Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2021 14:21 - Отказвам да съм българин, държавата на ГЕРБ обяви война на семейството ми!
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1617 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 24.01.2021 14:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

МНЕНИЯ Отказвам да съм българин, държавата на ГЕРБ обяви война на семейството ми!


imageОт Admin на 22.01.2021  

Narod.bg публикува гневната изповед на Генчо Генчев

Защо се отказвам от българско гражданство

ПЪРВО, навърших 76 години и не искам останалата част от живота ми да слугувам на дебили и простаци.

ВТОРО, през целия си съзнателен живот не навредих с нищо на ТАТКОВИНАТА.

ТРЕТО, така живяха съпругата и децата ми.

ДНЕС ТАТКОВИНАТА Е ОБЯВИЛА ВОЙНА НА СЕМЕЙСТВОТО МИ

1.Съпругата ми работи до скоро – до 72 години. Разболя се от бъбречна недостатъчност… ХЕМОДИАЛИЗА… Правиха операция на едната ръка.

След две седмици се наложи да и слагат катетър, за който плати 420 лева.

Вече трети път влиза в болницата защото през катетъра попада в кръвта е някаква бактерия.

2. Голямата ми дъщеря се разведе и поиска да си върне имената от преди брака. Говори по телефона от Швейцария, казват й какви документи са нужни, тя ги подготвя и ги представя в ГРАО -Плевен. Служителка й казва, ЧЕ ВСИЧКО Е НАРЕД.

След 3 седмици се оказа, че шефката на ГРАО не признава Декларацията за промяна на имената дадена от Швейцария и праща дъщеря ми в съда да си връща имената.

Тогава написах писма но Президента, Председателя на НС, Министър Председателя и на три министерсва – на правосъдието, на външните работи и на регионалното развитие.

САМО ВЪНШНО И НА РЕГИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ веднага отговориха, че са получили писмата.

Питах тримата големи и трите министерства:

”Та ви питам, дедови хубавици и хубавци,:

1.Швейцарски съд променя фамилията на дъщеря ми при сключваме на брака

2.След развода Служба по гражданско състояние на Конфедерация Швейцария връща българската фамилията. Швейцарските власти й издават документ за пребиваване и работа в Швейцария, наричан ПЕРМИ, с българската фамилия.

КОИ СА ТЕЗИ СЪДИИ И НА КАКВО ОСНОВАНИЕ ЩЕ СЕ МЕСЯТ НА ШВЕЙЦАРСКИТЕ ВЛАСТИ?

Съветвам ви да беседвате с кмета на Плевен, а с директора на ГРАО да не си губите времето!

Надявам се някой от вас да реагира! Не споменавайте със зло 20.12.2020 г.

И зачаках… Уви! Никой не реагира.

На 4 януари им написах:

“НЕУВАЖАЕМИ УПРАВНИЦИ,

Пише ви дядо Генчо…

Дано до вас да е достигнало писмото ми от 21.12 2020 г.

1. Ако не е достигнало, сте виновни вие, защото не сте организирали работата на собствената си администрация.

а/ дали заради сгрешени имейли

б/ дали заради некадърни ваши помощници

в/ дали заради вашето високомерно и пренебрежително отношение към мен стареца, позволил си за ви пише.

ВСЕ ЕДНО. ВИЕ СТЕ ВИНОВНИ. ДНЕС ВИ ПИША С ЕДНА ЦЕЛ: МОЛЯ СРОЧНО ВИЕ ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕН ОТ ВАС СЛУЖИТЕЛ МИ ОПИШЕ СТЪПКА СТЪПКА ДЕЙСТВИЯТА, КОИТО МОЯТА ДЪЩЕРЯ ТРЯБВА ДА ИЗВЪРШИ ЗА ДА И ИЗДАДЕ БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВА ДОКУМЕНТИ ЗА САМОЛИЧНОСТ С БЪЛГАРСКИТЕ И ИМЕНА.

Надявам се поне един от вас да удари с юмрук по масата е да каже: НАРЕЖДАМ на Мария да и се издадат документи за самоличност с имената, които е имала преди сключването на брака.

ОСНОВАНИЯ:

1. Мария не е ПРЕСТЪПНИК, за разлика от многото престъпници, на които България е издавала лични документи.

2. Заради пандемията Мария е затруднена в издръжката семейството си и допълнителни разходи /Швейцария-България-октомври 2020 и февруари 2021 / СА НЕЖЕЛАТЕЛНИ

3. Паспортът и е нужен за участие на световен шампионат в САЩ с българските си имена.

Вече ви писах, че аз живея по законите, действащи в страната, но ако те пречат на семейството ми, аз ги зачерквам, пиша си свой закон и го изпълнявам….

Така и сега: ПРОСПАХТЕ ПОЧТИ МЕСЕЦ…. Имате 10 дни… ТОВА Е ПО МОЯ ЗАКОН!

Мария ще бъде в Татковината на 14 февруари. До тогава да сте си свършили работата и да остане да отиде в МВР за да и издадат документите.

НЕ СЕ ВОДЕТЕ ПО АКЪЛА НА плевенския кмет и шефката на ГРАО.

Нали знаете къде ще стигнете, ако тръгнете след муха. Ще останете изненадани кой е кадрувал тази служба по времето на Зеленогорски. Мислете и действайте! УМНАТА!!!

4 януари 2021, Генчо Ганчев




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39743880
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031