Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2020 07:07 - КОЛЕДА Е ... радост за всички от сърце
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 5229 Коментари: 48 Гласове:
7

Последна промяна: 28.12.2020 11:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image
      КЛИК ВЪРХУ КАРТИНКАТА И ЩЕ ВИДИТЕ ... ДЯД ОМРАЗ  ... И ТАКЪВ ЯВНО ИМА.

image Експерти: Руското ядрено оръжие дебне в Черно море Свят | 27/12/2020 18:37

image Михаил Тевосян: Лудият Путин трябва да бъде изгонен от ООН Свят | 27/12/2020 19:05

image
....




Гласувай:
7



1. getmans1 - Днес осъзнах нещо, когато някой си с ...
28.12.2020 09:09
Днес осъзнах нещо, когато някой си с когото водиш разговор има навика да го изкривява по негов си тертип ... остови го, той ще наговори толкова глупости, че като ги пресееш ще видиш нещо интересно, сам си срал на суратя ...

... Сега разбирам, какво е искал да каже мъдреца, че ако стоиш достатъчно дълго на брега на реката ще видиш рано или късно труповете на твоите врагове ще минат покрай теб ...

Да-а, бай Лао Дзъ разбирам, че не си имал предвид буквално „трупове„ ... тази сутрин аз видях как покрай мен минаха една камара лъжи на ДРУГАР19инещоси ... И правилно, за чий ми е да виждам нечий труп, къде-къде е по-кефско да видиш как една случка за всеки случай изхвърли в реката цяла камара други такива случки ...

Чудото е под предишният ми постинг ...
цитирай
2. blackpredator - Гетьо,
28.12.2020 09:59
ти ко си видял бе?!!!
твоят поглед е като на Самуилов войн,
след битката при Ключ
дубре, че Венци ти е стотник..
цитирай
3. getmans1 - . . . От такива сотници кът вази сме на ...
28.12.2020 10:12
... От такива сотници кът вази сме на туй дередже ...

blackpredator написа:
ти ко си видял бе?!!!
твоят поглед е като на Самуилов войн,
след битката при Ключ
дубре, че Венци ти е стотник..


... ОПС,ЗАБРАВИХБРЕ,ДАСАЙБЕШТИ
цитирай
4. get - До vencivaleri1951 - и халтур-мертека му подгласник blackpredator - ОТГОВОР?
28.12.2020 10:21
Вие СТЕ ЛИ ортодоксални ПО КОМУНИСТИЧЕСКИ ИДИОТИ - или - Да?

getmans1 написа:
... От такива сотници кът вази сме на туй дередже ...

blackpredator написа:
ти ко си видял бе?!!!
твоят поглед е като на Самуилов войн,
след битката при Ключ
дубре, че Венци ти е стотник..


... ОПС,ЗАБРАВИХБРЕ,ДАСАЙБЕШТИ



1-во
Казваш, празнувал си КОЛЕДА С МОМЦИ ОТ ВАШЕ СЕЛО ?!
ПИТАМ:
а) Да сте славели с песни или по друг начин при този празник св.Никола от Малоазийският град Мира?
б) Да сте СЛАВЕЛИ "СЛАВЯНСКИТЕ" - дед Мороз или внучката му Снегурочка?

2-ро
Защото, аз примерно ЗНАМ РИТУАЛНАТА КОЛЕДНА ПЕСЕН - с която се слави КОЛЕДАТА(бъдника, стареца) ... йощ и МЛАДА БОГА ?!

"Замъчи се, коледо ле,
Божа майка, коледо ле,
от Игнажден до Коледа
да добие Млада бога.
Добила го тази вечер,
тази вечер на Коледа."

Това са обредни слънчево-циклични и аграрни народни празници.
С начало ЗАПОЧВАЩО ОТ ... ЗИМНОТО - СЛЪНЧЕВО - СТОЕНЕ !!

3-то
А че това са ПРАЗНИЦИ от ПРЕДХРИСТИЯНСКО ВРЕМЕ - можем сами да се убедим Прочитайки за РИМСКАТА ПРАЗНИЧНА ОБРЕДНОСТ ?
Препоръчвам ТОВА И НА ТЕБ ... "позорящият ме" мен КАИША - който не е станал примерно ЕДИН ПРЕЗИДЕНТ както е това с подполковника ГеБист таварищ Путин :)))

4-то
Та отново се връщам КЪМ ПРЕПОРЪКАТА СИ ... Да прочетеш и НАУЧИШ: Защо българският КОЛЕДА - МЛАДА Бога ... е описан още от времена КОГАТО?
а) СЛАВЯНИТЕ НЕ БЯХА ИЗОБРЕТЕНИ
б) Християнството НЕ Е СЪЩЕСТВУВАЛО?

А КОЛЕДНИТЕ ПРАЗНИЦИ ... са описани от античните автори - като празнувани в Римската империя КАТО ???
"Dies Natalis Solis Invicti" ... В МОЙ ПРЕВОД означаващо: Предрожденни дни на Sol(нц)ето ... Invictus/Без-Смъртно ?!
С начална ДАТА 25. декември ... съвпадаща едно към с КОЛЕДАТА - празнувана ОТ ПАМТИВЕКА ПО НАШИТЕ ЗЕМИ ... от хора, НА КОИТО ОЩЕ НЕ БЯХА ИЗМИСЛИЛИ ... Руските спекуланти-учени, че били наследници на СЛАВЯНИ и ПРАБЪЛГАРИ-ТЮРКИ ?!
Ще ли ме разбереш(те) - Вие, ВНУЧЕ(тата)-ИДИОТЧЕ(та), на съветските ДЕД МОРОЗ и СНЕГУРОЧКА ?!
цитирай
5. missana - ХаХаХа!
28.12.2020 10:38
Весело, Коледно!
цитирай
6. starforlife - ~
28.12.2020 13:07
getmans1 написа:
Днес осъзнах нещо, когато някой си с когото водиш разговор има навика да го изкривява по негов си тертип ... остови го, той ще наговори толкова глупости, че като ги пресееш ще видиш нещо интересно, сам си срал на суратя ...

Чудото е под предишният ми постинг ...

И "чудото" под предходния постинг, където
vencivaleri1951 написа:
И полковник да беше станал, фатмашкото щеше да взима връх
Едно време фуражката ти е давала самочувствие днес Гугъл

Св Николай , не е някакъв си светец, а е прозрял това , което Левски например за етносите , различните религии и точно за това ритуала с подаръците Лутер мести на Коледа
Св Николай е пазител на Русия и много преди болшевиките 6 декември е бил нещо като национален празник, раздавали са се подаръци, подавано е на бедните и т н.
Впрочем Дядо Мраз или Коледа, Защо Буратино , а не Пинокио е наистина милиционерска тема-тъпа и безсмислена.
Срещал съм в Русия , а и във Франция и Коледа , и Нова година.
Определено и в двете страни Нова Година се празнува по масово и в двете страни , защото емоционално празникът се приема от всички. Към Коледа толерантните атеисти се отнасят с разбиране.
Подаръци вървят и на двата празника.
Дали съм умен или не не е нито моя заслуга, нито моя вина-мама , тате и дядо Боже...
Това , че от ден на ден ти ставаш по жалък и нагъл си е единствено твоя заслуга. Какво правеше ти на църковните празници бе "каиш". Дебнеше, слухтеше около черквите. Помня баща ми как попиля четвърто районно заради жена ми. Бяха я притеснили защо в работно време влязла в църква.
Беше по време на перестройката. Връща се от Университета-имала само два часа консултации и набързо отишла без да вземе лични документи.
Защо не била на работа, какви ги разправяла че учи студенти, а по църкви се шляе...щели да и намерят за 15 дни работа, а можело и за повече. Отговорила им и в ареста я дори държали.
Няколко аслани срещу беззащитна жена с единствена вина , че забравила документи. Е и не трахлива , готина и гнуслива...
Да ти разправям ли после как от аслани станаха на-рани. Да ти разкажа ли тази Нанка с 8ми клас, какво ги прави? Впрочем "каиш" тя има и Партийна школа в нас и Академия в Съюза. И куражлийка за разлика от повечето ви. Тя до последно подържаше близки отношения с Вълко Червенков и жена му. Последната и бе ректор във ВПШ. Другите ти началници заобикаляха къщата на Червенков разтояние.
Абе това "каишите" нямате ли срам малко. Вие мачкахте хората , Вие подпечатвахте и режехте поли и дънки, стрижехте, донасяхте...Бил съм комсомолски секретар, бил съм в Партийно бюро. Водил съм протокола на институт. Бил съм държавен експерт по труда за Бургаска област. Тоест за излизане зад граница, за допуск, за членство в партията... сведения идваха първо от МВР Рядко коректни сведения съм чел. Повечето се стремяха да окалят човека, вкл и това че се черкувал.
И го правехте защото мразехте собствения си живот-несвободен, беден от към материя и дух и се стремяхте и стремите чуждия да изпортите.
Преди време се опита да иронизираш униформата на Захарова-била послушко, несвободна и т н
Абе шушляк...ти си гет анонимникът от дете до пенсионе си в униформа-извън нея си като гол охлюв. Захарова я е облякла вероятно няколко пъти.
Човек с блестящо образование , научна степен и солидна кариера. Прави с живота си каквото иска, със сигурност е сред най -известните политически журналисти и дипломати и на никого не цепи басма.
А униформата отгоре на това и отива

Смехорията за чучелото Захарова ще го прескоча - въпросната може да впечатлява само пълни идиоти като нешенските комуняги.
Ще отправя реплика спрямо КУРВАРЩИНАТА преди това.
Защо курварщина ли?
Ето защо:
При все, че по Коледа се случват чудеса, не съм очаквал ДругарятКУРВА1951 да покаже така еднозначно КУРВАРЩИНАТА си в смисъла, че не беше далече времето, когато аз "споделях" как баща ми (като обикновен старшина, от който факт ни най-малко не се срамувам, особено в светлината, че на Курва1951 генералският бащичко не може да му се намаже на малкия пръст в каквото и да е отношение) беше (свидетел с очите си съм и говоря от първо лице) потърпевш от тоталитарното отношение на социализма към хората, искащи Свобода на Избора и Идеалите си и пострада по нишката на религията.
(Да не припомням обстоятелствата отново.)
Тогава КУРВА1951 се скъса (продажния, ЕБЛИВ) гъза да твърди и обяснява как това социализмът да е ТЕРОРИЗИРАЛ (и) Българската Православна Църква не било вярно, че дори напротив.
А ето, че по Коледа обърна хастара (на КУРВЕНСКИЯ си манталитет) и ни разтяга сега други локуми, без да се свени (ама то КУРВА и свян) да се опитва да втълпи твърдения за хора (подполковника, който видите ли дори не стигнал до полковник), които ни най-малко не познава.

Каква полицейщина и то на базата на религиозни предпоставки (не претекст - претекстът е УЖ неносенето на лични документи, а "УЖ" е защото случката е поредната ти измислица) бе, КУРВО1951?
Та нали онова време (колкото и да говориш за края му) беше така добро и човешко?
Какво слухтене от "Ушев" (като обобщаващ образ)? Та нали по времето на соца търпимостта (и) към Религията не беше според теб дори лицемерна търпимост (а реално беше както казах тероризирана), а уважение и почит?

Бааси "мъжката" ПУТКА - 19 инча диаметър, 51 санта дълбочина.
(И толкова много курвенски ентусиазъм.)
цитирай
7. vencivaleri1951 - Чел два дни гугъл
28.12.2020 15:55
А можеше да прочетеш два реда от необразования и тъп Венци, който написа на чакащия на реката труповете на вразите си/!? /, че клането на Скот по Коледа, както и някои ритуали да езически, за разлика от жертвоприношението на Великден, където кръвта е на Агнеца Божи.
За въпросния Свети Николай в България наистина се знае малко/изключение правят теолозите от Симеоново/ За пръв път узнах когато приятелката ми, ми направи подарък на 6декември и разбрах , че този светия е закрилник на Русия. Впрочем тя ми разказа и за Мартин Лутер и за отношението му към светеца. Че именно антисемитизмът на Лутер Ко кара, че да промени ритуала с подаръците да се прави на Коледа.
А беше научила защото бе една от подгласничките на примата изпълняваща Жана Дарк в Маринка. За да влезе в ролята бе влезла и в средните векове и по точно католици, протестанти-знаем кой праща Жана на кладата.
Тоест даряването през декември започва като почит на светеца, а не в чест на Нова Година или Коледа.
И моля те не отваряй конспекти и монографии от Симеоновската Бръшлянова лига. Аз толкова съм научил, пък и източникът на познанията не са от развода на сержантското училище , а от приказки на съмнителен и упадъчен елемент , промъкнал се с връзки до заслужил артист на СССР и народен на РФ.

И като се размислих, наистина не съм достоен опонент.
Как мога да споря с някого за Коледни ритуали , след като не съм целувал ,,дупето на прасето,, та да получа мехура му, а съм целувал например дупето на някаква упадъчна ,,танцовчица,, , та получих шапка от писец някакъв. Не знам дали ,,целуващият се с прасета, пази мехурите , но шапката още си я слагам понякога.





get написа:
Вие СТЕ ЛИ ортодоксални ПО КОМУНИСТИЧЕСКИ ИДИОТИ - или - Да?

getmans1 написа:
... От такива сотници кът вази сме на туй дередже ...

blackpredator написа:
ти ко си видял бе?!!!
твоят поглед е като на Самуилов войн,
след битката при Ключ
дубре, че Венци ти е стотник..


... ОПС,ЗАБРАВИХБРЕ,ДАСАЙБЕШТИ



1-во
Казваш, празнувал си КОЛЕДА С МОМЦИ ОТ ВАШЕ СЕЛО ?!
ПИТАМ:
а) Да сте славели с песни или по друг начин при този празник св.Никола от Малоазийският град Мира?
б) Да сте СЛАВЕЛИ "СЛАВЯНСКИТЕ" - дед Мороз или внучката му Снегурочка?

2-ро
Защото, аз примерно ЗНАМ РИТУАЛНАТА КОЛЕДНА ПЕСЕН - с която се слави КОЛЕДАТА(бъдника, стареца) ... йощ и МЛАДА БОГА ?!

"Замъчи се, коледо ле,
Божа майка, коледо ле,
от Игнажден до Коледа
да добие Млада бога.
Добила го тази вечер,
тази вечер на Коледа."

Това са обредни слънчево-циклични и аграрни народни празници.
С начало ЗАПОЧВАЩО ОТ ... ЗИМНОТО - СЛЪНЧЕВО - СТОЕНЕ !!

3-то
А че това са ПРАЗНИЦИ от ПРЕДХРИСТИЯНСКО ВРЕМЕ - можем сами да се убедим Прочитайки за РИМСКАТА ПРАЗНИЧНА ОБРЕДНОСТ ?
Препоръчвам ТОВА И НА ТЕБ ... "позорящият ме" мен КАИША - който не е станал примерно ЕДИН ПРЕЗИДЕНТ както е това с подполковника ГеБист таварищ Путин :)))

4-то
Та отново се връщам КЪМ ПРЕПОРЪКАТА СИ ... Да прочетеш и НАУЧИШ: Защо българският КОЛЕДА - МЛАДА Бога ... е описан още от времена КОГАТО?
а) СЛАВЯНИТЕ НЕ БЯХА ИЗОБРЕТЕНИ
б) Християнството НЕ Е СЪЩЕСТВУВАЛО?

А КОЛЕДНИТЕ ПРАЗНИЦИ ... са описани от античните автори - като празнувани в Римската империя КАТО ???
"Dies Natalis Solis Invicti" ... В МОЙ ПРЕВОД означаващо: Предрожденни дни на Sol(нц)ето ... Invictus/Без-Смъртно ?!
С начална ДАТА 25. декември ... съвпадаща едно към с КОЛЕДАТА - празнувана ОТ ПАМТИВЕКА ПО НАШИТЕ ЗЕМИ ... от хора, НА КОИТО ОЩЕ НЕ БЯХА ИЗМИСЛИЛИ ... Руските спекуланти-учени, че били наследници на СЛАВЯНИ и ПРАБЪЛГАРИ-ТЮРКИ ?!
Ще ли ме разбереш(те) - Вие, ВНУЧЕ(тата)-ИДИОТЧЕ(та), на съветските ДЕД МОРОЗ и СНЕГУРОЧКА ?!

цитирай
8. blackpredator - тъй е при демокрацията Венци
28.12.2020 16:01
генчето на каиша - панагюрския Каишков, да коментира господа Велински
или, както вика Хашек:"Лайно", каза той, колкото да напише умен коментар...
цитирай
9. getmans1 - . . . Опалянка, и другият морален ...
28.12.2020 16:46
... Опалянка, и другият морален махмурлия се изквака ...

blackpredator написа:
генчето на каиша - панагюрския Каишков, да коментира господа Велински
или, както вика Хашек:"Лайно", каза той, колкото да напише умен коментар...

цитирай
10. get - Като ВИ ЧЕТА "БИСЕРИТЕ" този на Венци, и твоят на ЦОЦИАЛИСТИЧЕН халтур-мертек МИ ИДАТ - УМЕСТНИТЕ СЕНТЕНЦИЯ ?!
28.12.2020 16:59
blackpredator написа:
генчето на каиша - панагюрския Каишков, да коментира господа Велински
или, както вика Хашек:"Лайно", каза той, колкото да напише умен коментар...

1.
„Глупаците ВИНАГИ ЩЕ са нужни за равновесие.
Ако всички хора бяха ДОТОЛКОВА умни КАТО ВАС - изведнъж светът би се изпълнил с толкова мъдрост, че всеки втори ще заприлича на идиот.“
2.
„Забелязъл съм, че самият аз ставам слабоумен, особено в близост до русофил или соц-халтураджия претендиращ, ЧЕ Е БЪЛГАРСКИ патриот.“ :))) ?!

п.п.
"Вината" не е моя - потърсете отговор на сентенциите при товарищ Гашек :)))

П.П.П.
Венци, като чета БИСЕРИТЕ НА "ИНТЕЛЕКТА ТИ" :))) ... Ето този?
vencivaleri1951 написа:

Тоест даряването през декември започва като почит на светеца, а не в чест на Нова Година или Коледа.


Ми идва - БЕЗ ДА СЕ РОВЯ ДВА ДНИ В Гуугъла - да те питам?
1// Кои ПРОТЕСТАНТИ - изпратиха Жана д`Арк на кладата.
2// И отново ПОДСЕЩАМ - поради ЛИПСА НА ТВОЙ ОТГОВОР?

СЛЕД КАТО казваш, празнувал си КОЛЕДА С МОМЦИ ОТ ВАШЕ СЕЛО ?!
Да Те - ПИТАМ:
а) Да сте славели с песни или по друг начин при този празник св.Никола от Малоазийският град Мира?
б) Да сте СЛАВЕЛИ "СЛАВЯНСКИТЕ" - дед Мороз или внучката му Снегурочка?
цитирай
11. blackpredator - и сентенциите на тавариш Блеки
28.12.2020 17:10
Ушеф и Ко
вие сте късен кратункоф субект на социалистическата еволюция
изтъняване - демократичен шлиф
от гьон на каиш..
цитирай
12. getmans1 - . . ., та получих шапка от писец ня...
28.12.2020 17:13
vencivaleri1951 написа:
..., та получих шапка от писец някакъв. Не знам дали ,,целуващият се с прасета, пази мехурите , но шапката още си я слагам понякога.


... Дааа, и като нахлупиш шапката, понякога изплюваш и по някой друг къдрав косъм ... А, знаеш ли защо по пубисите космите са къдрави ... и това, че са по-твърди ...





цитирай
13. get - До 11. blackpredator - Интелектуален ПИЖОНЕ(на варненско арго звучи: ГУТЛАБАН:)))
28.12.2020 17:20
blackpredator написа:
Ушеф и Ко
вие сте късен кратункоф субект на социалистическата еволюция
изтъняване - демократичен шлиф
от гьон на каиш..


Ще ти отговоря в типично ШВЕЙКОВ СТИЛ ?!

„По-лесно е да уцелиш тлъст соц-интелектуал, отколкото кльощав. Второто винаги ще е изключение.“

И понеже "съм ШВЕЙК" - най-рицарски ви предупреждавам!

Маймуната - колко повече се катери по палмата - толкова прави по-голямо достояние СПЕЦИФИЧНО-АЛЕНИЯТ си на цвят ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ... ?! :)))
цитирай
14. get - До 12. getmans1 - Аратлик, ПИСЕЦа е ХИТРО - НО НЕ ДОТАМ ЖИВОТНО ... ?
28.12.2020 17:26
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
..., та получих шапка от писец някакъв. Не знам дали ,,целуващият се с прасета, пази мехурите , но шапката още си я слагам понякога.


... Дааа, и като нахлупиш шапката, понякога изплюваш и по някой друг къдрав косъм ... А, знаеш ли защо по пубисите космите са къдрави ... и това, че са по-твърди ...




... та с ТОВА ДА СЕ ПРИКРИЕ ВЕНЦИВАТА ГЛУПОСТ - в коментарните му полюции :)))
цитирай
15. getmans1 - . . . А ти, любителю на Уикицитата оди ...
28.12.2020 17:26
... А ти, любителю на Уикицитата оди да разръчкаш Гугъля за други подходящи за тебя цитати ... той, Хашек има подходящ ... няма как да няма

blackpredator написа:
Ушеф и Ко
вие сте късен кратункоф субект на социалистическата еволюция
изтъняване - демократичен шлиф
от гьон на каиш..

цитирай
16. blackpredator - перфето!
28.12.2020 17:38
кратункофските клитори,
са мноо наясно с космите на пубиса
бе, вагинален организъМ
само оня софтуерен винкел,
с диплом от пернишкия университет,
мое вулвуално да ги конкурира..
цитирай
17. getmans1 - . . . ГЕТ, СЕЩАМ СЕ ЗА ЕДНА ДЕТСКА П...
28.12.2020 17:39
... ГЕТ, СЕЩАМ СЕ ЗА ЕДНА ДЕТСКА ПЕСНИЧКА „Триъгълен мой калпак, Ако не си триъгълен, Значи не си мой калпак.„ СЕГА НАУЧАВАМ, ЧЕ ДРУГАР19инещоси имал „шапка от пиЗдец„ ... хахаха ... Бас хващам, че не знае обаче, защо космите по онези места са къдрави ...

get написа:
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
..., та получих шапка от писец някакъв. Не знам дали ,,целуващият се с прасета, пази мехурите , но шапката още си я слагам понякога.


... Дааа, и като нахлупиш шапката, понякога изплюваш и по някой друг къдрав косъм ... А, знаеш ли защо по пубисите космите са къдрави ... и това, че са по-твърди ...




... та с ТОВА ДА СЕ ПРИКРИЕ ВЕНЦИВАТА ГЛУПОСТ - в коментарните му полюции :)))



... АБЕ, ГЕГ, НА ТЕБЕ ПУКА ЛИ ТИ, ЧЕ СЕГА НА ДЪЛГО И ШРОКО ЩЕ СЕ ОБЯСНЯВА ЩО Е „ПиСЕЦ И ПО КАКВО СЕ РАЗЛИЧАВА ОТ „ПИзДЕЦ„ ... Защото мен, а бе лично на мен няма да ми пука ...
цитирай
18. vencivaleri1951 - Гетьо,
28.12.2020 17:40


влизаш отново в своят си опит. Чисто професионално тази с подаръка от полярна лисица , няма как да има по себе си това за което говориш. Лично аз не съм я виждал другояче. Не , че подобна "растителност" ми е непозната, но отдавна не съм се срещал с нея. И за да не възникнат недоразумения-по отдавна от годините на децата ми.

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
..., та получих шапка от писец някакъв. Не знам дали ,,целуващият се с прасета, пази мехурите , но шапката още си я слагам понякога.


... Дааа, и като нахлупиш шапката, понякога изплюваш и по някой друг къдрав косъм ... А, знаеш ли защо по пубисите космите са къдрави ... и това, че са по-твърди ...






цитирай
19. getmans1 - влизаш отново в своят си опит. . . . ...
28.12.2020 17:53
vencivaleri1951 написа:

влизаш отново в своят си опит. ...


... „Няма мръсни думи, има мръсни хора.„ - Само искам да ти припомня, че учудващо за вази ама и аз мога да отговарям с цитати... МАКАР, ЧЕ ЗА ТАКИВА УМНИЦИ В ДЕЛИОРМАНА КАЗВАМЕ „ Накълвал се с лафове като петел с топли лайна„ ...
цитирай
20. get - До 16. blackpredator - Интелектуален ПИЖОНЕ ... много постна стана АЛЕГОРИЧНАТА ТИ РЕЧ :))) ?
28.12.2020 17:57
blackpredator написа:
кратункофските клитори,
са мноо наясно с космите на пубиса
бе, вагинален организъМ
само оня софтуерен винкел,
с диплом от пернишкия университет,
мое вулвуално да ги конкурира..


А с това ти допълнение НАПРАВО подля вода на - ВЕН(.)ИТУ ... той и, партай-геносе от АБВ - на един от радетелите за създаване на ПернишкиОт у-т със СПЕЦИФИЧНО име :))) ?!
цитирай
21. vencivaleri1951 - А ти коледувал ли си?
28.12.2020 18:01

Мисля, че ясно написах кога как и от кого съм чул за първи път за светеца. Като студент, като комунист, като офицер ))) Гледал съм балета, гледал съм два пъти филма със землячката ми Мила Йович, но не знам хореографията и сценарият дали съвпадат с историческата истина. Помня , че франсето/когото мразех, докато разбрах , че е обратен/ я предаде на англетата и те я запалиха като вещица. Във филма същото общо взето. Помня това. Мога и да прочета в Уйкипедия, но как тогава ти ще блеснеш и ще иронизираш незнанието ми

get написа:
blackpredator написа:
генчето на каиша - панагюрския Каишков, да коментира господа Велински
или, както вика Хашек:"Лайно", каза той, колкото да напише умен коментар...

1.
„Глупаците ВИНАГИ ЩЕ са нужни за равновесие.
Ако всички хора бяха ДОТОЛКОВА умни КАТО ВАС - изведнъж светът би се изпълнил с толкова мъдрост, че всеки втори ще заприлича на идиот.“
2.
„Забелязъл съм, че самият аз ставам слабоумен, особено в близост до русофил или соц-халтураджия претендиращ, ЧЕ Е БЪЛГАРСКИ патриот.“ :))) ?!

п.п.
"Вината" не е моя - потърсете отговор на сентенциите при товарищ Гашек :)))

П.П.П.
Венци, като чета БИСЕРИТЕ НА "ИНТЕЛЕКТА ТИ" :))) ... Ето този?
vencivaleri1951 написа:

Тоест даряването през декември започва като почит на светеца, а не в чест на Нова Година или Коледа.


Ми идва - БЕЗ ДА СЕ РОВЯ ДВА ДНИ В Гуугъла - да те питам?
1// Кои ПРОТЕСТАНТИ - изпратиха Жана д`Арк на кладата.
2// И отново ПОДСЕЩАМ - поради ЛИПСА НА ТВОЙ ОТГОВОР?

СЛЕД КАТО казваш, празнувал си КОЛЕДА С МОМЦИ ОТ ВАШЕ СЕЛО ?!
Да Те - ПИТАМ:
а) Да сте славели с песни или по друг начин при този празник св.Никола от Малоазийският град Мира?
б) Да сте СЛАВЕЛИ "СЛАВЯНСКИТЕ" - дед Мороз или внучката му Снегурочка?

цитирай
22. getmans1 - кратункофските клитори, са мноо ...
28.12.2020 18:08
blackpredator написа:
кратункофските клитори,
са мноо наясно с космите на пубиса
бе, вагинален организъМ
само оня софтуерен винкел,
с диплом от пернишкия университет,
мое вулвуално да ги конкурира..


... Ми, то друго не ти остава ... словоблудството щей твоя пристан тих ... хихихихи
цитирай
23. vencivaleri1951 - Гетьо,
28.12.2020 18:13
знам, че в Делиормана коледувате, байрамувате...няма лошо

Все пак позволи ми на мен неукият, тъпият да ти кажа че в случая ти редактираш смислово Христос.

" Не мърси туй що влиза в устата, а що излиза" /по памет е цитата/
Тоест думите в Христовото учение никак не са маловажни." В началото бе словото"
Извън Делиормана народният фолклор също различава думите.
На прима виста се сещам за приказката " Мечката и дърваря"
А един русофил пише за " език свещен на моите деди"

Но кой е този Христос или Вазов....да не са хетмани?

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:

влизаш отново в своят си опит. ...


... „Няма мръсни думи, има мръсни хора.„ - Само искам да ти припомня, че учудващо за вази ама и аз мога да отговарям с цитати... МАКАР, ЧЕ ЗА ТАКИВА УМНИЦИ В ДЕЛИОРМАНА КАЗВАМЕ „ Накълвал се с лафове като петел с топли лайна„ ...

цитирай
24. getmans1 - ГЕТ, съзнаваш ли, че спориш с хора ...
28.12.2020 18:20
ГЕТ, съзнаваш ли, че спориш с хора които гледат на фактите и историята с очите на художествената литература, а ... Може да си изчел една РК /ръчна количка/ литература за митологията но те ще те оборят с един уикицитат или най-вече с една-две случки за всеки случай ... Униврситетското образование си е университетско, ЕЙ, ДАВАШ ЛИ СИ СМЕТКА, а ...
цитирай
25. getmans1 - . . . " Не мърси туй що влиза в ...
28.12.2020 18:35
vencivaleri1951 написа:
...
" Не мърси туй що влиза в устата, а що излиза" /по памет е цитата/
Тоест думите в Христовото учение никак не са маловажни." В началото бе словото"
Извън Делиормана народният фолклор също различава думите.
На прима виста се сещам за приказката " Мечката и дърваря"
А един русофил пише за " език свещен на моите деди"

Но кой е този Христос или Вазов....да не са хетмани?

getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]
влизаш отново в своят си опит. ...


... „Няма мръсни думи, има мръсни хора.„


... ЯРОСЛАВ ХАШЕК ... Не следиш разговора и ИЗБЪРЗАШ СЪС ЗАКЛЮЧЕНИЯТА ... ТАКА ЛИ СА ТЕ УЧИЛИ В ЛЕНИНГРАД, БРЕ ... не тие за първи път.

ТРИ ДЕНЯ СТАНА КАК ТИ ОБЯСНЯВАМ, ЧЕ ТОВА НЕ Е РАЗГОВОР ЗА „ПРОИЗХОДА„ НА „МИЛИТЕ ДЯДОВЦИ„ И ТИ СЕ В НЕЯ ПОСОКА СЕ БЛЪСКАШ



цитирай
26. get - До 24. getmans1 - Ами аратлик ... как смяташ СЛУЧАЙНО ЛИ, ПРИСМИВАЙКИ ИМ СЕ, ГИ НАРИЧАМ ... ?
28.12.2020 18:36
getmans1 написа:
ГЕТ, съзнаваш ли, че спориш с хора които гледат на фактите и историята с очите на художествената литература, а ... Може да си изчел една РК /ръчна количка/ литература за митологията но те ще те оборят с един уикицитат или най-вече с една-две случки за всеки случай ... Униврситетското образование си е университетско, ЕЙ, ДАВАШ ЛИ СИ СМЕТКА, а ...


... СОЦ-ХАЛТУРАДЖИИ ??!

Пример за това Е ПОРЕДНИЯТ МНОГОСЛОВЕН - НИЩО НЕ КАЗВАЩ КОМЕНТАР ... на СМЕШНИЯТ С НИСКАТА СИ ОБЩА КУЛТУРА халтурен-АТЛАС Венци :))) ... говорещ ми за ПРОТЕСТАНТИ(??) ПО ВРЕМЕ на Жана д`Арк?

Та за по-авторитетно, ми лепнал и Мила Йовович - на която бърка второто име от ЙОВОВИЧ ... на Йович? :))) Че и ЗЕМЛЯЧКА Я ИЗКАРВА - аМа? - Тя ЗА БЕдА е родена в Киев ?!

Работата става, като с Пинокио или Буратино(където "АРГУМЕНТИРАЙКИ" СЕ - Отново се е опетлал:))) ... досежно: Кой от ГЕРОИТЕ Е НА Карло Колоди с/у този на Ал. Толстой ?!

Бе туй СЪВЕТОФИЛИТЕ - много прости бре Радо-аратлик ... ще изкоментирам със или без ПОДКРЕПА от Швейк :))) ?!
цитирай
27. getmans1 - ДО - 26. get - До 24. - Ами аратлик ... как смяташ СЛУЧАЙНО ЛИ, ПРИСМИВАЙКИ ИМ СЕ, ГИ НАРИЧАМ ... ?
28.12.2020 18:55
Добри попадения ГЕТ, от три дена се мъча да обясня, че тема на постингите не за произхода и историята на МИЛИТЕ ДЯДОВЦИ ... Чудя му се на акъла на на ДРУГАРА19инещоси защо се натам блъска външният жегъл ...
Аз предполагам, че даже не е разгледал тази елементарна първа картинка - тя така добре обяснява с това което ни заливат в блога русофилистиците и откачените ПУТИНОФИЛИ...

... РАЗБИРАМ да ме обвини, че недостатъчно съм обосновал мисълта си в постингите си но три дена да му говоря едно и също и той пак настоява на своето си ми говори, че все пак вината не е в мен...
цитирай
28. get - До 27. getmans1 - от спама на тез ХАЛТУРАДЖИИ НА ПРОЛЕТАРСКАТА МИСЪЛ - не дойде ред ПРО ПУТИНУ да кажа?
28.12.2020 19:39
getmans1 написа:
Добри попадения ГЕТ, от три дена се мъча да обясня, че тема на постингите не за произхода и историята на МИЛИТЕ ДЯДОВЦИ ... Чудя му се на акъла на на ДРУГАРА19инещоси защо се натам блъска външният жегъл ...
Аз предполагам, че даже не е разгледал тази елементарна първа картинка - тя така добре обяснява с това което ни заливат в блога русофилистиците и откачените ПУТИНОФИЛИ...

... РАЗБИРАМ да ме обвини, че недостатъчно съм обосновал мисълта си в постингите си но три дена да му говоря едно и също и той пак настоява на своето си ми говори, че все пак вината не е в мен...


Най-страшното е, че бойкова България - има ТВЪРДЕ СМУЩАВАЩИ ПРИЛИКИ с Путинска Рассия ?!

А на мен НЕ МИ СЕ ЖИВЕЕ - В държавата на НОМЕНКЛАТУРНАТА СЪВЕТИЯ - ОТНОВО ?!
Защото СЪВЕТИЯта ... БЕ НЕСЛУЧАЙНО ИЗГРАДЕНА В дивата поради своите порядки и менталност имперска Русия - за която РУСИЯ прерастнала после в "съветия" АВТОРА НА БУРАТИНО - с потрес пише - Чети?

«Есть две Руси.
Первая – Киевская имеет свои корни в мировой, а по крайней мере в европейской культуре. Идеи добра, чести, свободы, справедливости понимала эта Русь так, как понимал их весь западный мир.
А есть еще другая Русь – Московская.
Это – Русь Тайги, монгольская, дикая, звериная. Эта Русь сделала своим национальным идеалом кровавую деспотию и дикую жестокость.
Эта московская Русь издревле была, есть и будет полнейшим отрицанием всего европейского и яростным врагом Европы». - написано е в работните записки на автора, на романа "Петр Первы" през 40-те години на миналия век.

Та изхождайки от ЦИТИРАНОТО - Аз българина и родолюбец НЕ МОГА ДА СЕ ПРИМИРЯ ... едни такива русороби ... да обърнат ЕВРОПЕЙСКАТА МИ РОДИНА в настоящ БАРДАК от азиатско-ориенталски тип!!

Не се ли освободим ... от изкушеността си под форма на пан-славизъм и русолюбие - ще да се превърнем и ний със все хубавата ни държава в КОПИЕ на тази Русия, която е превърнала в НАЦИОНАЛЕН ИДЕАЛ - варварската азиатска жестокост и беззаконие!!

- Това е !! ... с допълнението, казано от един друг гениален чех но не Хашек а Чапек, Карел - За Русия?

"Русите всичко около тях назовават СЛАВЯНСКО, за да могат след това, така изобретеното "славянско" да нарекат - руско"! - не съзираш ли нещо плашещо, в тази мисъл от Карел Чапек?
цитирай
29. vencivaleri1951 - Ама ти наистина оправдаваш доверието да си
28.12.2020 22:18
съвъзпитаник с Борисов на общо учебно заведение.
Какво съм казал за протестанти и прочие.
Ти както ни разказа си харесал една кубинка с която сте си говорили дълго за политика. Аз в случая много харесвах едно, как да го нарека /майка полска еврейка, баща с майка татарка и баща руснак/-красиво съветско момиче , което ми направи подарък по случай се Николай. Това момиче , подготвяйки се за роля на Жана Дарк е чела литература извън хореографията на спектакъла. Тя ме запозна с неща които споделих колкото съм запомнил. Аз както сам се изразяваш съм елементарен, халтурен и вероятно първичен. Тоест хареса ли ми дама , последните неща за които ще си говоря с нея са политика и религиозни спорове, различия, а и кланета.
И понеже се заяждаш за Милица, то аз знам защо казвам Йович, но я ти кажи нещо за семейството и извън написаното в Уикипедия. Кой е дядо и, къде е роден. А защо в Киев е родена? Каква кръв освен српска и руска има.
И нещо за не умния писец-полярна лисица. То как пък нещо което живее и в Русия да е умно.
Не знам...може да си ловувал, ловци да са ти разказвали...аз знам друго за това красиво зверче.
В клетка загива. Мечки, вълци, тюлени....да, но полярна лисица загива. За милиционер не става, нито в сержантското, нито в ПУЦа по лесно биха я взели.

И виж всичкознаещи антипролетарино . Всеизвестно е че интелигентността при живите същества е основна предпоставка за оцеляването им. Твоят интелигентност стига до униформата на милициоер , с която си оцелял , възпроизвеждал и т н . Да ти припомня ли какво имаше на пагоните и фуражката-петолъчки. На фуражката червена. Тоест твоята интелигентност стига до там , че оцеляването ти да зависи от тези петолъчки, които ти доброволно и писмено си пожелал.
Ти днес хулиш всичко това. Ами какъв животец си живял ? Аз например съм участвал в строежа на сгради.Едни съм харесвал още като проект, други не до там. Но да строя нещо, което мразя и искам да падне е нямало как да се случи.




get написа:
getmans1 написа:
ГЕТ, съзнаваш ли, че спориш с хора които гледат на фактите и историята с очите на художествената литература, а ... Може да си изчел една РК /ръчна количка/ литература за митологията но те ще те оборят с един уикицитат или най-вече с една-две случки за всеки случай ... Униврситетското образование си е университетско, ЕЙ, ДАВАШ ЛИ СИ СМЕТКА, а ...


... СОЦ-ХАЛТУРАДЖИИ ??!

Пример за това Е ПОРЕДНИЯТ МНОГОСЛОВЕН - НИЩО НЕ КАЗВАЩ КОМЕНТАР ... на СМЕШНИЯТ С НИСКАТА СИ ОБЩА КУЛТУРА халтурен-АТЛАС Венци :))) ... говорещ ми за ПРОТЕСТАНТИ(??) ПО ВРЕМЕ на Жана д`Арк?

Та за по-авторитетно, ми лепнал и Мила Йовович - на която бърка второто име от ЙОВОВИЧ ... на Йович? :))) Че и ЗЕМЛЯЧКА Я ИЗКАРВА - аМа? - Тя ЗА БЕдА е родена в Киев ?!

Работата става, като с Пинокио или Буратино(където "АРГУМЕНТИРАЙКИ" СЕ - Отново се е опетлал:))) ... досежно: Кой от ГЕРОИТЕ Е НА Карло Колоди с/у този на Ал. Толстой ?!

Бе туй СЪВЕТОФИЛИТЕ - много прости бре Радо-аратлик ... ще изкоментирам със или без ПОДКРЕПА от Швейк :))) ?!
цитирай
30. get - До 29. vencivaleri1951 - След ЧЕТИРИ ЧАСА РАЗМИСЪЛ - тез ли тъпни-"ОПРОВЕРЖЕНИЯ" ИЗМИСЛИ ?!
28.12.2020 22:57
Това СПОРА ЗА ТЕБ - ЯВНО Е СПОРТ?

Какво ИСКАШ ДА СИ ГОВОРИМ?
След като НЕ ТИ Е ПОНЯТНО - ЕЛЕМЕНТАРНОТО И КАКВО СТОИ ЗАД ПОНЯТИЕТО ... РЕФОРМАЦИЯ ?!

Хайде СТИГА СИ МИ ГУБИЛ ВРЕМЕТО - чрез НЕВЕРНИ ПОСЛЕДВАЩИ, ДА ДОКАЗВАШ - ПАК НЕВЕРНИ - СВОИ ПРЕДХОДНИ ТВЪРДЕНИЯ ?!

Ти малко от малко НЯМАШ ЛИ ДОСТОЙНСТВО - КАТО МЪЖ? Та когато НЕ СИ ПРАВ - да си ПРИЗНАЕШ - АМИ ДА ПРОДЪЛЖАВАШ С ДОСТОЙНИТЕ ЗА ШВОНДЕР-ШАРИКОВ ТЪПНИ-БРЪТВЕЖИ ?!

ЕЛЕМЕНТАРНО от което ?????

Хайде ВЗЕМИ НАПРАВИ СПРАВКА?
Първо:
- КОГА ПРИКЛЮЧВА войната известна КАТО СТОЛЕТНА ... В КРАЯ НА КОЯТО ИЗГАРЯТ Жана д`Арк! ... и ... ?
ВТОРО-то: Не ми губи ВРЕМЕТО - А СИ ДАЙ ТРУДА ... САМ ДА ПРОЧЕТЕШ за това историческо явление/факт-процес зад понятието "РЕФОРМАЦИЯ" - и от кога ДАТИРА ТО ?!
Та дано нещо просветне с обскурантската ти глава ЗА ПРОТЕСТАНСТВОТО ????!!

За "фуражки", "петолъчки", борисовци и всякакви други ПЕРСОНАЛНО ОБИДНИ аналогии ... вземи си ги набий ... Айи-и-и!!! - да не казвам къде ... ?!

П.П.
Ако не се извиниш - за некоректния "ад хоминем" стил за водене на дискусия?
Повече, отговаряйки(ти) ДА СИ ГУБЯ ВРЕМЕТО - не очаквай!!
цитирай
31. getmans1 - ГЕТ, ТОВА Е МНОГО СМЕШНО. . . ДА ЗН...
28.12.2020 23:39
ГЕТ, ТОВА Е МНОГО СМЕШНО ... ДА ЗНАЕШ... ДРУГАРЪ19инещоси Е СТРОИЛ С ДРУГАРИТЕ СИ ... а ний, ний сме нещото което руши ... СЕГА НЕ ТИ ОСТАВА НИЩО ДРУГО ОСВЕН КАТО МЕН ДО ПРИЕМЕШ ВИНАТА ... ДОРИ БЕЗ МЕЗЕ ...
цитирай
32. blackpredator - хаха,
28.12.2020 23:58
тия двамата са като две дози на ковид-ваксина
от общуването с тях, не се знаят страничните ефекти
фтори мозък ли ще никне, или трето кратуна-мъдо..
цитирай
33. getmans1 - . . . За РУНДЕЦИТЕ няма страшно. . . ...
29.12.2020 07:34
... За РУНДЕЦИТЕ няма страшно ...

blackpredator написа:
тия двамата са като две дози на ковид-ваксина
от общуването с тях, не се знаят страничните ефекти
фтори мозък ли ще никне, или трето кратуна-мъдо..

цитирай
34. get - До . getmans1 - Не "... За РУНДЕЦИТЕ " ! - а за селкор-реднЕцЕте в кОлтурата е в сила казаното от Ося Бендер ?
29.12.2020 08:07
getmans1 написа:
... За РУНДЕЦИТЕ няма страшно ...

blackpredator написа:
тия двамата са като две дози на ковид-ваксина
от общуването с тях, не се знаят страничните ефекти
фтори мозък ли ще никне, или трето кратуна-мъдо..



Обясняващ на едни такива партийно-номенклатурни халтурчици:
Вие сте пижон, син на пижон, и децата ви ще се родят пижони!

Позволете ми, да ви попитам, като интелектуал интектуала!
Как смятате - вие умеете ли да мислите? :))) !?
цитирай
35. vmir - Брей, брей, какво празнично напомняне, как можахме да го забравиме!?
29.12.2020 08:51
Значи, някои умници строили прекрасния социализъм с любов, пък льоши и неинтелигентни хора им го разваляли. Разваляли го, защото оцеляването им зависело от свободният им избор им да му служат... А за глупака Пръцко, това уникално по наглостта си кощунство е нещо като връх на гениалността. Какъв морален подарок от Съюза между рабочие, крестьяне и красноармейцев - истински настоящий Съюз между самозабравата, наглостта, примитивизма и натрапчивата измама. А гарант за трайността на този съюз е една маймуна с граната. Дядя Вова, держи крепко гранату, мы с тобой!


цитирай
36. vencivaleri1951 - Ето след 15часа какво измислих:)))
29.12.2020 09:28
За реформацията и аз нещо поназнайвам извън прегръдките на скъпата ми някога приятелка. Св Николай и преместване на ритуала /за това не знаех/ е акт на Мартин Лутър недостоен спрямо останалата му дейност, защото е проява на антисемитизъм. И го написах.
А реформацията ти не я разбираш. Основното с което тя започва е протестът /в момента не намирам думата/ на Мартин Лутър срещу индулгенциите , като средство за набиране пари за църквата. Да прочетеш това е добре, но да го осъзнаеш би било отлично. Човек извършил Волен , или неволен грях , откъсва от залъка си и този на децата смятайки , че помагайки финансово на Божия дом изкупва по някакъв начин греха си е наивно и противоречи на Христовото учение. Все пак даващият може да бъде разбран.
Не мисля обаче, че може да бъде разбрана индулгенцията която ти смяташ , че си дал,
отричайки и хулейки всичко това което си бил
и правил. Да ти ,,закова ли на вратата ,, , че такова поведение е жалко? Прилича малко на ситуацията в която бивша ,,мадам,, проповядва целомъдрие.
Преди време четох един самозабравил се случат и доносник-Иво Инджев-ерудиран, някога и талантлив.
Днес смешен и жалък. На репликата, че е ял и руски хляб, а и учил се там, той се сравнява с Индже и Симеон, които също са яли чужд хляб-съответно османски и византийски.
Вашите индулгенции с Инджев са жалки и подли. Не давате нищо от себе си, а само ,,шкурата,, си сменяте.
Иначе има голяма разлика между мен тъпия и теб умния.
Аз когато се срещна с голяма част от клиентите си ме канят да почерпят. Подаръци са ми давали. Ти най вероятно се криеш от твоите.
Това го правеха и всички съкооператори когато живеех
на една пряка на Скобелев , преди да отида да се грижа за родителите си. Там живее щерката днес. Отношението към нея е същото. А съкооператорите ми в по голямата си част не симпатизират в никакъв случай на БКП и СССР. И това е меко казано.

quote=get]Това СПОРА ЗА ТЕБ - ЯВНО Е СПОРТ?

Какво ИСКАШ ДА СИ ГОВОРИМ?
След като НЕ ТИ Е ПОНЯТНО - ЕЛЕМЕНТАРНОТО И КАКВО СТОИ ЗАД ПОНЯТИЕТО ... РЕФОРМАЦИЯ ?!

Хайде СТИГА СИ МИ ГУБИЛ ВРЕМЕТО - чрез НЕВЕРНИ ПОСЛЕДВАЩИ, ДА ДОКАЗВАШ - ПАК НЕВЕРНИ - СВОИ ПРЕДХОДНИ ТВЪРДЕНИЯ ?!

Ти малко от малко НЯМАШ ЛИ ДОСТОЙНСТВО - КАТО МЪЖ? Та когато НЕ СИ ПРАВ - да си ПРИЗНАЕШ - АМИ ДА ПРОДЪЛЖАВАШ С ДОСТОЙНИТЕ ЗА ШВОНДЕР-ШАРИКОВ ТЪПНИ-БРЪТВЕЖИ ?!

ЕЛЕМЕНТАРНО от което ?????

Хайде ВЗЕМИ НАПРАВИ СПРАВКА?
Първо:
- КОГА ПРИКЛЮЧВА войната известна КАТО СТОЛЕТНА ... В КРАЯ НА КОЯТО ИЗГАРЯТ Жана д`Арк! ... и ... ?
ВТОРО-то: Не ми губи ВРЕМЕТО - А СИ ДАЙ ТРУДА ... САМ ДА ПРОЧЕТЕШ за това историческо явление/факт-процес зад понятието "РЕФОРМАЦИЯ" - и от кога ДАТИРА ТО ?!
Та дано нещо просветне с обскурантската ти глава ЗА ПРОТЕСТАНСТВОТО ????!!

За "фуражки", "петолъчки", борисовци и всякакви други ПЕРСОНАЛНО ОБИДНИ аналогии ... вземи си ги набий ... Айи-и-и!!! - да не казвам къде ... ?!

П.П.
Ако не се извиниш - за некоректния "ад хоминем" стил за водене на дискусия?
Повече, отговаряйки(ти) ДА СИ ГУБЯ ВРЕМЕТО - не очаквай!![/quote]
цитирай
37. get - До 36. vencivaleri1951 - О-ох! Защо си взех бела с теб? В опита си да обясня ЩО Е ПРОТЕСТАНСТВО и ...?
29.12.2020 11:30
vencivaleri1951 написа:


За реформацията и аз нещо поназнайвам извън прегръдките на скъпата ми някога приятелка. Св Николай и преместване на ритуала /за това не знаех/ е акт на Мартин Лутър недостоен спрямо останалата му дейност, защото е проява на антисемитизъм. И го написах.
А реформацията ти не я разбираш. Основното с което тя започва е протестът /в момента не намирам думата/ на Мартин Лутър срещу индулгенциите , като средство за набиране пари за църквата. Да прочетеш това е добре, но да го осъзнаеш би било отлично. Човек извършил Волен , или неволен грях , откъсва от залъка си и този на децата смятайки , че помагайки финансово на Божия дом изкупва по някакъв начин греха си е наивно и противоречи на Христовото учение. ...


Обяснявам КАТО ЗА ТЕБ ЕРУДИТА?
1-во
Френската национална героиня ЖАНА е ИЗГОРЕНА запамети ИЗГОРЕНА Е ... на 30 май 1431 година!!!!!!!
2-ро
За НАЧАЛО(!!) на РЕФОРМАЦИЯТА от Която се пръква ПРОТЕСТАНСТВОТО ... СЕ ПРИЕМА годината 1517-та ??
Момента в който М. Лутер ЗАКОВАВА СВОИТЕ 95-ет тезиса на вратата, на Витенбергската църква!!!

ВЪПРОС: А ОТГОВОРИ СИ САМ(не на мен)?

Как така Жана от Арк - са я осъдили и изгорили на клада СВЕЩЕННИЦИ-ПРОТЕСТАНТИ ... от ЦЪРКВА КОЯТО Е СЪЗДАДЕНА близо СТО ГОДИНИ СЛЕД смъртта на ЖАНА? :))))

П.П.
И за да не продължиш да ме тормозиш с глупавите си до садизъм "саркастични" въпроси - Допълвам?!

Жана е ИЗГОРЕНА на 30 май 1431 година !!!?
Лутер ЗАКОВАВА ТЕЗИСИТЕ (си) на 30 октомври 1517 г.!
- Хайде дано, като за бухгальтер в смятането - да си по-добър ? :)))) !
цитирай
38. starforlife - ~
29.12.2020 12:23
get написа:
Обяснявам КАТО ЗА ТЕБ ЕРУДИТА?
...
Как така Жана от Арк - са я осъдили и изгорили на клада СВЕЩЕННИЦИ-ПРОТЕСТАНТИ ... от ЦЪРКВА КОЯТО Е СЪЗДАДЕНА близо СТО ГОДИНИ СЛЕД смъртта на ЖАНА? :))))
Абре, Гет... Защо е тази липса на емпатия бре?
Ти знаеш ли колко е трудно да се опитваш в реално време да използваш Гугъл за съчиняването на поредната си "случка да всеки случай", чрез която не само да се опиташ да валидираш поредната си порция глупост и идиотия, а и да начешеш болното си Его, че си един дъртофелник, на когото безсмисления живот е преминал в това чрез гъзолизачество да служиш на едни идеи и един строй, доказали несъстоятелността си и довели ВСЯКА ЕДНА страна, в която са се подвизавали, до фалит и разруха?


ПС:
vencivaleri1951 написа:
Да ти припомня ли какво имаше на пагоните и фуражката-петолъчки. На фуражката червена. Тоест твоята интелигентност стига до там , че оцеляването ти да зависи от тези петолъчки, които ти доброволно и писмено си пожелал.
А аз да ти припомням ли, че петолъчката я е имало и на всеки твой "държавен" печат, чрез който ти - "държавният" гъзолизец - си парафирал какво ли не?
Или само да ти кажа, че не ПОДПОЛКОВНИКЪТ е избирал униформата си и при идването на Демокрацията се е отърсил от въпросните символи с достойнство, а ти продължаваш да симпатизираш и славиш един режим, обявен и РЕАЛНО БИЛ ПРЕСТЪПЕН!
Или да ти разясня защо "държавен" е в кавички в светлината, че по времето на "дружбата" със СССР суверенна държава България НЯМАШЕ?

Втори ПС: Би ли ми обяснил, "умнико" (на Лицемер1951 говоря) какво символизира червеният цвят на съветското знаме и в светлината на ПОДПОЛКОВНИШКОТО "лицемерие" по отношение на отхвърлянето на въпросните ВАШИ и НАСАДЕНИ му "ценности"/символи, какво е това лицемерие на една цяла държава да си промени драстично националния флаг?
Не за друго бе, а защото нали за символи си се хванал и се опитваш чрез тях определени вменявания да правиш.
А цветовете на новия флаг на Русия... Ама така - без настолната ти книга Гугъл... Би ли могъл да ни разтълкуваш като значение и символика?
Хей така - както ти го е разказвала Маша Захарова в униформа.
Е как кога? - На рождения ти ден бе! - Нали беше една от гостенките ти, баси. В униформа. "Неотразима" та чак те подмлади с 20 години и дори се зачуди какъв е този непознат гъдел в гащите ти.
Онези - червените, с петолъчки.
цитирай
39. vencivaleri1951 - Кой спори за това бе ерудите
29.12.2020 12:24
Аз споделих , че се учудих на подаръка на 6 декември. Приятелката ми ми обясни защо го прави, кой е св Николай и кой е в основата ритуалът за подаръците да бъде преместен на Коледа. От нея разбрах връзката между Лутер и подаръците. Доколкото образованието което имаше завършено е доста семпло към някои общообразователни предмети я попитах откъде тези познания. Отговори ми че се готви като дубльорка в Жана Дарк и е чела за нея, за западните вероизповедания и т н. То не значи определена година.
Ти ме попита като дете , дали съм ,,пял,, за Св Николай и аз съвсем коректно ти казах , кога съм чул за първи път за него, при какви обстоятелства и от кого. Впрочем много малко помнех и за самата светица /Жана/ до тази си връзка. За разлика от теб аз имам обикновено детство, с обикновено училище и обичайни. Емоции и желания. Ама абсолютно не са ми били интересни църковните прения, политики, идеологии.радвал съм се на детство, юношество, студентски години. Е случая само споделих, в чест на кой светец започват да се правят подаръци на близки, а също и на него и кой е преместил във времето ритуала. Нищо повече. Ти както винаги почна да търсиш ,,под вола теле,, и да ,,крещиш,, с любимите си главни букви.
Не каза дали си коледувал, не обясни и за вербалната си индулгенция:)
Хайде без главни букви ме светни в следното
Как с баща ,,пътищар,, -хубава, уважавана и платена професия , си решил да ставаш милиционер?
Лично аз студенината към твоята професия я имам от семейството си и по двете линии.
На мен ми харесваше археология, но с български и история нямаше как това да се случи. Поне по единия изпит щяха да ме скъсат. Избрах ИСИ защото пък нямаше как по математика или физика да не изкарам поне 3. Ето пак съм коректен , макар че на изпитите изкарах много добри оценки. По рисуване ме скъсаха и записах ПГС. В СССР се прехвърлих в икономика на строителството. Изборът ми за строителството беше защото исках да съграждам. Имал съм възможност и милиционер да стана, при това в структура за която повечето под пагон сте си мечтали, но всячески отхвърлих тази възможност. Предпочетох да съм ИТР служител, а след промените и презряното от теб ,,бугалтер,, при това заклет бугалтер. А ти се попитай
насаме се попитай какво се случва извън професията .
Промените ме изхвърлиха на улицата. Поучих малко за бугалтер и. не е чак толкова лошо. Какво се случва с вашето брата като свалите униформата. Изборът в болшинството случаи са два. Ако си бил вързан с мутрите , отиваш при тях, а другия вариант пазач.
Знаеш ли колко хора били под пагон съм виждал по ведомостите като пазачи. За съжаление и от войската.
Счетоводството не е сложно, а с програмите престана да бъде и трудоемко. Основното в него е доверието Чорбаджията ти доверява благополучието на бизнеса и дома си. Ето това не можеш да разбереш ерудит е .
И не можеш да го разбереш защото повечето от вас са бакшиши , а и много играят заедно с престъпниците.
Винаги съм бягал от счетоводство на милиционер
И не защото изначално сте лоши. Идва момент в който
започвате да мислите като закононарушителите. В случая ще ви се прииска да заболелите сборове, такси и т н. Ще казвате, че този или онзи ви е задължен, или приятел. Ще ми казвате как да си върша работата. Тоест на никого не вярвате, а в края на краищата страдате. Говоря за дребни и средни предприемачи.
Горе са друга бира



get написа:
vencivaleri1951 написа:


За реформацията и аз нещо поназнайвам извън прегръдките на скъпата ми някога приятелка. Св Николай и преместване на ритуала /за това не знаех/ е акт на Мартин Лутър недостоен спрямо останалата му дейност, защото е проява на антисемитизъм. И го написах.
А реформацията ти не я разбираш. Основното с което тя започва е протестът /в момента не намирам думата/ на Мартин Лутър срещу индулгенциите , като средство за набиране пари за църквата. Да прочетеш това е добре, но да го осъзнаеш би било отлично. Човек извършил Волен , или неволен грях , откъсва от залъка си и този на децата смятайки , че помагайки финансово на Божия дом изкупва по някакъв начин греха си е наивно и противоречи на Христовото учение. ...


Обяснявам КАТО ЗА ТЕБ ЕРУДИТА?
1-во
Френската национална героиня ЖАНА е ИЗГОРЕНА запамети ИЗГОРЕНА Е ... на 30 май 1431 година!!!!!!!
2-ро
За НАЧАЛО(!!) на РЕФОРМАЦИЯТА от Която се пръква ПРОТЕСТАНСТВОТО ... СЕ ПРИЕМА годината 1517-та ??
Момента в който М. Лутер ЗАКОВАВА СВОИТЕ 95-ет тезиса на вратата, на Витенбергската църква!!!

ВЪПРОС: А ОТГОВОРИ СИ САМ(не на мен)?

Как така Жана от Арк - са я осъдили и изгорили на клада СВЕЩЕННИЦИ-ПРОТЕСТАНТИ ... от ЦЪРКВА КОЯТО Е СЪЗДАДЕНА близо СТО ГОДИНИ СЛЕД смъртта на ЖАНА? :))))

П.П.
И за да не продължиш да ме тормозиш с глупавите си до садизъм "саркастични" въпроси - Допълвам?!

Жана е ИЗГОРЕНА на 30 май 1431 година !!!?
Лутер ЗАКОВАВА ТЕЗИСИТЕ (си) на 30 октомври 1517 г.!
- Хайде дано, като за бухгальтер в смятането - да си по-добър ? :)))) !
цитирай
40. getmans1 - ДО - 39. vencivaleri1951 - Кой спори за това бе ерудите 12:24
29.12.2020 14:39
НЕДРАГИ, ти пръв започна с родословието на ДЯДО КОЛЕДА И ДЕД МОРОЗ... И вместо да пишеш предълги обяснения кое и от кога, да беше се вслушал в моите забележки, че не това е смисъла на тези мои постинги. Няма да си губя времето да броя колко пъти те предупредих. САМ СИ ДРОБИШ ПОПАРАТА И САМ СИ Я СЪРБАЙ. Но най-накрая трябва да разбереш, че твоите случки не струват пукната пара пред реалните факти... Някаква си балерина, пък била тя и герой на социалистическият труд е спомен, който може при подходящ случай да те стопли, но като довод тук не върши никаква работа...
цитирай
41. vencivaleri1951 - Гетьо, ти не внимаваш
30.12.2020 02:07
Той ме попита за светията, ва малко познатия св Николай.Дали съм го чул в коледна песен. Можех да отворя Гугъл и да напиша много за него. Казах си честно кога за първи път съм го чул и по какъв повод. Мислех, че ще е интересно , защото той на истина е интересен и не е библейска фигура , а реален човек. Мислех , че е интересно да се знае как и защо се е преместил ритуалът от 6 декември на Коледа и Нова година. Мислех , че е интересно да се знае кой е прототипът на дядовците...

Иначе, разбрах какво ни каза. Постави под съмнение /или се възмути/ от данните на някакво изследване, че видите ли ние сме в десятката от страните , които чувстваме руснаците близки. Аз мисля, че изследването не е пълно. Кубинците например чувстват Русия много близка...виетнамците също. Украйна има високо одобрение , но то е заради милионите руснаци живеещи там. Парадоксално , но и ако се изследват страните които не харесват Русия, Украйна отново ще е в десетката. В Молдова ще се получи същото, както и в Армения може би...Така , че изследването е непрофесионално, не казва нищо. Колкото до България. Русия наистина има много приятели тук-руска диаспора, хара учили и работили в Русия, поколенчески симпатизиращи на Русия заради Освобождението. Това са десетки и стотици хиляди хора. Живял съм и в Русия и във Франция. Ако трябва да избирам къде да живея, ще бъде Франция-по подредена и уютна, но Русь ми е близка


getmans1 написа:
НЕДРАГИ, ти пръв започна с родословието на ДЯДО КОЛЕДА И ДЕД МОРОЗ... И вместо да пишеш предълги обяснения кое и от кога, да беше се вслушал в моите забележки, че не това е смисъла на тези мои постинги. Няма да си губя времето да броя колко пъти те предупредих. САМ СИ ДРОБИШ ПОПАРАТА И САМ СИ Я СЪРБАЙ. Но най-накрая трябва да разбереш, че твоите случки не струват пукната пара пред реалните факти... Някаква си балерина, пък била тя и герой на социалистическият труд е спомен, който може при подходящ случай да те стопли, но като довод тук не върши никаква работа...

цитирай
42. starforlife - ~
30.12.2020 09:40
vencivaleri1951 написа:
Гетьо, ти не внимаваш

Виж сега, КАПУТ РУСОФИЛСКИ...
"Гетьо" много добре внимава и няколко пъти не ти намекна, а директно ти каза, че не това е темата, а ти СЕ ОПИТВАШ ДА ПРОКАРВАШ СВОИТЕ РУСОФИЛСКИ ИДИОТИИ.
ИДИОТИИ КАТО ТАЗИ ДА СЕ ОПИТВАШ ДА ЗАБЛУДИШ ОКОЛНИТЕ, ЧЕ СВ. НИКОЛА/Й Е РУСКИ СВЕТИЯ.
КАПУТЕ, запомни: Св. Никола/й се е родил, живял и сътворявал Чудеса близо 4 века ПРЕДИ ДА СЕ ПОЯВИ ВЪОБЩЕ изкецаната ти Русия!
В земите на днешен Рим и в Рим Кореда (в едно с раздаването от богатите за бедните) се е чествал отново векове (близо 3 и половина) ПРЕДИ ДА СЕ ПОЯВИ ВЪОБЩЕ изкецаната ти Русия!!



vencivaleri1951 написа:
...
Мислех , че е интересно да се знае как и защо се е преместил ритуалът от 6 декември на Коледа и Нова година. Мислех , че е интересно да се знае кой е прототипът на дядовците...

Не интересно, а необходимо е да се знае ИСТИНАТА.
А тя е, че първоначално празникът се е чествал на 6-ти декември, защото това е денят, на който е починал въпросният светец, който да повторя, ЧЕ НЯМА НИЩО ОБЩО С РУСИЯ, А СЪЩАТА СИ ПРИСВОЯВА "ИДЕЯТА" ДА ТАКЪВ И ТЕХЕН, КАКТО Е ПРАВИЛА И ПРАВИ И ДО ДНЕС ОТ ЦИВИЛИЗОВАНИЯ СВЯТ!
Истината е, че Дядо Коледа се "ражда" САЩ, а ти, КАПУТЕ РУСОФИЛСКИ, се поинтересувай с настолната ви на дървенофилософите книга Гугъл какво среща в лицето на МАСОВИЯТ и геноцитен УБИЕЦ Сталин при опитите си да "упражнява дейност" в ИКЕЦАНАТА ти Русия.

vencivaleri1951 написа:
Иначе, разбрах какво ни каза. Постави под съмнение /или се възмути/ от данните на някакво изследване, че видите ли ние сме в десятката от страните , които чувстваме руснаците близки. Аз мисля, че изследването не е пълно. Кубинците например чувстват Русия много близка...виетнамците също. Украйна има високо одобрение , но то е заради милионите руснаци живеещи там. Парадоксално , но и ако се изследват страните които не харесват Русия, Украйна отново ще е в десетката. В Молдова ще се получи същото, както и в Армения може би...Така , че изследването е непрофесионално, не казва нищо. Колкото до България. Русия наистина има много приятели тук-руска диаспора, хара учили и работили в Русия, поколенчески симпатизиращи на Русия заради Освобождението. Това са десетки и стотици хиляди хора. Живял съм и в Русия и във Франция. Ако трябва да избирам къде да живея, ще бъде Франция-по подредена и уютна, но Русь ми е близка


(следва продържение)
цитирай
43. get - До 40. getmans1 - Аратлик, имаш ли още време и нерви за трошене ДА СЕ ОБЯСНЯВАШ С ТАЗИ ЧУКЧА - БЪЛГАРСКА ?
30.12.2020 10:09
vencivaleri1951 написа:
Той ме попита за светията, ва малко познатия св Николай.Дали съм го чул в коледна песен. ...
Ако трябва да избирам къде да живея, ще бъде Франция-по подредена и уютна, но Русь ми е близка


getmans1 написа:
НЕДРАГИ, ти пръв започна с родословието на ДЯДО КОЛЕДА И ДЕД МОРОЗ...


На която обяснявам ЕДНО ПО ЕДНО !?
1. Никулден ПРАЗНУВАЩ СЕ на 6-ти Декември ... е празник на ПАТРОНА СВЕТЕЦ-ФИЛАНТРОП ... по силата на което ПОДАРЪЦИ СЕ ПРАВЯТ ОТ ХРИСТИЯНИТЕ ... и който ДЕБЕЛО ПОДМЕРТАВАМ ... НЯМА НИЩО ОБЩО С "КОЛЕДА"?!
2. Коледата е от ПРЕДХРИСТИЯНСКО ВРЕМЕ ... тоест НЯМА НИЩО ОБЩО със св. Никола Мириклийски!! Така че ПИТАЙКИ ГО ЗА КОЛЕДУВАНЕ - се опитах да ГО ПОДСЕТЯ НЕГО "КОЛЕДАРЯ" - ама Не би!!?
3. Тогава същият в обръщение ми вкара ДВЕ НОВИ и НЕВЕРНИ ТВЪДЕНИЯ (покрай прима-балерината си).
А// Мартин Лутър БИЛ АНТИСЕМИТ - щот преместил ДАВАНЕТО НА ПОДАРЪЦИ от 6-ти на 25-ти Декември - КОЕТО Е ПЪЛЕН НОНСЕНС в контекста на АНТИ-СЕМИЗЪМ!!
Б// Писа ми, че за това са виновни наследниците ПРОТЕСТАНТИ НА ЛУТЕР ... втори нонсенс - КОИТО ИЗГОРИЛИ ЖАНА д`АРК - трета глупост.
В// Започна да ДОКАЗВА - че СВЕТИ НИКОЛА и КОЛЕДА са с ЕДНА И СЪЩА ОБРАЗНОСТ-ОБЛИК ... тоест с атрибути на "дядо Мразовци" - следващ НОНСЕНС...!
Г// Остава и СНЕЖАНКА ДА Я ПРИЧИСЛИ - към числото на християнските СВЕТИЦИ ... а не както Е В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ - КОСТРОМА ... Чучелото- Кострома - при НЕСЛАВЯНИТЕ-МОСКОВСКИ"РУСНАЦИ" ... СИМВОЛИЗИРА ... И ГО ПОДПОЛВАТ в чест НА ЗАМИНАВАЩАТА СИ ЗИМА: СТУД-МРАЗ ... МРАЗ документирано в езика на ведите "МАРА" и било със значение "сМЪРТ" ... Това НЕ СЪМ ГО ЧЕЛ В ГУГЪЛ ... а в книжки на хора занимаващи се с изучаване на индо-ЕВРОПЕИСТИКАТА !!!

Е тук спирам КАЗВАЙКИ ... или трябва да си ИДИОТ или за да не си развалиш отношенията с ИДИОТА СИПЕЩ ТАКИВА - ГЛУПОСТИ??! ... Да се съгласиш с ИДИОТИЗМИТЕ КОИТО - ТОЙ Е НАПИСАЛ ПО ТЕМА - ЯВНО НЕПОЗНАТА МУ!!!?
цитирай
44. blackpredator - простата истина
30.12.2020 10:58
животът е минал покрай нещастните малоумни цървули
Жизнь прошумела и ушла
те туй не могат да простят на Венци
Спомените!
комунизъма е само поводът за завист на душиците..

отделно панагюрския михлюзин няма пипе,
да отвърне подобаващо на интелигентната гаргара
единствено оръжие - лъжицата с простащина..
цитирай
45. starforlife - ~
30.12.2020 11:02
get написа:
1. Никулден ПРАЗНУВАЩ СЕ на 6-ти Декември ... е празник на ПАТРОНА СВЕТЕЦ-ФИЛАНТРОП ... по силата на което ПОДАРЪЦИ СЕ ПРАВЯТ ОТ ХРИСТИЯНИТЕ ... и който ДЕБЕЛО ПОДМЕРТАВАМ ... НЯМА НИЩО ОБЩО С "КОЛЕДА"?!
2. Коледата е от ПРЕДХРИСТИЯНСКО ВРЕМЕ ... тоест НЯМА НИЩО ОБЩО със св. Никола Мириклийски!!

Гет, здраво!
Държа да кажа, че съм и съгласен, и не с написаното от теб.
Съгласен съм, че Коледата, такава, каквато я познаваме днес, няма нищо общо с въпросния светец, но...
... не съм съгласен, че той не стои в основите на празника като съществена фигура.

"Една красива легенда (Честита Коледа и весело посрещане на Новата година)"
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/12/25/edna-krasiva-legenda-chestita-koleda-i-veselo-posreshtane-na.1741426
Коледният ми постинг, който ме хвърли в крайно удивление, че под такива постинги (с Настроение, а не, че е нещо значимо) не се събираме да си кажем по едно пожелание за здраве и берекет, а се дърлим под какви ли не други.

ЕТО ЗАТОВА НЯМА ДА НИ БЪДЕ - ЗАЩОТО СМЕ ЗЛОБНА НАЦИЯ И НЕ НОСИМ ДОБРОТО В СЕБЕ СИ!


цитирай
46. getmans1 - . . . То се вижда добре покрай кого е ...
30.12.2020 11:12
... То се вижда добре покрай кого е минал живота ... какво да му простя на Венци или на тебе - простототиите които пишете и вършите ли ...

blackpredator написа:
животът е минал покрай нещастните малоумни цървули
Жизнь прошумела и ушла
те туй не могат да простят на Венци
Спомените!
комунизъма е само поводът за завист на душиците..

отделно панагюрския михлюзин няма пипе,
да отвърне подобаващо на интелигентната гаргара
единствено оръжие - лъжицата с простащина..

цитирай
47. starforlife - За НЕПОРЪБЕНИЯ КАПУТ Пръцко:...
30.12.2020 11:34
Виж сега, манаф такъв...
Всеки има спомени!
(E... На гейове като теб са невзрачни, но...)
Всеки!
И никой не може да мери спомените на другиго, защото няма мерна единица за Емоцията, а споменът е емоция.
Въпросът е, че на някои "спомените" са ИЗМИСЛИЦИ.
Давам ти пример:
От СПОМЕНИТЕ, на базата на които аз написах по-горния си коментар - аз мога да покажа снимки.
Нещо повече: Въпросната екскурзоводка е българка, продължава да работи за същия тур оператор и дори имам телефонния й номер (ако не го е сменила).
КАПУТ1951 като твърди, че още пази шапката от този си спомен - БИ ЛИ БИЛ ТАКА ДОБЪР ДА Я ПОКАЖЕ НА СНИМКА И АЗ ЩЕ МУ СЕ ИЗВИНЯ?
Защото аз си мисля, че той просто ЛЪЖЕ, измисляйки си какви ли не истории, за да придава достоверност на ИДИОТИИТЕ си, докато поне лично моите спомени и разказвани случки са проверими и аз мога да докажа всяка една от тях.
ВЕНЦИ НЕ САМО НЕ МОЖЕ, А СЕ Е СМЪЛЧАВАЛ АБСОЛЮТНО ВСЕКИ ПЪТ, КОГАТО СЕ Е СТИГАЛО ДО ТАМ!
ТОЕСТ, ТОЙ Е ЕДИН МИТОМАН!

Или:
НИЕ НЕ ЗАВИЖДАМЕ НА ЛЪЖЕЦ1951 ЗА СПОМЕНИТЕ, А НЕ ПОНАСЯМЕ ЛЪЖИТЕ МУ!
Той би казал същото за мен.
Не пропусна например наскоро да спомене, че никой не ми вярвал за това какво работех в България и при преместването си тук...
Ти не пропускаш да дюдюкаш, че Нидерландия било моя лъжа...
НО ФАКТИТЕ СА, ЧЕ:

- ДОКАТО БЯХ В БЪЛГАРИЯ - АЗ НЕ ВЕДНЪЖ СЪМ КАНИЛ ВЕНЦИ ДА ГО РАЗВЕДА ИЗ ОФИСИТЕ НА КОМПАНИЯТА НИ И С ОЧИТЕ СИ ДА ВИДИ КЪДЕ И КАТО КАКЪВ СЪМ ПОЗИЦИОНИРАН!
ТАКА ЛИ Е ИЛИ НЕ?

- СЕГА, КОГАТО СЪМ В НИДЕРЛАНДИЯ - АЗ СЪМ ОБЯВИЛ АДРЕС И СЪМ ПОКАНИЛ КОЙТО ИСКА ДА МИ ГОСТУВА!
НА МОИ РАЗНОСКИ!
ТАКА ЛИ Е ИЛИ НЕ?

ЕЕЕ, ЩОМ Е ТАКА - ЗАЩО НЕ ГО ПРАВИТЕ?
ЗНАЕТЕ ЗАЩО: ЗАЩОТО ОПОРНИТЕ ВИ ТОЧКИ ЗА ИЗБИВАНЕ НА КОМПЛЕКСИ ОТИВАТ ПО ДЯВОЛИТЕ!
Е... Има и съблогъри, които и в офисите ми в България са ми гостували, и тук, в Амстердам също.
И ТЕЗИ СПОМЕНИ АЗ МОГА ДА ГИ УДОСТОВЕРЯ НАЙ-МАЛКОТО СЪС СНИМКИ!

ВЕНЦИ ЩЕ ПОКАЖЕ ЛИ СНИМКА НА ШАПКАТА В СЛУЧАЯ, М?
Че да "валидира" този спомен, който с основание ние смятаме за поредната ИЗМИСЛИЦА/ЛЪЖА?
Ооо, знаем бре, знаем! Ще има да чакаме като за кръщелното му!
Защото то и там УЖ спомен как всеселенски празник било кога кръщавали "наш" ЛЪЖЕЦ1951 и как не само Шер и Бионсе присъствали на мегдана, ама СНИМКА НА КРЪЩЕЛНОТО НЕТЬ.
Почему?
Не потому ли, что это не воспоминание, а фальшивая выдумка?
М?
цитирай
48. starforlife - А ЕЗИКЪТ МИ, МАНАФ-ПРЪЦКО, ЩЕ Е ТАКЪВ, ЗАЩОТО:
30.12.2020 11:51
- Беше време, когато ВИЕ, особено оня НЕЩАСТЕН ПЕДАЛ икококономчо... Който ПЕДАЛСКИ ви втълпява да не обръщате внимание не за друго, а защото не може да понася епитети по негов адрес...
Та: Беше време, когато ВИЕ, НЕЩАСТНИ ПЕДАЛЧЕТА, че и СТРАХЛИВЦИ на всичкото отгоре, леехте каква ли не помия по кого ли не тук и не се свенехте да го правите и спрямо Съпруги и Дъщери.
- Е, СЕГА АЗ ЩЕ ЛЕЯ ПО ВАШ АДРЕС И ПО АДРЕС НА СЪПРУГИТЕ ВИ, КОИТО СЕ РЕДЯТ НА ОПАШКА ДА МИ ДУХАТ!
Защото Е ФАКТ, че "някога" спорех с ВАС с нормален език и на базата на неоспорими доводи, а ВИЕ СИ БЯХТЕ СЪЩИТЕ ПРАЗНОДУМНИ, НО ТОГАВА НАПЕРЕНИ КАПУТИ, а когато получихте същото ВЕРБАЛНО отношение - станахте СПИХНАТИ КАПУТИ.

НЕЩАСТНИЦИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6138182
Постинги: 2776
Коментари: 26678
Гласове: 9695
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930