Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2022 17:39 - Обречен постинг или за поредният мръснишки удар по един Делиорман ....
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2483 Коментари: 11 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                 .....

                                           ПОРЕДНИЯТ УДАР ПОД КРЪСТА ... С ЕЗИК
                                                  /
За език на омразата става въпрос /

                                                                       НЕРДЕ Е ТОВА;

https://getmans1.blog.bg/politika/2022/07/27/sled-kulta-kym-putin-dugin-predlaga-da-byde-syzdadena-ideolo.1828326

                                                                  С ТОВА ЗАГЛАВИЕ;

След култа към Путин, Дугин предлага да бъде създадена идеология на путинизма

Единственият начин да бъде променено нещо в Русия е „като обикнем Путин“

                                                                 ... А, НЕРДЕ Е ТОВА;

image Дугин или дуки

от: blackpredator

Чета неска делиорманската факторология за „институционализация на курса на Путин“. И веднага прая разлика между Дугин и лудогорския ни Дукин. Респективно между имперската Русия и раята, дето Рашата уж асвабадила.

преди около час


                                                             Е, НЕКА ДА СЪМ -
 Дукин.
                                                                                  ... 



Гласувай:
5



1. getmans1 - Разликата между свободата и сло...
27.07.2022 17:42
Разликата между свободата и слободията е както между Дукин и Дудукин
цитирай
2. starforlife - ~ 1. getmans1
27.07.2022 17:51
getmans1 написа:
Разликата между свободата и слободията е както между Дукин и Дудукин

Това е в тона на репликата ми под предходния ти постинг към трола там.
Не само американците, но там най-ярко изразено, а всички истински демокрации считат свободата - истинската свобода - за по-свещена от уважението към властта!
При тези демокрации (така е и тук, в Нидерландия) човек може да обижда народа като цяло, държавните символи и принципи, както и политиците, овластените и длъжностни лица (включително полиция) с изключително голяма степен на безнаказаност!

Друг е въпросът, че истински уважаващите тези изначални свободи на словото оценяват това и се отнасят с достатъчна доза уважение!
Но дори и да не го правят, най-малкото търпят наказателна отговорност!
Особено пък в САЩ - меката на Демокрацията и истинската Свобода, където да повторя и тук, че острата и обидна реч спрямо длъжностни лица, включително и президента е ПРАВО, защитено от Първата поправка на американската Конституция и за подобно деяние наказателна отговорност носят единствено военнослужещите!
Повтарям и наказанието на базата на чл. 88 от Единния кодекс на военното правосъдие, който определя максималното такова като уволнение от редовете на въоръжените сили, отнемане на всички надбавки и дължими бъдещи заплати и до 1 година лишаване от свобода!

Пък Русия нека си става империя!
Империя на императивния примитивизъм!
цитирай
3. getmans1 - СТАР, като ще се пренасяме тука и аз да пренеса моята реплика ...
27.07.2022 18:05
„СТАР, на мен друго ми е по-смешно, как така наследниците на храбрите ни антиимпериалисти се чувстват комфортно от възраждането на една нова империя...

Британската ли империя ще догонват, че те и сега си живеят като тогава ... с малки и незначителни изключения ...

От дълго време му цитирам т.н. Британска общност или по ново му ОБЩЕСТВО НА НАЦИИТЕ ама така и не възприе две страници да прочете, че и разликата да види.. „

... ИНАЧЕ, АЗ МНОГО СЕ СЪМНЯВАМ, ЧЕ ТОЗИ ПОСТИНГ ЩЕ ИМА ЖИВОТ - току виж, че някой АНТИимериалист ми изпратил некой модераторски КИНЖАЛ ил САРМАТ
цитирай
4. starforlife - ~ 3. getmans1
27.07.2022 18:34
getmans1 написа:
„СТАР, на мен друго ми е по-смешно, как така наследниците на храбрите ни антиимпериалисти се чувстват комфортно от възраждането на една нова империя...
Хора, които не са убедени в способностите си и от там в правата си за въздействие в условията на Демокрация се впечатляват и си искат империя, защото това дава спокойствие при посредствеността им и неспособността на достатъчно ниво на активната житейска позиция.

getmans1 написа:
От дълго време му цитирам т.н. Британска общност или по ново му ОБЩЕСТВО НА НАЦИИТЕ ама така и не възприе две страници да прочете, че и разликата да види.. „
Радо, чете и възприема този, който има достатъчно ум в главата да не смята себе си за императив.
Тези ако четяха и най-вече мислеха - нямаше да фалират цели държави!

getmans1 написа:
... ИНАЧЕ, АЗ МНОГО СЕ СЪМНЯВАМ, ЧЕ ТОЗИ ПОСТИНГ ЩЕ ИМА ЖИВОТ - току виж, че някой АНТИимериалист ми изпратил некой модераторски КИНЖАЛ ил САРМАТ
Не може да се очаква много от хора, които представа си нямат от основните принципи на Quora’s BNBR политиката.

ПС: Понякога, Радо, четенето не трябва да "започва" с несъстоятелните и вредни утопии на Маркс и Енгелс, а например с "Прекрасният нов свят" на Хъксли.
Ама това е тема на друг разговор.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Гетьо, свободата и слободията са две различни неща
27.07.2022 22:15
Ти позволяваш в твоя блог слободия, стига да е насочена към опонент. Вероятно засегнати хора търсят модераторите.
Аз на няколко пъти например изтрих дама/радостина ли, ласа ли -не знам/ която би трябвало да ми е съмишленик, русоРОБ като мен и други подобни и любими твои определения. Изтрихя например , когато обиждаше нецензурно гуруту на "бандата " ви
и други членове на нея. Тя ме обвини в "подмазване" и т н
Вчера ти позволи непозволена и непредизвикана бруталност на ментално проблемен човек, а и поощрение на простащините му от гениалния ви гуру. Просто вие красивите , образованите ,полиглотите си "умрете " да се говори непристойно за несъгласните с вас , а иначе сте толкова обидчиви за персоните си-та нали на Олимп са заченати и на волът не е позволено това което на вас-"зевсовците"
цитирай
6. getmans1 - ДОБРЕ, ЧЕ МИ КАЗА ... ИНАЧЕ НЕ ЗНАЕХ ... самият ти си пускал И ТО МНОГО такива постинги за мен
27.07.2022 22:29
vencivaleri1951 написа:
Гетьо, свободата и слободията са две различни неща
Ти позволяваш в твоя блог слободия, стига да е насочена към опонент. Вероятно засегнати хора търсят модераторите.
Аз на няколко пъти например изтрих дама/радостина ли, ласа ли -не знам/ която би трябвало да ми е съмишленик, русоРОБ като мен и други подобни и любими твои определения. Изтрихя например , когато обиждаше нецензурно гуруту на "бандата " ви
и други членове на нея. Тя ме обвини в "подмазване" и т н
Вчера ти позволи непозволена и непредизвикана бруталност на ментално проблемен човек, а и поощрение на простащините му от гениалния ви гуру. Просто вие красивите , образованите ,полиглотите си "умрете " да се говори непристойно за несъгласните с вас , а иначе сте толкова обидчиви за персоните си-та нали на Олимп са заченати и на волът не е позволено това което на вас-"зевсовците"


... ДОРИ В МОМЕНТА СИ НЕПОЧТЕН ...
цитирай
7. germantiger - вие сте престъпления аз съм ...
27.07.2022 22:41
вие сте престъпления

аз съм говорене

и ти имаш проблем с думите ?!

абе я си...
цитирай
8. germantiger - венцислава вашата партия не ...
29.07.2022 18:32
вашата партия не беше наказана в бг за престъпленията си

не бяха съдени комунистическите убийци по лагери
не бяха съдени комунистите докарали фалита на режима
не бяха съдени тия убивали след 9 септември или ония тровили след чернобил

вашите хора с куфарчетата създасдоха мутрите и фалшивата икономика на уж промяната

вашата русия не бе съдена след войната както бяха съдени нацистите в нюрнберг
вашата русия продължава и днес да убива и руши в украйна започнала война
вашата русия фалшифицира маса история и владя източна ервропа половин век

за всичко това нямаше съд, присъда

...

и ти смяташ, че с вас руснаците трябва да говорим наравно

въобще трябва ли да говорим с вас ?

според теб е проблем моето говорене ли ?!

А СПОРЕД МЕН СА ПРОБЛЕМ ВАШИТЕ КОМУНИСТИЧЕСКИ И ВАШИТЕ РУСКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ КОИТО ПРЕКЪРШИХА ЧОВЕШКИ СЪДБИ, ОТНЕХА ЖИВОТИ И ИЗВРАТИХА ИСТОРИЯ

или ти мислиш иначе ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6149070
Постинги: 2779
Коментари: 26685
Гласове: 9698
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930