Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2021 14:13 - Маразъм, маразъм ама де мариз, де ... /разбира се, че ВИРТУАЛЕН за разлика от обидите ти/
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1516 Коментари: 17 Гласове:
4

Последна промяна: 26.10.2021 14:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                          .....
16. getmans1 написа: ... ЕДИН АВТОР, ОТ ТЕЗИ ЧИИТО МАТЕРИАЛ СЪМ ПРЕДСТАВЯЛ НЕ СИ ОСТАВИЛ НЕОПЛЮТ И ОХРАЧЕН, И НЕОДРИСКАН ... АЗ не харесвам Дърева, колко пъти прочети от мен нещо което да засяга личноста и ... а, и за други такива автори, ИКОНИ за теб ...

17. МАРАЗВАЩ1951 - Гетьо, вашето /на котерията ти/ самовнушение, че сте велики защото

12:09 не сте били комунисти, десари, и много други неща е и вашият основен проблем-метаморфозата ви отива към маразъм

                                                                            ...

мара̀зъм

 

Тълковен речник
  1. Общо падение на телесни и духовни сили поради старост или поради хроническа болест.
  2. Апатия, безразличие, морално отпадналост. 
  3. прен. Западане, пропадане.

                          ... ЗА ДВА ДЕНя, „ДВАТА ВАГОНА ИНТЕЛЕКТ„ ТРИМА МАРАЗИРА,

                                          ТО НЕ, ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КАКВО АМА ВСЕ ПАК ...

                        ОГЛЕДАЙ СЕ, ОСЛУШАЙ СЕ ПЪК И САМ СЕ ПОГЛЕДНИ ОТСТРАНИ. 




Гласувай:
5



1. getmans1 - И всичкото това, че в постинга ми се ...
26.10.2021 14:15
И всичкото това, че в постинга ми се поменават двете „ГРЕХОВНИ ДУМИЧКИ„ - ДС и ЛУСТРАЦИЯ
цитирай
2. dobrodan - Анатема, трижди анатема,
26.10.2021 14:52
задето споменаваш тия дяволски думички :):):).
Ще гориш в ада заради тях!

Като че ли сме излизали някога от червения ад......
Проблемът не е в името на обществения строй.
Не е дори и в комунизма.....
Проблемът е В КОМУНИСТИТЕ!
Защо в тази партия ръководните кадри се избираха по критерия НЕКАДЪРНОСТ ДА ПРАВИШ КАКВОТО И ДА БИЛО ДРУГО?
Това на практика по всички нива?
Освен да изпълняваш безпрекословно каквото ти наредят отгоре и задължително да крадеш ведно с отговорните другари, защото иначе ставаш опасен? За "обществото"?
цитирай
3. blackpredator - ДС и ЛУСТРАЦИЯ
26.10.2021 15:13
"Киндер" десерт за блоговите лУнатици
аутсайдери при комунизЪма,
днес мехурчета от сайдера на демокрацията

Добродане,
у ДС кратунковците бяха колкото едрата шарка
днес у блога са като обикновена грипна епидемия 500/10000
време ви е за дървена ваканция..:)


цитирай
4. vmir - Как не ви е срам да не знаете колко велики са ви управлявали по комунистическо?
26.10.2021 15:14
Да не би да се мислите за по-велики от най-великите???
цитирай
5. dobrodan - Да бе, в ДС работеха гении, даже съм се срещал лично с някои от тях :).
26.10.2021 15:24
Имената няма да ги кажем сега :).
Какви простанги познавах, малеей......
По-умните осребриха ситуацията. "Ако печеля, печеля само аз; ако загубя - губи цял народ".
Познай дали не съм го чул нейде?
цитирай
6. vencivaleri1951 - Ами безсмислие си е Гетьо
26.10.2021 15:36
Да се иска Лустрация на хора в пенсионна възраст. Какво ще им лустрира Луна- онова което биологията вече им е лустрирала.

Ако говорим за морален акт, то колективната вина е присъща на религиозните гонения и тоталитарните държави. Как я виждаш тази лустрация като законопроект, който няма как да бъде приет без промяна на конституцията, тоест с две трети мнозинство.
И ми посочи едни избори, преди които някой да не е заговорил за лустрация. Чуват се абсурди , че след като по биологически причини не се получи лустрация с някои съсловия, то дайте да лустрираме деца, внуци...
Никой не излиза с програма, с политики...едни плашат с решетки, втори с Ковид, трети с лустрация... Гледам иначе спокойният филолог да се изживява като вирусолог и психиатър.
С какво ще защитиш, че качеството на Долнодъбнишкия техникум е по добро от тези на възпитаниците на ДС и КГБ академията. Посочвам единствено известното ми твое учебно заведение. И кой обръща внимание на тези призиви за лустрация. Избирателите и на ГЕРБ и на ДПС, и н БСП, и на патриотите , /не съм сигурен за Воля/
нямаха нищо против да бъдат представлявани от бивши служители или сътрудници на ДС. Тоест болшинството от избирателите.
То е и своего рода референдум по темата.
Така, че аз си изглеждам добре отстрани. Не ми пречат ченгетата и си гласувам. На теб ти пречат и пак гласуваш. Кой как изглежда в случая?
цитирай
7. blackpredator - туй требе да е Гочето
26.10.2021 15:36
dobrodan написа:
"Ако печеля, печеля само аз; ако загубя - губи цял народ".

Нурсултан Панагюрбаев
айде по-сериозно Добродане и аз познавам близко трима
доста гръбначни, за разлика от познатата ни "софтуерна" въшка..
цитирай
8. dobrodan - Не, не позна.
26.10.2021 15:45
Въпросното лице беше "отговорник" на един средно голям окръжен град.
Отначало я караше доста добре.
Отдавна не съм го виждал.
Беше по-умен от не един и двама "отговорни другари".
Надявам се да е щастлив :), не видях нищо лошо от него.
Те така.
цитирай
9. starforlife - ~
26.10.2021 15:50
~ 6. vencivaleri1951
По същественото от това ти балалайкане, аз лично съм изказал мнението си под предходния постинг.
Но да допълня нещо и тук, не, че там не съм го казал, но пом/у редовете, а ти нямаш "нивото и квартала" да си го извадиш от там.
Всяко наказание има две зони на действие, от които едната е пряка, а другата косвена.
Пряката е да накаже реално извършилият престъпното деяние и той да си получи заслуженото, като отлично знаеш, че в областта на престъпленията с нанасяне на материални щети - наказанието включва компенсиране на пострадалия по отношение на въпросните материални щети.
Тоест, колкото и да са пенсионери въпросните, на тях могат да им се отнемат (на базата на изрични НОВИ Закони, касаещи въпросната лустрация) материални придобивки и те да бъдат по какъвто и да е начин пренасочени към Обществото като цяло.
Пък било то и да речем като направят социалния живот на "отритнатите" от Обществото деца-сираци например по-добър.
Казах примерно - не казвам, че това е конкретната насока.

Втората зона на "действие" на налаганите наказания е косвено насочена към латентните престъпници.
Всички онези, които имат предпоставките да извършат даден вид престъпление, но все още не са го направили.
И спрямо тях зоната на "действие" на наказанията се изразява в това да демонстрира на въпросните, че Законът действа и евентуално тяхно престъпление ще бъде преследвано и наказано.
Тоест, реалното наказание спрямо едни, има и превантивен, предупредителен характер спрямо други.
В това отношение, ако не знаеш, "ниво и квартале", има цял раздел от Правото - ПРАВНА ПСИХОЛОГИЯ.

Така, че - евентуалната КРАЙНО ЗАКЪСНЯЛА ЛУСТРАЦИЯ би имала поне този ефект, в/у латентните престъпници с комуняшки и ДС-арски манталитет.
Да не говорим, че аз съм по-"краен" - тоест, справедлив - и изказвам мнението си, че всичко придобито И НАСЛЕДЕНО от въпросните, би трябвало да се ОТНЕМЕ от включително и ТЕХНИТЕ НАСЛЕДНИЦИ.
Тоест, Звънци, БайБалалай56-ти може и на 65 да е и да е пенсионер вече, но една ефективна и същевременно правдива в самата си същност лустрация, би могла да бъде осъществена така, че като няма какво да вземе ВЕЧЕ от БайБалалай56-ти, да го вземе от наследниците му, АКО ТО Е ПРЕДМЕТ НА ПРЕСТЪПЛЕНИЯ В ПРОЦЕСА НА ПРИВАТИЗАЦИЯТА.
Всичко генерирано и натрупано на базата на престъпление да им отнеме, а не да са купили завод Х и да им отнеме него.
Не!
Да им отнеме и изградените на базата на започнатия чрез завод Х бизнес или придобити с парите от продажбата дори за скрап да е на завод Х каквито и да са други материални активи.
Ако ли пък парите са ги изяли, изпили и ИЗСРАЛИ - да ги "излежат".
Така, както е при всички "нормални" престъпления.


~ 7. blackpredator
Абе аз въшка...
Ти познаваш...
Ама когато си се пудрил и друг път с такива изцепки - не се съгласяваш да ме срещнеш с тях пък така да си премерим софтуерните гръбнаци, м?
Естествено, че е детинско от моя страна, но така се валидират РЕАЛНОСТИ:
Аз моята съм я валидирал по куп начини пред околните...
А ти твоята... Както и на познатите ти (от сой - ха ха ха)... Си я "валидирал" единствено на думи и то на трол, доказал, че не може да му се вярва.
'Дет вика Звънци, на когото си ХАНЪМА: "Да сме видели твоя самостоятелна снимка или такава познат твой със софтуерен гръбнак, че да ти повярваме, че не си едноок клошар с 5 зъба на фасадата и липса на пари за еднодневка "Жилет"?
М?
Защото мен може и "само" в кенеф (Кавичките са, защото на всички ви снимките сумарно са по-малко от 1/20-та от моите тук. А то всъщност само Венци е показвал 4-5 и 1-2 изклецякът икокото) да сте ме виждали, но СТЕ.
Да не говорим, поNтвам, че над 25 блогъра ме познават реално.
А теб никой няма да те види никога.
Как тогава да сме сигурни, че не си клошар, м?
Защо ТИ ДА НЕ СИ ОНЗИ от оная снимка, която приписваш на Хисарската ти фобия, м?
Ами ти си, с какво е по-невярно моето твърдение от твоето?
М?
цитирай
10. getmans1 - . . . А, С ТЕБЕ СТАВАТЕ ЧЕТИРИ. . . Сега ...
26.10.2021 15:56
... А, С ТЕБЕ СТАВАТЕ ЧЕТИРИ ... Сега пък темата не е ДС и пак си остава неудобна....


blackpredator написа:
dobrodan написа:
"Ако печеля, печеля само аз; ако загубя - губи цял народ".

Нурсултан Панагюрбаев
айде по-сериозно Добродане и аз познавам близко трима
доста гръбначни, за разлика от познатата ни "софтуерна" въшка..

цитирай
11. getmans1 - . . . ТУК СЕ ИСКА ДА НАУЧИШ ЩО Е МАРА...
26.10.2021 16:02
... ТУК СЕ ИСКА ДА НАУЧИШ ЩО Е МАРАЗЪМ ... И ДА СЕ ВИДИШ В ДАДЕНИЯТ ПРИМЕР КОЛКО ТИ ОДИ ...

vencivaleri1951 написа:
Да се иска Лустрация на хора в пенсионна възраст. Какво ще им лустрира Луна- онова което биологията вече им е лустрирала.


... С ВЪНШНОСТ УЖ МЪЖ А В СЪЩИНАТА КЛЮКАРКА И МИЗИРАБЪЛ

vencivaleri1951 написа:
Ако говорим за морален акт, ...


... ТИ И МОРАЛЕН АКТ ... ХАХАХАХА
цитирай
12. blackpredator - Гоче,
26.10.2021 16:36
ми аз живея в Ница бе, у твоя Бенелюкс ми е студено
нали съм си клошар, близо до кофите у Монте Карло
що се отнася до софтуерните ни гъбички,
определено, ама определено и да си съдереш гъза,
твоите са сърбеж на пъпчив тинейджър
тъп си бе мъдо, овър Гетю, майстора от ВАК
цитирай
13. starforlife - ~ 12. blackpredator
26.10.2021 16:40
За ВАК, мекопишковец, ще говоря утре.
Тогава ще видиш колко смешен и жалък е този, на когото си ханъма.

ПС: Мен не ме интересува къде живееш, путьонанка.
Където и да живееш - под фУнтанелата ти е вакуум, а мъжеството ти се шири на върха на топлийка и там Земята му изглежда плоска.
цитирай
14. getmans1 - ми аз живея в Ница бе, у твоя Бенелюкс ...
26.10.2021 16:48
blackpredator написа:
ми аз живея в Ница бе, у твоя Бенелюкс ми е студено
нали съм си клошар, близо до кофите у Монте Карло
що се отнася до софтуерните ни гъбички,
определено, ама определено и да си съдереш гъза,
твоите са сърбеж на пъпчив тинейджър
тъп си бе мъдо, овър Гетю, майстора от ВАК


... Брей, туй лъжата било прилепчиво, СИЧКО ЩЕЙ ОТ ЧОРБАДЖИ ЖЪЛТОПАВЕТНИКОФ, ДАГОЙБЪ....
цитирай
15. blackpredator - Гетьооо,
26.10.2021 17:16
getmans1 написа:
... Брей, туй лъжата било прилепчиво, СИЧКО ЩЕЙ ОТ ЧОРБАДЖИ ЖЪЛТОПАВЕТНИКОФ, ДАГОЙБЪ....

и вятърните мелници, и дон кУхота ала Мунча, чети с маска

ако питаш мен, ако не беше делиорманец од периферията,
штеше да пишещ за центъра и ветрените мелници..
цитирай
16. getmans1 - . . . Аз съм си добре, а кьораво и са...
26.10.2021 17:36
... Аз съм си добре, а кьораво и сакато знае къде е кухото ... а вий, вий са облизвайте на мене хич не ми дреме...

blackpredator написа:
getmans1 написа:
... Брей, туй лъжата било прилепчиво, СИЧКО ЩЕЙ ОТ ЧОРБАДЖИ ЖЪЛТОПАВЕТНИКОФ, ДАГОЙБЪ....

и вятърните мелници, и дон кУхота ала Мунча, чети с маска

ако питаш мен, ако не беше делиорманец од периферията,
штеше да пишещ за центъра и ветрените мелници..

цитирай
17. starforlife - Радо, извини ме за "флуда" под предходния ти постинг, но...
26.10.2021 19:31
... както казах там: ТОЗИ МИЗЕРНИК1951 НЯМА ДА ГО ОСТАВЯ ВЪЗДУХ ДА СИ ПОЕМЕ.
Защото от МЕРЗАВЦИ като него е на тоя хал Родината ни и скоро няма измъкване.
Мръсни комуняшки ФАШИСТИ. Пфу.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6069728
Постинги: 2741
Коментари: 26484
Гласове: 9632
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031