Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2022 07:07 - Паралели без параграфи и разни уродства ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1916 Коментари: 10 Гласове:
3

Последна промяна: 22.08.2022 07:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                      .....

                       ФСБ РОССИИ ЛУЧШАЯ ФСБ В МИРЕ

                                   
ДРЪН - ДРЪН, ЧИ ПЛЯС

                              НАШЕТО ФСБ СИ Е НАЙ-ДОБРОТО

             ДНЕС ОТИВАМ ДА ВИДЯ ЖЕНА СИ, ЧИ ДВЕ НЕДЕЛИ

                 НЕ СМЕ СЕ ВИЖДАЛИ. ТЯ БЕШЕ НА ВИСОКОТО

                     А, АЗ НА СЕЛО В НИСКОТО, ПРИ КОЛЦИТЕ

     ЗА ДВЕ СЕДМИЦИ СЕ УСМЪРДЯХ НА ДРЪТ ПОР - ПАРЯСНИК

          ЧИ НЯМАМ ГАЗ, ДОРИ ФЛАТУЛНА НЕ МОА СИ НАПРАЯ

                                 НО СЕГА - ОХ, БАНЯ ОХ, КЕФ

        И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, НАШТО ФСБ СИ Е НАЙ - ДОБРОТО ФСБ


                                          ВИСОКО, ВИСОКО

                                                      :):):)

     ОП-ПАЛЯНКАА, СЕТИХ СЕ ЗА ЕДИН МАЙТАП - ВТОРОТО ВИДЕО

                                 /
СпециЯлно за моралиститИ /
                                                        ... 







Гласувай:
3



1. radostinaprassa - Как така още никой путиноид още не се ...
22.08.2022 09:22
Как така още никой путиноид още не се е появил?
Путлер капут!
цитирай
2. getmans1 - Как така още никой путиноид още не се ...
22.08.2022 09:24
radostinaprassa написа:
Как така още никой путиноид още не се е появил?
Путлер капут!


... те партизани, действат потайно ...
цитирай
3. starforlife - Радо, добро утро.
22.08.2022 09:36
Сега...
Защо трябва да говориш така за себе си бре, Радо?
Това да съм без жена, нечистоплътен и прочее е запазено за моята персона бре!

StarForLife™ ·idc=5536476~idp=1831720~220822~117-117·
цитирай
4. getmans1 - Сега. . . Защо трябва да говориш така ...
22.08.2022 09:43
starforlife написа:
Сега...
Защо трябва да говориш така за себе си бре, Радо?
Това да съм без жена, нечистоплътен и прочее е запазено за моята персона бре!

StarForLife™ ·idc=5536476~idp=1831673~210822~116-116·


... Емии, СТАР аз като едно селско момче от малък знам едно правило, от баба си го знам, ЧЕ ГАДИНКИТЕ ТРЯБВА РЕДОВНО ДА СЕ ХРАНЯТ, ПОЯТ, ДА ИМ СЕ ПОЧИСТВАТ ГОВНАТА, ЧЕ ИНАЧЕ ВЪРШАТ,ЦВИНЩИНИ.

Те затова си казвам, да не ги вкарвам в неудобното положение да се напинят ... все пак гадинки са, не чиляци..

цитирай
5. starforlife - ~ 4. getmans1
22.08.2022 10:13
А-а-а-ха-ха-ха-ха, разбирам!
А не може ли, Радо, да ги изтрепем с взривяване на АГУ бре?
Ха ха ха ха-йде да уточня, че това е черен хумор и никому злото, а камо ли смъртта не желая, напротив - да илядят дори гадинките-нечиляци.
Ха ха ха ха

StarForLife™ ·idc=5536483~idp=1831720~220822~119-119·
цитирай
6. getmans1 - ДО - 5. starforlife - ХА-ХА-ХАА, Я ... Но на мен друго ми е интересно, ...
22.08.2022 11:35
... Че тук в блога се говори, „В сегашната Руска армия все още имало немалко остатък от МОРАЛА на армията на СССР„


„Засякоха руски окупатори по снимки с похитен телефон на украинка - не се сетили да ги махнат от облака
Престъпниците са от Москва, Курск, Нижни Новгород

Руски военни, които мародерствали в домовете на украинци в Харковска област, са идентифицирани чрез снимки, направени с телефон, откраднат от украинка, съобщи Униан. Окупаторите влизали в къщи в с. Циркуни и изнасяли битова техника, дори и дрехи.

Шефът на следственото управление в областната полиция Сергей Болвинов разказва, че сред ограбените домове е жилището на местна жителка, която е в чужбина. Окупаторите се настанили в дома й и се снимали как пиянстват и се забавляват. Снимките обаче се прехвърляли в облачно пространство в Google.

"Рашистите са правили снимките си с открадната техника. Но не им е стигнал умът да изключат хранилището в облака." – отбелязва Болвинов.

Самоличностите на престъпниците са установени. Те са от Москва, Курск, Нижни Новгород.„
цитирай
7. starforlife - ~ 6. getmans1
22.08.2022 12:31
Радо, то има и друго.
Всеки съвременен смартфон от над среден, а и дори среден клас има вграден GPS.
Смартфоните вече са с несменяема лесно и без специфични умения и инструменти батерия.
Та дори и изключен да е смартфонът- GPS-ът му продължава да работи: функция, свързана с това да може собственикът да си направи елементарно проследяване на лаптопа да речем с цел лесно откриване когато в "малката" си западна къща от 500-600 квадрата не се сеща къде го е оставил.
(Може да бъде активиран смартфонът да звъни и то много натрапчиво и неспираемо с цел да се открие или предупреди евентуален крадец да се замисли дали да не предаде намерен или "намерен" телефон на собственика му или полицията.)

Та има вече и случаи, при които получавайки данни от GPS-а на задигнат от орките смартфон, украинците са разкривали локацията на руски военни чати.
Та какво да говорим за руската некадърност и да се учудваме от нашенските путинопитеци?
Те не знаят в какъв свят живеем!

StarForLife™ ·idc=5536522~idp=1831720~220822~124-124·
цитирай
8. getmans1 - Прост въпрос от вчера ...
22.08.2022 13:37
35. getmans1 - В първият си коментар аз само ти намекнах ...
21.08 22:17

vencivaleri1951 написа:

Прочети го този никаквец какви ги плещи Инсценировка на ФСБ!? Дугина махала с ръка след взрива... Какъв фашист е Дугин. Бисмарк фашист ли е като обедини немскоезичните в една държава?


КАТО ВЪПРОС getmans1 написа:

... ВЪВ ВТОРИЯТ ТЕ ПОПИТАХ, ЗАЩО СИ СИ ПРИСВОИЛ ПРАВОТО НА МОРАЛЕН СЪДНИК ... така и не отговори клипчето с „Белла чао„ МОЯТА РАДОСТ ОТ СМЪРТТА /ли / ПОКАЗВА

... ЗАЩО СИ ПРИСВОИ ПРАВОТО ДА ИЗДАВАШ МОРАЛНИ ПРИСЪДИ ... при положение, че в твоите постинги и коментари човек може да срещне много укорими писания ...

цитирай
цитирай
9. starforlife - ~ 8. getmans1
22.08.2022 13:42
Радо, сега АЗ - ха ха ха - ще кажа още някои неща на разбъркано.

Започвам с това, че АЗ - ха ха ха ха - съм направил да мога лесно да задавам постинги, под които като се коментира - да бъда информиран.
Това, Венци, АЗ - ха ха ха ха - съм го направил ЗА ВСИЧКИ ТУК още в края на 2005-та, началото на 2006-та година, когато беше разработвана платформата!
Но дори, Венци, АЗ - вече няма да пиша "ха ха ха" - да съм го направил специално и лично за мене си, то АЗ, Венци, съм го направил в името на Предизвикателството, а не да мога да следя, както ти си мислиш на базата на собствената си Призма.
Направил съм го, за да направя нещо. За да се "докажа" (пред себе си). За да натрупам вид Опит. А не понеже АЗ да следя кой какво казал някъде.
Това тъпата ти кратуна може ли да го проумее, след като не може да го допусне първоначално, та сядаш да пишеш фрустрациите си, пречупени през собствената си призма на манталитет и разбирания защо съм бил направил подобно нещо?
Та на базата на това, че АЗ имам МОЙ плъгин за браузъра си, позволяващ ми като приложа drag and drop към иконката му на адреса от адресната лента, сред това този плъгин да не ми изпраша мейл, както АЗ съм направил за всички ви, а да издава звуков сигнал при нов коментар под съответния "дръпнат" постинг... Та на тази база АЗ, Венци, цъфнах - ха ха ха - толкова бързо тук след коментара на Радо!
Не, защото АЗ тук живея!
А защото АЗ в 90% от времето работя (или не) нещо на лаптоп или друго устройство където и да се намирам и като ми "звънне" плъгинът - МОЖЕ да не ми е никакъв проблем ВЕДНАГА да откликна.
Обикновено не ми е проблем, защото АЗ, Венци, владея живота си отдавна на ниво да не съм зависим никого и нищо. Принципно естествено!

Та затова сега АЗ ще отговоря на Радо.
~ Първо, Радо - Венци е толкова осеферен, че не възприема явно иронията на Симо!
Симо го иронизира спрямо именно неговото балалайкане по отношение на онова клипче от Буча, за което Венци как ли не се опитва да громи "подлите" украинци, че било фейк.
Та, Венци, да си знаеш, че способността или не на човек да възприема и приема ЧУЖДАТА ирония... А не само да си мисли, че неговите идиотии са фина такава... Е едно от мерилата за Интелект!
Интелигентният човек умее не само да иронизира... Не само да приема чуждата ирония... Но и да се самоиронизира.
При теб това отсъства! Ти си сухар със самомнение колко е дълбока душевността ти.
Дълбока може и да е, но 2/3, Венци, е ТИНЯ!
Лично мнение, не опит за императивничене.
Но мнение доказуемо, а не просто парашутирано като болшинството твои.
~ Второ, Радо - Венци е толкова лицемерен и подъл, че никога не отговаря на въпроси, които не му изнасят!
Никога!
Не познава Симо... Не го знае що за човек е... С какво образование е... Дали не е 100 пъти по-русофил (което всъщност е така, но разликата м/у русофил и кремълофил е огромна) от него...
Но му дай квалификации да лепи!
И НИЕ лепим, да! Но на базата на доказателства и видими дори от... най-високата точка на Кремъл - ха ха ха - неща.
Очеизвадни неща!
СЪЩОТО Е И ПО ОТНОШЕНИЕ НА ТЕБ, РАДО!



Та затова сега... И за да не се изгубват във "флуда" ми - ха ха ха - поNтените ти въпроси, ще ги поNтя и аз:

Напълно релевантно и за кой ли път ти се задават въпросите, Венци:
... ЗАЩО СИ СИ ПРИСВОИЛ ПРАВОТО НА МОРАЛЕН СЪДНИК ... така и не отговори клипчето с „Белла чао„ МОЯТА РАДОСТ ОТ СМЪРТТА /ли / ПОКАЗВА

... ЗАЩО СИ ПРИСВОИ ПРАВОТО ДА ИЗДАВАШ МОРАЛНИ ПРИСЪДИ ... при положение, че в твоите постинги и коментари човек може да срещне много укорими писания

[Радо тези въпроси ти ги написа:
Та не се прави, Венци, че Радо нищо такова за N-ти път не те пита


StarForLife™ ·idc=5536529~idp=1831720~220822~125-125·



цитирай
10. starforlife - Демонстрация! Ха ха ха
22.08.2022 15:09
10. morskipesni - Знаеш че сън не спя, да пия от манната на "евроатлантизма"
15:08
Толкова бъхтане, сега да не ти се откъсне някой С.И.К.Т.И.Р ! Не бъди скръндза! Гле'й братушките как се стараят, цялата българска Бесарабия ще ни освободят- за ТРЕТИ път!
цитирай

Е па щом се рекъл СИКТИР - "сън не спя, да ти го кажа по "евроатлантически": С.И.К.Т.И.Р да е!
Ха ха ха ха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071411
Постинги: 2741
Коментари: 26491
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031