Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2022 17:37 - INTERPOL: Гешев е погазил Всеобщата декларация за правата на човека, Конституцията и Правилника на Интерпол
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image INTERPOL: Гешев е погазил Всеобщата декларация за правата на човека, Конституцията и Правилника на Интерпол 10.08.2022 
Червената бюлетина за издирване на бившия банкер и бивш съратник на Делян Пеевски – Цветан Василев, е окончателно свалена от Интерпол. Това е станало с решение на Комисията за контрол на досиетата към международната организация, със седалище Лион, Франция.

Новината научаваме от самия Цветан Василев, споделена от него в личния му сайт:

„Пореден шамар за Иван Гешев и прокуратурата – Интерпол установи, че червената бюлетина срещу мен нарушава Всеобщата декларация за правата на човека, както и Конституцията и Правилника на организацията

 

 

Споделям новина, която няма да научите от българската прокуратура. В началото на този месец Комисията за контрол на досиетата към Централата на Интерпол ме уведоми, че отменя червената бюлетина, издадена срещу мен от българската прокуратура през 2014 г. Комисията за контрол на досиетата установи, че тази бюлетина нарушава Всеобщата декларация за правата на човека, както и Конституцията и Правилника на организацията.

Комисията за контрол на досиетата към Интерпол се позовава конкретно на чл. 2 от Конституцията на Интерпол, който задължава организацията да насърчават взаимна помощ между органите на полицията „в духа на Всеобщата декларация за правата на човека“. Според Комисията за Контрол на досиетата към Интерпол, червената бюлетина срещу мен, също така, нарушава чл. 10(1) и чл. 12(1) от Правилника на Интерпол. Чл. 10(1) забранява обработката на данни за цел, която „не е в съответствие с целите и дейностите“ на Интерпол. Чл. 12(1) забранява злоупотребата с данни.

Комисията за контрол на досиетата към Интерпол извърши нова проверка и преразгледа червената бюлетина срещу мен от 2014 г. след моя жалба в съответствие с Правилника на Интерпол.

Това е пореден шамар от Интерпол за Иван Гешев и българската прокуратура. Интерпол вече беше отменила друга червена бюлетина срещу мен, червена бюлетина срещу съпругата ми и три дифузии срещу дъщеря ми като политически мотивирани. Де факто, Интерпол е констатирала шест злоупотреби с бюлетини на Интерпол от българската  прокуратура само срещу моето семейство. Обективно можем да говорим за престъпления по служба на Иван Гешев.

С години прокуратурата и придворните й медии спекулираха с Интерпол, заблуждаваха обществото за ролята на Интерпол и правеха внушения, че организацията е установила моята вина. С последното решение на Комисията за контрол на досиетата, умря любимата им опорна точка.

На последно място бих искал да коментирам спекулациите относно червената ми бюлетина от юни тази година. По време на проверката си, Комисията за контрол на досиетата към Интерпол е установила, че има достатъчно предварителни данни, за да ме изтрие временно от системата на организацията до окончателното приключване на проверката си. По тези причини, името ми не фигурира в системата на Интерпол от юни тази година. С последното си решение, същата комисия е изтрила данните, подадени от Иван Гешев, окончателно.“

 Informiran.net

***ПО-ДОБРЕ КЪСНО ОТКОЛКОТО НАВРЕМЕ! ЗА ИНТЕРПОЛ СТАВА  ВЪПРОС.  Н.М.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19838005
Постинги: 45056
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930