Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2023 23:42 - Без думи ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1065 Коментари: 15 Гласове:
3

Последна промяна: 30.01.2023 23:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                 .....

   image  
Инстаграм: Костадин Костадинов със сина му

image

 

image


                                         По-късно Костадинов изтри поста си от Фейсбук.


Малко по-късно в социалните мрежи се появи друга версия за случилото се в училището.

 

image

 

  Ако искате да подкрепите независимата и качествена журналистика в “Сега”,
можете да направите дарение през PayPal
 image
                                                                                  ...



Гласувай:
3



1. vmir - Уникално тъпо същество.
31.01.2023 00:20
Все пак, разбрахме с какво се гордеел и как си представя политиката. Ой, колко си приличат с бот Венцо като се гордеел с внука си, че се петляркал на съдията. Ми то от путлер какво друго да научат, освен простащина.
цитирай
2. nkf - Като видя копейкин и започва да ме ...
31.01.2023 01:00
Като видя копейкин и започва да ме гложди стар въпрос: Защо циганите са естествени русофили/съветофили/москофили/путинофили и т.н.? Де що има мангал, все е русофиляга.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Вмире, ти си откровен лъжец
31.01.2023 01:24
Постингът и снимката , които публикувах бяха точно в противоположната посока и в него се възмутих от постъпката на сина ми и от скритото поощрение на треньора му. За разлика от теб аз не само по физическо съм се "събличал", а и 9 години в съблекалнята на ЦСКА. Табу беше за нас да коментираме съдийско решение, още повече по начинът , по който го направи внукът ми. Първо , защото е в силен разрез м отношенията между спортист и арбитър, второ и което е по важно, липса на необходимия респект при възрастова разлика. В спорта това може да доведе и е довеждабо до фатални последици при добре посетени състезания. Не ми се мисли какво би станало на ст Васил Левски през 85та година на мача между ЦСКА и Левски, ако публиката тогава имаше манталитета на днешната. Защото стадионът бе изпълнен до краен предал, а на терена футболистие се биеха като "каруцари". Днес за тъч, за неотсъдена засада и т н публика навлиза в терена и безчинства по улиците-имаме и летални изходи. Големите имена в по далечното минало ляха и големи спортсмени
Лично аз помня както виртуозните изпълнения на Гунди например, така и джентълментството му на терена. Ще припомня само един епизод, когато демонтративно изкара допката в аут от 11 метровата точка заради явно пресилена дузпа. Същото е правено и от двама други футболисти. Днес просто учат децата да са агресивни. За случката с внука ми направих забележка на треньора че не го е извадил, щом съдията не посмя. Отговорът беше, че възпитава мъже , а не "размазни", а от горе на това внук ми бил и капитан!? Е преди няколко седмици внук ми нокаутира същия треньор, за иначе типичен сленг за хората с ниско възпитание и без лоша умисъл . Взе дъщеря ми за гадже на внук ми/на сина си/ със съотнетен коментар-Наско ги спря и двамата за непределено време-внукът да не излиза в официални мачове, тренерът да не сяда на скамейката. Постара се и да спрат временно внука ми от ринга-той тренира и кик бокс. Ето така постъпва добрия ръководител, научил се и от собствени грешни прояви на терена
И накрая аз осъждам както такива като теб, които се крият зад стобори от евентуална агресия, така и безцеремонното поведение когато се чувстваш прав и силен.

vmir написа:
Все пак, разбрахме с какво се гордеел и как си представя политиката. Ой, колко си приличат с бот Венцо като се гордеел с внука си, че се петляркал на съдията. Ми то от путлер какво друго да научат, освен простащина.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Гетьо, за това твое "Без думи" се искат много думи.
31.01.2023 01:46
Аз обаче ще бъда лаконичен . Макар, че съм против пращането на левчето в историята не защото тази промяна ще бъде отговорна за удар срещу покупателната ни способност-другаде е зарито кучето за това-алчност, далавера, липса на държава...
Противник съм от сантиментални подбуди, история , известен суверенитет.
От друга страна този референдум се иницира от човек, който е гамен в политиката...
Тоест от една страна има теза която аз в себе си подкрепям, от друга тази тема ми е поднесена от политик, който не уважавам Не знам дали ще участвам Ако се допитваме по време на изборите ще подкрепя, ако е в отделна дата вероятно ще се въздъра
цитирай
5. vencivaleri1951 - Ето тук каза на магарето чуш
31.01.2023 01:53
Костадинов определено е гамен, но симпатии на циганиет към него са силно преувеличени. Всички анализи /следизборни/ показват , че циганите подкрепят най-вече ДПС и ГЕРБ, а те са далеко от русофилството. ГЕРБ конюктурно, ДПС по исторически причини Циганите подкрепят властово-силните, а болшинството властници в България се борят с всички сили, кой по американец и украинец да се пише
Сред по голямата част от българите симпатиите към руснаците ги има и това е документирано от наши и чужди анализатори. Циганите мразят българите!

nkf написа:
Като видя копейкин и започва да ме гложди стар въпрос: Защо циганите са естествени русофили/съветофили/москофили/путинофили и т.н.? Де що има мангал, все е русофиляга.

цитирай
6. vmir - 3. vencivaleri1951 - Вмире, ти си откровен лъжец
31.01.2023 02:34
Не съм излъгал, от постинга ти съм останал с впечатлението, което съм споменал горе. Защото тогава ти не беше споменал нищо от това, което твърдиш сега тук. Ако беше го казал тогава, нямаше да те спомена в коментара горе. Мисля, че грешката не е в мен, защото още тогава се възмутих на отношението ти.
цитирай
7. getmans1 - . . . Вярно е, че циганите гласуват ...
31.01.2023 08:02
... Вярно е, че циганите гласуват обикновено за „силният който е на власт„ или за който им плати но за останалото са са си лика прилика с русоробите - истински вярват че Русия разбирай и СССР са ги освободили поне два пъти ... По същият начин много обичат западняшкият медец.


vencivaleri1951 написа:
Костадинов определено е гамен, но симпатии на циганиет към него са силно преувеличени. Всички анализи /следизборни/ показват , че циганите подкрепят най-вече ДПС и ГЕРБ, а те са далеко от русофилството. ГЕРБ конюктурно, ДПС по исторически причини Циганите подкрепят властово-силните, а болшинството властници в България се борят с всички сили, кой по американец и украинец да се пише
Сред по голямата част от българите симпатиите към руснаците ги има и това е документирано от наши и чужди анализатори. Циганите мразят българите!

nkf написа:
Като видя копейкин и започва да ме гложди стар въпрос: Защо циганите са естествени русофили/съветофили/москофили/путинофили и т.н.? Де що има мангал, все е русофиляга.


цитирай
8. getmans1 - . . . Практиката е показателна, че не ...
31.01.2023 08:18
... Практиката е показателна, че не си прав ... Още от времето когато тук се спореше за т.н. „търговско споразумение„ със САЩ се убедих, че като макроикономист си толкова гОла вода колкото съм и аз. Ако има все пак има някаква разлика по между ни то и тя е, в моя полза, че аз се доверявам на по-компетентните съветници ... Спомни си и спора за 1 долар - 80 рубли и факта че малко преди нова година Нибулина лично призна че там някъде истината.

vencivaleri1951 написа:
Аз обаче ще бъда лаконичен . Макар, че съм против пращането на левчето в историята не защото тази промяна ще бъде отговорна за удар срещу покупателната ни способност-другаде е зарито кучето за това-алчност, далавера, липса на държава...
Противник съм от сантиментални подбуди, история , известен суверенитет.
От друга страна този референдум се иницира от човек, който е гамен в политиката...
Тоест от една страна има теза която аз в себе си подкрепям, от друга тази тема ми е поднесена от политик, който не уважавам Не знам дали ще участвам Ако се допитваме по време на изборите ще подкрепя, ако е в отделна дата вероятно ще се въздъра

цитирай
9. getmans1 - ДО - 3. vencivaleri1951 - Вмире, ти си откровен лъжец 01:24
31.01.2023 08:30
Скоро имахте подобен спор и аз вече съм се изрекъл ... По твое признание ти си поел шефството над футболната кариера на внук си а в постинга в който описваш случката прозира зле прикритата гордост от „мъжкарското„ му държание ... Мятай сега фереджето пък ако се наложи аз ще ти припомня и друга случка - разбира се пак от теб разказана къде си проличава дедовото възпитание...
цитирай
10. vencivaleri1951 - не е вярно
31.01.2023 09:05
Дори имаше коментар/може би на Гетьо/ , че възпитанието на детето е отговорност на родители и близки, което е по принцип вярно, но вярно е , че се формира агресия в процеса на тренировачния процес . Публиката също е силно агресивна. Аз например без проблем съм ходил на мачове на Герена, въпреки, че ритам в ЦСКА и обратно хлапета на Левски си ходеха на армията. Днес това е невъзможно и то защото тренерите ги надъхват да гледат като врагове опонента. Заради ръста му, внук ми го тренираха и като вратар Беше си загубил ръкавица и ме помоли да го закарам на Армията и да купим ръкавици във фен магазина- Просот ни беше по близко от магазина на Герена. Когато пристигнахме поиска да остане в колата, а аз да купя ръкавиците-боеше се , че феновете ще го разпознаят и ще имаме неприятности!?
А аз помня, как Гунди когато лекуваха спада на табаните на стъпалата му/после му направиха и специални обувки/ и имаше процедури сутрин и следобед, идваше да обядва на Армията-беше му близо. Идваше в стола , защото в заведение го гледаха като "мечка" , искаха му автографи и не можеше да се храни спокойно То автографи му искаха и на Армията, но поне в стола беше на мира. Аз също съм искал да ми се разписва и се считаше за нормално това. На никой не би му дошло на ум да търси сметка от трениращ в ЦСКА, че взима автограв от състезател на друг отбор.
За това говорех тогава в постинга си , за агресията на младите. Аз гоня 72 и на ум не ми минава да седна в обществен транспорт, когато има правостоящи жени, или хора с проблем. Хлапета не мърдат от мястото си-забили поглед в телефоните си Като направиш забележка се агресират


vmir написа:
Не съм излъгал, от постинга ти съм останал с впечатлението, което съм споменал горе. Защото тогава ти не беше споменал нищо от това, което твърдиш сега тук. Ако беше го казал тогава, нямаше да те спомена в коментара горе. Мисля, че грешката не е в мен, защото още тогава се възмутих на отношението ти.

цитирай
11. vencivaleri1951 - Гетьо, хайде не ми обяснявай нещо с което си изкарвам хляба
31.01.2023 09:22
Още повече, че тук не един път съм писал, че номинала на парата, няма нищо общо със силата и и съм привеждал пример с йената, юана. Българският лев толкова ли е силен, като е вързан с еврото например?
Колкото до рублата то тя копира плаващия курс на йената . Нибулина един път има полза , когато рублата е "скъпа", друг път когато е евтина. Рублата обикновено се връзва с цената на енергоносителите и то обратна пропорция При евтина рубла и скъп нефт в ущръб са производителите-помисли защо.
ТОВА НЯМА НИЩО ОБЩО С МАКРОИНОМИКАТА! Цената на парата не определя в далечен период икономическата прогноза-макроикономиката е отчетена прогноза и развитие на определени процеси поради тази прогноза. Прогнозата за паричката е краткосрочна -не е възможно иначе-по нея планираш бюджета си например. Макроикономистите работят за години напред

quote=getmans1]... Практиката е показателна, че не си прав ... Още от времето когато тук се спореше за т.н. „търговско споразумение„ със САЩ се убедих, че като макроикономист си толкова гОла вода колкото съм и аз. Ако има все пак има някаква разлика по между ни то и тя е, в моя полза, че аз се доверявам на по-компетентните съветници ... Спомни си и спора за 1 долар - 80 рубли и факта че малко преди нова година Нибулина лично призна че там някъде истината.

vencivaleri1951 написа:
Аз обаче ще бъда лаконичен . Макар, че съм против пращането на левчето в историята не защото тази промяна ще бъде отговорна за удар срещу покупателната ни способност-другаде е зарито кучето за това-алчност, далавера, липса на държава...
Противник съм от сантиментални подбуди, история , известен суверенитет.
От друга страна този референдум се иницира от човек, който е гамен в политиката...
Тоест от една страна има теза която аз в себе си подкрепям, от друга тази тема ми е поднесена от политик, който не уважавам Не знам дали ще участвам Ако се допитваме по време на изборите ще подкрепя, ако е в отделна дата вероятно ще се въздъра

[/quote]
цитирай
12. getmans1 - . . . СПОРЪТ Е ФАКТ и различията в м...
31.01.2023 09:49
... СПОРЪТ Е ФАКТ и различията в мненията ти също ... аз само ги регистрирам

Иначе, на мен ми е простено да сбъркам макроикономика и финанси ... по понятни причини но чак пък да не забелязвам словестните ти еквилибристики ми идва в повече

vencivaleri1951 написа:
Още повече, че тук не един път съм писал, че номинала на парата, няма нищо общо със силата и и съм привеждал пример с йената, юана. Българският лев толкова ли е силен, като е вързан с еврото например?
Колкото до рублата то тя копира плаващия курс на йената . Нибулина един път има полза , когато рублата е "скъпа", друг път когато е евтина. Рублата обикновено се връзва с цената на енергоносителите и то обратна пропорция При евтина рубла и скъп нефт в ущръб са производителите-помисли защо.
ТОВА НЯМА НИЩО ОБЩО С МАКРОИНОМИКАТА! Цената на парата не определя в далечен период икономическата прогноза-макроикономиката е отчетена прогноза и развитие на определени процеси поради тази прогноза. Прогнозата за паричката е краткосрочна -не е възможно иначе-по нея планираш бюджета си например. Макроикономистите работят за години напред


цитирай
13. vencivaleri1951 - Внукът ми няма да има футболна кариера
31.01.2023 09:49
Няма данни според мен. Да в друга група , или по посредствени отбори да, но няма смисъл да си угробва здравето заради това . Пък и отборите с претенции ни търсят при мъжете готови футболисти и много рядко развиват юноши сами-трябва да има много талант-за съжаление моят човек го няма. Подтиквам го да спортува за да го предпазя от някои пороци/алкохол, цигари, наркотици/, както и да може да устоява на трудности, болка. Толкова-други амбиции нямам. Иначе ти приемаш винаги моите коментари от собствена камбанария и нагласа. Както и с циганите. Аз не понасям последните, нямам и не искам допир никакъв с тях , макар , че им давам по някоя пара-главно да не ми цапат стъклото по кръстовищата.
От теб разбирам, че циганите проявяват признателност, щото и аз като тях смятам че Русия ни е освободила един път, а втори път ни помогна да развием промишленост, енергетика. Русия се изтегли и изтегля от България и ние сме там където сме
Колкото до робите към които ме причисляваш. Робът е зависим и конюктурен човек.
Всичко можеш да кажеш за мен, но не и че съм зависим, защото винаги съм имал занаят-тоест и комат. Никога не съм крил убеждения, име, лице. Българите не ни уважават, главно защото можем да гледаме спокойно в огледалото безличието си
За твоята нагласа, Чърчил много точно се изказва след Ньойския договор " Народ , който вдига ръка срещу освободителя си , заслужава и участа си"
Това безличие позволява на други страни , да ни подритват , да ни обиждат, да ни рестриктират. Аз не откривам Европа през 90 те и никакви комплекси нямам от нея.
Много съм по близо но нея от многото пишещи и ъзхваляващи я тук-и като бит, и като самочувствие

getmans1 написа:
Скоро имахте подобен спор и аз вече съм се изрекъл ... По твое признание ти си поел шефството над футболната кариера на внук си а в постинга в който описваш случката прозира зле прикритата гордост от „мъжкарското„ му държание ... Мятай сега фереджето пък ако се наложи аз ще ти припомня и друга случка - разбира се пак от теб разказана къде си проличава дедовото възпитание...
цитирай
14. dobrodan - Това е наглост. Всички сме наясно, че еврото ще бъде прието,
31.01.2023 11:13
България ще стане част от ЕС, обаче сега е моментът да правим капитал с подписки :):):).
Костя изобщо не е прост, но тия, дето му се връзват, нямат следа от мозък :):):).
цитирай
15. vmir - 11. vencivaleri1951 - Гетьо, хайде не ми обяснявай нещо с което си изкарвам хляба
31.01.2023 17:46
vencivaleri1951 написа:
Още повече, че тук не един път съм писал, че номинала на парата, няма нищо общо със силата и и съм привеждал пример с йената, юана. Българският лев толкова ли е силен, като е вързан с еврото например?


Ами, най-малкото за казване е, че говориш и пишеш двусмислено и некоректно. А това разкрива или неразбиране, или съзнателно изопачаване.

Номинала не гарантира постоянна покупателна сила на валутна единица във времето, но от това изобщо не следва, че няма "нищо общо" с нея. И как така ще няма нищо общо, след като по дефиниция може да се представи чрез друга валута. Вързаните една за друга валути имат постоянно отношение на силите си.

Това, което аз забелязвам е, че имаш непреодолими навици да разменяш местата на свойства притежавани от различни обекти. А това е основното правило на путинската пропаганда. Горе просто на валутата си приписал свойство на акциите, а сега ще започнеш да замазваш грешката си с напълно излишни обяснения. Мани тая гнусна пропаганда и оправданията й. Живота е твърде кратък, за да бъде хабен в услуга на психопати с власт.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6069780
Постинги: 2741
Коментари: 26484
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031