Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2021 07:07 - Скромното „Делиорманско мнение„ VS „аФторитетното многодумие„ на Случките за Всеки Случай ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2757 Коментари: 28 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... То за мен не е тайна, че „аФторитетното многодумие„ е като „Фсичката пара за сФирката„ но тия дни ми дойде в повече, когато тоз експерт сравни една моя информация с неговите СВС.

Преди време при блогов разговор, когато ми се намекваше за ГУГЪЛСКИ ЗНАНИЯ споделих, че средно оразование съм завършил в ТНДП в с/гр. Долни Дъбник т.е. в т.н. СОНДЬОРСКО УЧИЛИЩЕ ... просто поясних, че от там ми е интереса към „въглеводородите„. То в интерес на истината като сондьор или нефтодобивник не работих, че разпределението в последният момент ме прати в друга посока но пак останах в тази сфера, преработката на нефтопродуктите.

Такава беше системата и съответно живота, неустойката от 1500 лв за 74/75-та год. си беше сериозна работа за семейството ми а след като си устроих живота в смисъл, семейство и деца вече и не съжалявам.
А, колко гадна беше системата на „закрепостяване„ по местоживеене друг път ще разкажа ... лично съм го изпитал.

Та преди около месец на АфТОРИТЕТА1951 му споделех новина от БНР, че правителството не е използвало възможноста да внася Азерска газ, която е доста по-евтина от Руската в момента а и ПО ДОГОВОР ни.

Това не му направило впечатление на ДРУГАРЯ ЕКСПЕРТ1951 но когато ББ точно с тази информация две-три седмици по-късно критикувал Президент Р. Радев взел, че се възпалил и написал постинг;

https://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2021/10/12/zashto-kogato-stava-vypros-za-energetika-koaliciiata-gerb-sd.1783795

Където ехидно пише;

И Днес Борисов, лидерът на коалиция ГЕРБ - СДС обвинява Радев за цените на ток и газ-Да бутнеш баба си по стълбите и да я питаш защо тича
А истината е , че ГЕРБ и СДС са в основата на енергийната ни немощност днес„

... А, в ком.9 аз му припомням за големия пропуск, умишлен или не, но служебния кабинет да приеме по-евтин газ... като му казвам едни цифри по памет 200-250 всъщнос цифрата е 225 мил.кум.м. ДО ДЕКЕМРИ ... които сега се оказват, че са завишени с 90 мил.куб.м. ОТ ДОСЕГА ПРИЕТИТЕ - 166 МИЛ.КУБ.М ... А КЪДЕ Е 1 МИЛИАРД КАКВАТО Е ВЪЗМОЖНОСТА.

Момчил Дойчев 15 ч  ·    ОСТАВКА НА РАДЕВ!

Румен Радев и служебното му правителство, системно, упорито и умишлено саботира вноса на азерски газ. По току що излезли данни на азерския държавен митнически комитет, за първите девет месеца на годината, след като в края на декември по искане на Булгаргаз бяха намалени количествата газ до нищожните 225 милиона кубически метра, се оказва, че реално сме взели ...... 166 милиона кубически метра!?! Тоест за месец август сме купили само 16 милиона кубически метра, въпреки че средната цена е само 153 долара за хиляда кубически метра при 795 долара за руския газ, т.е.СЕДЕМ ПЪТИ ПО-СКЪПО! Това е не само саботаж в полза на Газпром, това е престъпление, особено на фона на исканото увеличение до 106.96 лева за МВтч за месец ноември, което по всичко изглежда ще бъде значително надвишено. Всичко това става със знанието и бездействието на президент и служебен премиер. Щетите се оценяват /като разлика в цените между азерския и руския газ/ на над 500 милиона лева! ТОВА Е НАЦИОНАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО! ОСТАВКА НА РАДЕВ!
image    

И така, тази моя информация за къде съм учил се оказа равна на неговите СВС и онази вечер за N-ти път ми припомни, че се подвизавал в Д. Дъбник, че и кмета познавал и там в НЕФТ И ГАЗ пак нещо ЕКСПЕРТНО вършил дори бил забогатял.

ЗА ТОЗИ ПЕРИОД ОБАЧЕ АЗ ЗНАМ ЗА ЕДНА ГОЛЯМА ДАЛАВЕРА ТАМ И НИЩО ЧУДНО ДА Е ЗАБОГАТЯЛ ... САМО ПРЕДПОЛАГАМ, ЧЕ Е ВЪЗМОЖНО, ДЕ ... лично аз се опарих ссъ спешен ремонт, но това е тема на друг разговор.

Сега става въпрос, че точно по времето на ББ се разшири реверсивната връзка при КУЛАТА и стана възможно ДВУкратно да се повиши капацитета и ... вече може да се купува газ от територията на Гърция където минава ТАР по 1 милиар кум.м.

Точно по времето на Борисов се сключи и договора за доставка от АЗЕРБАЙДЖАН.

По негово време ЗАПОЧНА РАБОТА ПО РАЗШИРЯВАНЕ КАПАЦИТЕТА НА ЧИРЕНСКОТО ХРАНИЛИЩЕ и в момента текат процедурите по ОВОС ... че и с редствата от ЕС са договорени.

Идеи има за още едно газохранилище, това при ГАЛАТА, че и дори солниците на ПОМОРИЕ... А, ТЕЗИ ДЕТО ЕХИДНО ПИТАТ „ГАЗ ОТ КЪДЕ„ ТО ОТГОВАРА Е ПОВЕЧЕ ОТ РЕЗОНЕН, РУСИЯ СЪЩО ИМА ДА ПЪЛНИ ХАЗНА ... ПЪК И НЕ Е САМО ТЯ.

... И ОЩЕ НЕЩО СЕ СЕТИХ, ТЕЗИ ДЕТО ВИ КАЗВАТ, ЧЕ „БАЛКАНСКИ - ТУРСКИ„ ПОТОК НЯМА КРАН ЗА БЪЛГАРИЯ ... ПОЛИТИЧЕСКИ - ПРЕДИЗБОРНО ЛЪЖАТ.

Това е положението, ако някой държи де е ПАРТИЕН ФЕН негова си работа и аз не съм от тях „как Сийке„ ... аз съм просто, ПРОСТ ДЕЛИОРМАНСКИ „ЕСКПЕРТ„ ... исках да кажа скромен.


 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Не знам дали някой вярва, че бот Венцо е писал дисертация,
22.10.2021 09:36
но аз нямам и най-малко съмнение, че дисертацията му е писана от друг, а комисията по защитата е била поведена (от предсетателя й) в посока хвалебствия на личния "опит" на кандидата за пудрене на крещящата му неграмотност по същностните въпроси. Не се съмнявам и в театралната критичност за оправдаване на гаврата с научната общност. Такава ситуация около "доверените" червени глашатаи беше не само типична, но и неизбежно натрапвана, а плагиатстването от простосмъртните научни работници беше незаобоколима норма. Познавах един такъв, който се спомина 47 годишен след като изводите и приносите в бъдещата му дисертация от близо 20 годишен негов труд бяха изпиратствани за дисертацията на привилегирован партиен неграмотник за да стане с тях кандидат на науките. Умря преди да защити, а неграмотникът стана не само титулован, но и заместник - директор. Хора губеха живота си не само в лагерите, но и от безнаказаното ограбване или безскрупулна гавра с труда и надеждите им.

В добавка "заслужилите" партгаулайтери си създаваха групи от клакьори за оклеветяване на ограбените, а доживелите от тях и днес не са скъсали с този начин на себеутвърждаване. Непреодолимата привързаност към този паразитен модус вивенди се вижда и в блога.
цитирай
2. getmans1 - но аз нямам и най-малко съмнение, че ...
22.10.2021 10:00
vmir написа:
но аз нямам и най-малко съмнение, че дисертацията му е писана от друг, а комисията по защитата е била поведена (от предсетателя й) в посока хвалебствия на личния "опит" на кандидата за пудрене на крещящата му неграмотност по същностните въпроси. Не се съмнявам и в театралната критичност за оправдаване на гаврата с научната общност. Такава ситуация около "доверените" червени глашатаи беше не само типична, но и неизбежно натрапвана, а плагиатстването от простосмъртните научни работници беше незаобоколима норма. Познавах един такъв, който се спомина 47 годишен след като изводите от близо 20 годишен негов труд бяха преписани от привилегирован партиен неграмотник за да стане с тях кандидат на науките и заместник - директор. Хора губеха живота си не само в лагерите, но и от безнаказаното ограбване на труда и надеждите им.

В добавка "заслужилите" партгаулайтери си създаваха групи от клакьори за оклеветяване на ограбените, а доживелите от тях и днес не са скъсали с този начин на себеутвърждаване.


... То няма лошо ВМИРе, „ПОВЕЧЕ ДИСЕРТАЦИИ, ПОВЕЧЕ УМНИЦИ„ ами смешното бре, ЧЕ ПО НАКАЗАНИЕ ... демек, значи - „НАДСТРОЙ КЪЩА И ВМЕСТО ЕКСПРОПРИЯЦИЯ, ДИСЕРТАЦИЯ„
цитирай
3. vmir - Кой казва, че е лошо? Прекрасно е!
22.10.2021 10:26
Нима един-двама поумрели струват повече от щастието на цяла група? Ми да не са работили толкова упорито и съвестно! Да са изплагиатствали някой губещ времето си да доказва и проверява резултати! Освен това, колко му е да подобрят резултата с химикалката за секунда... Ама някой щял да разбере - ми нали ще му трябва време и усилия на такъв лош човек, който е против тяхното щастие... Пък и колко му е да замажат случая било със случка за всеки случай, било като го разобличат като конспиратор или злодей. Откъде накъде ще пречи на хората да бъдат щастливи!? Ама така щели да ги чипират с ваксината? Ми като не знаят как стават работите, да се ваксинират!
цитирай
4. getmans1 - Нима един-двама поумрели струват ...
22.10.2021 10:46
анонимен написа:
Нима един-двама поумрели струват повече от щастието на цяла група? Ми да не са работили толкова упорито и съвестно! Да са изплагиатствали някой губещ времето си да доказва и проверява резултати! Освен това, колко му е да подобрят резултата с химикалката за секунда... Ама някой щял да разбере - ми нали ще му трябва време и усилия на такъв лош човек, който е против тяхното щастие... Пък и колко му е да замажат случая било със случка за всеки случай, било като го разобличат като конспиратор или злодей. Откъде накъде ще пречи на хората да бъдат щастливи!? Ама така щели да ги чипират с ваксината? Ми като не знаят как стават работите, да се ваксинират!


... НЕ, в никой случай не бива да им се пречи на щактието знаещ ли ти, какво щастие е да говориш от името на бедните и оневраданите, а ...

цитирай
5. vencivaleri1951 - СДС ми написа дисертацията и това не е шега
22.10.2021 13:41
Науч ръководител ми бе проф/тогава доцент/ Захари Карамфилов , председател на Бюджетната комисия , два пъти нар представител от СДС и
надявам се че ме считаше за приятел.
И това е истина. Целта на една аспирантура е да отсее ставащите за научна работа от неставащите. Аз съм станал аспирант по необходимост и с ясното съзнание, че нито ставам, нито искам. Взех си френския, взех си изпитите и защитих кандидатски минимум. Назначиха ми науч ръководител, избрахме тема/Защитен проект специализацията ми/ и заедно поработихме върху него , да го приведем във вид годен за защита/ получи се не лош материал и абсолютно безполезен за практиката.
И двете рецензии положителни, нито един против нито в катедрата, нито във ВАК.
Защитата мина за двадесет минути -с две изказвания и един въпрос.
Ще спестя името, но съм присъствал на защита с едната рецензия отрицателна и само с един глас плюс бе защитена дисертацията. Защитата продължи около 8часа. Този човек днес е академик и добре познат и извън пределите на България.
Тоест, аз защитих правото да имам стая повече ,а по голямата глупост бе, че аспирантурата на практика струва повече на държавата от цената на апартамента който купих. Аз защитих дисертация по която не би могъл да има спор, докато в другия случай още се спори.Човекът ставаше за учен, аз не.
И не напразно дисертацията се наричаше кандидатска. Никой не търси откритие, а знания и способност да работиш библиографски. Нищо повече не се търси в една аспирантура., нещо като защита на специалност при лекарите
цитирай
6. vencivaleri1951 - А сега по темата
22.10.2021 14:20
Гетьо, на този ,,Момчил,, ще кажа, че до една и съща дестинация можеш да летиш и за 5евро и за 1000. В зависимост от времето , или случаен отказ. Азерите внасят в Европа по малко от процент от потреблението, а Русия 42. И какво общо има Радев с газа?
Дори и министърът? Няма начин Булгаргаз да е отказал изгодно газ, ако е имал свободен капацитет. Защо, от какъв зор? Газовата ни компания има обаче договор с Газпром за обем доставка. Не знам случая, но ако ще трябва да спрем временно договорена доставка, за да вземем случайно попаднал ни обем, няма как да стане, без неприятности и щети. Не можеш от две туби едновременно да сипеш в пасата си. Нали?
Това за крана го изтрий. Подстанции има задължително на определен брой км.Най елементарното бе Гетьо. При авария трябва да може да се спре, нали!
Не в крана, а в дебитът е проблемът. По тази тръба могат да минат определени кубометри, при Еди какво си налягане, при средна температура Еди колко си.
Е това количество е договорено за Сърбия и Унгария. За нас нула, зеро...
Там е въпросът, а не кранчета, сифони, казанчето...
А когато соча с пръст Борисов, то е първа за Южен поток, втори път за атомната централа. Един аргумент ми посочи против Южен поток, още повече, че направихме същото, но осакатено. Ти сам беше за потока.
За Белене беше против и не само ти. Противници имаше и при Бай Тошо още , заради разлом някакъв. Живков реши еднолично спора за Белене, като аргумент му беше обезлюдяването на района. Решено обаче, хвърлени милиарди, поръчани реактори и идват янките и ти викаш стоп, след като преди това си говорил Лясково за обекта.
После пък се и подписваш за ,,зелената енергия,,, което си е май кьорфишек.
Радев къде е в случая? Та Гетьо, погледни си още един път учебниците и ги свери с написаното от теб
цитирай
7. starforlife - Постингът го диагонализирах и по него отношение няма да вземам.
22.10.2021 14:22
Но ми се ще да взема отношения по коментар 5-ти на Идиот51-ви.
Във въпросния 5-ти коментар, Смешник 51-ви написа:
... получи се не лош материал и абсолютно безполезен за практиката.
Хаааааа ха ха ха ха.
Перфектният "завършек" на абсолютно безполезната ти (та чак вредна - та чак вредна) кариера.

Отново във въпросния 5-ти коментар, Смешник 51-ви написа:
Аз съм станал аспирант по необходимост и с ясното съзнание, че нито ставам, нито искам.
Абе я да ни припомниш КОГА и ЗАЩО се записа за аспирантура?
Както и да ни отговориш смяташ ли за редно да си ташакогенералопомазан и по такива начини да заобикаляш Закона?
Питам не за друго, а защото в началото на 80-те години само нехранимайковци като теб можеха да правят такива неща, ама ти за човек от Народа се праскаш.
Да не говорим, че майсторите (строители) ще си спестят някой ред тухли за сметка на височината, а няма да вдигнат цяла мансарда хей така, по погрешка.
И подобните твои твърдения ("принудили" те да аспирантираш) минават, ама при деца до първи клас, първия срок.

И като десерт на ИДИОТИЯТА и пренебрежителното гледане отвисоко на хора, които са ПОЛЕЗНИ за Обществото и упражняват една от най-хуманните и необходими професии, ПРОСТАК 51-ви в края на въпросния 5-ти коментар написа:
И не напразно дисертацията се наричаше кандидатска. Никой не търси откритие, а знания и способност да работиш библиографски. Нищо повече не се търси в една аспирантура., нещо като защита на специалност при лекарите
Тук дори няма да репликирам.
Казах го достатъчно показателно в сивото - нека всеки Читател сам си прави изводите.
цитирай
8. getmans1 - ДО - 5. vencivaleri1951 - СДС ми написа дисертацията и това не е шега 13:41
22.10.2021 14:24
СПОКО БРЕ, и тая версияще турим при другите макар, че се припокрива в някои части с известните нам ... Пък и не ВМИР писал постинга.

... ПО - ДОБРЕ РАЗКАЖИ, КАК АЗИ С ТОВА „СОНДЬОРСТВО„ ТИ ИЗВАДИХ ОЧИТЕ И ТИ СТАНАХ КОНКУРЕНЦИЯ НА ТВОИТЕ Сл.Вс.Сл.

цитирай
9. getmans1 - ДО - 6. vencivaleri1951 - А сега по темата 14:20
22.10.2021 14:41
... ТОВА ЗА КРАНА НЯМА ДА ГО ИЗТРИЯ ЗАЩОТО Е ТВОЯ ПРОПАГДНА ИЗМИШЛЬОТИНА ... ПОМНИШ ЛИ „ПЛАНКТОНА„ - ДАГОЙБА ... В Чирен газ от коя година, А ... И ТОГАВА
„ПЛАНКТОН„ нали...

... С Азерите също имаме договор ... С КЛАУЗИ ПРЕДПОЛАГАМ...

... ТАЗИ ТРЪБА ОТ ТУРЦИЯ И ДО СЪРБИЯ И УНГАРИЯ НЕ Е ЗАЕТА НА 100 ПРОЦ. ОТ ГАЗПРОМ - БЪДИ СИГУРЕН МАКАР, ЧЕ СЕГА ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ИНТЕРЕС КРИЯТ ПРОЦЕНТА

... ДРУГИЯТ КОНЕКТОР С ГЪРЦИЯ С ГОЛЯМ КАПАЦИТЕТ - ВСИЧКО ТОВА СА ВЪЗМОЖНОСТИ С КОИТО ЩЕ НАДХВЪРЛИМ СР. КОНСУМАЦИЯ

... БАС ХВАЩАМ, ЧЕ НА ПРИМА ВИСТА НЕ МОЖЕШ ДА ЦИТИРАШ ЦИФРИ ЗА ДОСЕГАШНАТА НИ КОНСУМАЦИЯ ... МАКАР, ЧЕ ВИНАГИ ИМА ЖЕЛАНИЕ И ЗА ПОВЕЧЕ.

И АКО НЯКОЕ ПРАВИТЕЛСТВО РЕШИ, НЕ ГАЗПРОМ ЩЕ РЕШИ ДАЛИ ДА НИ ДЕРЕ КОЖИТЕ СЪС ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ КАУЗИ... ДАГОЙБА
цитирай
10. vencivaleri1951 - Не, не знам, но предполагам ,че е между 4 и 5 млрд м3
22.10.2021 15:43
Не съм се интересувал и какъв е капацитетът на тръбата, но само вметнах, че кран не може да е проблем.
А иначе ще припомня какво предвиждаше проектът за Южен поток.
-дублиране с още една тръба газопроводът до Турция, и ДВ тръби за Южна Европа., Плюс цялостно покриване на нуждите ни . На територията на България Южен поток се изгражда и експлоатира от българоруска компания, като съдружието е 50, на 50 и
средствата се осигуряват безлихвено от руската страна за сметка на транзитните такси.
Какво имаме днес в Балкански поток. Вместо транзит до турците, транзит от тях. Газопреносна система с 4подстанции/кран:)/ ненужно желязо.
Една тръба построена само от нас с лихвени пари и с дебит обслужващ предимно Сърбия и Унгария.
И най важното, несигурен достъп на газ. И не защото Газпром ще работи с дългосрочни договори, макар че договорът плати и вземи колко ти трябва бе значително по удобен, а заради отношенията между турци и руснаци. Те през годините са били противоречиви винаги. Днес имат търкания в Сирия, Нагорни Карабах, заражда се проблем във връзка с канала в Мраморно море. Крим е болка на турците от десетилетия.
Нещата вървят заради личните отношения между Путин и Ердоган. А после? Махалото може да отиде съвсем на другата страна. Какво правим ние?
Украйна след 24та може да няма договор, което ще амортизира съвсем газопреносната мрежа. Терминал нямаме. На борсата да купуваме, пари нямаме.
Какъв договор с азерите имаме? Това са празни приказки. Първанов ходи на лов и след това донесе милиард м3, Борисов и той се похвали с милиард. Май и Радев...Договор истински не знам да сме имали, защото не най-малкото едностранен. Азерите нямат съучастие нито в една тръба до нас. Тоест, те самостоятелен договор не може да имат с нас.
Кьорфишеци са всичко това. Не вярвай на всеки с микрофон и клавиатура. Пиленце ни беше кацнало на рамото, Хилъри го изгони.



getmans1 написа:
... ТОВА ЗА КРАНА НЯМА ДА ГО ИЗТРИЯ ЗАЩОТО Е ТВОЯ ПРОПАГДНА ИЗМИШЛЬОТИНА ... ПОМНИШ ЛИ „ПЛАНКТОНА„ - ДАГОЙБА ... В Чирен газ от коя година, А ... И ТОГАВА
„ПЛАНКТОН„ нали...

... С Азерите също имаме договор ... С КЛАУЗИ ПРЕДПОЛАГАМ...

... ТАЗИ ТРЪБА ОТ ТУРЦИЯ И ДО СЪРБИЯ И УНГАРИЯ НЕ Е ЗАЕТА НА 100 ПРОЦ. ОТ ГАЗПРОМ - БЪДИ СИГУРЕН МАКАР, ЧЕ СЕГА ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ИНТЕРЕС КРИЯТ ПРОЦЕНТА

... ДРУГИЯТ КОНЕКТОР С ГЪРЦИЯ С ГОЛЯМ КАПАЦИТЕТ - ВСИЧКО ТОВА СА ВЪЗМОЖНОСТИ С КОИТО ЩЕ НАДХВЪРЛИМ СР. КОНСУМАЦИЯ

... БАС ХВАЩАМ, ЧЕ НА ПРИМА ВИСТА НЕ МОЖЕШ ДА ЦИТИРАШ ЦИФРИ ЗА ДОСЕГАШНАТА НИ КОНСУМАЦИЯ ... МАКАР, ЧЕ ВИНАГИ ИМА ЖЕЛАНИЕ И ЗА ПОВЕЧЕ.

И АКО НЯКОЕ ПРАВИТЕЛСТВО РЕШИ, НЕ ГАЗПРОМ ЩЕ РЕШИ ДАЛИ ДА НИ ДЕРЕ КОЖИТЕ СЪС ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ КАУЗИ... ДАГОЙБА
цитирай
11. vencivaleri1951 - По диагонала и за дисертацията ми!?
22.10.2021 16:02
Добре че научи какво е доктор по и доктор на.
Сега още малко да научиш. Ако генералите помагаха на конкурси, то съпругата ми щеше да спечели конкурса на който се яви и аз щях да си спестя доста мъки.
След това самата дисертация е бял кахър драги. До нея трябва да достигнеш и да ти разрешат да я правиш.
Конкурс, изпити, кандидатски минимум и пак тогава. Аз лично не познавам допуснат и не защитил.ако не от раз, от втори трети... раз. Не е проблем никакъв, освен, ако не оспориш общоприета теза/например за ролята на Априлския пленум за благосъстоянието на народа/
Е, не съм бил такъв герой. Виж ти ако беше? Тоест аспирантурата си е вид образование. Ти казваш че имаш три висши и няколко езика владееш. Е защо аз да нямам второ образование, защо да не ползвам западен език. Аспирантурата е сравнима с 3, 4,5 курс с държавни изпити по руски, западен и специалност, след което защитаваш дипломна работа.
И нещо много важно. Аз защитавах това, което и работех. В момента на защитата бях нач икономическо направление в института, а преди това икономически директор в стр комбинат. Бях по в час от половината от журито при защитата, но ако бях писал за недъзите в икономическата практика нямаше да защитя. От там и безполезна за практиката.
Разликата между мен и теб е, аз схващам написаното и за това определена роля има ,,преписването,,
Запасите докторанти не правят разлика от източните. И те пишат това, което иска от тях професорът им, а той иска това , което иска журито. Иначе няма защита, няма хонорар за подготвен докторант.
Аз съм искрен и не се правя на голямата работа.
Роденият за наука си губи времето с аспирантура, хабилитации и т н. Маркс е само икономист, а аз държавен експерт С Адам Смит сравнението също важи. От там и безполезността натитли и звания. За Калашников работеха куп академици.
За строителството
Собственико на квартал и велики строителю !
Какви тухли, какви мансарди са строили пшеките /поляците/ как ще изградиш без проект мансарда
в центъра на София. Просто бригадирът е видял възможност в подпокривното пространство над асансьорната шахта и го пришиват към второто нива, около 20м2. Вместо две, стават три стаи . Нищо повече. Доколкото договорът бе на замаз ка, не забелязах и при акт 14 даже. Добре, че техническият прояви разбиране и изчака за нашите еквилибристики с жена ми за актовете 15 и 16. Какъв генерал? Генералът стъпи три години след като се бяхме нанесли, считаше оборжуазвване изнасянето ми в друго жилище, от наличната жилищна площ, която имахме.

starforlife написа:
Но ми се ще да взема отношения по коментар 5-ти на Идиот51-ви.
Във въпросния 5-ти коментар, Смешник 51-ви написа:
... получи се не лош материал и абсолютно безполезен за практиката.
Хаааааа ха ха ха ха.
Перфектният "завършек" на абсолютно безполезната ти (та чак вредна - та чак вредна) кариера.

Отново във въпросния 5-ти коментар, Смешник 51-ви написа:
Аз съм станал аспирант по необходимост и с ясното съзнание, че нито ставам, нито искам.
Абе я да ни припомниш КОГА и ЗАЩО се записа за аспирантура?
Както и да ни отговориш смяташ ли за редно да си ташакогенералопомазан и по такива начини да заобикаляш Закона?
Питам не за друго, а защото в началото на 80-те години само нехранимайковци като теб можеха да правят такива неща, ама ти за човек от Народа се праскаш.
Да не говорим, че майсторите (строители) ще си спестят някой ред тухли за сметка на височината, а няма да вдигнат цяла мансарда хей така, по погрешка.
И подобните твои твърдения ("принудили" те да аспирантираш) минават, ама при деца до първи клас, първия срок.

И като десерт на ИДИОТИЯТА и пренебрежителното гледане отвисоко на хора, които са ПОЛЕЗНИ за Обществото и упражняват една от най-хуманните и необходими професии, ПРОСТАК 51-ви в края на въпросния 5-ти коментар написа:
И не напразно дисертацията се наричаше кандидатска. Никой не търси откритие, а знания и способност да работиш библиографски. Нищо повече не се търси в една аспирантура., нещо като защита на специалност при лекарите
Тук дори няма да репликирам.
Казах го достатъчно показателно в сивото - нека всеки Читател сам си прави изводите.

цитирай
12. starforlife - Ха ха ха ха
22.10.2021 16:40
Искам само да отбележа, че наминавам набързо и чета 11-ти коментар.
Какво чета ли?
Ами към момента Неживеещий_у_Блога51-ви е стигнал до цитиране на коментара ми и заглавие "По диагонала и за дисертацията ми!?"
Баах тоя диагонал.
Ха да видим за колко време - колко знака ще напише МИЗЕРНИК51-ви, който седнал за мен да говори по колко време съм прекарвал тук.
Към момента 32 мин. - едното заглавие.
цитирай
13. blackpredator - ауууу, Гетю Златев:
22.10.2021 16:43
"останах в тази сфера, преработката на нефтопродуктите"

Венци бил апаратчик, щото дисертаия...
абе, апаратчици,
вашите дисертации се свеждат до крекинг на джибрите у селския казан
деба малоумните цървули, деба
кухото на тръбата у главите ви
фвместо да снимате, се огледайте добре,
у миръра на кенефа..

мноо си тъп, бе мъдо
туй у 13 коментар
цитирай
14. starforlife - ~ 13. blackpredator
22.10.2021 16:45
ПравА си, ХАНЪМО.
Този път си правА.
Тоя от 13-ти коментар е наистина много тъп.
Ха ха ха ха

ПС: И, ханъмо, можеш да ме четеш и логнат.
Така или иначе те виждам - не си прави труда.
Ха ха ха ха
цитирай
15. blackpredator - Гоче,
22.10.2021 16:54
тоя път явката не е пред "Тетевен", а пред "Неделя"
пали!
праштам мюзикгърл и барнеба да те посрештнат

нали си знаеш
с туй "Така или иначе те виждам",
мое да надървиш само Добродан
останалите си те знаем, колко ти е софтуера...
цитирай
16. starforlife - Ха ха ха ха-йде 2в1:
22.10.2021 17:24
Друуугар51-ви НАЙ-ПОСЛЕ завърши коментара си!
Бааси, 427 думи, 2105 символа ЗА 82 МИНУТИ!
Но понеже НИЕ не сме като ВАС, Звънци, та ще приемем, ако решиш да поясняваш, че и нещо друго си правил (справки в Гугъл примерно - хааааа ха ха ха) през това време, а не си само писал.
Но ако само си писал, то тогава...
Това е почти час и половина за коментар, който на мен примерно би отнел не повече от 9-10 мин.

Виж на мен ми иззвъня, не съм те дебнал кога ще приключиш коментара си.
Но, ДугарюБАЛАЛАЙ51-ви, това са 427 думи ама точно нищоговорене и общи приказки.
Нито каза кога си започнал въпросната дисертация...
Нито кога си я завършил...
Нито отговори ПРЯМО и СЕМПЛО на който и да е от въпросите ми.

Виж добре, че ми поясни как ти схващаш написаното за разлика от мен.
Няма проблем - всеки може да говори каквото си иска - вече не е РОБОВЛАДЕЛЧЕСКИЯТ ВИ СОЦ, та човек да не може да гъква встрани от угодното някому.
Та приемам, че си прав и е вярно - ти схващаш - аз не.
Е... Аз пък ще ти кажа, че като... как го беше написал... "Строител на цял квартал"? - преразказвам думите ти, представям смисъла им.
Та, като "строител на цял квартал"...
А не като теб на какви ли не национални обекти и други твои бля-бля за трудовия ти път, където с незнанието си постоянно показваш, че явно си препъвал хората около себе си...
Та: Аз не бих пропуснал за забележа цели 20 квадрата.
20 квадрата при каква площ на апартамента или каквото е там, Звънци?
Защото при 200 квадрата се забелязват, а що остана при по-малко, защото все си мисля, че едва ли е повече от 70-80 квадрата жилището ти.
Нека е 100.
Нека е 120.
Пак 20 квадрата са цели 15-20%, а и не е нужно в % да го мисли човек - 20 квадрата са безумно много, че да не ги забележи интелигентен човек, а що остана за разбиращ от строителство.
Ама иначе как те бива "дивана" да забележиш, че заема 1/3-та от помещението, м?
...
Е как как ще съградиш мансарда в центъра на София?
Че както правиш безполезни дисертации, как.
Достатъчен БЕШЕ (а то и сега е така де) гриф "НАШЕ МОМЧЕ".
И "момчето" да е безсрамно.
Ама то комуняга и срам.

Та аз отново да попитам:
- Кога започна и кога завърши строежа на въпросния апартамент?
(Виж, дори не те питам на базата на какво се вреди в центъра на София - не ме интересува просто, но теб ще те напъне и ще ни разкажеш поне с 200 думи.)
- Кога започна и кога завърши аспирантурата си?
(Да ти кажа честно - никого не го интересуваше и аз лично дори не прочетох не кой ти е бил "ментор", а всичкото бла-блякане с цел вижте ме почудете се какъв и що е бил.)
цитирай
17. blackpredator - абе, костенурко прост,
22.10.2021 17:55
ти у подобно състезание мое да финишираш,
само ако Гетю и Юла оглавят ВАК
невър, хахаха..
цитирай
18. getmans1 - ДИСЕРТАЦИЯТА, ЧЕ ДЕСЕРТАЦИЯТА, ми ...
22.10.2021 18:56
ДИСЕРТАЦИЯТА, ЧЕ ДЕСЕРТАЦИЯТА, ми няма лошо бре братя, СМЕШНО ИМА - твва е.

- ПЪРВИ ПЪТ ... Исках жилище, младите да се отделим и секретаря рече ДИСЕРТАЦИЯ

- ВТОРИ ПЪТ ... Поляците ми надстроиха къщата и секретаря ме наказа с, ДИСЕРТАЦИЯ

- ТРЕТИ ПЪТ ... за кооперацията да вземем по-голяма жил. площ - нада ДИСЕРТАЦИЯ

- N - ти ПЪТ ... вече ги забравих дрън-дрън - ДИСЕРТАЦИЯ

ДАГОЙБА, ПЪРВРА ТЕЛЕГРАМА от Дедо Боже, ЗАПОЧВАШ ДЕ СИ ЗАБРАВЯШ ЛЪЖИТЕ
цитирай
19. getmans1 - ауууу, Гетю Златев: "ос...
22.10.2021 19:12
blackpredator написа:
ауууу, Гетю Златев:
"останах в тази сфера, преработката на нефтопродуктите"


... Ама верно ли, Златев е „нефтопреработвател„ ... Сигур и Р.Овч.

А, ВВ1951 - СОНДЬОР, че години бил в „НЕФТ И ГАЗ„ -Д. Дъбник

ДАГОЙБЪ
цитирай
20. starforlife - ~ 18. getmans1
22.10.2021 19:49
Радо, Венцевата ДИСЕРТАЦИЯ е довела до УМСТВЕНА и МЕНТАЛНА ...К...А...С...Т...Р...А...Ц...И...Я...

Искаш ли да се обзаложим, че ще се покрие и ще се появи под новия ти постинг ни лук ял, ни лук мирисал?
КАКТО ПРАВИ ВИНАГИ, КОГАТО МАЛКО ОТ МАЛКО СЕ УСЕТИ, ЧЕ СЕ Е ОСРАЛ АМА ОТ ГЛАВАТА ДО ПЕТИТЕ И Е СТАНАЛ ЗА СМЯХ С ...Л...Ъ...Ж...И...Т...Е... СИ.



Аз обаче отново ще му задам въпросите:

- Кога, Венци, започна и кога завърши строежа на въпросния апартамент?

- Кога, Венци, започна и кога завърши аспирантурата си?


цитирай
21. starforlife - И, Радо... Ханъмо моя... Какво е това неуважение и непреклонение от твоя страна към мое ВЕЛИЧЕСТВО?
22.10.2021 19:55
Кога ще се появиш под сутришния ми постинг, пък така да отметнеш фереджето и да ме нахвалиш, м?
Вземай пример от ТетевенскияПРЪДЛЬО, да го ебЪ.




ПС за ПръдльоТетевенски:
Да беше поне включил и "Добродана".
Във ВАК в едно с "Гетю и Юла" да го беше включил, тъпако.
Защото някак си няма логика една комисия да е двучленна.
Сещаш ли се защо, м?
ЗАРАДИ БЕНТОНИТА! Хааааааа ха ха ха ха

И м/у впрочем - за каквото и да се заговорим - все от Хамериката идва.
Ей го на сега и бентонита.
И той открит в Хамериката и на града дето е станало и наименован.
Да здраствует великая Рус!
Венсеремос и о-йе.
цитирай
22. vencivaleri1951 - Гетьо бъркаш ме със себе си
22.10.2021 21:09
Аз за жилище не съм молил никого, не съм ходил бригадир, не съм писал молби,
не съм викал комисия от квартала да ме категоризират. С колега и приятел организирахме ЖСК, като преди това обиколихме десетки домове-паянтови и пренаселени . С много мъки намерихме стара кооперация срещу католическата черква, с разумни собственици и обитатели, които поискаха разумно, що годе обезщетение. За да имаме аз и той жилище, каквото си искаме и каквото законът ни разрешаваше/до 120м2/ построихме апартаменти на още 9 семейства-трима от които собственици. Архитект, проектант, строители...всичко това сме си търсили двамата.
Разрешения, одобрения също. Това беше още година тичане. Просто си бух харесал от списание жилище, понамалихме квадратура и обем и си го нваправих. Иначе можех без проблем везнага да взема апартамент, по линията на АБПФК, във всеки обект се заделяха жилища за милиция, активни борци,организационни работници ...Само , че щях да получа жилище в спалните , многоетажно, еднотипно-полуфабрикат. /Друг е въпросът , че съжалявам , че си направих мезонет-по неудобно и скъпо за подръжка и обзавеждане е, особено сега/ Така че не си измисляй. Дом и жена съм си избирал, каквито искам, не съм чакал , какво остане. То и за това от година на година поскъпват-жилището като цена, жената , като подръжка:)
Домът съм си строил по законите на пазара и нормативите на ГДИС Съседи и "приятели" ни гледаха под лупа и проверки , колкото щеш. Никаква надстройка, не е имало, челната греда бе на линия към двете кооперации, към които се лепнахме.
И накрая Гетьо. Ти можеш да ашладисваш, аз не. Ти можеш градина да гледаш, аз не. Ракия мога да варя, но не и да пия от нея-мирише ми на джибри. И дочашно вино не пия. Може ментални да са усещанията ми, но факт е.Вероятно още сто неща можеш по добре от мен. Аз обяче гетьо съм бил специалист, нач змено, отдел , икономически директор на комбинат с 30 поделения -във всеки окръг СЕП, а в столицата две. Обемът СМР беше над 100млн лв, днес около милиард. Тоест да получа разрешенията и да организирам изграждането бе играчка за мен. Трудното бе да убедя хората в кооперацията /три семейства/ да се съгласят, или по точно да се доверят.
Точно толкова безсмислени ми се виждат въпросите на гуруто ти. Колко време писа, написа и т н дисертацията. Минимално , дори си преписах почти всичко от дипломния си проект в СЕПИА.
" Баланс на междуотрасловите връзки" Префасонирах го в "Баланс на капиталовложенията в селскостопанското строителство" Тоест защитата ми бе много по позната на мен от тези в комисията. Само един въпрос-те разбраха , че не могат да ме питат. Две изказвания-признавам , клакьорски-доцентът ги беше подготвил. Кой да ме пита, кой да ме проверява
Агросторй с поделенията извършваше около 80% от селскостопанското строителство, като изключим мелиорациите, където основна роля играеше "Водно стопанство" А аз бях икономически директор. Всяка година със счетоводителя правехме финансов план на обема СМР и завършвахме с Баланс Тоест искахме и отчитахме десетки милони. Убеждавахме същият този проф Никифоров, директор на БНБ, да отпусне кредити и който бе член на комисията при моята защита. Въпросът беше негов и то , колко е временното строителство при селскостопанските обекти спрямо общия обем. А зададе този въпрос защото му бях поискал /и ги даде/ 3% от стойността на нулевия цикъл на НДК, коте беше към милион, за сковани набързо столова с кухня, два клозета и помещение за душове/парите отидоха после за почивна станция/ Разказа случката , разсмя комисия и гости и защитата приключи. За дисертацията съм отделил много малко време, дори полагаещия ми се отпуск не ползвах целия. Вероятно два месеца.
Проблем ми бяха изпитите и минимума, защото довършвахме кооперацията, ходех на работа, гонех НИС , защото ми трябваха пари
Ти не би ли защитил с лекота проект който работиш
Дано си разбрал


getmans1 написа:
ДИСЕРТАЦИЯТА, ЧЕ ДЕСЕРТАЦИЯТА, ми няма лошо бре братя, СМЕШНО ИМА - твва е.

- ПЪРВИ ПЪТ ... Исках жилище, младите да се отделим и секретаря рече ДИСЕРТАЦИЯ

- ВТОРИ ПЪТ ... Поляците ми надстроиха къщата и секретаря ме наказа с, ДИСЕРТАЦИЯ

- ТРЕТИ ПЪТ ... за кооперацията да вземем по-голяма жил. площ - нада ДИСЕРТАЦИЯ

- N - ти ПЪТ ... вече ги забравих дрън-дрън - ДИСЕРТАЦИЯ

ДАГОЙБА, ПЪРВРА ТЕЛЕГРАМА от Дедо Боже, ЗАПОЧВАШ ДЕ СИ ЗАБРАВЯШ ЛЪЖИТЕ

цитирай
23. blackpredator - виж как знае Гочо бентонита
22.10.2021 21:24
нали е хранителна добавка

лъжеца Гетю не го днае
се едно да си учил за фелдшер,
па да не знаеш за какво служи ваксината
цитирай
24. starforlife - ~ 22. vencivaleri1951
22.10.2021 22:06
Дори няма да те питам дали от 21:10 та до преди малко, ЕДИН ЧАС, писа този коментар.
Няма дори да питам, защо за половин час беше излъчил до ""
vencivaleri1951 написа:
Дано си разбрал
Абе той Радо те е разбрал повече от добре - не си мисли, че не е.
(Проумей, че подценяваш хората около теб, а в 99% от случаите те са поне 5 пъти по-умни от теб.)

vencivaleri1951 написа:
Точно толкова безсмислени ми се виждат въпросите на гуруто ти. Колко време писа, написа и т н дисертацията.
Абе смислени-безсмислени, що не вземе да им отговориш ама така КРАТКО и КОНКРЕТНО.
Ами не, не съм те питал колко време писа дисертацията,
А КОГА Я ЗАПОЧНА И КОГА Я ЗАЩИТИ!
Толкова ли е трудно да кажеш например: "Започнах я някъде през пролетта на 1979-та и я защитих в края на лятото.
Примерно.

За кооперацията и съответно мезонета ти там: "Започнахме реалния строеж (или пък, ако щеш от ниво преддокументи започни) през лятото на 1980-та и "сложихме керемидите" малко преди зимата на 1982-ра."
Отново примерно.

ХЕЙ ТАКА МНОГО ЛИ ТИ Е ТРУДНО ДА НИ НАЛЪЖЕШ?
М?
Защото на общи приказки си цар.
Ама не се усещаш, че когато ЛЪЖЕШ или КРИВИШ ИСТИНАТА - хората наоколо не пасят трева и винаги те хващат.
Казах ти да помолиш съпругата ти да ти поясни за ПРОЕКЦИЯТА в Психологията.
И като казах "съпругата"... И понеже духовито я намесваш...
Та да ти обърна внимание, че точните дати дори за започване и край на дисертацията (особено датата на защитата й)...
Както и за започване и особено край на строежа на кооперацията...
Са дати, които ще помниш почти толкова добре, колкото кога си се залюбил със съпругата ти, кога си й предложил и кога е била сватбата ви.
Все пак не те питам кога за първи път опита да ашладистваш, за да разбереш, че не те бива.
Питам те за сериозни и значими неща (дати или поне приблизителни такива), които се помнят, а не те питам кога за първи път получи нощна полюция.
И тези дати (или поне приблизителни такива) ти би следвало да ги помниш.
Особено когато така цветущо ни разказваш СВС с подробности, които не корелират с това, че не помниш преди 5 дни какво си бръщолевил, а се опитваш да ни вмениш, че помниш неща (в подробности) от преди 50 години.
цитирай
25. getmans1 - ДО - 22. vencivaleri1951 - Гетьо бъркаш ме със себе си 21:09А
22.10.2021 22:07
АЗ САМО ТИ ПРИПОМНЯМ КАКВО СИ КАЗВАЛ ПО ВЪПРОСА ... Всичко останало си е твой проблем
цитирай
26. getmans1 - нали е хранителна добавка л...
22.10.2021 22:50
blackpredator написа:
нали е хранителна добавка

лъжеца Гетю не го днае
се едно да си учил за фелдшер,
па да не знаеш за какво служи ваксината


... Жоро може да е погледнал в Гугъл, не е срамно ... друго е срамно

... А ТИ БАЧОВОТО, НЕ СТАВАШ ЗА ДЪЛЪГ ПЪТ т.е. не ставаш за разговор ... Моето познонство с БЕНТОНИТА Е НАИСТИНА ОТ ТЕХНИКУМА и много добре знам за каквИ цели се ползва
... ПОСЛЕ ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ СЪМ РАБОТИЛ С НЕГО ... ТУК В РУСЕ - че и за цяр съм го ползвал, нашенският бентонит се добива и произвежда в Родопите - Кържали, в него район и други минерали бол, от зеолита хората пари правят...

Само ще ти кажа, че в бентонита има химични елементи които с т.н. присадни /добвки/ се влагат при производството на смазочните масла - ЕТО, ЧЕ ТИ ПОДСКАЗАХ ЕДНО ОТ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА /хахахахах/ НА ГЛЕСТИЯТ РАЗТВОР ...
цитирай
27. vencivaleri1951 - Защо да ти давам отговарям подробно, като питаш глупости
23.10.2021 01:11
Аз не съм бил свободен аспирант, нямаше да ми свърши работа. Обичайният срок на една аспирантура е три години. Обикновено до година и половина са занятия изпити минимум и избор на тема и науч ръководител. Останалото е за дисертация и защита При мен първата част бе по дълга, защото работех, втората много кратка защото имах почти готов материал. Написал съм заглавието , можеш да потърсиш в архивите на ВАК.
Адресът съм ти го давал. Още един път ще го дам
Никола Кофарджиев/така е в нотариалния акт/, сега люлин14 ап 17/ул Люлин, не квартал Защо 17 -5 ти и 6ти етаж. Можеш наистина да говориш на живо с холандски граждани:) Както ти обещах скоро ще ти покажа и тризонета, на" нефелния " програмист от който трябвало да ме е срам-със сауната с джакузито и почти надвесен над Южния парк-230м2 разгъната площ. Изпростяхме всички около теб!

quote=starforlife]Дори няма да те питам дали от 21:10 та до преди малко, ЕДИН ЧАС, писа този коментар.
Няма дори да питам, защо за половин час беше излъчил до ""
vencivaleri1951 написа:
Дано си разбрал
Абе той Радо те е разбрал повече от добре - не си мисли, че не е.
(Проумей, че подценяваш хората около теб, а в 99% от случаите те са поне 5 пъти по-умни от теб.)

vencivaleri1951 написа:
Точно толкова безсмислени ми се виждат въпросите на гуруто ти. Колко време писа, написа и т н дисертацията.
Абе смислени-безсмислени, що не вземе да им отговориш ама така КРАТКО и КОНКРЕТНО.
Ами не, не съм те питал колко време писа дисертацията,
А КОГА Я ЗАПОЧНА И КОГА Я ЗАЩИТИ!
Толкова ли е трудно да кажеш например: "Започнах я някъде през пролетта на 1979-та и я защитих в края на лятото.
Примерно.

За кооперацията и съответно мезонета ти там: "Започнахме реалния строеж (или пък, ако щеш от ниво преддокументи започни) през лятото на 1980-та и "сложихме керемидите" малко преди зимата на 1982-ра."
Отново примерно.

ХЕЙ ТАКА МНОГО ЛИ ТИ Е ТРУДНО ДА НИ НАЛЪЖЕШ?
М?
Защото на общи приказки си цар.
Ама не се усещаш, че когато ЛЪЖЕШ или КРИВИШ ИСТИНАТА - хората наоколо не пасят трева и винаги те хващат.
Казах ти да помолиш съпругата ти да ти поясни за ПРОЕКЦИЯТА в Психологията.
И като казах "съпругата"... И понеже духовито я намесваш...
Та да ти обърна внимание, че точните дати дори за започване и край на дисертацията (особено датата на защитата й)...
Както и за започване и особено край на строежа на кооперацията...
Са дати, които ще помниш почти толкова добре, колкото кога си се залюбил със съпругата ти, кога си й предложил и кога е била сватбата ви.
Все пак не те питам кога за първи път опита да ашладистваш, за да разбереш, че не те бива.
Питам те за сериозни и значими неща (дати или поне приблизителни такива), които се помнят, а не те питам кога за първи път получи нощна полюция.
И тези дати (или поне приблизителни такива) ти би следвало да ги помниш.
Особено когато така цве
цитирай
28. vmir - Представите на бот Венцо за дисертацията
23.10.2021 02:58
са толкова примитивни, че могат да служат като христоматийни примери за опростачването на образованието и науката. Трябва да призная, че макар и тежък, неговия случай не е единствен, а той не е първия и няма да бъде последния комбинатор, корумпиращ прекрасния идеал за науката като слънце, огряващо тъмнината на невежеството. Пък и той сам си признава, че никога не е бивал изкушаван от този идеал, за да го нищя тук. Мога само да съжалявам, че практиката да се използва науката за странични придобивки подрива доверието в самата наука и подхранва превръщането й в инструмент за политическо надмощие и натиск, експлоатиращ страховете и емоциите на неизкушените от нея. А това се заплаща с човешки животи и материалната нищета на най-уязвимите. Ще си позволя само да забележа, че обичайните 10% истина (допълнени с 90% фантасмагории) на бот Венцо по отношение на дисертацията са още по-ниски.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 7310492
Постинги: 3287
Коментари: 29777
Гласове: 10693
Архив
Календар
«  Април, 2025  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930