Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2022 07:07 - Отговорно отговарям на празен постинг ... Всъщност, аз съм отговорил още преди 10-тина дни ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 475 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... МЕЖДУ ДРУГОТО МНОГО СЕ НАДЯВАМ АфТОРЪТ НА ПРАЗНИЯТ ПОСТИГ

 ДА СЕ ПОДСЕТИ И ДА ОСВЕЖИ ПАМЕТТА СИ С ДЕФИНИЦИЯТА ЗА АЛЕГОРИЯ...
 

Съвсем коректно предупреждавам, че в трите клипа темата е една и съща,
но въздействат по различен начин за възпримането на темата, поне на мен
А, третият клип пак по темата е трън в задника на черногледите носталгици.. 









Гласувай:
7



1. starforlife - Радо, добро утро.
21.01.2022 07:12
Сега...
Под въпросния постинг снощи коментирах доста, защо?
Ами казал съм го в репликата си до Юл по отношение на тази до ТинчетоПръчкова: Че трябва да влизаме в положение на менталните страдания на нЕкои и колкото можем да ги облекчаваме.
От Човещина.
И ето ти факт, с който обаче ще наруша по-горното и ще лиша (ли?) въпросните ментални скопци от въпросната терапия.
Четейки тук... Защото знаеш, че те хич не те четат... И не само теб...
Въпросните и по-основно именно този, когото визираш, щастливо ще изкричи - ха ха ха: "Еврика! Открих! Жорко(коооо ко ко ко ко ко) с блога ляга и с блога става!"
Е... Аз пък ще им разваля (ли?) кефа, като кажа, че още не съм лягал и това тепърва предстои.

Но да го оставим това сега настрана.
За кажа нещо друго.
Снощи аз можех да коментирам при Звънци по коренно различен начин...
(Както и ама така хубавичко можех да го затапя за лъжовното му и лицемерно скимтене за краставиците, дори само с кратък разказ за един мой принципно братовчед, Димитър. Но за това по-нататък: Казвал съм и постоянно го показвам, че не горя от напън да пиша контра-постинги на момента, както прави Пръцко, който също ама въобще и изобщо не те чете.)
Можех наместо да му провеждам ментална терапия - ха ха ха ха - да го попитам например:
- Кое е най-важното нещо да речем по отношение на общата култура и как дори реално се формира тя?
Или пък:
- Какво изучават специалности като: философия, психология, социология, политическо лидерство и прочее "абстрактни" дисциплини?

Дори можех простичко да го попитам: Знае ли той, специалистът по строителство, вградил сянката си бля-бля, че в България, за да се направи каквото и да е в областта на строителството, са нужни ама точно 48 документа, докато в Нидерландия 6!!!
И, че това е наследство от великия му соц, когато специалисти като него (да се чете необразовани, оттам некадърни и на базата на глупостта си пък и недалновидни) създаваха рамката на държавността, която и до ден днешен е почти същата и тепърва трябва из основи да се прекрои.
Ако може човек да си отговори и то правилно на поставените по-горе от мен въпроси, то не само няма да задава онзи идиотски въпрос като заглавие на празния му постинг, а ще си даде сметка защо България ще буксува още дълги-дълги години и ще ЗАПОЧНЕ да се оправя тогава, когато както не веднъж съм го казвал: Всичко в Държавата се поеме и е в ръцете на хора от 91-ви набор насетне.
И с това не говоря да е в ръцете им политическата власт и икономическите лостове, а въобще и изобщо.
Казано по друг начин: Когато от такива преди 91-ви набор не зависи дори едно елементарно нещо в тази наша изстрадала Родина.

Лека нощ от мен.
цитирай
2. getmans1 - Здравей СТАР, както много пъти е ...
21.01.2022 09:05
Здравей СТАР, както много пъти е казвано, че аз съм един много „зает„ човек от буркани, мотики, джанки не мога глава да вдигна, на опера или постановкада отида, че и сега през зимата е така ... ей на сега варя сапун, домашен бре и нямам време да следя всичко написано.
Това е едната от причините да досаждам на „нивата и кварталите„ с присъствието си, другата причина е, че след толкова поучения ... взе да ме хваща срама, т.е. най-сетне сФанах ко са иска от мен.

Поради тия причини съм намалил активноста си от към коментари ... иначе си правя постинги и който чел, чел а който коментерал, коментирал т.е. тук съм и топките са ми тук и който му се чепка нека да си ги чепка, щом като не му стиска да общуваме като „квартали на ниво„
цитирай
3. librarian - getmans1, привет!! :-)
21.01.2022 11:28
Приятен ден и да направите хубав домашен сапун. :-)
цитирай
4. getmans1 - Приятен ден и да направите хубав ...
21.01.2022 18:17
librarian написа:
Приятен ден и да направите хубав домашен сапун. :-)


... Ха, то моят сапун, "алегория" ... също като мотиката ми, смачканият ми казан или най-общо казано, кварталът ми....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6074091
Постинги: 2742
Коментари: 26499
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031