Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2022 10:59 - ХАЙДЕ МОЛЯ ВИ, ОБЯСНЕТЕ НА СЕЛЧОТО ТАЗИ ПРОСЛОВУТА РУСКА САМОДОСТАТЪЧНОСТ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2566 Коментари: 29 Гласове:
2

Последна промяна: 29.04.2022 13:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                            ....

                                                 ПОЖАЛУЙСТА, PLEASE, 
BITTE, ... !
 
                Русия започва принудително "отчуждаване" на реколтата в Украйна

Красноярск взима зърното и зеленчуците на Херсон, както навремето направи Сталин

                    Клуб Z   |  Войната 28.04.2022, 21:19 ч. последна редакция 28.04, 23:02 ч.
  image Снимка БТА
 

В руския Красноярски край депутатите решиха да попълнят собствения си фонд от селскостопански продукти чрез незаконни доставки от временно окупираната част на украинската Херсонска област, съобщава сайтът Гордон.
...

ТУК СЪМ ПРЕМАХНАЛ ЕДИН ПАСАЖ ОТ ОРИГИНАЛНИЯТ ТЕКСТ ПРАВЕЩ АНАЛОГИЯ С ГОЛОДОМОРА - ДА НЕ РАЗСЕЙВА НЕЧИИ МИСЛИ

.... 

Съобщение за изземването от Херсонска област се е появило на уебсайта на законодателното събрание на Красноярския край. Сега тази публикация вече я няма, но тя е останала в архива.

image

В доклада се казва, че в Красноярския край само на едно място произвеждат краставици, а недостигът на други зеленчуци и зърнени храни в резултат на западните санкции "се усеща остро не само в Красноярския край, но и на федерално ниво".

В тази връзка властите на Красноярския край решават, че "отчуждаването на излишъка от миналогодишните и настоящите реколти на фермерите в Херсонска област ще се превърне в един от инструментите за подпомагане на малкия бизнес, потребителските кооперации".

Ръководителят на руския комитет по селскостопанска политика Владислав Зирянов каза, че подобен "опит" може да бъде възприет и в други региони на Русия, а продуктите могат да бъдат конфискувани в други окупирани региони на Украйна, посочва Гордон


...


ОТ ТАЗИ ТАБЛИЧКА СЕ ВИЖДА ДОБРЕ ДАЛИ НАИСТИНА ЗАПАДНИТЕ САНКЦИИ

СА ВИНОВАТИ ЗА НЕДОСТИГА НА ХРАНИ В КРАСНОЯРСКИЯТ КРАЙ ИЛИ 

ПРОСЛОВУТИЯТ РУСКИ МЪРЗЕЛ

Площ обработваема земя:
година 1959  1990  1995  2000  2005  2010  2015 
хиляди хектара  3927   2879,1   2507,6   1926,4   1608   1461,1 
 1538,1 


                                                       КАКВО ПОВЕЧЕ ДА ГОВОРИМ, А 





Гласувай:
2



1. dobrodan - Украйна е страната на пшеницата,
29.04.2022 11:09
Русия е страната на Съветите.
Съвети да искаш от тях, друго няма.
Ако пък настояваш за разяснение по съветите им, ти идват на гости с танковете.
Да не си искал съвети.
Гетманс, проблемът им със зърното идва от това, че го варят на спирт. Той е по-важен от всичко друго! Като си нямат - ще си вземат от който има.
Както казал циганинът, лесна е твойта, орачо. Ори - мели - яж!
цитирай
2. vacsine - Съмнявал ли си се, че ще измислят ...
29.04.2022 11:22
Съмнявал ли си се, че ще измислят нещо друго?
Полезно например.
цитирай
3. vmir - Самодостатъчността не изключва авантата, която си е чиста печалба.
29.04.2022 12:03
цитирай
4. librarian - getmans1, привет! :-)
29.04.2022 12:30
10. librarian - 5. getmans1
12:26
Мернах постинга Ви и се разсмях, че все едно сме се наговорили за пшеницата! :-):-):-)
Хей сега ще намина отново да пусна коментарче! :-)


По-горното написах преди малко при мен! :-)
цитирай
5. librarian - А сега един виц и от мене и нали "СЪМ" Страр :-):-):-), та да помогна колкото мога! :-)
29.04.2022 12:34
dobrodan написа:
Русия е страната на Съветите.
Съвети да искаш от тях, друго няма.
Ако пък настояваш за разяснение по съветите им, ти идват на гости с танковете.
Да не си искал съвети.

Питат германеца с каква кола се движи в Германия, а той: "С БМВ"
А зад граница? - "С Мерцедес"

Питат французина с каква кола се движи във Франция, а той: "С Рено"
А зад граница? - "С Пежо"

Питат руснака с каква кола се движи в русия, а той: "С тролея!"
А зад граница? - "Ние зад граница не ходим!"
А ако Ви се наложи да отидете? - "На нас не ни се налага такова нещо!"
А ако много Ви се наложи все пак? - "Тогава отиваме с танкове!"
ЦИВИЛИЗАЦИИ, КАКВО ДА ГИ ПРАВИ ЧОВЕК??!! :-):-)

А сега малко помощ за Вас, getmans1. :-) Понеже и без да съм Стар ми се налага много таблици да качвам в Интернет, та мога да се ориентирам дори и при вече не новите липси на възможности в блогбегето. :-)
Таблицата ще стане много по-прегледна, ако кликнете непоследствено след цифрите на втория ред и СЛЕД ВСЯКА ЕДНА въведете по 3-4 интервала. :-) Опитайте, сигурна съм в успеха! :-)
цитирай
6. getmans1 - А сега малко помощ за Вас, ge...
29.04.2022 13:56
librarian написа:
[quote=dobrodan]

А сега малко помощ за Вас, getmans1. :-) Понеже и без да съм Стар ми се налага много таблици да качвам в Интернет, та мога да се ориентирам дори и при вече не новите липси на възможности в блогбегето. :-)
Таблицата ще стане много по-прегледна, ако кликнете непоследствено след цифрите на втория ред и СЛЕД ВСЯКА ЕДНА въведете по 3-4 интервала. :-) Опитайте, сигурна съм в успеха! :-)


... Цъкнах ги,
на горният ред по един път отзад,
на ДОЛНИЯт по едно цъкане отпред и ЕДНО отзад,
и това е ефекта ... БЛАГОДАРЯ ВИ.

... То и иначе като в приказката „криво седи ама право говори„ разбираше се за какво става въпрос - с един и половина пъти е намаляла обработваемата земя в нуго край за 60 год.

цитирай
7. getmans1 - Самодостатъчността не изключва ...
29.04.2022 14:00
vmir написа:
Самодостатъчността не изключва авантата, която си е чиста печалба.


... Убите украинци в ада,
убите руснаци в рая,

други ще делят по заслугами...
цитирай
8. librarian - :-)
29.04.2022 14:02
getmans1 написа:
... Цъкнах ги, на горният ред по един път отзад, на задният по едно цъкане отпред
и отзад, и това е ефекта ... БЛАГОДАРЯ ВИ.

Нещо зле сте го написал май (за радост на детелинчо1968:-)??!! :-):-) В смисъл, че по 1 отпред и 1 отзад на първия ред, ако съм раздрала правилно, би следвало да не е добър резултат. Да не Ви проверявам сега! :-):-)
Както Ви писах ще е по-добър резултат, защото подравняването по първа цифра при годините и отдолу тоновете ще е налице и ще е по-прегледно. :-) Опитайте и преценете кое Ви харесва повече, но описваното от мене е по-"професионално". :-)
цитирай
9. getmans1 - Съмнявал ли си се, че ще измислят ...
29.04.2022 14:03
vacsine написа:
Съмнявал ли си се, че ще измислят нещо друго?
Полезно например.


... някоя ядрена мизерия, да
цитирай
10. getmans1 - Русия е страната на Съветите. Съ...
29.04.2022 14:06
dobrodan написа:
Русия е страната на Съветите.
Съвети да искаш от тях, друго няма.
Ако пък настояваш за разяснение по съветите им, ти идват на гости с танковете.
Да не си искал съвети.
Гетманс, проблемът им със зърното идва от това, че го варят на спирт. Той е по-важен от всичко друго! Като си нямат - ще си вземат от който има.
Както казал циганинът, лесна е твойта, орачо. Ори - мели - яж!


... на тия лозунга е, „кради-яж„
цитирай
11. librarian - 9. getmans1
29.04.2022 14:08
Аз вече обявих ИКОНОМИЧЕСКИ Тетевен :-):-) на vv1951, но май като ГУРУ СТАР ще има да чакаме реален "двубой". А го казвам в смисъла на това, че икономиката и то външната смея да твърдя, че я разбирам повече от, как беше??, "корпоративните бизнес холдинги"! :-):-):-)
И понеже при ядрените сделки се касае за огромни пари, та имам "лек" досег! :-) Дори се опитах да развенчая едни заблуди ето тук: https://hloris.blog.bg/tq-i-toi/2022/04/29/predai-natatyk.1815766 Погледнете, може пък да се обогатите с нещо! :-) Опитах се да говоря разбираемо и с немного цифри! :-)
цитирай
12. getmans1 - . . . Цъкнах ги, на горният ред по един ...
29.04.2022 14:14
librarian написа:
getmans1 написа:
... Цъкнах ги, на горният ред по един път отзад, на задният по едно цъкане отпред
и отзад, и това е ефекта ... БЛАГОДАРЯ ВИ.

Нещо зле сте го написал май (за радост на детелинчо1968:-)??!! :-):-) В смисъл, че по 1 отпред и 1 отзад на първия ред, ако съм раздрала правилно, би следвало да не е добър резултат. Да не Ви проверявам сега! :-):-)
Както Ви писах ще е по-добър резултат, защото подравняването по първа цифра при годините и отдолу тоновете ще е налице и ще е по-прегледно. :-) Опитайте и преценете кое Ви харесва повече, но описваното от мене е по-"професионално". :-)


... Ремонтирах си коментара, да грешката беше моя сега и Мерлин даже ще я разбере - че той „най- не ме разбира„ ... по принцип и ОТ ЗОР.
цитирай
13. librarian - :-)
29.04.2022 14:23
getmans1 написа:
... Ремонтирах си коментара, да грешката беше моя сега и Мерлин даже ще я разбере - че той „най- не ме разбира„ ... по принцип и ОТ ЗОР.

Прочетох и вече разбрах, НО..... :-):-)
..... но това, което сте направил е малко профанско. :-)
Все едно да направите 1 интервал отзад на реда с тонажите. :-) Макар, че сте "спечелил" пак ПОВЕЧЕ ширина на колоните.
Сега тогава препоръчвам по още един интервал ОТПРЕД пред годините. :-) Най-лесното за Вас! :-)

Колкото до ЗОРА на въпросния, видяхте ли как се въздържах снощи да му отговарям?? :-):-) И ТО ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ НАРОЧНО МЕ ПРЕДИЗВИКВАШЕ С ТОВА ДА ЛЪЖЕ КАКВО СЪМ ПИСАЛА ЗА ВАС!!!!! В смисъл, че никъде не съм дори споменавала, че не разбирате английски!! А неговото "тя рече, че си много зле със задължителния за нашито време английски" само оправдава това да го наричам мъжленце! Защото не е никакъв МЪЖ! Мъжете не постъпват така! Истинските!


ПП: "Вгледах" се в таблицата. :-) Понеже сте изтрили цифрата в [], а тя не присъстваше след всички тонажи, та се е получил лек "проблем", визуален само, не влияещ на данните като истинност. При години 1959-1990 и 2005-2010, вижте как там разстоянието е по-малко. :-) За да се оправи спрямо което писах, ПРЕД 1990 и 2010 сложете 2 интервала, не един. :-) Или само по един спрямо момента. :-)
ИЛИ НЕ ПИПАЙТЕ, ТА ДА ЗАРАДВАМЕ мъжленцето! :-):-):-)

ПП: При тази 1959 няма ли грешка? Останалите са през период от 5 години.
цитирай
14. getmans1 - В смисъл, че никъде не съм дори сп...
29.04.2022 16:24
librarian написа:
В смисъл, че никъде не съм дори споменавала, че не разбирате английски!! А неговото "тя рече, че си много зле със задължителния за нашито време английски" само оправдава това да го наричам мъжленце! Защото не е никакъв МЪЖ! Мъжете не постъпват така!


... Да, аз не мога да се хФаля под път и над път като нЕкои какъв възпитаник съм, документално и какъв език владея но се оправям.

НА ПРИМЕР ;

... КВГ 55, който много обича под постингите си да слага линкове ЛЪЖЕ ТА СЕ ПРЕСКУНДАЧА - под един негов постинг засякох два линка, на ПОГЛЕД.ИНФО и НЯКОЕ ЗАПАДНО АВТОРИТЕТНО ИЗДАНИЕ ... И ТАКА СЕ ПОЛУЧАВА ТЮРЛЮ ГЮВЕЧ ОТ примерно 60 реда текст.

Проследих линка на ЗАП. АВТОРИТЕТ - 15-16 реда
ПОГЛЕД.ИНФО ОКОЛО 30 реда подписани от „преводач ... СЕРГЕЕВ„ и пам освен, че споменали ТАЙМС примерно отделили два цитата с шрифт.

... Попитах дали не „послъгва нещо„ казва, „КОПИ-ПЕЙСТ Е„
Показвам му превод от ТАЙМС- примерно, а тговърът му е „АЗ ВЯРВАМ ПОВЕЧЕ НА МОЯТ ПРЕВОДАЧ„

... Наскоро пак го излових и то без да искам, трепна екрана и отворих него вместо моят постинг - същият модел гювеч, че и с грозде, не реагирах но понеже този човечец понякога не успява да се устисква по мой адрес ... ще си пати от спам и искрена и неискрена „русофобщина„.

... Аз си пиша това което мисля, представям повече копирани материали с цел тема за дебат и смятам, че добре ги подбирам и авторите са разнообразни... който не ме харесва прав му тът. В правилата на сайта няма точка за ИЗЯЩНО НАПИСАНИ ТЕКСТОВЕ а да дращя лъжи ми е съвестно.
цитирай
15. merlin1968 - Гетьо, самодостатъчност е, когато ...
29.04.2022 17:19
Гетьо, самодостатъчност е, когато Газпром спира газа на България, но никой в Русия не е разбрал за това, не го е усетил, а ако го е чул по новините, скоро го е забравил.
А самоНЕдостатъчност е, когато един продажен български премиер се отказва от руския газ, а през следващия месец, всички българи разбират това по сметките си и по цените в магазините.
Понял?
А "сайтът Гордон", е все едно "сайтът на бай мангал"
цитирай
16. getmans1 - За мен Соловьов и Кедми са говна така, че сме КВИТ ... Хайде ДРУМ и приятен ... апетит.
29.04.2022 17:29
merlin1968 написа:
Гетьо, самодостатъчност е, когато Газпром спира газа на България, но никой в Русия не е разбрал за това, не го е усетил, а ако го е чул по новините, скоро го е забравил.
А самоНЕдостатъчност е, когато един продажен български премиер се отказва от руския газ, а през следващия месец, всички българи разбират това по сметките си и по цените в магазините.
Понял?
А "сайтът Гордон", е все едно "сайтът на бай мангал"

цитирай
17. librarian - :-):-)
29.04.2022 18:35
merlin1968 написа:
Гетьо, самодостатъчност е, когато Газпром спира газа на България, но никой в Русия не е разбрал за това, не го е усетил, а ако го е чул по новините, скоро го е забравил.
А самоНЕдостатъчност е, когато един продажен български премиер се отказва от руския газ, а през следващия месец, всички българи разбират това по сметките си и по цените в магазините.
Понял?

:-):-):-)
"Великий анализаторе", може ли да Ви попитам Вие жена Ви бихте ли направили ку.ва, за да сте в страхотно материално положение??!! Защото цинично, но напълно сериозно това искате от нас по отношение на България спрямо русия!

ПП: А Украина може да започне да експортира пшеницата си през пристанището във Варна!!
ХА ДАНО НАЙ-ПОСЛЕ СЕ ПРЕДСТАВИМ ДОСТОЙНО ПРЕД СВЕТА, ТА ДА ЗАПОЧНАТ ДА НИ УВАЖАВАТ!!
цитирай
18. merlin1968 - Гетьо, самодостатъчност е, когато ...
29.04.2022 19:30
librarian написа:
merlin1968 написа:
Гетьо, самодостатъчност е, когато Газпром спира газа на България, но никой в Русия не е разбрал за това, не го е усетил, а ако го е чул по новините, скоро го е забравил.
А самоНЕдостатъчност е, когато един продажен български премиер се отказва от руския газ, а през следващия месец, всички българи разбират това по сметките си и по цените в магазините.
Понял?

:-):-):-)
"Великий анализаторе", може ли да Ви попитам Вие жена Ви бихте ли направили ку.ва, за да сте в страхотно материално положение??!! Защото цинично, но напълно сериозно това искате от нас по отношение на България спрямо русия!

ПП: А Украина може да започне да експортира пшеницата си през пристанището във Варна!!
ХА ДАНО НАЙ-ПОСЛЕ СЕ ПРЕДСТАВИМ ДОСТОЙНО ПРЕД СВЕТА, ТА ДА ЗАПОЧНАТ ДА НИ УВАЖАВАТ!!

Вие сами сте си избрали да бъдете ку.ви спрямо САЩ, няма защо да ви правя аз.
Не Украйна, а няколко олигарха може да започнат да експортират пшеницита на Украйна през Варна, но да ти кажа, това силно ме съмнява.
За достойното представяне пред света, ще ти цитирам думите на Чърчил към Сталин (поне на него се приписват) и са казани по повод желанието на Британия да унищожи България, като подели територията й между съседите й след ВСВ. Та, Чърчил се опитва да убеди Сталин в правотата на подобно действие с думите: Има ли право на съществуване, народ, който в две поредни войни застава срещу освободителя си? Сталин тогава не дава на съседите ни и един квадратен сантиметър българска земя. За това му решение, сигурен съм са допринесли тристата хиляди български войника, които заедно с Червената армия освобождават Югославия и Унгария от нацистите. Сред тези 300 000 българи, които с кръвтта си измиха позора на "цвета на нацията", бяха и моите двама дядовци.
Но Путин, не е Сталин и няма гаранции, че след третия български позор ще остане България.
цитирай
19. librarian - 18. merlin1968
29.04.2022 19:54
Оставете ни сега нас, аз питах за Вас! Но както винаги Вие шикалкавите!

Какво общо има Чърчил, Сталин, ВСВ и прочее бърборене? Вие в онова време ли живеете още? И как, след като сте 1968 набор? Последно 1968 или 1969?

Бъдете сигурен, че България ще съществува и тогава, когато русия вече няма да я има! Дори Вие ще доживеете този момент и тогава пак ще си говорим! :-)


ПП: Така ме е яд, че трябва да преустановя обратното броене, значи! :-):-):-) Но то ще дойде друго де! :-):-):-)
Сега започвам да броя едни 5 седмици!! :-):-):-)
цитирай
20. merlin1968 - Оставете ни сега нас, аз питах за ...
29.04.2022 22:17
librarian написа:
Оставете ни сега нас, аз питах за Вас! Но както винаги Вие шикалкавите!

Какво общо има Чърчил, Сталин, ВСВ и прочее бърборене? Вие в онова време ли живеете още? И как, след като сте 1968 набор? Последно 1968 или 1969?

Бъдете сигурен, че България ще съществува и тогава, когато русия вече няма да я има! Дори Вие ще доживеете този момент и тогава пак ще си говорим! :-)


ПП: Така ме е яд, че трябва да преустановя обратното броене, значи! :-):-):-) Но то ще дойде друго де! :-):-):-)
Сега започвам да броя едни 5 седмици!! :-):-):-)

Отговорът ми беше пределно ясен и точен, никакво шикалкавене, това че не ти харесва не е мой проблем.
Какво общо има Чърчил... Естествено, че няма нищо общо, за глупакът, който си мисли, че историята започва с него. За останалите, общото е очевидно. Например, гледм, че на няколко пъти се радваш как фините са "били" руснаците, радост по малоумщина идентична на радостта на швестера, как немците са "били" руснаците. А знаеш ли защо фините са "били" руснаците и виждаш ли паралела с това което днес се случва в Украйна? - въпросът явно е реторичен. А знаеш ли, че онова "мъжко момиче", както наричаш президентката на Финландия, може да доведе страната си дотам, че отново да се наложи да "бият" руснаците? - още по-реторичен въпрос.
Може да доживеем момента когато Русия няма да съществува, но няма да можем да си говорим, а и ще я надживеем с много малко. И нито на теб няма да ти е до радост, че си я надживяла, нито нам няма да ми е до мъка за това, че е загинала.... а най-вероятно няма и да разберем, че сме я надживели.
цитирай
21. getmans1 - Вие сами сте си избрали да бъдете ...
29.04.2022 22:20
merlin1968 написа:

Вие сами сте си избрали да бъдете ку.ви спрямо САЩ, няма защо да ви правя аз.


... И колко КУРВЕНСКИ ПОСТИНГА СИ ПРОЧЕЛ ОТ МЕН ЗА САЩ - АМА ТАКИВА

КАКВИТО ТИ ПИШЕШ ЗА ПУТИН

... Знаеш ли защо Путин е така подут, не е от ботокс а просто българските путинофили така сте му олизали задника, че останал без анус и сега е на специална диета.

ПП

Пич, а стига с тия митове...
цитирай
22. librarian - 20. merlin1968
30.04.2022 00:18
Ами НЕ, ни най-малко не бяхте ясен и точен! Защото не отговорихте на това съгласен ли сте жена Ви да е ку.ва, а говорите ние какви сме били. Но да Ви разясня какви сме и какви са обстоятелствата: Ние сме БЪЛГАРИ, живеещи в България. България е член на ЕС и НАТО и ние се радваме и се гордеем с това. Като членове на тези съюзи ние осъзнаваме, че имаме както права, така и отговорности, задължения. И ние имаме възможност да използваме правата си и готовност да спазваме задълженията си. Ако Вие не сте съгласен с тези обстоятелства, то никой не Ви задържа в България. ВЕЧЕ НЕ ВИ ЗАДЪРЖА. ЗА РАЗЛИКА ОТ СТОЯ ПО КОЙТО ТЪГУВАТЕ ПОРАДИ НЕКАДЪРНОСТТА СИ И ПРЕДОСТАВЯНОТО ВИ УЕДНАКВЯВАНЕ С КАДЪРНИТЕ.

Колкото до доживяването или не, то аз за разлика явно от Вас съм нормално човешко същество с нормално светоусещане и ни най-малко нямах предвид насилственото унищожаване на русия и изтребване на руския народ, а това Русия да престане да съществува в настоящия й вид. Ама на Вас явно война Ви дай. Защото сте воювали дори с Народа си. 45 години сте воювали! И още се опитвате да воювате!
цитирай
23. merlin1968 - Кратунке, аз за разлика от теб, о...
30.04.2022 10:55
Кратунке, аз за разлика от теб, отлично знам какви са обсоятелствата защото, за разлика от теб, познавам историята. А обстоятелствата са следните, както през 1940г. така и в днешно време, никой не е питал българския народ дали иска да влезе в съответните военни съюзи, приемайки съответните "права" и задължения. Права е в кавички, защото през ВСВ, страната ни като част от Тристранния пакт, е имала правото да храни безплатно една чужда армия, имала е правото да изпълнява полицейски функции в територии окупирани от Германия. Съответно е имала задълженията да унищожава не съгласните с тези обстоятелства българи, както и всячески да подкрепя политическите и военни действия на съюзниците си. В резултат на тези си съюзнически задължения и "общи ценности", страната ни е вкарана във ВСВ с бурните рукоплескания на радващи се и гордеещи се антибългари като вас. И само благодарение на кървавия Сталин, България излиза от товва позорно положение без почти никакви щети. Ситуацията днес е същата, но историята никога не се повтаря дословно, което не гарантира, че щетите които ще бъдат нанесени на страната ни от подобните на теб няма да са фатални.
И ако аз, както и огромната част от българския народ не сме съгласни с вас, ни най-малко не означава, че трябва да напуснем България. Напротив, точно ти и останалите радващи се и горди с предателството си антибългари, сте свободни да напуснете България по силата на извоюваното от вас право на свободно движение.
Що се отнася до кадърността, то досега не съм забелязал да си проявила такава в това което пишеш, а извън изявите ти в блага... не знам, но ако си кадърна в нещо, то би следвало да се концентрираш върху него и да не показваш обратното в блога.
Що се отнася до "нормалното ти светоусещане" поради което не си имала предвид физическото унищожение на Русия, то многобройните ти коментари показват пълното ти лицемерие.
И накрая ще ти кажа нещо конкретно и ясно - Не съществува "цивилизационен избор", съществува цивилационна принадлежност и всеки който подлага на съмнение своята такава е дебил. А всеки който осъзнато проповядва отказ от цивилизационната принадлежност на народа си е предател.
цитирай
24. librarian - 23. merlin1968
30.04.2022 16:12
Аха, разбирам! Понеже познавате историята и знаете, че първоначално сме били в пещерата, да си стоим там, мммммммм?
А бе, детелинчо, Вие още с цървули ли ходите? Пиам не за друго, а защото това е било на краката на българите векове наред, а гледам, че сте много родолюбив.
Оооооо, забравиииих, Вие ходите с руски "Найки", "Адидас" или каквото и да е! Руско, само "малко" ЗАПАДНО!

"Огромна част от българския народ"????? Във Вашето село??
А бе, детелинчо, като е така, защо друго се вижда в момента по митингите, мммммм?? Акция по протест против изпращане военна помощ за Украина - 50-100 МУРГАВИ протестъри, на които краят на кебапчето още се показва на устните непреглътнато. Протести във всички големи градове на България в подкрепа на СЛАВНА Украина - ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ БЪЛГАРИ! ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ! Ама "огромната част" Вас и вижданията Ви подкрепя, ммммммм?? И на избори каква е точно подкрепата за БСП като изразител на Вашата "огромна част"?? Мммммммммммммм??
цитирай
25. librarian - И всъщност, детелинчо1968, понеже руските авторитети само признавате. Та да Ви кажа как един такъв вижда нещата:
30.04.2022 16:28
Най-отгоре стои ЧОВЕКЪТ! Отделният! Личността!
Под него е ОБЩЕСТВОТО! Каквото и да е то! Социалистическо или не! Пуританско или не! И т.н.
И чак тогава отдолу стои ДЪРЖАВАТА!

И процесите в нормалното съзнание се развиват в посока то да служи на собственото си тяло и реализира собственото си щастие, осъзнавайки, че всеки вид общество и особено пък ДЪРЖАВА, която ограничава това, е потъпкване на изначални човешки права! Защото човек се ражда първо човек, с личните си потребности и накрая умира също като човек и същите тези свои лични потребности, а обществото и държавата са вторична среда, в която той реализира СЕБЕТО СИ!
И нали държите на историята, та да Ви я припомня отново изначало. Някога на базата на инстинкти са се оформяли в семейства от мъж, жена и техните деца. След това са дошли родовете. След това племената. После съюзите от племената. После държавите. В днешно време държавите вече се обединяват. "Утре" държави няма и да има!
Така, че НИЕ ще си останем "предатели", пък ВИЕ си стойте на ниво не дори държава, а партия, която е промила мозъка Ви! Въпросът е, че НИЕ не ВИ отнемаме това право, за разлика от това как 45 години ВИЕ сте НИ го отнемали!
цитирай
26. merlin1968 - Ха ха, г-жо Либрериян, ти си много ...
30.04.2022 18:16
Ха ха, г-жо Либрериян, ти си много плитка локва, какво общо имат коментарите ти с моя? За лицемерието ти вече знам достатъчно, въпреки, че ти тук разпространяваш комунистически тезиси и колко лайка имало под тях, мен обвиняваш в комунизъм. Нещо повече, какво ние комунистите сме ви правили на вас потребителите 45 години, излиза, че ти си баба-реститутка, а?
На плитката ти теза, че щом не сме западняци значи трябва да ходим с цървули, а ти понеже си западнячка можеш да ходиш с "Найки" произведени в Китай, няма въобще да се спирам.
По митингите кратунке, се виждат украинците и вашата паплач организирана от продажните партии в парламента и безбройните НПО-та, това се вижда. Десетки хиляди... само в сушавите ти сънища. Мълчаливият народ трудно се организира, но когато излезе... няма да ви хареса! А БСП пък не разбрах какво общо има тук, освен може би, че ти гласуваш за тях... нали си комунистка бореща се с огромната ножица в доходите у нас и по света:)
Но хайде да се върнем на "цивилизационния избор", на Западната цивилизация от която ние не сме част, от която и ти не си част, въпреки, че сигурно си мислиш обратното. Тази цивилизация беше силна и властваше векове над света, тя имаше устрем, идеи, сила и решимост. Днес тази цивилизация умира, не е победена отвън, тя умира отвътре, убиват я такива като теб - Отделни! Личности! С изначални права! Реализиращи Себето си!... или, иначе казано свръх егоистични дебили интересуващи се единствено от собствения си задник. Дебили, рушащи държавите си, дебили на които всичко им е малко. Дебили прекарващи живота си в ламтеж за още потребление на по лъскави чепици, телефони, коли, показност... Дебили нямащи време да отгледат деца. Дебилни потребители унищожаващи държава, общество, цивилизация. Вие не сте час от Западната цивилизация, вие сте туморът който я убива.
А нормалното положение е следното - Личност - ограничаване на личните свободи в рамките на Семейството - още ограничаване в рамките на Рода - още ограничаване в рамките на Държавата. И е много просто за всеки който не е дебил, да види, че общества в които личността първо служи, а после потребява се развиват, докато общества в които всеки сам за себе си гледа да дръпне повече, загиват.
И ако претенциите на изроденото от вас западно общество за универсалност бъдат осъществени по цялата Земя, то човешкият род ще се затрие от само себе си. Но Бог е създал безотказен защитен механизъм против едностранчивостта и многообразието винаги надделява.
цитирай
27. librarian - 26. merlin1968
30.04.2022 19:00
"Ха ха", г-нчо детелинчо, Вие сте явно "много плитка локва", ако не проумявате какво общо имат коментарите ми с Вашия.

Определено не съм "баба-реститутка", но бидейки от фамилия на български род, който е градил промишленост в България преди Вашите "двама дядовци" (цитирам Ви от един друг Ваш коментар към мене :-) да отнемат съграденото, за да си изравнят скъсаните джобове (поради "дълбоки" умове:-) с тези на моята баба, та познахте, реститутка е баба ми. :-) Да е жива и здрава да си харчи с кеф парите от наемите за ЧАСТ от върнатите й имоти, аз не и гледам в паничката, оправям се достатъчно добре и сама! :-) В случая "сама" не означава, че съм такава в живота, но Вие това вече също сте го "узаконили", че го знаете по-добре от мене самата. :-)

Понеже сте претендирал за поглед в областта на геополитиката и геоикономиката, та да Ви просветя :-), че фабриките на "Найки", "Адидас", "Ню Белънс", "Пума" и прочее АМЕРИКАНСКИ компании за КАЧЕСТВЕНИ "Гочеви" :-):-) "цървули" се намират във Виетнам, а не Китай!
Което незнание от Ваша страна само показва на кого са плитки претенциите. :-):-)

Нататък мисля да не коментирам плитките Ви глупости! :-):-)
И аз НЯМА да правя КАТО ВИЕ ПРАВИТЕ и няма да казвам, че явно на база на разсъжденията си за семейството, би следвало да заключим, че сте МЪЖЛЕНЦЕ ПОД ЧЕХЪЛ и най-после разбираме защо е детелинката в профила Ви тук! Това само ще Ви попитам дали е така. :-)
Риторично ще Ви попитам!! :-):-):-)
цитирай
28. merlin1968 - "Ха ха", г-нчо детел...
30.04.2022 21:32
librarian написа:
"Ха ха", г-нчо детелинчо, Вие сте явно "много плитка локва", ако не проумявате какво общо имат коментарите ми с Вашия.

Понеже сте претендирал за поглед в областта на геополитиката и геоикономиката, та да Ви просветя :-), че фабриките на "Найки", "Адидас", "Ню Белънс", "Пума" и прочее АМЕРИКАНСКИ компании за КАЧЕСТВЕНИ "Гочеви" :-):-) "цървули" се намират във Виетнам, а не Китай!
Което незнание от Ваша страна само показва на кого са плитки претенциите. :-):-)

Нататък мисля да не коментирам плитките Ви глупости! :-):-)

Кратунке, последният ти коментар е пример, че когато няма какво да кажеш е по-добре да си мълчиш за да не се излагаш. Но аз обичам когато някой се излага пред мен, затова можем да продължим диалога.
Г-жо Либрериян, пустият ти горен рафт е така обрасъл с паяжини, че дори не може да измисли как да ме обиди, та ползва моето ноу-хау. Това е довод, че не си едно и също с Гочко, на него в тази област не му липсва креативност.... за простащина да не говорим:)
Баба ти, да е жива и здрава, може и да е умна и заслужила състоянието си, при условие разбира се, че не си се метнала на нея.
Затова, сама ли си, или не си... ти си знаеш, аз ти пожелавам в тази сфера всичко да ти е ОК.
Това, че за теб геополитиката се свежда до това дали "качествените ти цървулки" са произведени във Виетнам, или в Китай, добре обяснява "знанията" ти по въпроса, плод на две висши образования. В моя коментар, дали е Китай, или е Виетнам, няма никакво значение. Но от нямане какво да кажеш, ти издребняваш до толкова, че да ме просвещаваш по отсъстващата в коментара ми тема. Не е ли смешно, че дори в тази си дребнавост отново грешиш? Понеже, твоите цървулки, може да са от Виетнам, но моите са от Китай и все Nike.. така че опресни си малко плитките претенции и по отношение на това дребнотемие.
цитирай
29. librarian - 28. merlin1968
30.04.2022 23:00
:-):-):-)
https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/04/30/.1816018

И ще прочетете, ще прочетете! :-):-) Колкото и да твърдите обратното! :-):-):-):-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6077808
Постинги: 2743
Коментари: 26503
Гласове: 9636
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031