Постинг
22.09.2021 13:37 -
Нека да се знае ...
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 2997 Коментари: 21 Гласове:
Последна промяна: 22.09.2021 13:43

Прочетен: 2997 Коментари: 21 Гласове:
2
Последна промяна: 22.09.2021 13:43


... ТОЗИ ЧОВЕК

... НИКОГА НЕ Е БИЛ КОМУНИСТ
ОЩЕ ПО МАЛКО, ВЪРЛ.
ОЩЕ ПОВЕЧЕ,
ЧЕ В РОДИНАТА МУ ИМА ...
ДВЕ КОМУНИСТИЧЕСКИ ПАРТИИ.
/ едната в „кома„/
ДА ИМ СЕ ЧУДИШ НА НЯКОИ НАШЕНСКИ ПИШМАН СОЦИАЛИСТИ,
КОГА СТАНАХА КАЛАЙДЖИИ И КОГА ИМ ПОЧЕРНЯХА ЗАДНИЦИТЕ,
ЧЕ И ДРУГИТЕ ИСКАТ ДА „ОЧЕРНЯТ„.
/ кой, ... той си знае /

... НИКОГА НЕ Е БИЛ КОМУНИСТ
ОЩЕ ПО МАЛКО, ВЪРЛ.
ОЩЕ ПОВЕЧЕ,
ЧЕ В РОДИНАТА МУ ИМА ...
ДВЕ КОМУНИСТИЧЕСКИ ПАРТИИ.
/ едната в „кома„/
ДА ИМ СЕ ЧУДИШ НА НЯКОИ НАШЕНСКИ ПИШМАН СОЦИАЛИСТИ,
КОГА СТАНАХА КАЛАЙДЖИИ И КОГА ИМ ПОЧЕРНЯХА ЗАДНИЦИТЕ,
ЧЕ И ДРУГИТЕ ИСКАТ ДА „ОЧЕРНЯТ„.
/ кой, ... той си знае /
Само в ГЕРБ ни е спасението…:))
31 съвета за подобряване на вашето психи...
На 9 май европейските лидери ще бъдат в ...
31 съвета за подобряване на вашето психи...
На 9 май европейските лидери ще бъдат в ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Кой, ... той си знае, своя срам под черджето
може да замете, моята памет, не.
цитирайможе да замете, моята памет, не.
2.
starforlife -
Мога само да предполагам кой го е обявил за такъв, както и това за партиите.
22.09.2021 14:39
22.09.2021 14:39
Да не би да е този, който (естествено) и за Канада всичко знае и я обяви за най-социалистическата държава?
цитирай(Под "социалистическа" аз приех "социална", КОЕТО АМА ИЗОБЩО НЕ Е ЕДНО И СЪЩО!)
този не знам дали е бил комунист, но визията му е като за член на Политбюро
А иначе за всичкознаещия амстердамец, ще припомня, че за
пръви път се говори за социална държава при Бисмарк-пруския държавен СОЦИАЛИЗЪМ Държавата е Sozialstaat; Дали една държава е социална, няма значение
кой е на власт-социалисти, консерватори, а преразпределението на БВП, или по точно какъв процент от БВП се преразпределя. Когато той е над 50% се говори за социална, социалистическа/от социум-общество/ държава. В Канада и в България конституционно е определена социалната държава, но в България не се спазва законът.Нещо повече, Николай василев се възмущава, че преразпределението надхвърля 40%, а беше готов за премиер , въпреки противозаконните си съждения.
Скандинавските държави често преразпределят повече от Канада, но при тях не е закрепено със закон . Просто при тях левите са перманентно на власт-сами , или в коалиция, но при десен завой могат да променят съотношенията. В Канада няма как да се случи, без промяна на основния закон. За това казвам , че е най-социалистическата страна-и на практика , и по закон
цитирайА иначе за всичкознаещия амстердамец, ще припомня, че за
пръви път се говори за социална държава при Бисмарк-пруския държавен СОЦИАЛИЗЪМ Държавата е Sozialstaat; Дали една държава е социална, няма значение
кой е на власт-социалисти, консерватори, а преразпределението на БВП, или по точно какъв процент от БВП се преразпределя. Когато той е над 50% се говори за социална, социалистическа/от социум-общество/ държава. В Канада и в България конституционно е определена социалната държава, но в България не се спазва законът.Нещо повече, Николай василев се възмущава, че преразпределението надхвърля 40%, а беше готов за премиер , въпреки противозаконните си съждения.
Скандинавските държави често преразпределят повече от Канада, но при тях не е закрепено със закон . Просто при тях левите са перманентно на власт-сами , или в коалиция, но при десен завой могат да променят съотношенията. В Канада няма как да се случи, без промяна на основния закон. За това казвам , че е най-социалистическата страна-и на практика , и по закон
тогава да запитам ... КОЕ му защитаваш на Великият Путин
на Великата Ръшъ М ?
цитирайна Великата Ръшъ М ?
starforlife написа:
Да не би да е този, който (естествено) и за Канада всичко знае и я обяви за най-социалистическата държава?
(Под "социалистическа" аз приех "социална", КОЕТО АМА ИЗОБЩО НЕ Е ЕДНО И СЪЩО!)
... НЯМА ДА СИ ПРИЗНАЕ ...
естествено е инуитите од Панагюриште да знаят
и ескимосите од Лудогорието
на тая снимка, най-малкото защото е БЪЛГАРКА,
и по дифолт, требеше да бъде Ирина Бокова
помним банкянския комунист-калайджия,
как ебаха мамата с Кристалина,
на шанса на България, да има снимка в ООН галерията..
цитирайи ескимосите од Лудогорието
на тая снимка, най-малкото защото е БЪЛГАРКА,
и по дифолт, требеше да бъде Ирина Бокова
помним банкянския комунист-калайджия,
как ебаха мамата с Кристалина,
на шанса на България, да има снимка в ООН галерията..
vencivaleri1951 написа:
този не знам дали е бил комунист, но визията му е като за член на Политбюро
... СЛЕДВАЩИЯТ ПЪТ ОЧАКВАМ ДА КАЖЕШ, ЧЕ И ВИЗИЯТА МУ НЕ СИ ОБСЪЖДАЛ НИКОГА
vencivaleri1951 написа:
А иначе за всичкознаещия амстердамец, ще припомня, че за
пръви път се говори за социална държава при Бисмарк-пруския държавен СОЦИАЛИЗЪМ Държавата е Sozialstaat; Дали една държава е социална, няма значение
кой е на власт-социалисти, консерватори, а преразпределението на БВП, или по точно какъв процент от БВП се преразпределя. Когато той е над 50% се говори за социална, социалистическа/от социум-общество/ държава. В Канада и в България конституционно е определена социалната държава, но в България не се спазва законът.Нещо повече, Николай василев се възмущава, че преразпределението надхвърля 40%, а беше готов за премиер , въпреки противозаконните си съждения.
Скандинавските държави често преразпределят повече от Канада, но при тях не е закрепено със закон . Просто при тях левите са перманентно на власт-сами , или в коалиция, но при десен завой могат да променят съотношенията. В Канада няма как да се случи, без промяна на основния закон. За това казвам , че е най-социалистическата страна-и на практика , и по закон
пръви път се говори за социална държава при Бисмарк-пруския държавен СОЦИАЛИЗЪМ Държавата е Sozialstaat; Дали една държава е социална, няма значение
кой е на власт-социалисти, консерватори, а преразпределението на БВП, или по точно какъв процент от БВП се преразпределя. Когато той е над 50% се говори за социална, социалистическа/от социум-общество/ държава. В Канада и в България конституционно е определена социалната държава, но в България не се спазва законът.Нещо повече, Николай василев се възмущава, че преразпределението надхвърля 40%, а беше готов за премиер , въпреки противозаконните си съждения.
Скандинавските държави често преразпределят повече от Канада, но при тях не е закрепено със закон . Просто при тях левите са перманентно на власт-сами , или в коалиция, но при десен завой могат да променят съотношенията. В Канада няма как да се случи, без промяна на основния закон. За това казвам , че е най-социалистическата страна-и на практика , и по закон
... КАКВО ОТ ТОВА, ЧЕ ТЕЗИ ДЪРЖАВИ СА СЕ УПРАВЛЯВАН ОТ СОЦИАЛДЕМОКРАТИ...
питам, каква гордост са те за теб
веднага, но за визията познах. не знам какво пише в уйкито, но преди да стане социалист, премиер и т н , е в ръководството на компартията-не знам дали при тях е Политбюро. Биле и арестуван, мисля, че е и с присъда, но не съм сигурен.
Така, че грешка няма. Шефът на НАТО също е бил комунист и наследява баща си в партията , който е един от учредителите на норвежкия народен съд-съд с двойно повече изпълнени/не произнесени/смъртни присъдив сравнение с България. Да допълниш, ако искаш в уйкито, че норвежките комунисти махат петолъчката след българските. А аз не съм бояджия. На референдума си гласувах да остане името БКП. Пазя си партийния билет на БКП. Малко куриозно , но получих чл карта на БСП , след като ме избраха за секретар на Триадица-/председател де/ Билетът го пазя, макар, че ми е от казармата, картата не знам къде е, макар че ми е разписана от Продев Не , че съм протестирал нещо, но в залисията не си взех картата, а после разтуриха парт организации по месторабота, мен ме уволниха и т н
И друго гетьо. Примерът с Гутиериш е не да го очерня.То как и мога с неговата визитка. Бе пример, че хората не робуват на идеология, а на качества.
Ирина Бокова няма място за сравнение с радикалния социалист/комунист/ на младини Гутиериш. Тя е учила, работила и толкоз. Този е водил истинска борба-радикална на младини, парламентарна по късно. Ком партиите в Европа се спихнаха по времето на Рейгън и голяма част от активистите оглавиха левите крила на соц партиите. Впрочем Бокова също е далеч от комунистите. И не защото се нагажда, а
просто е по Маркс-Битието определя съзнанието
Ти си значително по ляв от нея вероятно Да не го приемеш за очерняне сега:)
цитирайТака, че грешка няма. Шефът на НАТО също е бил комунист и наследява баща си в партията , който е един от учредителите на норвежкия народен съд-съд с двойно повече изпълнени/не произнесени/смъртни присъдив сравнение с България. Да допълниш, ако искаш в уйкито, че норвежките комунисти махат петолъчката след българските. А аз не съм бояджия. На референдума си гласувах да остане името БКП. Пазя си партийния билет на БКП. Малко куриозно , но получих чл карта на БСП , след като ме избраха за секретар на Триадица-/председател де/ Билетът го пазя, макар, че ми е от казармата, картата не знам къде е, макар че ми е разписана от Продев Не , че съм протестирал нещо, но в залисията не си взех картата, а после разтуриха парт организации по месторабота, мен ме уволниха и т н
И друго гетьо. Примерът с Гутиериш е не да го очерня.То как и мога с неговата визитка. Бе пример, че хората не робуват на идеология, а на качества.
Ирина Бокова няма място за сравнение с радикалния социалист/комунист/ на младини Гутиериш. Тя е учила, работила и толкоз. Този е водил истинска борба-радикална на младини, парламентарна по късно. Ком партиите в Европа се спихнаха по времето на Рейгън и голяма част от активистите оглавиха левите крила на соц партиите. Впрочем Бокова също е далеч от комунистите. И не защото се нагажда, а
просто е по Маркс-Битието определя съзнанието
Ти си значително по ляв от нея вероятно Да не го приемеш за очерняне сега:)
getmans1 написа:
... НЯМА ДА СИ ПРИЗНАЕ ...
starforlife написа:
Да не би да е този, който (естествено) и за Канада всичко знае и я обяви за най-социалистическата държава?
(Под "социалистическа" аз приех "социална", КОЕТО АМА ИЗОБЩО НЕ Е ЕДНО И СЪЩО!)
... НЯМА ДА СИ ПРИЗНАЕ ...
... И ДЕФОЛТ ПОЛУЧАВАШ СИКТИР ОТ ТУКА ... чи, няма как да кажа по делиормански и по „по подразбиране„
цитирайblackpredator написа:
естествено е инуитите од Панагюриште да знаят
и ескимосите од Лудогорието
на тая снимка, най-малкото защото е БЪЛГАРКА,
и по дифолт, требеше да бъде Ирина Бокова
помним банкянския комунист-калайджия,
как ебаха мамата с Кристалина,
на шанса на България, да има снимка в ООН галерията..
и ескимосите од Лудогорието
на тая снимка, най-малкото защото е БЪЛГАРКА,
и по дифолт, требеше да бъде Ирина Бокова
помним банкянския комунист-калайджия,
как ебаха мамата с Кристалина,
на шанса на България, да има снимка в ООН галерията..
10.
vencivaleri1951 -
Гетьо, аз не съм против социалдемократите, не съм толкова и против десните формации
22.09.2021 17:53
22.09.2021 17:53
Социалдемократите са част от левия спектър-социалисти, комунисти, зелени и всичките разделени на още течения.
Социалните държави за които иде реч, се управляват преди всичко от леви формации,
и винаги в коалиции-някои преди изборите, някои след
Аз съм против идиотите и мошениците в политиката.
Ето ляв мошеник е Станишев в политиката. Той направи това , което без да осмисля "Киро " обеща. Станишев си траеше, но въведе десятъка. Това бе най дясното решение от 9ти септември 1944г. Не приватизацията, не реституцията,не пазара, а десятъка! Провали и Южен поток, а накисна Борисов-ето това е мошеник и престъпник
getmans1 написа:
... КАКВО ОТ ТОВА, ЧЕ ТЕЗИ ДЪРЖАВИ СА СЕ УПРАВЛЯВАН ОТ СОЦИАЛДЕМОКРАТИ...
питам, каква гордост са те за теб
vencivaleri1951 написа:
този не знам дали е бил комунист, но визията му е като за член на Политбюро
... СЛЕДВАЩИЯТ ПЪТ ОЧАКВАМ ДА КАЖЕШ, ЧЕ И ВИЗИЯТА МУ НЕ СИ ОБСЪЖДАЛ НИКОГА
А иначе за всичкознаещия амстердамец, ще припомня, че за
пръви път се говори за социална държава при Бисмарк-пруския държавен СОЦИАЛИЗЪМ Държавата е Sozialstaat; Дали една държава е социална, няма значение
кой е на власт-социалисти, консерватори, а преразпределението на БВП, или по точно какъв процент от БВП се преразпределя. Когато той е над 50% се говори за социална, социалистическа/от социум-общество/ държава. В Канада и в България конституционно е определена социалната държава, но в България не се спазва законът.Нещо повече, Николай василев се възмущава, че преразпределението надхвърля 40%, а беше готов за премиер , въпреки противозаконните си съждения.
Скандинавските държави често преразпределят повече от Канада, но при тях не е закрепено със закон . Просто при тях левите са перманентно на власт-сами , или в коалиция, но при десен завой могат да променят съотношенията. В Канада няма как да се случи, без промяна на основния закон. За това казвам , че е най-социалистическата страна-и на практика , и по закон
... СЛЕДВАЩИЯТ ПЪТ ОЧАКВАМ ДА КАЖЕШ, ЧЕ И ВИЗИЯТА МУ НЕ СИ ОБСЪЖДАЛ НИКОГА
А иначе за всичкознаещия амстердамец, ще припомня, че за
пръви път се говори за социална държава при Бисмарк-пруския държавен СОЦИАЛИЗЪМ Държавата е Sozialstaat; Дали една държава е социална, няма значение
кой е на власт-социалисти, консерватори, а преразпределението на БВП, или по точно какъв процент от БВП се преразпределя. Когато той е над 50% се говори за социална, социалистическа/от социум-общество/ държава. В Канада и в България конституционно е определена социалната държава, но в България не се спазва законът.Нещо повече, Николай василев се възмущава, че преразпределението надхвърля 40%, а беше готов за премиер , въпреки противозаконните си съждения.
Скандинавските държави често преразпределят повече от Канада, но при тях не е закрепено със закон . Просто при тях левите са перманентно на власт-сами , или в коалиция, но при десен завой могат да променят съотношенията. В Канада няма как да се случи, без промяна на основния закон. За това казвам , че е най-социалистическата страна-и на практика , и по закон
... КАКВО ОТ ТОВА, ЧЕ ТЕЗИ ДЪРЖАВИ СА СЕ УПРАВЛЯВАН ОТ СОЦИАЛДЕМОКРАТИ...
питам, каква гордост са те за теб
... ЗНАЧИ ТИ НЕЩАТА ГИ ЗНАЕШ „По дифолт„ ... Е, ТЕ НА ТОВА СЕ КАЗВА „НИВА И КВАРТАЛИ„ ... „ПРОСТИЯТ ДЕЛИОРМАНЕЦ„ нека си чете УИКИТО и да се излага .... НИЕ ОТ КВАРТАЛИТЕ СМЕ НА НИВО - да го правим с финес по рождение ...хахаха
... ИНАЧЕ ДА СЕ ПОВТОРЯ;
„... НИКОГА НЕ Е БИЛ КОМУНИСТ
ОЩЕ ПО МАЛКО, ВЪРЛ.
ОЩЕ ПОВЕЧЕ,
ЧЕ В РОДИНАТА МУ ИМА ...
ДВЕ КОМУНИСТИЧЕСКИ ПАРТИИ.„
... И пак да попитам, КАКЪВ Е ТОЗИ НЕИСТОВ МЕРАК ДАСЕ ОТЪРКАШ В ТЕЗИ ХОРА ... И ТЯХ ЛИ ИСКАТЕ ДА ОЦАПАТЕ ... СЛЕД КАТО В БЪЛГАРИЯ С КРЪВ И ТЕРОР ЗАТРИХТЕ РОДНИТЕ СИ БРАТЯ, СОЦИАЛДЕМОКРАТИТЕ.
... ВИЕ, дето ви ПРОМЕНИХА КОНГРЕСНО само докато изречете СОЦИАЛДЕМОКРАЦИЯ и наоколо замирисва на див, пещерен болшивизъм и комунизъм.
цитирайvencivaleri1951 написа:
веднага, но за визията познах. не знам какво пише в уйкито, но преди да стане социалист, премиер и т н , е в ръководството на компартията-не знам дали при тях е Политбюро. Биле и арестуван, мисля, че е и с присъда, но не съм сигурен.
Така, че грешка няма. Шефът на НАТО също е бил комунист и наследява баща си в партията , който е един от учредителите на норвежкия народен съд-съд с двойно повече изпълнени/не произнесени/смъртни присъдив сравнение с България. Да допълниш, ако искаш в уйкито, че норвежките комунисти махат петолъчката след българските. А аз не съм бояджия. На референдума си гласувах да остане името БКП. Пазя си партийния билет на БКП. Малко куриозно , но получих чл карта на БСП , след като ме избраха за секретар на Триадица-/председател де/ Билетът го пазя, макар, че ми е от казармата, картата не знам къде е, макар че ми е разписана от Продев Не , че съм протестирал нещо, но в залисията не си взех картата, а после разтуриха парт организации по месторабота, мен ме уволниха и т н
И друго гетьо. Примерът с Гутиериш е не да го очерня.То как и мога с неговата визитка. Бе пример, че хората не робуват на идеология, а на качества.
Ирина Бокова няма място за сравнение с радикалния социалист/комунист/ на младини Гутиериш. Тя е учила, работила и толкоз. Този е водил истинска борба-радикална на младини, парламентарна по късно. Ком партиите в Европа се спихнаха по времето на Рейгън и голяма част от активистите оглавиха левите крила на соц партиите. Впрочем Бокова също е далеч от комунистите. И не защото се нагажда, а
просто е по Маркс-Битието определя съзнанието
Ти си значително по ляв от нея вероятно Да не го приемеш за очерняне сега:)
Така, че грешка няма. Шефът на НАТО също е бил комунист и наследява баща си в партията , който е един от учредителите на норвежкия народен съд-съд с двойно повече изпълнени/не произнесени/смъртни присъдив сравнение с България. Да допълниш, ако искаш в уйкито, че норвежките комунисти махат петолъчката след българските. А аз не съм бояджия. На референдума си гласувах да остане името БКП. Пазя си партийния билет на БКП. Малко куриозно , но получих чл карта на БСП , след като ме избраха за секретар на Триадица-/председател де/ Билетът го пазя, макар, че ми е от казармата, картата не знам къде е, макар че ми е разписана от Продев Не , че съм протестирал нещо, но в залисията не си взех картата, а после разтуриха парт организации по месторабота, мен ме уволниха и т н
И друго гетьо. Примерът с Гутиериш е не да го очерня.То как и мога с неговата визитка. Бе пример, че хората не робуват на идеология, а на качества.
Ирина Бокова няма място за сравнение с радикалния социалист/комунист/ на младини Гутиериш. Тя е учила, работила и толкоз. Този е водил истинска борба-радикална на младини, парламентарна по късно. Ком партиите в Европа се спихнаха по времето на Рейгън и голяма част от активистите оглавиха левите крила на соц партиите. Впрочем Бокова също е далеч от комунистите. И не защото се нагажда, а
просто е по Маркс-Битието определя съзнанието
Ти си значително по ляв от нея вероятно Да не го приемеш за очерняне сега:)
... ИНАЧЕ ДА СЕ ПОВТОРЯ;
„... НИКОГА НЕ Е БИЛ КОМУНИСТ
ОЩЕ ПО МАЛКО, ВЪРЛ.
ОЩЕ ПОВЕЧЕ,
ЧЕ В РОДИНАТА МУ ИМА ...
ДВЕ КОМУНИСТИЧЕСКИ ПАРТИИ.„
... И пак да попитам, КАКЪВ Е ТОЗИ НЕИСТОВ МЕРАК ДАСЕ ОТЪРКАШ В ТЕЗИ ХОРА ... И ТЯХ ЛИ ИСКАТЕ ДА ОЦАПАТЕ ... СЛЕД КАТО В БЪЛГАРИЯ С КРЪВ И ТЕРОР ЗАТРИХТЕ РОДНИТЕ СИ БРАТЯ, СОЦИАЛДЕМОКРАТИТЕ.
... ВИЕ, дето ви ПРОМЕНИХА КОНГРЕСНО само докато изречете СОЦИАЛДЕМОКРАЦИЯ и наоколо замирисва на див, пещерен болшивизъм и комунизъм.
vencivaleri1951 написа:
Хаааааааааа ха ха хаА иначе за всичкознаещия амстердамец,
Кой го казва само.
Бааси дебелоочието!
vencivaleri1951 написа:
А това какво общо има с коментара ми?ще припомня, че за пръви път се говори за социална държава при Бисмарк-пруския държавен СОЦИАЛИЗЪМ Държавата е Sozialstaatѝ
Прескачам един куп гугъляшко бляблякане, който ама изобщо не цели да избаца теб като "всичкознаещ", а мен, нали "така" и отивам директно на това:
Какво точно казваш, че прави Канада, цитирам те "най-социалистическата страна-и на практика , и по закон"?
ТетевеноПръцкащият идиот дори няма да го отразя повече от това да му кажа, че се радвам, че е прочел задочната ми реплика по отношение на едни от най-смешните и идиотски неща, които съм мяркал сътворени от бозата в главата му.
Ирина нямаше как да бъде избрана. Англия има право на вето и нямаше как да не го използва след като Бокова директно застана зад Аржентина за островите. Сталинка бе пионка/проста пионка/ да вземе гласове от Бокова , които после да отидат срещу португалеца. По принцип Бокова игра за него и не напразно той я покани в екипа си, но се почна кампания срещу мъжа и и тя не прие, а може и да и е писнало да работи.
Богата пенсионерка с още по богат мъж-за чий и е?
А иначе с атаката под кръста отново се изложихме и това ако е вярно за Сталинка и Дянков излагацията няма аналог. Да "продаваш" кредитен рейтинг при положение , че си начело на Световната банка ще е огромен резил, ако излезе истина. Не вярвам да е тя съзнателно, но Дянков може, а ще го отнесе тя
цитирайБогата пенсионерка с още по богат мъж-за чий и е?
А иначе с атаката под кръста отново се изложихме и това ако е вярно за Сталинка и Дянков излагацията няма аналог. Да "продаваш" кредитен рейтинг при положение , че си начело на Световната банка ще е огромен резил, ако излезе истина. Не вярвам да е тя съзнателно, но Дянков може, а ще го отнесе тя
getmans1 написа:
... И ДЕФОЛТ ПОЛУЧАВАШ СИКТИР ОТ ТУКА ... чи, няма как да кажа по делиормански и по „по подразбиране„
blackpredator написа:
естествено е инуитите од Панагюриште да знаят
и ескимосите од Лудогорието
на тая снимка, най-малкото защото е БЪЛГАРКА,
и по дифолт, требеше да бъде Ирина Бокова
помним банкянския комунист-калайджия,
как ебаха мамата с Кристалина,
на шанса на България, да има снимка в ООН галерията..
и ескимосите од Лудогорието
на тая снимка, най-малкото защото е БЪЛГАРКА,
и по дифолт, требеше да бъде Ирина Бокова
помним банкянския комунист-калайджия,
как ебаха мамата с Кристалина,
на шанса на България, да има снимка в ООН галерията..
Ами поинтересувай се какво прави като студент/още при Салазар/ Гутиериш. Какво му е участието и от кое крило в революцията на карамфилите. Прочети и пак ще си пишем
ппГутиериш никога не е бил социалдемократ
цитирайппГутиериш никога не е бил социалдемократ
... ЧЕ ПОКАЖИ МИ КАК ДА ГО НАПРАВЯ ... ИСКАМ ДА КАЖА, ДАЙ СЛАМКА ... линк, просто заглавие на статия, на книга ...
... ОТ СЕГА ТИ КАЗВАМ, ВЪТРЕ СИ С ДВАТА КРАКА ... още сега мога да кажа КАКВО ГРЕШИШ ...
... НЕ СЪМ КАЗВАЛ ТАКОВА НЕЩО ... то, че съм ти писал за мерака да се отъркате в социалдемокрацията ВАЖИ С ПЪЛНА СИЛА ЗА ВСИЧКИ ЗАПАДНИ СОЦ. ПАРТИИ
...АКО СИ ПРИЛИЧАТЕ С НЯКОИ ЗАПАДНИ ЛЕВИ ТО ТОВА СА РАЗНИТЕ ЧЕРВЕНИ БРИГАДИ И ДРУГИ ТЕРОРИСТИ КОИТО ПОДЪРЖАХТЕ ФИНАНСОВО, МАТЕРИАЛНО И МОРАЛНО ...
цитирайvencivaleri1951 написа:
Ами поинтересувай се какво прави като студент/още при Салазар/ Гутиериш.
Какво му е участието и от кое крило в революцията на карамфилите. Прочети и пак ще си пишем
Какво му е участието и от кое крило в революцията на карамфилите. Прочети и пак ще си пишем
... ОТ СЕГА ТИ КАЗВАМ, ВЪТРЕ СИ С ДВАТА КРАКА ... още сега мога да кажа КАКВО ГРЕШИШ ...
vencivaleri1951 написа:
ппГутиериш никога не е бил социалдемократ
... НЕ СЪМ КАЗВАЛ ТАКОВА НЕЩО ... то, че съм ти писал за мерака да се отъркате в социалдемокрацията ВАЖИ С ПЪЛНА СИЛА ЗА ВСИЧКИ ЗАПАДНИ СОЦ. ПАРТИИ
...АКО СИ ПРИЛИЧАТЕ С НЯКОИ ЗАПАДНИ ЛЕВИ ТО ТОВА СА РАЗНИТЕ ЧЕРВЕНИ БРИГАДИ И ДРУГИ ТЕРОРИСТИ КОИТО ПОДЪРЖАХТЕ ФИНАНСОВО, МАТЕРИАЛНО И МОРАЛНО ...
Радо, тоя дърт комплексар е толкова безнадеждно куку, че е пълна загуба с него да се водят сериозни разговори, а още по-малко дискусии и спорове.
Само му прочети репликата до мен и знай (ако не го знаеш), че по отношение на Канада си личи, че е толкова зле горкия, че...
Но нали преди дни бяха политическите събития там, та е нагугълил според него доволно кукуто му с кукувците и съм сигурен, че въртя-сука - (нарочно се опита да) насочи поне част от "разговора" натам.
И понеже аз поназнайвам доста над средното за един среден българин за Канада... Причината той я е забравил, но при приемане от него да дискутираме ГЛУПОСТИТЕ му за Канада - при първа възможност ще му покажа кога и къде преди години засегнахме и Канада и как тогава той демонстрира (отсъствието на) ниво. Тоест, ниво далеч от това, което сега се опитва да вмени... Та по тази причина (както спрямо фантасмагориите му за Нидерландия) - бих могъл да го направя да си говори сам (както е приказката), след като се опитва да суче и вярно и навярно както винаги.
В съотношение 1 къмто 100 естествено.
Съотношение вярно къмто невярно 1 къмто 100 иде реч.
цитирайСамо му прочети репликата до мен и знай (ако не го знаеш), че по отношение на Канада си личи, че е толкова зле горкия, че...
Но нали преди дни бяха политическите събития там, та е нагугълил според него доволно кукуто му с кукувците и съм сигурен, че въртя-сука - (нарочно се опита да) насочи поне част от "разговора" натам.
И понеже аз поназнайвам доста над средното за един среден българин за Канада... Причината той я е забравил, но при приемане от него да дискутираме ГЛУПОСТИТЕ му за Канада - при първа възможност ще му покажа кога и къде преди години засегнахме и Канада и как тогава той демонстрира (отсъствието на) ниво. Тоест, ниво далеч от това, което сега се опитва да вмени... Та по тази причина (както спрямо фантасмагориите му за Нидерландия) - бих могъл да го направя да си говори сам (както е приказката), след като се опитва да суче и вярно и навярно както винаги.
В съотношение 1 къмто 100 естествено.
Съотношение вярно къмто невярно 1 къмто 100 иде реч.
... Само „голо„ куку не става ... то и съотношението на края дето си дал е повече от скромно.
Аз се хващам на спорове но никога не бих написал тъпня от рода „Мразя да съм прав„ иначе то има логика човек да не иска да е лош пророк ... но при него нещата се израждат.
... Не четял „ПРЕЗРЯНОТО УИКИ„ - само сравни началото на коментари и 3 и 8 ... то си личи... изненадите предстоят
цитирайАз се хващам на спорове но никога не бих написал тъпня от рода „Мразя да съм прав„ иначе то има логика човек да не иска да е лош пророк ... но при него нещата се израждат.
... Не четял „ПРЕЗРЯНОТО УИКИ„ - само сравни началото на коментари и 3 и 8 ... то си личи... изненадите предстоят
starforlife написа:
Радо, тоя дърт комплексар е толкова безнадеждно куку, че е пълна загуба с него да се водят сериозни разговори, а още по-малко дискусии и спорове.
Само му прочети репликата до мен и знай (ако не го знаеш), че по отношение на Канада си личи, че е толкова зле горкия, че...
Но нали преди дни бяха политическите събития там, та е нагугълил според него доволно кукуто му с кукувците и съм сигурен, че въртя-сука - (нарочно се опита да) насочи поне част от "разговора" натам.
И понеже аз поназнайвам ама мноооого над средното за един среден българин за Канада... Причината той я е забравил, но при приемане от него да дискутираме ГЛУПОСТИТЕ му за Канада - при първа възможност ще му покажа кога и къде засегнахме и Канада и как тогава той демонстрира (отсъствието на) ниво далеч от това, което сега се опитва да вмени... Та по тази причина (както спрямо фантасмагориите му за Нидерландия) - бих могъл да го направя да си говори сам (както е приказката), след като се опитва да суче и вярно и навярно както винаги.
В съотношение 1 къмто 100 естествено.
Съотношение вярно къмто невярно.
Само му прочети репликата до мен и знай (ако не го знаеш), че по отношение на Канада си личи, че е толкова зле горкия, че...
Но нали преди дни бяха политическите събития там, та е нагугълил според него доволно кукуто му с кукувците и съм сигурен, че въртя-сука - (нарочно се опита да) насочи поне част от "разговора" натам.
И понеже аз поназнайвам ама мноооого над средното за един среден българин за Канада... Причината той я е забравил, но при приемане от него да дискутираме ГЛУПОСТИТЕ му за Канада - при първа възможност ще му покажа кога и къде засегнахме и Канада и как тогава той демонстрира (отсъствието на) ниво далеч от това, което сега се опитва да вмени... Та по тази причина (както спрямо фантасмагориите му за Нидерландия) - бих могъл да го направя да си говори сам (както е приказката), след като се опитва да суче и вярно и навярно както винаги.
В съотношение 1 къмто 100 естествено.
Съотношение вярно къмто невярно.
18.
fun1001 -
Венци ти не си наясно КОИ са Комунисти щот не си чел ) каквото е важно!
22.09.2021 21:26
22.09.2021 21:26
getmans1
.Впрочем Бокова също е далеч от комунистите. И не защото се нагажда, а
просто е по Маркс-Битието определя съзнанието
Ти си значително по ляв от нея вероятно Да не го приемеш за очерняне сега:)
НЕ е така) а точно обратно
Съзнанието определя Битието!
лека вечер на всички )
... Ю. усещаш ли тънкият намек, аз според битноста ми на пенсионер и бивш подписващ се във ведомост ТРЯБВА да съм ляв т.е. комунист ... А той е такъв по съзнание ... това е определено от „нивата и кварталите„
цитирайfun1001 написа:
getmans1
.Впрочем Бокова също е далеч от комунистите. И не защото се нагажда, а
просто е по Маркс-Битието определя съзнанието
Ти си значително по ляв от нея вероятно Да не го приемеш за очерняне сега:)
НЕ е така) а точно обратно
Съзнанието определя Битието!
лека вечер на всички )
getmans1
.Впрочем Бокова също е далеч от комунистите. И не защото се нагажда, а
просто е по Маркс-Битието определя съзнанието
Ти си значително по ляв от нея вероятно Да не го приемеш за очерняне сега:)
НЕ е така) а точно обратно
Съзнанието определя Битието!
лека вечер на всички )
Португалецът преминава от католическата младежка организация в социалистическата през 70те след революцията на карамфилите
При презентацията му за шеф на Социнтерна съм прочел или чул комунистическа, което е и логично, защото комунистите стават комбина с военните,/ с които впрочем са и католиците./ и много комунисти стават социалисти. тоест и двамата грешим-"бояджия" е по твоите критерии Извинявай, че спорих грешно
цитирайПри презентацията му за шеф на Социнтерна съм прочел или чул комунистическа, което е и логично, защото комунистите стават комбина с военните,/ с които впрочем са и католиците./ и много комунисти стават социалисти. тоест и двамата грешим-"бояджия" е по твоите критерии Извинявай, че спорих грешно
Ти си баща и майка на комплексарите. Няма кой да се сети , да създаде профили, които непрекъснато да му се възхищават. Казваш че си изчезнал за определено време, ами изчезнаха и бачката , и кортина , и докторицата и..." Блогъри" , чиято дейност бе да ти слагат "лавровото венче" и химни да ти пеят. Ти ли ще определяш кой е комплексар И кое по точно ми е комплексарското и от какво да съм комплексирам -без да съм велик/обикновен човек съм, с често срещана професия/ имам не лош бит, красива и умна жена, файтон готини внуци, сладки кучета...Мен това ме радва Гоче "Велики" Не съм отличник в живота, всичко е имало и кинти и безпаричие, и радост и не толкова. Никога не съм изпадал обаче до ситуация да измислям живота си . Имам си мойта идеология-грешна , или не мой избор е. Тя ме е научила , поне на едно нещо-Не бих заключил хладилник и на врага си
цитирайstarforlife написа:
Радо, тоя дърт комплексар е толкова безнадеждно куку, че е пълна загуба с него да се водят сериозни разговори, а още по-малко дискусии и спорове.
Само му прочети репликата до мен и знай (ако не го знаеш), че по отношение на Канада си личи, че е толкова зле горкия, че...
Но нали преди дни бяха политическите събития там, та е нагугълил според него доволно кукуто му с кукувците и съм сигурен, че въртя-сука - (нарочно се опита да) насочи поне част от "разговора" натам.
И понеже аз поназнайвам доста над средното за един среден българин за Канада... Причината той я е забравил, но при приемане от него да дискутираме ГЛУПОСТИТЕ му за Канада - при първа възможност ще му покажа кога и къде преди години засегнахме и Канада и как тогава той демонстрира (отсъствието на) ниво. Тоест, ниво далеч от това, което сега се опитва да вмени... Та по тази причина (както спрямо фантасмагориите му за Нидерландия) - бих могъл да го направя да си говори сам (както е приказката), след като се опитва да суче и вярно и навярно както винаги.
В съотношение 1 къмто 100 естествено.
Съотношение вярно къмто невярно 1 къмто 100 иде реч.
Само му прочети репликата до мен и знай (ако не го знаеш), че по отношение на Канада си личи, че е толкова зле горкия, че...
Но нали преди дни бяха политическите събития там, та е нагугълил според него доволно кукуто му с кукувците и съм сигурен, че въртя-сука - (нарочно се опита да) насочи поне част от "разговора" натам.
И понеже аз поназнайвам доста над средното за един среден българин за Канада... Причината той я е забравил, но при приемане от него да дискутираме ГЛУПОСТИТЕ му за Канада - при първа възможност ще му покажа кога и къде преди години засегнахме и Канада и как тогава той демонстрира (отсъствието на) ниво. Тоест, ниво далеч от това, което сега се опитва да вмени... Та по тази причина (както спрямо фантасмагориите му за Нидерландия) - бих могъл да го направя да си говори сам (както е приказката), след като се опитва да суче и вярно и навярно както винаги.
В съотношение 1 къмто 100 естествено.
Съотношение вярно къмто невярно 1 къмто 100 иде реч.
Търсене
Блогрол
1. Украйна налага забрани за руски книги и музика - I-ва част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част