Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03 07:07 - В. Маяковски от 1984 год. ... като контра на особеностите на „жълтопаветния "понос" ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 547 Коментари: 11 Гласове:
3

Последна промяна: 24.03 07:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                        ... ИЛИ ОЩЕ ЗА ЛИЦЕМЕРНИТЕ БОЛШЕВИШКИ СЪЛЗИ

                                  КОГАТО МАЯКОВСКИ Е БИЛ РОМАНТИЧЕН 
 

                                        20 май 2020 Марианна Георгиева

Днес историята познава Маяковски като безкомпромисен борец за комунистическите идеали, основател на футуризма, горящ в идеите на револицията на своето време. Дори да не е особено внимателен, прочитът на неговите произведения показва, че това в действителност е така - патос, хистерия, ирония, абсурд, социална чувствитленост - всички тези неща са характеристики на литературата, която той създава. И както добре знаем от клишетата - на революционерите не е позволена само една тема и това е темата за любовта. Но именно в клишетата и тази псевдоистина винаги се оборва и всеки истински революционер на своето време има едно (винаги само по едно) стихотворение, което е посветено на жена. В случая с Маяковски това е стихотворението "Лиличка!", което е уникало спрямо всичко останало, написано от него:

ЛИЛИЧКА!

/вместо писмо/

Дим цигарен въздуха изгълта.

Кручониховски* ад

е стаята.

До прозореца -

спомни си колко пъти -

ръцете ти милвах с обич отчаяна.

Със сърце метално

тук седиш сега.

И ще ме изгониш,

денят преди да свърши.

Като счупена

треперещата ми ръка

ръкава в тъмното антре ще търси.

Ще избягам,

там на улицата ничком

ще рухне тялото ми,

сгърчено от бяс.

Недей така,

моя скъпа,

моя миличка,

нека да се разделим още този час.

Все едно,

където и да идеш,

като тежка гира

ласките ми ти тежат.

Горчилката на скръб обидена

нека изревем в последен път.

От труд каталясал,

във водата студена

ще легне волът.

Освен любовта ти

море няма за мене,

а почивка от нея

как да измолиш.

Зажаждал покой,

слонът в царствен сън

върху пясък-пожар ще се просне.

Освен любовта ти

за мен няма слънце,

а аз не знам къде си и с кого си.

Измъчен така,

за пари и за слава

поетът сменил би любимата,

а аз друг радостен звън

не познавам,

освен звъна на твоето име.

Да се застрелям не мога,

не ще се хвърля

под мост и влак.

Освен острието

на твоя поглед,

никой нож над мене няма власт.

Ти забрави,

че кралица те зовях,

че с теб ми е дамгосано сърцето.

Утре ще издухат

от книжките ми прах

вихрите на карнавал суетен…

Думите сухи и бедни

могат ли теб,

дишаща жадно,

да спрат?

Нека застеля

с нежност последна

прощалния ти път.

26 май 1916, Петроград

(превод Борис Борисов)

Създаването на поемата е предшествано от срещата на Владимир Маяковски с жена, която е станала неговата лирична муза и любов на живота му. През горещото лято на 1915 г. жената на Маяковски - Елза, предлага да посетят сестра й Лили, която по това време е омъжена за Осип Брик. В историята Лили не е останала с образа си на фатална красавица, а по-скоро на обикновена жена, която обаче по една или друга причина оказва хипнотично въздействие на мъжете, което някои казват, че се дължало на нейната хиперсексуалност.

Каквато и да е истината за нея, фотографиите, които са запазени показват преди всичко една непринудена и освободена жена. През 1918 г. Маяковски вече търси начин как да се доближи до жената, която превръща в своя муза и се мести в близост до квартирата, която по това време обитава семейство Брик.

Постепенно започват да се организират литературни срещи, на които Лили и Маяковски непрекъснато се срещат, а скоро се заформя и любовен триъгълник. Впоследствие Лили убеждава хората около нея, че живее със законния си съпруг под един покрив само от съжаление към него и се посвещава на тялото и душата на Маяковски. Ексцентрични за своето време, тримата живеят заедно, а за това съжителство се пазат противоречиви спомени - от това, че Лили е била в действителна връзка с Маяковски, до точно обратното - че неговото съжителство със семейството е предизвиквало постоянни скандали и конфликти.

Лили от своя страна не виждала нищо лошо в любовните страдания на Маяковски и вярвала, че именно подобни чувства могат да инспирират стздаването на истинските литературни шедьоври. Точно по този начин реално се ражда и стихотворението "Лиличка!", което Маяковски написва докато стои в една стая със своята любима.

След такива шейкове се раждат брилянтни творби. Вероятно нещо подобно се е случило през май 1916 г., когато в поемата "Лиличка!" Маяковски изля цялата буря от емоциите си. И по време на създаването на шедьовъра, влюбените бяха в една и съща стая.

Както повечето творби на Маяковски, "Лиличка!" е написана според каноните на футуризма, които парадоксално се свеждат именно до отхвърляне на каноните, което има своя символичен план, особено в контекста на историческата епоха, в която се заражда това литературно движение.

Пренебрегвайки традициите на брачните отношения, избирайки свободната любов, Маяковски използва еднакво свободни и неконвенционални изразни средства, за да изрази своите чувства. Докато той е жив обаче, поемата не е публикувана. Нейното първо издание се състои през 1934 г. - 4 години след смъртта на автора. В последствие, поради скандалното за времето поведение на Лили Брик, поемата е забранена за печат до 1984.

     



Гласувай:
3
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Сещам се за един „понос"-ен ...
24.03 09:52
Сещам се за един „понос"-ен постинг където ни се разясняваше същността на личноста на Маяковски - поредните комунистическо-болшевишки дрънканици и пълни глупости.
В същност съдбата на Маяковски е ярък пример за жертва на разрушителната същност на тази идеология.
За него не може да се каже „революциите изяждат децата си" в никакъв случай, 50 годишната забрана на тази поема го показва. 50 год. достатъчно време да се утвърди големия мит - „по-мощен от Маузер" и на още няколко по-малки митове които да обгърнат личността му в някакъв мистичен ореол на бохем.
... Да. И ако някой реши и задълбае малко встрани от тези митове все ще се намери някой авторитет който да хвърли вината върху „някой тъп чиновник".

И у нас имаме такива примери и то не един, и двама... по примера, че винаги сме следвали „челния съветски опит" и тукашните плазмодии винаги са се насирали когато в Москва пръднат.
цитирай
2. starforlife - ~
24.03 10:20
В коментар под по-предходния постинг на домакина, моя милост написа:
Ех, Венци, Венци...
С риск да заприличам на пудрьо като теб - ще си позволя да "побалалайкам" идейно-"политически" (ха ха ха) по въпросите, които локумеем от вчера.

Първо ми се ще да те попитам дали въобще си чувал, а не чел, стихотворението на Маяковски "Флейтата на гръбначния стълб"?
И след като сам признаваш социалистическата идиотия, която не само не ти е позволила да знаеш наистина красивата история на любовта на Маяковски към Татяна Яковлева, то знаеш ли кога за първи път Човекът-"роб" в плен на гнилия Запад, получава историята в "Енциклопедия Британика"? И мислиш ли, че идейната пръдня, която представлява инфантилната каша в главите ви, има шанс пред непредубедените и трезвомислещи хора, а не осакатени ментално зомбита, когато тези хора навсякъде виждат всичките тези факти и няма как да вярвят на ваша пиклива пропагандна идиотия?

Второ, в светлината на любовта, за която се говори тук и сега (при все, че постинга на Радо визира друго) ми се ще да обясниш как така в очите на вас - социалистическите лицемери - всеки един вид изневяра на Запад е пошлост и говори за разложение в системата, а не за чисто човешки терзания и действия, а в случая, само и единствено понеже говорим за Маяковски, аферата му с Лиля Брик - омъжената Лиля Брик (и не само) - е просто любов?

Трето, подигравали сте се със самоубийството на кой там беше американски висш военен (който е логично да е подложен на огромен стрес) - аз сега да се подигравам ли не на Маяковски за самоубийството му, а това, че крайният катализатор (след разочарованията от любовта) за това е разочарованието му от съветската действителност и като връх - отказът да му бъде предоставена виза за пътуване в същия този "гнил" Запад, където той е мислел да емигрира?
Да се подигравам ли ИЛИ ДА ВЛИЗАМ В "БАНЯТА" И ДА ОТМИЯ БЮРОКРАТИЧНАТА ГЛУПОСТ И ОПОРТЮНИЗЪМ? М?
Ще разтълкуваш ли СКРИТИЯ СМИСЪЛ на това последно мое изречение на тези, които не са "тривагонници", защото според вас вие и само вие сте цвета на нацията и никой (отново според вас) не може да се мери по начетеност и прочее с вас?


А сега настоящата ми реплика в малко била-охранителски шрифт, оти съм манджия - ха ха ха:

Цитирах 90% от последния си кометар от под онзи твой постинг за Маяковски по три причини.
- Първата е, че там отварям дума за въпросната тук Лиля Брик, КАТО НИ НАЙ-МАЛКО НЕ СЕ ПОДИГРАВАМ И ДОРИ ГО ПОДЧЕРТАВАМ, НО ТОВА НЕ ПРЕЧИ НА МИЗЕРНИК1951 ДА ИЗКРИВИ ВЧЕРА ПОВЕДЕНИЕТО МИ И ГО ПРЕДСТАВИ ЛЪЖЛИВО.
АМА ИНАЧЕ АЗ СЪМ БИЛ УСМЪРДЯВАЛ С ТОВА, ЧЕ ГОВОРЯ ИСТИНАТА, А НЕ ТОЙ С ИНТРИГАНТСКИТЕ СИ ЛЪЖИ.
- Втората е, че там (Ето честия смисъл на кавичките при мен, Фифи1951 - да се опитаТ да размислят не посредствения Читател.) с изречението за "Баня"(та) проверявам "тривагонника" дали е чел пиесата "Баня" на Маяковски, защото както казах - той е правилно партийно-идейно подкован и не му е бил даден шанс по времето на социализЪма (Както и на всички нас естествено, но разликата е дали след падането му всички сме продължили да държим капаците на очите си.) да прочете тази осмиваща действителността в тогавашен СССР сатира на Маяковски.
Сатира, която показва, че И този съветски ум в крайна сметка е проумял несъстоятелността на съветския модел и затова в края на самоотнетия си живот иска да емигрира на Запад.
Сега без "шифроване" както по отношение на "Баня", да попитам онзи, който така добре ме познава, че знае толкова неща, та чак буламачен постинг е сътворил по въпросИТЕ, включително на това как аз изразявам дори чувствата си към Любимата:
"Начетений"1951, кое друго произведение от последното творчество на вече осъзналия се Маяковски, нямахме възможност да видим по времето на така свободния и правдив социализъм?
Не за друго бе, а защото аз нали с Гугъл хоп-хоп и се напудрям (и в случая), а той така ерудиран, че всичко ЗА ВСИЧКИ знае и така ни просветлява, баси.
Е да де, ама като аз съм ходил на представление на пиесата и то с Любима, която ако се мерне - би могла да го потвърди?
Е, вярно - люпихме семки през цялото време, като плюехме на земята (С каква настилка е подът на Сатиричния театър И театрални доайене? Не за друго, а понеже И за това си се пудрил и съответно ставал за смях как видиш ли не съм бил лъжел да съм бил на театър, понеже преди 15-ти септември нямало представления.) Даже аз бърках под полата на кикотещата се простачка като мен.
ТАКА ДЕ - ДА ИМАШ МАТ'РЯЛ ЗА ЛЪЖИТЕ СИ. Защото ти си толкова за'лупен, че не разграничаваш, шега, ебавка, "художествена образност" и прочее от реалността. Особено пък блогови такива.


............................................................................................................ StarForLife™ ·1754604~53·
цитирай
3. getmans1 - СТАР, някои тук ме карат да си пед...
24.03 11:07
СТАР, някои тук ме карат да си педставям една фантасмагория ...ще използвам Маяковски за пример.
Представи си, че сега Маяковски възкръстне и реши да говори какво би се случило...

цитирай
4. starforlife - ~ 3. getmans1
24.03 11:20
getmans1 написа:
...
Представи си, че сега Маяковски възкръстне и реши да говори какво би се случило...
Ами според мен би написал сатира за това как социалистическите дяволи четяха, а постсоциалистическите продължават да четат Евангелието.
Но аз, преразказвайки ти думи на Маяковски от "Баня", бих могъл и без да възкръсва да ти трасирам.
Особено крещящ е самият край на пиесата.
КАСАЕ КОМУНИЗМА и би те накефил.

И нека не "Бъг"вам повече Всезнаещий1951 с Гугъл ('Се пак това е мой прерогатиФ - ха ха ха), а да му подскажа другата разпердушинваща СССР-действителността и комунизма като цяло, сатира на Маяковски.
(Какво чакаш беее - вече подсказах.)

............................................................................................................ StarForLife™ ·1754604~54·
цитирай
5. vencivaleri1951 - Ех Гетьо, не знаеш ли , че поносът е обикновено прнесоим-заразен
24.03 13:51
Иначе Маяковски звучи различно на "жълтите павета" и на хармана в Делиормана

Хлъзгаво е на паветата, особено за "леката кавалерия" ? Защо кавалерия ли, ами

защото гуруто ти пита за "Баня" и въпросът му звучи риторично, като се има предвид

, че двамата сте сиамски близнаци с персонажите Велисопедов и Победоносов от същата пиеса./ Превел съм имената , защото не ми се рови за оригиналите, което знам, че не е редно/

Гетьо, Гугъл не е алманах, нито" Британика" Там има опасност да попаднеш на "боси " автори и да правиш още по "боси" заключения, както се е получило в случая.

Това което си постнал е пълна боза и в резултат на нея/бозата/ си направил бозави изводи .
"Всеки поет революционер има по едно любовно стихотворение"/ повече не му се полага/-Бедният Лорка-или не е поет, или не е революционер...
Колкото до Маяковски, дори аз който съм дилетант мога да посоча няколко, знам много добре, че Горки го открива именно като нежен лирик-революцията в поета идва "позже "Маяковски никога не е бил женен, още по малко за сестрата на "Лиличка" Живее на съпружески начала с втората, при това заедно със съпруга и.
/Намекнах съвсем наскоро за нравите в 20те сред елита на Русия/
"Революцията изяжда своите деца" Вярно, но не и за Мяковски. Поетът страда от натраплива невроза-фобия от заразяване. Получава я след смъртта на баща си, който умира от заразяване на кръвта, след убождане. Скоро след това пристъпите на паника се появяват в бъдещият поет, заради тях /пристъпите/ сменят обстановката и от Кавказ се преместват в Москва...Неврозата освен , че провокира и отключва поетичната му дарба , провокира и силна меланхолия ,и суицидни мисли
Известен е и с това, че е ходел винаги с поне два сапуна в дрехите си.
За Лиличка Брик, освен че е "нимфоманка" според автора на статията и собственика на блога/приема автора/ , то голяма част от културния елит разсъждава за нея, като за човек оставил ярка следа в културния живот Съветска Русия. Името и е свързано с книгоиздаването, театъра, музиката, превода...
Знае ли някой , коя е дамата автор на статията при Гетьо? Самият Гетьо знае ли?

И защо не е отпечатана поемата "Лиличка" до 84та ?
Аз не знам, но Гетьо е точен както винаги...и праволинеен разбира се. "Болшевиките не дали"!
-А защо не дали?-Ами недали и точка
Ех тези болшевики, дето на чукчите свили петрола, на якутите Менделеевата таблици и затворили в Бутирка" Лиличка"

Има обаче малка подробност с която Гетю не се е съобразил. Сударня Брик получава в най-голяма част правата върху творчеството на Маяковски. Общо взето до смъртта и без нейна благословия Маяковски не е издаван , или игран. Тя е и създател и главен уредник на музея на Маяковски.
Който смята, че някой и е нареждал ,не познава сударнята. Без посредник е говрила когато си реши и със Сталин и с Брежнев. След смъртта и излиза поемата. Впрочем Маяковски има няколко стихотворения посветени на нея

Хайде Гугъл е Ваш и плюенето да започне сега!
цитирай
6. getmans1 - ВЕЧЕ ЗНАМ КАКВО БИ НАПРАВИЛ АКО ВЪЗКРЪСТНЕ ... ЩЕ СЕ ГРЪМНЕ ПАК ЗА ДА НЕ БЪДЕ УБИТ ОТ ТАКИВА КАТО ТЕБ ...
24.03 14:17
vencivaleri1951 написа:
Иначе Маяковски звучи различно на "жълтите павета" и на хармана в Делиормана

Хлъзгаво е на паветата, особено за "леката кавалерия" ? Защо кавалерия ли, ами

защото гуруто ти пита за "Баня" и въпросът му звучи риторично, като се има предвид
....................
Ех тези болшевики, дето на чукчите свили петрола, на якутите Менделеевата таблици и затворили в Бутирка" Лиличка"

Има обаче малка подробност с която Гетю не се е съобразил. Сударня Брик получава в най-голяма част правата върху творчеството на Маяковски. Общо взето до смъртта и без нейна благословия Маяковски не е издаван , или игран. Тя е и създател и главен уредник на музея на Маяковски.
Който смята, че някой и е нареждал ,не познава сударнята. Без посредник е говрила когато си реши и със Сталин и с Брежнев. След смъртта и излиза поемата. Впрочем Маяковски има няколко стихотворения посветени на нея

Хайде Гугъл е Ваш и плюенето да започне сега!


... КОЯ Е АВТОРКАТА, А ... А, ТИ КОЙ СИ ... КОЛЦИТА ТЕ „ЗНАЯТ И ЦИТИРАТ„

... НАЛИ И ТИ СИ АВТОР ... САМ СЕ ХВАЛИШ, ЧЕ ДОРИ И ПРЕИЗДАВАНЕТО ТИ „ВЪРВЯЛО ДОБРЕ„ ... СПОРЕД БУКИНИСТКАТА

... ТИ НЕ СИ ЧЕТЯЛ ГУГЪЛ ... ХАХАХА ... ВЯРНО, КРАДЕШ ГО ... ЧЕ ИНАЧЕ КАК „ИНТЕЛИГЕНТ С ДВА КАМИОНА„
цитирай
7. blackpredator - Гетьо,
24.03 15:32
ама вие с Гочо Тъпото, освен прости сте и много, ама много глупави
баси изпадналите реликти от комунистическия ПУЦ
антропоцървули със самочувствието на гаров кенеф..
цитирай
8. vencivaleri1951 - Естествено, че чета гугъл. Не много, но и мисля, проверявам
24.03 16:36
Не смяташ ли, че е по добре да вникнеш в незлобливия шарж и да се опиташ да научиш нещо. Това аз не съм го измислил, прочел съм го и не защото чета непрекъснато, а защото някога съм харесал този поет.

Защо не се помъчиш да разбереш очевидното. Защо не е интересна Брик с безпорните си интелектуални качества и постижения, а се акцентира на връзките и.
Защо да не може да се разбере, че една жена посветила не малко време да популяризира Маяковски има право да запази/ и като собственик дори/ частица от поета само за себе си. Какво може да намери цензор в тази поема, че да я спре? Ако става въпрос пиесата върху която ни препитва " Божето" е хаплива ирония, или критика , а се е играла с успех и пред Сталин


getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Иначе Маяковски звучи различно на "жълтите павета" и на хармана в Делиормана

Хлъзгаво е на паветата, особено за "леката кавалерия" ? Защо кавалерия ли, ами

защото гуруто ти пита за "Баня" и въпросът му звучи риторично, като се има предвид
....................
Ех тези болшевики, дето на чукчите свили петрола, на якутите Менделеевата таблици и затворили в Бутирка" Лиличка"

Има обаче малка подробност с която Гетю не се е съобразил. Сударня Брик получава в най-голяма част правата върху творчеството на Маяковски. Общо взето до смъртта и без нейна благословия Маяковски не е издаван , или игран. Тя е и създател и главен уредник на музея на Маяковски.
Който смята, че някой и е нареждал ,не познава сударнята. Без посредник е говрила когато си реши и със Сталин и с Брежнев. След смъртта и излиза поемата. Впрочем Маяковски има няколко стихотворения посветени на нея

Хайде Гугъл е Ваш и плюенето да започне сега!


... КОЯ Е АВТОРКАТА, А ... А, ТИ КОЙ СИ ... КОЛЦИТА ТЕ „ЗНАЯТ И ЦИТИРАТ„

... НАЛИ И ТИ СИ АВТОР ... САМ СЕ ХВАЛИШ, ЧЕ ДОРИ И ПРЕИЗДАВАНЕТО ТИ „ВЪРВЯЛО ДОБРЕ„ ... СПОРЕД БУКИНИСТКАТА

... ТИ НЕ СИ ЧЕТЯЛ ГУГЪЛ ... ХАХАХА ... ВЯРНО, КРАДЕШ ГО ... ЧЕ ИНАЧЕ КАК „ИНТЕЛИГЕНТ С ДВА КАМИОНА„

цитирай
9. getmans1 - Много добро попадение от моя страна ... ТОЧНО В ЧЕРВЕНИЯТ ЗАДНИК
24.03 17:35
blackpredator написа:
ама вие с Гочо Тъпото, освен прости сте и много, ама много глупави
баси изпадналите реликти от комунистическия ПУЦ
антропоцървули със самочувствието на гаров кенеф..

цитирай
10. getmans1 - НЕ МИ ЗАДАВАЙ ВЪПРОСИ СЛЕД КАТО САМИЯТ ТИ ДЪЛЖИШ ОТГОВОРИ...
24.03 17:48
vencivaleri1951 написа:
Не смяташ ли, че е по добре да вникнеш в незлобливия шарж и да се опиташ да научиш нещо. Това аз не съм го измислил, прочел съм го и не защото чета непрекъснато, а защото някога съм харесал този поет.

Защо не се помъчиш да разбереш очевидното. Защо не е интересна Брик с безпорните си интелектуални качества и постижения, а се акцентира на връзките и.
Защо да не може да се разбере, че една жена посветила не малко време да популяризира Маяковски има право да запази/ и като собственик дори/ частица от поета само за себе си. Какво може да намери цензор в тази поема, че да я спре? Ако става въпрос пиесата върху която ни препитва " Божето" е хаплива ирония, или критика , а се е играла с успех и пред Сталин



... ПРОЧЕТИ ПОСЛЕДНИТЕ ДВА РЕДА ОТ ПЪРВИ КОМЕНТАР, ТАМ ИМА ЧАСТ ОТ ОТГОВОРИТЕ

КОЛКОТО ДО "ГУРОТО" ... НЕ НА МЕН А ТОЧНО НА ТЕБ СЪВЕТВАТ ПУБЛИЧНО И ТИ ОПРЕДЕЛЯТ С КОГО И КАК ДА ОБЩУВАШ

цитирай
11. getmans1 - АБЕ, КЪДЕ ТИ ОСТАНА КОМЕНТАРА БЕ. . . ...
24.03 22:57
АБЕ, КЪДЕ ТИ ОСТАНА КОМЕНТАРА БЕ ... ТОЙ ПОНЕ СЕ ДОБЛИЖАВАШЕ ДО ТЕМАТА - ЕДИН ВИД ЗАВЪРНА СЕ В „НИВАТА„ ... ДА СЕ НАДЯВАМ, ЧЕ И ДО „БРАЗДАТА„ ЩЕ СТИГНЕШ ... АКО НЕ ДНЕС ТО УТРЕ

НО АЗ ЩЕ ГО КОМЕНТИРАМ ЕЙ ТЪЙ ПО СПОМЕН;

- Критикуваш моята „праволинейност„ а то всъщност е ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ ... Колкото и да е парадоксално твоите „извъртания„ могат да се праволинейни защото са характерни за твоя начин на общуване ... днешният ден е особено показателен

- Системата не унижавала ... тук очаквах други имена да споменеш а както винаги го правиш пак извъртя нещата както самоти си знаеш ... а по темата аз си имам име ... П. Пенев - точно преди вечеря четох за художника Владимир Пенев ... даже ще ти цирам нещо от прочетеното което показва същността на прехвалената ви система, която уж не убевала и не унищожавала;
„Владо решава да стане художник в знак на протест срещу терора на възрастните, които искали синът на Пеньо Пенев непременно да бъде поет. Те гледали под лупа всяко листче, което измъкнели от ръцете му. Бил постоянно присъствие на всички трибуни и президиуми. Оттогава има фобия към галенето по главата, целувките на силно червисаните лелки и чичковците, вонящи на тютюн и ракия. Спасявал се с рисуване. „

Та да си дойдем на думата за „системите„ и тук имената които споменаваш не са коректно подбрани ... иначе при тогавашната система изкуствата и културата са си вървели по естествен път ... сами са си раждали талантите и критиците си ... Някакъв изродски кеф изпитвахте да казвате че „ Бай Ганьо убил баща си„ НО В СЪЩНОСТ ПАПАГАЛСТВАХТЕ. И „системата„ не уби ПОЕТА Вапцаров ... но ти редовно твърдиш това, нали.

- КОЛКОТО ДО БАЕПАСИТЕ И СЦЕНИТЕ ... това ти е поредната дрънканица защото „Баепаси на сцената - и публика от бели коси„ КАКВО МУ Е ЧУДНОТО ... ТО ПО СЪЩОТО ВРЕМЕ И ХИСАРСКИЯ ПОП СЕ РОДИ

Като откриваха Арена Русе късните гости бяха НАЗАРЕТ - ТОЦНО ЗА ТЯХ ЗАЛАТА СЕ НАПЪЛНИ 5700 ЧОВЕКА ... СЕ НАБОРИ.

И сегашно време ще си роди талантите с ценности достойни

.....

ТА КАТО СПОМЕНА ЗА БАЕПАСИ СЕ СЕТИХ С КАКВА ГОРДОСТ ГОВОРИ ЧЕ ТОЧНО ТЕ СТРОЕЛИ МЕТРОТО В СОФИЯ - ВАШИТЕ ВЪЗПИТАНИЦИ ... ТА сега се сещам че след като пропадна третия метро лъч ти особено гръмогласно обвини БОРИСОВ И Фандакова ... ТАВА Е ТВОЯТА ПРАВОЛИНЕЙНОСТ В ЗИГ-ЗАГА ... А аз съм си просто ПОСЛЕДОВЕТЕЛЕН

... И ВСЕ ОЩЕ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА СЕ УЧУДВАМ НА МИСТЕРИОЗНОТО ИЗЧЕЗВАНЕ НА КОМЕНТАРАТИ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 2751742
Постинги: 1414
Коментари: 16520
Гласове: 6646
Календар
«  Май, 2021  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31