Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2022 02:02 - Аз, таквознинката, нъл съм си малко проЗ много обичам да се поучавам ... :)
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 562 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                        ..... ПОУЧАВАМ СЕ ОТ ДОБРИ ПРИМЕРИ, ОТРИЦАТЕЛНИ ПРИМЕРИ, 

                              ДОРИ И ОТ КУЦО И САКАТО НЕ СЕ ГНУСЯ ДА СЕ ПОУЧАВАМ



                        ЕТО НА ПРИМЕР, фЧЕРА СЕ ПОУЧИХ ОТ ЕДНИ ... абе, таквознинката

                                         ПРОСТА РАБОТА ЗНАЧИНКА, БИЛО ДА СИ УМНО;

                                     САМО ТРЕБЕ СЛЕД СЯКА ГЛЮПОСТ СВОЯ ИЛИ ЧУЖДА

                                                             ДА РЕЧЕШ ЕДНО ПРОСТИЧКО,

                                                                                    „амин"

                           СЕ ЕДНО ДЯДО БОЖЕ ГОВОРИ, ЪХЪЪ 
:):):)
                                                                       
                                     ЗНАЧИНКАТА И АЗ ОТВРЕМЕ НА ВРЕМЕ ТЪЙ ЩА ПРАВЯ, ЪХЪ. 






 



Гласувай:
2



1. vmir - Не, че съм баш от Делиормана,
21.05.2022 06:40
ама и аз съм проникнат от делиорманскитИ разбирания за знанието и вопиющата нужда от актуализирането му. Затова ми е хем чудно, хем смешно, хем жално, когато се натъкна на някой, който не проумява, че море от крита информация ни залива вече четвърто десетилетие и ако не я забелязваме, ще трябва да живеем със шнорхели на дъното и да внимаваме да не разсърдим дядя Вова за да не ни ги вземе, а ако го уважаваме и мразим достатъчно хората на брега, той може даже да награди най-отличилите се с по още един шнорхел.
цитирай
2. getmans1 - Амин! - както казва многото умно, значинката...
21.05.2022 10:04
vmir написа:
ама и аз съм проникнат от делиорманскитИ разбирания за знанието и вопиющата нужда от актуализирането му. Затова ми е хем чудно, хем смешно, хем жално, когато се натъкна на някой, който не проумява, че море от крита информация ни залива вече четвърто десетилетие и ако не я забелязваме, ще трябва да живеем със шнорхели на дъното и да внимаваме да не разсърдим дядя Вова за да не ни ги вземе, а ако го уважаваме и мразим достатъчно хората на брега, той може даже да награди най-отличилите се с по още един шнорхел.


... ерозирали в застоя си и както става с бетона - чук му е майката и изливане на ноФт:)
цитирай
3. librarian - getmans1, привет! :-)
21.05.2022 21:30
Оставих Ви коментар под предния постинг. :-)
Приятна съботна вечер! :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6150324
Постинги: 2779
Коментари: 26685
Гласове: 9698
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930