Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2022 23:32 - Дами и Господа, ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 949 Коментари: 19 Гласове:
3

Последна промяна: 18.11.2022 23:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                                 .....

                                                                                              ТОЙ Е,

                                                                                НЕГОВОТО ИМЕ Е,

                                                                                ТОЙ СЕ КАЗВАААА,


                                                                        АРМАХЕРСОН  ОСУРВАКАН

   image                                                               
             

                             ПОНЕЖЕ И ЗАЩОТО ОЧАКВАМ 

                                    ПАК ДА МЕ ОБВИНЯТ,

                  ЧЕ СЕ ПОДИГРАВАМ С ЕДИН УСПЯЛ ЧОВЕК

       РЕШИХ ДА УМИЛОСТИВЯ ЕВЕНТУАЛНИТЕ ОБВИНИТЕЛИ

                С НАЙ - НОВИЯТ КЛИП НА НОВАТА ... ВОЛГА,

                      КОЯТО ЩЕ ПРЕДИЗВИКА ШОК СРЕД

                  СВЕТОВНИТЕ АВТОМОБИЛОСТРОИТЕЛИ.

                         Лека нощ, приятно гледане и моля,

                                      не изпадайте в шок...
                                                      ... 





Гласувай:
3



1. getmans1 - Брей в тоя много газ бе, . . . Успешно ...
18.11.2022 23:46
Брей в тоя много газ бе, ... Успешно може да замести ГАЗПРОМ.

Чудя се, защо им трябваше тая мобилизация ... достатъчно е този да се надупи към Украйна малко да се напъне и ... останалото е работа на флатулентните му газове, хахаха.

Опс забравих, че БОВ са забранени.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Тази волга газ 24
19.11.2022 01:56
е на не по малко от 50г Бъди сигурен,че този човек със сръчни ръчички и пипе в главата не кара нито тази волга, нито четвъртвековен таралясник-пък бил и германски. Машинариите са му хоби-не казана и клавиатурата
Колкото до генералът. Той разпореди удар по десетки стратегически цели, за съжаление има и странични жертви , но далеч по малко от тези които главорезите на Зеленски сториха за два дни. Едно посещение на велможата пианист и близо 50 трупа-на цивилни лица и пленници. Помни ми думата, този генерал над който се присмиваш или ще срине "Банковская" или ще докара пианиста по бели гащи да концертира пред солдатите. Правил го е един път в също сложно време, в начото на кариерата си като висш официру ще го направи и като "старо куче"

ПП в края на 80те направих от Москвич/платих да го направят/ 412 пикап Мойсъсед ми каза да не се занимавам с глупости, а да му ползвам когато ми трябва буса/фолксфаген / или неговия пикап-форд
Моквето си е ОК а навърши 50-питай ме гъде са фъцито и форда Впрочем точно 24ворката върви със всичко сякаш. Като си тръгвах от Долни дъбник, едно шофьорче ме помоли да му продам Газелата, като отпадък-беше навъртела към 200000 км Бракувах я/тя е с двигател на Газ 24/ и той я юркаше само с кондензат В началото на тази година го оправях, че го бяха хванали с газелата , а тя бракувана, а и документите затрил Носих амортизационни отчети да покажа, че не е откраднал колата, че е бракувана и т н. Пита го как не се е скапала, редко ли я кара А той ми казва нон-стоп. Урина вика да и сипеш , имам чувството че ще запали
цитирай
3. vmir - Нали си имат газ, това го правят да спасяват света.
19.11.2022 03:17
Щото приключиха с импортозамещенето в руssия и се закахъриха за световното. Жалко само, че бот Венцо пропуснал да пробва дали ако използва резервоара за тоалетна, колата му ще продължи да функционира. За сметка на това, следващия й собственик го успокоил, че май - да. Нали е руssка. Затова сега бот Венцо може би ще си купи една 50 годишна Волга, ще накара домочадието да си изпразва пикочния мехур в резрвоара й и после да очакваме нобелова награда и световна слава, естествено. Успехът е гарантиран, поне заради очевидците на бот Венцо, без каквито той не остава.
цитирай
4. getmans1 - ДО - vencivaleri1951 - Тази волга газ 24
19.11.2022 08:15
... Тъй бях зажаднял някой да ме налъже, че цяла нощ съм се молил на Бог за това и явно молбите са ми били чути, че ти направо надминаваш очакванията ми ...

Колкото до велможата, той си се разхожда из „уж руската земя„ напук на страшилището АРМАХЕРСОН.

И, не пресолявай лъжите, че всеки уважаващ себе си лъжец да преувеличава до 1-2 пъти е разбираемо но при теб изглежда, че петорното преувеличение ти е минимума...




цитирай
5. getmans1 - То и досега руските автомобили се движат предимно с ядове независимо чия реплика са ...
19.11.2022 08:17
vmir написа:
Щото приключиха с импортозамещенето в руssия и се закахъриха за световното. Жалко само, че бот Венцо пропуснал да пробва дали ако използва резервоара за тоалетна, колата му ще продължи да функционира. За сметка на това, следващия й собственик го успокоил, че май - да. Нали е руssка. Затова сега бот Венцо може би ще си купи една 50 годишна Волга, ще накара домочадието да си изпразва пикочния мехур в резрвоара й и после да очакваме нобелова награда и световна слава, естествено. Успехът е гарантиран, поне заради очевидците на бот Венцо, без каквито той не остава.

цитирай
6. starforlife - Хайде преди сън да дам поредната доза коледване на КАПУТ51-ви.
19.11.2022 08:27
vencivaleri1951 написа:
Тази волга газ 24
е на не по малко от 50г
В блога са показвани стотици снимки и клипове като руска пропаганда, на които са присъствали АМЕРИКАНСКИ компютри...
Да си ме видял, комплексиран КАПУТЕ 51-ви, да ви засичам постоянно с това да ви назовавам не само това като факт, а и цитирам марката и прочее на тези компютри?
Правил съм го всичко на всичко около 3-4 пъти, поне два от които мога дори да цитирам без да се замислям.
- Първият например е когато около"градският" трол правеше поредната фейк-реклама на руско спътниково наблюдение, а не се усещахте, че до китайските камери и обективи, на снимките се кипреха АМЕРИКАНСКИ компютри на DELL и японски UPS-и на... не съм сигурен и да не проверявам сега (при все, че откриването на постинга би ми отнело под 5-6 секунди) коя японска компания.
- Вторият беше когато... и в това не съм сигурен, но мисля, че точно ти балалайкаше с видео за откриването от Путин на модернизация на някакъв открит рудник, наблягайки на заснети на преден план БЕЛАЗ-и, а дори не отчитайки фадромите на "Катерпилар", копаещи на заден, както и АМЕРИКАНСКОТО компютърно оборудване (отново на DELL, но вече и HP) около Путин и официалните лица.
Както и отново японската снимачна техника (телевизионни камери, на SONY), с която операторите се суетеха около Путьо.
А ти постоянно се опитваш да блеснеш с подобни идиотии, където на въпросния си по-долу Москвич не разпозна преди 2 месеца двигателя когато те подигравах с постинг, в който дори сградата на общежитието, в което УЖ (защото вече се съмнявам, че и в СССР си следвал, а и да си - показваш отлично ниво на невежа, та халал да им е образованието им) си живял 5 години, та чак с прима-балерини си се разхождал около него.
Та мисълта ми е на базата на това ни поведение на двамата - кой казваш е идиот-комплексапят, който сам си признава, че е технически неграмотен и една панта на шкаф не може да коригира, но постоянно се прави на това, което е смешно да се прави, на разбирач.
Та онзи ден... Сега да ти го кажа, защото фактът, че не държа да пояснявам на момента като теб, отново показва кой е комплексарят и прочее... Онзи ден се смеех на идиотските ти "познания" по физика в турулю-гювеча, който беше наплодил в опитите си да блеснеш, комплексирани КАПУТЕ, а не на друго, спрямо което под постинги назад на Радо започна поредната си КАПУТЩИНА да вадиш комплексирани и измислени твои опорки спрямо мен.

vencivaleri1951 написа:
Бъди сигурен,че този човек със сръчни ръчички и пипе в главата не кара нито тази волга, нито четвъртвековен таралясник-пък бил и германски. Машинариите са му хоби-не казана и клавиатурата
А ти може ли да си сигурен, че дори само едно от двете твои твърдения е истина?
- 1-во: Кой казва, че е "човек със сръчни ръчички"? Защо клипът да не е фейк например? Двама приятели да си правят шега, заснемайки как "Вооолгааа Гаааз дваааайсееет и чееетириии" пали на остатъци от бензин, а всичко останало е камуфлаж?
А дори и да не е... Защото аз вярвам, че не е... Голяма работа ли е и би ли влязло в употреба? Ти ще караш ли "Вооолгааа Гаааз 20 004" през 20 хиляди и 4-та година, дърпайки ремаркето с дърва след себе си и за морето две ремаркета и с какви - букови или чамови - дърва ще натовариш?
- 2-ро: Кой казва, че този човек не кара много по-стара и по-зле кола от Радо, където се опитваш да подиграеш уж пом/у дрегото?
М?
Ми може дори работеща кола да няма, защото на клипа виждаме тази печка на твърдо гориво, но не видяхме движение и една УАЗ-ка на заден план.
Само фермер или нещо от сорта би предпочел, ако му дават един от двата автомобила даром УАЗ-ката пред Пасат-а, а и това не е сигурно.
Та не върви "фината" ти ирония спрямо Радо, а и опитът ти за поредното уж пом/у другото величеене на руския "гении".

vencivaleri1951 написа:
Колкото до генералът. Той разпореди удар по десетки стратегически цели, за съжаление има и странични жертви , но далеч по малко от тези които главорезите на Зеленски сториха за два дни. Едно посещение на велможата пианист и близо 50 трупа-на цивилни лица и пленници. Помни ми думата, този генерал над който се присмиваш или ще срине "Банковская" или ще докара пианиста по бели гащи да концертира пред солдатите. Правил го е един път в също сложно време, в начото на кариерата си като висш официру ще го направи и като "старо куче"
Колкото до този генерал - специално в неговия случай може и да не видим подмяната му и разжалването му, защото просто на Путьо се изчерпаха "козовете" в това направление: Абсолютно всички командващи "УСПЕШНО" вървящата "ДЕНАЦИФИКАЦИЯ" бяха уволнени или свалени от командване, а голяма част и разжалвани, та дори и съдени.
Ама казваш "специалната военна операция" върви по план, м?

Но друго сега да ви попитам русоробите:
МОЖЕМ ЛИ ДА СМЯТАМЕ, ЧЕ РУСИЯ ВЕЧЕ ЗАПОЧНА СЕРИОЗНО ВОЕННИ ДЕЙСТВИЯ И ИЗВАДИ ИСТИНСКИТЕ СИ ОРЪЖИЯ, А НЕ КАКТО СТЕ СЕ ОПИТВАЛИ ДА ТВЪРДИТЕ, ЧЕ ВОЮВАЛА С БРАКА СИ?
Просто питам, за да знаем дали след 3-5-нови9месеца да ви подиграваме, че и със супер-дупер АНИМАЦИОННИТЕ си оръжия - Русия я натикват украинците (с военна помощ от Запада) на кучето в гъзЪ.

vencivaleri1951 написа:
ПП в края на 80те направих от Москвич/платих да го направят/ 412 пикап Мойсъсед ми каза да не се занимавам с глупости, а да му ползвам когато ми трябва буса/фолксфаген / или неговия пикап-форд
Моквето си е ОК а навърши 50-питай ме гъде са фъцито и форда Впрочем точно 24ворката върви със всичко сякаш. Като си тръгвах от Долни дъбник, едно шофьорче ме помоли да му продам Газелата, като отпадък-беше навъртела към 200000 км Бракувах я/тя е с двигател на Газ 24/ и той я юркаше само с кондензат В началото на тази година го оправях, че го бяха хванали с газелата , а тя бракувана, а и документите затрил Носих амортизационни отчети да покажа, че не е откраднал колата, че е бракувана и т н. Пита го как не се е скапала, редко ли я кара А той ми казва нон-стоп. Урина вика да и сипеш , имам чувството че ще запали
Много преди края на 80-те си си бил същия КАПУТ като какъвто ни се представяш сега - само си бил по-млад, та и повече са те ебали в гъзЪ от сега.
Всичко това, което в тази част си написал, са просто думи, а на твоите отдавна е ясно колко може да се вярва.
Аз не съм се бил показвал на снимките по разните ми дестинации (при все, че и това много повече е факт от всички ви русороби-путинопитеци тук взети заедно).
А ти да си ни показал поне веднъж доказателства за всичките си тези измислици?
Този Москвич нямаше ли преди години да бие РАВ-а ми тогава по проходимост?
М?
А какво стана когато приех предизвикателството ти?
М?
Както винаги - едно голямо НИЩО: Много пъти си предизвиквал за какво ли не и като поне лично аз съм приемал - си се смълчавъл като най-обикновен КАПУТ.
Е... Ето ти пример, отново, че просто си си КАПУТ.


StarForLife™ ·idc=5557125~idp=1843525~191122~026-394·
цитирай
7. starforlife - Всъщност и друго за последно вече от леглото и смартфона, руския, докато чакам Айшето да си... - ха ха ха ха
19.11.2022 09:27
КАПУТ 51-ви,
погледни ген. СульоВатник на тази, а и която и да е снимка.
Много... Ама много по-несложен като телосложение е от мен.

За мен ти фантазирайки си естествено си твърдял също, че в клиповете си съм бил говорел с треперещ и фалцетен глас.
Същият този ген. СульоВатник две думи на кръст не може да върже без да чете, а и когато чете - срича и прочее.

Тоест: Телосложение на наебан от украински пичага нерез, а интелект - на сибирски лишей.

Та някаква капутщина по този така "вълнуващ" ме въпрос да ни поднесеш?
Или руснак ли е - може и свиня, на която капе лой от нечленоразделната му уста да е, но е в случая мъжага или, ако е жена - страхотница...
А всеки неприятен ви е точно обратното, при все да не са истина опитите ви за клепане.

Седнал КРЕТЕН (буквално) около"градският" на Байдън да се присмива постоянно!
Дето е (КРЕТЕН около"градският" иде реч) 300 пъти по-зле като старчок от него и в главата, а в социалния статус и материалното положение да не говорим.

Дееба семката ви КАПУТСКА, дееба.

StarForLife™ ·idc=5557129~idp=1843525~191122~027-395·
цитирай
8. vmir - Да ме простят тъпанарите,
19.11.2022 10:29
но от бот Венцо по-голям тъпанар е единствено путлер.
цитирай
9. vencivaleri1951 - И кое е лъжата
19.11.2022 11:05
Мога да ти постна документите с амортизациите, не вярваш че москвич може да върви , при това добре от 70те, мога и него да снимам Не вярваш че с кондензат може да се кара-да дюзите на западните автомобили ще отидат на кино бързо, но "Газелата" освен кондензат не познаваше друго. Аз тук съм писал, че не харесвам руски естрада, футбол, и коли. Тук не говоря че волгата е страшен автомобил, а че това да се подиграваш на сръчен и умен човек не е добре. Лично аз съм с две леви ръце и винаги съм уважавал хората които могат да си служат отлично с тях. В какво по точно лъжа да ти докажа обратното

getmans1 написа:
... Тъй бях зажаднял някой да ме налъже, че цяла нощ съм се молил на Бог за това и явно молбите са ми били чути, че ти направо надминаваш очакванията ми ...

Колкото до велможата, той си се разхожда из „уж руската земя„ напук на страшилището АРМАХЕРСОН.

И, не пресолявай лъжите, че всеки уважаващ себе си лъжец да преувеличава до 1-2 пъти е разбираемо но при теб изглежда, че петорното преувеличение ти е минимума...





цитирай
10. vencivaleri1951 - Виж "плачко" плакал или накарал друг да плаче пред администраторите на блога
19.11.2022 11:16
Каубоят говори истината от всякъде Цял свят се подиграва на Байдън и не за това как изглежда. Рузвелт беше на инвалидна количка, изкривен цял от болестта , но и близики и врагове са го смятали за велик президент. И е бил наистина такъв. Жалко е че за най -високата длъжнаст в света се сбориха един "луд" и един дементен
какво искаш да кажеш с тези компютри Някой да е отрекъл превъзходството на американците в тази сфера. И когато говоря за амортизационните документи още през доте съм притежавал лаптоп с принтер АЙ Би ЕМ, при това за много сериозна сума. Офисът именно в Долни Дъбник беше с няколко Епсъна , или как там е правилно не знам. Това прави ли ме айтишник? Впрочем ти каза , че лъжа. Каза , че лъжа когато казах, че на мама е направена първата пластика у нас на артерия. Е изкочи и списанието. Днес , утре ще се опитам да постна и него, а и за гетьо амортизациите Там ще видиш, и за пластиката и за техниката и за автомобилния парк
Колкото до външността на генерала-погледни рисунки и пресъздадени образи на Кутузов


starforlife написа:
КАПУТ 51-ви,
погледни ген. СульоВатник на тази, а и която и да е снимка.
Много... Ама много по-несложен като телосложение е от мен.

За мен ти фантазирайки си естествено си твърдял също, че в клиповете си съм бил говорел с треперещ и фалцетен глас.
Същият този ген. СульоВатник две думи на кръст не може да върже без да чете, а и когато чете - срича и прочее.

Тоест: Телосложение на наебан от украински пичага нерез, а интелект - на сибирски лишей.

Та някаква капутщина по този така "вълнуващ" ме въпрос да ни поднесеш?
Или руснак ли е - може и свиня, на която капе лой от нечленоразделната му уста да е, но е в случая мъжага или, ако е жена - страхотница...
А всеки неприятен ви е точно обратното, при все да не са истина опитите ви за клепане.

Седнал КРЕТЕН (буквално) около"градският" на Байдън да се присмива постоянно!
Дето е (КРЕТЕН около"градският" иде реч) 300 пъти по-зле като старчок от него и в главата, а в социалния статус и материалното положение да не говорим.

Дееба семката ви КАПУТСКА, дееба.

StarForLife™ ·idc=5557129~idp=1843525~191122~027-395·

цитирай
11. getmans1 - В тоя тюрлюгИвеч лъжата е...
19.11.2022 13:45
vencivaleri1951 написа:
Мога да ти постна документите с амортизациите, не вярваш че москвич може да върви , при това добре от 70те, мога и него да снимам Не вярваш че с кондензат може да се кара-да дюзите на западните автомобили ще отидат на кино бързо, но "Газелата" освен кондензат не познаваше друго. Аз тук съм писал, че не харесвам руски естрада, футбол, и коли. Тук не говоря че волгата е страшен автомобил, а че това да се подиграваш на сръчен и умен човек не е добре. Лично аз съм с две леви ръце и винаги съм уважавал хората които могат да си служат отлично с тях. В какво по точно лъжа да ти докажа обратното


... Лъжата е доста пъти в повече така че да не ти припомням за говното и кацата с мед ... Отделно, това което съм написал за ВОЛГАТА е просто алюзия, да не се бърка с илюзия и няма нищо общо с човека от клипа.
Не знам до колко си запознат с газгенераторите но да, СССР имат богат опит с тези устройства и то през средата на 20 в. ... макар и че все още се ползват все още при някои обстоятелства на много места по света.

Първец като държава и СК заради това, че сами са се завряли на „жопа мире„ ... Се га ако можеш може и да схванеш защо използвам този намек.

Точно на мен не ми говори за КОНДЕНЗАТ - аз не случайно те питах скоро какво точно правехте в Д Дъбник с този кондензат.

За ГАЗЕЛИТЕ, хич не си прави труда да ме убеждаваш че по улици и пътища не можем да се разминем от тях .... отделен въпрос за какви газели говорим, че по време на дъбнишкият ти период как се появила тук е малко вероятно не, че не е възможно

ГАЗЕЛЬ е порусначен модел на ФОРД - транзит ... а нещо порусначено е при всички случаи по-лошо от побългареното.

За твое сведение доста дистрибуторски фирми още повръщат руско газелено ... ТИ си се заврял в русоробската си черупка е ... да не казвам нещо друго, че чак си ослепял а към това като прибавиш и прословутата ти техническа грамотност ще е по-добре да си мериш приказките ако не искаш да те обвиняват за лъжец ...
цитирай
12. vencivaleri1951 - Гетьо,вали ти казах, че имам документация за амортизационни отчисления
19.11.2022 13:58
и "газелата" е налична и ще я видиш. Какво сме правили с кондензата е ясно -печелехме. Той бе страничен продукт, руснаците не се интересуваха от него, давахме го на Невтохима , там го прербатваха , а дериватите продавафхме. Себестойност и цена над 500% От нефт и газ направо го продаваха и ебм на автомобилите. То и във Волгата е крадено от Форд, в Москвич 412 от БМВ-това са известни неща , има и съдебни дела Всички крадат-Порше отсъди Мазда /онези с "клепачите" и ги спряха. Впрочем и точна такава Мазда ще видиш в документите от Долни Дъбник Все още бях "лаком" за западно лустро и понеже като жорката не можех да подаря порше на гаджето си , то возех жена си в ерзац на порше. Само недей да ме клеветиш, че за сметка на Долни Дъбник съм си купил лична кола, както и горивото и разходите по нея-има давност-кой таковал, таковал-кака се ожени

getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]Мога да ти постна документите с амортизациите, не вярваш че москвич може да върви , при това добре от 70те, мога и него да снимам Не вярваш че с кондензат може да се кара-да дюзите на западните автомобили ще отидат на кино бързо, но "Газелата" освен кондензат не познаваше друго. Аз тук съм писал, че не харесвам руски естрада, футбол, и коли. Тук не говоря че волгата е страшен автомобил, а че това да се подиграваш на сръчен и умен човек не е добре. Лично аз съм с две леви ръце и винаги съм уважавал хората които могат да си служат отлично с тях. В какво по точно лъжа да ти докажа обратното


... Лъжата е доста пъти в повече така че да не ти припомням за говното и кацата с мед ... Отделно, това което съм написал за ВОЛГАТА е просто алюзия, да не се бърка с илюзия и няма нищо общо с човека от клипа.
Не знам до колко си запознат с газгенераторите но да, СССР имат богат опит с тези устройства и то през средата на 20 в. ... макар и че все още се ползват все още при някои обстоятелства на много места по света.

Първец като държава и СК заради това, че сами са се завряли на „жопа мире„ ... Се га ако можеш може и да схванеш защо използвам този намек.

Точно на мен не ми говори за КОНДЕНЗАТ - аз не случайно те питах скоро какво точно правехте в Д Дъбник с този кондензат.

За ГАЗЕЛИТЕ, хич не си прави труда да ме убеждаваш че по улици и пътища не можем да се разминем от тях .... отделен въпрос за какви газели говорим, че по време на дъбнишкият ти период как се появила тук е малко вероятно не, че не е възможно

ГАЗЕЛЬ е порусначен модел на ФОРД - транзит ... а нещо порусначено е при всички случаи по-лошо от побългареното.

За твое сведение доста дистрибуторски фирми още повръщат руско газелено ... ТИ си се заврял в русоробската си черупка е ... да не казвам нещо друго, че чак си ослепял а към това като прибавиш и прословутата ти техническа грамотност ще е по-добре да си мериш приказките ако не искаш да те обвиняват за лъжец ...
цитирай
13. getmans1 - БИ ЛИ ПОСОЧИЛ КЛЕВЕТАТА, А ... или СТАР е прав като те нарича мизерник
19.11.2022 15:16
vencivaleri1951 написа:
и "газелата" е налична и ще я видиш. Какво сме правили с кондензата е ясно -печелехме. Той бе страничен продукт, руснаците не се интересуваха от него, давахме го на Невтохима , там го прербатваха , а дериватите продавафхме. Себестойност и цена над 500% От нефт и газ направо го продаваха и ебм на автомобилите. То и във Волгата е крадено от Форд, в Москвич 412 от БМВ-това са известни неща , има и съдебни дела Всички крадат-Порше отсъди Мазда /онези с "клепачите" и ги спряха. Впрочем и точна такава Мазда ще видиш в документите от Долни Дъбник Все още бях "лаком" за западно лустро и понеже като жорката не можех да подаря порше на гаджето си , то возех жена си в ерзац на порше. Само недей да ме клеветиш, че за сметка на Долни Дъбник съм си купил лична кола, както и горивото и разходите по нея-има давност-кой таковал, таковал-кака се ожени


... Защо в коментарът ми няма и намек за оклеветяване ...

Не знам като какъв си работил там но явно с производството и пласмента не си бил ни най-малко на ясно ... Да ти е известен продукт под наименованието РАЗРЕДИТЕЛ - ДЛ, а ... / нещо което Ваньо Танов наричаше - „бъркочи„ дето съсипват колите ни /
... защото аз го знам от къде идваше, къде отиваше - като какво се продаваше.

И за кражби дума не съм казвал защото, знам нещичко и за ГАЗЕЛЬ като бус и лекотоварен а-л ... съвсем редовно руско производство в комбина с ФОРД модел ТРАНЗИТ някъде в средата на 90. даже първите модели са като близнаци...

ГАЗЕЛЬ, става известен у нас след 2010 г. когато и в Русия разширяват гамата и както си казах по-горе, доста носталгично настроени предимно дистрибуторси фирми се набутаха.
Чудно нали, ФОРДО -ТРАНЗИТ И СЕГА СИ Е ПО ПЪТИЩАТА а ГАЗЕЛЬ - в гъбите.

... ХМ, КЛЕВЕТЯЛ СЪМ БИЛ, ВСЕ ЕДНО НЕ ТИ А АЗ СЪМ ТИ СЛАГАЛ ЦИТИРАНИТЕ ПО-ГОРЕ ДУМИ ... С този начин на общуване си заслужаваш и отношението такова каквото е, и затова никой не ти е виновен.
цитирай
14. starforlife - ~
19.11.2022 18:36
vencivaleri1951 написа:
Гетьо,
18:13
Аз не съм техническо лице. АСТЕК на когото имам

КАПУТ недоклатен,
наясно съм, че за 20 минути си наплодил 6-7 лъжливи изречения, които ще зависнат от това, че изтрих коментара ти, но един път завинаги приеми, че като си некадърен да цитираш чуждите коментари и така създаваш каши кои думи са на цитирания и кои твои - когато реша, че кашата е прекалена - ще те изтривам, а ти се сърди на себе си.
Пък и на мен да се сърдиш - ни най-малко не ме ебе.

Та, ако искаш започни отново, но без да цитираш, след като не можеш, а както не веднъж съм ти казвал - просто в заглавието на коментара си упоменавай кой коментар репликираш.

А сега набързо ще взема отношение по твоята реплика към мен, та отново да те видят какъв си недоклатен КАПУТ.

vencivaleri1951 написа:
Виж "плачко" плакал или накарал друг да плаче пред администраторите на блога
Не знам за какво говориш, но релевантно допускам, че си писал постинг, който ти е изтрит по каквато и да е причина, но определено не по мое "плачкане" до модерацията, най-малкото, защото не ми е нужно да го правя - и сам мога да изтрия който постинг реша.
Уви, ще те разочаровам: В случая нито съм го правил, нито съм "плачкал".
И е КАПУТЩИНА на подмяташ нещо в което не си сигурен, а още по-малко можеш да докажеш.
Та ето ти пример защо съм прав, че си и с основание те наричам жалък КАПУТ.

vencivaleri1951 написа:
Каубоят говори истината от всякъде Цял свят се подиграва на Байдън и не за това как изглежда. Рузвелт беше на инвалидна количка, изкривен цял от болестта , но и близики и врагове са го смятали за велик президент. И е бил наистина такъв. Жалко е че за най -високата длъжнаст в света се сбориха един "луд" и един дементен
Като в момента ти обърна внимание, че не само с тази си грешка, че "отвсякъде" в случая е една дума и показва неграмотността ти, стигаме до това, че "каубой" е "мръсна" дума, защото е амерковска.
Както стигаме и до това, че около"градският" не е дори кравар, а най-обикновено заблудено и глупаво теле!
За останалото от тази част на репликата ти: Смешно е да се изказваш така за хора, които и двамата (за Тръмп и Байдън иде реч) те превъзхождат хилядократно във всяко едно отношение.

vencivaleri1951 написа:
какво искаш да кажеш с тези компютри Някой да е отрекъл превъзходството на американците в тази сфера. И когато говоря за амортизационните документи още през доте съм притежавал лаптоп с принтер АЙ Би ЕМ, при това за много сериозна сума. Офисът именно в Долни Дъбник беше с няколко Епсъна , или как там е правилно не знам. Това прави ли ме айтишник? Впрочем ти каза , че лъжа. Каза , че лъжа когато казах, че на мама е направена първата пластика у нас на артерия. Е изкочи и списанието. Днес , утре ще се опитам да постна и него, а и за гетьо амортизациите Там ще видиш, и за пластиката и за техниката и за автомобилния парк
- Искам да кажа, че специално компютрите (и не само) ми са стихията, но не съм ви постоянно засичал при разпознаването им и с това да се дуя, а ти не пропускаш да изкомплексираш с подобни неща. Постоянно!
Кой го ебе тази Волга Волга 24 ли е или 1024 бе, нещастник?
Ти наистина ли не се усещаш, че комплексите ти пъпкуват постоянно и за всичко и такива (и не само) твои изцепки разкриват комплексираната ти същност?
Та ето това искам да кажа. Това, че се опитваш да приписваш на другите неща, които са характерни именно за теб. Комплексарщина например.
- По другите ти "айтишнически" напъни... Колкото и да са смешни и жалки... Няма да вземам отношение и да те разобличавам.
Само ще кажа, че тези твои цитирания и изброявания само подкрепят достоверността на твърденията ми по твой адрес от написаното от мен по-горе.
- Колкото до това за операцията на майка ти - ето я отново КАПУТЩИНАТА ти!
Защото тогава не само аз, а и други (vacsine например) не те подигравахме и не твърдяхме, че лъжеш за самата операция, а за това как е станало придвижването до "Пирогов" и най-вече за колко време.
Та това ни будеше насмешка в опитите ти да възвеличаеш едно време (социалистическото) и една организация и възможности (отново социалистическите), а не поредната ти комплексарщина да не пропуснеш да подчертаеш, че е първата операция и е в родата ти.
Нормалните хора не биха подчертавали това, а ти дори и тогава, а и сега за списанието дори балалайка!
Както и фактът, че го пазиш само показва комплеккарщината ти, за която говоря.
Споделял съм мимолетно, че библиотеката в П-ще беше един от първите ми обекти на по-сериозно дарение на компютърна техника...
По онова време имаше репортаж в градската ни кабелна телевизия и статия във вестника на П-ще.
Нито вестника съм пазил дори месец, а не десетилетия!
Нито запис на предаването съм поискал и отново да пазя!
Ама тъпо парче като теб как да схване и в момента какво се вижда при двама ни?
Дори си толкова тъп, че сам казваш как тези дни ще ни навреш в очите си комплексарщината си!
Тази да пазиш едно списание десетилетия.
Болен мозък!
Непоправимо болен, че и с петолъчка жигосан!

vencivaleri1951 написа:
Колкото до външността на генерала-погледни рисунки и пресъздадени образи на Кутузов
И защо да го правя?
Какво трябва да видя?
М?
Ти си толкова глупав, че дори не схващаш какво ти говоря с този пример.
Дееба и простото добиче, дееба.


StarForLife™ ·idc=5557224~idp=1843525~191122~028-396·
цитирай
15. starforlife - ~
19.11.2022 18:49
Ето я поредната КАПУТЩИНА, която ще изтрия!
А това, че ще я цитирам, показва, че не ме ебе дали някой ще прочете педерастията ти да ме наричаш неудачник или не и не те изтривам заради това, а за да ти покажа, че ти си ЛАЙНО, което когато реша мога да сритам в канавката от нечии мегдани!

vencivaleri1951 написа:
Ами Гетьо нямам думи
Опитах се да ти обясня това което те инвтересува, но след като си приел да служиш на този житейски неудачник твоя си работа. Аз при подгъзници нямам работа
- Мислиш ли, че на нормалните хора тук им пука дали точно ти имаш или не думи и за какво?
Както и мислиш ли, че на някой нормален човек тук ще му липсват твоите идиотски и КАПУТСКИ коментари?
- Мислиш ли, че ти си този, който може да даде квалификация аз неудачник ли съм или не?
Както и мислиш ли, че едно поне 30% (това е горе-долу 1/3-та, да знаеш) от хора тук, които ме познават реално и знаят относително житието и битието ми, ще се съгласят с това твое жалко помиярско скимтене?
А и мислиш ли, че ми пука дали, кой и колко ще се съгласят с това твое жалко помиярско скимтене?
- Радо е подгъзник, така ли?
Беше ханъма - повиши го в подгъзник, така ли?
А не мислиш ли, че си смешен и жалък, защото Радо никога не ми е лизал гъзЪ, както постоянно го прави спрямо твоя Пръцко примерно и дори често ми е правил забележки за това или онова или не е бил съгласен с мен?
Мислиш ли, че не му е криво от НАРОЧНИЯ ми пошъл език на негова територия, но прекалено много явно ме уважава и не, че е съгласен, но ме търпи с разбирането, че си си го заслужил и поне такова възмездие получават някои спрямо теб?

КАПУТ нещастен...
Често си балалайкал за Чест, Достойнство и прочее...
Като ти знаем предизвикателствата и след това КАПУТСКИТЕ смълчавания, мога малко детински да кажа, че:
- Ако живеехме в едни джентълменски времена в миналото, аз пак бих се държал така, понеже имам топки и съм готов да си понеса отговорността за поведението.
- Ти обаче не би ме приканил на дуел, за да защитиш Честта си! Или по-скоро - би го направил, за да се надуеш като балон в тръни пред околните, но не би се явил, защото си страхливец и смотаняк.
Всичките от агитката ви сте такива!
Да не си го правил въпросното дуене и смълчаване в куп други светлини тук и да не са те виждали куп пъти редица съблогъри - да кажеш, че не съм прав.
- Ако ли пък аз самият те предизвикам, то ти би се направил, че не ти е стигнало до знанието. Това също е виждано куп пъти тук.

Та ходи си еби путката майна и не мисли, че на някого ще липсват посраните ти коментари в блога не само на Радо!

StarForLife™ ·idc=5557232~idp=1843525~191122~029-397·
цитирай
16. getmans1 - Гетьо, 18:13 Аз не съм техническо ...
19.11.2022 19:52
vencivaleri1951 написа:
Гетьо,
18:13
Аз не съм техническо лице. АСТЕК на когото имам


... СТАР, не е трябвало да го триеш ... Само си ме лишил от удоволствието да видя как с клевета отговаря на поканата ми да покаже моята „клевета„

А това, че АРМАХЕРСОН и КУТУЗОВ може да са дебели а внучката на Горуня да е „пача„ направо кърти миФки ... Споменах внучката, че страх страхувам от неговото ПОДГЪЗУВНИК ако бях споменал мене си или теб - ТОЯ ЛИЦЕМЕР НАПРАВО Е ОСЛЕПЯЛ ОТ ЗЛОБА И ОМРАЗА...
цитирай
17. starforlife - ~ 16. getmans1
19.11.2022 21:24
Не, Радо, не съм съгласен.
В този дърт КАПУТ няма злоба и омраза, а нещо много по-болестно и достойно за съжаление.
Злобата и омразата са силни чувства и изискват Характер!
В този има пренебрежение.
В този има присмехулство.
Има лицемерие.
Пристрастност.
Лъжовност до степен дори себе си да залъгва, за да си създава някаква степен на морална хармония.
Все неща, които са 300 пъти по-мерзки от злобата и омразата, които когато са оправдани - са дори положителни или поне нормални чувства.

Няма как украинският народ например да не намрази за векове напред Русия.
Няма как същият този украински народ да не изпитва злоба до сатанинско желание за унищожение на Русия в момента.
И това е напълно оправдано и повече от нормално.
Стряскащо и ненормално би било да ги няма такива чувства.
Животното хапе без злоба и омраза.
Човекът, нормалният, мрази при основателна причина за това и проявява злоба при достатъчно основателна причина за това.
Респект пред такива чувства когато причините за възникването им не са болестни, а повече от нормални!

StarForLife™ ·idc=5557292~idp=1843525~191122~030-398·
цитирай
18. getmans1 - StarForLife™ ·idc=5557292~idp=1843525~191122~030-398·
19.11.2022 23:01
СТАР, такива като него „СИЛНО ЛЮБЯТ И МРАЗЯТ„ ... само си спомни „ВАДИ„ - тата и затова са и лицемери ... оставям съвсем на страна личностните особености.

А, този направо е уникат, така яко е оплел идеология със собствената си същност, че чак сам не знае какво е, а като прибавиш болезненото му самолюбие се получава точно това ... само като споменах, че може би си прав и гледай как станах „подгъзник„.

А, НЯМАШЕ КАК ДА НЕ МУ ГО КАЖА защото до него момент си бях толерантен в разговора а той ме обвини за клеветник ... дойде ми като гръм от ясно небе, даже „подгъзника„ не ми направи такова впечатление и ми се стори като комплимент.
Идеологически отровените пред нищо не се спират, те искат силно да любят и силно да мразят.
цитирай
19. vmir - Бот Венцо е толкова тъп, че е видимо вдлъбнат.
20.11.2022 00:31
путлер му е отнел мозъка с взлом, пък нашия му лиже крадливия задник като да му е направил благодеяние. Верно е казал мъдрецът, че на тъпака му е най-гот без мозък.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6080847
Постинги: 2743
Коментари: 26513
Гласове: 9638
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031