Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2021 07:07 - Връо на сладоледа ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1220 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                            .....
                                             ...

.

             Пламен Николов в „Панорама“:

Страната не е имала премиер като мен досега…
       Лично аз няма да взимам решенията…
      Водил съм много битки с институциите…“


              Ъ-Ъ, ... МА, ТОЗ СЕРИОЗНО ЛИ, БЕ ?

                                             ...

И май че е време този блян „Съединението прави силата
          да го сложим във фризера за по-добри времена
                   и да се върнем на доброто старо;

                        „БОГ ДА ПАЗИ БЪЛГАРИЯ





Гласувай:
3



1. netengalfon - Гетманс, твоят приятел Венци вчера ...
31.07.2021 10:30
Гетманс, твоят приятел Венци вчера беше прав за малоумната Копукова.
Просто не е с акъла си, виж я и сега как кудкудяка срещу Маргито.
Политиката си е политика, но маюоумницата и облизващите курешките й мисана и дядо коста са пунта мара.
цитирай
2. getmans1 - Гетманс, твоят приятел Венци вчера ...
31.07.2021 11:41
netengalfon написа:
Гетманс, твоят приятел Венци вчера беше прав за малоумната Копукова.
Просто не е с акъла си, виж я и сега как кудкудяка срещу Маргито.
Политиката си е политика, но маюоумницата и облизващите курешките й мисана и дядо коста са пунта мара.


... Няма да е зле да се помъчиш да вникнеш в разговора и по- точно в моя коментар.
Преди време той защити Копукова но след като тя се определи политически си промени отношението ... Същото и по- грозно стори и с Мисана.

Това лицемерие е на моя прицел и аз съм дал достатъчно красноречиви примери ... при мен случайните неща са рядкост, всичко е въпрос на принципи.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Всички сме на този свят на случаен принцип
31.07.2021 12:33
Изборът е едно на милиони...
Иначе говориш пълни глупости. С Мисана се скарахме на тема футбол, който той обърна на политика. Нарече Стоичков футболно джудже, необразован, простак и т н Естествено вмъкна че Левски е отборът на опозиционно настроените хора в България и загубата със 7 на 2 била в чест на Пражката пролет...Копукова го подкрепи в мантрата за простащината на Стоичков, а аз я попитах кой е по известен в момента журналист в света-тя или Стоичков?
А на Мисана съм направил наистина комплимент и той бе в общи линии следният
-Мерената реч ти се отдава, не си губи времето с политически статии и коментари. Тоест съвсем наясно съм бил къде са симпатиите му.
И ще повторя и потретя
Аз съм имал и имам много познати, дори приятели , които бяха дори в ръководството на СДС. Научен ръководител ми е бил проф Карамфилов," Бил съм плоча" на къщата на "Командира", а Ленчето ми върна "надницата" като готви два дена на мойта вила.
С Христофор Събев често сме били заедно като студенти и бас държа, че не знаеш къде е и какво прави днес. проф Николай Василев също познавах и за разлика от Огнян Минчев/който гласува изгонването му от БКП и СУ/ той се изправи публично против Системата. А можеше да си спести арестите и неприятностите, от там и болежките и преждевремената смърт. Беше син на акд Василев и можеше да живее като принц на всяка "писта" която си избереше. Активна седесарка беше и съпругата ми. Дъщеря ми втори път вече гласува вдясно-битието определя съзнанието
Така, че лицемер не ме изкарвай...ти /както казва уважавания от теб Канов/и от мен/ "мислиш аграрно", не аз. И ако родата ми по бащина линия е била силно вляво, то по майчина съвсем не е така. Първите имат проблеми със закона и свободата преди 9 ти септември, вторите след тази дата. Мойта баба като нетрудов елемент е мревъзпитавана като готвач в Бакърената , а дядо години наред се е разписвал всяка седмица в районното. Твоите какво правеха преди 9ти, а след 9 ти?

По темата:
Скептичен съм относно кандидат премиера, но казаното /което акцентираш/ е вярно. За първи път първата партия предлага за премиер експерт, а не човек от ръководството на партията. Не е и редно според мен.
цитирай
4. getmans1 - И понеже сте се скарали за Стоичков и ...
31.07.2021 14:02
И понеже сте се скарали за Стоичков и защото Кпопукова взела негова страна ти се почувства задължен да го обидиш за това, че благодарил пулично на жената направила жест за него ... така преди няколко години ти взе страна на Росиела но сега си готов да я давиш в капка злъч.

При теб те попитах, защо не направи репликата си към Копукова върху фона на 26 коментар а ти предпочете да ми разясняваш - аФторитетно образа на Минчев ... добре но, колкото и да се стараеш не можеш да изтриеш брадата му от „мазната баничка„ - явен намек за некотролирана лакомия.
А мълчанието ти по другите примери кото ти дадох направо крещи.
цитирай
5. getmans1 - Нещо което мястото му е и тук ... като ярък пример за повратливост и лицемерие ...
31.07.2021 18:21
4. getmans1 - Брейсторминт тип „Големата фуния„ - големи топки, голем праз ... значи
18:14
vencivaleri1951 написа:
"младежът" ми харесва. Образован, с визия как нещата трябва и могат да се случат, но на "кален терен" играта е друга. Ето от Делиормана го взеха на подбив, само защото каза, че е различен от досегашните премиери. Не можело! Човекът си падал по философия-Винету философия чел ли е? Щял да взима решенията с вишегласие-в Делиормана и в Банкя го превеждат-"нЕмаш топки".
Ще го емнат Биков, Жоро Дантелата, Гърневски, пикаджиите и ако не удари по масата, ако не направи кадрова и съдебна реформа ще е до там.


... При Гетманс1 „Голямата фуния„ речИ и отсечИ;

vencivaleri1951 написа:
.....

По темата:

Скептичен съм относно кандидат премиера, но казаното /което акцентираш/ е вярно. За първи път първата партия предлага за премиер експерт, а не човек от ръководството на партията. Не е и редно според мен.

цитирай
Изтрий


... Чи такива ми ти работи, ... големи топки - голем праз

цитирай

Редактирай | Изтрий
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072164
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031