Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2021 07:07 - По-ЗДРАВИ от "БарселонаГЕЙТ" ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1751 Коментари: 12 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                  .....
                                                   ...

               https://www.24chasa.bg/novini/article/9965862

                                                   .I. 





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Много е изговорено за политиците и ...
09.07.2021 07:42
Много е изговорено за политиците и лъжата, и оставете настрана клишета, но ... на мен ми се струва, че на тая писта сме олимпийски шампиони.

Кой нормален би се гордял с такъв политически елит и изборен победител ... и най-важното какво би очаквал..
цитирай
2. vencivaleri1951 - :)
09.07.2021 07:46
https://youtu/fOIppe2pt3g
цитирай
3. getmans1 - Ми. . . ще си останеш неразбран. . . за ...
09.07.2021 08:02
Ми ... ще си останеш неразбран ... за което делиорманският няма да има никаква вина ... И ТОЗИ ПЪТ.

vencivaleri1951 написа:
https://youtu/fOIppe2pt3g

цитирай
4. vencivaleri1951 - може би тяка ще "бъда разбран" !? Едва ли...:(
09.07.2021 08:26
https://youtu/nQvVlhCFje8
цитирай
5. getmans1 - https://youtu/nQvVlhCFje8. . . ...
09.07.2021 08:44
vencivaleri1951 написа:
https://youtu/nQvVlhCFje8


... Няма достъп до този сайтПроверете дали youtu е изписано правилно.
Ако изписването е правилно, стартирайте мрежова диагностика в Windows.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

... Понеже се досещам за какво става въпрос ... пак ще кажа, че си оставаш НЕРАЗБРАН - не се мъчи да оргиналничиш и ако имаш нещо да казваш просто си го кажи
цитирай
6. vmir - Бот Венцо нарочно не дава адреса на клипчето,
09.07.2021 09:06
за да заблуждава будалите и опростачените, че уж предлага нещо вярно.
цитирай
7. vmir - Жоро, не се бъзикай с този преводач на коментара ми,
09.07.2021 10:08
че ще си помислят, че нарочно пиша на неразбираем за опростачените език и ще ме намразят до смърт. По-важното е, че на лъжата краката са къси, пък ако ще и на стоножки да се направят.
цитирай
8. getmans1 - Заблуждава, дрън-дрън ... Неговата сУПЕР Еленка нийе на Тошко Клев героинята МУ ...
09.07.2021 10:53
анонимен написа:
за да заблуждава будалите и опростачените, че уж предлага нещо вярно.

цитирай
9. vencivaleri1951 - Да, на Тошко колев е песента
09.07.2021 12:03
А какво мисля по темата? За Борисов съм писал, не един път, но да си спомняш да съм споменавал някога за Барцелона и имоти? Не съм и мислил по въпроса дори. Борисов е достатъчно заможен/ доказани доходи/ че сума ти такива имоти може да притежава.
Само" ИПОН" какъв дял има в охранителния бизнес у нас? Такива дребни заяждания вървят защото сме много бедни, а Борисов като популист номер едно у нас се прикрива често с "дрипаво" одеяло, взето назаем за пред хората-филии с мас, предна агнешка плешка, но само за Великден....Тоест от дете, до премиер все беден, беден, беден...и поради тази причина и недоучен. И лъже. Син на офицер, майка учител. В пари може да не са се къпали, но беден никога не е бил. От там идва и говоренето за него...Какъв проблем може да има за заможен и свободен мъж да подари къща, или две на приятелки...? Ако е истина за връзката му с тази дама и , че му е родила дете, то обратното би било укоримо, а не , че им направил дом.
За предварителното производство. От това което съм прочел по случая сигналът е за пране на пари. И като счетоводител, и като вещо лице ще кажа, че това е най -трудният състав за доказване в съда и въобще за даване ход на делото. И трудността идва най-вече от това, че трябва да се докаже в съда, че първо парите са престъпни и второ, че " перачът" е знаел че са такива. Това са две задължителни условия, а 70-80% "горят" още при допуска, та да стигнат до 90% след произнасянето. Това в световен мащаб. В България нито едно дело за пране на пари не е завършило с осъдителна присъда, а скоро няма и да чуем за такава.
цитирай
10. getmans1 - А какво мисля по темата?. . . Понеже ...
09.07.2021 14:24
vencivaleri1951 написа:
А какво мисля по темата?


... Понеже се досещам за какво става въпрос ... пак ще кажа, че си оставаш НЕРАЗБРАН - не се мъчи да оргиналничиш и ако имаш нещо да казваш просто си го кажи ... повтарям се но е видно, че има защо.

vencivaleri1951 написа:
За Борисов съм писал, не един път, но да си спомняш да съм споменавал някога за Барцелона и имоти? Не съм и мислил по въпроса дори.


... ТО И ТОЗИ ПОСТИНГ НЕ Е ПРАВЕН ЗАРАДИ ТЕБЕ, но понеже ме дърпаш за езика ще ти кажа, че мога да намеря какво си писал при мен за Борисов и голяма, ЛЕГЕНДАРНА разследваща журналистка Е. Йончева станала смешна в Европарламента с искането си към испанските правосъдни власти да побързат с разследването си...

... ВСИЧКО ОСТАНАЛО КОЕТО си писал по-надоло в коментара ти си е тюрлю-гювеч от малко истина и много лъжи...

Най-общо казано, ако имаш проблеми паметта си, си е твой проблем ... ако имах „И„ теб в предвид аз щях да дам ясен знак..
цитирай
11. blackpredator - ЕЖК без фотокоп
09.07.2021 15:00
абсолютна релевантна /и ноторна/ стойност има
и твърдението, че Цвета Караянчева е внучката на баба Тонка
цитирай
12. vencivaleri1951 - Не е торлю гювеч
10.07.2021 01:31
Имам достатъчно практика и като счетоводител и като вещо лице, за да ти кажа, че Борисовата/ ако е такава/ , а и Йончева няма как да ги осъдят за пране на пари
Йончева не е смешна, тя направи Гешев смешен. Ти знаеш ли, че е прецедент ЕП да направи мълчалив отказ и да не снеме имунитет на депутат неуважавайки искането на прокуратурата на съответната страна. Прецедент е и да върне 6 от 10те номинации за европейски прокурари на същата страна, по точно прокуратурата на тази страна.
Дали Йончева, дали Гешев, респ Борисов ще са смешни ,ще се разбере дори и от екипа ви от вундеркинти на 11 юни вечерта. Бъди сигурен , че след тази дата бившият следовател, а днес консул във Валенсия /Пацо терасата/ ще даде обяснение, как и защо е написал, че не разпознава гласа на Борисов в записа " Ало Ваньо, ало Танов/
И запомни. От свлачищата , от пътищата, от язовирите...Борисов ще се измъкне. От Банката за развитие също....от записа не. Да сме живи и здрави- според мен до половин година Борисов ще е с обвинение, а Гешев
уволнен. И не социалистите са активни в тези мероприятия


getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
А какво мисля по темата?


... Понеже се досещам за какво става въпрос ... пак ще кажа, че си оставаш НЕРАЗБРАН - не се мъчи да оргиналничиш и ако имаш нещо да казваш просто си го кажи ... повтарям се но е видно, че има защо.

vencivaleri1951 написа:
За Борисов съм писал, не един път, но да си спомняш да съм споменавал някога за Барцелона и имоти? Не съм и мислил по въпроса дори.


... ТО И ТОЗИ ПОСТИНГ НЕ Е ПРАВЕН ЗАРАДИ ТЕБЕ, но понеже ме дърпаш за езика ще ти кажа, че мога да намеря какво си писал при мен за Борисов и голяма, ЛЕГЕНДАРНА разследваща журналистка Е. Йончева станала смешна в Европарламента с искането си към испанските правосъдни власти да побързат с разследването си...

... ВСИЧКО ОСТАНАЛО КОЕТО си писал по-надоло в коментара ти си е тюрлю-гювеч от малко истина и много лъжи...

Най-общо казано, ако имаш проблеми паметта си, си е твой проблем ... ако имах „И„ теб в предвид аз щях да дам ясен знак..

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6148814
Постинги: 2779
Коментари: 26684
Гласове: 9698
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930