Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2021 06:07 - РЕ - контра постинг във вид на виц. Виц породен от постинг озаглавен „ За лицето и ....задника „ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1467 Коментари: 9 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                   .....
                                                                    ...

                                       Веднъж „Задника„ срещнал Лицето,
                         не кое да е лице а точно определено ЛИЦЕ и рекъл;
- Здравей Джинс
- Ъ-ъ-ъ ...??? - опулило се Лицето - Къф Джинс бре, аз съм ЛИЦЕ и то, не какво да е. Лично Путин ми е товарил количката на един Ленински съботник, състундент ми е бил, демек. Баща ми вист играл с Крапчеви и други интилигени, майка от сой, жена тоже И сите хабилитирани а ти, ... ДЖИНС.
- Ами така е брат, ДЖИНС си, щом се държиш като задник.

Чии, такива ми ти работи НЕУВАЖАЕМИ „ДРУГАРЮ ЛИЦЕ„ аз много добре разбрах кой за теб е ЛИЦЕТО и кой ЗАДНИКА, но не е там работата, защото има доста НО.

- Но, така и не ми става ясно защо, аз и съблогарите МИСАНА и ВМИР сме „ХАРЛАКОВЦИ„
? 
- Осъзнаваш ли, че покрай внушението което правиш за ВМИР / внук на български войник служил преди 44 година / колко милиона българи обвиняваш
?
- Правиш ми контра-постонги .... особенно си активен в тази насока от 5-6 месеца но можеш ли да ми посочиш един мой постинг където аз правя такива нелицеприятни внушения каквито ти направи за мен в този си постинг, „джанка„ „парцуцата ми или „соколът ми дето пълзял„ като притурим поостарелите „ дъщерята дето„ „парцалесата дето„ и т.н ... дето ти си го правиш във всичките коментари, постинги и контри, и нещата стигат до степен, байгън.

... ЕТО ЗАРАДИ ТОВА ТЕ НАРИЧАМ КЛЕВЕТНИК ... открито и ще продължавам да го докато и ти продължаваш с непредизвиканите инсинуации и внушения....

... Наричал съм те ЛИЦИМЕР - правил съм го открито но не съм ли бил прав  ....щом ти можеш да постнестнеш нещо нелицеприятно от ФЕЙСА за политическите си опоненти, защо аз да не мога, а
?

... Наричал съм те ИДИОТ - амиии, не е ли идиотско да величаеш една професия точно с годишния помен на некацналите летци .... АМИ ПОГЛЕДНИ СТАТИСТИКАТА НА ТРУДОВИТЕ ЗЛОПОЛУКИ С ТРАГИЧЕН КРАЙ БРЕ.

...ТИ ЛИ СИ ЧОВЕКЪТ ДЕТО ИЗМЕРИ В ЧИИ ДЕТСКИ ОЧИ СЪЛЗИТЕ ТЕЖАТ ПОВЕЧЕ
???


...




Гласувай:
4



1. vencivaleri1951 - Когато постваш нещо , солидаризирайки се с него е единомислие
25.05.2021 07:50
Защо Харлаков? Да, хипербола е, но какви са коментарите ?
Съд, за президента и политическите лидери извън ГЕРБ. Съставите са противодържавна дейност и държавна измяна? Тоест състави с оптимални присъди.
За какво? От там и аналогията с 9ти юни.
За вмир ,, Ами той поне два пъти е казвал, че на баща ми му е провървяло, че
дядо му , не го е срещнал в сръбско , където дядото е служил като картечар. За дядото не внушавам нищо -коментирам щенията на Емир. Неговата позиция по въпроса.
За злополуките. Има статистика на МОТ за рисковите професии. Летците са на второ място след водолазите-и като летални случаи, и като професионални заболявания.
Тоест, процентно събитията са най-много . Тоест, много трудно е да наречеш изменник, човек, който рискува живот и здраве ежедневно . При това го прави не от нужда, а от убеждение , защото като цяло летците са високообразовани хора, а и в подборът им ,,летвата е висока,,
Алегорията с джанката е подтик за размисъл Лично аз, когато обвинявам някого, първо сравнявам със себе си. В случая бих сравнил какво аз съм дал на страната си, какво аз съм рискувал и след това бих говорил за съответните състави.
Не е престъпление да кажеш ,,Бойко вън,, , задължение му е ! И мое, и твое!
ПП
Вист баща ми? Жените играеха вист. Той предпочиташе по емоционални игри-разтоварваше се. Или аз , или ти нещо сме объркали.
За ,,парцалеса,, сме говорили. Никога за никого не съм ползвал такива думи
цитирай
2. getmans1 - Когато постваш нещо, солидариз...
25.05.2021 10:11
vencivaleri1951 написа:
Когато постваш нещо , солидаризирайки се с него е единомислие ...

Отговор;
- Десетки пъти съм обяснявал, че моите постинги са такива с цел дискусия ... някои са 100 процента копипейст без моя запетайка дори... ТИ СИ ТОЗИ КОЙТО ОБИЖДА - ЕДИН АВТАР ОТ ПРЕДСТАВЕНИТЕ НЕ Е ОСТАНАЛ НЕОПЛЮТ ... АКО НЕ Е АВТОРА НА СТАТИЯТА ЩЕ Е АВТОРА НА ПОСТИНГА ИЛИ НЯКОЙ КОМЕНТИРАЩ

ПРИМЕР;
- „а придворен бард на Копукова„ ... ТА питам се кой тука е недостойният, Копукова или „барда„
- лично отнасящите се за мен кваликации ще прескоча ... То постингите ти и контрите ти обикновено с това са пълни.

vencivaleri1951 написа:
Защо Харлаков? Да, хипербола е, но какви са коментарите ?


ОТГОВОР;
- Цитирам по памет;
„Гетьо, до край на 44-та,който трябваше да си плати, си плати, че то ако се чакаше на НС ... доста щяха да останат ненаказани„ ... ЧЕ ТУК ВЪПРОСА МИ Е, КОЙ В СЛУЧАЯ Е ПО-БЛИЗО ДО ХАРЛАКОВ ... ДОРИ И ФИЗИЧЕСКИ.


vencivaleri1951 написа:
Съд, за президента и политическите лидери извън ГЕРБ. Съставите са противодържавна дейност и държавна измяна? Тоест състави с оптимални присъди.
За какво? От там и аналогията с 9ти юни.
За вмир ,, Ами той поне два пъти е казвал, че на баща ми му е провървяло, че
дядо му , не го е срещнал в сръбско , където дядото е служил като картечар. За дядото не внушавам нищо -коментирам щенията на Емир. Неговата позиция по въпроса.
За злополуките. Има статистика на МОТ за рисковите професии. Летците са на второ място след водолазите-и като летални случаи, и като професионални заболявания.
Тоест, процентно събитията са най-много . Тоест, много трудно е да наречеш изменник, човек, който рискува живот и здраве ежедневно . При това го прави не от нужда, а от убеждение , защото като цяло летците са високообразовани хора, а и в подборът им ,,летвата е висока,,
Алегорията с джанката е подтик за размисъл Лично аз, когато обвинявам някого, първо сравнявам със себе си. В случая бих сравнил какво аз съм дал на страната си, какво аз съм рискувал и след това бих говорил за съответните състави.
Не е престъпление да кажеш ,,Бойко вън,, , задължение му е ! И мое, и твое!


...ОТГОВОР;
- И не ми говори за разни „алегории„ и приноси към държавата и заслуги ТУК СТАВА ВЪПРОС ЗА ПРАВА КОИТО СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ ... ПОВТАРЯМ ТИ ГО ... НЕ СИ ТИ, ТОЗИ КОЙТО Е В СЪСТОЯНИЕ ДА ИЗМЕРИ СЪЛЗИТЕ, СТРАДАНИЯТА, ПРАВАТА АКО ЩЕШ
... АЛЧЕН КОМУНИСТИЧЕСКИ ЗАДНИК, КЪДЕ ТИ Е ПРАВИЛНАТА КОМУНИСТИЧЕСКА ЗАКВАСКА БРЕ, ДВУЛИЧНИК ... СМЯТАШ. далсъм повече и повече ще говоря... моята дума щей по-тежка от Гетьовата, Мисановата, Копуковата и так дале ... КАК ДА НЕ СИ АЛЧЕН - всичко да е твое.

vencivaleri1951 написа:
ПП
Вист баща ми? Жените играеха вист. Той предпочиташе по емоционални игри-разтоварваше се. Или аз , или ти нещо сме объркали.
За ,,парцалеса,, сме говорили. Никога за никого не съм ползвал такива думи


... ТОЧНО „ВИСТ„ ... Имай поне малко чест бре, поне малко бре,...



цитирай
3. apostapostoloff - Щуротии.
25.05.2021 10:43
Чудите се как да си убието времето. Захванете се с интернет бизнес, създайте си комерсиален сайт и продавайте на воля в мрежата. Това е далеч по- разумно и полезно.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Не смеем
25.05.2021 12:03
Борисов ще ни го вземе, а ако не го даваме бързо, ще ни вразумят в ареста:)))

apostapostoloff написа:
Чудите се как да си убието времето. Захванете се с интернет бизнес, създайте си комерсиален сайт и продавайте на воля в мрежата. Това е далеч по- разумно и полезно.

цитирай
5. vencivaleri1951 - Може да съм казал вист-не е било правилно
25.05.2021 12:05
Баба и мама играеха вист, баща ми съм го виждал със сина на Крапчев на табла и белот... Тук идеята не е какъв вид игра са играли , а че можеха да имат добри отношения хора "от двете страни на борикадата/ Същият този Крапчев беше шеф на Столичната Топлофикация и когато топлофицираха Лозенец ни уреди чешка абонатна, която бе с недостатъчна мощност за чешкото посолство . Беше автоматична, а нашите тогава при изключване на тока , трябваше да се слиза до абонатната и да се включва, а и други фири даваха. Тоест , господинът се е сетил за бившите си съседи/беше продал вече къщата си на роднини/ Това са нормални отношения въпреки политически различия. Впрочем в момента в къщата им жевее семейство -гаспожата от рода на Крапчеви, а мъжът-синът на академик Малеев -Наско
Една година е по голям от мен. Я обясни от какъв цвят са внуците ...или моите?
Не съм казал , че Радев има право да каже мутри вън-не защото е летял и има заслуги, а защото такова падение аз не знам да е имало някога.
Абе ти не ги ли чу тези двамата какво говореха пред комисията? Ето Ангелов ме е спасявал от фалит и винаги ще съм му благодарен. От това което и двамата обаче си казаха пред комисията /не я одобрявах в началото , защото бе основната цел реванш, но пък от друга страна добре че видяхме за какво иде реч, как се усвояват фондове, как се преразпределя печалба...
Хайде тези простаци и гамени...Ами паметната записка между Божков и" земляка" ти Домусчиев.
Двадесет милиона срещу съпорт/ ходотайство, влияние/ пред комисията по хазарта!? И след тази записка Божков излита спокойно, Домусчиев още е начело на Работодателите и си се гелосва най-спокойно. Това държава ли е? Радев два пъти се среща с Вучич, Борисов поне 10 пъти. Защо още шефът на КТБ не е в ареста, или поне в България?
Кой не иска да говори? На Настоятелна молба , Вучич няма как да откаже, най малкото , оръжието което получава минава през нас, а и подкрепа търси за ЕС.?
Да сме живи и здрави-един започне ли да говори, чакай хор Това е само началото


getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]Когато постваш нещо , солидаризирайки се с него е единомислие ...

Отговор;
- Десетки пъти съм обяснявал, че моите постинги са такива с цел дискусия ... някои са 100 процента копипейст без моя запетайка дори... ТИ СИ ТОЗИ КОЙТО ОБИЖДА - ЕДИН АВТАР ОТ ПРЕДСТАВЕНИТЕ НЕ Е ОСТАНАЛ НЕОПЛЮТ ... АКО НЕ Е АВТОРА НА СТАТИЯТА ЩЕ Е АВТОРА НА ПОСТИНГА ИЛИ НЯКОЙ КОМЕНТИРАЩ

ПРИМЕР;
- „а придворен бард на Копукова„ ... ТА питам се кой тука е недостойният, Копукова или „барда„
- лично отнасящите се за мен кваликации ще прескоча ... То постингите ти и контрите ти обикновено с това са пълни.

vencivaleri1951 написа:
Защо Харлаков? Да, хипербола е, но какви са коментарите ?


ОТГОВОР;
- Цитирам по памет;
„Гетьо, до край на 44-та,който трябваше да си плати, си плати, че то ако се чакаше на НС ... доста щяха да останат ненаказани„ ... ЧЕ ТУК ВЪПРОСА МИ Е, КОЙ В СЛУЧАЯ Е ПО-БЛИЗО ДО ХАРЛАКОВ ... ДОРИ И ФИЗИЧЕСКИ.


[quote=vencivaleri1951] Съд, за президента и политическите лидери извън ГЕРБ. Съставите са противодържавна дейност и държавна измяна? Тоест състави с оптимални присъди.
За какво? От там и аналогията с 9ти юни.
За вмир ,, Ами той поне два пъти е казвал, че на баща ми му е провървяло, че
дядо му , не го е срещнал в сръбско , където дядото е служил като картечар. За дядото не внушавам нищо -коментирам щенията на Емир. Неговата позиция по въпроса.
За злополуките. Има статистика на МОТ за рисковите професии. Летците са на второ място след водолазите-и като летални случаи, и като професионални заболявания.
Тоест, процентно събитията са най-много . Тоест, много трудно е да наречеш изменник, човек, който рискува живот и здраве ежедневно . При това го прави не от нужда, а от убеждение , защото като цяло летците са високообразовани хора, а и в подборът им ,,летвата е висока,,
Алегорията с джанката е подтик за размисъл Лично аз, когато обвинявам някого, първо сравнявам със себе си. В случая бих сравнил какво аз съм дал на с
цитирай
6. getmans1 - . . . А-А, ТИЯ ВРЪТКИ ГИ ЗАБРАВИ. . . ...
25.05.2021 12:55
... А-А, ТИЯ ВРЪТКИ ГИ ЗАБРАВИ ... Одрисвкаш всички и всичко наоколо, и после да си хортуваме благи политикански лакардии ... НЯМЯ ДА Я БЪДЕ ТАЯ ... Т-ц, никак няма да я бъде... НЕ МИ Е, ЧИСТОФАЙНО.

vencivaleri1951 написа:
Баба и мама играеха вист, баща ми съм го виждал със сина на Крапчев на табла и белот... Тук идеята не е какъв вид игра са играли , а че можеха да имат добри отношения хора "от двете страни на борикадата/ Същият този Крапчев беше шеф на Столичната Топлофикация и когато топлофицираха Лозенец ни уреди чешка абонатна, която бе с недостатъчна мощност за чешкото посолство . Беше автоматична, а нашите тогава при изключване на тока , трябваше да се слиза до абонатната и да се включва, а и други фири даваха. Тоест , господинът се е сетил за бившите си съседи/беше продал вече къщата си на роднини/ Това са нормални отношения въпреки политически различия. Впрочем в момента в къщата им жевее семейство -гаспожата от рода на Крапчеви, а мъжът-синът на академик Малеев -Наско
Една година е по голям от мен. Я обясни от какъв цвят са внуците ...или моите?
Не съм казал , че Радев има право да каже мутри вън-не защото е летял и има заслуги, а защото такова падение аз не знам да е имало някога.
Абе ти не ги ли чу тези двамата какво говореха пред комисията? Ето Ангелов ме е спасявал от фалит и винаги ще съм му благодарен. От това което и двамата обаче си казаха пред комисията /не я одобрявах в началото , защото бе основната цел реванш, но пък от друга страна добре че видяхме за какво иде реч, как се усвояват фондове, как се преразпределя печалба...
Хайде тези простаци и гамени...Ами паметната записка между Божков и" земляка" ти Домусчиев.
Двадесет милиона срещу съпорт/ ходотайство, влияние/ пред комисията по хазарта!? И след тази записка Божков излита спокойно, Домусчиев още е начело на Работодателите и си се гелосва най-спокойно. Това държава ли е? Радев два пъти се среща с Вучич, Борисов поне 10 пъти. Защо още шефът на КТБ не е в ареста, или поне в България?
Кой не иска да говори? На Настоятелна молба , Вучич няма как да откаже, най малкото , оръжието което получава минава през нас, а и подкрепа търси за ЕС.?
...
цитирай
7. vmir - Да не забравяме, че "научната" задача на "социалистическата революция" e
25.05.2021 15:16
да извърши "експроприация на експроприаторите". Да си присвоиш чуждото обаче е недостатъчно за болшевиките, защото не могат да се справят с рисковете на всяка собственост. От там и обожествяването на държавната собственост и пристрастеността им към държавните хранилки, за пълненето на които са отговорни будалите, за които уж ги подготвяли. А това лицемерие безсрамно наричат "преодоляване на буржоазния морал". И как да решат такива "научни задачи" без да клеветят и етикетират хората, които не харесват да ги правят на глупаци? А, че когато "буржоазията" отново стане на мода, те се барат първи баш буржоа въпреки, че продължават с болшевишките си мантри, не е само шизофрения, но и манифестация на нагло болшевишко лицемерие, защото за тях лицемерието е най-висшата добродетел.
цитирай
8. starforlife - Радо, здраво.
25.05.2021 19:45
Интересен "разговор", но типично банален и до втръсване познат от страна на ре-контрирания чрез постинга ти и разсмиващ с коментарите си отдолу тралалайко.

Ще ми се да взема отношение и по несериозните неща от рода на блоговото плюене (което от наша страна е релевантно, та чак ноторно - та чак ноторно)...
И по сериозните, като например защо "Съд, за президента и политическите лидери извън ГЕРБ." (цитирам тралалайкото от първи коментар) е не само нормално, а необходимо...
Но за съжаление сега не мога да отделя време за подобен коментар.
Все пак се надявам да успея да го направя тези дни.

Тук и сега друго искам да те питам, Радо, и това е: Телефонният ти номер същият ли е, който имам от времето на "Тетевен"-Пръцковото одрискване?
Не, няма да имам време да намина да пием по бира (това обещавам да стане следващият път) но съм ти донесъл една Книга, която ще ти изпратя по "Еконт" та затова те питам за номера.


................................................................................................ StarForLife™ ·1762601~5.43-218·
цитирай
9. getmans1 - Интересен "разговор", ...
25.05.2021 20:51
starforlife написа:
Интересен "разговор", но типично банален и до втръсване познат от страна на ре-контрирания чрез постинга ти и разсмиващ с коментарите си отдолу тралалайко.

Ще ми се да взема отношение и по несериозните неща от рода на блоговото плюене (което от наша страна е релевантно, та чак ноторно - та чак ноторно)...
И по сериозните, като например защо "Съд, за президента и политическите лидери извън ГЕРБ." (цитирам тралалайкото от първи коментар) е не само нормално, а необходимо...
Но за съжаление сега не мога да отделя време за подобен коментар.
Все пак се надявам да успея да го направя тези дни.

Тук и сега друго искам да те питам, Радо, и това е: Телефонният ти номер същият ли е, който имам от времето на "Тетевен"-Пръцковото одрискване?
Не, няма да имам време да намина да пием по бира (това обещавам да стане следващият път) но съм ти донесъл една Книга, която ще ти изпратя по "Еконт" та затова те питам за номера.

................................................................................................ StarForLife™ ·1762601~5.43-218·


... Абе, както е рекъл класика от бг-политиката, "такъв е мат'ряла" ... /такъв е точният цитат, всичко друго добавено е от ... дявола и гявола/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6168690
Постинги: 2785
Коментари: 26721
Гласове: 9710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930