Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2021 15:29 - По примера на Гетьо да постна и аз статия от" Фактор" Автор: vencivaleri1951 ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1214 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 11.03.2021 15:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                          ... НАХАЛИЕРИ1951 ПО-ДОРЕ ЩЕШЕ ДА Е, ДА ПОСТНЕШ 
               ПРИКЛЮЧЕНИЯТА НА ТРОЛ „ЧЕКИСТ", ЧЕ ТАМ МАЙТАПА БЕШЕ НА МАКС ...

                        Гледам и, че Русенският НАСРАНдин ХОДЖА постнал таблица ...

                 
 МОЯТ СЪВЕТ Е, ДА Я ЗАВРЕ ПОД ОПАШКАТА НА КУЦОТО СИ МАГАРЕ

                     ... АКО ТАМ НЕ СЕ СЪБЕРЕ ТО, В НЕГОВИЯТ ... ГАРАНЦИЯ ФРАНЦИЯ.



                   П.П. КОЛКОТО ДО „ЛЮБИМИЯТ
" МИ „ФАКТОР" ТОЙ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ Е;

            - РУСНЯШКАТА „ДУМА", „ПОГЛЕД", „ЕПИЦЕНТЪР" .И ... ГАЗПРОМСКИЯ „СЕГА"

                 ...И ОЩЕ МНОГО ДР. МЕНТЕ ПРОДАЖНИ САЙТОВЕ ... НА БРОЙ НАД 100







                 И ОЩЕ НЕЩО НЕУВАЖАЕМИ, „ПРИСМЕХУЛНИКХАБИЛИТИРАНОВ1951
" ТО,

                      ЧЕ НЕ НАУЧИ РАЗЛИКАТА МЕЖДУ ЕМПАТИЯ И СИМПАТИЯ Е ЯСНО,

               АМА НЯМА ДА Е ЛОШО ДА НАУЧИШ И ДИФИНИЦИЯТА ЗА „НЕКРОФИЛИЯ
"

                       ЗАЩОТО СПОРЕД ТВОИТЕ ПРЕДСТАВИ С ТОЗИ ТВОЙ ПОСТИНГ

                                                  СИ ВЪТРЕ  ...  С ДВАТА КРАКА 





 



Гласувай:
3



1. getmans1 - Изявеният РУСЕНСКИ СЕМАНТИК, Н...
11.03.2021 15:38
Изявеният РУСЕНСКИ СЕМАНТИК, НАСРАНдин ХОДЖА ни най-малко не се притеснява от грубите грешки на аверчето си, ... че и нещо повече прикрива ги.

... Семантик значи, колкото куцото му магаре шампирон в паркура ....
цитирай
2. petgrig - Ей, че хубаво
11.03.2021 15:55
и точно - НАХАЛИЕРИ. Хаааааааа:)
цитирай
3. vencivaleri1951 - Нямам време за постинг
11.03.2021 17:59
Гетьо, язък, че висиш толкова по руски опозиционни сайтове, и не си разбрал , че всяка реклама е добра и е толкова по добра, колкото рекламодателят не се меси в
в политиката на медията. ,,Ехото на Москва,, отдавна стана собственост на ,,Газпром,, Тоест водещата опозиционна медия е собственост на държавата. Пишат и говорят против страната, против Северен поток например, но същевременно и рекламират мощно, защото са слушани, четат ги, гледат ги...
Това за ,,газпромовския,, ,,Сега,, А истината е че нямаме медия, която да е интересна за Газпром у нас.
Постингът ми е копиран и не виждам в автора /прости му, той е хабилитиран и по твоята дефиниция достоен за подигравка. Аз не съм, не съм имал нито качествата, нито желание. Мама и татко да, аз не.../ нищо друго освен загриженост. Днес проф Мутафчийски, когото ценя и уважавам на брифинга каза абсолютно същото, по отношение на развитието на пандемията у нас. И ако си прочел коментарът ми да пеещия моряк, много лесно можеш да разбереш кого подкрепям в случая. Убедено подкрепям имунизацията и най-добрата ваксина е поставената!!!
За емпатията/съпреживяване, съчувствие/ не знам какво те тревожи.
Аз казах някога, че можеш да си емпатичен, към човек който не ти е симпатичен. Няма как например да ми е симпатично семейството на Гьобелс , но изпитвам емпатия към тази трагедия с жена, деца...
Възторжен съм към Левски, Ботев,Йовков и емпатията към несгодите на семействата на първите двама, и личните на последния идват априори при мен. Не след размисъл, а естествено, емоционално . И това е така защото изпитвам силна симпатия към тримата.
И Гетьо, това , което ти ми вменяваш като незнание/и на едно ниво, но не твоето си прав/ е спор от векове и между ХАБИЛИТИРАНИ. Можем ли и редно ли е да съпреживяване с враговете ни. В радостите им естествено би било трудно, но в нещастието защо не?
Дебелянов го е казал прекрасно ,, Мъртвият не ни е враг,,
Но кой съм аз да споря с ерудити

И един виц
Иванчо си кара таксито и завързва разговор с клиента-
последният професор. Пита го, какво трябва да учи за професор, и ученият му изброява -елитно училище, университет, аспирантура, публикации за хабилитация, голям докторат....
-Леле, хванал се за главата Иванчо-абе толкова ли си бил ,,бос,, и неук човече, че трябвало толкова да учиш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6136013
Постинги: 2775
Коментари: 26673
Гласове: 9694
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930