Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2021 20:46 - Огън жИна ... само е за президент
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 6288 Коментари: 38 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... РЕЖЕ, КАСТРИ, БРЪСНЕ НА СУХО И ПОДСТРИГВА ИЗ КЪСО 




Гласувай:
9



1. getmans1 - Emil Isov преди 1 ден Най-...
25.10.2021 20:49
Emil Isov
преди 1 ден

Най-после някой да им го каже на право в очите и то в ефира БРАВО Луна 🌙. Направи им го лунно затъмнение
цитирай
2. dobrodan - Те си знаят какво-що,
25.10.2021 21:05
ама им става много ляво да им го каже в очите фолкпевица :):):):):).
Браво и от мен!
цитирай
3. starforlife - Ха ха ха ха
25.10.2021 21:14
Да, Радо, "направи им го лунно затъмнение", но не с друго, а защото им го завря отзад.

Знаете ли къде се намира "Океанът на Мълчанието"?
Не?!
Ами ето сега ще научите от "Тъпото Гоче" с Марианско-падинската обща култура.
Намира се на Луната.
Е... Луна (с ударение на "у") им го свали на Земята на "бившите" комуняги.
Абсолютно съм съгласен и "за" макар и много-много късно вече, все пак да се приеме Закон за лустрацията и абсолютно всеки свързан с висшите етажи на властта по времето на соца и особено агентите на ДС, да бъдат не само изхвърлени завинаги от достъп до каквито и да са съществени и значими постове в България, а свързаните с най-значими престъпления от каквото и да е естество от времето на соца, да бъдат съдени на базата на също нов приет Закон, който да премахва каквито и да са срокове на давност каквито към момента съществуват по отношение на някои типове престъпления.
Преобладаващата част от икономическите например.

ПС: Радо, даваш ми идея за утрешния ми постинг.
Защото колкото и понякога да ми е трудно - винаги ще правя и невъзможното да демонстрирам присъствие тук, за да не вдигам крак от врата на идиот-комунягите, които трябва постоянно да се ритат и настъпват педя под ЛАЙНАТА. Там, където им е мястото.
цитирай
4. dobrodan - Остави другото, започвам да мисля, че е значително по-адекватна
25.10.2021 21:25
от настоящия президент.
"Доложете, Кацаров!" :):):):):):):)
Толкова си може човекът.
Срещал съм тук-там сегиз-тогиз отвреме-навреме и читав военен.....
цитирай
5. starforlife - ~ 4. dobrodan
25.10.2021 21:30
Краси, нали според нЕкои съм с просташко "ниво и квартал", та да ти рекна:
Познавам лично не една и две фолк-певици.
С някои дори сме много-много добри Приятели.
Градската ми Соня Немска примерно - познаваме се от над 25 години и дори по онова далечно време именно тя ме е учила да свиря на йоника.
И мога да ти кажа, че 90% от фолк певиците не само са по-адекватни от повечето български полиКлици, а и доста по-умни и дори образовани.

Хайде поздрав с лично на мен най-харесващото ми нейно (едно от най-старите) парче:
https://www.youtube.com/watch?v=s-YjT7yNDrg
И колко хора ще знаят, че Соня не стана голяма звезда не, защото нямаше качества (99% от песните си ги пишеше сама тя, включително и с композиране на музиката), а понеже не издържа да бъде постоянно крадена от такива, за каквито говори Луна.
цитирай
6. notfun - 6 ++++++ г жа Луна Йорданова ме..изненада много приятно,признавам...
25.10.2021 21:34
dobrodan написа:
от настоящия президент.
"Доложете, Кацаров!" :):):):):):):)
Толкова си може човекът.
Срещал съм тук-там сегиз-тогиз отвреме-навреме и читав военен.....

цитирай
7. getmans1 - ама им става много ляво да им го каже в ...
25.10.2021 21:41
dobrodan написа:
ама им става много ляво да им го каже в очите фолкпевица :):):):):).
Браво и от мен!


... Ама и тия телевизии измислят едни теми ... верно, че К-19 е криза но все пак е проблем в цял свят ... друго щеше да е ВЕРА-СУ и пожарищата, че и това чудо ни сполетя, половин село да изгори...
цитирай
8. getmans1 - Да, Радо, "направи им го лунно ...
25.10.2021 22:18
starforlife написа:
Да, Радо, "направи им го лунно затъмнение", но не с друго, а защото им го завря отзад.

Знаете ли къде се намира "Океанът на Мълчанието"?
Не?!
Ами ето сега ще научите от "Тъпото Гоче" с Марианско-падинската обща култура.
Намира се на Луната.
Е... Луна (с ударение на "у") им го свали на Земята на "бившите" комуняги.
Абсолютно съм съгласен и "за" макар и много-много късно вече, все пак да се приеме Закон за лустрацията и абсолютно всеки свързан с висшите етажи на властта по времето на соца и особено агентите на ДС, да бъдат не само изхвърлени завинаги от достъп до каквито и да са съществени и значими постове в България, а свързаните с най-значими престъпления от каквото и да е естество от времето на соца, да бъдат съдени на базата на също нов приет Закон, който да премахва каквито и да са срокове на давност каквито към момента съществуват по отношение на някои типове престъпления.
Преобладаващата част от икономическите например.

ПС: Радо, даваш ми идея за утрешния ми постинг.
Защото колкото и понякога да ми е трудно - винаги ще правя и невъзможното да демонстрирам присъствие тук, за да не вдигам крак от врата на идиот-комунягите, които трябва постоянно да се ритат и настъпват педя под ЛАЙНАТА. Там, където им е мястото.


... А, аз два дена отсъствах ... в разход съм и сега на топличко реших да прегледам туй-онуй от новиките, че попаднах на тоя „бисер„ ...
Иначе в така „омразният„ им ФАКТОР регулярно пускат списъци от работата на Комисията по Досиетата„ - какво то и да приказват другарите с нива и квартали за приватизацията в болшинството от приватизираните фирми точно ДС-кадри са последните им управници ... примери бол.
цитирай
9. getmans1 - 6 ++++++ г жа Луна Йорданова ме. . ...
25.10.2021 22:22
notfun написа:
6 ++++++ г жа Луна Йорданова ме..изненада много приятно,признавам..


... Оказва се, че извън „нива и кварталите„ хората ядат доматите и нарязани на салата
цитирай
10. vencivaleri1951 - Една измислена случка
25.10.2021 23:20
Зимата след защитата ми/за статистиците 85та година януари/ бях в Боровец-в станцията на МС Мой познат от Съюза почиваше в станцията на МВР, а самият работеше във Второ главно управление. В станцията на ЦК пък зарежзаше творческите си батерии журналист от АБВ-дама с името на Велика императрица. Не само с името, но и с похотта си се "родееше" дамата. Измислям го това , защото изпорти почивката на познатия-не знаеше как да се скрие от нея, макар че му е занаят. Хвана го в мъртва хватка, да учи синът му/той бе само със сина си/ да кара ски. В интерес на истината караше ски професионално. Човекът не смееше вечер да излезе питие да изпие-преследваше го. Той бе , а и е хубав мъж, добре сложен, а тя "табуретка" Минаха години. Тази с императорското име направи кариера , /в компанията на един с модерна днес ориентация / на тема ДС и досиета и днес е член на комисията по досиетата-с персонал, секретар, персонален шофьор
И какво нещо е демокрацията, учи, развива, префасонира хората. Е то тази дама някога наивна, не разбираща какво прави...работи в дилно идеологическо списание, почива в станциите на престъпното ЦК, преследва да изчука офицер от престъпните
служби...След това идва промяната, свободата и тя, както е кавал поетът "попада на хора и става човек" Пак почива в същите станции, но напълнени с ново съдържание, пак си изкарва хляба с идеология, но с ново съдържание, пак "преследва десарите"...
И не е единствената " попаднала на хора и станала човек" Много са и винаги в първите редици.
За нея се чудя , дали метаморфозата е заради
-усет към далаверата
-фройдистко тълкувание-яростта на отблъснатата жена
-и двете
И нещо към автора и коментиралите постинга
Ако с вълшебна пръчка се случи да кажем лустрацията , какво ще се измени?
Промените ме хванаха към 37, 38 години. Ако бях постъпил в органите щях да съм десетина години стаж-майор например . Аз обаче съм на 70 години днес. Тези които са на65/пенсионната възраст за мъжете/ са били на 32-лейтинант-старши лейтинант.
Тоест тридесетгодишните днес са пенсионери. И какво следва от лустрацията-забранява им се да влизат в пенсионердките клубове, да ходят само по левия тротоар, да не пекат ракия в обществените казани...
Демонизирането на част от службите , бе да се разграби държавата. Защото всеки под 6 го упралвение си представя веднага проф Иванов, който слуша интелектуалците и не им дава да си отпечатат великите книги/къде ги тези книги???/ А той завеждаше 6 ти отдел на 6то управление-най малкия и най безинтересния отдел, защото интелектуалите сами се докладваха един друг.
6то управление бе едно от най-трудните управления
Те отговаряха за сигурността-финансова и физическа на структуроопределящи предприятия например-АЕЦ, Рафинерии, химически заводи, летища....Работеха като специалисти, ръководители -офицери под прикритие. Хора знаещи, хора грамотни, хора с умения да бранят. Нарочиха ги, осветиха ги и ги освободиха. После почна обирът. Тази дама бе оръдие/сляпо или не ,не знам/ в ръцете на тези, които прибраха имуществото на страната. За службата си получи "блажен" пост и аплодисменти от Делиормана.
Въпросът е какво получи Делиорманът-фигура от три пръста, която обича често за рисува под постингите си
цитирай
11. getmans1 - Тази дама бе оръдие/сляпо или не, не ...
26.10.2021 00:03
vencivaleri1951 написа:
Тази дама бе оръдие/сляпо или не ,не знам/ в ръцете на тези, които прибраха имуществото на страната. За службата си получи "блажен" пост и аплодисменти от Делиормана.
Въпросът е какво получи Делиорманът-фигура от три пръста, която обича често за рисува под постингите си


... Типично за твоето „ниво и квартал„ - Явно тогавашната другарка не се е „обновила„ правилно и напълно закономерно е да Е КУРВА която ти тогава я разкрачи и под МЛАДОКА - ПЕДЕРАСТ ... КАЗАХ ЛИ, ЧЕ ТОВА Е ТИПИЧНО ЗА „НИВОТО И КВАРТАЛА„ ТИ а??? .I.
/ как да не ти покаже Делиормана този знак, че ти го кориш за къке-къде по-малки „прегрешения„ например една безобидна илистративна снимка под постинг на КОРНИТО /

Иначе пак не излезе от обувките си, и сега доукраси СВС

https://getmans1.blog.bg/politika/2020/04/04/nikoga-poveche-voenen-za-prezident.1703993
цитирай
12. vencivaleri1951 - Отново ми слагаш думи в устата , които не съм писал
26.10.2021 10:03
Къде съм казал, че въросната дама е к--ва? Естроген -да, но то е по скоро плюс,
отколкото минус,поне аз мисля така. При това , тя бе свободна тогава, обектът на ухажване си го биваше отвсякъде. Въпросът , който често съм задавал е подобен на този "Как легнахте комунисти и се събудихте социалисти". Въпрос, който вероятно и ти си задавал- Е аз ще ти отговоря-с горчив привкус в устата, но и никога не осъждащ марксистката философия и идеология.
А в "украсената "/не съм украсил- напротив, съвсем пестеливо съм разказал / случка
съм оставил всеки с изводите си. Как такъв борец против службите, против комунистите работи в списание далеч по идеологизирано от Работническо дело/ Не напразно Първанов се опита да направи АБВ, разчитайки на рефлекс в електората/, дори почивката си караше в комунистическа среда, и силно бе увлечена от офицер от ДС. Тя е умен човек и кадърен журналист. Знаела е какво работи, в каква среда се движи и какъв е мъжът, по който се беше увлякла. Аз не съм осъждал работата и, тръпката, а метаморфозата и. И сякаш , като по калъп бяха и са идеолозите на т наречените десни-повечето "закалени" на идеологическия фронт преди промените.
Ето гледам в момента повторение по тв-Гърневски громи "комунистите" забравли "придворната" си поезия от преди 89та. Ето това е "курварлък", а не че си харесал някого и си искал да бъдеш с него-на повечето от нас се е случвало, и добре, че е така, защото в края на краищата тези харесвания са едни от малкото стойностни неща , които са ни се случвали. Сърцето идеология не признава-баща ми и майка ми са били от различни светове, когато са се харесали, с различни убеждения бяхме и аз и жена ми. Впрочем тя присъстваше по време на измислената случка и знаеш ли колко лесно я "свалях" на Земята, като и посочвах въпросната дама и и казвах, че са съмишленици. Ще завърша с това, че на мен никой от колегите/когато бях секретар на "Триадица"не ме е питал какво прави съпругата ми в НС на СДС, а тя напусна съвета
заради "приятелската клада" която и устроиха нейни колеги по партия, които публично си късаха парт книжки, които на стари години се венчаваха и кръстеха и които шумно питаха какво прави генерал Джуров в църква, който винаги се е черкувал, а и е бил семинарист? Същите тези хора демонизираха службите, въпреки че преди това флиртуваха и бяха готови на всичко , за да влезат в тях. Службите са опора на всяка държава. Независимо от идеологията,
те се подготвят по едни и същи учебници и службите ни преди промяната бях сред най-добрите. Днес са карикатури. Ако половината от това е истина, което обявиха за шпионажа в МО, за какви служби говорим.
Да гледаме снимки на заспал пиян премиер с пистолет до главата , за какви служби говорим?
Ще завърша с един известен пример.
Нашите разузнавачи се добират до информация, че Кадафи ще бъде атакуван в един от биваците си в пустинята. Чрез външно министерство е предупреден.
След атаката изпраща самолет с портокали на Външно министерство. в В ДС се шегуваха-дипломатите ни изядохо портокалите!?
За да хванеш такъв удар на Пентагона , имаш ли представа , какъв професонализъм трябва да притежаваш?
И след като "видяхме голия задник" на премиера български, може ли да говорим, че имаме служби за сигурност? Ето, това са примери за "разлика в нивАта", а и нИвата може да се каже
цитирай
13. starforlife - Няколко въпроса от "статистиците":
26.10.2021 11:06
~ Въпрос 1-ви, задаван за 18736 път: КОГА ЗАПОЧНА АСПИРАНТУРАТА СИ, БАЛАЛАЙ51-ВИ?
Толкова ли е трудно както ме/ни осветли, че си я завършил да приемем декември 1984-та.
А "да приемем", защото да не подведа, но ти не си казал точно. Ако си казал, то не е било когато и където те питам, а където ти падне, за да си "чист" пред съвестта си, защото ЛЪЖЦИ като теб се осланят на такава собственореабилитация.

~ Въпрос 2-ри: БИ ЛИ МИ ОПИСАЛ ХРОНОЛОГИЧНО ОБРАЗОВАТЕЛНИЯ СИ ПЪТ?
Давам как ми се ще да го направиш с пример:
- От 1958-ма до 1966-та - основно образование (не те питам къде и какво)
- От 1966-та до 1970-та - средно образование (отново не те питам къде и какво)
- От 1971-ва до 1976-та - висше образование в Питер
Тук вече те питам къде, защото ми се върти в "тъпия акъл", че и за образование във Франция си говорил.
Ако не си и е моя "грешка", то научи се да се изразяваш.
Ако ли пък има такова - цитирай го по начина поднесен ти по-горе.
- От 1981-ва до 1984-та - аспирантурата, докторантурата или каквото и там точно да се води, защото ТОВА НАЙ-МАЛКО МЕ ИНТЕРЕСУВА като наименование и прочее подобно: дали си "Доктор НА" или "Доктор ПО".


Сега по-лесните въпроси:

~ Въпрос 3-ти: ТИ НАЯСНО ЛИ СИ, ЧЕ ЕДИН ДОБЪР "БИЛА-ОХРАНИТЕЛ" КАТО МЕН, ОТКРИВА МЯСТОТО КЪДЕТО ПРЕДХОДНИЯ ПЪТ ЗАБАЛАЛАЙКВА ЗА "КУРВАТА" ТОЧНО ЗА 8-10 СЕКУНДИ?
И веднага може да съпостави приказките ти тогава и тези сега и да "отсъди", че Радо е прав като казва, че постоянно украсяваш.
Но то това скоро ще го покажа очеизвадно - засега просто ти давам шанс да се поправиш, но уви - ти все повече и повече наглееш.

~ Въпрос 4-ти: ТИ НАЯСНО ЛИ СИ, ЧЕ ИЗОБЩО ПРЕДСТАВА СИ НЯМАШ ОТ ТОВА С КАКВО СЕ ЗАНИМАВАТ РАЗЛИЧНИТЕ СЛУЖБИ В БЪЛГАРИЯ (а и не само) И ДА СЕ ИЗКАЗВАШ КАКВИ БИЛИ СЛУЖБИТЕ НИ ПРЕДИ И КАКВИ СЕГА, Е МЕКО КАЗАНО ПОРЕДНОТО ТВОЕ ПРОПАГАНДНО БАЛАЛАЙКАНЕ?
цитирай
14. vencivaleri1951 - Абе какво те интересува толкава?
26.10.2021 11:07


Дал съм ти година на защита, научен ръководител, тема...какво искаш повече
Проверявай, вади цитати, "позори " ме в блога. И за априлския пленум има и за новия икономически механизъм...всимко което трябваше да съдържа една тема за защита по онова време. Не съм бил борец, не съм и мислил за момент , че правя нещо друго , освен право да имам 20ина квадрата повече жилищна площ. Ако смяташ, че съм я протъкал с години се лъжеш, ако смяташ, че съм връщан се лъжеш, ако смяташ, че имам отрицателна рецензия пак се лъжеш. Срокът на аспирантурата по правило е три години , а при мен приключи, поне половин година по рано. Написал съм ти 84та защита , какво чепкаш вълна. Като питаш и аз да питам. По какъв начин се явява инвестиция жилищния ти имот в Канада, като там жилищната политика е доста специфична/второто ти го давам като Джокер , да попрочетеш и да не говориш глупости/ И както ти казах, комплексираш ме с интелектуалното си и имотно благополучие и не ми се диалогизира повече с теб. Още повече, като видях блестящата дама който ни презентира над клипа си. Тресе ме луда завист!

starforlife написа:
Въпрос 1-ви, задаван за 18736 път: КОГА ЗАПОЧНА АСПИРАНТУРАТА СИ, БАЛАЛАЙ51-ВИ?
Толкова ли е трудно както ме/ни осветли, че си я завършил да приемем (защото да не подведа, но ти не си казал точно. Ако си казал, то не е било когато и където те питам, а където ти падне, за да си "чист" пред съвестта си, защото ЛЪЖЦИ като теб се осланят на такава собственореабилитация). декември

цитирай
15. starforlife - ~ 14. vencivaleri1951
26.10.2021 11:11
Хайде пак:
АЗ НЕ ТИ ИСКАМ БЛЯ-БЛЯКАНИЯТА ТИ ЗА, ЦИТИРАМ: "година на защита, научен ръководител, тема".
ПИТАМ ТЕ КОЯ ГОДИНА ЗАПОЧНА ВЪПРОСНАТА АСПИРАНТУРА?
Мнооого е сложно да отговориш ПРЯМО и ОТВЕСНО, а трябва да океанословиш ли океанословиш БАЛАСТ, който просто не ме интересува.

ААААААААААААААА, ...И...З...В...И...Н...Я...В...А...Й...
А ти се извинявам, понеже, цитирам те:
vencivaleri1951 написа:
...
Срокът на аспирантурата по правило е три години , а при мен приключи, поне половин година по рано. Написал съм ти 84та защита , какво чепкаш вълна.
...

ТОЕСТ, ДА СИ ПРАВЯ ЛИ ИЗВОДА НА БАЗАТА НА НАПИСАНОТО ОТ ТЕБ, ЧЕ СИ ЗАПОЧНАЛ АСПИРАНТУРАТА СИ ПРЕЗ ВТОРАТА ПОЛОВИНА НА 1982-ра ИЛИ НАЧАЛОТО НА 1983-та, ЗА ДА Я ЗАВЪРШИШ ЗА ГОДИНА И ПОЛОВИНА В КРАЯ НА 1984-та?

Колкото до моя (съвместен и с друг, това удобно го пропускаш, а аз отново за 8-10 СЕКУНДИ мога да намеря и ти покажа къде, кога и най-вече КАКВО сме дискутирали по този въпрос) имот в Канада - представи си има блогър (или блогърка - ха ха ха ха), който/която е запознат/а с въпросния имот толкова много, че дори не един и два пъти и бил/а в имота.
И, ако по този въпрос би станал точно ти смешен в неговите/нейните очи, то по въпроса за, цитирам те отново:
vencivaleri1951 написа:
...
Още повече, като видях блестящата дама който ни презентира над клипа си. Тресе ме луда завист!
Ще те направя смешен и жалък в очите на ВСИЧКИ БЛОГЪРИ.
Днес, след малко, ще ги подготвя...
А още утре ще те направя смешен и жалък.
цитирай
16. getmans1 - Къде съм казал, че въросната дама е ...
26.10.2021 11:19
vencivaleri1951 написа:
Къде съм казал, че въросната дама е к--ва? Естроген -да, но то е по скоро плюс,...

... ТАКОВА Е ВНУШЕНИЕТО КОЕТО ПРАВИШ И ТО НЕ ЗА ПЪРВИ ПЪТ ... ОТДЕЛНО Хр. Христов КАКЪВ ГО ПРАВИШ, А ... СВЕТИЛ ЛИ СИ МУ...

Аз не съм осъждал работата и, тръпката, а метаморфозата и.


... ТОЧНО ВЪРХУ МОРАЛА НАБЛЯГАШ ... ДОРИ АКО ПОГЛЕДНЕМ НА „МОРАЛА„ ОТ ТВОЯ ГЛЕДНА ТОЧКА ... ТИ И ДРУГАРИТЕ ТИ ПОДЛЕЖИШ НА ПРОМЯНА И ГОРДО СЕГА ЗАЯВЯВАШ, ЧЕ СТЕ НАЙ ДЕМОКРОТИ ... ДРУГИТЕ КОИТО НЕ МИСЛЯТ КАТО ТЕБ НЯМАТ ПРАВО
... ТИ ТВОИТЕ СИ МЕТАМОРФОЗИ НЕ МОЖЕШ ДА ОБЯСНИШ, ЧУЖДИТИТЕ СИ ТРЪГНАЛ ДА СЪДИШ
... ЕДИН АВТОР ОТ ТЕЗИ ЧИИТО МАТЕРИАЛ СЪМ ПРЕДСТАВЯЛ НЕ СИ ОСТАВИЛ НЕОПЛЮТ И ОХРАЧЕН ... АЗ не харесвам Дърева колко пъти прочети от мен нещо което да засяга личноста и ... и за други такива автори, ИКОНИ за теб ...

... И ОЩЕ НЕЩО НЕМАЛОВАЖНО, ПОСТИНГА Е ЗА ТЕЗИ ДС-ри ВНЕДРЕНИ В ИКОНОМИКАТА СПЕЦИАЛНО ЗАРАДИ ПРИВАТИЗАЦИЯТА ... Ти се правиш на Мунчо за да ги оневиниш ... да можеш ревеш „СДС това, СДС онова ... ЛИЧНО ПОЗНОВОМ ТАКАВА ОСОБА - ДОСКОРО КРУПЕН БИЗНЕСМЕН
цитирай
17. vencivaleri1951 - Гетьо, вашето /на котерията ти/ самовнушение, че сте велики защото
26.10.2021 12:09
не п сте били комунисти, десари, и много други неща е и вашият основен проблем-метаморфозата ви отива към маразъм
Ами кои , ако не стапанския актив, офицерите от ДС, юристи , финансисти бяха подготвени най-добре за минаването към пазарна икономика. Откровено казано, не познавам критериите по които ДС си подбираха кадрите, но едва ли са били различни от тези в СССР, а и в западните служби .
Щото всяка година за абсолвентите в университетите в СССР изпращаха условията по които може да се кандидатства в различните академии и научни структури.
Виждал съм с очите си условията , които е видял и колегата ми тогава в два потока Путин и е решил да кандидатства за академията на КГБ
Успех 4,3 при петобална система. Владеене на поне един западен език на определено ниво. Покриване нормите на ГТО/готов за труд и отбрана/ И това бе само условието да подадеш документи. Следвали /по думите на хора / след това редица тестове, интервюта, прегледи и т н.
Тоест един офицер от КГБ по дефиниция е трябвало първоначално да бъде в добра физическа кондиция, много добра успеваемост, езикова грамотност. След това се изследва за бързина на ум и реакция, психическа устойчивост, наследственост и т н. Тоест качества и дадености, които са и в основата на един добър предприемач. Чудно ли е тогава , че много десари, правят добър бизнес и чудно ли е , че толкова офицери от службите правят стремителна политическа кариера в много страни. Чудно ли е, че голямите западни компании например чакат на опашка отличниците от университетите и пенсионерите от службите. Пиша голямите, защото само те могат да си ги позволят. Пак ще се върна към примера с портокалите. Представяш ли си какви качества трябва да има човек заел позиция от която да има достъп до тайните на Пентагона, а и да може да ги препрати навреме. Знам за друг човек, който работеше на висока позиция в Ролс Ройс-а те правеха и правят двигатели на самолети например. Ами беше/не е жив вече/ и сериозен предприемач след промените у нас. Твоят колега химик-Хазаросян например. Отличен ръководител, но ръководител по съвместителство. Основната му работа е била шпионин обаче. Трудно ли му е било според теб после да хване частен бизнес.
Да отбележим с внимание и програмистите Работил като преподавател Рашко ангелинов в австрийския филиал на Ай би ем, след това в структурата на управлението във филиала, зам министър после, създава първата корпорация SPS на пазарен принцип още по време на соца по 50 постановление. И пак всичко това по съвместителство, а основна дейност шпионин.
Ами да погледнем и Живко Железов, /споменавам го , защото Жоро "богатото" го черпел редовно , както черпел и питбула си / Директор на ЦИИТ, под негов контрол е нашата част от космическата програма на лагера. И защо на него и как се справя само. Ние тогава сме име в космоса, не само заради двамата си космонавти, а и с наша уникална апаратура, уникални храни и добавки...И всичко това по съвместителство-основно офицер от службите И стотици са такива като изброените. Най добрите взимаха и не ги превръщаха
преторианци в услуга на самозабравил се тъпагьос, а развиваха тази професия на ниво , уважавано от партньори и опоненти. Известен е случаят с генерал Бояджиев, когато при размяната е аплодиран от разкрилите го колеги. Преди това правят това и за легендарния Абел.
На Ленгли ли са по наясно с качествата и достойнството на българския разузнавач или драскачите , катерещи се по гърбовете и достойния им живот.
И за Луна. Да, провокативна и изненадваща.
Нищо чудно да прескочи /за сметка на Скакалеца/ заветния процент при който ще има право на субсидия. Добър опит !
Както бе добър опитът и да поиска ръката на Байко Борисов в Биг Брадър и с, който опит се задържа по дълго в предаването, а там хонорарите са в зависимост от продължителността на престоя ти, ако не е договорено нещо друго .
А само единици ще си зададът въпроса , защо един път Луна иска ръката на Борисов, а втори път иска да го лустрира? Е аз съм от тези единици, а и знам отговора. И в двата случая става въпрос за пари

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Къде съм казал, че въросната дама е к--ва? Естроген -да, но то е по скоро плюс,...

... ТАКОВА Е ВНУШЕНИЕТО КОЕТО ПРАВИШ И ТО НЕ ЗА ПЪРВИ ПЪТ ... ОТДЕЛНО Хр. Христов КАКЪВ ГО ПРАВИШ, А ... СВЕТИЛ ЛИ СИ МУ...

Аз не съм осъждал работата и, тръпката, а метаморфозата и.


... ТОЧНО ВЪРХУ МОРАЛА НАБЛЯГАШ ... ДОРИ АКО ПОГЛЕДНЕМ НА „МОРАЛА„ ОТ ТВОЯ ГЛЕДНА ТОЧКА ... ТИ И ДРУГАРИТЕ ТИ ПОДЛЕЖИШ НА ПРОМЯНА И ГОРДО СЕГА ЗАЯВЯВАШ, ЧЕ СТЕ НАЙ ДЕМОКРОТИ ... ДРУГИТЕ КОИТО НЕ МИСЛЯТ КАТО ТЕБ НЯМАТ ПРАВО
... ТИ ТВОИТЕ СИ МЕТАМОРФОЗИ НЕ МОЖЕШ ДА ОБЯСНИШ, ЧУЖДИТИТЕ СИ ТРЪГНАЛ ДА СЪДИШ
... ЕДИН АВТОР ОТ ТЕЗИ ЧИИТО МАТЕРИАЛ СЪМ ПРЕДСТАВЯЛ НЕ СИ ОСТАВИЛ НЕОПЛЮТ И ОХРАЧЕН ... АЗ не харесвам Дърева колко пъти прочети от мен нещо което да засяга личноста и ... и за други такива автори, ИКОНИ за теб ...

... И ОЩЕ НЕЩО НЕМАЛОВАЖНО, ПОСТИНГА Е ЗА ТЕЗИ ДС-ри ВНЕДРЕНИ В ИКОНОМИКАТА СПЕЦИАЛНО ЗАРАДИ ПРИВАТИЗАЦИЯТА ... Ти се правиш на Мунчо за да ги оневиниш ... да можеш ревеш „СДС това, СДС онова ... ЛИЧНО ПОЗНОВОМ ТАКАВА ОСОБА - ДОСКОРО КРУПЕН БИЗНЕСМЕН

цитирай
18. starforlife - Хайде в течение на повече време и тази ти идиотия да репликирам:
26.10.2021 12:10
vencivaleri1951 написа:
...
И нещо към автора и коментиралите постинга
Ако с вълшебна пръчка се случи да кажем лустрацията , какво ще се измени?
Ето ти пример, че САМОВЛЮБЕН в себе си, ти не четеш останалите, особено опонентите ти.
Защото ако ме беше прочел, щеше да си прочел фразата ми в първия ми коментар, самоцитирам се "макар и много-много късно вече".
А какво би могло да се "из"мени - ще го кажа накрая.

vencivaleri1951 написа:
Промените ме хванаха към 37, 38 години. Ако бях постъпил в органите щях да съм десетина години стаж-майор например . Аз обаче съм на 70 години днес. Тези които са на65/пенсионната възраст за мъжете/ са били на 32-лейтинант-старши лейтинант.
Тези твои бля-блякания ни най-малко не ни интересуват и определено сме милион пъти по-добре от теб по логика и математика, че да сме опрели на твоите съждения и сметки.

vencivaleri1951 написа:
Демонизирането на част от службите , бе да се разграби държавата. Защото всеки под 6 го упралвение си представя веднага проф Иванов, който слуша интелектуалците и не им дава да си отпечатат великите книги/къде ги тези книги???/ А той завеждаше 6 ти отдел на 6то управление-най малкия и най безинтересния отдел, защото интелектуалите сами се докладваха един друг.
6то управление бе едно от най-трудните управления
Те отговаряха за сигурността-финансова и физическа на структуроопределящи предприятия например-АЕЦ, Рафинерии, химически заводи, летища....Работеха като специалисти, ръководители -офицери под прикритие. Хора знаещи, хора грамотни, хора с умения да бранят. Нарочиха ги, осветиха ги и ги освободиха. После почна обирът. Тази дама бе оръдие/сляпо или не ,не знам/ в ръцете на тези, които прибраха имуществото на страната. За службата си получи "блажен" пост и аплодисменти от Делиормана.
Въпросът е какво получи Делиорманът-фигура от три пръста, която обича често за рисува под постингите си
Хора с умения НЕ ДА БРАНЯТ, А ДА ЗАТВАРЯТ В НАЦИОНАЛЕН КОНЦЛАГЕР ЦЯЛ ЕДИН НАРОД!
...С...О...Б...С...Т...В...Е...Н...И...Я...Т...

vencivaleri1951 написа:
Тоест тридесетгодишните днес са пенсионери. И какво следва от лустрацията-забранява им се да влизат в пенсионердките клубове, да ходят само по левия тротоар, да не пекат ракия в обществените казани...

КОЛКОТО И В ПРАВОТО ДА СЕ ИЗКЛЮЧВА ВЪЗМЕДСИЕТО, СЛЕДВА ИМЕННО ТОВА - ...В...Ъ...З...М...Е...З...Д...И...Е...
Да не говорим, че АЗ ЛИЧНО бих го направил така.
"КОПИРАЙКИ" точно от ВАС, КОМУНЯГИТЕ.
Осъществява се ПЪЛНО и НЕЗАВИСИМО РАЗСЛЕДВАНЕ НА ПРИВАТИЗАЦИЯТА В БЪЛГАРИЯ!
За целта се наемат ВЪНШНИ изпълнители, доказали се като АВТОРИТЕТ и НЕЗАВИСИМОСТ по отношение на такива въпроси.
Не РУСКИ...
Не АМЕРИКАНСКИ...
Нидерландски - ха ха ха ха - например.
ДОКАЗВА СЕ (НЕОСПОРИМО) приватизирано на предприятие на базата на мерзостта на въпросните ДС-МЕРЗАВЦИ, изразена във връзки и въобще това, че именно те и техни подставени лица ЗАПЛАНУВАНО ОЩЕ ПРЕДИ ДА СВАЛЯТ БАЙ ТОШО, плячкосаха баницата на българската икономика...
ВСИЧКО ТОВА СЕ КОНФИСКУВА ОТ ДЪРЖАВАТА И ИЛИ СЕ ПОВЕРЯВА В РЪЦЕТЕ НА ОТНОВО ВЪНШНИ АВТОРИТЕТИ (под "аренда" да го кажа неточно, но просто, за да се разбере смисъла)...
ИЛИ В РЪЦЕТЕ НА КОНКУРЕНЦИЯТА В ДАДЕНИЯ ИКОНОМИЧЕСКИ АРЕАЛ НА КОНФИСКУВАНОТО ПРЕДПРИЯТИЕ, ВКЛЮЧИТЕЛНО НЕГОВИТЕ РАЗРАСТВАНИЯ, КОЯТО КОНКУРЕНЦИЯ Е ДОСТИГНАЛА НИВОТО СИ НА БАЗАТА НА ПОЧТЕНИ ПРАКТИКИ!

СЪЩОТО КОНФИСКУВАНЕ СЕ ПРАВИ НА АБСОЛЮТНО ЦЯЛОТО МАТЕРИАЛНО ИМУЩЕСТВО НА ВЪПРОСНИТЕ "ПЕНСИОНЕРИ", ПРИДОБИТА СЛЕД ПРОМЕНИТЕ И НА БАЗАТА НА ТОВА, БАЛАЛАЙКО, ЧЕ ДНЕС, ПРЕЗ 2021-ва ВЪПРОСНИТЕ СА ПО НА 65-70, НО ПРЕЗ 90-те ГОДИНИ, КОГАТО ЗАПОЧНА РАЗГРАБВАНЕТО... И ПОСЛЕДВАЩИТЕ, ДОКАТО ТО "ПРИКЛЮЧИ"... БЯХА ПО НА 35-40-50 - ИДЕАЛНАТА ВЪЗРАСТ ДА ПЛЯЧКОСВАТ НА БАЗАТА НА СТРОЙНО ИЗГРАДЕНАТА СИ И ДОБРЕ СМАЗАНА МАШИНА!

ОСОБЕНО С НАТРУПАНИЯ ОПИТ СПРЯМО ...В...Ъ...Л...Ч...И...Я... ...К...А...П...И...Т...А...Л...И...З...Ъ...М... УПРАЖНЯВАН ОТ СЪЩИТЕ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦА!

ПС: Твоята "незабележима" стая 20 квадрата, МИЗЕРНИКО, ти се "отчуждава" от Държавата (няма само ВИЕ да го правите я - нека да видите какво е от ДРУГАТА СТРАНА) и примерно се отдава безвъзмездно за живеене на заслужили студенти, идващи да учат в София.
Ама се дава така (детински от мен поднасяно - ха ха ха): Съвместно ползване на обща част от жилището (коридор за достъп до стаята, както и общо ползване на WC, пък аз ще науча студента как да си прави селфита там - хаааа ха ха ха) както от теб (и жена ти), така и от студента.
Хей така - да видиш какво е някой да те ЗАДЪЛЖАВА да живееш някъде НАСИЛА.
Защото спомни си, че ако не беше дошла Промяната, аз примерно не Нидерландия нямаше да мога дори да сънувам, а в никой град не бих могъл по собствено желание да избера да живея.
ИЛИ СИ ИЗМИСЛЯМ?
Измислям ли си, че България по ВАШЕ време беше един НАЦИОНАЛЕН КОНЦЛАГЕР?
М?
цитирай
19. vencivaleri1951 - Не казвам , че нямаш имоти по света
26.10.2021 12:54
Ти си известен строителен предприемач. Впрочем какво стана със строежа, който саморъчно правеше и в който щеше да поканиш съблогерите като го довършиш. Година на започването, година на завършването моля?
Аз само ти опонирам, че канадски единичен имот, трудно може да мине за инвестиция, защото първо трудно кредит може да получи чужденец, а имотите са скъпи там. Знаем как се изчислява рентаблиността на един имот-за колко години би се изплатил от наеми
и точно в това е проблемът в Канада за инвестиция в единичен имот. Няма да получиш субсидията, а наемите са нормирани, когато става въпрос за наем на канадски гражданин. Така че можеш да имаш имот, в който да си ходиш на лов, ако е в ловни райони, да ловиш риба, но за инвестиция трудно ще се получи
Не мога да разбера напълно какво е да получиш правото да си гражданин на света, защото аз имам такова от както получих и югославки паспорт. Така че пътувай, живей където ти е кеф, но прецизирай пътеписи и преживявания. По Делиормански-" Посмали манго"

starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]...
И нещо към автора и коментиралите постинга
Ако с вълшебна пръчка се случи да кажем лустрацията , какво ще се измени?
Ето ти пример, че САМОВЛЮБЕН в себе си, ти не четеш останалите, особено опонентите ти.
Защото ако ме беше прочел, щеше да си прочел фразата ми в първия ми коментар, самоцитирам се "макар и много-много късно вече".
А какво би могло да се "из"мени - ще го кажа накрая.

vencivaleri1951 написа:
Промените ме хванаха към 37, 38 години. Ако бях постъпил в органите щях да съм десетина години стаж-майор например . Аз обаче съм на 70 години днес. Тези които са на65/пенсионната възраст за мъжете/ са били на 32-лейтинант-старши лейтинант.
Тези твои бля-блякания ни най-малко не ни интересуват и определено сме милион пъти по-добре от теб по логика и математика, че да сме опрели на твоите съждения и сметки.

vencivaleri1951 написа:
Демонизирането на част от службите , бе да се разграби държавата. Защото всеки под 6 го упралвение си представя веднага проф Иванов, който слуша интелектуалците и не им дава да си отпечатат великите книги/къде ги тези книги???/ А той завеждаше 6 ти отдел на 6то управление-най малкия и най безинтересния отдел, защото интелектуалите сами се докладваха един друг.
6то управление бе едно от най-трудните управления
Те отговаряха за сигурността-финансова и физическа на структуроопределящи предприятия например-АЕЦ, Рафинерии, химически заводи, летища....Работеха като специалисти, ръководители -офицери под прикритие. Хора знаещи, хора грамотни, хора с умения да бранят. Нарочиха ги, осветиха ги и ги освободиха. После почна обирът. Тази дама бе оръдие/сляпо или не ,не знам/ в ръцете на тези, които прибраха имуществото на страната. За службата си получи "блажен" пост и аплодисменти от Делиормана.
Въпросът е какво получи Делиорманът-фигура от три пръста, която обича често за рисува под постингите си
Хора с умения НЕ ДА БРАНЯТ, А ДА ЗАТВАРЯТ В НАЦИОНАЛЕН КОНЦЛАГЕР ЦЯЛ ЕДИН НАРОД!
...
цитирай
20. starforlife - ~ 19. vencivaleri1951
26.10.2021 13:55
Дискусиите с теб са абсолютна загуба на време, но пък са полезни за теб, защото научаваш нови и често дори полезни неща, но да те репликирам:

Ех, БАЛАЛАЙКО-БАЛАЛАЙКООО, много си зле явно и като икономист, баси.
И ти всъщност го показа със смехотворните си съждения по отношение на "Револют" и ТРЕНИРОВЪЧНОТО ми инвестиране СПЕЦИАЛНО С НЕГОВА ПОМОЩ.

А казвам, че си зле, защото САМО ГЛУПАК може да има покупката на недвижим имот за инвестиция.
Не и СЪВРЕМЕНЕН човек и особено пък икономист.
Не казвам, че не е вид инвестиция, но е от възможно най-лошите!
Особено пък, ако въображението ти стига до това да го отдаваш под наем и то по познатите ВИ схеми.
Последното понеже когато строех НЕ последната ми към момента имотна придобивка... Дори за България се явява ПРЕДпоследна... Те запознах поне като споменаване с "Airbnb", за която също (като при "Revolut" наскоро) не беше дори чувал.
А си УЖ икономист и УЖ под наем отдаваш.
Ами от април-май на 2017-та до октомври-ноември на 2018-та строих въпросния имот, за който питаш и ето - АЗ ТИ ОТГОВАРЯМ ПРЯМО И ОТВЕСНО.
И при все да НЕ СЪМ казвал, че ще събирам блогъри във въпросния имот...
НО ПЪК ТЕБ ТЕ КАНИХ ДА ПРИСЪСТВАШ, ПИЕЙКИ СИ БИРИЧКАТА ПОД СЯНКАТА И НАБЛЮДАВАЙКИ КАКВО ЛИЧНО ПРАВЯ И ДОРИ ЗА ЗАВАРЯВАНЕ ТОГАВА СЕ ГОВОРЕШЕ И ТИ ПОКАЗАХ СНИМКИ НА ИНВЕРТОРНИЯ МИ ЕЛЕКТРОЖЕН (в едно с опцията аргон който е)...
НО ТИ ЕСТЕСТВЕНО НЕ ДОЙДЕ, ЗАЩОТО КАК ЩЕ МОЖЕШ ПОСЛЕ ДА БАЛАЛАЙКАШ КАТО И НОТАРИАЛЕН АКТ ДОРИ СИ ВИДЯЛ С ОЧИТЕ СИ...
Но да - има съблогъри, които са го посещавали реално.
Не един и не двама.
НЯКОИ ДОРИ СА ИДВАЛИ, ЗА ДА МИ ПОМАГАТ ПРИ СТРОЕЖА!

ПС: В нито един мой имот, който отдавам под наем в България, не живее български гражданин, Фифи.
В нито един!
А защо трябва да ти хрумне "умната" идея, че имот в Канада се купува, за да се отдава под наем - това изобщо не мога да знам, но не ме и интересува.
Всеки с "нивата и кварталите" си.
цитирай
21. blackpredator - на мъдото имотите
26.10.2021 14:59
са част от квартала SETI
баси ненормалния катил..
цитирай
22. vmir - Бот Венцо да ви открехне,
26.10.2021 15:25
че Авакум Захов слага в малкото си джобче 10 Джеймс Бондовци и даже ги прави луди.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Наистина нямам думи
26.10.2021 15:49
Онзи ден се похвали, че взел туристическа виза, днес изкупува САЩ и Канада.
Гюлето на барон Мюнхаузен е съчма пред това на Гочето



blackpredator написа:
са част от квартала SETI
баси ненормалния катил..

цитирай
24. vencivaleri1951 - Лично аз харесвам филмите за Джеймс Бонд
26.10.2021 16:20
и въобще американското кино. Готино, ефектно направено и
Том Круз , Брат Пит и т н разказват играта на руснаците по душа, въздух и Земя.
Разликата между сценаристите от Холивуд и Гуляшки , Райнов например е в това, че книгите на вторите са и поръчкови, и имат своят прототип в известна степен и този прототип е видян в архивите на службите, както например и Георги Марков чете същите архиви за ,,На всеки километър,, Разбира се, там няма тези героика и екшън, има подлост и нелицеприятни неща и съм чувал от Слав Караславов, че този прочит довежда Марков до депресия, след това до пълно отрицание.
И това става така, защото Георги Марков е честен автор и няма нищо общо със сънчгледите с перо и микрофон. Неговата драма е не отрицанието на строя, а отричането от собственото си творчество, от собствената си биография, защото в този му период той бе най публикувания и игран автор. Тоест от всепризнат водещ драматург и писател, го докарва до един от многото критикари, които се борят за десетина минути в студиото , минути минали през строга редакция. И разочарованието се вижда от писмата до приятеля му и негов мемоарист...Убягва ми името на последния в момента

uote=анонимен]че Авакум Захов слага в малкото си джобче 10 Джеймс Бондовци и даже ги прави луди. [/quote]
цитирай
25. blackpredator - хех, Венци
26.10.2021 17:04
аз като лют фен на "Септемврийче"
за първи път се срещнах с Георги Марков
в "комикса" "Победителите на Аякс"

конюктюрата е като еволюцията..:)
се пак, "различният" от нея Георги Марков,
е в сборничето "Жените на Варшава"
и разказите там..
цитирай
26. starforlife - ~ 23. vencivaleri1951
26.10.2021 17:19
Мизернико, да те връщам ли на 8-ми и по-основно 11-ти коментар тук
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2021/10/06/otkriite-novite-gluposti-i-pede-hlyc-ii.1782684
за да се видиш как се смълчаваш когато ти покажа нещата "черно на бяло"?
М?

И по почина на това, което там ти наврях в ЛЪЖЛИВАТА сура например спрямо това, че няма как да съм говорил за оставяне на автомобил на Бившата, след като той по времето на раздялата ни още не е бил произведен, а камо ли да съм го закупил...
По почина и на това, което ти обясних за визата ми тук примерно
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2021/09/30/vie-si-izberete-kogo-govorim-za-personaji-niakoi-da-ne-se-ob.1781803
16-ти коментар, конкретно след удебеленото "А, ако задочно тук трябва да се обърна и към самия Балалай51-ви,"
Но вече "реципрочно" да те попитам:
- 1-во: Какво общо има визата ми за САЩ с мои пътувания и прочее до Канада?
М?
Искаш да кажеш, че за да може българин да посети Канада, му е нужна виза за САЩ ли?
М?
- 2-ро: На базата на това, че за имот в Канада сме говорили И при Пръцко ГОДИНИ ПРЕДИ изкарването на НОВАТА ми виза за САЩ - отново: Какво общо има визата ми за САЩ с Канада?

Да поNтвам ли и това, че визата, за която КОМПЛЕКСЕЕШ:
- 1-во: НЕ Е туристическа
и
- 2-ро: Само ИДИОТ КАТО ТЕБ може да твърди, че ЛИЧНА виза може да ти издаде компанията, в която работиш.
М?


И за N+безкрайност път, вече малко видоизменено спрямо отговора ти от днес, да те попитам:
Аспирантурата си я започнал в началото или най-късно средата на 1982-ра, за да я свършиш по-рано дори както сам каза в самия край на 1984-та, така ли?
цитирай
27. vencivaleri1951 - Съгласен съм с теб,
26.10.2021 17:25
но в Лондон никой не гледа на писателя Георги Марков, а ,, полезния идиот,,
,който може да им свърши нещо. Аз се впечатлих първоначално от ,,Портрета на моя двойник,, не, че разбрах , как влиза с бутонките в блатото на лицемерието, но звучеше доста разкрепостено за времето си. Покер, сес триъгълник и култови лафове. Още си спомням,, играеш покер като журналист, опишеш като покерджия,, нещо от сорта.
И хвърляхме картоните на чип стотинка и ни цъфваше акнето от сексуалните намеци...

quote=blackpredator]аз като лют фен на "Септемврийче"
за първи път се срещнах с Георги Марков
в "комикса" "Победителите на Аякс"

конюктюрата е като еволюцията..:)
се пак, "различният" от нея Георги Марков,
е в сборничето "Жените на Варшава"
и разказите там..[/quote]
цитирай
28. vencivaleri1951 - Жоро престани с тези тъпотии
26.10.2021 18:05
Какво искаш по точно. Аспирантурата бяха три вида, редовни, задочни и свободни
За моите нужди ми бе необходима редовна и аз се явиха, ако трябва да бъда точен бе обявен конкурс за редовна към катедрата на Карамфилов. По памет сега като се замисля беше 81 са, макар че казах 82ра, защото като гледам книжката през 82ра съм вече в НУЦИ, а записах в строителството.
Бях на половин щат, защото по идея ходех на занятия и получавах стипендия. Тоест изкарвах си хляба в науката, какъвто бе и замисъла. За какво ти е това?
-че съм писал глупости/съгласен/
-че не съм защитил- имам заповеди за назначения и с преназначения с добавка за кино и езици
- не съм бил аспирант-пак същото, дори и в УП то ми го има

Какво по точно искаш. Казах ти , че не искам да влизаш при мен и те трих. Ти започваш да ми ходиш по петите в чужди блогове. Ами писна ми от теб, почнах да изпростявам и нищо ново при теб няма. Син на милиционер, тръгнал да лустрира милиционерите!?
Връщаш ме 50години назад да си спомням за твои хрумвания. Ами Жорко, различни са спомените ни. Нямам напикавания, нямам хладилници собствени, нямам амбициите да бъда свърхчовек. Зад граница имам някаква част от имот , който все не намираме време да прехвърля, защото като отида се запиваме.
Халал да ти е Канада и хокейния отбор който притежаваш, халал да са ти САЩ заедно с Метрополитен който притежаваш, халал и картините на Рембранд да са ти на които си редиш хаповете добавки. Халал да ти е всичко! Аз се заключвам за теб, като хладилник за...роднини. Баси програмиста, борсовата акула, командира на дивизия и имотен Крез.
Свинкса случайно ти да си изваял или поръчал поне.



starforlife написа:
Мизернико, да те връщам ли на 8-ми и по-основно 11-ти коментар тук
https://starforlife/lichni-dnevnici/2021/10/06/otkriite-novite-gluposti-i-pede-hlyc-ii.1782684
за да се видиш как се смълчаваш когато ти покажа нещата "черно на бяло"?
М?

И по почина на това, което там ти наврях в ЛЪЖЛИВАТА сура например спрямо това, че няма как да съм говорил за оставяне на автомобил на Бившата, след като той по времето на раздялата ни още не е бил произведен, а камо ли да съм го закупил...
По почина и на това, което ти обясних за визата ми тук примерно
https://starforlife/lichni-dnevnici/2021/09/30/vie-si-izberete-kogo-govorim-za-personaji-niakoi-da-ne-se-ob.1781803
16-ти коментар, конкретно след удебеленото "А, ако задочно тук трябва да се обърна и към самия Балалай51-ви,"
Но вече "реципрочно" да те попитам:
- 1-во: Какво общо има визата ми за САЩ с мои пътувания и прочее до Канада?
М?
Искаш да кажеш, че за да може българин да посети Канада, му е нужна виза за САЩ ли?
М?
- 2-ро: На базата на това, че за имот в Канада сме говорили И при Пръцко ГОДИНИ ПРЕДИ изкарването на НОВАТА ми виза за САЩ - отново: Какво общо има визата ми за САЩ с Канада?

Да поNтвам ли и това, че визата, за която КОМПЛЕКСЕЕШ:
- 1-во: НЕ Е туристическа
и
- 2-ро: Само ИДИОТ КАТО ТЕБ може да твърди, че ЛИЧНА виза може да ти издаде компанията, в която работиш.
М?


И за N+безкрайност път, вече малко видоизменено спрямо отговора ти от днес, да те попитам:
Аспирантурата си я започнал в началото или най-късно средата на 1982-ра, за да я свършиш по-рано дори както сам каза в самия край на 1984-та, така ли?
цитирай
29. starforlife - ~ 28. vencivaleri1951
26.10.2021 18:21
"Бях на по" - ето до тук си в момента и аз "неколтурно" - ха ха ха ха - ще те "прекъсна" като кажа:
- Последно кой е отговорът ти - 1981-ва ли си започнал аспирантурата или 1982-та?
Защото, ако е 1981-ва, то ЛЪЖЕШ в пудренето си, че дори половин година по-рано от стандартните 3 си я завършил.
Защото 81-ва, 82-ра и завършваш през 83-та, а не в края на 84-та.
При завършване - ТИ ГО КАЗА, НЕ АЗ ДА СИ ГО ИЗСМУКВАМ КАКТО ТИ ПРАВИШ СПРЯМО КАКВО ЛИ НЕ, КАСАЕЩО МЕН - в края на 84-та... И "спестяване" на ПОНЕ половин година - ОТНОВО ТИ САМИЯТ ГО КАЗА - простата математика говори, че си започнал през 82-ра, следва 83-та и на третата година (минус половината спестена дори не присъствайки в сметките) - си завършил през 84-та.
Дотук следиш ли ми мисълта и толкова ли е трудно да отговореше още преди повече от 5-6 дни вече, в самото начало на питането ми, а не ДА ПРОДЪЛЖАВАШ КАКВИ ЛИ НЕ КАРАМФИЛИ ДА НИ РАЗМЯТАШ ПРЕД ЛИЦЕТО?
М?
- После, какво ти коства да ми опишеш образователния си път?
М?
Ето правя го аз (ще говоря по "памет", тоест - по принцип, логика, ПРИ ВСЕ, ЧЕ МОИТЕ ДИПЛОМИ ГИ ИМА СНИМАНИ И ПОКАЗВАНИ НАЗАД ВЪВ ВРЕМЕТО, но сега да не проверявам и цитирам точно от тях):
- От 1979-ма до 1986-та - основно образование, започвайки в "Сава Радулов" до 7-ми клас и 7-ми и 8-ми - в "9-ти септември"
- От 1986-та до 1990-та - средно образование в ТОЕ "Инж. Н. Белопитов"
- От 1990-та до 1993-та, "СПЕСТЯВАЙКИ" две години като ВУНДЕРКИНД - хе хе хе - първо ви'шО в Институт по машиностроене и електротехника
Следва казарма.
- От 1996-та до 2001-ва - второ ви'шО в СУ
- От 2004-ра до 2007-ма - трето ви'шО в Унгария, университетът е много завързан като име, за да го помня, още повече, че е филиал на немски такъв.

Е... Толкова ли е трудно и ти така, дори не държа на абсолютната точност, както подчертах, че и при мен заради месеците в годините може да има лееко разминаване - да направиш и ти цитирането на образователния ти път?
М?
цитирай
30. starforlife - Ха ха ха ха
26.10.2021 18:40
Само да отбележа, че в този момент довърши остатъка от коментара си.
Значи:
Към 18:05 си до "Бях на по"...
И след това, до 18:40... Цели 35 минути! дописваш 221 думи, 1034 символа.
И "утре" ПАК ЩЕ НАГЛЕЕШ, че аз тук живея, при положение, че подобен брой думи и символи на мен ми костват дори и да ги пиша и да съм поради това напълно зает с коментара не повече от 4-5 минути.

И сега поредната ти ПЕДЕРАСТИЯ:
vencivaleri1951 написа:
...
Какво по точно искаш.
...
Връщаш ме 50години назад да си спомням за твои хрумвания.
цитирай
31. vencivaleri1951 - Жоро тъпо парче си
26.10.2021 18:46
Няма стандарт. Три години ти плащат стипендия и ти броят за стаж. От защитата на минимума и определяне на темата , науч ръководител и рецензенти, ако щеш на другия ден защити. Има хора и по пет години влачат, а има и такива, които веднага след очните и изпитите защитават. И Бързах защото на половин щат/а работата цялата/и стипендия не се живее. И носа ти наполовина, и премиите. Два месеца съм отделил на дисертация и това го написах . Пак ти казвам...имаш тема, имаш име, имаш науч ръководител. Отиваш и проверяваш. В Холандия си, Кортина да отиде. Пък и аз мога да ти я покажа, но срещу снимка пред Ермитажа, или Червените фенери-старите, или новите е без значение.
Да ти кажа и аз тръгвам за Холандия. По цял ден си на компа и ти плащат луди пари, а аз само едни хемороиди мога да си докарам тук


те "прекъсна" като кажа:
- Последно кой е отговорът ти - 1981-ва ли си започнал аспирантурата или 1982-та?
Защото, ако е 1981-ва, то ЛЪЖЕШ в пудренето си, че дори половин година по-рано от стандартните 3 си я завършил.
Защото 81-ва, 82-ра и завършваш през 83-та, а не в края на 84-та.
При завършване - ТИ ГО КАЗА, НЕ АЗ ДА СИ ГО ИЗСМУКВАМ КАКТО ТИ ПРАВИШ СПРЯМО КАКВО ЛИ НЕ, КАСАЕЩО МЕН - в края на 84-та... И "спестяване" на ПОНЕ половин година - ОТНОВО ТИ САМИЯТ ГО КАЗА - простата математика говори, че си започнал през 82-ра, следва 83-та и на третата година (минус половината спестена дори не присъствайки в сметките) - си завършил през 84-та.
Дотук следиш ли ми мисълта и толкова ли е трудно да отговореше още преди повече от 5-6 дни вече, в самото начало на питането ми, а не ДА ПРОДЪЛЖАВАШ КАКВИ ЛИ НЕ КАРАМФИЛИ ДА НИ РАЗМЯТАШ ПРЕД ЛИЦЕТО?
М?
- После, какво ти коства да ми опишеш образователния си път?
М?
Ето правя го аз (ще говоря по "памет", тоест - по принцип, логика, ПРИ ВСЕ, ЧЕ МОИТЕ ДИПЛОМИ ГИ ИМА СНИМАНИ И ПОКАЗВАНИ НАЗАД ВЪВ ВРЕМЕТО, но сега да не проверявам и цитирам точно от тях):
- От 1979-ма до 1986-та[/quote]
цитирай
32. starforlife - ~ 31. vencivaleri1951
26.10.2021 18:49
Абе да съм тъпо парче - да съм тъпо парче - колко да съм тъпо парче?
Когато:
- Аз това, което ПРИМЕРНО съм го учил - го владея ПЕРФЕКТНО и не само трудовият ми, а и образователният ми път го е доказал.
И с второто не визирам изкарването ми на първото ви'шО за 3 наместо 5 години, а това, че и от средното, а и от първото ми ви'шО дипломните ми работи са признати за рационализации и дори се произвеждаха известно време като крайни електронни изделия.
- Аз не само съм показвал дипломите си тук...
(Както впрочем и папката си с нотариалните актове на имотите ми... Както и документите по онази прословута покупка на акции в "Градус"... Както и какво ли не...)
А ти само ПРАЗНОДУМИШ!
Как ще ме обвиняваш, че не може да помниш от преди 50 години, когато сам казваш "погледнах" еди какво си?
Нямаш дипломи и в тях не е отразен периода на обучение ли?
Нямаш нещо свързано с въпросната аспирантура, докторантура или както и там да се води - ДОРИ НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА - та не можеш за направиш справка ли?
ЗАПОЧВАШ НАИСТИНА ДА МЕ СЪМНЯВАШ И ДА СЕ ЗАМИСЛЯМ ДАЛИ НАИСТИНА ДА ПРОВЕРЯ В МАСИВИТЕ НА НАЦИД ДАЛИ ВЪОБЩЕ СИ ДОКТОР ПО ИКОНОМИКА!
Което също НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА впрочем!
Просто ме интересува ПЕРИОДА, В КОЙТО СИ ПРИДОБИВАЛ ТАЗИ ТИТЛА.
Както и кога преди това се дипломира от последното си образование!
цитирай
33. vencivaleri1951 - Ама защо трябва да ти го описвам образователния си път
26.10.2021 18:50
А и не мога без да гледам. Много са годините и са без значение. Карамфилов го помня защото е оставил следа в мен и не заради това, че ми е бил ръководител.
Можеш да кажеш спокойно, че нямам и внуци, рождени дни и години, класове бъркам. Дал съм ти тема проверявай. И добре. Каква специалност имаш в СУ. Кога си се дипломирал си написал. Надявам се че името ти в блога съвпада. Ще видим какъв отличник си бил? Да не се окаже, че жена ми те е късала и за това си агресивен толкова. Пълно куко си.

starforlife написа:
"Бях на по" - ето до тук си в момента и аз "неколтурно" - ха ха ха ха - ще те "прекъсна" като кажа:
- Последно кой е отговорът ти - 1981-ва ли си започнал аспирантурата или 1982-та?
Защото, ако е 1981-ва, то ЛЪЖЕШ в пудренето си, че дори половин година по-рано от стандартните 3 си я завършил.
Защото 81-ва, 82-ра и завършваш през 83-та, а не в края на 84-та.
При завършване - ТИ ГО КАЗА, НЕ АЗ ДА СИ ГО ИЗСМУКВАМ КАКТО ТИ ПРАВИШ СПРЯМО КАКВО ЛИ НЕ, КАСАЕЩО МЕН - в края на 84-та... И "спестяване" на ПОНЕ половин година - ОТНОВО ТИ САМИЯТ ГО КАЗА - простата математика говори, че си започнал през 82-ра, следва 83-та и на третата година (минус половината спестена дори не присъствайки в сметките) - си завършил през 84-та.
Дотук следиш ли ми мисълта и толкова ли е трудно да отговореше още преди повече от 5-6 дни вече, в самото начало на питането ми, а не ДА ПРОДЪЛЖАВАШ КАКВИ ЛИ НЕ КАРАМФИЛИ ДА НИ РАЗМЯТАШ ПРЕД ЛИЦЕТО?
М?
- После, какво ти коства да ми опишеш образователния си път?
М?
Ето правя го аз (ще говоря по "памет", тоест - по принцип, логика, ПРИ ВСЕ, ЧЕ МОИТЕ ДИПЛОМИ ГИ ИМА СНИМАНИ И ПОКАЗВАНИ НАЗАД ВЪВ ВРЕМЕТО, но сега да не проверявам и цитирам точно от тях):
- От 1979-ма до 1986-та - основно образование, започвайки в "Сава Радулов" до 7-ми клас и 7-ми и 8-ми - в "9-ти септември"
- От 1986-та до 1990-та - средно образование в ТОЕ "Инж. Н. Белопитов"
- От 199-та до 1993-та, "СПЕСТЯВАЙКИ" две години като ВУНДЕРКИНД - хе хе хе - първо ви'шО в Институт по машиностроене и електротехника
Следва казарма.
- От 1999-та до 2005-та - второ ви'шО в СУ
- От 2005-та до 2007-ма - трето ви'шО в Унгария, университетът е много завързан като име, за да го помня, още повече, че е филиал на немски такъв.

Е... Толкова ли е трудно и ти така, дори не държа на абсолютната точност, както подчертах, че и при мен заради месеците в годините може да има лееко разминаване - да направиш и ти цитирането на образователния ти път?
М?

цитирай
34. starforlife - ЗАЩОТО СИ МЕРЗЪК ...Л...Ъ...Ж...Е...Ц...
26.10.2021 18:58
ЕТО ЗАТОВА.
При това ЛЪЖЕШ плоско и утре ще го покажа на всички блогъри!

ПС:
vencivaleri1951 написа:
...
Каква специалност имаш в СУ. Кога си се дипломирал си написал. Надявам се че името ти в блога съвпада. Ще видим какъв отличник си бил? Да не се окаже, че жена ми те е късала и за това си агресивен толкова. Пълно куко си.
...
Ами ето бре, БАЛАЛАЙКО - показвам ти снимките, за които говорех по-горе:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/08/20/snimkov-pytepis-do-quot-raffy-quot-v-plovdiv-i-nazad-s-priia.1563037
19-ти коментар
Прехвърлям ти частта със снимките на дипломата ми по отношение на ви'шОто, за което конкретно питаш:
Дипломата ми по Компоти!
Товааа - компиутри:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100450.jpg
В едно с Р10-ката и дистанционното на ТВ-то ми. ха ха ха

Разгръщам я:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100508.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100527.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100548.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100636.jpg

ЕТО ТАКА ПРАВЯТ НОРМАЛНИТЕ, ПРЪДЛЬО!
ИДИОТИТЕ И КОМПЛЕКСАРИТЕ ТРЪГВАТ ДА ПРОВЕРЯВАТ - НОРМАЛНИТЕ ПРОСТО ОТГОВАРЯМЕ, ПОКАЗВАМЕ, ПИТАМЕ!
Като дори поправих (и пак може да е неточно, но на базата на снимките) периода за въпросното ви'шо.
ХАЙДЕ ТИЧАЙ ДА ПРОВЕРЯВАШ И ПО ТОЗИ НАЧИН ДА ИЗВЪРШВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ...П...Р...Е...С...Т...Ъ...П...Л...Е...Н...И...Е... НЕ ЗА ДРУГО, А ЗАЩОТО ТИ МОЖЕ ДА ГО ПРАВИШ САМО ПО ТВОЯ ЛЬОЛЬОВСКИ И ФАКТОЛОГИЧНО ...П...Р...Е...С...Т...Ъ...П...Е...Н... НАЧИН!
Веднъж опитва със зет ти, помниш ли?
Ама викаш аз съм, цитирам те: "пълно куко".
ПИШЕ СЕ "кукУ", НЕГРАМОТНИКО!
цитирай
35. starforlife - Дееба този ПАЦИЕНТ51-ви, ДЕЕБА!
26.10.2021 19:30
Ама седнал на мен, който работата ми е зад компютър в 90% от времето...
И който онзи ден пуснах уж пом/у другото, а за да се обогатява общата култура на НЕпосредствените споменаването на метода "Помодоро".

НЯМА ДА ТЕ ОСТАВЯ, ...М...Е...Р...З...А...В...Е...Ц...О...
ЛУД ЩЕ ТЕ ПРАВЯ ДОКАТО ДИШАШ.
(Или аз - ха ха ха ха.)

ПС: То не, че правописът ти ЦЯЛОСТНО не е ВЪШЛИВ от какви ли не НЕГРАМОТНОСТИ, но понеже това съм ти го повтарял поне 30 пъти...
На НЕГРАМОТНИЯ ТИ КОРЕШ също...
Та да ти го кажа отново:
В края на 33-ти коментар, НЕГРАМОТНИК51-ви написа:
Да не се окаже, че жена ми те е късала и за това си агресивен толкова.

Неграмотнико, НАУЧИ НАЙ-ПОСЛЕ, че в случая е правилно да се напише "затова".
Слято.
Така се пише, когато е наречие или съюз.
Разделено се пише когато е съчетание от предлог и местоимение.
ДЕЕБА ТАЯ НЕГРАМОТНОСТ, АМА С ГОЛЕМИ ПРЕТЕНЦИИ, ДЕЕБА!
цитирай
36. vmir - 29. starforlife, Ауууууууууу
27.10.2021 00:29
starforlife написа:

- От 1979-ма до 1986-та - основно образование, започвайки в "Сава Радулов" до 7-ми клас и 7-ми и 8-ми - в "9-ти септември"


Жоро, направо не мога да се съвзема от шока, отричам се от теб! Как е възможно от пуберските си години така да се докарваш издокарваш на комунистите, пък сега да ги изоставяш???? Ми те не са искали комунизъм, но са го търпели единствено заради такива като теб, а ти сега ги изоставяш!
цитирай
37. starforlife - ~ 36. vmir
27.10.2021 00:44
Любак, преди малко приключих някои неща и понеже Благоверната вече спи, та реших да си трасирам за постинга на сутринта нещо, казано тук.
Та чета те и ти ти се "обяснявам" - ха ха ха.

Сам знаеш, че щЪ не щЪ е трябвало да уча в такива школа, на които имената са така комуняшки, баси.
То да бяха само имената на училищата, ами то знаеш, че беше на всичко.
И дори се бяха свършили поне нашите, та преобладаващата част бяха наименовани на съвеЦки... хайде да не казвам какви.
По-късно и до настоящия момент, "9-ти септември" беше преименувано на "20-ти април", но какво да се прави - аз учех по времето, когато беше "9-ти септември".
"Сава Радулов" си е "Сава Радулов", защото това училище поне (иначе други бяха "Нешо Бончев", "Марин Дринов") беше кръстено на Писателя и Просветител, панагюреца Сава Радулов.
цитирай
38. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
27.10.2021 12:36
Тези жалки, комун-кремълски мекерета говорят за истина, а не приемат Истината, казана им в ефир, в прав текст, от една жена, която има силата и смелостта да ги посочи с пръст и да им заяви за необходимостта от лустрация, за да се изчисти управлението на страната от комуннизостта, бившите ДС ченгета и тям подобна измет, която доведе и вкара България в кремълското блато, от което още не можем да излезем! Чест и почитания за Луна и изказаната Истина в ефир!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071367
Постинги: 2741
Коментари: 26491
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031