Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2021 07:07 - Гарантираха честноста на изборите ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2313 Коментари: 18 Гласове:
6

Последна промяна: 08.06.2021 11:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                .....
                                                                                 ...

                                                         
КАРАНТИНИРАХА ВИНОВНИКА

image

                                                                                       .I.
                                   /
СПЕТЕ СПОКОЙНО, ДОБЛЕСТНИ  МИРИЗЛИВИ, ЗЕЛЕНИ ЧОРАПИ 


              ... ДО ЕДИН БЛОГОф АфТОРИТЕТ МНОГОСЛОВЕН И БАЯ ПОСЛЪГВАЩ

                           ЕТО ТИ ДРУГАРЮ НАПИСАНОТО ОТ КАЛОЯН ПАРГОВ

   /
човека от дясната страна на проф. КАНТАРДЖИЕВ, пояснява, че май имаш нужда /


Пенсионирането на проф. Тодор Кантарджиев е грешно решение на министъра на здравеопазването Стойчо Кацаров. Професорът е безспорен професионалист. Доказа се за пореден път в последната година, през която неотлъчно беше на първа линия в борбата с COVID-19 в качеството си на директор на Националния център по заразни и паразитни болести. 33 години от живота му, отдадени на медицината. Един от най-успешните експерти на БСП. А в БСП имаме основен принцип - никога не изоставяме другарите си в беда. Точно по тази причина няма как да си затворя очите пред тази безпринципна чистка. "Навършил си възраст" е грозно и неблагодарно отношение към професионалист, който достойно е изпълнявал задълженията си и е служил вярно на хората години наред. Проф. Кантарджиев беше член на БСП в столичния район "Оборище" преди да бъде назначен за директор на Националния център по заразни и паразитни болести, когато замрази партийната си дейност. Очакваме го отново при нас в организацията и продължаваме да работим заедно за промяната. image       342342 94 коментара 34 споделяния   Харесване       Коментар     Споделяне   94 коментара   Най-уместни      Активна    



Гласувай:
6



1. missana - За сетен път служебният кабинет показа истинското си лице.
08.06.2021 08:24
А то е червено отвсякъде. Но, както казват - "Пилците се броят наесен /а не на 11 юли/!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Лично на мен професорът ми допада
08.06.2021 08:35
и не само че беше бесепар, но и ерудит, казват и специалист , казват и много широко скроен човек. Тоест, поддържам укорите за пенсионирането му -и твоят и този на Нинова. Все пак , ако искаме да бъдем релевантни, моторни и пунктуални , то чорапите на президента и премиера са сини. Зелени са на бившия премиер.
Ако говорим сериозно има лична вендета между министърът и професора , и това не е от скоро. Другият немаловажен момент е иронията/с право/ на професора към ,,звездата,, в ИТН-Мика Зайкова . Има и рационален момент. Законът разрешава, но не звучи добре да взимаш и пенсия и директорска заплата в държавно учреждение.

Пак повтарям Подкрепям ви с Нинова!
цитирай
3. vencivaleri1951 - Нисана, пак си неподготвен
08.06.2021 08:37
Професорът е активен член на БСП. Така, че червеният цвят не върви в случая

ПП
Реваншизмът с главно Р е в друг случай. Тези със сините чорапи да вземат да освободят един със зелени чорапи шеф на Агенцията по водите -ген Войнов въпреки ,че е само на 72години. Ако не знаеш кой е този генерал, то той е внукът на дядото за който говори Борисов, а последният е правнук


quote=missana]А то е червено отвсякъде. Но, както казват - "Пилците се броят наесен /а не на 11 юли/![/quote]
цитирай
4. getmans1 - Професорът е активен член на БСП. ...
08.06.2021 09:14
vencivaleri1951 написа:
Професорът е активен член на БСП. Така, че червеният цвят не върви в случая


... ТОЛКОВА АКТИВЕН, ЧЕ ЧАК АКО САМ НЕ БЕШЕ СИ КАЗАЛ ЕДВА ЛИ НЯКОЙ ЩЕШЕ ДА ГО ОБСЪЖДА ТОЗИ ФАКТ...

vencivaleri1951 написа:
ПП
Реваншизмът с главно Р е в друг случай. Тези със сините чорапи да вземат да освободят един със зелени чорапи шеф на Агенцията по водите -ген Войнов въпреки ,че е само на 72години. Ако не знаеш кой е този генерал, то той е внукът на дядото за който говори Борисов, а последният е правнук


... БИ ЛИ БИЛ ТАКА ДОБЪР ДА СЕ УТОЧНИШ МАЛКО ПО РАЗБРАНО ... КОЙ ДЯДО, КОЙ ВНУК И ПРАВНУК...

quote=missana]А то е червено отвсякъде. Но, както казват - "Пилците се броят наесен /а не на 11 юли/![/quote]

цитирай
5. morskipesni - Бе нали вече ви се натаквози онуйцък, че кръв закапа..
08.06.2021 09:16
Този път живо месо ще дерем. С тъпия нож. От ГЕРБ- в ГРОБ.
цитирай
6. getmans1 - и не само че беше бесепар, но и еру...
08.06.2021 09:48
vencivaleri1951 написа:
и не само че беше бесепар, но и ерудит,


... ТУК СИ ДОСТА КАТЕГОРИЧЕН, бравус....

vencivaleri1951 написа:
казват и специалист , казват и много широко скроен човек.


... ТУК КАКТО ВИНАГИ МИ ДРЪНКАШ КЛЮКИ


vencivaleri1951 написа:
Тоест, поддържам укорите за пенсионирането му -и твоят и този на Нинова.


... ТО, НЯМА ДА СТЕ ВИЕ АКО НЕ СЕ ЗАСЛОНИТЕ ЗАД НЯКОЙ АВТОРИТЕТ ... ТЪЙ, ЧЕ ИЗЛИШНО Е ДА МЕ ПРИТУРЯШ КЪМ „ПАЧАТА„


vencivaleri1951 написа:
Все пак , ако искаме да бъдем релевантни, моторни и пунктуални , то чорапите на президента и премиера са сини. Зелени са на бившия премиер.


... НА ПОЖАРНИКАРИТЕ БЯХА ЧЕРНИ ... А, ЖАРГОНА ЗА ВОЕННИТЕ СИ Е „ЗЕЛЕНИ ЧОРАПИ„

vencivaleri1951 написа:
Ако говорим сериозно има лична вендета между министърът и професора , и това не е от скоро. Другият немаловажен момент е иронията/с право/ на професора към ,,звездата,, в ИТН-Мика Зайкова . Има и рационален момент. Законът разрешава, но не звучи добре да взимаш и пенсия и директорска заплата в държавно учреждение.


... ЗНАЧИ, КОГА УЖ ТЪМНОСИНИЯТ УВОЛНЯВА ВСИЧКО НАРЕД Е ХУБАВО ДЕЛО ... СЪЩО КАТО УБИЙСТВАТА БЕЗ СЪД И ПРИСЪДА СЛЕД ДЕВЕТИ ... СЕГА ОБАЧЕ УЖ ГО РАЗБИРАМЕ ... СТАРА ВРАЖДА ... ДАГОЙБА „ГРЕШКА СТАНАЛА„ АМА ЧОВЕШКА

vencivaleri1951 написа:
Пак повтарям Подкрепям ви с Нинова!


... И АЗ, ПАК ПОВТАРЯМ ... ДАГОЙБА.
цитирай
7. getmans1 - РЕДАКТИРАХ И ДОПЪЛНИХ ПОСТИНГА ...
08.06.2021 11:19
vencivaleri1951 написа:
Професорът е активен член на БСП. Така, че червеният цвят не върви в случая


цитирай
8. getmans1 - ХА-ХА-ХАААА, БОЙ ЗА ПРОФЕСОРА ...
08.06.2021 12:23
... Борисов се ядоса: Наглост. Взимам си професора! Копирано от standartnews

... ВМРО - „Реваншизъм даже е меко определение. Има морални доводи, които могат да се облекат в правни норми. Има обаче и правни доводи, които не са морално оправдани“ Копирано от standartnews
цитирай
9. vencivaleri1951 - Активен, защото си плаща членския внос
08.06.2021 14:22
За разлика от Борисов той се деполитизиран, когато е под пагон във ВМА , но излизайки възстановява членството си. Това го знам от колега , който като мен някога беше председател на БСП в района в който живее професора. Аз не съм медик, не познавам професора , но съм чувал само хубави неща за него от хора които го познават. Когато имам собствено мнение и познавам някого , например Канов , аз казвам той е, той беше, а когато познавам някого задочно , по думите на някого
, Използвам казват, каза ми ... Това е коректният изказ. Клюка е когато злословя, а аз в случая показвам респект. Ти клюкариш и говориш неистини за Нинова. Пача няма как да е действен и енергичен човек като нея. Тя си има кусурите, но отпусната не можеш да я наречеш . Да, има повечко маса, но конституцията и е такава-пикничен тип
Виждал съм я на селска кушия и на седлото стои много добре. Кацаров направи лошо управленско решение и за изборите ще е негатив. Лошо и за работата, защото заместникът на Кантарджиев е посрещнат враждебно , а и ще е под сянката на професора дълго. Чест му правеше на Кацаров когато опонираше на щаба, не му прави чест вендетата.
За ген Войнов. Него бегло го познавам-земляк ми е . Правихме овце комплекс в селото му/андроидът не го изписва/ и той дойде да гледа плановете , дали не са близко до жилищния имот. Нещо променихме, а и той обеща помощ на Комбината при нужда-за строителите е хубаво да си гъст с пожарната. После стана шеф в и на пожарната и съм търсил помощ за заправъчните станции и в Долно Церовене и в града ти. Иначе те скубят яко. Та кметът убит в това село е негов дядо земеделец, а на Бойко е прадядо.
Убит е от двама бивши затворници, които му имат зъб. Борисов е нещо като племеник, ли , братовчед ли...не знам, близка рода са. Петков пенсионира генерала, а после Борисов го взима в Агенцията, първо като зам, а после титуляр. Помня, че беше година, две по голям от мен Борисов го изкара дядото и петковист, когато ухажваше Мозер да и вземе партията. Тя не подаде и
тогава направи ГЕРБ. А иначе дядото е николапетковист преди Никола Петков да се отдели.
При Бойко всичко е сложно и интересно!
цитирай
10. getmans1 - За разлика от Борисов той се депо...
08.06.2021 17:47
vencivaleri1951 написа:
За разлика от Борисов той се деполитизиран, когато е под пагон във ВМА , но излизайки възстановява членството си. Това го знам от колега , който като мен някога беше председател на БСП в района в който живее професора. .......
За ген Войнов. Него бегло го познавам-земляк ми е .....


... Кантарджиев все още е със замръзено членство ... чети това което съм допълнил.

... Бегло познаваш и Войнов ... но много добре знаеш житието на дядо му

... ТА КАКТО И ПРИ д-р Канов И ДНЕС ПАК МИ РАЗКАЗВАШ „ПРИКАЗКИ ОТ ПЕЙКАТА ПРЕД КОПЕРАЦИЯТА„ ... там разговора остана недовършен, сега пак це стане така - за N-ти път

... ПИШЕШ;
„При Бойко всичко е сложно и интересно!„
... МИ ТАКИВА АфТОРИТЕТИ КАТО ТЕБЕ ЧЕЛИ-НЕДОЧЕЛИ И ЧУЛИ-НЕДОЧУЛИ ГИ ПРАВЯТ СЛОЖНИ И ИНТЕРЕСНИ ... чети;

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/7029975

ЧИ, такива ми ти работи, ББ защива Войнов от Емел Етем но не може да го спаси от РУМЕН ПЕТКОВ - ЧЕТИ ТА ДА РАЗБЕРЕШ.

цитирай
11. vencivaleri1951 - Гетьо, аз не съм проверявал казаното.
08.06.2021 19:11
Казали са ми и съм се доверил за Кантарджиев Сега чета за Паргов и няма разминаване. Колегата от Оборище отдавна не е в актива и от къде да знае за ,,замразяването,, Ето виждаш , че и Столичната организация застава зад Кантарджиев.
Сега не могат да го ,,разделят,,
Какъв разговор да довършвам? Какво за Канов? Какво е толкова невероятно, че двама съмахленци се поздравяват и разменят по някоя дума? Прочетох подробно после статията му и ако познаваше квартала щеше да видиш, че говорим за едни и същи координати.
Работил съм 5години в строителен комбинат, бил съм и комсомолски секретар, и иконом директор. Обектите са били стотици, хората хиляди. Ето сега си спомних , че Войнов беше учил в Съюза и на тази тема имахме също разговор. То и това ни развърза езиците. Нормално е да се поинтересува за голям строеж сравнително близо до имота му. Нормално е да го запомня , като евентуална връзка в пожарната.
Агрострой имаше поделения във всеки окръг и без подпис на пожарникар , нито почваш, нито предаваш обект. За Етем бъркаш. Тя имаше проблем с шефа на Гражданска защита. Войнов беше на пожарната и бе свален за използване на служебно положение и мисля, че отиде на съд, а съдът го оправда вече при Борисов.
Бъркаш генералите.
цитирай
12. starforlife - ~
08.06.2021 19:28
Радо, извини ме, че по постинга отношение няма да взема, т.к. съм далеч от политиката.
Но по тава:
vencivaleri1951 написа:
...
Клюка е когато злословя, а аз в случая показвам респект. Ти клюкариш и говориш неистини за...

Хааа ха ха ха
Намерил се кой да го казва.
Фифи, ти злословиш както дишаш.
Бааси наглото парче.


................................................................................................ StarForLife™ ·1764494~6.16-247·
цитирай
13. getmans1 - Хм, гледам, че поне си прочел туй-онуй ... няма да е зле и да прочиташ и аз какво точно пища ...
08.06.2021 22:10
vencivaleri1951 написа:
Казали са ми и съм се доверил за Кантарджиев Сега чета за Паргов и няма разминаване. Колегата от Оборище отдавна не е в актива и от къде да знае за ,,замразяването,, Ето виждаш , че и Столичната организация застава зад Кантарджиев.


... СЕГА ЧАК, НАЛИ ... А, си дрънкаш „тоз ти казал, оня ти казал„ и точно авторитетно ти „говорене„ ги прави клюки ... По-малък е проблема с Емел Етем и кога е станало отколкото това което ТИ ТВЪРДЕШЕ, че бил пинсиониран заради навършени години...

vencivaleri1951 написа:
Какъв разговор да довършвам? Какво за Канов? Какво е толкова невероятно, че двама съмахленци се поздравяват и разменят по някоя дума? Прочетох подробно после статията му и ако познаваше квартала щеше да видиш, че говорим за едни и същи координати.


... СЕГА ЗА КАНОВ, че кой оспорва факта че е завършил в твоето училище, ... КОЙ оспорва факта, че живее близо до теб ... КОЙ БРЕ, кой...

- ТОВА КОЕТО КАЗВАШ за винарстването на КАНОВ и свързването му с „ББ и сие„ си е чиста клюка, класическа - провери речника и ме опровергай...

- А, КАК да определя приказките ти за КАНОВ като лидер който помниш от училище ... определяш го като ЛИДЕР от време оно ... когато ти си бил в първи клас атой, в девети - още тогава си го определил понеже си знаел и какво точно значи лидер ... хайде де...

Аз го харесвам като автор и без да твърдя, че съм прочел всичките му статии ако се разтърся мога да намеря нещо което може яко да те учуди как той приема Борисов... нещо което ще разбие на пух и прах всичко което си ми писал в коментарите си онзи ден ...
Ще ти припомня пак, прочети определението за „клюка„ и тогава ми кажи такива приказки като твоите дали нямам правото точно като клюки да ги определя.
цитирай
14. getmans1 - . . . АМИ, пращам го да си провери т...
08.06.2021 22:25
... АМИ, пращам го да си провери тогава определението за клюка ...

starforlife написа:
Радо, извини ме, че по постинга отношение няма да взема, т.к. съм далеч от политиката.
Но по тава:
vencivaleri1951 написа:
...
Клюка е когато злословя, а аз в случая показвам респект. Ти клюкариш и говориш неистини за...

Хааа ха ха ха
Намерил се кой да го казва.
Фифи, ти злословиш както дишаш.
Бааси наглото парче.


................................................................................................ StarForLife™ ·1764494~6.16-247·

цитирай
15. vencivaleri1951 - Ти нещо не си разбрал
09.06.2021 02:22
Написах, как го виждаш до Борисов и Караянчева в политиката, или до ,,пилето,, в бизнеса. Тоест , внушението е че няма как да стане. Не знам как е било в твоето детство , но ние бяхме една общност , като всеки според годините и способностите си заемаше някакво място и имаше някакви задължения. Няма как да се впишеш, ако не усетиш кои са лидерите. Колкото си по дребен, толкова по си зависим от силните.
. Например Канов дружеше , но и се конкурираше с Иля Велчев за влияние . И двамата бяха,,читанки,, и двамата имаха пипер под фуражката, но имаха различна семейна биография. И двамата имат успешен и смислен живот. Илята е убеден комунист, Канов е убеден антикомунист. Мислиш ли че се разминаваха по улиците? Не , виждаха се, сядаха на по питие, караха се и така до следващия път- след ден два.
А винар беше. Не му провървя.
сяд
цитирай
16. vencivaleri1951 - Дай пример. Един пример
09.06.2021 02:33
да съм злословил за някого зад гърба му. Ти си този, който се вре навсякъде и някой не ти ли е по ,,гайдата,, го заливаш с,, помия,, онзи ден дружката ти доскоро петгриг деликатно се опита да ти каже ,да не се излагаш, а ти го,, шамароса ,, без да се замислиш.

quote=starforlife]Радо, извини ме, че по постинга отношение няма да взема, т.к. съм далеч от политиката.
Но по тава:
vencivaleri1951 написа:
...
Клюка е когато злословя, а аз в случая показвам респект. Ти клюкариш и говориш неистини за...

Хааа ха ха ха
Намерил се кой да го казва.
Фифи, ти злословиш както дишаш.
Бааси наглото парче.


................................................................................................ StarForLife™ ·1764494~6.16-247·[/quote]
цитирай
17. starforlife - ~ 16. vencivaleri1951
09.06.2021 05:19
Да дам пример ли?!
Та то 90% от отношението ти спрямо неприятните ти...спрямо мен напълно непресилено 99%... Е ОПИТ за орезиляване и НЕ иронизиране, а подигравка.
А пиша "опит", понеже не само хората наоколо не са глупаци, за каквито ги смятате вие - от онази жалка обособила се агитка комплексари, глупаци и идиоти, а и методите ви са крайно глупави и само показват нивата и кварталите ви.
Нива и квартали на най-обикновени жалки путьовци, без капчица мъжество в характера.

Ама ти още малко и ще поискаш да защитя настоящите си епитети, явяващи се правдиво ваше описание, а не изсмукани от пръстите лъжи и опити за интриги като вашето?

Колкото до жалкия ти опит спрямо petgrig, то знай, че и той няма как да мине, най-малкото защото:
- 1-во: Въпросният не е глупав, за да се лови на опитите ти за противопоставяне на хора, които няма как да противопоставиш в основи, най-малкото защото основните техни виждания са еднакви.
Само на комунистите-идиоти е присъщо лицемерието и подлизурството и не се противопоставяте един на друг при различие в определени виждания и възгледи.
Манталитет, какво да ви прави човек.
Манталитет точно както казах на лицемерие и подлизурщина.
- 2-ро: Колкото и да се правиш, че не си прочел и разбрал, че онзи мой постинг, който удивляващо за всеки нормален човек ти смяташ за излагащ, е публикуван от мен преди цели 6 години в средата на 2015-та година, това не се променя и:
- 2.1. Ето ти пример какъвто искаш: Аз не "ошамарих" (смЕх като какво го определяш) "дружката (м)и доскоро" (ето ти пример в примера дори какъвто искаш) заради това, за което ти сега искаш да вмениш, а за нещо коренно различно, което явно нямаш капацитета да проумееш.
- 2.2. По онова време... 10-ти май 2015-та... Когато публикувах този така "излагаш" ме (според лицемерната ти семка) постинг... Блогърката, с която имах връзка, деактивира постинга.
Но аз ОТНОВО го активирах и й "забраних" да го прави пак. (Не мисли, че под този постинг... Да ти го набия отново в очите, че се правиш да не си разбрал
https://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/05/10/za-myrtvite-ili-hubavo-ili-rijrkdjd.1360500
нямаше 10-ки коментари И НИТО ЕДИН, представи си, НЕ ПОДИГРАВАТЕЛЕН или осъдителен, сочещ с пръст.)
И нито някой от "дружките (м)и" промени към негативно отношението си към мен... Напротив. Още по-малко го направи тази жена, позволила си деактивирането.

Следиш ли ми мисълта или ти е трудно на лицемерната и лъжовна семка?
Защото след вечеря бих могъл да я продължа, ако имам пак работа зад компютъра.
И да ти дам много по-прями и ОЧЕИЗВАДНИ примери дето имаш дебелоочието да искаш.
Примери не дори спрямо мен, а спрямо Пискова например.
Или спрямо съпругата и/или щерката на Радо, домакина
Или спрямо щерката на Коста - planinitenabalgaria.
Примери да искаш, ЛИЦЕМЕРЕ.
Примери десетки и от години.
И не само в твои коментари, а и в твои постинги.


................................................................................................ StarForLife™ ·1764494~6.17-248·

ПС: Естествено ти сега ще се смълчиш, както правиш винаги, когато те сгащи (гащник с гащниците) някой на тясно (което става постоянно де).
Така, както се смълча постинг назад, когато те попитах кога автомобилите на "Гугъл" обикаляха България и набираха материал за Гугъл Стрийт?
цитирай
18. getmans1 - ХА-ХА-ХААА, пак аз НЕ РАЗБРАЛ
09.06.2021 10:11
vencivaleri1951 написа:
Написах, как го виждаш до Борисов и Караянчева в политиката, или до ,,пилето,, в бизнеса. Тоест , внушението е че няма как да стане.


... ЦИТИРАМ СЕ, ОТ ПОСЛЕДНИЯТ МИ КОМЕНТАР, ЧЕ ТИ ЯВНО НЕ ЧЕТЕШ;
„Аз го харесвам като автор и без да твърдя, че съм прочел всичките му статии ако се разтърся мога да намеря нещо което може яко да те учуди как той приема Борисов... нещо което ще разбие на пух и прах всичко което си ми писал в коментарите си онзи ден ...„

vencivaleri1951 написа:
Не знам как е било в твоето детство , но ние бяхме една общност , като всеки според годините и способностите си заемаше някакво място и имаше някакви задължения. Няма как да се впишеш, ако не усетиш кои са лидерите. Колкото си по дребен, толкова по си зависим от силните.


... СИЛНО СЕ СЪМНЯВАМ, ЧЕ МОЖЕШ ДОРИ ПРИБЛИЗИТЕЛНО ДА КАЖЕШ КОГА КАНОВ СЕ Е ПОЯВИЛ В ЛОЦЕНЕЦ А СИ СЕ ЗАЕЛ ДА ГО АНАЛИЗИРАШ КАТО ЕДИН ОТ ТАЙФАТА


vencivaleri1951 написа:
. Например Канов дружеше , но и се конкурираше с Иля Велчев за влияние . И двамата бяха,,читанки,, и двамата имаха пипер под фуражката, но имаха различна семейна биография. И двамата имат успешен и смислен живот. Илята е убеден комунист, Канов е убеден антикомунист. Мислиш ли че се разминаваха по улиците? Не , виждаха се, сядаха на по питие, караха се и така до следващия път- след ден два.


... САМО СЕ ВИЖ, КЪДЕ СЕ ПОСТАВЯШ ТИ ... ТИ БРЕ, КАТО ЧАВДАРЧЕ СЕ ГОРДЕЕШ
„Лично аз съм горд със съгимназиста си/той е доста по голям от мен/, но аз го помня и от училище-беше си признат лидер.„ - ТЕБ ЦИТИРАМ, ЯВНО СИ БИЛ НЕЩО КАТО ПРОТОКОЛЧИК НА МАХАЛАТА

... ЯВНО КАТО ПИОНЕРЧЕ СИ ИМАЛ ПОРЪЧЕНИЕТО ДА ПРОТОКОЛИРАШ ОТНОШЕНИЯТА ИМ С ИЛЯ ВЕЛЧЕВ ... ДОКАТО ТЕ СЛЕДВАЛИ, И ВЕЧЕ БИЛИ МЪЖЕ С ТЕХНИТЕ СИ РАЗГОВОРИ

vencivaleri1951 написа:
А винар беше. Не му провървя.
сяд


... ЗА ВИНАРСТВАНЕТО МУ СЪМ ОБЯСНИЛ ОЩЕ В НЕГО ПОСТИНГ - АМА ТИ НЕ ЧЕТЕШ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071981
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031