Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2021 08:49 - Новатори ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3208 Коментари: 42 Гласове:
2

Последна промяна: 26.11.2021 20:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                            Предлагат промяна на пола на скулптурата "Родина-мать" в Киев

 

 
image
  На уебсайта на Киевския градски съвет се появи петиция с искане да се промени полът на скулптурата "Родина-мать" в украинската столица.

"Оригиналният дизайн и съветската естетика на тази структура не отговарят на съвременните политически и идеологически изисквания на обществото", пише авторът на петицията Александър Артьомов.

В петицията се предлага скулптурата да се превърне в паметник на Архангел Михаил, "тъй като тази жена изглежда достатъчно мъжествена”.

"За тази цел трябва само да се премахнат гърдите на скулптурата, да се замени съветския герб с герба на Киев и да се поставят крила”, завършва Артьомов.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - . . . С този цитат искам само да при...
26.11.2021 09:07
... С този цитат искам само да припомня, че премахването на паметници както и преоценката на факти и събития от историята не винаги е било ... вандалщина.

„Кой знае… Ще Ви разкажа една случка. Крави тътреха впрегнати през гората по нанадолнището някакъв много голям човек. Големият човек залиташе на една или друга страна, удряше се по дърветата и кънтеше.
То не беше човек, а паметник на човек.
Трябва да обясня, че по онова време у нас се премахваха паметниците… В гъсто населените места паметниците се махаха нощем, а там, където бе по-слабо населено, хората вършеха тая работа през деня. В планината също имаше паметник в цял ръст, турен преди години с много голяма тържественост, цял събор стана тогава… Но времената се смениха, паметникът трябваше да се махне от там и да се откара в града за претопяване. Селяните го бяха вързали със синджири за шията и кравите го тътреха по склона и го караха в някаква градска работилница за претопяване… Но кравите внезапно се разбесняха, почнаха да мучат и да се бият в ярема. Селяните извикаха: Стой! Стой! Един изтича отпред да ги задържи, те едва не го стъпкаха, дръпнаха рязко паметника, той се запречи в едно дърво, добитъкът напъна с извити гърбове, нещо изпращя, главата на паметника се откъсна и кравите понесоха подире си олекотения синджир. Нещо извика: „Илимай малапай!“ и кой къде бе, там си остана… Там, дето главата на паметника се беше откъснала и тъмнееше голямата дупка на шията, излитаха сърдити оси…

Малей! Малей!„
цитирай
2. starforlife - Добро утро, Радо.
26.11.2021 09:09
На тия ненормалници, руШнЯците, им дай мечове и автомати да славят.
Увредена народопсихология, ей...

Естествено, че е нормално да се иска премахване на такъв паметник.
Само увреден в главата идиот може да харесва подобни символи.


Аз например съм твърдо "ЗА" да се премахне паметникът на съветската армия от Борисовата градина, а не да се извисява над всичко в района карабина.
цитирай
3. getmans1 - На тия ненормалници, руШнЯците, им ...
26.11.2021 09:49
starforlife написа:
На тия ненормалници, руШнЯците, им дай мечове и автомати да славят.
Увредена народопсихология, ей...

Естествено, че е нормално да се иска премахване на такъв паметник.
Само увреден в главата идиот може да харесва подобни символи.


Аз например съм твърдо "ЗА" да се премахне паметникът на съветската армия от Борисовата градина, а не да се извисява над всичко в района карабина.


... Тъжното е, че за МОЧА ще ревнат хора за които иначе няма проблем да си „чукнат„ среща ПРИ ПОПА ...
цитирай
4. get - До getmans1 - Що архангел-Михаил бре аратлик ... Кат може един от "Матушката" да си спретнат ... ?
26.11.2021 10:21
getmans1 написа:


В петицията се предлага скулптурата да се превърне в паметник на Архангел Михаил, "тъй като тази жена изглежда достатъчно мъжествена”.


както е при нас един СВЕТИ Алаксандър Невски ... или в наай-лошият случай на свети Андрей Боголюбивый ... Разорителя на духовната столица на Рус ... ама ИСТИНСКАТА - много от преди татарското "робство" :))) ?

За да няма объркване при нас русофилите ... Пояснявам? Не бъркам по отношение на княз Андрей БоголюбиВъй ... защото го чета от аФторитетен източник, Сайта на Руската православна църква ... в житието на който, Същата църква ... назова(го) с епитети а)Святой и ... б) благоверный, тоест ревнител на вярата :))) !

Хай още малко да допълня портрета на святията му Андрей ... Цитирайки още от Патриаршесткия сайт ?

"Волжская Болгария со времен походов Святослава († 972) представляла серьезную опасность для Русского государства. Святой Андрей стал продолжателем дела Святослава.
Сокрушительный удар по врагу был нанесен в 1164 году, когда русские войска сожгли и разрушили несколько болгарских крепостей. Святой Андрей брал с собой в этот поход Владимирскую икону Божией Матери и двухстороннюю икону, на которой были изображены "Спас Нерукотворенный" на одной стороне и "Поклонению Кресту" - на другой. (В настоящее время обе иконы в Государственной Третьяковской галерее.)
Великое чудо было явлено русскому войску от святых икон в день решающей победы над болгарами, 1 августа 1164 года. После разгрома болгарского войска князья (Андрей, его брат Ярослав, сын Изяслав и др.) вернулись к "пешцам" (пехоте), стоявшим под княжескими стягами у Владимирской иконы, и поклонились иконе, "хвалы и песни воздавающе ей"."
цитирай
5. getmans1 - ДО - 4. get - До getmans1 - Що архангел-Михаил бре аратлик ... Кат може един от "Матушката" да си спретнат ... ? 10:21
26.11.2021 10:56
... Ми така са си решили украинците ГЕТ, ... аз да не съм россиянин, че да им давам акъл.. Като гледам, наистина и работата им няма да е много сложна, герба да сменят и едни крила да сложат.... Да ме прости Бог ама забравих за гърдите, че те единствено напомнят за майка...

Иначе, благодаря за информацията ... още повече, че цитираш източника а не като нЕкои ... ОТ ПРЪСТИТЕ
цитирай
6. vencivaleri1951 - Ти за панагюрските колони можеш да даваш предложения и за онзи паметник с триъгълниците в Амстердам
26.11.2021 11:58
starforlife написа:
На тия ненормалници, руШнЯците, им дай мечове и автомати да славят.
Увредена народопсихология, ей...

Естествено, че е нормално да се иска премахване на такъв паметник.
Само увреден в главата идиот може да харесва подобни символи.


Аз например съм твърдо "ЗА" да се премахне паметникът на съветската армия от Борисовата градина, а не да се извисява над всичко в района карабина.

цитирай
7. vencivaleri1951 - Няма добро ненаказано!
26.11.2021 12:13
Империята ги спаси от клане, или покръстване през 17век, Съветите им направиха държава и от Малорусия се пръкна УССР със столица Харков през 1921г, щото чисто украинския град Киев е вътре чак през 34та.
И за домашно -писочи един украински град над 100000 души, който да не е построен от поляци, литовци, руснаци!?
За сведение по темата. В Украйна оставят кости над 3млн души. Част от убитите са дело на предките на тези, които днес бутат паметници и разсипаха една не лоша икономика в лунен пейзаж!
цитирай
8. starforlife - ~ 6. vencivaleri1951
26.11.2021 12:24
Виж сега, микроцефал необразован и комплексиран...
- Първо: Казва се "Панагюрски колонии", понеже касае "заселване", а не "подпори".
Схващаш ли колко си тъп?!
М?!
- Второ: Аз предложения не давам, а изказвам позицията си.
Но и предложения да давам, ти ли бе, ти ли, СМОТАНЯК, ще кажеш кой какво може и не може?!
Вече си НИКОЙ (сол-ташакът на бащаТКО ти вече не е и празен, а се е... нали... разложил!), та малко си повече от смешен да се мислиш не дори за някой, а за нещо.

Виж като каза "амстердамски паметник", та да те светна, че имам снимка пред култовия надпис "AMSTERDAM" в "центъра" със съБЛОгърка.
Но аз, Аз и само АЗ ще реша кога да публикувам тази снимка.
За да чуем ЛИЦЕМЕРНОТО ти мнение за Дамата, което 101/100 би било като за Росита Кокотанекова.
Помниш ли как се изказа за тази НЯКОЯ и то в световен мащаб някоя?
М, Лицемерни смотаняко?!
цитирай
9. starforlife - И всъщност, Идиот 51-ви, и това да ти поясня, защото явно не схващаш какво говоря:
26.11.2021 12:32
А съм го казвал не веднъж и два пъти.

Аз не съм "за" разрушаването на паметници. Дори и социалистичмески да са.
Защо да не стои ИДИОТИЯТА и КОМПЛЕКСАРЦИНАТА ви, че да показва на поколенията що за стока сте били?
Въпросът е да има определена дискретност.
Не е куул както вече казах автомат (оръжие) да се извисява над всичко в района и да се вижда (само то) над дърветата отдалеч.

Хайде сега прочети отново началото на първия ми коментар, както и думите ми в началото на този.
И проумей, че само ИДИОТИ и ЖИВОТОМРАЗЦИ могат да поставят фокуса на почти всичко в/у оръжия и прочее.
цитирай
10. getmans1 - . . . ТО ЯСНО, ЧЕ с „Панагюрските к...
26.11.2021 12:34
... ТО ЯСНО, ЧЕ с „Панагюрските колони„ се изложи ... АМА НЯМА ДА Е ЗЛЕ ДА ВЗЕМЕШ И ДА НИ ОСВЕТЛИШ ПО ВЪПРОСА С „ТРИРИЪГЪЛНИЦИТЕ В АМСТЕРДАМ„ ...

vencivaleri1951 написа:
Империята ги спаси от клане, или покръстване през 17век, Съветите им направиха държава и от Малорусия се пръкна УССР със столица Харков през 1921г, щото чисто украинския град Киев е вътре чак през 34та.
И за домашно -писочи един украински град над 100000 души, който да не е построен от поляци, литовци, руснаци!?
За сведение по темата. В Украйна оставят кости над 3млн души. Част от убитите са дело на предките на тези, които днес бутат паметници и разсипаха една не лоша икономика в лунен пейзаж!

цитирай
11. blackpredator - може и св. Георги
26.11.2021 12:58
той за разлика от св. Александър Невски,
няма нищо общо с Русия
цитирай
12. blackpredator - за триъгълниците в Амстердам не знам,
26.11.2021 13:12
панагюрското шишане написа:
Аз например съм твърдо "ЗА" да се премахне паметникът на съветската армия от Борисовата градина, а не да се извисява над всичко в района карабина.

панагюрското шишане написа:
Аз не съм "за" разрушаването на паметници. Дори и социалистичмески да са.

ама за тъпоъгълниците, дето хем са твърдо "за", хем не са "за",
Венци няма как да осветли късогледството ти Гетьо
прихиатър нада...
цитирай
13. get - До 7. vencivaleri1951 - Прав си Венци ... И аз помня доброто от времето, когато Варна беше "Сталин?
26.11.2021 13:23
vencivaleri1951 написа:

За сведение по темата. В Украйна оставят кости над 3млн души. Част от убитите са дело на предките на тези, които днес бутат паметници и разсипаха една не лоша икономика в лунен пейзаж!


ТАСС е уполномощена да разгласи!!!

"Освободителями Киева были солдаты самых разных национальностей, среди них были представители всех республик Советского Союза, а также чешские и словацкие воины-антифашисты из 1-й Чехословацкой отдельной пехотной бригады."

ЗАБЕЛЕЖКА: По време на подготовка, на "Киевската операция" ВЪЗНИКВА ОСНОВАТЕЛНИЯ ВЪПРОС: Какво ще стане с жителите на Киев, с оглед планиране на МАСИРАНА АРТ-ПОДГОТОВКА ПРЕДИ НАСТЪПЛЕНИЕТО?
- На което знаете ли - Как отговаря на военночалниците си "главният воен-плановик" Сталин ?!

То горе-долу, като с по-предишната ми закачка ... За освободителя и събирателя на Руската Земля - наречен Боголюбивый ... Който извършва агресия с/у балгарите на Волга - под лика и защитата на - Цитат: "Владимирскую икону Божией Матери"?

- Която ти и червеножопият ти подгласник "blackpredator" -ЕДВА ЛИ ЗНАЕТЕ КАК Е ПОПАДНАЛА в ръцете на Светията-княз Андрей?
- За който Руската кривославна църква издевателствайки над паметта и морала на паството си ... държи да го нарича "Бого-любещ", че и "светия" ?

Та повтарям простичките ЗА ВАС ПОЗНАВАЧИТЕ НА РУСКАТА ИСТОРИЯ - Въпросчета?

А// Какво отговаря Сталин - за неминуемите много жертви при една МАСИРАНА БОМБАРДИРОВКА НА КИЕВ ?

Б// Как и откъде(при какви обстоятелства) попада в ръцете на мордвата-княз Андрей Бого-обичащий ... Чудотворната икона на "Майката Божия"?

- Чакам отговора (ви) с любопитство! Тъй като предвиждам: Какъв ще е ... и с който ще се орезилите ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ - Като непознаващи историята и културата на ТОВА КОЕТО ТАКА СТРАСТНО ЗАЩИТАВАТЕ вие "родолюбците" :)))
цитирай
14. getmans1 - . . . Венци няма как да осветли къс...
26.11.2021 13:29
blackpredator написа:
...
Венци няма как да осветли късогледството ти Гетьо
прихиатър нада...


... ХА ХА, ТОЙ ВЕЧЕ МЕ ОСВЕТЛИ ПО СОНДЬОРСТВО - С ЧЕЛЕН РУСКИ ОПИТ ... Чакай ти, тая тема не съм я забравил... за зимните дни съм я оставил, че и тогава забавление и смях трябва
цитирай
15. getmans1 - ДО - 13. get - Прав си Венци ... И аз помня доброто от времето, когато Варна беше "Сталин?
26.11.2021 13:39
... ГЕТ, досещам се какво ще стане след толкова и най-важното, след такива въпроси ... МНОГО Е ПРОСТО ГЕТ, ще стане като онзи ден с НС и БАГРЯНОВ

... И дим, дим, дим да ги няма ... И ДВАМАТА ОСВЕТИТЕЛИ
цитирай
16. starforlife - ~ 12. blackpredator
26.11.2021 13:59
Само тъп чукундур като теб може да си мисли, че тези две мои изречения си противоречат.
Ще повторя като за крайно некачествен и супер нискотехнологичен руски реотан:
Аз съм против разрушаването на паметници, та дори и социалистически да са И В СЪЩОТО ВРЕМЕ СЪМ ТВЪРДО "ЗА" ПРЕМАХВАНЕТО НА ПАМЕТНИКА В БОРИСОВАТА ГРАДИНА!
Както и съм твърдо "за" премахването на каквито и да са други ПОДОБНИ КАТО ПОЗИЦИОНИРАНЕ!
Какъвто беше например този на Альоша над Пловдив.
Който отново поставяше в центъра ОРЪЖИЕ и по този начин СМЪРТ и този път извисяваш се не само над ЦЯЛ Пловдив, а виждащ се километри извън града дори.

Схвана ли, тъп руснЯшки цървуле?
Или да ти го поясня като за Тъпак51-ви?
цитирай
17. get - До 14. 15. getmans1 - Ам нал'се праскат за мужкарци и русо-познавачи ... ил'бъркам ?
26.11.2021 14:07
getmans1 написа:
blackpredator написа:
...
Венци няма как да осветли късогледството ти Гетьо
прихиатър нада...


... ХА ХА, ТОЙ ВЕЧЕ МЕ ОСВЕТЛИ ПО СОНДЬОРСТВО - С ЧЕЛЕН РУСКИ ОПИТ ... Чакай ти, тая тема не съм я забравил... за зимните дни съм я оставил, че и тогава забавление и смях трябва

... И дим, дим, дим да ги няма ... И ДВАМАТА ОСВЕТИТЕЛИ


Поради което съм принуден отново да цитирам ТАСС - но вече от декември 1939 година?

"Дружба народов Германии и Советского Союза, скрепленная кровью, имеет все основания быть длительной и прочной."

И за да няма място за недоразумения - да поясня какво е обяснявал товарищ Сталин, в интервюто си от 31 октомври 1939 година - пред журналиста от агенция "Гавас"?

"Не Германия напала на Францию и Англию, а Франция и Англия напали на Германию, взяв на себя ответственность за нынешнюю войну… Правящие круги Англии и Франции грубо отклонили как мирные предложения Германии, так и попытки Советского Союза добиться скорейшего окончания войны."

Божке-е КАКВИ МИРИТВОРЦИ са били СаВЕдсКИТЕ ... На "Червената армия освободителка" ... на която култовия МОЧА - ПРОДЪЛЖАВА ДА МЪРСИ въздуха на България и ВЗГЛЯДА НА НАС С ТЕБ ... проЗДите балХари !!

Последното "балхари" е цитат по таварищ Л. Брежнев прочул се с ДОКТРИНАТА ЗА "СУВЕРИНИТЕТА НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКИТЕ СТРАНИ" :))) ?!


цитирай
18. vencivaleri1951 - Гетьо, трябва ли да водя нон-стоп паразитни разговори
26.11.2021 14:07
Обаждам се от симпатия към теб, да не седиш сам с Гочето в поста-ето пак ти повлекох крак. Аз съм зает дядо и не мога цялото внимание към "ханъмата"
На коментара ти. По скоро се изложих с паметника на триъгълниците . От трагедия /на когото и да е/ , човек не трябва да търси "изгода" В концлагерите педерастите и лезбийките са ги обозначавали с триъгълник на куртките. Холандците са направили паметник на хомосексуалиста в памет на концлагеристите хомосексуалисти-единствен по рода си в света. Тоест бе неуместна заигравка с Гочето един път с познаниуята му за забележителностите в Амстердам, втори път с характера му. Тъпо беше и сега съжалявам.
За колониите няма грешка. Няма моя грешка , а на андроида. Исках да кажа на Гочето, първо да си боядиса родната къща, а после да премаха "паметници с карабини"-шмайзер в случая Щото и за Панагюрище ме излъга. Мой приятел и мой директор са от панагюрище и когато в началото не познавах още правдивостта на думите Жорови се заговорих с него , той ми каза , че е съсед на бившия ми директор, а на последният домът е историческата/възрожденската/ част на градчето. После "адашът" но гочето постна снимка с къщата на Гочето и от нея разбрах, че ме е излъгал. Та препратката днес бе към селцата-колонИИ.
И какво за сондите
Гетьо, специално за Делиормана /от мен да знаеш/ шистите са между 3 и 4 хиляди метра. Предполага се , че има газ наистина, но е мтого рисково. Не , че разбирам защо могат да се/или не/ случат поражения на околната среда, но съм чул разговор на Гъмзаков/шеф на Нефт и газ/ с хора от Газпром. Колебаеха се да ръчкат , или не.
Когато казвам , че сондата в Воркута си беше предприятие вЕрвай ми. Нама нищо общо с кобилиците в Дъбник-по скоро прилича на морските сонди-такава също съм виждал, но не в Русия, а в кралството на Жоро
цитирай
19. getmans1 - УНИКАЛЕН КОМЕНТАР, ТРЯБВА ДА СЕ ЗАЛАЗИ В ЦЕЛИЯТ СИ БЛЯСЪК - ЧУДНО Е, КАК УСПЯВАШ ДА ГИ НАВЪРЖЕШ ....
26.11.2021 14:20
... малко истина, с много лъжа и измислици-недомислици за арматура та чак да му светиш на ЧеПърдалото

vencivaleri1951 написа:
Обаждам се от симпатия към теб, да не седиш сам с Гочето в поста-ето пак ти повлекох крак. Аз съм зает дядо и не мога цялото внимание към "ханъмата"


... Е, СЕГА АЗ ОТ БЛАГОДАРНОСТ - ФЕРЕДЖЕ ДА СИ ЗАМЕТНА, А ... ХАЙДЕ МОЛЯ ТИ СЕ, ПОДОБРЕ ЗА СЕБЕ СИ СЕ ЗАМИСЛИ, ЧЕ ДОСТА ТИ СТАВАТ ИЗЛАГАЦИИТЕ ... ОНЗИ ДЕН С НАРОДНИЯ СЪД А ПО-ПРЕДИ СЛУЧАИ БОЛ

vencivaleri1951 написа:
На коментара ти. По скоро се изложих с паметника на триъгълниците . От трагедия /на когото и да е/ , човек не трябва да търси "изгода" В концлагерите педерастите и лезбийките са ги обозначавали с триъгълник на куртките. Холандците са направили паметник на хомосексуалиста в памет на концлагеристите хомосексуалисти-единствен по рода си в света. Тоест бе неуместна заигравка с Гочето един път с познаниуята му за забележителностите в Амстердам, втори път с характера му. Тъпо беше и сега съжалявам.


... И ТРЯБВА ДА ПРОДЪЛЖИШ ДА СЪЖАЛЯВАШ НО, ТОЗИ ПЪТ НЕЗНАНИЕТО СИ ... ЗАЩОТО ТОВА С ТРИЪГЪЛНИЦИТЕ СИ Е БИЛО ЦЯЛА СИСТЕМА, СПЕЦИАЛНО РАЗРАБОТЕНА ЗА КОНЦЛАГЕРИТЕ

СЕГА СЕ ПОЛУЧАВА КОНФУЗ С КРАТКАТА ТИ СПРАВКА С УИКИТО ЗА ТРИЪГЪЛНИКА - В СЛУЧАЯ РОЗОВ.

vencivaleri1951 написа:
За колониите няма грешка. Няма моя грешка , а на андроида. Исках да кажа на Гочето, първо да си боядиса родната къща, а после да премаха "паметници с карабини"-шмайзер в случая Щото и за Панагюрище ме излъга. Мой приятел и мой директор са от панагюрище и когато в началото не познавах още правдивостта на думите Жорови се заговорих с него , той ми каза , че е съсед на бившия ми директор, а на последният домът е историческата/възрожденската/ част на градчето. После "адашът" но гочето постна снимка с къщата на Гочето и от нея разбрах, че ме е излъгал. Та препратката днес бе към селцата-колонИИ.


... МЕН МАЛКО МЕ ИНТЕРИСУВА КЪЩАТА НА ЖОРО ... НО, ТИ ОПРЕДЕЛЕНО УПОТРЕБИ „КОЛОНИ„ КАТО ПАМЕТНИК НЯКАКЪВ А ТО СИ Е СЕЛО ВЪЗНИКНАЛО В ЕДНА МЕСТНОСТ ИЗПОЛЗВАНА ЗА ОТДИХ И ДЕТСКИ ЛАГЕРИ / колонии / още от началото на миналият век -

vencivaleri1951 написа:
И какво за сондите
Гетьо, специално за Делиормана /от мен да знаеш/ шистите са между 3 и 4 хиляди метра. Предполага се , че има газ наистина, но е мтого рисково. Не , че разбирам защо могат да се/или не/ случат поражения на околната среда, но съм чул разговор на Гъмзаков/шеф на Нефт и газ/ с хора от Газпром. Колебаеха се да ръчкат , или не.


... В ДЕЛИОРМАНА Е „РЪЧКАНО„ ДОСТА ГОДИНИ ПРЕДИ ТИ ДА ЧУЕШ НЕЩО СИ,
А, ТОВА КОЕТО МИ ЦИТИРАШ СЕ ОТНАСЯ ЗА ДОБРУДЖАТА ... А, ТАМ ПОД ГОЛЕМИЯТ ВОДОНОСЕН ПЛАСТ И ВЪГЛИЩА ИМА ПРЕДИ ШИСТИТЕ - И РАБОТАТА И ДОСТА СЛОЖНА


vencivaleri1951 написа:
Когато казвам , че сондата в Воркута си беше предприятие вЕрвай ми. Нама нищо общо с кобилиците в Дъбник-по скоро прилича на морските сонди-такава също съм виждал, но не в Русия, а в кралството на Жоро


... ЕТО КАК НЕ СЕ УСЕЩАШ, ЧЕ КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ПРИКАЗВАШ - ПИШЕШ ТОЛКОВА ВЕРОЯТНОСТА ДА ЗАВЪРШИШ С УНИКАЛНА ТЪПНЯ ... И В СЛУЧАЯ ТОЧНО ТОВА НАПРАВИ ... А В ОНЗИ ПОСТИНГ ДЕТО ГО ДЕАКТИВИРА СИ Е НАПРАВО - ТЪПНЯ, ДО ТЪПНЯ, ЧЕ ПАК ДО ТЪПНЯ...

„КАЧАЛКА„ - русизъм, преведи си го .... ТОВА СИ ВИДЯЛ И ТО НЕ Е СОНДА

КАТО ЗА ТЕБ И АФТОРИТЕТНОТО ТИ ФЕРЕДЖЕ МОГА ДА ГО ПРЕВЕДА КАТО - ГЕРАНИЛО
цитирай
20. vencivaleri1951 - Слушай сънчогледов жандарино
26.11.2021 14:20
В края на краищата СССР участвал ли е във ВСВ, след като я е "подпалил"
Какво ви пречи Родина мать? БЕгай да търсиш поръчители и учи устава на БКП!
Баща ми бояджията -с пагони!?
Ти копеле "врътливо" , което се "юначеше" тук, че казал еди какво си на парторга , днес се гавриш със саможертвата на стотици хиляди край Киев. И въобще територията на днешна Украйна е попила може би най-много кръв от всички региони в СССР. Също и по вина на престъпниците от УПА , които минават за национални герои, които на пиките си носеха полски и еврейски дечица, избиваха цели селища.


get написа:
getmans1 написа:
blackpredator написа:
...
Венци няма как да осветли късогледството ти Гетьо
прихиатър нада...


... ХА ХА, ТОЙ ВЕЧЕ МЕ ОСВЕТЛИ ПО СОНДЬОРСТВО - С ЧЕЛЕН РУСКИ ОПИТ ... Чакай ти, тая тема не съм я забравил... за зимните дни съм я оставил, че и тогава забавление и смях трябва

... И дим, дим, дим да ги няма ... И ДВАМАТА ОСВЕТИТЕЛИ


Поради което съм принуден отново да цитирам ТАСС - но вече от декември 1939 година?

"Дружба народов Германии и Советского Союза, скрепленная кровью, имеет все основания быть длительной и прочной."

И за да няма място за недоразумения - да поясня какво е обяснявал товарищ Сталин, в интервюто си от 31 октомври 1939 година - пред журналиста от агенция "Гавас"?

"Не Германия напала на Францию и Англию, а Франция и Англия напали на Германию, взяв на себя ответственность за нынешнюю войну… Правящие круги Англии и Франции грубо отклонили как мирные предложения Германии, так и попытки Советского Союза добиться скорейшего окончания войны."

Божке-е КАКВИ МИРИТВОРЦИ са били СаВЕдсКИТЕ ... На "Червената армия освободителка" ... на която култовия МОЧА - ПРОДЪЛЖАВА ДА МЪРСИ въздуха на България и ВЗГЛЯДА НА НАС С ТЕБ ... проЗДите балХари !!

Последното "балхари" е цитат по таварищ Л. Брежнев прочул се с ДОКТРИНАТА ЗА "СУВЕРИНИТЕТА НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКИТЕ СТРАНИ" :))) ?!



цитирай
21. starforlife - ~
26.11.2021 14:41
vencivaleri1951 написа:
Обаждам се от симпатия към теб, да не седиш сам с Гочето в поста-ето пак ти повлекох крак. Аз съм зает дядо и не мога цялото внимание към "ханъмата"
На коментара ти. По скоро се изложих с паметника на триъгълниците . От трагедия /на когото и да е/ , човек не трябва да търси "изгода" В концлагерите педерастите и лезбийките са ги обозначавали с триъгълник на куртките. Холандците са направили паметник на хомосексуалиста в памет на концлагеристите хомосексуалисти-единствен по рода си в света. Тоест бе неуместна заигравка с Гочето един път с познаниуята му за забележителностите в Амстердам, втори път с характера му. Тъпо беше и сега съжалявам.
За колониите няма грешка. Няма моя грешка , а на андроида. Исках да кажа на Гочето, първо да си боядиса родната къща, а после да премаха "паметници с карабини"-шмайзер в случая Щото и за Панагюрище ме излъга. Мой приятел и мой директор са от панагюрище и когато в началото не познавах още правдивостта на думите Жорови се заговорих с него , той ми каза , че е съсед на бившия ми директор, а на последният домът е историческата/възрожденската/ част на градчето. После "адашът" но гочето постна снимка с къщата на Гочето и от нея разбрах, че ме е излъгал. Та препратката днес бе към селцата-колонИИ.
И какво за сондите
Гетьо, специално за Делиормана /от мен да знаеш/ шистите са между 3 и 4 хиляди метра. Предполага се , че има газ наистина, но е мтого рисково. Не , че разбирам защо могат да се/или не/ случат поражения на околната среда, но съм чул разговор на Гъмзаков/шеф на Нефт и газ/ с хора от Газпром. Колебаеха се да ръчкат , или не.
Когато казвам , че сондата в Воркута си беше предприятие вЕрвай ми. Нама нищо общо с кобилиците в Дъбник-по скоро прилича на морските сонди-такава също съм виждал, но не в Русия, а в кралството на Жоро

Ето затова с право казвам, че си МИДЕРНИК И КА~УТ!
Защото:
- 1-во: Не веднъж вече сме обръщали внимание колко СТЕ ханъми именно вие.
Никога Радо не е седнал да ме защитава и то с кривене на обстоятелствата!
НИКОГА!
Напротив: Когато пресолявам манджата с епитети, не коментира и така изказва неодобрението си.
И аз това го осъзнавам!
Но това не ми пречи да ви връщам пак и пак и пак "рестото", което сте си заслужили.

- 2-ро: ЛЪЖЕЦО МИЗЕРЕН, с кои очи за мен говориш, че думите ми не тежат на мястото си, при положение, че ВСЯКА ЕДНА съм защитил с фактология или съм бил готов да защитя?
М, КА~УТЕ?
Бекярови съм казвал, че ни бяха ПОЧТИ съседи спрямо имот, ОТ КОЙТО КОМУНЯШКИТЕ КА~ПУТИ НИ ОТЧУЖДИХТЕ!
За кой ли път изкривяваш приказките ми!
Да не говорим, че при тази разлика във възрастта ни - има ли значение били ли сме или не съседи? - Нямаме И СЛАВА БОГУ допирни точки.

- 3-то: Как да боядисам къща, която НЕ Е МОЯ бе, МИЗЕРНИК?!
Колко пъти да ти кажа, че това, че go4ito твърди нещо, а ти като първи льольо му вярваш, понеже ти притъпява комплексите - не превръща твърдението в истина?!
М?
Да поNтя, при все, че пак и пак и пак ще си държиш на твоя МЪРШЛЯШКИ манталитет:
ВЪПРОСНАТА КЪЩА НЕ Е МОЯ!
Набий си го в тъпата кратуна.


ПС: И, льольо, къщата на Бекяров НЕ Е в историческата част на града!
Още повече, че ТАКАВА ИЗОБЩО НЯМА!
А е в отсечката м/у банята (новата, почти в центъра) и... Да речем родната къща на Боримечката.
На баба ми, Бог да я прости, бащинията, беше по средата и малко встрани.
Но говорим за разстояние от няма 50 м.
Бащиния, която НАСИЛСТВЕНО ни отнема "народната" ТИ власт, за да разшири централната улица на града.
С отчуждаване ни отнема. Тоест, БЕЗ... убягва ми думата... Заплащане за отнемането.
цитирай
22. vencivaleri1951 - Жорко, сопри се
26.11.2021 15:14
Не ме учи , къде е къщата на генерал Бекяров. От нея се получи къщата на професора.
А знам , че е в историческата част, защото Дечо закъса, като се оказа , че е паметник на културата/той правеше ремонт/ и аз хванах бивши колеги от пазарджишния ни филиал/СЕП Пазарджик/ та извадиха разрешение за основен ремонт, с което промениха фасадата. За това имам спомен-къщето не го и помня А в "Колониите" съм бил и съм се веселил-вероятно ти по това време си си пишкал в "пижамката"
цитирай
23. starforlife - ~ 22. vencivaleri1951
26.11.2021 15:19
Виж сега, ДървеноФилософе и ПрофесореПоВсичкология...
Вярно е, че в П-ще аз съм живял много по-малко и от половината си живот, но ти пък не ме учи по отношение на града, защото си бос като гъдулка.
Дори това не знаеш: Че Панагюрище НЯМА историческа част!
НЯМА, проумей!
Това първо.

- Второ: Само ИДИОТ може да не приема полезните неща от другите и да си мисли, че си е самодостатъчен - типична комуняшка черта.
А го казвам, защото изрично ТИ ПОДАДОХ РЪКА и ти обясних как да изключиш Т9, а не да се оправдаваш с Андроида.
Така ли беше, МИЗЕРНИКО?
Но ти си толкова тъп, че не можеш с такова елементарно нещо да се справиш и то обяснено ти, ама дори да ми опонираш и по технически въпроси, по които всички русофилистици в блога да се съберете, в едно с родата си (защото той и Пръцко е пърдял да има под ръка технологици и по-точно програмисти) - пак не ще ми стигнете Нивото.

- Трето: Тъпата ти кратуна не допуска ли, че може пък и за различни Бекяров да говорим?
М?
О, неее, не се опитвам да се отметна.
Просто като НОРМАЛЕН, РАЗУМЕН и НЕПРЕДУБЕДЕН човек си давам И тази сметка.
Виж ти сметката, че онази въпросна къща може и да не е моя... Говорим за това как би следвало да разсъждаваш спрямо go4ito, а не и това да уклоннича сега... Ти не си я правиш!
Как да не си тъп и комплексиран тогава?

И да те попитам:
Като си се праскал колко си поназнайващ и в областта на правото, би ли ми казал какво е това самоуправство?
М?
И защо се опитваш да ме вкараш в такова с това да държиш, че видиш ли нечия ЧУЖДА къща трябва да проявя самоуправството да седна да я боядисвам?
М?
цитирай
24. getmans1 - . . . А в "Колониите" съм ...
26.11.2021 15:30
vencivaleri1951 написа:
...
А в "Колониите" съм бил и съм се веселил-вероятно ти по това време си си пишкал в "пижамката"


... И КАК ТОВА ВЕСЕЛИЕ СЕ ВРЪЗВА С ТОВА ... ХМ ... ИЗЯВЛЕНИЕ;

„ vencivaleri1951 - Ти за панагюрските колони можеш да даваш предложения и за онзи паметник с триъгълниците в Амстердам„

КАКЪВ Е СМИСЪЛА ДА НАМЕСИШ ЕДНО СЕЛИЩЕ С ПАМЕТНИКА В КИЕВ И ТОЗИ В АМСТЕРДАМ, А

ПРОЧЕТИ И КОМ. 19
цитирай
25. starforlife - ПС:
26.11.2021 15:34
И на последно място, АБСОЛЮТНИ ГЛУПАКО...
(На Звънци1951 говоря, някой да не се обърка)
Да ти повторя отново въпроса, който ти зададох при първото забалалайкване за въпросната ЧУЖДА къща, която приписвате да е моя:
МОЖЕШ ЛИ ДА ЦИТИРАШ КОГА АВТОМОБИЛИТЕ НА ГУГЪЛ ОБИКАЛЯХА БЪЛГАРИЯ И ЗАСНЕМАХА ВСИЧКО НАОКОЛО ЗА ГУГЪЛ СТРИЙТ?

А даваш ли си сметка защо те питам или си толкова още по-глупав, че си мислиш да си чеша езика, а не да те правя за смях дори само с това в очите на УМНИТЕ хора?
цитирай
26. get - @ 20. vencivaleri1951 - Ваше НИЩОЖЕСТВО ли ще ме оприличава на СЛЪНЧОГЛЕД - Ъм?
26.11.2021 16:01
vencivaleri1951 написа:

Баща ми бояджията -с пагони!?
Ти копеле "врътливо" , което се "юначеше" тук, че казал еди какво си на парторга


Каква Матушка е Русията на УКРАИНЕЦА БРЕ - потурнако ментален и най-вече морален ?!?!

Каква ли ще да е тази МАТУШКА ... Коя ЗАБРАНЯВА та и МОРИ С ГЛАД И ВОЙНИ - "чедото" си Украйна?
Коя ще е тази МАТ (знаеш какво е на руски МАТ - предполагам) ... та ще ЗАБРАНЯВА на украинеца да говори на МАЙЧИН ЕЗИК - Ъм?
Що ще да е тази РУСКА МАЙКА ... щом ПОДСЛОНЯВАЙКИ ПОД ПОЛАТА СИ(разбирай присъединявайки ги територията си) за има няма сто години ОТ СТО ПРОЦЕНТА СВОБОДНИ ГИ ОБРЪЩА НА КРЕПОСТНИ ... 60%само.
Ще кажеш ама то Царската Матушка - не била, като съветската ... ама?
И при съветската такава ... продължава ГЛАДомор, ЕЗИКОВО и всяко друго културно притеснение !!

Ще ми говориш ЗА НАПОЕНАТА С КРЪВ УКРАИНСКА ЗЕМЯ ... Горе долу, като Сталиновото - пак цитирам:

"Дружба народов Германии и Советского Союза, скрепленная кровью, имеет все основания быть длительной и прочной."

И пояснявам ... Дружбата м/у Хитлеристка Германия и Сталинова Русия - Да, бе скрепена с кръв! Ама с кръвта на ПОЛЯЦИТЕ ЗАГИНАЛИ СЪПРОТИВЛЯВАЙКИ СЕ СРЕЩУ армиите на тези два изверга !!

То бива русофилство - ама вашето Е ИЗВЪН-МЯРА, не е русофилство А РАБОЛЕПИЕ !!
цитирай
27. vencivaleri1951 - Ами връзва се отвсякъде "ханъм"
26.11.2021 19:20
Много повече, от паметника с КАРАБИНАТА
Да дава мнение по местните въпроси. Кой кого прередил за водата, на казана и т н

Сега когато се появи , очаквам да каже , че баба му е водила кръжока по бридж в Панагюрище-щото съседката и генералшата е била запалена бричорка. Казват че е оставяла без заплата резидента на Гестапо у нас

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
...
А в "Колониите" съм бил и съм се веселил-вероятно ти по това време си си пишкал в "пижамката"


... И КАК ТОВА ВЕСЕЛИЕ СЕ ВРЪЗВА С ТОВА ... ХМ ... ИЗЯВЛЕНИЕ;

„ vencivaleri1951 - Ти за панагюрските колони можеш да даваш предложения и за онзи паметник с триъгълниците в Амстердам„

КАКЪВ Е СМИСЪЛА ДА НАМЕСИШ ЕДНО СЕЛИЩЕ С ПАМЕТНИКА В КИЕВ И ТОЗИ В АМСТЕРДАМ, А

ПРОЧЕТИ И КОМ. 19

цитирай
28. vencivaleri1951 - Стига си говорил глупости. Омръзна ми
26.11.2021 19:26
Хайде , кажи втората фамилия в Панагюрище -Бекярови, в които бащата да е генерал от преди девети, а синът професор след. А ние обстойно говорихме за тях.
Аз не си спомням нито къщата, нито Панагюрище. Казах и тогава , и сега, че съм се намесил и потърсил връзки чрез СЕП Пазарджик, защото се оказа къщата паметник на културата. От там и извода , че е централна , възрожденска и т н Помогнах просто на приятел-твоят "познат" Варадинов, за когото се оказва че си се "шегувал"
Ти си един хвалипръцко без покритие
Да хванем самбото Хубаво, тренирал си като ученик, явявял си се на градски, окръжни и т н първенства.
Не знам как е в нас, но например в СССР от едно ниво нагоре/юноша старша възраст например/ те считат все едно с оръжие и при стълкновение гледат на теб като на въоръжен човек само защото тренираш някакво бойно изкуство.. Ти правиш "дуели"!?
А аз съм виждал с очите си , как колега в Сборная , не мръдан от масата в ресторант, а ние се маризехме с някакви "отморозки" . После разбрах защо, а в първия момент си помислих, че е шубелия и дори му се озъбих-добре , че не беше "лют" като теб.
Аз може да съм тъп, но ти си инфантилен. Не мога да си представя че човек от тази класа, каквато презентираш, ще говори непрекъснато кого и как ще набие, дуели ще урежда.Нека варненския гетьо да ти каже, какво се случва с теб , ако удариш някого извън състава на неизбежна самоотбрана. А ти си излязъл 100% след уговорен поединък. Няма той това, той онова. Отишъл си на среща с вероятен сблъсък, на какъвто ти нямаш никакво право. Все едно си отишъл на среща с пистолет...с КАРАБИНА:)


starforlife написа:
Виж сега, ДървеноФилософе и ПрофесореПоВсичкология...
Вярно е, че в П-ще аз съм живял много по-малко и от половината си живот, но ти пък не ме учи по отношение на града, защото си бос като гъдулка.
Дори това не знаеш: Че Панагюрище НЯМА историческа част!
НЯМА, проумей!
Това първо.

- Второ: Само ИДИОТ може да не приема полезните неща от другите и да си мисли, че си е самодостатъчен - типична комуняшка черта.
А го казвам, защото изрично ТИ ПОДАДОХ РЪКА и ти обясних как да изключиш Т9, а не да се оправдаваш с Андроида.
Така ли беше, МИЗЕРНИКО?
Но ти си толкова тъп, че не можеш с такова елементарно нещо да се справиш и то обяснено ти, ама дори да ми опонираш и по технически въпроси, по които всички русофилистици в блога да се съберете, в едно с родата си (защото той и Пръцко е пърдял да има под ръка технологици и по-точно програмисти) - пак не ще ми стигнете Нивото.

- Трето: Тъпата ти кратуна не допуска ли, че може пък и за различни Бекяров да говорим?
М?
О, неее, не се опитвам да се отметна.
Просто като НОРМАЛЕН, РАЗУМЕН и НЕПРЕДУБЕДЕН човек си давам И тази сметка.
Виж ти сметката, че онази въпросна къща може и да не е моя... Говорим за това как би следвало да разсъждаваш спрямо go4ito, а не и това да уклоннича сега... Ти не си я правиш!
Как да не си тъп и комплексиран тогава?

И да те попитам:
Като си се праскал колко си поназнайващ и в областта на правото, би ли ми казал какво е това самоуправство?
М?
И защо се опитваш да ме вкараш в такова с това да държиш, че видиш ли нечия ЧУЖДА къща трябва да проявя самоуправството да седна да я боядисвам?
М?
цитирай
29. starforlife - ~ 28. vencivaleri1951
26.11.2021 19:38
Виж сега, СМОТАНЯК...
Ти не осъзнаваш ли, че сам си вкарваш автоголове и не само разкриваш идиотския си характер, нрав, същност и прочее, а правиш за смях въобще комуняшките "идеали", които изповядваш?
Да ти разясня какво имам предвид, защото си тъпо парче и те няма в кърпа вързан.

Първо само да кажа, че както винаги избирателно рекоментираш само част от коментара ми, която ни най-малко не е съществена.
А го правиш не само защото си празна опаковка, а дори напротив - си пълна с лайна.
Защото много по-"важно" за Читателите е да научат, че П-ще НЯМА историческа част, отколкото фамилията на някакъв си изтърсак-гене'ал и залюхан прооофееесор.

И продължавайки по тази нишка стигаме до обстоятелството, че всеки нормален човек НЕ СЕ интересува от нещата, от които нагаждачи и измекяри като теб се не само интересуват, а и са им важни.
Тайфата в махалата бяхме 7 момчета.
На половината не съм знаел родителите къде работят и какви са що са.
Като партийни пристрастия, генералски идиотии и професорски простотии.
Схващаш ли?
Все ми е тая един човек професор ли е, генерал ли е, какъв е.
Никой нормален човек не отдава значение на такива неща, а само както казах изкуствени "аристократи" като теб се опитват да се обграждат (истина или измислено) с такива и да се отъркват в "блясъка" им.
Схващаш ли защо хора, на които не син, а почти внук мога да бъда, няма как да ме интересува дали са професори, генерали или тъпанари като теб?
За теб и такива като теб това обаче е най-важно - произходът и титлите.
Защото такъв "равноправен" свят градяхте.
Значи: Ти ще вдигнеш бригада или каквото е там от Пазарджик, да ремонтираш къщата на НЯКОЙ СИ (льольо) само защото е прооофееесооор или гееенееерааал.
М?
Колко пъти си го правил за бай ти Кольо овчаря?
М?
Ама всички бяха равни, нали?
Само където за някакви си тъпанар-генерали и техни дудук-професори синове или каквито и да са там - може неща, немислими за "равния" Човек от Народа.
Да не говорим, че как така става, че на всеки гееенееерааал, синът му професор?
Що тези професури не застигаха и УМНИ, а не ПАРТИЙНИ синове и дъщери?
Ти си живият (все още) пример колко си зле не само като грамотност, а и като какво ли не, но в аурата на сол-ташак бащичковите дъбови листа - облажавал се със службици и прочее, които не ти са били по мяра.

Погледни се отстрани бе, МИЗЕРНИК.
И се виж колко си зле във всяко едно отношение, за което и да се заговорим.
И не забравяй, че без Гугъл си кръгла нула!
Никога не го забравяй.
Както не забравяй и, че без Интернет никой няма до ти обърне и капчица внимание на идиотията, а тук само се чудиш как да провокираш някой да говори все пак с теб.
Пръцко ти ближе ташаците повече от сервилно, опитвайки се да те вади от лайната, които сам си насрал, че и гребеш с шепи и ГЪЛТАШ...
А ти си седнал неоснователно Радо да определяш като моя ханъма.
Дееба това лицемерие и този педалски манталитет, дееба.
цитирай
30. getmans1 - Ами връзва се отвсякъде "х...
26.11.2021 19:43
vencivaleri1951 написа:
Ами връзва се отвсякъде "ханъм"


... НЕ СЕ НАПЪВАЙ, НЕ МОЖЕШ ДА МЕ ОБИДИШ ... ЕТИКЕТ МОЖЕ ДА МИ ЛЕПНЕШ ВСЯКАКЪВ НО СЕ ВИЖДА ЧЕ ГО ПРАВИШ ОТ ЗОР ... ПО ТОЗ НАЧИН ОЩЕ ПОВЕЧЕ ПОТВЪРЖДАВАШ ИЗЛАГАЦИЯТА СИ ПО СЪЩЕСТВОТО НА ПОСТИНГА - С ЛИЧНИ РАЗПРАВИИ БЯГАШ ОТ ТЕМАТА

getmans1 написа:

ПРОЧЕТИ И КОМ. 19 ...


... ТОВА Е ПО СЪЩЕСТВО ... ВСИЧКО ДРУГО Е ПОЗОРНО БЯГСТВО ОТ СЪЩИНАТА

цитирай
31. vencivaleri1951 - Хей селски опер,
26.11.2021 20:02
Ти имашли представа за какъв комплекс става въпрос. И парите за него подсигурява/а и го поръчва/ украинец и най дълго управлявал СССР след Сталин. Наследи на този пост друг украинец
Хората наистина пишяха против паметника и музея въобще, защото се хвърляха страшно много пари, а дефицитите бяха почнали.
А историята трябва да се знае. Прочети в Гугъл защо, как и по чие желание Русия взима под свое покровителство Малорусия и какво се случваше с малорусите, ако не бе го направила. Ще попитам отново. Град в Украйна, по голям от 100000 души и постороен от малоруси, украинци, а не от поляци, литовци, руснаци?

get написа:
vencivaleri1951 написа:

Баща ми бояджията -с пагони!?
Ти копеле "врътливо" , което се "юначеше" тук, че казал еди какво си на парторга


Каква Матушка е Русията на УКРАИНЕЦА БРЕ - потурнако ментален и най-вече морален ?!?!

Каква ли ще да е тази МАТУШКА ... Коя ЗАБРАНЯВА та и МОРИ С ГЛАД И ВОЙНИ - "чедото" си Украйна?
Коя ще е тази МАТ (знаеш какво е на руски МАТ - предполагам) ... та ще ЗАБРАНЯВА на украинеца да говори на МАЙЧИН ЕЗИК - Ъм?
Що ще да е тази РУСКА МАЙКА ... щом ПОДСЛОНЯВАЙКИ ПОД ПОЛАТА СИ(разбирай присъединявайки ги територията си) за има няма сто години ОТ СТО ПРОЦЕНТА СВОБОДНИ ГИ ОБРЪЩА НА КРЕПОСТНИ ... 60%само.
Ще кажеш ама то Царската Матушка - не била, като съветската ... ама?
И при съветската такава ... продължава ГЛАДомор, ЕЗИКОВО и всяко друго културно притеснение !!

Ще ми говориш ЗА НАПОЕНАТА С КРЪВ УКРАИНСКА ЗЕМЯ ... Горе долу, като Сталиновото - пак цитирам:

"Дружба народов Германии и Советского Союза, скрепленная кровью, имеет все основания быть длительной и прочной."

И пояснявам ... Дружбата м/у Хитлеристка Германия и Сталинова Русия - Да, бе скрепена с кръв! Ама с кръвта на ПОЛЯЦИТЕ ЗАГИНАЛИ СЪПРОТИВЛЯВАЙКИ СЕ СРЕЩУ армиите на тези два изверга !!

То бива русофилство - ама вашето Е ИЗВЪН-МЯРА, не е русофилство А РАБОЛЕПИЕ !!

цитирай
32. starforlife - ПС:
26.11.2021 20:05
И, ЛИЦЕМЕРЕ БЕЗОЧЛИВ...
(На Ма~аф51-ви говоря, някой да не се обърка)
Преди да ехиднееш, че ако не коментираш ти тук - ще сме само аз и Радо, погледни при теб колко и кои коментират.

Бааси и безочливата дъртофелническа дрисня, баси.
цитирай
33. starforlife - ~ 28. vencivaleri1951
26.11.2021 21:09
Ей, Оръфлек...
Ти ще престанеш ли да дописваш в коментарите си и така за Читателите да изглежда все едно половинчато те контрирам бе, Мизерник безчестен?
Така беше направил (онзи ден видях) и в 31-ви коментар тук:
https://getmans1.blog.bg/politika/2021/11/19/mocha-i-vyzpitanieto.1789704
Така правиш и сега, ПодлиЧовече.

И при все да ти съм го набивал в тъпата кратуна и да няма смисъл да го правя отново, защото педе~астията ти е безсрамна... Да ти го поNтя отново:
- 1-во, не аз съм седнал "дуели" да определям на разни блогови изклецяци женчовци, а те са се правели на мъже.
Аз само с явяването си съм доказвал, че са пурьовци.
- 2-ро, естествено, че не съм се явявал, за да ги бия.
Ти наясно ли си колко килограма е ударът ми и, че дори веднъж да ударя такъв пръдльо, почти е сигурно, че ще го вкарам в реанимация?
Казах, че в случая с Пръцко съм бил подготвен за интелектуална (и "комплексарска" - и "комплексарска") заигравка.
Като например да вкарам заговарянето ни в код, за да му го начукам в комплексите Програмист ли съм или не.
А за "комплексите"... Радо може да потвърди... Носех неща като трудова книжка, договори за кои съм работил и работех в момента, нотариалните си актове и т.н. - все неща, спрямо които сте балалайкали с комплесарските си измишльотини.

И, ЛЬОЛЬО, ХАЙДЕ КАТО ХАПИПУБИС ТИ ДА НЕ ГОВОРИШ ТОЧНО НА МЕН ЗА ФИЗИЧЕСКИ СХВАТКИ И ПРОЧЕЕ ТВОИ ПУДРИ.
М?

ПС: И не само Пръцко, а и самият ти не си се явявал на срещи, които сам си провокирал и насрочвал.
Именно понеже сблъсквайки се с реалността по отношение на обстоятелствата за/около мен - ще ви е крайно безочливо дори за мизерници като вас да балалайкате комплексарските си измишльотини и ще зеленеете от яд и безсилие
То и така зеленеете де.
Но се опитвате да се правите на духовити.
Уви, безуспешно.
цитирай
34. get - До интелектуалното и морално ИНТЕЛЕКТУАЛНО НЕДОРАЗУМЕНИЕ vencivaleri1951 - В отговор на долното?
26.11.2021 21:12
vencivaleri1951 написа:

- Хей селски опер,


Първо - с пълна категоричност В правотата си МОГА ДА ТВЪРДЯ (имам факти), че града Киев и Полтава(Батавил) са създадени от време кога Киевска Рус - се намираше в БЪЛГАРСКАТА СФЕРА НА КУЛТУРНО И ПОЛИТИЧЕСКО ВЛИЯНИЕ !
Второ - с ПЪЛНА КАТЕГОРИЧНО мога(щот имам факти, изворови сведения), че ГРАД КИЕВ бе разорен от МОСКОВИТИТЕ (КИЧЕЩА СЕ се неправомерно НЕКОРЕКТНО-ИСТОРИЧЕСКИ: Руси-велико). Много от преди така измисленото "татаро-монголско робство"?

Защо смятам така ли, ваше интелектуално-историческо нищожество?
- Ами по простата причана ... Ако ви бяха ИЗВЕСТНИ коментираните ПРЕДХОДНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА?
- Щяхте да знаете ОТКЪДЕ И ПРИ КАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА Е ПОПАДНАЛА у МОКШАНИНА-КНЯЗ Андрей Боголюбивъй ... "Владимирскта икона на Божией Матери"?

- Точка по въпроса ... интелектуално-морален типично по комунистически исторически-МИЗЕРАБъЛЕ? ... Ими ли необходимост, да превеждам на теб франкофона - що означава заглавието в книгата на Юго "Les Misеrables" :)))) !

- Те това си ти исторически-илитерат и интелектуално-морален недоклатеняк :))) ... С Маркс-путински прЮвет от мен "селският-мЮлЮционер", подписващ се Гет !!!
цитирай
35. vencivaleri1951 - Добре,
26.11.2021 21:24
хайде да се върнем в първобитно-общинния строй...
Говорим за далеч по близко време и за което има документи

Първо за писмото на Богдан Хмелницки в средата на 17 век, до руския император, в което моли за спасение и да приеме Запорожието в състава на империята. А моли , защото след неуспешното въстание малорусите ги очаква физическо унищожение, за тези които не приемат католицизма Императорът си слага таралеж в гащите и приема под короната малорусите. Следва 1921 г когато НАРКОМа приема указ за създаване на УСССР и този Указ е подписан от Ленин. УСССР се създава като сбор от Малорусия и Нова Русия. В Указа са обяснени мотивите. До колкото Малорусите са в голямата си част са дребни селски собственици , живеещи в села и малги други селища и носещи в себе си селско-буржоазен манталитет, то към Запорожието се придава и регионът Нова Русия с цел пролетаризирането на селското население-изкуствена урбанизация с две думи. Столица става древния "украински " град Харков. Киев чак през 34. Малорусите стават украинци, великорусите руснаци-защото първото било подценяващо, а второто шовинизъм. И по смисъл с написаното, може да се прочете и в гореспоменатия указ
А град построен от украинците няма!!!

И черно на бяло в указа на императора е написано с какво малорусите влизат в империята-със Запорожието-три или четири днешни области. По настоящем Украйна е по територия колкото Франция.
Как така за два века "порасна " толкова. Монархични бракове, войни спечелени...!?
Не-дължи се на два гафа, за които руското население плаща днес. Първият на Петър, че взима Запорожието, вторият на Ленин , че прави от район държава, а дори и предава районни с коренно руско население и сериозен поминък. Суворов украинец ли е бил-защото Одеса той я изгражда като крепост, Николаев също...

Колкото до тъпотията-тъп съм-не зависи от мен
Тъп , но не тъп, че да прекарам живота си под пагон-при това милиционерски. Разликата между мен и теб е съществена.
Аз съм положил усилия, а и връзки и стоицизъм дори, за да не стана милиционер. Ти си направил същото , но за да станеш. При това аз отказах позиция в управление за което всеки милиционер мечтае-това на Хайдушка поляна.
Тъп, недоклатен , но свободен. Свободен от към време, двойно гражданство/незакрепостен/, свободен да избирам приятели, работа, доходи.
Ти си реплекирал парторга си и смяташ го за голямо геройство. Аз по твойта логика трябва да съм Ганди.
Щото съм ги псувал без угризение, а с единият почти до бой стигнахме на Стопански съвет


get написа:
vencivaleri1951 написа:

- Хей селски опер,


Първо - с пълна категоричност В правотата си МОГА ДА ТВЪРДЯ (имам факти), че града Киев и Полтава(Батавил) са създадени от време кога Киевска Рус - се намираше в БЪЛГАРСКАТА СФЕРА НА КУЛТУРНО И ПОЛИТИЧЕСКО ВЛИЯНИЕ !
Второ - с ПЪЛНА КАТЕГОРИЧНО мога(щот имам факти, изворови сведения), че ГРАД КИЕВ бе разорен от МОСКОВИТИТЕ (КИЧЕЩА СЕ се неправомерно НЕКОРЕКТНО-ИСТОРИЧЕСКИ: Руси-велико). Много от преди така измисленото "татаро-монголско робство"?

Защо смятам така ли, ваше интелектуално-историческо нищожество?
- Ами по простата причана ... Ако ви бяха ИЗВЕСТНИ коментираните ПРЕДХОДНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА?
- Щяхте да знаете ОТКЪДЕ И ПРИ КАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА Е ПОПАДНАЛА у МОКШАНИНА-КНЯЗ Андрей Боголюбивъй ... "Владимирскта икона на Божией Матери"?

- Точка по въпроса ... интелектуално-морален типично по комунистически исторически-МИЗЕРАБъЛЕ? ... Ими ли необходимост, да превеждам на теб франкофона - що означава заглавието в книгата на Юго "Les Misеrables" :)))) !

- Те това си ти исторически-илитерат и интелектуално-морален недоклатеняк :))) ... С Маркс-путински прЮвет от мен "селският-мЮлЮционер", подписващ се Гет !!!

цитирай
36. vencivaleri1951 - Гетьо,
26.11.2021 22:03
Не е прилично толкова да се слагаш на Гочето.
Когато го пратих при триъгълниците, аз го направих така, за да изглежда по възпитано внушението , а не пангюрското например п-дал? Не се дръж като негов профил, щото в Амстердам има и друг интересен паметник -паметник на проститутката
Той също има своята история и послание.
Какво искаш да кажеш с това:
- че съм те клеветил за коментари , та да ми баннат постинга ли?
За толкова години не разбра ли , че с такива неща не се занимавам
Ти си абсолютен герой на Маскани-мнителен, болезнено честолюбив и
същевременно готов да си крепостен по желание
цитирай
37. get - До 35. vencivaleri1951 - Историко-интелектуални Misеrable - казваш:"Добре" - Амь?
26.11.2021 22:33
vencivaleri1951 написа:
хайде да се върнем в първобитно-общинния строй...
Говорим за далеч по близко време и за което има документи

Първо за писмото на Богдан Хмелницки в средата на 17 век, до руския император, в което моли за спасение и да приеме Запорожието в състава на империята.

Само в тази ПЪРВАТА ТИ ЧАСТ ... Допускаш, куп фактологични а от там й интепретационни(тълкувателни) Ашибки :)))
I-во По време на Б. Хмелницкий - Русия не е империя;
II-ро Не писмото а така наречената Переяславска рада - е акта КОЙТО МОЖЕМ(с много уговорки прие), че е политико-правния акт ДАВАЩ ОСНОВАНИЕ ... Руското царство да има и до момента претенции, над тези земи КАТО ДОБРОВОЛНО ПРИСЪЕДИНИЛИ СЕ ?!
III-то или поради незнание бъркаш, или подвеждаш пишейки:
vencivaleri1951 написа:
А моли , защото след неуспешното въстание малорусите ги очаква физическо унищожение, за тези които не приемат католицизма Императорът си слага таралеж в гащите и приема под короната малорусите.
... На което ОБЯСНЯВАМ-ОПРОВЕРГАВАЙКИ ТЕ по отношение - Пиша бавно:))) Щот трудно 'разумяваш?

a) Запорожката сеч(и други КИЕВО-РУСКИ ЗЕМИ) ... от време СТО ГОДИНИ ПО-РАНО се намира под управление на полско-литовската корона;
б) През това време КИЕВСКО-УКРАИНСКАТА ЦЪРКВА става УНИАТСКА, при което запазва традиционното(си) източно-православно богослужение//литургия
в) от което НЕ ВИЖДАМ ОСНОВАНИЕ ВЪВ ВРЪЗКАТА КОЯТО ПРАВИШ ... приемане Върховенство на Рим - според теб заплашващо украинците със ФИЗИЧЕСКО УНИЩОЖЕНИЕ?

Понеже ми омръзна ДА ЦИТИРАМ МНОЖЕСТВОТО ТИ ФРАПАНТНИ ГРЕШКИ - Мимоходом отбелязвам още една. "Пресъединяването" на Запорожието към Русия не е по време на цар Петър I-ви (той и първи император всероссийский) а при баща му, Цар Алексей Михпайлович ... който "ратифицирайки" Переяславската рада ... я суспендира ... Ама ми омръзна да се обяснявам ... с теб красивият, умният и преуспелият исторически-мизерабъл ... Аз проЗдият селски мЮлЮционер - както находчиво ме квалифицира подгласника ти ??

П.П.
А по отношения на този препотретящ се Твой, НАЗИДАТЕЛЕН(към Мен) псевдоИСТОРИЧЕСКИ РЕФРЕН ?
vencivaleri1951 написа:

А град построен от украинците няма!!!

Спирам се на този град, който в момента е столица на Украйна - Киев?
а) според летописеца Матей Стрыйковский градът е издигнат още през 5-и век. Като изрично упоменава, че това сведение черпи от "руската" Нестерова "Повесть временных лет" ... в руските преписи НА СЪЩАТА - такова упоменаване липсва - Що ли?
б) на база архео-стратиграфски проучвания Съветската наука приема, че за поселище-ГРАД КИИВ ... може да се приеме, ДАТИРОВКА ... ШЕСТИ-СЕДМИ ВЕК!
в) Да, факт! - е твърдяното от теб, че от "украинци няма построен град"!!! Което се обяснява елементарно с това - че?
г) Тогавашното държавно образувание е било известно, като Рус, със столица Киев!!
д) Название изписвано по различен начин, така че е звучало и като Куяба, Коява ... и т.н.!

Тук вече спирам казвайки - толкоз от мен проЗДият, селски мЮлЮционер :))) ! ... и не възнамерявам да обяснявам ЗА ПРИЧИНИТЕ НА СМЪРТТА на украинският национал-комунист Николай Ал. Скрипник - сложил край на живота си през 1933 година ?!
цитирай
38. getmans1 - Не е прилично толкова да се слагаш на ...
26.11.2021 22:54
vencivaleri1951 написа:
Не е прилично толкова да се слагаш на Гочето.
Когато го пратих при триъгълниците, аз го направих така, за да изглежда по възпитано внушението , а не пангюрското например п-дал?


... Я ДА ВИДИМ КОЛКО ПОМНЯТ МАЙМУНИТЕ И НЯКОИ ТУК;

В КОМЕНТАР 18 vencivaleri1951 написа:
... На коментара ти. По скоро се изложих с паметника на триъгълниците . От трагедия /на когото и да е/ , човек не трябва да търси "изгода" В концлагерите педерастите и лезбийките са ги обозначавали с триъгълник на куртките. Холандците са направили паметник на хомосексуалиста в памет на концлагеристите хомосексуалисти-единствен по рода си в света. Тоест бе неуместна заигравка с Гочето един път с познаниуята му за забележителностите в Амстердам, втори път с характера му. Тъпо беше и сега съжалявам.

... ТУК ВЪЗНИКВА ВЪПРОС, НЕ МИСЛИШ ЛИ...

vencivaleri1951 написа:
Не се дръж като негов профил, щото в Амстердам има и друг интересен паметник -паметник на проститутката
Той също има своята история


... И В РАЙОНА ОКОЛО НЕГО СКУЛПТОРКАТА Е ПОСТАВИЛА ОЩЕ МАЛКИ ПЛАСТИКИ ... СЪС СЪЩАТА ТЕМАТИКА ... ТАКА ЧЕ СЕ ПОЛУЧАВА НЕЩО МАААААЛКО ПОВЕЧЕ ОТ ТОВА КОЕТО ТИ ЗНАЕШ - НЕ СИ СИ ЗАГУБИЛ ВРЕМЕТО СЛЕД ОБЯД И ДАНО ВНУЧЕТАТА СА ОГЛЕДАНИ КАКТО ТРЯБВА


vencivaleri1951 написа:
Какво искаш да кажеш с това:
- че съм те клеветил за коментари , та да ми баннат постинга ли?
За толкова години не разбра ли , че с такива неща не се занимавам


... ТОВА ЯВНО ПАК СИ ГО ИЗВАДИЛ ОТ КОНТЕКСТ

vencivaleri1951 написа:
Ти си абсолютен герой на Маскани-мнителен, болезнено честолюбив и
същевременно готов да си крепостен по желание


... ТИ ДА ВИДИШ, ГЕРОЙ НА МАСКАНИ ... А ТОЛКОВА ГОДИНИ БЯХ „КНЯЗ МИШКИН„ - СПОКО, НЯМА ДА НАПСУВАМ „ДВЕКАМИОННИЯТ ТИ ИНТЕЛЕКТ„

...САМО ЩЕ ПОКАЖА, ЧЕ ТОЧНО ДНЕС И ТОЧНО ТУК ТИ НАМЕТНАХА ФЕРЕДЖЕТО;

В КОМЕНТАР 12. blackpredator написа:
Венци няма как да осветли късогледството ти Гетьо
прихиатър нада...

ТАКА СТАВА ПРИ ТЕБ, МАЛКА ПОДКРЕПА, МАЛКО УИКИ И МАЛКО „МНОГО„ УМНО ГОВОРЕНЕ ... АМА КЕЛ -ФАЙДА КАКТО КАЗВАТ ПО НАШЕНСКО ... НЯКОИ ПЪРВО ГОВОРЯТ ПОСЛЕ МИСЛЯТ, ЧИ ТИ ... ПЪРВО ДРАЩИШ ГЛУПОСТИТЕ А ПОСЛЕ ТЪРСИШ ГУГЪЛ И УИКИТО

... СЕГА КАТО КАЖА, ЧЕ КАТО ДЕМОНСТРИРАШ ЗНАНИЯ ПО УКРАИНСКА ИСТОРИЯ хахаха САМО ОТ 17 ВЕК ЗАЩО ЗАБАРАВЯШ ЗА БУДАПЕЩА И 1994 Г. - ТА ПИТА СЕ В ЗАДАЧКАТА, ФЕРЕДЖЕ НА ГЕТ ЛИ СЪМ ... хахаха ... ДАГОЕБА УМЪТ ТИ ОСТЪР КАТО ... СЛОНСКИ ЗАДНИК

цитирай
39. vencivaleri1951 - Гетьо, Гоче каза, че се е снимал в центъра на Амстердам с някаква блогърКА
27.11.2021 01:21
Да не е с теб:)

А иначе, какво лошо има и да съм чел в Гугъл-та ти непрекъснато цитираш. На сто думи една е твоя
Ако си следял внимателно за задевките ми с гочето, то първото което се заядох с него беше кварталът с червените фенери/впрочем паметникът на пр-ката е там/ Пуснах му снимка от личния архив и понеже не можа да я намери в Гугъл зацикли и почна да ми показва Славчо Трънски от Амстердам и маси , столове и тротонетки. Ти наистина ли вярваш, че е ръководител в софтуерна фирма на янките в Холандия?
-Ако кажеш да:
-лъжеш
-сънуваш
-няма толкова глупав делиорманец

getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951] Не е прилично толкова да се слагаш на Гочето.
Когато го пратих при триъгълниците, аз го направих така, за да изглежда по възпитано внушението , а не пангюрското например п-дал?


... Я ДА ВИДИМ КОЛКО ПОМНЯТ МАЙМУНИТЕ И НЯКОИ ТУК;

В КОМЕНТАР 18 vencivaleri1951 написа:
... На коментара ти. По скоро се изложих с паметника на триъгълниците . От трагедия /на когото и да е/ , човек не трябва да търси "изгода" В концлагерите педерастите и лезбийките са ги обозначавали с триъгълник на куртките. Холандците са направили паметник на хомосексуалиста в памет на концлагеристите хомосексуалисти-единствен по рода си в света. Тоест бе неуместна заигравка с Гочето един път с познаниуята му за забележителностите в Амстердам, втори път с характера му. Тъпо беше и сега съжалявам.

... ТУК ВЪЗНИКВА ВЪПРОС, НЕ МИСЛИШ ЛИ...

vencivaleri1951 написа:
Не се дръж като негов профил, щото в Амстердам има и друг интересен паметник -паметник на проститутката
Той също има своята история


... И В РАЙОНА ОКОЛО НЕГО СКУЛПТОРКАТА Е ПОСТАВИЛА ОЩЕ МАЛКИ ПЛАСТИКИ ... СЪС СЪЩАТА ТЕМАТИКА ... ТАКА ЧЕ СЕ ПОЛУЧАВА НЕЩО МАААААЛКО ПОВЕЧЕ ОТ ТОВА КОЕТО ТИ ЗНАЕШ - НЕ СИ СИ ЗАГУБИЛ ВРЕМЕТО СЛЕД ОБЯД И ДАНО ВНУЧЕТАТА СА ОГЛЕДАНИ КАКТО ТРЯБВА


vencivaleri1951 написа:
Какво искаш да кажеш с това:
- че съм те клеветил за коментари , та да ми баннат постинга ли?
За толкова години не разбра ли , че с такива неща не се занимавам


... ТОВА ЯВНО ПАК СИ ГО ИЗВАДИЛ ОТ КОНТЕКСТ

vencivaleri1951 написа:
Ти си абсолютен герой на Маскани-мнителен, болезнено честолюбив и
същевременно готов да си крепостен по желание


... ТИ ДА ВИДИШ, ГЕРОЙ НА МАСКАНИ ... А ТОЛКОВА ГОДИНИ БЯХ „КНЯЗ МИШКИН„ - СПОКО, НЯМА ДА НАПСУВАМ „ДВЕКАМИОННИЯТ ТИ ИНТЕЛЕКТ„

...САМО ЩЕ ПОКАЖА, ЧЕ ТОЧНО ДНЕС И ТОЧНО ТУК ТИ НАМЕТНАХА ФЕРЕДЖЕТО;

В КОМЕНТАР 12. blackpredator написа:
Венци няма как да осветли късогледството ти Гетьо
прихиатър нада...

ТАКА СТАВА ПРИ Т
цитирай
40. vencivaleri1951 - А за какво е въстанието?
27.11.2021 01:42
Останал съм с впечатление че присъединяването става при Петър, но щом казваш , че е станало при баща му, сигурно е така.
Задълженията и правата на казаците обаче се разписват при Петър, това съм сигурен-учил съм го
Дали е царство , или империя е все тази.
За Киев
Аз съм чел че и Босфора са прокопали украинците, че са създали Рим/зарад едно селище рими , което е малко градче в Украйна/ Украйна е руската Македония и аз признавам че днес македонците са отделен народ, както и украинците
За миналото обаче на теб ли да вярвам или на артефактите
Да хванем признаването за светия на нашето момче
Киприян. Няма дакумент запазев за встъпването му като патриарх, но в признаването му за светец четем
Киприян патриарх на Киевското, Московското, Литовското княжество и на цяла Русия. Какво повече доказателство ти трябва , че литовци, руси, и украинци са един народ Сега не са и това е ясно.
И не е важно миналото толкова, колкото настоящето.
А настоящето е че украинците си погубват държавата.
На нотабилите Западът плаща да образуват нерви на руснаците, а тази иначе до скоро с не малък икономически потенциал страна , днес тъне в ужасна мизерия. Правеха кораби, самолети, ракети...днес са карикатура като нас-Украйна , която бе "столова" на Руската федерация, днес не може да изхрани себе си
Настроиха всички без изключение малцинства срещу държавната власт. А чехи, унгарци, поляци, руснаци, белоруси...това все са малцинства на границата с държавата майка. Хайде обясни как от догодина в университетите в Харков, Одеса, Донецк, Днепропетровск...преподавателите ще четат на украински на студентите. Откъде ще дойдат тези украиноговорещи преподаватели и украинослушащи студенти? И да искат да изпълнят закона, не могат-не знаят украински на работно ниво.

get написа:
[quote=vencivaleri1951]хайде да се върнем в първобитно-общинния строй...
Говорим за далеч по близко време и за което има документи

Първо за писмото на Богдан Хмелницки в средата на 17 век, до руския император, в което моли за спасение и да приеме Запорожието в състава на империята.

Само в тази ПЪРВАТА ТИ ЧАСТ ... Допускаш, куп фактологични а от там й интепретационни(тълкувателни) Ашибки :)))
I-во По време на Б. Хмелницкий - Русия не е империя;
II-ро Не писмото а така наречената Переяславска рада - е акта КОЙТО МОЖЕМ(с много уговорки прие), че е политико-правния акт ДАВАЩ ОСНОВАНИЕ ... Руското царство да има и до момента претенции, над тези земи КАТО ДОБРОВОЛНО ПРИСЪЕДИНИЛИ СЕ ?!
III-то или поради незнание бъркаш, или подвеждаш пишейки:
vencivaleri1951 написа:
А моли , защото след неуспешното въстание малорусите ги очаква физическо унищожение, за тези които не приемат католицизма Императорът си слага таралеж в гащите и приема под короната малорусите.
... На което ОБЯСНЯВАМ-ОПРОВЕРГАВАЙКИ ТЕ по отношение - Пиша бавно:))) Щот трудно 'разумяваш?

a) Запорожката сеч(и други КИЕВО-РУСКИ ЗЕМИ) ... от време СТО ГОДИНИ ПО-РАНО се намира под управление на полско-литовската корона;
б) През това време КИЕВСКО-УКРАИНСКАТА ЦЪРКВА става УНИАТСКА, при което запазва традиционното(си) източно-православно богослужение//литургия
в) от което НЕ ВИЖДАМ ОСНОВАНИЕ ВЪВ ВРЪЗКАТА КОЯТО ПРАВИШ ... приемане Върховенство на Рим - според теб заплашващо украинците със ФИЗИЧЕСКО УНИЩОЖЕНИЕ?

Понеже ми омръзна ДА ЦИТИРАМ МНОЖЕСТВОТО ТИ ФРАПАНТНИ ГРЕШКИ - Мимоходом отбелязвам още една. "Пресъединяването" на Запорожието към Русия не е по време на цар Петър I-ви (той и първи император всероссийский) а при баща му, Цар Алексей Михпайлович ... който "ратифицирайки" Переяславската рада ... я суспендира ... Ама ми омръзна да се обяснявам ... с теб красивият, умният и преуспелият исторически-мизерабъл ... Аз проЗдият селски мЮлЮционер - както находчиво ме квалифицира подгла
цитирай
41. get - До 40. vencivaleri1951 - Венци, нъл знаеш Афоризма за маймуната?
27.11.2021 10:35
vencivaleri1951 написа:
Останал съм с впечатление че присъединяването става при Петър, но щом казваш , че е станало при баща му, сигурно е така.
Задълженията и правата на казаците обаче се разписват при Петър, това съм сигурен-учил съм го


... Която казват: Колкото по-високо се изкачва на дървото - толкова повече лъсва, специфично червеният цвят на задника й?

- Да при цар той и всерассийски император Петър Алексеевич, прозван още и Великия ... Можем да говорим за КАЗАШКО ВЪСТАНИЕ срещу БЕЗПАРДОННО НАЛАГАНАТА ОТ МОСКОВИТИЯТА(тъкмо приеминувала се на Рассия - при този цар-император) БЕЗПАРДОННА ЦЕНТРАЛНА ВЛАСТ!!

- Тъй като знанията ти по темата са почти НИКАКВИ - от което ГОРКО ВАМ - На теб и учителите ти?

- Ей ти една илюстрация - на специалният орден сечен по россказа на същият този цар Петър Алексеевич, с прилагателните Первъй и Великий след името му?

- Те ти го и ПАМЕТНИЯ МЕДАЛ - отсечен в чест на КАЗАШКОТО ВЪСТАНИЕ при Цар Петър ВеликиОТ - Адрес:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/Order_of_Judas.jpg

- И Венци, тъй като за разлика от теб вярвам в християнския морал и ценности? Знам, че не следва да се гаврим с хорските недъзи ... особено както е при теб - с недъг у глъвЪТА ?!

- Така, че аз, простака-мЮлюционер-селски спирам да отговарям ... защот отговорите започват да граничат с гавра - предвид интелектуално-историческата ти МИЗЕРАБИЛНОСТ ... Не ми дава сърце да продължавам, поради това че съм ХРИСТИЯНИН а и Българин, малко или много брат по произход на теб - човека със тотално СБЪРКАНА НАРОДНОСТНА СЕБЕИДЕНТИЧНОСТ !!!
цитирай
42. getmans1 - . . . ЗНАЧИ, ПОКАЗАХ ОСРАНИЯТ ТИ Л...
27.11.2021 15:03
... ЗНАЧИ, ПОКАЗАХ ОСРАНИЯТ ТИ ЛИЦЕМЕРЕН ЗАДНИК И ТИ ДА СИ ВЪРНЕШ ... АМИ АЗ ТИ ГО КАЗАХ ОВРЕМЕ ... „ОТ ЗОР„ ЩЕ ДА Е

vencivaleri1951 написа:
Да не е с теб:)
А иначе, какво лошо има и да съм чел в Гугъл-та ти непрекъснато цитираш. На сто думи една е твоя
Ако си следял внимателно за задевките ми с гочето, то първото което се заядох с него беше кварталът с червените фенери/впрочем паметникът на пр-ката е там/ Пуснах му снимка от личния архив и понеже не можа да я намери в Гугъл зацикли и почна да ми показва Славчо Трънски от Амстердам и маси , столове и тротонетки. Ти наистина ли вярваш, че е ръководител в софтуерна фирма на янките в Холандия?
-Ако кажеш да:
-лъжеш
-сънуваш
-няма толкова глупав делиорманец


... ДА ТИ ПРИПОМНЯ;

В КОМ. ЗО getmans1 написа:
... НЕ СЕ НАПЪВАЙ, НЕ МОЖЕШ ДА МЕ ОБИДИШ ... ЕТИКЕТ МОЖЕ ДА МИ ЛЕПНЕШ ВСЯКАКЪВ НО СЕ ВИЖДА ЧЕ ГО ПРАВИШ ОТ ЗОР ... ПО ТОЗ НАЧИН ОЩЕ ПОВЕЧЕ ПОТВЪРЖДАВАШ ИЗЛАГАЦИЯТА СИ ПО СЪЩЕСТВОТО НА ПОСТИНГА - С ЛИЧНИ РАЗПРАВИИ БЯГАШ ОТ ТЕМАТА

... Я, ПАК ДА ВИДИМ ЗА КВО ИДЕ РЕЧ;

В КОМЕНТАР 18 vencivaleri1951 написа:
... На коментара ти. По скоро се изложих с паметника на триъгълниците . От трагедия /на когото и да е/ , човек не трябва да търси "изгода" В концлагерите педерастите и лезбийките са ги обозначавали с триъгълник на куртките. Холандците са направили паметник на хомосексуалиста в памет на концлагеристите хомосексуалисти-единствен по рода си в света. Тоест бе неуместна заигравка с Гочето един път с познаниуята му за забележителностите в Амстердам, втори път с характера му. Тъпо беше и сега съжалявам.

... ТУК ВЪЗНИКВА ВЪПРОС, НЕ МИСЛИШ ЛИ... [/quote]

... СКОРО ТИ ГО КАЗАХ, КЪДЕ Е ЖОРО И КАКВО РАБОТИ НЕ Е МОЯТА ТЕМА ... ЕДНА МОЯ ЗАПЕТАЙКА НЯМА ПО ВЪПРОСА, ... А, ЧЕ ТОВА Е ТВОЯ ФИКС ИДЕЯ СИ Е ТВОЙ ПРОБЛЕМ

... В СЛУЧАЯ ЯКО СЕ ИЗЛАГАШ ... САМ СИ ПРИЗНА ИЗЛАГАЦИЯТА
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6175255
Постинги: 2785
Коментари: 26722
Гласове: 9712
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930