постнал Гетю постинг за иРНК ваксината на фармацевтичния гигант Pfizer.
          Амеерика, Амеерика..

          Освен скаларната ваксина на делиорманския Мишо Константинов има и векторна.
„Астра Зенека” плюс "Спутник V"

          Според създателката на Оксфордска част от ваксината проф Сара Гилбърт, "защото е безопасна векторна ваксина на базата на адено вируса разработен за ебола в Африка. Той е проверен близо десет години и е безопасен."

           Анадънму???
          "Той е проверен близо десет години и е безопасен."

           Гетю и кратунко&прес, мое да твърдят, че "Булката е дупена!"
           Дупена от ебола!!!

           Делиормански колайдер си е Колайда..

           И чичо Сам е тука.
           Де си бе чичко Джооо/Йосиф../?


...

1. kvg55 - blackpredator,

21.12 17:01

Ако Гетьо разглежда ваксините от идеологическа гледна точка - разбирам.
Ако ги разглежда от медицинска гледна точка - ме напушва смях.
Да му чета творбата нямам време и желание.
И все пак първата регистрирана ваксина се доказа като най-надеждна.
  цитирай

  2. theeconomist - .

21.12 17:01 вие с Венци ме удивявате - честно!
Разбирам да се занимаваш с мръвката на супата, но с чехълчето от първичния бульон...?

Не съм сигурен, защото посредственоста е упорито нахална, но ако го оставите без внимание, басирам се, че в блога му дневно, няма да има повече от три - четири коментара от прилежащите. След пет месеца - фаЙнъл!
  цитирай

  3. blackpredator - Вакеро,

21.12 17:10 аз вярвам на науката и ще се ваксинирам без значение от производителя
ама е редно да се помайтапим с гъбеното чеверме..
  цитирай

  4. blackpredator - Икономисте,

21.12 17:16 ние с Венци, като дърти русофилски хакери,
му хакваме чипа, дето сам си ваксинирал
ей тъй, за идеята..
иначе си прав
ако спреш банана на маймуната,
спира и "яба даба дуууу.."
  цитирай

  5. getmans1 - аз вярвам на науката и ще се вакси...

21.12 17:21 blackpredator написа: аз вярвам на науката и ще се ваксинирам без значение от производителя
ама е редно да се помайтапим с гъбеното чеверме..

... И аз така ще направя, ... А, понеже ми се струва, че и ти си дупен хич не ме интерисува кой ти е сторил това добро...

  цитирай

  6. blackpredator - Гетьо,

21.12 17:27 getmans1 написа: ... И аз така ще направя, ... понеже ми се струва, че и ти си дупен хич не ме интерисува кой ти е сторил това добро...
пак праиш корелации с главата си
  цитирай

                                                                          ...

                                    И МОЯТ СКРОМЕН КОРЕЛАЦИОНЕН ОТГОВОР;

                                                                           .

                                                                     
 / .I. / 



Гласувай:
3



1. getmans1 - Ето какво ги предизвика;ht...
22.12.2020 09:30
Ето какво ги предизвика;

https://getmans1.blog.bg/politika/2020/12/21/vaksinata-i-kolednata-celuvka.1740862

...Т.е. предишният ми постинг, където само подзаглавието са мои думи...
Иначе и аз си ходя с простотията и кусурите но се успокоявам от нЕкои ГОЛЕМИ ЧЕРКОВИ а лъжата, и клеветата не са ми присъщи ...

П.П. СЕГА СЕ ЧУДЯ КОЙ ЩЕ СЕ ВЪЗМУТИ ОТ ТОВА ИЗЛОЖЕНИЕ И ЩЕ ПРИПРИПКА ПРИ МОДЕРАТОРИТЕ ... обичайна практика, когато засегна некои ... СВЕЩЕННИ КРАВИ ... хихихи
цитирай
2. get - До 1. getmans1 - Е! Това явно го написа за да предизвикаш завист - предвид ОКАЗАНОТО ТИ ФНИМАНИЕ ... ?
22.12.2020 10:20
getmans1 написа:
Ето какво ги предизвика;

https://getmans1/politika/2020/12/21/vaksinata-i-kolednata-celuvka.1740862

...Т.е. предишният ми постинг, където само подзаглавието са мои думи...
Иначе и аз си ходя с простотията и кусурите но се успокоявам от нЕкои ГОЛЕМИ ЧЕРКОВИ а лъжата, и клеветата не са ми присъщи ...

П.П. СЕГА СЕ ЧУДЯ КОЙ ЩЕ СЕ ВЪЗМУТИ ОТ ТОВА ИЗЛОЖЕНИЕ И ЩЕ ПРИПРИПКА ПРИ МОДЕРАТОРИТЕ ... обичайна практика, когато засегна некои ... СВЕЩЕННИ КРАВИ ... хихихи


... от цялата КРАТУНКОФСКА КОМПАНИЯ, още и изграждаща "С(а)ГРАДА ФАМИЛИЯ" според главният и русенският интелектуален-Атлас:))) "Вlackpredator Gaudi y Cornet"?

Ама помни ми думата НАМЕСТО ДА СЪГРАДЯТ "Светата Фамилия" ... резултата от усилията на ЕНТЕЛЕГЕНТЕТЕ ще е ЕДИН НОВ "Сакре Кьор" - в МОЙ "превод", от френски и един местен език, - "Свещенна КЬОРАВИНА" :))))

Хай на хаир да е - поради което наздраве :)) !
цитирай
3. morskipesni - Абе пич, каквото и да ни редиш от Делиормана, все е т.ш.к
22.12.2020 10:37
Че и да "предизвиква" му се прищенкало. Бе с Боко Тиквата да не сте си плюли в човките?
цитирай
4. blackpredator - Гетьо, къф ти е проблема?
22.12.2020 13:00
когато пишеш нещо, освен за негрите, пише се и за белите
сиреч, пишеш и за двата типа ваксина, и тогава вече споменаваш, че си фен на първата
и в нашия случай е редно да се спомене, че управляващатите цървулани,
не ти дават шанс за избор

Гете, ама верно си саграден цървул
за туй ваксина няма /по темата../

и Гетьо, се се мисля, че както се държиш с Венци,
тъй се държиш и с учителката, движила ръката ти
по първата буква
щото си еднакво отдалечен от двамата..
цитирай
5. getmans1 - Гетьо, къф ти е проблема? когато ...
22.12.2020 14:03
blackpredator написа:
Гетьо, къф ти е проблема?
когато пишеш нещо, освен за негрите, пише се и за белите
сиреч, пишеш и за двата типа ваксина, и тогава вече споменаваш, че си фен на първата
и в нашия случай е редно да се спомене, че управляващатите цървулани,
не ти дават шанс за избор


... Аз нямам проблем просто защото статията е такава каквато е имисля, че добре обхваща проблема от към технологично отношение ... верно, с лекарства не съм се занимавал но съм имал късмета да премина от една примитвна технология към друга в пъти по-модерна ... Ще рискувам да се изфукам, че съм дал не малък принос при внедряването и след 12-13 год. мога да обясня как 10-20-30 гр. добавка на тон продукт значително променят основен показател, мога и да обясня как темепературата в граници 28-40 градуса влияе на един етап и как е при 40-60 гр. на друг етап от технологичният режим... Ето с това искам да кажа, че вероятноста да разбирам за кво става въпрос при мен е по-добра отколкото на счетоводителя

Колкото до ДРУГИЯ АСПЕКТ то май забравяш, че стораната ни от една страна като член на ЕС и от друга като страна влезла с пари в разработката на именно тази ваксина първо нея ще внедри - ако се чака на руската ще се повтори случката с 5-те машини за обдишване.
Казахтан получи право да я произвежда 2 милиона учишлено или не, не пише за какъв срок ... колко време ще и трябва, а ...



blackpredator написа:
Гете, ама верно си саграден цървул
за туй ваксина няма /по темата../


... тук няма се меся, че дълго става коментарчето ми ... ти не обичаш да четеш ти, пишеш

blackpredator написа:
и Гетьо, се се мисля, че както се държиш с Венци,
тъй се държиш и с учителката, движила ръката ти
по първата буква
щото си еднакво отдалечен от двамата.


... С този лъжец и клеветник ще се държа както си искам ... последните дни го показват ... откоровени лъжи и клевети които съм разпарчадисал из основи

КАТО МИ ДАВАШ такъв съвет не се ли усещаш, че искаш от мен да си плюя на суратя, мерси.
цитирай
6. get - До 4. blackpredator - Червената(досущ теб) спирохета ... ако ще й да се чифтоса с подобната и БЛЕДА... ?
22.12.2020 14:09
blackpredator написа:

...

Гете, ама верно си саграден цървул
за туй ваксина няма /по темата../

...


... резултата е все един - ПОРАЖЕНИЯ НА ЦЕНТРАЛНАТА НЕРВНА СИСТЕМА ?!

Не е задължигелно да се казваш доктор Васерман - за да констатитарш последствията й при теб СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ-ХАЛТУРАДЖИЯ !

То и ти май в Духът на Венци-вата ПОЛИТКОРЕКТНОСТ ... предлагаш ДА СМЕСИМ ДВЕТЕ ВАКСИНИ ... и се произведе ВАКСИНА МУЛАТЧЕ ... Бухаха-ха-а-а!!

П.П.
Вече сериозно ОПОНЕНТЕ - ти наистина НЕ СЪЗНАВАШ НЕЩО ЕЛЕМЕНТАРНО ... технологията ползвана при създаването на руската Спутник и тази на Германо-американската НЕ ПОЗВОЛЯВА ... такива едни КОНВЕРГЕНЦИИ ... подобно на това - Как Горбачов обясвяваше на западните си съюзници: Какво представлява ПЕРЕСТРОЙКАТА :))) ?!
цитирай
7. getmans1 - Абе пич, каквото и да ни редиш от Д...
22.12.2020 14:15
morskipesni написа:
Абе пич, каквото и да ни редиш от Делиормана, все е т.ш.к Че и да "предизвиква" му се прищенкало. Бе с Боко Тиквата да не сте си плюли в човките?


... СЪЩОТО ЗА ТЕБ МОГА ДА ГО КАЖА И АЗ ... ТАШАК ... откакто коментираш тук никога досега не си подал реплика, която мога да поема като нормален разговор и ако ще е така по-добре, къш от тука ...
цитирай
8. getmans1 - ДО - 2. get - До 1. getmans1 - Е! Това явно го написа за да предизвикаш завист - предвид ОКАЗАНОТО ТИ ФНИМАНИЕ ... ?
22.12.2020 14:23
... НАЗДРАВЕ и от мен ГЕТ ... тук наглеци са си присвоили правото да са уж „коректив„ ... ЩЕ ми дава съвети ... сега ... ЗАЩО НЕ ГИ ДАДЕ В ПОСТИНГА СИ, А ... ПРОСТО СИ ГО КАЗВАТ, ЧЕ НЯМА СМИСЪЛ, ТО МЕРАКА ИМ САМО ДА СЕ ПОГАВРЯТ ...
цитирай
9. get - До 8. getmans1 - Нали знаеш класическата българска реплика? Едно е да искаш, второ да знаеш - а трето и четвърто ... ?
22.12.2020 14:28
getmans1 написа:
... НАЗДРАВЕ и от мен ГЕТ ... тук наглеци са си присвоили правото да са уж „коректив„ ... ЩЕ ми дава съвети ... сега ... ЗАЩО НЕ ГИ ДАДЕ В ПОСТИНГА СИ, А ... ПРОСТО СИ ГО КАЗВАТ, ЧЕ НЯМА СМИСЪЛ, ТО МЕРАКА ИМ САМО ДА СЕ ПОГАВРЯТ ...


... да направиш?

А при тези МЕРАКЛИИ - липсва най-важното ЗНАЕНЕТО!!
А пък не дай си боже НЯКОЙ ИМ КАНДИСА ... тогава им липсва другото ТОПКИТЕ - за да реализират щенията си ... Така че, те са, и ще си останат СКОПЦИ(морално-интелектуални) претендиращи за ПОСЛЕДНА ИНСТАНЦИЯ :))) !!
цитирай
10. vencivaleri1951 - Проблемът според мен е ,че ваксините от една страна се политизираха, от друга имаме конкурентно противостоене
22.12.2020 14:52
На практика аз подкрепих внушението на Гетьо, че ваксините са жизнено необходими - били са, са и ще бъдат. Аз не съм казал да се смесват ваксини, а обединят усилия.
Нито пък мога да изкажа каквото и да е мнение по въпроса -не разбирам. Впрочем чета, че англичани и руснаци нещо ще правят заедно. Това което коментирах, а Гетьо мисля , че не ме разбра , беше , че руски водещи журналисти, много общественици, популярни хора от други свери се ваксинират и с това дават и пример.
Пак без да разбирам много , но си мисля че ако една ваксина е противопоказна за едни хора, друга може да не е, именно защото са различни.
И въобще не разбирам защо трябва винаги да се изостря спора, да доказваме кой е по най -сведущ по темата.


get написа:
blackpredator написа:

...

Гете, ама верно си саграден цървул
за туй ваксина няма /по темата../

...


... резултата е все един - ПОРАЖЕНИЯ НА ЦЕНТРАЛНАТА НЕРВНА СИСТЕМА ?!

Не е задължигелно да се казваш доктор Васерман - за да констатитарш последствията й при теб СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ-ХАЛТУРАДЖИЯ !

То и ти май в Духът на Венци-вата ПОЛИТКОРЕКТНОСТ ... предлагаш ДА СМЕСИМ ДВЕТЕ ВАКСИНИ ... и се произведе ВАКСИНА МУЛАТЧЕ ... Бухаха-ха-а-а!!

П.П.
Вече сериозно ОПОНЕНТЕ - ти наистина НЕ СЪЗНАВАШ НЕЩО ЕЛЕМЕНТАРНО ... технологията ползвана при създаването на руската Спутник и тази на Германо-американската НЕ ПОЗВОЛЯВА ... такива едни КОНВЕРГЕНЦИИ ... подобно на това - Как Горбачов обясвяваше на западните си съюзници: Какво представлява ПЕРЕСТРОЙКАТА :))) ?!

цитирай
11. getmans1 - ДО - 9. get ...
22.12.2020 14:53
ГЕТ, като съпоставиш ком.4 и показаното в постинга, ... как ти се струва, дете от кой клас би видяло разликите, а ...

... ГЕТ, ИМАМ ЧУВСТВОТО, ЧЕ ИНТЕРЕСНОТО ПРЕДСТОИ ... най-малкото, че нещо липсва ....
цитирай
12. getmans1 - На практика аз подкрепих внушен...
22.12.2020 14:59
vencivaleri1951 написа:
На практика аз подкрепих внушението на Гетьо, че ваксините са жизнено необходими - били са, са и ще бъдат. Аз не съм казал да се смесват ваксини, а обединят усилия.
Нито пък мога да изкажа каквото и да е мнение по въпроса -не разбирам. Впрочем чета, че англичани и руснаци нещо ще правят заедно. Това което коментирах, а Гетьо мисля , че не ме разбра , беше , че руски водещи журналисти, много общественици, популярни хора от други свери се ваксинират и с това дават и пример.
Пак без да разбирам много , но си мисля че ако една ваксина е противопоказна за едни хора, друга може да не е, именно защото са различни.
И въобще не разбирам защо трябва винаги да се изостря спора, да доказваме кой е по най -сведущ по темата.


... ЧЕ КОЙ ТОЗ ДЕТО ИЗОСТРЯ ТЕМАТА БРЕ, ... И ЗАЩО НЕ ГО ПОКАЖЕШ ТОЯ ДЕТО Я ПОЛИТИЗИРА ТЕМАТА ... ХАРЛАКОВ-ФАШИСТА щете разбере, бе ...


цитирай
13. blackpredator - хех,
22.12.2020 15:48
Гетю:"... С този лъжец и клеветник ще се държа както си искам"
ми тогава що се сърдиш Гетьо?
и аз с глупаф простак като тебе, "ще се държа както си искам"

иначе и ас като теб "ще си плюя на суратя"

цитирай
14. getmans1 - . . . АМИ-И, . . . sex-sex-sex на лъ...
22.12.2020 17:37
... АМИ-И, ... sex-sex-sex на лъжата бре, същото като при тебя...
ТИ, къде ме излови в лъжа и манипулация на твои думи, а...
РАЗЛИКАТА ГОЛЯМА ... НЯМА ЛЪЖА, НЯМА ПРОБЛЕМ


blackpredator написа:
Гетю:"... С този лъжец и клеветник ще се държа както си искам"
ми тогава що се сърдиш Гетьо?
и аз с глупаф простак като тебе, "ще се държа както си искам"

иначе и ас като теб "ще си плюя на суратя"


цитирай
15. get - До blackpredator - Я да ни разтълкуваш смисъла в думите ...?
22.12.2020 20:02
blackpredator написа:
Гетю:"... С този лъжец и клеветник ще се държа както си искам"
ми тогава що се сърдиш Гетьо?
и аз с глупаф простак като тебе, "ще се държа както си искам"

иначе и ас като теб "ще си плюя на суратя"




... "глупав" и "простак" - та сам СЕБЕ СИ ДА СЪЗНАЕШ интелектуалний атласе :)))?!
цитирай
16. get - До 10. vencivaleri1951 - Венци, ще ли си дадеш труда да прочетеш .... и ОЩЕ ПО ...?
22.12.2020 20:23
vencivaleri1951 написа:
На практика аз подкрепих внушението на Гетьо, че ваксините са жизнено необходими - били са, са и ще бъдат. Аз не съм казал да се смесват ваксини, а обединят усилия.
Нито пък мога да изкажа каквото и да е мнение по въпроса -не разбирам. Впрочем чета, че англичани и руснаци нещо ще правят заедно. Това което коментирах, а Гетьо мисля , че не ме разбра , беше , че руски водещи журналисти, много общественици, популярни хора от други свери се ваксинират и с това дават и пример.
Пак без да разбирам много , но си мисля че ако една ваксина е противопоказна за едни хора, друга може да не е, именно защото са различни.
И въобще не разбирам защо трябва винаги да се изостря спора, да доказваме кой е по най -сведущ по темата.


... да осмислиш от основното тяло от поста на Аратлика - Ето това?

Цитат:

"Астра Зенека” плюс "Спутник V"

Според създателката на Оксфордска част от ваксината проф Сара Гилбърт, "защото е безопасна векторна ваксина на базата на адено вируса разработен за ебола в Африка. Той е проверен близо десет години и е безопасен."

И после да потърсиш САМ ЗА СЕБЕ СИ - тези ключови думи:
а) доктор Карло Урбани

б) SARS

в) кога ЗА ПРЪВ ПЪТ Е ИЗОЛИРАН щама ....

г) колко е технологично необходимото време при изготвянето на ваксина ЗА НОВОУСТАНОВЕН причинител на епидемии

д) от което ще ти стане ПРЕДЕЛНО ЯСНО: Защо нарекох Тедрус Гебрейсус "комунистическа африканска маймуна" .... Което ти ОБИЖДАЙКИ СЕ - твърдиш, че е неоснователно ?!

Това НАКРАТКО ?!
цитирай
17. getmans1 - . . . да осмислиш от основното тяло от ...
22.12.2020 21:56
get написа:

... да осмислиш от основното тяло от поста на Аратлика - Ето това?

Цитат:

"Астра Зенека” плюс "Спутник V"

Според създателката на Оксфордска част от ваксината проф Сара Гилбърт, "защото е безопасна векторна ваксина на базата на адено вируса разработен за ебола в Африка. Той е проверен близо десет години и е безопасен."

И после да потърсиш САМ ЗА СЕБЕ СИ - тези ключови думи:
а) доктор Карло Урбани

б) SARS

в) кога ЗА ПРЪВ ПЪТ Е ИЗОЛИРАН щама ....

г) колко е технологично необходимото време при изготвянето на ваксина ЗА НОВОУСТАНОВЕН причинител на епидемии

д) от което ще ти стане ПРЕДЕЛНО ЯСНО: Защо нарекох Тедрус Гебрейсус "комунистическа африканска маймуна" .... Което ти ОБИЖДАЙКИ СЕ - твърдиш, че е неоснователно ?!

Това НАКРАТКО ?!


... ГЕТ, не знам кой тях ще последва последва съвета ти, щот те все знаят ... НА АЗ ТИ БЛАГОДАРЯ ... ТОЯ НЕ Е ЗА ООН А ЗА ЗАТВОРА

цитирай
18. vmir - Интересно поведение на някои "граждани".
23.12.2020 05:29
На тия не им е достатъчно да припомнят от време на време, че са расли в град, и за да не би някой да се усъмни, вече не пропускат случай да се разграничат от Делиормана...

Оше по-интересно е чувството им за хумор - не им стига да храчат по улиците и да имат това за някакъв връх на духовитостта, ами стигнаха дотам да си храчат и в бульона, за да си самодокажат, че духовитостта им не признава граници.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6163712
Постинги: 2785
Коментари: 26721
Гласове: 9710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930