Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2022 19:06 - Рамзан Кадиров изпратил благодарствена телеграма до РУМЕН РАДЕВ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2066 Коментари: 20 Гласове:
3

Последна промяна: 28.04.2022 19:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                          .....

                                            image                                     


                                                            Браток мой, Румен!!!
                                        Разрешите обратиться к вам с любовью.

                          Твои слова о нашей войне - слова моего настоящего брата.
                                  Слова, которые искренне заставили меня плакать!
                             Брат, духовный и физический, перед которым я, Рамзан,
                 чувствую себя обязанным нести расходы на ритуальное обрезание.

                             
Будь жив и здоров, брат мой, прими мои скромные дары!

                                                   «Ахмат — сила! Аллаху Акбар!»

                                                        Ваш, РАМЗАН КАДИРОВ.

                                                                             ...

                                              


                                     / ЧАШАТА СЕ ОКАЗА СЕКРЕТНА ЗА СНИМАНЕ /
                                           
        ... РИТУАЛНА ЧАША ЗА ПИЕНЕ НА ЧАЙ И ПРОТЕИНИ ОТ ПЛАНИНСИКИ КОЗЕЛ

                                                  image

                                           ... ПРОТЕИНИ ОТ ПЛАНИНСКИ КОЗЕЛ

                                            image                                     

                                    ...  БОЙНА УНИФОРМА НА ЧЕЧЕНСКИ БОЕЦ

                                              /
БРЮКИТЕ, СЛЕД ОБРЕЗАНИЕТО /



Гласувай:
3



1. librarian - getmans1, по-смирено с пРезидента, значинката! Все пак той възкресява мъртвите и те му говорят!!!!!
28.04.2022 19:42
НАСКОРО!!!!
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
цитирай
2. merlin1968 - Гетьо, понеже си ми симпатичен, ...
28.04.2022 19:47
Гетьо, понеже си ми симпатичен, защото г-жа Либрериян, скоро ме нарече селянин, а знам, че и ти си такъв, та ще ти дам един съвет - Не се гъбаркай с Кадиров, защото изглежда, че е доста отмъстителен. Онзи ден гледах видео, хората на Кадиров са хванали един украински блогер, който като теб се бъзикал с Разман и баща му... да ти кажа пресипнал беше да вика "Ахмат сила". Та имай едно на ум, то навремето депутатите ни обявиха символична война на САЩ и Британия, обаче бомбите долетяха... та и ти.
А, и още нещо, Гетьо, защо така ме изложи, а? Като знам, че си френд с "библиотекарката" и от желание да й се харесам, я нарекох по твоему г-жа Либрериян, пък тя вместо да ми се зарадва, ме нарече неграмотник... заради теб... да знаеш, че приемам извинения под формата на кайсиева ракия.
цитирай
3. librarian - 2. merlin1968
28.04.2022 20:14
merlin1968 написа:
А, и още нещо, Гетьо, защо така ме изложи, а? Като знам, че си френд с "библиотекарката" и от желание да й се харесам, я нарекох по твоему г-жа Либрериян, пък тя вместо да ми се зарадва, ме нарече неграмотник... заради теб... да знаеш, че приемам извинения под формата на кайсиева ракия.

Първо, мъжленце1968, не съм Ви наричала неграмотник, а отбелязах, че явно хич Ви няма по английски! Което не е едно и също, та не тролете с нещо, което НЕ Е ИСТИНА!!
Второ, детелинчо1968, getmans1 НЕ МЕ НАРИЧА "г-жа Либрериян", а "г-жо Либриян" :-):-) и това е наша подигравка с vv1951, която едва ли ще разберете преди да изгледате филма "Еквилибриум"! :-):-):-)
цитирай
4. getmans1 - Гетьо, понеже си ми симпатичен, ...
28.04.2022 20:30
merlin1968 написа:
Гетьо, понеже си ми симпатичен, защото г-жа Либрериян, скоро ме нарече селянин, а знам, че и ти си такъв, та ще ти дам един съвет - Не се гъбаркай с Кадиров, защото изглежда, че е доста отмъстителен. Онзи ден гледах видео, хората на Кадиров са хванали един украински блогер, който като теб се бъзикал с Разман и баща му... да ти кажа пресипнал беше да вика "Ахмат сила". Та имай едно на ум, то навремето депутатите ни обявиха символична война на САЩ и Британия, обаче бомбите долетяха... та и ти.
А, и още нещо, Гетьо, защо така ме изложи, а? Като знам, че си френд с "библиотекарката" и от желание да й се харесам, я нарекох по твоему г-жа Либрериян, пък тя вместо да ми се зарадва, ме нарече неграмотник... заради теб... да знаеш, че приемам извинения под формата на кайсиева ракия.


... АЗ НЕ ЗНАМ КАКВО ТИ РЕКЛА Г-жата ама щом е заради мен, значи е права ...не е четка за нея.
... Пък и защо трябва да се плаша от разни фейк видео герои, че тук бъзика не толкова Кадиров а вашият глупак е в централната роля, както и избирателите му а също така, и феновете му.

Колкото до черпенето, пролем няма ... ама хората като вас не стават ... Извинявай, но ако 14-15 год си бил тук сигурно знаеш как путинофилската блог-агитка се отрече от „ВАДИ ЖОРО„ заради мнението му за техническото превъзходство на запада пред Русията им ... Един „Вади„ от старзагорско даже дамаджана ракия току му беше обещал преди да го анатемоса по путински ... Не знам да ли забелязваш, че упорито вече избягвам да употребявам думата РУСОФИЛИ ... НЯКОИ Я ДЕВАЛВИРАХТЕ.
цитирай
5. merlin1968 - Гетьо, как не знаеш какво ми е рекла ...
28.04.2022 20:58
Гетьо, как не знаеш какво ми е рекла г-жата, че то излиза, че не я четеш... ужас. Но ще ти кажа, тя рече, че си много зле със задължителния за нашито време английски, и аз покрай теб също.
Гетьо, смелостта ти ме радва, но не разчитай, че Кадиров ще оцени това, че подигравката ти била повече за Радев, отколкото за него.
Що се отнася до "нашия глупак", тук отварям една скобка само да ти кажа, че ако любимата ти Анджи, се бе отнасяла така критично с твоя правопис, както с моя, сега щеше да знаеш къде се слага пълен член. За което впрочем съм й благодарен, друго си е един среднист, работещ в търговия за кереч, да може да пише сравнително правилно. Но да се върнем на "нашия глупак", първо да те уведомя, че аз не съм го избирал, второ, че няма да гласувам за него ако рече да прави партия и трето, няма да гласувам и за резервния му играч, ген. Янев. Но, днес го слушах и поне на приказки, президентът го докарва много добре, за делата се съмнявам, като имаме предвид факта, че именно той ни натресе Кирчо и кокорчо. Президентът каза нещо много вярно, което ти, или не знаеш, или не разбираш за какво става въпрос. А именно, в Украйна и особено в Одеска област, има 300-400, а според Костадинов, дори 600 хиляди етнически българи. Тези българи бяха лишени от българските си училища, съществували по времето на Руската империя и СССР, техните имена бяха променени по украински тертип, тези българи, киевската хунта, насилствено мобилизираше осем години и ги пращаше да се бият с други украински граждани но от руски прроизход. Българите там се вдигаха на протести срещу тази хунта, а днес нашите управляващи са загрижени не за българите там, а за хунтата която ги потиска. Искат оръжие да им пращаме, за да убиват българите там. Ти, Гетьо, осъзнаваш ли антибългарската същност на такава политика? Ти отъждествяваш ли се с нея?
цитирай
6. merlin1968 - А, и още нещо, Гетьо, защо така ме ...
28.04.2022 21:08
librarian написа:
merlin1968 написа:
А, и още нещо, Гетьо, защо така ме изложи, а? Като знам, че си френд с "библиотекарката" и от желание да й се харесам, я нарекох по твоему г-жа Либрериян, пък тя вместо да ми се зарадва, ме нарече неграмотник... заради теб... да знаеш, че приемам извинения под формата на кайсиева ракия.

Първо, мъжленце1968, не съм Ви наричала неграмотник, а отбелязах, че явно хич Ви няма по английски! Което не е едно и също, та не тролете с нещо, което НЕ Е ИСТИНА!!
Второ, детелинчо1968, getmans1 НЕ МЕ НАРИЧА "г-жа Либрериян", а "г-жо Либриян" :-):-) и това е наша подигравка с vv1951, която едва ли ще разберете преди да изгледате филма "Еквилибриум"! :-):-):-)

Кратунке, трогателно е когато ме обвиняваш в неистина, точно ти, която си служи единствено с неистини, или искаш да ти плащам патентно право като кажа неистина?
Гледам, че не си разбрала, че моето г-жа Либрериян е бъзик с вашето г-жа Либриян, но ти това няма как да го разбереш, понеже е очевидно. А човек с две висши образования, едното от които по управление на пералнята, трудно проумява очевидните неща.
цитирай
7. planinitenabulgaria - Госпожо Мерилин,
28.04.2022 21:37
merlin1968 написа:
librarian написа:
merlin1968 написа:
А, и още нещо, Гетьо, защо така ме изложи, а? Като знам, че си френд с "библиотекарката" и от желание да й се харесам, я нарекох по твоему г-жа Либрериян, пък тя вместо да ми се зарадва, ме нарече неграмотник... заради теб... да знаеш, че приемам извинения под формата на кайсиева ракия.

Първо, мъжленце1968, не съм Ви наричала неграмотник, а отбелязах, че явно хич Ви няма по английски! Което не е едно и също, та не тролете с нещо, което НЕ Е ИСТИНА!!
Второ, детелинчо1968, getmans1 НЕ МЕ НАРИЧА "г-жа Либрериян", а "г-жо Либриян" :-):-) и това е наша подигравка с vv1951, която едва ли ще разберете преди да изгледате филма "Еквилибриум"! :-):-):-)

Кратунке, трогателно е когато ме обвиняваш в неистина, точно ти, която си служи единствено с неистини, или искаш да ти плащам патентно право като кажа неистина?
Гледам, че не си разбрала, че моето г-жа Либрериян е бъзик с вашето г-жа Либриян, но ти това няма как да го разбереш, понеже е очевидно. А човек с две висши образования, едното от които по управление на пералнята, трудно проумява очевидните неща.


Вие пак сте узряла яйцеклетка и сте с разкритие, според мен отговарящо за клас 122. Като прочетат Ваш коментар мъжете пощурЕват и се размечтават по Вас...
цитирай
8. vmir - Бах мааму, с извинение. Сега остана бот Венцо да напише "г-жа Лайбръриън"
28.04.2022 21:44
за да докаже неопровержимо как Путлер ще спечели войната и РФ ще стане първата суперсила в Млечния Път и Андромеда.
цитирай
9. petgrig - Абе Мери
28.04.2022 22:00
вашия Путя не беше ли защитник на православието? Що опря до Кадиров за целта? Ма мнооо ми е кеф да ви гледам как въртите, сучете и оправдавате всички зверства на идола ви, а и на съучастниците му. Сами показвате колко чините.
цитирай
10. getmans1 - ДО - 5. merlin1968 - Гетьо, как не знаеш какво ми е рекла ... 20:58
28.04.2022 22:18
- Аз не мога да помня всИчко написано, дори в блога ми, дори пряко да ме засяга а камо лИ Пък да помНя всичко, ОСОБЕНО какви коментари си разменят някои от гостите.
- Правопис се учи в основното обр. а в средното се затвърждава ясно, но аз в средното уЧИлище нямах дори един учебник по специалноста а по други предмети които изучавахме по 4-5 на курс от 28-30 учЕника и присвоени от момичетата.
КАкъв праВОпис искаш от човек дето на 15 години е започнал да прави и учи от записки.
Не ме дразнят забележките ви, освен в случаите когато ги използвате за доводи - каКто правиш ти в случая с този намек.

СЕГА ВИЖДАШ ЛИ В ПО-ГОРНИЯТ ТЕКСТ ГЛАВНИТЕ БУКВИ е, те са ремонт ... Единсвената 5 по БЕЛ ми беше на държавния изпит за учудване, после курсовота понеже бе и председател на комията каза, че искала от колегите си да оценяват написаното и по-малко правописа защато нашето бъдеще било в инженерните специалности а не във филологиите - късмет.

Колкото до българите в Украйна КОЙ Е ТОЗИ КОЙТО МОЖЕ ДА ТВЪРДИ, ЧЕ ПОНЕ БОЛШИНСТВОТО ИСКАТ В РУСИЯ И ПУТИН или пък обратното.

Повече от месец по ТВ и радио особено в сутрешните предавания а и не само, точно такива българи ни осведомявах „от мястото на събитието„ СЕГА вземи и ти да ме убеждаваш, че било УКРОФАШИСТКА УЙДУРМА и да прекратим разговора ... Тогава си бях в града гледах ги нашите, украинският канал и руският Канал1.

Кого, Соловьов ли да гледам, че да си създам мнение или лъскави мундир де чете новините на МО и това в една държава която инкриминира думата ВОЙНА за случая.
Всичко това на специализирана военна операция ли ти прилича или на брутална война, а?
Праавато е на Путин да плаши света с ядрена война е специализирана военна операция ли, да използа втора страна за плацдарм също ли или войски от от друга, макар и автономна, а???

Ти ако искаш си вярвай в каквото си искаш, че дори крайцера утанул зараи фас но не ми задавай малоумни въпроси като в последният ред, обидно е даже човек да ги прочете имайки предвид претенциите ти !
цитирай
11. librarian - Хайде да се включи отново и "г-жа Либриян"! :-):-)
28.04.2022 22:38
И ще го направя след следните 2 ПОДЧЕРТАВАНИЯ:
Първо, че на детелинчо1968 СЕГА реплика няма да отправям, за да се опита да схване, че не ми влияе с опитите си за интриги!
Второ, че можех и да си затрая, за да "имитирам", как беше, че съм долюбвана, а не обратното и вечерта ми е отдадена на любващия и любването! :-):-) Но какъв любващ ще е любващия, ако не може да изчака по-важното :-):-) блогбеге да ме, как беше, ГОГООБЛЪЧИ?! :-):-)

А сега реплика към 10. getmans1 и косвено и частично към детелинчо, а утре по-пряка реплика, какиното ми детелинче! :-):-):-)

- getmans1, за да не обяснявате на детелинчо, че за разлика от тях ние не си разменяме четенки и плюсчета и нито аз Вас чета редовно и Ви поставям плюсчета, нито Вие мен, та по-добре по отношение на правописа му предайте да научи правилното поставяне на запетайка, защото при над 7-8 погрешни в коментар 5 ще го нарека наистина неграмотник! :-):-)

- getmans1, истината за българите в Украина може да я знае и я знае само този, който се ръководи от руската пропаганда! Дори самите българи не я знаят истината по-добре от Кремъл! Запомнете го това, а най-добре е дори сега преди сън да го напишете 100 пъти! Ръкописно и на хартия, без "копи и пасте"! :-):-):-) Дори не е "копи" първото, а "сопи", по-българско е нЕкак си! :-):-) А пастите си са пасти! Като руския хляб гони 80 рубли за 600 гр. добрият, руснаците ще похапват пасти! :-):-)

- Видяхте ли във второто видео тук https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/04/28/kak-go-praviat-myjkite-momicheta-i-jenstvenite-myje-.1815675 какво Ирина Хакамада го направи Соловев?? Див и щастлив!! :-):-)
"ЭТОТ ЗАКОНЧИТСЯ С РАЗВАЛОМ РОССИИ!!!!!" - Хакамада в 3:17 мин. - "Вот запишите мои слова и через 15 лет прокрутите!!"
цитирай
12. getmans1 - ДО - 11. librarian - Хайде да се включи отново и11. librarian - Хайде да се включи отново и "г-жа Либриян"! :-):-) 22:38 :-):-) 22:38
28.04.2022 23:28
Честно казано трудно ми е да се сетя за какво точно ставаше въпрос мисля, че беше за окончанието при мен беше „ян„ и при него „ан„ ... но както и да е при мен може да е следствие на грешките при писане ... често мислатами ми избързва преди ръцете.

Да не говорим, че в един ден понякога пиша и на три устройства кога като се случи.

... "г-жа Либриян", аз изключително рядко правя такива лични лирични откровения но днес нещо ме напъна и дано и други го прочетат това отлонение, че не е много коректно правописни грешки да са доводи.

Друго прави впечатление, забелязал съм, че повечето хора разбират какво пиша само за едни определени „не ми се разбирало„ ... тогава май проблема при тях.

тук в този коментар си запазвам видеото;
https://librarian.blog/izkustvo/2022/04/28/kak-go-praviat-myjkite-momicheta-i-jenstvenite-myje-.1815675
... че днес от писане не остана време, аз и работа си имам ито, доста работа.
цитирай
13. vmir - АХМАК - СИЛА е подходящ етикет за Русия
29.04.2022 00:16
И не само защото примитивната бруталност там е ценност и необходимост за да успява индивида. А защото примитивната бруталност е стожер не само на вътрешната, но и на външната руската политика.

Цивилизацията е сътворила законите и държавите които да организират функционирането им, за да живеят хората в някаква сигурност срещу изблиците на психопати и да ограничат попълзновенията на агресивните социопати, за които безнаказаността е връх на личностната реализация. Общоприета правна норма е дори само заплахи срещу живота и здравето да са инкриминирани деяния. Какво да кажем за държава, която безотговорно заплашва останалите с унищожение освен, че такава държава може да бъде вдъхновение за хора, на които очите им са в чуждото и нямат скрупули в опитите да измамят останалите?

А защо АХМАК ли - ами защото колективния разум на човечеството е измислил международните съюзи, с които ограничава агресиите на държавите, които нарушават правилата на цивилизования свят.
цитирай
14. getmans1 - АХМАК - СИЛА е подходящ етикет за ...
29.04.2022 00:43
vmir написа:
АХМАК - СИЛА е подходящ етикет за Русия
И не само защото примитивната бруталност там е ценност и необходимост за да успява индивида. А защото примитивната бруталност е стожер не само на вътрешната, но и на външната руската политика.

Цивилизацията е сътворила законите и държавите които да организират функционирането им, за да живеят хората в някаква сигурност срещу изблиците на психопати и да ограничат попълзновенията на агресивните социопати, за които безнаказаността е връх на личностната реализация. Общоприета правна норма е дори само заплахи срещу живота и здравето да са инкриминирани деяния. Какво да кажем за държава, която безотговорно заплашва останалите с унищожение освен, че такава държава може да бъде вдъхновение за хора, на които очите им са в чуждото и нямат скрупули в опитите да измамят останалите?

А защо АХМАК ли - ами защото колективния разум на човечеството е измислил международните съюзи, с които ограничава агресиите на държавите, които нарушават правилата на цивилизования свят.


... С ТОЗИ КАЛАМБУР НАПРАВО МЕ ТРЪШНА НА ДЮШЕМЕТО ... ХАХАХАХАХА

Като го прочетох, направо забравих как беше оригинала ... ЕДНА БУКВА САМО, и става направо динамит работа - лъсва голата истина за тях дължини и ширини... Поздравления
цитирай
15. vmir - 14. getmans1 - АХМАК - СИЛА
29.04.2022 11:59
Пародийния вариант е също красноречив: "Ахмак лозе копае, юнак водка пие"
цитирай
16. merlin1968 - Гетьо, през 21-вия пръст ми е пра...
29.04.2022 16:47
Гетьо, през 21-вия пръст ми е правописът ти. Пак през него ми е, гламавостта ти, пречеща ти да схванеш, че подигравката с пълния член се отнасяше не до твоя крив по принцип правопис, а до двойните стандарти на Вряскова.
Имах за теб едно впечатление, че макар и не много умен, все пак си почтен до известна степен човек. Затова и ти задодох въпросите които ти наричаш "малоумни". Няма да коментирам, ако от двама ни някой е малоумен, то кой е той, само ще ти кажа, че глупостта не е оправдание за антибългарска помиярщина. Иначе казано, не познаването на интересите на българите в Украйна, поради липса на собствен разум и заменянето му на това което си чул по радиото, не те оправдава в антибългарската ти позиция. Всеки който подкрепя изнасянето на оръжие за режима в Киев, подкрепя убиването на българи в Украйна.
цитирай
17. merlin1968 - И ще го направя след следните 2 ПО...
29.04.2022 16:52
librarian написа:
И ще го направя след следните 2 ПОДЧЕРТАВАНИЯ:
Първо, че на детелинчо1968 СЕГА реплика няма да отправям, за да се опита да схване, че не ми влияе с опитите си за интриги!
Второ, че можех и да си затрая, за да "имитирам", как беше, че съм долюбвана, а не обратното и вечерта ми е отдадена на любващия и любването! :-):-) Но какъв любващ ще е любващия, ако не може да изчака по-важното :-):-) блогбеге да ме, как беше, ГОГООБЛЪЧИ?! :-):-)

А сега реплика към 10. getmans1 и косвено и частично към детелинчо, а утре по-пряка реплика, какиното ми детелинче! :-):-):-)

- getmans1, за да не обяснявате на детелинчо, че за разлика от тях ние не си разменяме четенки и плюсчета и нито аз Вас чета редовно и Ви поставям плюсчета, нито Вие мен, та по-добре по отношение на правописа му предайте да научи правилното поставяне на запетайка, защото при над 7-8 погрешни в коментар 5 ще го нарека наистина неграмотник! :-):-)

- getmans1, истината за българите в Украина може да я знае и я знае само този, който се ръководи от руската пропаганда! Дори самите българи не я знаят истината по-добре от Кремъл! Запомнете го това, а най-добре е дори сега преди сън да го напишете 100 пъти! Ръкописно и на хартия, без "копи и пасте"! :-):-):-) Дори не е "копи" първото, а "сопи", по-българско е нЕкак си! :-):-) А пастите си са пасти! Като руския хляб гони 80 рубли за 600 гр. добрият, руснаците ще похапват пасти! :-):-)

- Видяхте ли във второто видео тук https://librarian/izkustvo/2022/04/28/kak-go-praviat-myjkite-momicheta-i-jenstvenite-myje-.1815675 какво Ирина Хакамада го направи Соловев?? Див и щастлив!! :-):-)
"ЭТОТ ЗАКОНЧИТСЯ С РАЗВАЛОМ РОССИИ!!!!!" - Хакамада в 3:17 мин. - "Вот запишите мои слова и через 15 лет прокрутите!!"

Миличко, защо ви е да си разменяте плюсчета като сте си самодостатъчни, нямам предвид Гетьо, а теб с клонингите ти. А, Гетьо, виждам не го бръснете за слива, три плюсчета само, едното твое, откъде знам ли? - по-добре не питай:)
Миличко, ако ми дефинираш 7-8 грешно поставени запетайки в коментар 5, сам ще се нарека неграмотник.
А що се отнася до имитирането на противоположно на пола ти (какъвто и да е той) присъствие, то мен това едва ли ще ме развълнува, а теб, ако имитацията на такова присъствие те вълнува... ми, лошо няма, всеки с фетишите си.
цитирай
18. getmans1 - ОЛЕКНА ЛИ ТИ? ... А, се запитай дали снарядите и ракетите на любимият ти Путлер избиват само украинци ...
29.04.2022 17:14
merlin1968 написа:
Гетьо, през 21-вия пръст ми е правописът ти. Пак през него ми е, гламавостта ти, пречеща ти да схванеш, че подигравката с пълния член се отнасяше не до твоя крив по принцип правопис, а до двойните стандарти на Вряскова.
Имах за теб едно впечатление, че макар и не много умен, все пак си почтен до известна степен човек. Затова и ти задодох въпросите които ти наричаш "малоумни". Няма да коментирам, ако от двама ни някой е малоумен, то кой е той, само ще ти кажа, че глупостта не е оправдание за антибългарска помиярщина. Иначе казано, не познаването на интересите на българите в Украйна, поради липса на собствен разум и заменянето му на това което си чул по радиото, не те оправдава в антибългарската ти позиция. Всеки който подкрепя изнасянето на оръжие за режима в Киев, подкрепя убиването на българи в Украйна.

цитирай
19. merlin1968 - ОЛЕКНА ЛИ ТИ?. . . А, се запитай дали ...
29.04.2022 19:40
getmans1 написа:
ОЛЕКНА ЛИ ТИ? ... А, се запитай дали снарядите и ракетите на любимият ти Путлер избиват само украинци ...

Не, Гетьо, те не убиват само украинци, те убиват братя, били те от украински, руски, или български произход. А ги убиват поради една проста причина, украинският народ не успя да озапти престъпниците които го управляват. Престъпниците които започнаха тази война преди 8 години, престъпниците които насилствено мобилизираха украински граждани (включително от български произход), за да убиват други украински граждани от руски произход в угода на чужди интереси. Тези престъпници, трябва и ще бъдат спрени!
цитирай
20. getmans1 - За мен престъпника е в Кремъл ...
29.04.2022 21:51
merlin1968 написа:
getmans1 написа:
ОЛЕКНА ЛИ ТИ? ... А, се запитай дали снарядите и ракетите на любимият ти Путлер избиват само украинци ...

Не, Гетьо, те не убиват само украинци, те убиват братя, били те от украински, руски, или български произход. А ги убиват поради една проста причина, украинският народ не успя да озапти престъпниците които го управляват. Престъпниците които започнаха тази война преди 8 години, престъпниците които насилствено мобилизираха украински граждани (включително от български произход), за да убиват други украински граждани от руски произход в угода на чужди интереси. Тези престъпници, трябва и ще бъдат спрени!


... Грехота е да виниш цял един народ заради един САТРАП ... разбуни руснаците заради КРИМ. Повод му трябваше, създаде си го и само той можеше за осем години да реши проблема.

А, азовци са пак от него създадени но от 16-17 г. са под командването на вътрешни войски.

ФАШИЗМА Е В КРЕМЪЛ И ПОМНИ МИ ДУМАТА НОВОТО МУ ИМЕ ЩЕ ПУТЛЕРИЗЪМ ... Според мен за предпочитане е, пред РАШИЗЪМ, че аз не съм русофоб.

Все още не съм но ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071089
Постинги: 2741
Коментари: 26489
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031