Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2021 10:16 - Датата е 01.09.1939 год. ... Това е факта! ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2972 Коментари: 26 Гласове:
5

Последна промяна: 01.09.2021 10:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                        ...

                        На 1 септември 1939 г. германската армия напада Полша.

                                                                       ***
На 16 септември Молотов официално поздравява Германия за навлизането й в Полша.

                                                                       ***

             На 17 септември в 4 часа сутринта Червената армия напада Полша в гръб.

                                                                       ***
На 29 септември 1939 г. е подписан германо-съветският протокол за подялбата на Полша!
                                                       Четвъртата подялба!

                                                                       ***

           Тогава се определят и границите на интереси между двата тоталитарни                                 режима и се приема обща декларация… в подкрепа на мира!

                                                                        ***

                                           Всъщност, така започва войната.

           image

  ...

          image

         ... Картата за разделянето на Полша, парафирана от Сталин и Рибентроп


                                                  А, ЧИЯ Е ИНИЦИАТИВАТА?

                                                           /
това друг път /




Гласувай:
5



1. germantiger - в грешка си войната/а ти имаш ...
01.09.2021 12:16
в грешка си

войната/а ти имаш предвид ВСВ НЕ започва така

по твой избор:

- войната започва между китай и япония в средата на 30-те години, преди 1939

- войната започва като световна на 3 септември с обявяването на такава от франация и великобритания на германия - дотогава войната е само германо-полска

- войната започва като световна когато влизат в нея всички играчи, ще рече сащ и пърл харбър края на 1941

какво ти думам

СВЕТОВНАТА ВОЙНА ВТОРАТА НЕ ЗАПОЧВА НА 1 СЕПТЕМВРИ 1939

за победителите в нея е удобно да започва 1939 с една едничка цел - да се хвръли за това вината само върху германия
цитирай
2. germantiger - и за да ти стане по-ясно точно: ...
01.09.2021 12:23
и за да ти стане по-ясно точно:

войната между германия и полша е... е... ЛОКАЛЕН КОНФЛИКТ

без да се обиждаш - понеже маса българи сте невежи във война това ви се губи/както и много други "работи" ви се губят...

повтарям - ПРАВИ РАЗЛИКА МЕЖДУ ЛОКАЛЕН КОНФЛИКТ И КОНЛИКТ МЕЖДУ Т.НАР. СВЕТОВНИ ДЪРЖАВИ ИЛИ ВЕЛИКИ СИЛИ - ето това вече е световна война
цитирай
3. germantiger - и така - няма да се засягаш като те ...
01.09.2021 12:26
и така - няма да се засягаш като те уча

без съмнение германяи е агресор и "подпалвач" на войната - 100% да

но за началото на всв имат вина много държави, сили и интереси

те обаче нямат интерес да бъдат сочени като такива и вината да се поеме само от германия

германия носи своята вина, но виновни са и много други -товае семплата и гола истина без драматизации
цитирай
4. barin - Здравей, Гетманс. Втората Свет...
01.09.2021 12:30
Здравей, Гетманс. Втората Световна война започва на 1-ви септември 1939 г. Иначе има предхождащи конфликти из различни краища на света: в Испания, Китай срещу Япония, присъединяването на Чехословакия и други. На 3-ти септември Великобритани и Франция влизат във войната, помагайки на Полша, съгласно сключените договори и тогава може да се каже, че започва световна война. Германия и СССР ймат сключени спогодби и си поделят Полша, а прибалтийските страни са окупирани от Съветската армия. Тези факти се премълчаваха, защото не беше в нас и на СССР интерес. По същата причина се премълчаваше как Съветския съюз малко преди 9-ти септември 1944 г. обяви война на България.
Поздрави!
цитирай
5. getmans1 - Така погледнато и за да се угоди на ...
01.09.2021 12:32
Така погледнато и за да се угоди на всички е най-добре да приемем, че такава война не е имало..
цитирай
6. getmans1 - ТИГРЕ, извинявай но ми е трудно да те ...
01.09.2021 13:09
ТИГРЕ, извинявай но ми е трудно да те разбера, за теб това е „локален конфликт„ по същия начин може да се каже, че Първата СВ я започва един един атентатор, което също е факт.
И точно този факт кара историците да посочат за начало и датата на това събитие, „последната капка„ прелива чашата, „първата искра„ пали пожара ... няма как да се угоди на всички, защото някои могат да кажат, че анексията на Судетите са начало, други като теб приемат зя начало ЯПОНСКО-КИТАЙСКАТА ВОЙНА, други интернационализацията на гражданската война в испания ... тъй де.

И ОТ ДОБРА ВОЛЯ ЩЕ ПРЕСКОЧА НЯКОИ НЯКОИ ТВОИ ПОУЧЕНИЯ.
цитирай
7. getmans1 - . . . БАРИН, разбира се, че имаше п...
01.09.2021 13:19
... БАРИН, разбира се, че имаше премълчавани факти преди ... лично за мен ако приемем,че съм тръгнал на училище в 60-та, то премълчаното отдавна вече е известно и приеми, че ги имам предвид. Отделно смятам, че тези неща са тема на съвсем друг разговор.

barin написа:
Здравей, Гетманс. Втората Световна война започва на 1-ви септември 1939 г. Иначе има предхождащи конфликти из различни краища на света: в Испания, Китай срещу Япония, присъединяването на Чехословакия и други. На 3-ти септември Великобритани и Франция влизат във войната, помагайки на Полша, съгласно сключените договори и тогава може да се каже, че започва световна война. Германия и СССР ймат сключени спогодби и си поделят Полша, а прибалтийските страни са окупирани от Съветската армия. Тези факти се премълчаваха, защото не беше в нас и на СССР интерес. По същата причина се премълчаваше как Съветския съюз малко преди 9-ти септември 1944 г. обяви война на България.
Поздрави!

цитирай
8. germantiger - не за мен, не за мен гетмансе - за и...
01.09.2021 14:33
не за мен, не за мен гетмансе - за историците е локален конфликт

ти тая литература не си я чел нали

проектор не си го чел - официален е

тарас не си го чел - официален е

юлин не си го слушал на видеа - легален е

хоффманн не ти е известен на книга - признат историк е

именно - судетската "криза" може да е начало, но не на война

също така врсайския "мирен" договор може да е една от причините, но не началото на война

и ИМЕННО ГЕТМАНСЕ - ПСВ НЕ Я ЗАПОЧВА ЕДИН АТЕНТАТОР, А ТОВА Е ПОВОДА, НО НЕ НАЧАЛОТО НА ВОЙНАТА - НАЧАЛОТО Е ОБЯВЕНА ИЛИ НЕОБЯВЕНА МОБИЛИЗАЦИЯ И НАЙ-ВЕЧЕ ОБЯВЕНА ВОЙНА И НАХЛУВАНЕ

разбира се, че германополската война е локален конфликт, това ще ти каже почти всеки историк, ама ти не знаеше нали
цитирай
9. germantiger - Така погледнато и за да се угоди на ...
01.09.2021 14:35
getmans1 написа:
Така погледнато и за да се угоди на всички е най-добре да приемем, че такава война не е имало..


не, не такива драми, драматизации и лигавщини не ти приличат

понеже поватярм на теб явно НЕ ТИ Е ИЗВЕСТНО и не се дразни на "тона" ми, зщаото на теб наистина не ти е известно нали, личи ти, та в изтоерическата наука спорове и диспути по датата имало е, има и ще има вероятно, те си "текат"не от днес и то съвсем опфициално, не в бнякакъв ревизионизъм
цитирай
10. getmans1 - Хайде бе, разбрали се двама с оръжие ...
01.09.2021 15:27
Хайде бе, разбрали се двама с оръжие да си поделят част от Европа и то зад гърба на другите „велики„ и то да е „локален„ конфликт ... Това което се случва непосредствено след 01.09.39. е невъзвратимо и стои в основата на последващите събития.
цитирай
11. germantiger - полщша са я поделяли ен-пъти и това ...
01.09.2021 16:05
полщша са я поделяли ен-пъти и това не са били световни войни, а локални войни
цитирай
12. getmans1 - . . . „Последната капка„ ТИГРЕ, . . . ...
01.09.2021 18:49
... „Последната капка„ ТИГРЕ, ... Колкото до вина и грешки на т.н. ВЕЛИКИ СИЛИ то е безспорно и са предмет на друг разговор.
И до сега имайки предвид нашата история и решенията които са вземали до около 60-70 години на 20 век при споменаването им го съпровождам с едно МАМКА ИМ.


germantiger написа:
полщша са я поделяли ен-пъти и това не са били световни войни, а локални войни

цитирай
13. germantiger - твоя лаф за мамка им е избирателе...
01.09.2021 19:26
твоя лаф за мамка им е избирателен

не съм чувал често да псуваш англия, сащ, франция
цитирай
14. getmans1 - твоя лаф за мамка им е избирателе...
01.09.2021 20:03
germantiger написа:
твоя лаф за мамка им е избирателен

не съм чувал често да псуваш англия, сащ, франция


... Не бе, вятър ти правя ... Трябва ли да пусна постинг с такова заглавие, че да ти се „харесам„ ...

До никъде няма да стигнем в споровете си ако не отчитаме реалностите в момента когато се развиват събитията ...
Това, че моето мнение не съвпада с цитираните по-горе от теб историци само показва, че съм мислил по въпроса ... СМЯТАМ ЧЕ ТОВА Е ДАТАТА защото с този акт той е проверил на практика до каква степен си е подсигурил гърба от към СССР - ПРОСТО ЗА МОМЕНТА ГИ Е ЗАЛЪГАЛ С „ПАРЧЕ ОТ БАНИЦАТА„ казано по български.

Излъгал едните, ПОДлъгал другите ... Хайде сега ти направи разбор на тези две думи, ИЗЛЪГАЛ и ПОДЛЪГАЛ ... Моят прочит е, че всеки може да е ИЗЛЪГАН - обидно е разбира се, но според мен е по-обидно да те ПОДЛЪЖАТ защото показва някаква степен на наивност. Макар, че и руснаците до някъде са прикривали, че и те имали „задни мисли„ ... то и затова заедно със съветофилите в еднаква степен ненавиждат както Хитлер ТАКА И ЦЕЛИЯТ ЗАПАДЕН СВЯТ ... ДАЖЕ ПОСЛЕДНИТЕ ПОВЕЧЕ... и ги винят в подклождане на тази война.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Не съм бил кой знае колко прилежев ученик, но в учебника по история черно на бяло
02.09.2021 01:22
си пишеше , че на 5 септември СССР обявява война на България. За това се учи и във факултетите по история,в ШЗО, военните училища.

За ВСВ
Преди пакта Рибентроп Молотов е Мюнхенското споразумение. След него територии от Чехословакия ще отидат в Германия, Унгария и "хиената" на Европа-Полша.
Спекулира се със Западна Украйна, с Прибалтика. СССР взима само това, което му е отнето от Бресткия мир. За Прибалтика много малко се знае. Какво е окупирал и взел СССР с балтийските държави? Те са отнети от СССР съгласно преговорите в Брест. До тогава близо 300 години/плюс Финландия са в руската империя/ Прибалтика влиза в състава на империята по две причини. Част е като обезщетение за нахлуването на шведите в Русия и част е платена КЕШ на шведите/шведска кралица подписва договора/ Прибалтика /подобно на Аляска /е продадена на Руската империя и ми е чудно барин, как един морски офицер е позабравил това което е учил

Премълчавания не е имало, но акцентите бяха различни. Това че Русия ни е обявила война се учеше, но не толкова, колкото бомбардировките на англоговорющите върху София.
А иначе "тигърът" е прав- Войната ВС бе нарисувана още след мирните преговори след ПСВ
цитирай
16. getmans1 - ХАЙДЕЕЕ, ДОЙДЕ „СЪДИЯТА„ ТА И ОТСЪДИ И ПРИСЪДИ СПРАВЕДЛИВОСТ ПО СЪВЕСТ И ВЪТРЕШНО УБЕЖДЕНИЕ...
02.09.2021 08:44
... БАРИН И ДОСТА ПО МЛАД И ЕДВА ЛИ ДОПУСКА ГРЕШКА ... НИЕ ПО-ВЪЗРАСТНИТЕ СИ ВЪРНАХМЕ УЧЕБНИЦИТЕ НА „ВТОРИЧНИ„ ДА ПОСТРОИМ „РАДЕЦКИ„
И аз вярвам, че е имало период в който обявяването на война е било спестено в учебниците ...

Преди три години Леонид Решетников, директор на Руския институт за стратегически изследвания, в интервю за сайта Столетие.ру описа разказа на Яковлев за предаването на нотата (интервюто му беше препечатано от в. „Нова зора”). В него Решетников заявява:

„Шефът на дипломатическата мисия в София през 1941-1944 г. Яковлев ми е разказвал как СССР обявява война на България на 5 септември 1944 г. Той получил указание от Москва да връчи нота на регентското правителство (понеже царят е малолетен) в България. Пристига Яковлев при външния министър, с когото са в чудесни отношения. Посрещат го дружелюбно. Яковлев заявява, че му е поръчано да прочете нотата – на основание, че България е в състава на хитлеристката коалиция, че снабдява Хитлер със сирене, месо и т.н. – СССР обявява война на България...

Министърът извикал с треперещ от вълнение глас: „Но вие сте си загубили ума! Влизайте в България, ще ви посрещнем с хляб и сол. Ако искате, българската армия ще се строи за почетен караул от границата та до София. Защо ни е да воюваме с руснаците!” Нашият дипломат настоява, че трябва да предаде нотата. „Така си подмятахме нотата пет минути, като горещ картоф – разказва ми Яковлев. – В края на краищата, аз я сложих на стола, тази злощастна нота, и побягнах. А той крещи след мен: „Господин Яковлев, ама вземете си нотата!”

Не е сигурно дали разговорът тогава е протекъл точно така, но така или иначе, три дни по-късно, на 8 септември 1944 г. войските на 3-и Украински фронт навлизат в България и я окупират. Те не срещат съпротива, тъй като такова е разпореждането към българската армия, издадено от Министерството на войната още на 6 септември 1944 г.
...
На 5 септември 1944 г. Съветският съюз скъсва дипломатическите отношения с Царство България и обявява война на страната, която не е изпратила нито един войник срещу Москва по време на Втората световна война.

Съветският съюз не се съобразява с обявения на 26 август 1944 г. от българското правителство начело с Иван Багрянов неутралитет във войната между Германия и СССР. Сайтът desebg припомня фактите около тази мрачна дата в българската история преди 73 години.

Подготовката за окупацията на България от СССР започва предходния месец. Под натиск на Кремъл Отечественият фронт в България се отказва от съставяне на нов кабинет, инициатива, която е подета от ОФ заедно с дясната опозиция на 12 август 1944 г.

На 22 август 1944 г. заместникът на върховния главнокомандващ маршал Георгий Жуков е извикан във Върховното главно командване, където получава задачата да разработи план за настъпление в България на 3-ти Украински фронт.

Целта на стратегията на СССР е да осъществи бързо нахлуване в България, с което да изпревари и да се парират евентуални действия на Великобритания по откриване на фронт на Балканите опит да окупира България.

Обявяването на война на България от Съветския съюз става три дни, след като на 2 септември 1944 г. опозиционните Народната и Демократическата партия и БЗНС съставят ново правителство с министър-председател земеделецът Константин Муравиев, което започва да възстановява конституционния ред в страната. Възстановени са политическите партии, Народното събрание е разпуснато, обявена е политическа амнистия, жандармерията е премахната.

Същия ден – 5 септември – правителството на Муравиев обсъжда решение за обявяване война на Германия. Обнародването му обаче е отложено за 72 часа по настояване на военния министър ген. Иван с мотива, че някои български части трябва да се изтеглят от Македония.

В действителност ген. Маринов, който ще участва в Деветосептемврийския преврат, когато е назначен за главнокомандващ на българската армия, предварително е съгласувал своите действия с Отечествения фронт за отлагане обявяването на войната на Германия, за да се даде основания на СССР да обвини правителството в неискреност и да обяви война на България.

Така в един момент България се оказва с положение във война с Германия и едновременно със СССР, САЩ и Великобритания.

След обявяване на война от СССР на България София поисква примирие, но Кремъл отказва такова.

На 8 септември 1944 г. армиите на 3-ти Украински фронт нахлуват на територията на Царство България без да срещат никаква съпротива и започват окупацията му. В нощта срещу 9 септември е извършен държавен преврат, съставено е правителство на ОФ начело с Кимон Георгиев, с което на власт идва Българската работническа партия (комунисти).

Започва масов терор с хиляди жертви убити без съд и присъда, ликвидиране на политическия елит чрез набързо организиран и проведен „народен съд”. С помощта на Кремъл политическата опозиция е смазана, а от 1947 г., докогато в България се намират съветски войски, Българската комунистическа партия поставя началото на тоталитарно управление, продължило до 1989 г.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Гетьо,
02.09.2021 09:39
Не съдя! Само казвам и аз факти , които не могат да се отрекат.
-Аз съм учил/ти също/ за това , че СССР ни обявява война на 5 септември 1944 Иначе
може и да си прав, че е преиначена историята ни , ако се позовем на познанията на екс премиера Борисов, който публично каза , че България е обявила война на СССР . Изказването е също факт!:)
-Написах също, че трудно може да се каже за окупация на Прибалтика при положение , че Русия е владяла 300 години тази територия, която само 15ина години е била извън Русия-СССР и това напускане е резултат от сепаративен мир в Брест
-Написах, че е трудно да се определи , кога фактически е почнала ВСВ и съм съгласен донякъде с гермавчето, че ВСВ фактически започва след примирието след Първата
-Мотивите за войната на Съветите срещу ни , формално са ясни и описани.
окупиране на Югославия и Гърция/освобождоване на германски войски за Източниа фронт
Пропускане на оттеглящи се германски войски/при това с оръжие/ през наша територия. Това е логистика от всякъде
Истинската причина е, че има договор между СССР британците и янките , който забранява сепаративни примирия. През лятото на 44та правим /Багрянов/ опит за примирие с англичани и американци в Цариград, което ни бива отказано.
Има и его-Превзета поредна столица, заря и т н Неща които Сталин обича да прилага
цитирай
18. getmans1 - . . . В ком. 12 СЪМ си изказал мнението ...
02.09.2021 11:22
... В ком.12 СЪМ си изказал мнението за т.н. ВЕЛИКИ СИЛИ - МНОГО МИНИ СА ОСТАВИЛИ НО ... и още нещо съм отчел, ЧЕ ТРЯБВА ДА ИМАМЕ ПРЕДВИД И ... „До никъде няма да стигнем в споровете си ако не отчитаме реалностите в момента когато се развиват събитията ...„ - цитирам се от ком.14

Ако си си поставил задача САМО да ме критикуваш ТО ВЕЧЕ Е ДРУГ ВЪПРОС ... щом няма да четеш наред ПО ДОБРЕ ПРАВИ КАТО „ЧЕПЪРДА„ - казваш едно ЦЪРВУЛ и няма да има нужда от непредизвиканата ти логорея

И още, ТОВА ЧЕ РУСИЯ НЯКОГА Е ВЛАДЯЛА НЯКОИ ЗЕМИ И ВЪЗ ОСНОВА НА ТОВА СИ ГИ ИСКА, СЕГА СЪЗДАВА ПРОБЛЕМИ И ОПАСНИ ПРЕЦЕДЕНТИ ... ДОРИ И ЗА НАС.



vencivaleri1951 написа:
Не съдя! Само казвам и аз факти , които не могат да се отрекат.
-Аз съм учил/ти също/ за това , че СССР ни обявява война на 5 септември 1944 Иначе
може и да си прав, че е преиначена историята ни , ако се позовем на познанията на екс премиера Борисов, който публично каза , че България е обявила война на СССР . Изказването е също факт!:)
-Написах също, че трудно може да се каже за окупация на Прибалтика при положение , че Русия е владяла 300 години тази територия, която само 15ина години е била извън Русия-СССР и това напускане е резултат от сепаративен мир в Брест
-Написах, че е трудно да се определи , кога фактически е почнала ВСВ и съм съгласен донякъде с гермавчето, че ВСВ фактически започва след примирието след Първата
-Мотивите за войната на Съветите срещу ни , формално са ясни и описани.
окупиране на Югославия и Гърция/освобождоване на германски войски за Източниа фронт
Пропускане на оттеглящи се германски войски/при това с оръжие/ през наша територия. Това е логистика от всякъде
Истинската причина е, че има договор между СССР британците и янките , който забранява сепаративни примирия. През лятото на 44та правим /Багрянов/ опит за примирие с англичани и американци в Цариград, което ни бива отказано.
Има и его-Превзета поредна столица, заря и т н Неща които Сталин обича да прилага

цитирай
19. germantiger - 17. vencivaleri1951 -Написах ...
02.09.2021 17:40
17. vencivaleri1951
-Написах също, че трудно може да се каже за окупация на Прибалтика при положение , че Русия е владяла 300 години тази територия, която само 15ина години е била извън Русия-СССР и това напускане е резултат от сепаративен мир в Брест
За Прибалтика много малко се знае. Какво е окупирал и взел СССР с балтийските държави? Те са отнети от СССР съгласно преговорите в Брест. До тогава близо 300 години/плюс Финландия са в руската империя/ Прибалтика влиза в състава на империята по две причини. Част е като обезщетение за нахлуването на шведите в Русия и част е платена КЕШ на шведите/шведска кралица подписва договора/ Прибалтика /подобно на Аляска /е продадена на Руската империя и ми е чудно барин, как един морски офицер е позабравил това което е учил

...

ЕТО ТОВА Е ВЕЧЕ ТИПИЧНА РУСКА НАГЛОСТ от българин разбира се, "руснак"

ще рече след като България е била 482г. под турско и е "отнета" от империята след война... що па да не е гаджалска

вековната история на прибалтика под датско, шведско и германско орденско владичество се забравя и удобно пропуска, а следвайки хронологията прибалтика по руска венцивалериева логика може да е и германска например - това разбира се е абсурд

но за русия е позволено това, което за другите държави е забранено нали

значи ще рече и финландия днес да вземе да влезе в руската федерация примерно

...

та какви са фактите както обича да пише венцивалери

русия 200 г под монголско - е днес да е монголска ли

българия 5 века под турска да е турска ли

кюрдите под турско - турски са и да продължават да са

прибалтика да е датска, шведска и германска по-бива още повече, че те културно и като съзидания в началото са именно такива, вкл. ако щеш "расово"

сега като се замисля липсата на държавност в маса африкански "локации" ги поставя по тази венцивалериева логика на пангара, че бива да са британски, френски, португалски, белгийски, че и германски днес ли

това е отврат и извращение
както казах ЗА РУСИЯ Е ПОЗВОЛЕНО, ЗА ДРУГИТЕ НЕ Е
цитирай
20. getmans1 - 17. vencivaleri1951-Написах ...
02.09.2021 18:13
vencivaleri1951 написа:

-Написах също, че трудно може да се каже за окупация на Прибалтика при положение , че Русия е владяла 300 години тази територия, която само 15ина години е била извън Русия-СССР и това напускане е резултат от сепаративен мир в Брест...


germantiger написа:
ЕТО ТОВА Е ВЕЧЕ ТИПИЧНА РУСКА НАГЛОСТ от българин разбира се, "руснак"

ще рече след като България е била 482г. под турско и е "отнета" от империята след война... що па да не е гаджалска


русия 200 г под монголско - е днес да е монголска ли

българия 5 века под турска да е турска ли

кюрдите под турско - турски са и да продължават да са

прибалтика да е датска, шведска и германска по-бива още повече, че те културно и като съзидания в началото са именно такива, вкл. ако щеш "расово"

сега като се замисля липсата на държавност в маса африкански "локации" ги поставя по тази венцивалериева логика на пангара, че бива да са британски, френски, португалски, белгийски, че и германски днес ли

това е отврат и извращение
както казах ЗА РУСИЯ Е ПОЗВОЛЕНО, ЗА ДРУГИТЕ НЕ Е


... МНОГО ПОКАЗАТЕЛНО Е, ЧЕ АФРИКАНСКИТЕ МИГРАНТИ МОЖЕ ДА СЕ ДАВЯТ НО МЕРАКА ИМ ДА СЕ ДОКОПАТ ДО ... БИВШТЕ СИ МЕТРОПОЛИИ.

Многократно съм му ги казвал тия работи ... като бърз влак ги подминава подобни факти.
Русия е осъдена да си остане сама със себе си, даже имам чувството, че прословутото им ОНД върви към разпад с тази тяхна политика.
цитирай
21. krumbelosvet - Ни срам ни очи гетюви
03.09.2021 09:53
"Русия напада Полша в гръб" вика гетю.
Ми оти я не нападна "в лице" преди Хитлер? Защото да НЕ навлезе в БИТАТА вече Полша, е означавало да пусне Вермахта до СВОИТЕ граници.
Ни срам ни очи у Гетю.
цитирай
22. germantiger - 21. krumbelosvet - Ни срам ни очи ...
05.09.2021 15:15
21. krumbelosvet - Ни срам ни очи гетюви
03.09 09:53
"Русия напада Полша в гръб" вика гетю.
Ми оти я не нападна "в лице" преди Хитлер? Защото да НЕ навлезе в БИТАТА вече Полша, е означавало да пусне Вермахта до СВОИТЕ граници.
Ни срам ни очи у Гетю.

ОТИ Я НАПАДНА РУСИЯТА ПОЛША, ОТИ Я УДАРИ РУСНАКА ПОЛША САМ ПРЕЗ 20-ТЕ ГОДИНИ... МНОГО ПРЕДИ ДА ИМА ВЕРМАХТ РУСНАКА ЧЕРВЕН УДРЯ ПОЛША САМ И С ИДЕЯ ДА СТИГНЕ ВЪВ ВАРШАВА

оти пути дедо крум го не знае това

но невежество на оти пути крум е ирелевантно за историческата истина
цитирай
23. germantiger - и така круме, куче невежо от...
05.09.2021 15:21
и така круме, куче невежо

отваряш и четеш как през 20-те години съветска русия удря полша

не червената история с мъглявите лафове за някакви стълкновения и буржуазна полша

а отваряш голямата история, вкл. руската днес и световната и там четеш

как руснака е бит при варшава, как в началото върви напред щото е много

той руснака почти винаги е много повече от врага и как тухачевский ебит при варшава

как се "откатва" назад и как бяга и е гонен, бит

какъв кофти мир се сключва за да бъде спрян целия този тръст назад

НЕ ГИ ЗНАЕШ ТИЯ НЕЩА, НЕ СИ ЧУВАЛ ДОРИ ЗА ТЯХ - нали ти казвма че си невеж
цитирай
24. germantiger - финално
05.09.2021 15:24
тогава вермахт куче круме е нямало

та какви граници ТОГАВА е искал да запази бай руснак

той винаги верен на себе си е нападател, агресор често пъти

тогава германия е слабо лайно, по-слабо от полша в онзи момент със сигурност

какви граници е искал да пази от вермахта бай грузин нападайки финландия

ТОГАВА ЗА ФИНЛАНДИЯ СЕ БИЯТ ДОБРОВОЛЦИ ДЕМОКРАТИ ОТ ЦЯЛА ЕВРОПА ВПРОЧЕМ

КАКВИ ГРАНИЦИ СРЕЩУ ВЕРМАХТ Е ИСКАЛ ДА ПАЗИ БАЙ ГРУЗИН В СЕВЕРНА БУКОВИНА ЗАГРАБВАЙКИ Я

ахааа, мати ги не знаеш тия неща оти пути крум
цитирай
25. germantiger - и добре е венци да научи историята а ...
05.09.2021 16:24
и добре е венци да научи историята а именно

ФИНЛАНДИЯ Е 7 ВЕКА ШВЕДССКА

ОФИЦИАЛЕН ЕЗИК ВЪВ ФИНЛАНДИЯ Е ШВЕДСКИЯ ДОРИ СЛЕД ВЛИЗАНЕТО Й В РУСКАТА ИМПЕРИЯ

а това се случва късно... МНОГО КЪСНО... ПОВТАРЯМ БАШ КЪСНО

и никакви 300 години няма финалндия които венци "намеква" макар да не указва удобно и хитро пишейки ги за прибалтика, но слагайки плюс за финландия

и така финландия влиза в руската империя едва птрез 1809 г.

а от 1104 г. до 1809 г. е шведска държава
цитирай
26. getmans1 - . . . Тигре, тоя е неспасяем. . . Човек ...
05.09.2021 22:19
... Тигре, тоя е неспасяем ... Човек в капка вода може да удави ... И той с проблем с възприемането...


germantiger написа:
21. krumbelosvet - Ни срам ни очи гетюви
03.09 09:53
"Русия напада Полша в гръб" вика гетю.
Ми оти я не нападна "в лице" преди Хитлер? Защото да НЕ навлезе в БИТАТА вече Полша, е означавало да пусне Вермахта до СВОИТЕ граници.
Ни срам ни очи у Гетю.

ОТИ Я НАПАДНА РУСИЯТА ПОЛША, ОТИ Я УДАРИ РУСНАКА ПОЛША САМ ПРЕЗ 20-ТЕ ГОДИНИ... МНОГО ПРЕДИ ДА ИМА ВЕРМАХТ РУСНАКА ЧЕРВЕН УДРЯ ПОЛША САМ И С ИДЕЯ ДА СТИГНЕ ВЪВ ВАРШАВА

оти пути дедо крум го не знае това

но невежество на оти пути крум е ирелевантно за историческата истина

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6079147
Постинги: 2743
Коментари: 26508
Гласове: 9637
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031