Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2021 07:56 - СтрашнЪ работЪ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1506 Коментари: 9 Гласове:
5

Последна промяна: 23.10.2021 07:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                    .....








Гласувай:
6



1. vmir - Бах мааму, значи се разпаднал на части и даже
23.10.2021 08:27
за малко да не успее да се приземи... Писано като от Радостинка.
цитирай
2. pvdaskalov - Позабравил съм....
23.10.2021 08:30
Позабравил съм руски, Радо. Не мижах да рзбера всичко. Хубаво е този, който е вещ по избраната тема, да рзкаже в резюме каймака на проблема.
Такива неприятни случаи е имало, има и ще има. Знам най-разумното решение, ама тримилионерите няма да се навият. Да се поощряват смесените бракове с по един чек от по един милион. Тогава няма да има вражда между държавите, а скандалите ще се ограничат в семейна среда. А може и да няма семейни скандали, ако единият откаже да научи езика на другия... Аз, например, искам филипинка на половината на моите годиники. Като огладнея, ще си посоча устата, ще измляскам няколко пъти, ще я погледна многообещаващо и тя ще ми сипе чорбица в порцелановата паница. И без това словесното общуване е на залез. Всеки чука по някаква клавиатура. Висшето общуване е с поглед и внушение.
Та, Радо, ще имаш от мен награда, ако успееш с 2-3 изречения да обобщиш какво е станало във въздуха.
Поздрави от Пиер, който май няма да издържи през зимата в Калофер. Як студ!Започвам да се съмнявам, че само една филипинка ще може да ме стопли.
Здраве и успех!
цитирай
3. starforlife - Значи... Този път ще коментирам по постинга.
23.10.2021 09:28
Та, значи:
На някакъв самолет се откъсва по каквато и да е причина панорамната част на кабината...
И това ОТ РУСКИТЕ ТРОЛОВЕ веднага води до твърдения, че самолетът се е разпадал.
И истина или не - естествено внушението е, че това става понеже се е опитал да догони руски самальот.
Тоест, уж по премълчаване...
С присъщото за РУСКИТЕ ТРОЛОВЕ благородство...
Опитът за внушение е, че руските льольовци имат такива оружия, че са способни да разглобяват дори противниковата техника и по "Еконт" част по част да я изпращат в Масква, за да може некои да го вдигат.
цитирай
4. starforlife - А сега не по постинга, за ЗА ЛЪЖЕЦ1951:
23.10.2021 09:32
Вчера доста настоявах ДругаряБезочливЛъжец51-ви да ми отговори на два въпроса, цитирам ги:

- Кога, Венци, започна и кога завърши строежа на въпросния апартамент?

- Кога, Венци, започна и кога завърши аспирантурата си?

А сега да видим "отговорите" му.
Започвам с този от ЕДИН ЧАСА СЛЕД ПОЛУНОЩ, при все "отговорът" му да е започнал в ЕДИН ЧАСА и ШЕСТ МИНУТИ, да е "приключил" в ЕДИН ЧАСА И ЕДИНАЙСЕТ МИНУТИ (Ако не знаеш, Неграмотнико, през 1990-1991-ва бяха редактирани някои правила в българския език и тогава примерно беше премахнато правилното да е "единаДЕСЕТ" в случая.) до ниво заглавие, а останалите 144 думи, 693 символа, са дописани до ЕДИН ЧАСА и 42 МИНУТИ.
Но да оставя това колко безумно време му костват ЛЪЖИТЕ в блога, и да се съсредоточа в/у въртенето му като шугава комуняшка овцЪ по отношение избягването на прям и семпъл, но коректен отговор.
"Отговорът" в часовете след полунощ е "Защо да ти давам отговарям подробно, като питаш глупости" и още както казах 144 думи, 693 символа за отвличане на вниманието.
...
Всъщност, няма смисъл да ви цитирам други също толкова "отговарящи" на въпросите ми "отговори" на НАГЛИЯ ЛЪЖЕЩ, който дори за учител по лъжене се опита за ми се предлага.
Той?! На мен?!
На мен, не който лъже по-добре от него, защото бих могъл, но не виждам смисъла, а който винаги без каквито и да е проверки съм виждал белите конци при лъжите му.
И той да седнел да ме учи как се лъже, а аз да съм го учел на това-онова компютърно.
Все едно някога на някого съм забранил да чете десетките ми постинги, в които съм ви учил на куп неща тук и въобще.
И все едно в настоящето, преди... половин година да речем... Не правих СПЕЦИАЛНО ЗА НЕГО постинг по отношение на това как се правят от техническа гледна точка по-добри коментари тук със спойлери и прочее.
Е... Виждате го на какво ниво (и квартал - и квартал) е Ученик51-ви - пълна каша при спойлерните му коментари.



ОК, МИЗЕРНИЛЪЖЕЦО51-ви, ВИДОИЗМЕНЯМ И ОГРАНИЧАВАМ ВЪПРОСА СИ САМО ДО ЕДИН:

ВЯРНО ЛИ Е, ЧЕ ВЪПРОСНАТА ТИ АСПИРАНТУРА И ПРИДОБИВАНЕТО НА ТИТЛАТА "ДОКТОР ПО ИКОНОМИКА" СА ПЛОД НА ВРЕМЕТО НА ДЕМОКРАЦИЯТА И СА ОСЪЩЕСТВЕНИ СЛЕД 1991-ва ГОДИНА?
цитирай
5. getmans1 - за малко да не успее да се приземи. . . ...
23.10.2021 14:02
анонимен написа:
за малко да не успее да се приземи... Писано като от Радостинка.


... Ти сякаш боб си ял, ... да, Ласса първо писа това преди няколко години ... иначе видеото прясно ... Фабриката Пригожина работи с пълна сила - даже не смогва
цитирай
6. getmans1 - Позабравил съм руски, Радо. Не м...
23.10.2021 14:04
pvdaskalov написа:
Позабравил съм руски, Радо. Не мижах да рзбера всичко. Хубаво е този, който е вещ по избраната тема, да рзкаже в резюме каймака на проблема.
Такива неприятни случаи е имало, има и ще има. Знам най-разумното решение, ама тримилионерите няма да се навият. Да се поощряват смесените бракове с по един чек от по един милион. Тогава няма да има вражда между държавите, а скандалите ще се ограничат в семейна среда. А може и да няма семейни скандали, ако единият откаже да научи езика на другия... Аз, например, искам филипинка на половината на моите годиники. Като огладнея, ще си посоча устата, ще измляскам няколко пъти, ще я погледна многообещаващо и тя ще ми сипе чорбица в порцелановата паница. И без това словесното общуване е на залез. Всеки чука по някаква клавиатура. Висшето общуване е с поглед и внушение.
Та, Радо, ще имаш от мен награда, ако успееш с 2-3 изречения да обобщиш какво е станало във въздуха.
Поздрави от Пиер, който май няма да издържи през зимата в Калофер. Як студ!Започвам да се съмнявам, че само една филипинка ще може да ме стопли.
Здраве и успех!


... здравей П И Е Р, гледам, че ЖОРО ме отменил ... ФАНТАСВАГОРИИ па руски ...
цитирай
7. vencivaleri1951 - Като казвам, че си просто парче ето това имам предвид
24.10.2021 08:13
Навиваш си нещо на пръста и си го въртиш.
Мисля, че подробно отговорих, но си си махнал, или да ти махнали постинга. Преди 1991 са или след?
Ами моята цел на дисертацията е да избегна едно ограничение, което през 1991 са вече го няма.
След това съм написал и заглавието на темата и за какъв баланс може да говорим след 91ва, когато Планова комисия е мръсна дума, когато се подготвя и извършва безпрецедентно унищожение на Селското стопанство. За какви капиталовложения да се говори и пише, а още повече за баланс когато престъпни ликвидационни съвети разпродаваха напоителни системи и животни. Оставиха на самотек селскостопански сгради да се рушат и разграбват. След това аз пиша за аспирантура и за кандидатска дисертация и не докторантура и докторска. Има разлика мнгознаещ. Например до промените основната защита за кандидатския минимум за кино е Капитала. Останалите изпити са ,,гарнитура,, 84 та се нанесоха в жилището, горе долу тогава и защитата. Ти по това време си бил модел на най-известният шадраван в Бенилюкс:)

[quote=starforlife]Вчера доста настоявах ДругаряБезочливЛъжец51-ви да ми отговори на два въпроса, цитирам ги:

- Кога, Венци, започна и кога завърши строежа на въпросния апартамент?

- Кога, Венци, започна и кога завърши аспирантурата си?

А сега да видим "отговорите" му.
Започвам с този от ЕДИН ЧАСА СЛЕД ПОЛУНОЩ, при все "отговорът" му да е започнал в ЕДИН ЧАСА и ШЕСТ МИНУТИ, да е "приключил" в ЕДИН ЧАСА И ЕДИНАЙСЕТ МИНУТИ (Ако не знаеш, Неграмотнико, през 1990-1991-ва бяха редактирани някои правила в българския език и тогава примерно беше премахнато правилното да е "единаДЕСЕТ" в случая.) до ниво заглавие, а останалите 144 думи, 693 символа, са дописани до ЕДИН ЧАСА и 42 МИНУТИ.
Но да оставя това колко безумно време му костват ЛЪЖИТЕ в блога, и да се съсредоточа в/у въртенето му като шугава комуняшка овцЪ по отношение избягването на прям и семпъл, но коректен отговор.
"Отговорът" в часовете след полунощ е "Защо да ти давам отговарям подробно, като питаш глупости" и още както казах 144 думи, 693 символа за отвличане на вниманието.
...
Всъщност, няма смисъл да ви цитирам други също толкова "отговарящи" на въпросите ми "отговори" на НАГЛИЯ ЛЪЖЕЩ, който дори за учител по лъжене се опита за ми се предлага.
Той?! На мен?!
На мен, не който лъже по-добре от него, защото бих могъл, но не виждам смисъла, а който винаги без каквито и да е проверки съм виждал белите конци при лъжите му.
И той да седнел да ме учи как се лъже, а аз да съм го учел на това-онова компютърно.
Все едно някога на някого съм забранил да чете десетките ми постинги, в които съм ви учил на куп неща тук и въобще.
И все едно в настоящето, преди... половин година да речем... Не правих СПЕЦИАЛНО ЗА НЕГО постинг по отношение на това как се правят от техническа гледна точка по-добри коментари тук със спойлери и прочее.
Е... Виждате го на какво ниво (и квартал - и квартал) е Ученик51-ви - пълна каша при спойлерните му коментари.


В
ОК, МИЗЕРНИЛЪЖЕЦО51-ви, ВИДОИЗМЕНЯМ И ОГРАНИЧАВАМ ВЪПРОСА СИ САМО ДО ЕДИН:

ВЯР
цитирай
8. vencivaleri1951 - Гетьо, ти ме насочи към постинга, съответно клипа.
24.10.2021 09:00
Имал е късмет самураят, щото разхерметизиране, а тук и откачил се люк, може да доведе до леталитет и случаите са не един и два.
Питаш за гласът. Ами не е на Левитан:) Откровено не разбирам внушението ти.
Блогър на база японските медии прави някакъв клип, от който също не разбирам внушението. Впрочем и друг път съм срещал този блогър , които с бомбастика в заглавието събира посетители и печели. Лично аз го избягвам вече.
цитирай
9. getmans1 - Имал е късмет самураят, щото раз...
24.10.2021 12:42
... ИСТИНАТА Е, ЧЕ ТЕ ВЪРНАХ ДА поразсъждаваш малко върху факти очевадни на уви ...

vencivaleri1951 написа:
Имал е късмет самураят, щото разхерметизиране, а тук и откачил се люк, може да доведе до леталитет и случаите са не един и два.
Питаш за гласът. Ами не е на Левитан:) Откровено не разбирам внушението ти.
Блогър на база японските медии прави някакъв клип, от който също не разбирам внушението. Впрочем и друг път съм срещал този блогър , които с бомбастика в заглавието събира посетители и печели. Лично аз го избягвам вече.


... Няма никакви внушения - ПРОСТО ПРОПАГАНДАТА РАБОТИ С ПЪЛНА СИЛА И СРЕДСТВА ... КЛИПОВЕТЕ КОИТО АЗ ПОКАЗВАМ А ТИ НАРИЧАШ - ПИЯНИ ТРОЛОВЕ СА ПРОСТО ПРУДУКТ НА ОФИЦИАЛНАТА ПРОПАГАНДА ... ЛИЧИ СИ ПО ОБРАБОТЕНИЯТ ДИКТОРСКИ ГЛАС И ПО ТОВА КОЕТО СЪМ ПИСАЛ В ОТГОВОРА СИ НА ВМИР - КОМ.5 ... Стара фейк-новина облечена в нови ВИДЕО-одежди
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6170410
Постинги: 2785
Коментари: 26721
Гласове: 9710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930