Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2022 07:07 - Какво получаваш, за да избиваш украинци ... „докато стъпваш на пръсти"...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1285 Коментари: 13 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                       .....  Как Путин набира войници за войната в Украйна

                                               "Омръзнали са ти дълговете и кредитите"...


                         Клуб Z   |  Войната 25.04.2022, 12:59 ч. последна редакция 25.04, 13:15 ч.

image Снимка Twitter

Московският диктатор се нуждае от още войници - след кратко прегрупиране на войските Русия отново атакува ключови градове в източна Украйна в продължилата вече почти два месеца война. 

А според украинците над 21 000 руски войници вече са загинали, като още в първите седмици на войната Путин търсеше наемници в Сирия.

Сега обаче набирането на войници в самата Руска федерация е активна кампания - с обяви, залепени по стълбове в различни руски градове.

Ето какво пише на една от тях:

Омръзнали са ти дълговете и кредитите? Искаш да промениш живота си? Искаш да те уважават и да се гордеят с теб? 

4-месечен договор

ЗАПЛАТА на ръка 220 ХИЛЯДИ! (държавно гарантирани)

Образование НE се изисква!

Транспорт, квартира и храна - безплатно!

220 000 рубли в момента са около 2624 евро, което означава, че горната заплата е около 656 евро на месец.

imageС дребен шрифт са описани и разнообразни "социални придобивки":

"Решение на проблеми с кредити, заплащане на  квартири, постъпване в учебни заведения. Допълнителен платен отпуск, ежемесечно плащане от държавата (дори да не работиш), застраховка живот от 5 млн. (~60 хил. евро, б.р.), безплатно пътуване зад граница, закупуване на квартира и прочие."

Единственото, което е деликатно пропуснато, е погребението за сметка на държавата.

                                                                                  ...

                                        ЦЕНАТА НА ВОЙНАТА;
         
                  https://www.youtube.com/watch?v=vsf7564XhMg

             И-и поЗДРАВИТЕ за СОЛОВЬОВ и ФЕНОВЕТЕ МУ

                 https://www.youtube.com/watch?v=sTmE4HElLUQ

                 https://www.youtube.com/watch?v=vS5p4LuDASM
                                                          ... 








Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. librarian - getmans1, привет! :-)
26.04.2022 09:33
Ще започва с "офтопик", но по поста Ви и с едното ще кажа нещо много важно.
Офтопикът: Понеже едни детелинчовци били умните, а аз съм била, как беше там, кратунка май. Та да кажа на същите, че съм готова (не казвам, че го предизвиквам и ми е целия зор, а правя това уточнение, защото снощи и това ИЗВЪРТЯ смешното безчестно мъжленце1968) с всички блогови путинист-путлеристи вкупом, да меря сили както в областта на руската икономика, така и в областта на руското законодателство. И ОТ МОЯ СТРАНА БИ СТАВАЛО С ЦИТИРАНЕ НА ПРАВИЛНИЦИ, ПРЕДПИСАНИЯ, ЗАКОНИ, С ДВЕ ДУМИ ОФИЦИАЛНИ ДАННИ, А НЕ С ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ КАТО ПРИ ТЯХ!
Ще се навият ли да се пробваме, ММММММММММММ? :-):-) Повтарям, че аз не държа и не ги предизвиквам, а само показвам що за смешни мъжленца са и колко им стиска да се изправят в "битка" с..... БИТКАДЖИЙКАТА :-):-) мен! :-) А ако vv1951 претендира като спрямо ГЕРМАНСКИЯ ТИГЪР, то няма проблем предварително да заверим нотариално облога ни при каквато миза те самите определят и назоват!!

А сега да свържа "офтопика" с постинга Ви:
Участието не само на срочно служещи, а и на войници от други държави Е ИЗРИЧНО ЗАБРАНЕНО ОТ РУСКИТЕ ЗАКОНИ!
Същевременно самото руско министерство на отбраната официално призна, че във войната участват срочно служещи войници, както и дори наказа свои висши военни, че УЖ това ставало без знанието на Шойгу и путин!

РУСКОТО МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА НЕ ПРИЗНАВА ОБАЧЕ, ЧЕ ВЪВ ВОЙНАТА ИЗПОЛЗВА И ЧАСТНАТА АРМИЯ "ВАГНЕР", А ТОВА СЪЩО ПРИНЦИПНО Е НЕЗАКОННО!

РУСКОТО МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА НЕ ПРИЗНАВА ОБАЧЕ, ЧЕ ВЪВ ВОЙНАТА ИЗПОЛЗВА И ВОЙНИЦИ ОТ ЕТИОПИЯ!!!!!, КОЕТО Е ЗАБРАНЕНО ВЕЧЕ КАЗАХ, а постингът Ви ме подсеща да поднеса информация по този въпрос!
Информация от ТУРСКИ ИЗТОЧНИЦИ, директно от мястото на събитието, руското посолство в Етиопия (видеокадри, снимки, частични документи дори!!!!!). Да повторя за детелинчо1968: Информация от ТУРСКИ НЕЗАВИСИМИ (да не говорим, че Турция относително държи "страната" на русия) ИЗТОЧНИЦИ, "умното" ми детелинчо на кака! :-):-) Във вид на видео, снимки, копия на документи! А не като Вашите бърборения на абсолютно фейкови и тролски измислици!

Така, че.....
цитирай
2. vencivaleri1951 - Остави руската икономика-тя никаква я няма
26.04.2022 10:02
Я пак ни разкажи за "корпоративните бизнес холдинги"!? За да сме по наясно замени чуждиците, щото нашата група не е полиглотна

[quote=librarian]Ще започва с "офтопик", но по поста Ви и с едното ще кажа нещо много важно.
Офтопикът: Понеже едни детелинчовци били умните, а аз съм била, как беше там, кратунка май. Та да кажа на същите, че съм готова (не казвам, че го предизвиквам и ми е целия зор, а правя това уточнение, защото снощи и това ИЗВЪРТЯ смешното безчестно мъжленце1968) с всички блогови путинист-путлеристи вкупом, да меря сили както в областта на руската икономика, така и в областта на руското законодателство. И ОТ МОЯ СТРАНА БИ СТАВАЛО С ЦИТИРАНЕ НА ПРАВИЛНИЦИ, ПРЕДПИСАНИЯ, ЗАКОНИ, С ДВЕ ДУМИ ОФИЦИАЛНИ ДАННИ, А НЕ С ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ КАТО ПРИ ТЯХ!
Ще се навият ли да се пробваме, ММММММММММММ? :-):-) Повтарям, че аз не държа и не ги предизвиквам, а само показвам що за смешни мъжленца са и колко им стиска да се изправят в "битка" с..... БИТКАДЖИЙКАТА :-):-) мен! :-) А ако vv1951 претендира като спрямо ГЕРМАНСКИЯ ТИГЪР, то няма проблем предварително да заверим нотариално облога ни при каквато миза те самите определят и назоват!!

А сега да свържа "офтопика" с постинга Ви:
Участието не само на срочно служещи, а и на войници от други държави Е ИЗРИЧНО ЗАБРАНЕНО ОТ РУСКИТЕ ЗАКОНИ!
Същевременно самото руско министерство на отбраната официално призна, че във войната участват срочно служещи войници, както и дори наказа свои висши военни, че УЖ това ставало без знанието на Шойгу и путин!

РУСКОТО МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА НЕ ПРИЗНАВА ОБАЧЕ, ЧЕ ВЪВ ВОЙНАТА ИЗПОЛЗВА И ЧАСТНАТА АРМИЯ "ВАГНЕР", А ТОВА СЪЩО ПРИНЦИПНО Е НЕЗАКОННО!

РУСКОТО МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА НЕ ПРИЗНАВА ОБАЧЕ, ЧЕ ВЪВ ВОЙНАТА ИЗПОЛЗВА И ВОЙНИЦИ ОТ ЕТИОПИЯ!!!!!, КОЕТО Е ЗАБРАНЕНО ВЕЧЕ КАЗАХ, а постингът Ви ме подсеща да поднеса информация по този въпрос!
Информация от ТУРСКИ ИЗТОЧНИЦИ, директно от мястото на събитието, руското посолство в Етиопия (видеокадри, снимки, частични документи дори!!!!!). Да повторя за детелинчо1968: Информация от ТУРСКИ НЕЗАВИСИМИ (да не говорим, че Турция относително държи "страната" на русия) ИЗТОЧНИ
цитирай
3. librarian - Ехаааа, ПОДЛЕЦЪТ кацна!
26.04.2022 10:11
vencivaleri1951 написа:
Я пак ни разкажи за "корпоративните бизнес холдинги"!? За да сме по наясно замени чуждиците, щото нашата група не е полиглотна

Да, г-не, Вие не сте невнимателен, а сте ПОДЛЕЦ! Но аз все пак ще Ви го обясня ОТНОВО, ВЕЧЕ ЗА ТРЕТИ ПЪТ, за да може да Ви прочетат хората и да Ви наблюдават ПОДЛОСТТА с това колко пъти занапред с тази ПОДЛОСТ ще тролите!

В 16 коментар под ето този постинг https://getmans1.blog.bg/politika/2022/04/25/e-pyk-nema-druga-takava-dyrjava-razcheknata-mejdu-sssr-i-rus.1815176 аз ЗА ВТОРИ ПЪТ ОБЯСНИХ, цитирам се:

КАЗАХ, ЧЕ СЪМ БИЛА НАПИСАЛА "КОРПОРАТИВЕН БИЗНЕС", НО СЪМ РЕШИЛА ДА ГО ЗАМЕНЯ С "ХОЛДИНГ" (цялата фраза да заменя, а не да допълня!!!!!) И ПОНЕЖЕ СЪМ ИЗТРИЛА В БЪРЗИНАТА САМО "БИЗНЕС", Е СТАНАЛО "КОРПОРАТИВЕН ХОЛДИНГ"!!
ТОЕСТ, НЕ СЪМ ИСКАЛА ДА ДОПЪЛНЯ, А ДА ЗАМЕНЯ ИЗЦЯЛО, НЕПОЧТЕНИ ЧОВЕЧЕ!!
ДА ЗАМЕНЯ "КОРПОРАТИВЕН БИЗНЕС" С "ХОЛДИНГ"!! Само "холдинг"!!

И Вие сте цитирал думите ми, а това, че не ги четете, а си живеете с пожелателните фантазии си е Ваш проблем!
ЕТО ЗАТОВА СТЕ ПЪЛЕН НЕЩАСТНИК, Г-НЕ! ЗАЩОТО НАЙ-НАГЛО ПРОМЕНЯТЕ ОБСТОЯТЕЛСТВАТА!!



Тоест, ПОДЛИ Г-НЕ, в 15 коментар там самият Вие сте цитирал коментара ми и се вижда, че АЗ НИКОГА НЕ СЪМ ПИСАЛА ФРАЗАТА "орпоративните бизнес холдинги" И ВИЕ ПРОСТО ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ ПОКАЗВАТЕ СЪЩНОСТТА СИ НА ПОДЛЕЦ!!!!!
Но да се съсредоточим върху друго: Нали аз съм глупава и незнаеща? Защо тогава да не направим облога и "битката"?
ЩЕ ГИ НАПРАВИМ ДОРИ ПРИ ЛИЧНА СРЕЩА НА ПУБЛИЧНО МЯСТО!!!!! Така хем ще видим колко съм "грозно и дебело Гоче", хем ще проверим кой колко знае и може и то без google!!
Черпим се! Плюете ме на "Гоче" с готовност да бъдете ошамарен! Загубилият при проверката на знания плаща сметката!!!!!
ПРАВИМ СИ ОБЩА СНИМКА, НА КОЯТО ЗАКРИВАМЕ ЕДИНСТВЕНО ЛИЦАТА, ПУБЛИКУВАМЕ Я И ДВАМАТА В БЛОГОВЕТЕ СИ И СЛЕД ТОВА ПРИ НУЖДА ПОКАЗВАМЕ НА ХОРАТА ТУК КОЙ ОТ ДВАМА НИ КАКВО "ГОЧЕ" Е!!!!!

МОИТЕ ДВЕ УСЛОВИЕ ЩЕ БЪДАТ АЗ ДА ОДОБРЯ МЯСТОТО НА СРЕЩАТА, ИНАЧЕ ВИЕ ГО ИЗБИРАТЕ! И ВТОРОТО Е НА СРЕЩАТА ДА ПРИСЪСТВА СЪБЛОГЕРЪТ НИ vmir! Второто е понеже от Стар съм подразбрала, че е грамаден мъжага и ще се чувствам по-спокойно в негово присъствие, при все съпругът ми също да присъства на "битката" ни.

СОФИЙСКИ ТЕТЕВЕН?? :-):-):-) Мммммм :-):-), ПОДЛИ МИ Г-НE??
цитирай
4. getmans1 - ДО ком. - 1. librarian - getmans1, привет! :-) 09:33
26.04.2022 10:14
САМО ЩЕ СИ ЗАГУБИШ ВРЕМЕТО.

Е, аз на този от ком.2, обърнал се към мен уж с големи „факти„ а то ДРЪН-ДРЪН ТЮРЛЮ ГИВЕЧ ... Отговорих му тази сутрин л лесно проверими цитати и какво от това ... голям праз.
цитирай
5. librarian - !
26.04.2022 10:26
И, "драги" ми г-не vv1951, вашата група не е полиглотна, да, това е сигурно! Тя е хомозиготна!! :-):-):-):-):-)


ПП: В този 15 коментар съм написала и друго, подли ми г-не. Цитирам Ви го и него:
Ахааааааааа, давате вече на заден както винаги! Сега пък не сте Вие по счетоводството! Да Ви покажа ли на колко места се фукате какъв "нелош счетоводител" сте, цитирах Ви! Как на Вас хората Ви "доверявали парите си", отново Ви цитирах! И прочее! А СЕГА СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЕ ИЗКАРАТЕ, ЧЕ НЕ СТЕ РАЗБРАЛ И ТОВА!
АЗ НЕ ГОВОРЯ НА "САРМАТ ТОДОРОВ И СИЕ" ВИЕ ДА СТЕ СЧЕТОВОДИТЕЛЯ! ТВЪРДЯ, ЧЕ В ТАЗИ ФИРМА НЯМА ВАШЕ УЧАСТИЕ КАТО АКЦИОНЕР И ОЧАКВАМ ДА ИЗПЪЛНИТЕ ОБЕЩАНИЕТО СИ!!!!!
КАКТО И ТВЪРДЯ, ЧЕ НЕ СТЕ "ЗАКЛЕТ СЧЕТОВОДИТЕЛ", отново Ви цитирам, ЗАЩОТО В ЛИСТАТА НА ВЪПРОСНИТЕ НЕ ФИГУРИРАТЕ КАТО ИМЕ, А ТОВА Е ИЗКЛЮЧЕНО!!!!!

ТАКА ЧЕ, ЛЪЖЕЦО.....


Ето, тъкмо на тази среща-БИТКА :-):-) ще покажете и трудовата си книжка и прочее отчети и други Ваши ОБЕЩАНИ бъра, бъра, празни приказки КАКТО ВИНАГИ!!!!!
цитирай
6. vmir - Обявата ми прилича на злостна сатира,
26.04.2022 11:03
но все пак не подценявам пристрастеността на руските хора към мирните ценности на СССР, които са радикални и за немалко индивиди несравнимо по-атрактивни от западните, а именно:

1. Хапка, пийка, придвижване, живот - безплатни.
2. Знанния - напълно ненужни.
3. Заплата - доста по-добра от останалите.
4. Уважение и гордост - гарантирани от държавата.

Накратко - Кредити, дипломи, знания, умения - за будалите, държавата те прави по-умен от всички тях, взети заедно. Ето я формулата на най-умните и щастливи хора по света. Ама не знаели разликата между периметър и радиус - ми това са знания за глупаци, ние сме умните, затова ние ще решаваме кой какъв ще е не само у нас, но и по света.

Казах мирни ценности, да защото военните са "Родина - Матъ зовет!" Но как да прибегнат до тях, като думата "война" е инкриминирана, м?

Бот Венцо щеше да ме спука от смях с неговата "новина", че Зеленски пратил килъри на кремълски тв клоуни. Май е забравил, че Зеленски е комик и няма как да не им съчувства.

цитирай
7. getmans1 - А, АЗ ЩЕ СКАНДИРАМ ЗА „ДИВИЗИИТЕ„
26.04.2022 11:09
А, АЗ ЩЕ СКАНДИРАМ ЗА „ДИВИЗИИТЕ„
цитирай
8. vencivaleri1951 - Виж Гоче,
26.04.2022 11:21
Търсил си ме по фирмен регистър, по ДАКСИ и т н. Намерил си-защото ме има.
Втори постинг поред скапваш труда на приятеря си, за да ни покажеш колко си велик.
Сега пак под пола се криеш-преди на Кортина, сега под друга...Ей човече, ще почнеш и да менстуираш...както и да е. В интерес на истината с теб е весело, още повече , когато си с ковид и ти е малко терсене, че си затворен, пък и те е шубе малко,няма какво да се лъжем. От друга страна пък губиш обоняние и ти е все тази , когато се "допреш" до някое гоче.
Жорко, аз съм инж-икономист. Кандидатствал съм във ВИАС-приепа ме ПГС, скъсаха ме по рисуване и ме отрязаха за архитектурния. Поради свои особености в "Карл Маркс" нямаше да ме приемат, нито в който и да е институт в който се кандидатства с изпит по хуманитарен предмет. В Ленинград се прехвърлих от ПГС в икономика на строителството, който факултет беше в Университета-исках да дишам един и същ въздух с Путин. След това съм работил Строителството в ОРС, Планов и ТРЗ отдел ик директор...След това в НУЦ, След това в Планова Комисия....Никога счетоводство-замествал съм гл счетоводител, но не съм правил счетоводство, а и оперативно счетоводство не мога.
Та в НУЦ /където си работил казваше с Дечо/ имаше ст преподавател Димитър Начев-той се занимаваше със счетоводни пакети ипрограми-това преподаваше. След промените направи школа по счетоводство и специализация , която даваше сертификат за заклет счетоводител, можеше със същата сила и за космонавт да даде. Ти си имал подобна заявка като "обучител" в Панагюрище според фирмения регистър и знаеш колко е афиф тази тапия. Да но си нямал колега сред лидерите на СДС, а и председател на бюджетната комисия-проф Захари Карамфилов/мой науч ръководител между впрочем/ Та същият вмъкна в промените на указ 50, че задължително трябва да си заклет счетоводител за да правиш одит, ако такъв не ти прави банка-банките правеха само на тези с държавно участие. Тоест няколко години тапиите за заклет счетоводител вършеха страшна работа-слушах част от курса и бай димитър ми даде тапия.
Сармат почна да прави и счетоводство , а по късно това се превърна и в една от основните дейности на дружеството. Изискването отпадна отдавна, но клиентелата в голяма част оставаше, докато не дойдоха голобрадите момчета с таблетите и не прибраха счетоводствата към себе си. Никой никога не е изисквал задължителна регистрация за заклет счетоводител, още повече, че нито програмата, нито удостоверението са утвърждавани от министерство на просветата, за каквото биха трябвали години.
А за твоите лапсуси-те са ти стихията. Като човек с х беден речник, ти се хващаш за всяка чуждица и се мислиш за голамата работа, че си Релевантен, ноторен...Е идват пробойни , като мицеларна вода, корпоративен холдинг ...Руските икономисти му казват-издержки производства-нали така икономистКЕ
Иначе можешда продължаваш-и цикъл да ти дойде, аз съм без обоняние Бъди здрав, а!

librarian написа:
И, "драги" ми г-не vv1951, вашата група не е полиглотна, да, това е сигурно! Тя е хомозиготна!! :-):-):-):-):-)


ПП: В този 15 коментар съм написала и друго, подли ми г-не. Цитирам Ви го и него:
Ахааааааааа, давате вече на заден както винаги! Сега пък не сте Вие по счетоводството! Да Ви покажа ли на колко места се фукате какъв "нелош счетоводител" сте, цитирах Ви! Как на Вас хората Ви "доверявали парите си", отново Ви цитирах! И прочее! А СЕГА СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЕ ИЗКАРАТЕ, ЧЕ НЕ СТЕ РАЗБРАЛ И ТОВА!
АЗ НЕ ГОВОРЯ НА "САРМАТ ТОДОРОВ И СИЕ" ВИЕ ДА СТЕ СЧЕТОВОДИТЕЛЯ! ТВЪРДЯ, ЧЕ В ТАЗИ ФИРМА НЯМА ВАШЕ УЧАСТИЕ КАТО АКЦИОНЕР И ОЧАКВАМ ДА ИЗПЪЛНИТЕ ОБЕЩАНИЕТО СИ!!!!!
КАКТО И ТВЪРДЯ, ЧЕ НЕ СТЕ "ЗАКЛЕТ СЧЕТОВОДИТЕЛ", отново Ви цитирам, ЗАЩОТО В ЛИСТАТА НА ВЪПРОСНИТЕ НЕ ФИГУРИРАТЕ КАТО ИМЕ, А ТОВА Е ИЗКЛЮЧЕНО!!!!!

ТАКА ЧЕ, ЛЪЖЕЦО.....


Ето, тъкмо на тази среща-БИТКА :-):-) ще покажете и трудовата си книжка и прочее отчети и други Ваши ОБЕЩАНИ бъра, бъра, празни приказки КАКТО ВИНАГИ!!!!!
цитирай
9. vmir - 3. librarian,
26.04.2022 11:27
librarian написа:
ВТОРОТО Е НА СРЕЩАТА ДА ПРИСЪСТВА СЪБЛОГЕРЪТ НИ vmir! Второто е понеже от Стар съм подразбрала, че е грамаден мъжага и ще се чувствам по-спокойно в негово присъствие, при все съпругът ми също да присъства на "битката" ни.

СОФИЙСКИ ТЕТЕВЕН?? :-):-):-)


Съгласен!!! Даже обещавам да се държа прилично и да не забележа, ако бот Венцо си е намислил да ме набие!

Да добавя, защото сте забранили коментарите: Преди години писах в блога, че когато един мисли вместо всички, тогава никой не мисли. Е, дойдохме си на приказката. Сега руснаците ще научат по трудния начин, че което е в главата на "мислещия" вместо тях, няма как да е и в главите на останалите.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Хетмане, какво ти става
26.04.2022 12:06
До появата на Гочето се държиш нормално-дали като е в пола ти обещава разни работи?:)
Аз прогнозата съм си я направил, вие предпочитате да се занимавате с божествеността на Гочето и мизерията на Русия-като култура, дух, боеспособност..

getmans1 написа:
САМО ЩЕ СИ ЗАГУБИШ ВРЕМЕТО.

Е, аз на този от ком.2, обърнал се към мен уж с големи „факти„ а то ДРЪН-ДРЪН ТЮРЛЮ ГИВЕЧ ... Отговорих му тази сутрин л лесно проверими цитати и какво от това ... голям праз.

цитирай
11. getmans1 - . . . ТВОЯТА ПРОГНОЗА беше „до 08. 03. ...
26.04.2022 12:44
... ТВОЯТА ПРОГНОЗА беше „до 08.03. всичко ще е приключило Икооо„

vencivaleri1951 написа:
До появата на Гочето се държиш нормално-дали като е в пола ти обещава разни работи?:)


... ДАЖЕ И ИРОНИЯТА ТИ Е УБИЙСТВЕНО ТЪПА ... НЕ СЕ ХАБИ, НЯМА ДА МЕ ЗАСЕГНЕШ...

...А, ПРОГНОЗИТЕ ТИ, САМО ЗАТВЪРЖДАВАТ МНЕНИЕТО, ЧЕ ТОВА СИ Е ЕДНА ПЪЛНОМАЩАБНА ГРАБИТЕЛСКА ВОЙНА... И ЛИЦЕМЕРНИЯТ ТИ РЕВ ПО УКРАЙНА Е ПО- НЕЛЕП И ОТ НЕСКОПОСАНИТЕ ТИ НАПЪНИ ЗА ИРОНИЯ...

vencivaleri1951 написа:
Аз прогнозата съм си я направил, вие предпочитате да се занимавате с божествеността на Гочето и мизерията на Русия-като култура, дух, боеспособност..


... КОЛКОТО ДО „ГОЧЕТО„ КОГАТО СЕ ПОЯВИ профила starforlife, че потвърждава написаното от мен ... В него постинг ще видиш какво сте путинофилите и какво сме ние „мишкин„-цовте

getmans1 написа:
САМО ЩЕ СИ ЗАГУБИШ ВРЕМЕТО.

Е, аз на този от ком.2, обърнал се към мен уж с големи „факти„ а то ДРЪН-ДРЪН ТЮРЛЮ ГИВЕЧ ... Отговорих му тази сутрин л лесно проверими цитати и какво от това ... голям праз.


цитирай
12. blackpredator - Гетьо,
26.04.2022 14:44
като преведеш едната пенсия
за джепане на укропалемьот,
земи прати и дамаджана
от джанковата ти горилка
на азовците от Мариупол
чуть-чуть акбар..
цитирай
13. librarian - При все нормалната комуникация да се изчерпва още в заглавието на 8 коментар, ще напиша колкото е възможно кратка реплика!
26.04.2022 17:12
Първо искам да обърна внимание, че и от моя страна комуникацията стана напоследък неприемлива спрямо въпросния пълен нещастник, но това е поведение инспирирано от самия него!!!!!

А сега кратки реплики.

- Ако си мислите, че съм отделила повече от 10-15 мин. да проверявам каквото и да е спрямо Вас, vv1951, то много надценявате времето, което бих отделила за подобно нещо за Вас и жестоко се лъжете!

- Намерила съм да! Но съм намерила това колко нагло ЛЪЖЕТЕ!

- Поредната НАГЛА фантазия, която е поредното доказателство, че си заслужавате епитетите от устата и на най-чистата душа! ЗАЩОТО НИТО СЪМ КАРАЛА COVID, НИТО ГО КАРАМ В МОМЕНТА, НИТО НЕЩО НОРМАЛНО МОЖЕ ДА ОПРАВДАЕ ПОДОБНИ ВАШИ ИЗКАЗВАНИЯ!

Всичко останало нататък в коментара Ви е изтърканата грамофонна поча, не съм го чела, а само отгоре, отгоре то си личи колко безполезен баласт от фрустрация е, не мисля го чета, а още по-малко да вземам отношение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6079050
Постинги: 2743
Коментари: 26508
Гласове: 9637
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031