Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2023 10:00 - ХИ-ХИ-ХИ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1031 Коментари: 16 Гласове:
5

Последна промяна: 09.03.2023 10:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                 .....
           БИСЕРИТЕ НА БЛОГО
ФИЯТ АФТОРИТЕТИН ДРУГАРА ЛИТЕРАТ ШАМАНДУРКОВ

                                                                     Хемингуей рекъл:

                   „Всеки човек, който обича свободата, дължи на Червената армия повече

                        благодарности, отколкото може да произнесе през целия си живот“



                                                                         ВАЙ, ВАЙ, ВАЙ



                                                ... ТО, РАБОТАТА МАЙ НЕ Е ЗА "ХИ - ХИ - ХИ",
                   
                                    ЧЕ ТАЯ ВЕЧНА БЛАГОДАРНОСТ БАЯ РАБОТА ЩЕ ОТВОРИ

                                             НА Д-Р ЦВЕТЕСЛАВА ГЪЛАБОВА И КОМПАНИЯ.



                                                              ДЕЛИОРМАНСКИ ТАГОВЕ;


                                 image


                                      image

                                                                                   
                                                        И РАЗНИ  ЛЕЙДОВЕ И ЛЕЙДИТА

                                                                                   ... 







Гласувай:
5



1. starforlife - Радо, аз пък ще си позволя да насоча Читателите към 12-ти коментар под предходния ти постинг.
09.03.2023 10:15
Особено внимателно да го прочете "човеколюбивият" Венци.
И АКО ДЪРЖИ - ЩЕ ПОКАЖА И КЪДЕ НЕ ЕДИН И ДВА ПЪТИ Е КАЛЯЛ И ЖЕНИ, КЪДЕТО Е ТВЪРДЯЛ, ЧЕ НЕ ГО Е ПРАВИЛ!
А И НЕ ЕДИН И ДВА ПЪТИ, КЪДЕТО ЗАД ДУМИТЕ МУ ПРОЗИРА ДОВОЛСТВО ОТ ЗАГУБА НА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ СРЕД НЕПРИЯТЕЛИТЕ НА РУСИЯ, НЕ САМО УКРАИНЦИ!

ПоNтвам ти, Звънци, че дори 10% от възможностите на Гугъл не ползвате "не"кратунковците и такива справки се правят за по-малко от минута!

StarForLife™ ·idc=5581858~idp=1858979~090323~011-065·
цитирай
2. vencivaleri1951 - Покажи бе "Калифорниецо"
09.03.2023 11:41
Покажи поне един мой ред в който аз да съм се кефел от загуба на човешки живот, в която и да е посока. В спор тук съм се държал укорително с дама един , единствен път и съм се извинил след това. Дамата живееща с мисъл за себе си като международник, ни убеждаваше , че в Украйна всичко е спокойно и че така ще бъде, а с просто око се виждаше какво се завормя . И аз тогава казах "трътла" -подобни изрази у теб между впрочем са в речника на приятелско общуване. Друго няма да намериш.
Аз имам своето мнение за войната, смятам че по голямата вина носи киев, но не смятам и Москва за безгрешна. При тежък "развод" невинни няма
Западът направи така, че загиват много хиляди хора от една кръв в желанието си да изтощи и съсипе Русия-Украйна е разходен материал за целта им. Надявам се, че по традиция няма да им излезе пасианса и , че по традиция ще гризнат това което не един път са гризали. И това е оптимистичния вариант-другият вариант "мълчание и вечен покой " на всинца ни

quote=starforlife]Особено внимателно да го прочете "човеколюбивият" Венци.
И АКО ДЪРЖИ - ЩЕ ПОКАЖА И КЪДЕ НЕ ЕДИН И ДВА ПЪТИ Е КАЛЯЛ И ЖЕНИ, КЪДЕТО Е ТВЪРДЯЛ, ЧЕ НЕ ГО Е ПРАВИЛ!
А И НЕ ЕДИН И ДВА ПЪТИ, КЪДЕТО ЗАД ДУМИТЕ МУ ПРОЗИРА ДОВОЛСТВО ОТ ЗАГУБА НА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ СРЕД НЕПРИЯТЕЛИТЕ НА РУСИЯ, НЕ САМО УКРАИНЦИ!

ПоNтвам ти, Звънци, че дори 10% от възможностите на Гугъл не ползвате "не"кратунковците и такива справки се правят за по-малко от минута!

StarForLife™ ·idc=5581858~idp=1858979~090323~011-065·[/quote]
цитирай
3. vmir - Бот Венцо е върхът на руSSкото технологично чудо.
09.03.2023 12:00
Даже може да бъде сбъркан с жив човек. РуSSкият мир е гарантиран от киборги като бот Венцо, обаче той е напичкан с най-много путлерастки опорки. Дядя Вова може само да се гордее с нивото на изкуствения интелект, присаден в съответните телесни локации на бот Венцо. Чиповете му са 100% импортозамещение. Даже Пръцко не може да му се опре на малкото пръстче, оти бот Венцо е попил всичко и даже още толкова.
цитирай
4. starforlife - ~ 2. vencivaleri1951
09.03.2023 12:14
За мен не е проблем да покажа и ще го направя, но когато аз реша!
Иначе: Показах вече друго твое твърдение, че не е вярно. В 12-ти коментар под предходния на Домакина постинг го показах, но ти мълчиш като путка в нови гащи, както мълчиш и да речем по 19-ти коментар тук
https://getmans1.blog.bg/politika/2023/03/05/tass-upylnomoshtena-da-zaiavi.1858532
и 3-ти да речем тук
https://getmans1.blog.bg/politika/2023/03/06/14-15.1858590

Та понеже е и в тон с постинга, който е за твоята мръснишка същност, ще си позволя да ги пренеса тук, за да нямаш извинението, че като типичен некадърник не можеш да последваш дадените линкове.

19-ти коментар под постинга на Радо от преди 4 дни "ТАСС упълномощена да заяви ...":
vencivaleri1951 написа:
Може, но не съм откачен
Ами аз лично откачен, откачалка и т.н. никога не съм те наричал, защото:
- наричам те или с правдиви (вярни) епитети
-или с ебаващи те, НЕЗЛОБЛИВО ЕБАВАШИ ТЕ

vencivaleri1951 написа:
Хайде обясни ми...
Нека аз да ти обясня, а ти прочети внимателно и вникни в написаното.

vencivaleri1951 написа:
... нормални хора ли сте, че на тия години си правите срещи да се биете. И онзи там , европейският шампион по джудо, самбо ли беше се хвали вече няколко години , че уплашил блеки и онзи не дошъл . Ти по дефиниция му пригласяш
какво е това ежене непрекъснато
- 1-во: Срещата като всякакви параметри (дата, час, място, ЦЕЛ - да ми заврел гребло в задника!) я определи Пръцко!
Дотук запомни: ПРЪЦКО БЕШЕ ТОЗИ, КОЙТО ЗА ФИЗИЧЕСКА САМОРАЗПРАВА НЕ САМО ПРЪВ ЗАГОВОРИ, А И ОПРЕДЕЛИ КАТО ЦЕЛ НА СРЕЩАТА!
За това има куп свидетели. Попитай Юлия например.
ПРОДЪЛЖАВАМ ВЕЧЕ В 21:50 ПОНЕЖЕ НАЛИ ТУК ЖИВЕЯ, ТА И СЕГА НЯМА ДА ДОВЪРША КОМЕНТАРА, НО ПЪК ЩЕ СЕ ОПИТАМ ДА Е ИЗЧЕРПАТЕЛЕН ПО ТЕЗИ ВЪПРОСИ В МОМЕНТА НА ДОВЪРШВАНЕТО.
- 2-ро: Венци, АЗ НЕ СЪМ ТРЪГНАЛ ЗА РУСЕ, ЗА ДА СЕ РАЗПРАВЯМ ФИЗИЧЕСКИ С ПРЪЦКО!
ТОВА ГО ЗАПОМНИ МНОГО ДОБРЕ!
Отидох по няколко причини:
- - Първо, защото така щях да се запозная с Радо и това беше основната причина.
- - Второ, защото не ме бъркаше да го направя, защото от мнооого-много години съм в позиция да разполагам напълно с времето си както аз реша и реално не ми пречеше да осъществя въпросното запознаване с Радо реално.
- - Трето, защото не отидех ли... Ах, само да не отидех! Какви подигравки щеше да има от ваша страна!
А СЕГА ГИ ИМА ОТ НАША С ВАС, ЗАЩОТО ВИЕ СТЕ ПРАЗНОДУМЦИ И НАЙ-ВЕЧЕ СТРАХЛИВЦИ!
Което идва да ти каже, че НЕ СЕ ЕЖИМ с този случай, а се ПОДИГРАВАМЕ, ЕБАВАМЕ и то релевантно със страхливия мизерник Пръцко!
АЗ ОБАЧЕ СЕ ЧУДЯ ДРУГО: КАКВО СТАНА С ПРИКАЗКАТА ТИ ЕДИН ПЪТ, ЧЕ ПРЪЦКО НЕ БИЛ ПОСТЪПИЛ ПОЧТЕНО И СЛЕД КАТО Е АНГАЖИРАЛ МЕН И РАДО Е ТРЯБВАЛО ДА СЕ ЯВИ НА СРЕЩАТА?
Или ще кажеш, че не си изричал думи в този смисъл, преразказан, но почти точно и дословно от мен в момента?
ТА ЕТО ТИ ПРИМЕР ЗАЩО С ОСНОВАНИЕ ТЕ НАРИЧАМ ЛИЦЕМЕР И КЛЕПАР!
Защото един път така, а друг път онака.
Това само путьо го прави, Венци!
Иначе, Венци, Пръцко дори и да ми посегнеше - нямаше да го бия, но бих измел настилката на мястото с него при такова неблагоразумие от негова страна!
Проумей и друго, Венци, и разбери, че не го пиша, за да се фукам:
Рядко, ама мнооого рядко съм удрял в такива ситуации!
1-во, защото рефлексите ми са на джудист в такива ситуации и несъзнателно дори отвръщам с техника според атаката.
И 2-ро, защото имам "страха", че удряйки чупя и може да убия отсрещния.
Да лежа някое келеме (тук не визирам специално Пръцко, при все за мен той да е такова и то страхливо)? Аз да не съм луд?!

vencivaleri1951 написа:
Започна Гочето и с пишката си да плаши-премерил я , еди колко си см била. Може ли човек сериозно да се отнася към някой който на 50 и кусор години си мери пишката в буквалния смисъл на думата и съобщава резултата.
То за меренето вече ти написах под следващия постинг на Радо, но и тук да поNтя:
НИКОГА НЕ СЪМ СИ .Г.О. МЕРИЛ!
Никога!
Ебавал съм те бре, Венци!
Просто съм те ебавал!

vencivaleri1951 написа:
А иначе в преносен смисъл меренето му е второ аз
И всъщност то не остана, та да завърша, при все да "пресрочих".
Виж за меренето си прав, но не и в светлината, в която ти си го втълпяваш!
Венци, обикновено всеки МЪЖКАР си мери нещо (основно Егото, разбира се) не толкова с някого, а със самия себе си! С моженето си!
казвал съм го и друг път - ще дам примера и сега. Единичен, но ни най-малко не и единствен пример как... Как да го кажа?...
Се самоусъвършенствах, развивах основно като по-млад.
Вървя и пред мен се "появяват" стълби/стъпала... Ако ситуацията го позволява - не ги изкачвам нормално, а скачайки колкото може повече наведнъж.
Стъпалата са пример - може локва да е, или ограда и т.н.
Следващият път идеята е, ако първия съм прескочил 6 стъпала - да станат 7.
ТА ЗА ТОВА - ДА - ПРАВ СИ!
ВИНАГИ СЪМ СИ ГО МЕРИЛ И ПОВДИГАЛ ЛЕТВАТА, НО ПОЧТИ НИКОГА, ЗА ДА СЕ ПРАВЯ, А ЗА САМИЯ СЕБЕ СИ!
Приеми го, ако можеш. Ако не - здраве да е, но не ти ще си правият!

StarForLife™ ·idc=5581225~idp=1858532~060323~007-061·



4-ти коментар под постинга на Радо от преди 3 дни ":):):) ...":
Венци,
под предходния постинг на Радо ти пиша реплика, която предполагам утре ще довърша и държа да прочетеш, пък дано се сепнеш за някои неща.
НАПРИМЕР ЗА ТОВА, ЧЕ НЕ СЪМ, ПОВТАРЯМ - НЕ СЪМ - СИ МЕРИЛ... КАРАБИНАТА - ха ха ха.

Ти си пълен сухар, Венци!
Пълен сухар, който не можеш да се усетиш кога хората около теб СЕ ЕБАВАТ и кога говорят сериозно!

Та потретвам ти, проумей и запомни: ТОВА, ЧЕ СЪМ ТИ ПИСАЛ, ЧЕ СЪМ СИ ...Г...О... МЕРИЛ - НИ НАЙ-МАЛКО НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ СЪМ ГО ПРАВИЛ!
Ебавах те бе, Венци! ПРОСТО ТЕ ЕБАВАХ!
А ти наистина си пълен сухар, след като в такива случаи явно трябва да ти се указва нарочно и изрично, че се ебава човек!
Ама пък при това каква ебавка би било, м?

StarForLife™ ·idc=5581332~idp=1858590~060323~008-062·



12-ти коментар под постинга на Радо от вчера "ЭТОМУ ХЛАМУ АНАЛОГОВ ТОЧНО НЕТ ...":
vencivaleri1951 написа:
Внушението ви/твойто и гетьовото/ не на мен.
Гетьо обича да се рови в архиви и нека да се опита да намери мои изречение , дума дори, в която да съм подценявал украинския войник. Да съм се радвал на гибел на украинци? Няма да намерите. Само руси, малоруси и беларуси могат да се зарият в земята и със седмици да дават отпор. Те са една кръв, една школа, един манталитет.
Впрочем ако не знаете-Залужний е Московски възпитаниг , а генерал Амаргедон Киевски. Воюват един срещу друг и военни , които са воювали един до друг.
Тоест , който е смятал, че със 150000 войска, плюс около 50000души различни подразделения /съпротивата в Донбас/, чеченския Ахмат да надделее на армия на 40милионен народ, чиято армия е решила да се бие до последно , жестоко е сбъркал.
...

За "Гетьо" не знам, при все на доста неща вече да съм го понаучил, но за N-ти път ти казвам, че да накараш Гугъл да намери нещо подобно на исканото от теб на мен ми отнема под половин минута и вече съм намерил първата ти прогноза и ще я покажа очеизвадно!
Преди това обаче по предходната част на това твое лицемерие:

- Първо: Украинци и руснаци не са една кръв и ти престани с този опит за внушение!
Дали това е така или не могат да заявят самите украинци и ние видяхме тяхната воля.
Виждаме я вече година и 2 седмици, през което време украинците са готови и проливат кръвта си, но не и тя да бъде наричана руска!

- Второ: Това, че един командир е учил другаде, а някой от това другаде в школите на първия ни най-малко не ги уеднаквява, а що остана да ги прави братя по оръжие.
То и посредственият ни Президент Радев е учил в САЩ, но не само не е брат с американските генерали, а не може да им стъпи на малкия пръст.
Той всъщност си е една най-обикновена проруска подлога и срам за България!
ТУК ДА ТИ ДАВАМ ЛИ ПРИМЕР КАК НАРИЧАШ СТАНИШЕВ И КАК ГО ДИФЕРЕНЦИРАШ ОТ БАЩА И МАЙКА? М?
Та ето ти го подкрепящото доказателство, че си лицемер и празнодумец:
Станишев абсолютно кръв с баща си и майка си, но за теб е СЪСЕЛ...
А украинският генерал и руският били еднакви, защото били една кръв!
Може! Ама ако руската боза е кръв!

- Трето: Това, че Путин и командването му... Тоест, генералите с боза във вените, а не кръв като украинските! Мислеха, че Украйна ще клекна за дни и ще се предаде без бой и упражнението с Крим ще се повтори, го заявиха основно две неща:
- - 1-во: Така кадърните руски генерали поведоха 40 километрова колона от танкове и техника като на парад към Киев!
Удивляващо кадърна военна тактика, нали?
Което доведе до това една машина да не остана от тази военна техника.
Ама руските и украинските генерали били еднакви, защото едните учили при другите и обратно.
- - 2-ро: Въпросната колона руска техника преди еднаквите украинци да я превърнат в скрап сме я виждали и то филмирано, на десетки видеа, на които нормалните и мислещи отчитахме, че сред машините няма нито една полева кухня! Нито една! А русоробите СЕГА ВЕЧЕ... СЛЕД ГОДИНА+ ПОКАЗВАНЕ НА НЕКАДЪРИТЕТА И СЛАБОСТТА РУСКИ И ВЪВ ВОЕННАТА ОБЛАСТ! Балалайкате как никой не очаквал бърза победа!
Е няма как да ви мине номерът, БалалайВенци! - Руснаците тръгнаха като аслани... Вече са насрани!


А сега както обещах... Черно на бяло! - Първата ти прогноза как на 8-ми март МИНАЛАТА ГОДИНА! Което е ама точно 2 седмици след началото на ОБОСРАЦИЯТА руска! Победата щяла да е за Русия и балните танци да са в Киев!
https://vencivaleri1951.blog/politika/2022/03/02/riadko-pravia-kopi-peist-no-za-niakoi-amerikanski-polkovi-ko.1806431
14-ти коментар, краят!
Където ти, Балалайко, пишеш, цитирам:
На 2-ри март МИНАЛАТА ГОДИНА, в 14:57 ч., ти, Балалайко, написа:
Мисля си , че за 8ми март ще се поздравяват в Киев със " С празником"!

ТА НИКАКВО ВНУШЕНИЕ НЕ СЕ ОПИТВАТ ДА ПРАВЯТ РАДО И VACSINE, А МНОГО ТОЧНО ПРЕСЪЗДАВАТ ТВОИТЕ БАЛАЛАЙКАНИЯ!

StarForLife™ ·idc=5581857~idp=1858850~090323~010-064·


Иначе какво да показвам конкретни (но пък казах, че ще го направя) случаи, по които да замълчиш като путьо както по цитираните ми реплики?
Не е ли достатъчно да кажа това, че Путин е единственият болен мозък, който е заплашвал до момента цялото човечество от унищожение с разпалването на ядрена война и ти това го приемаш за нормално и го оправдаваш!
Това не е ли достатъчно да валидира що за болен мозък си, понеже си съгласен целият свят да отиде по дяволите, ако Русия е вариант да я няма?
Въпросът тук е, че никой не е тръгнал да унищожава Русия и ако това искаше Западът и конкретно САЩ - това отдавна да е факт!
Защото в Руската история е имало поне 3 случая, когато именно САЩ са спасявали Русия от тотално самоунищожение на базата на глад дори.
Последният е точно след като се разпадна дългогодишния им (на САЩ и цялото нормално човечество) противник СССР и САЩ наивно повярваха, че най-тоталитарната и човеконенавистна държава или по-скоро нейна политическа върхушка може да тръгне по път на нормално развитие.
Уви, силните винаги са били наивни по отношение на такива неща, защото съдят по себе си.
Така е и с хората.

StarForLife™ ·idc=5581891~idp=1858979~090323~012-066·
цитирай
5. vencivaleri1951 - Извинявай, че си се почувствал "пренебрегнат", но не е нарочно-изключих оповестяването
09.03.2023 13:43
за коментари и не отговарям на личини, защото любопитството ми надделяваше и си зарязвах понякога работата, а тя ми е нужна
Сега за най-важното според мен в пледоарията ти
"За какво ми е свят, в който няма да я има Русия"
Аз не се радвам на путин за изреченото, а се страхувам-за деца, внуци , роднини-дори и за теб и гетьо , и го казвам сериозно. Путин може да е всякакъв, но не хвърля думи на вятъра. Доказъл е , че не блъфира и общо взето е сериозен мъж-добър или лош е друга приказка.
Предисловието обаче беше-ако русия бъде застрашена. И в това е разликата в двете доктрини -на САЩ и СССР, съотв Русия
В тази на САЩ е позволително САЩ да нанесе превантивен удар, ако сметне за нужно-например ако разузнаването им реши , че са застрашени/като ирак например, без никакви основания както се видя/, а руската доктрина предполага ядрен удар при нападение, при опасност за целостта и. В САЩ главнокомандващият решава еднолично за война, в Русия след санкция на парламента.
В превод думите на Путин бяха, ако ни посегнете и нас, но и вас няма да ви има. Това което стресна и озлоби бяха не думите, не , че някой в прав текст засяга хегемона, а фактът , че може да го направи.
Единственото за което си прав бе , че през 90те Русия можеше да бъде разчленена лесно, защото Елцин беше нефункциониращ президент, икономика разрушена, съпротивителни сили никакви. Както виждаме Путин , почти 10 години се прави на умряла лисица до речта си в Мюнхен. не реагира достатъчно остро през 2014 защото вероятно е бил още силно уязвим, направи го през 22ра защото е сметнал че Русия е самодостатъчна и бъди сигурен , че го е съгласувал поне с 3-4 държави, които както го виждаме го подкрепят срещу санкциите Аз не се заричам, но предполагам, че в Един момент янките ще се чупят и от Украйна, както го направиха във Виетнам, в Афганистан. В момента когато недоволството в страната /народ и опозиция/ надхвърли по значение печалбите на оръжейния комплекс, янките си товарят самолетите и изчезват, оставяйки местните си съюзници на милостта на враговете им. Това е традиция за янките. Ти наясно ли си, че за 240 години съществуване, янките са били по малко от 20 години без война. Ако мислиш , че те лъжа натисни гугъл и прочети какво пише по въпроса
Това впрочем не е първата прокси война срещу русия от страна на САЩ
След като Ленин денонсира всички международни задължения на Русия, САЩ наемат чешкия военен корпус да пазят интересите им. На практика чехите контролират територията до Екатеринобург /от изток/ почти година. Изграждат дори , първият в съветска Русия контрационен лагер по модела на американските по време на гражданската им война. Събират в този лагер мъже от15 до 60 години, с цел да не се влеят в редиците на Червената армия. Финалът е , че руснаците за първи и последен път не взимат пленници. Впрочем тогава се скофтят отношения руси-чехи. Преди и след това те не са имали стълкновения. Така мисля, може да не съм прав
Сега за по горенаписаното
Гоче, малко или много всеки се бори с егото си. За първи път обаче чувам, че някой се състезава с егото си. И сега каже, че не съм прав , когато казвам, че подобно чудо като теб няма Ти си единствен!
Това обаче със стълбите не е състезание с егото. Лично за мен е било отвратителна част от тренировка-9 години. Насилваха ни всички стълбища в някой от секторите да преминем с отскоци В добро настроение тренерът ни даваше сектор А, защото са най малко-пречат ложите А Ваксината се жалваше от ериодични 30 км обходи. На мен физическите натоварвания в казармата са ми били песен-не така стояха нещата с техническите параметри на релейки и УКВ станции. И сега е така-сутрин или вечер едното извеждане с кучетата е или на колело , или джотинг-не че го правя за здраве, а защото не се ли натоварят правят поразии/нарочно/ вкъщи. Пред устройствата обаче съм безпомощен-мразя ги вероятно, защото са на янките-и телефон, и компютър

starforlife написа:
За мен не е проблем да покажа и ще го направя, но когато аз реша!
Иначе: Показах вече друго твое твърдение, че не е вярно. В 12-ти коментар под предходния на Домакина постинг го показах, но ти мълчиш като путка в нови гащи, както мълчиш и да речем по 19-ти коментар тук
https://getmans1/politika/2023/03/05/tass-upylnomoshtena-da-zaiavi.1858532
и 3-ти да речем тук
https://getmans1/politika/2023/03/06/14-15.1858590

Та понеже е и в тон с постинга, който е за твоята мръснишка същност, ще си позволя да ги пренеса тук, за да нямаш извинението, че като типичен некадърник не можеш да последваш дадените линкове.

19-ти коментар под постинга на Радо от преди 4 дни "ТАСС упълномощена да заяви ...":
[quote][quote=vencivaleri1951]Може, но не съм откачен
Ами аз лично откачен, откачалка и т.н. никога не съм те наричал, защото:
- наричам те или с правдиви (вярни) епитети
-или с ебаващи те, НЕЗЛОБЛИВО ЕБАВАШИ ТЕ

vencivaleri1951 написа:
Хайде обясни ми...
Нека аз да ти обясня, а ти прочети внимателно и вникни в написаното.

vencivaleri1951 написа:
... нормални хора ли сте, че на тия години си правите срещи да се биете. И онзи там , европейският шампион по джудо, самбо ли беше се хвали вече няколко години , че уплашил блеки и онзи не дошъл . Ти по дефиниция му пригласяш
какво е това ежене непрекъснато
- 1-во: Срещата като всякакви параметри (дата, час, място, ЦЕЛ - да ми заврел гребло в задника!) я определи Пръцко!
Дотук запомни: ПРЪЦКО БЕШЕ ТОЗИ, КОЙТО ЗА ФИЗИЧЕСКА САМОРАЗПРАВА НЕ САМО ПРЪВ ЗАГОВОРИ, А И ОПРЕДЕЛИ КАТО ЦЕЛ НА СРЕЩАТА!
За това има куп свидетели. Попитай Юлия например.
ПРОДЪЛЖАВАМ ВЕЧЕ В 21:50 ПОНЕЖЕ НАЛИ ТУК ЖИВЕЯ, ТА И СЕГА НЯМА ДА ДОВЪРША КОМЕНТАРА, НО ПЪК ЩЕ СЕ ОПИТАМ ДА Е ИЗЧЕРПАТЕЛЕН ПО ТЕЗИ ВЪПРОСИ В МОМЕНТА НА ДОВЪРШВАНЕТО.
- 2-ро: Венци, АЗ НЕ СЪМ ТРЪГНАЛ ЗА РУСЕ, ЗА ДА СЕ РАЗПРАВЯМ ФИЗИЧЕСКИ С ПРЪЦКО!
ТОВА ГО ЗАПОМНИ МНОГО ДОБРЕ!
Отидох по няколко причини:
- - Първо, защото така щях да се запозная с Радо и
цитирай
6. blackpredator - разминали сме се у вертикала
09.03.2023 14:13
аз очаквах 173, пък 188 без да забележа..
цитирай
7. getmans1 - аз очаквах 173, пък 188 без да заб...
09.03.2023 14:40
blackpredator написа:
аз очаквах 173, пък 188 без да забележа..



... Ама иначе, си много начетен я, ни цитирай пак Хемингуей ...

цитирай
8. onlooker - Този импотентен / затова и толкова Озлобен и ЧЕРНОглед!/ Дядка...
09.03.2023 15:03
blackpredator написа:

аз очаквах 173, пък 188 без да забележа..
аз очаквах 173, пък 188 без да забележа..

"Дращи","Философства" и "Дава акъл" навсякъде, но в блога му коментарите са САМО с негово Разрешение. Кис, Кис!
Хем Безпомощен, хем Безсрамен! ;)))
цитирай
9. blackpredator - оооо,
09.03.2023 15:25
getmans1 написа:
... Ама иначе, си много начетен я, ни цитирай пак Хемингуей ...

и Хамурапи мога Гетьо..
цитирай
10. vacsine - А Ваксината се жалваше от ериодични ...
09.03.2023 15:45
А Ваксината се жалваше от ериодични 30 км обходи.

Аха, запяхме пак за мицеларната вода, само дето тоя път е за Ваксината.
Периодичните 30 км бяха през ден, поне месец, докато се минеше на постове и да ми се хвалиш с твоя марш на скок 2 пъти за цялата казарма, е смешно.
Та като стана дума, така добре помниш казармата си, я си спомни и кои места и кой ред си взе за "Севилския бръснар"?
цитирай
11. starforlife - ~ 5. vencivaleri1951
09.03.2023 15:50
Мръсник си, Венци! Жалък мръсник!
И такъв и ще си отидеш от този свят.
- В случая ОСНОВАТЕЛНО те наричам мръсник не за друго, а за опитът ти да извъртиш какво съм искал да кажа с това за егото и стълбите.
И както обикновено именно болното ти его те напъна да ни лееш поредните си СВС които не само никого не впечатляват, а никой не се интересува от тях и всеки нормален само ти се смее.
- В случая ОСНОВАТЕЛНО те наричам мръсник не за друго, а и за опитът ти да извъртиш какво е казал vacsine по отношение на физ. подготовка в казармата!
И естествено болното ти его отново пъпкува да лееш идиотии за твоята казарма.
- В случая ОСНОВАТЕЛНО те наричам мръсник не за друго, а и за опитът ти да извъртиш какво представлява коментарът ми отгоре, а именно, че е 1/3-та от твоето писане - останалото Е ЦИТИРАНЕ НАГОТОВО НА СТАРИ МОИ КОМЕНТАРИ, КОИТО СИ ЧЕЛ - тук отново лъжеш, че не си - НО КОГАТО НЕ МОЖЕШ ДА ОПОНИРАШ СЕ ПРАВИШ, ЧЕ НЕ СИ.
Моето ново в този коментар написах за 2-3 минути, а ти твоята ПЛЕДОАРИЯ си я писал повече от половин час!
Отречи, МРЪСНИКО.
Но истината е, че си започнал коментара си в 13:41, публикувал си в 13:43 само заглавието, а останалата пледоария чак в 14:06!
ПИШЕЙКИ ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ - ПРЕДВАРВАМ ОПИТЪТ ТИ ДА НИ НАЛЪЖЕШ, ЧЕ СИ... ХОДИЛ ЗА БИЛЕТИ - хаааааааааааа ха ха ха


А сега нещо по-"съществено":
Това е снимка от постинг на Пръцко
http://alfa.kachi-snimka.info/images-2021/arx1657550679i.png
НАМЕРИ СИ ГО САМ ПОСТИНГА, ЧЕ ДА ТЕ ВИДЯ ДЕ!
Въпросът ми (при все ти да не отговори на нито един от цитираните части в "пледоарията" ми, а да се понесе както винаги в отклоняване на вниманието) е как да не е путка "мъж", който сам е документирал мои думи да съм 179 см., а сега го промени на 173 см.?
ПУТКИ И ТО ПЪЛНИ СТЕ, ВЕНЦИ!
Всички от компанийката ви.
И ВИЖДАШ КАК ТОЧНО И ЧЕРНО НА БЯЛО ВИ ГО ПОКАЗВАМ, А НЕ РАЗМЯТАМ ИЗКРИВЕНИ ИЗМИСЛИЦИ КАТО ВАС!
Тук дори няма да коментирам другите 188 см., но ще припомня, че под мой постинг има цитирани именно от теб едни 1880 см.!
ТОЕСТ, ТОГАВА - пояснено беше още на момента - АЗ БЯХ ЧУКНАЛ ЕДНА 8-ца ПОВЕЧЕ В БЪРЗИНАТА И НАМЕСТО 180 СМ. БЕШЕ СТАНАЛО 1880 СМ.!
И нещастникът Пръцко поде изкривявайки и сега отново се опитва да демонстрира духовитост и замаже осирането си, че като абсолютен страхливец не се яви на обявената със закани от самия него среща!

Втората снимка, която искам да коментираш, МЪРШЛЯКО51-ви, това е тази:
https://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20200506_072826.JPG
Хайде сега коментирай облеклото ми и най-вече дънките ми, м?
Покажи основно и най-вече къде се вижда, че са "закъсани от настъпване", а след това ще коментираме кавичките в израза "закъсани от настъпване".
М?
цитирай
12. starforlife - ~ 10. vacsine
09.03.2023 15:52
Писали сме едновременно и съм съгласен с теб, а аз му го казах по отношение на теб в друга светлина.
Тази на мръснишката му същност да извърта всичко както му изнася.
цитирай
13. vacsine - 12. starforlife, Неговата същност ...
09.03.2023 16:04
12. starforlife,
Неговата същност окончателно ми се изясни, когато направи "Тетевен 2" с библиотекарката и накрая нея изкара виновна, че го дострашало да иде.
Прав си за всички епитети за него, даже са много щадящи за същността му!
цитирай
14. starforlife - ~ 13. vacsine
09.03.2023 16:13
Има коментар от БОЛНОТО ДОБИЧЕ - ха ха ха ха - буквално от вчера, в който ЕГОПРЪДЛЬОТО пише как скачал на висок скок 1,60м. и пробягвал 100м. за под 12 сек.
Да ме видя да го подигравам за това по-горе за ПЕДЕРАСТИЯТА му за казаното от мен за стъпалата?

Венци, един български шампион на 100м. за юноши е с рекорд 10,95сек.
(Валентин Атанасов визирам)
Което естествено е далеч под 12сек.
Но путьо като теб да се доближава до български шампион при юношите какъвто юноша си бил и ти - е идва ни малко в повече на трезво мислещите!
Защото какво означава "под 12 сек."? 11,5? Само на четири десети от шампион от онова време? Ти, спортистът хапещ пубиси?
Та идиот си ни ти, Балалайко! Пълен идиот!

Да говоря ли за скока на височина?
Защото съм писал и е факт, че и при него (като при бягането, но на 60м.) съм ходил ПО УЧЕНИЧЕСКИ (кога ли ще извъртиш тези ми думи и как) състезания в 7-ми - 8-ми клас и за това съм писал назад в блога си.
цитирай
15. vacsine - Има коментар от БОЛНОТО ДОБИЧЕ - ха ...
09.03.2023 16:17
starforlife написа:
Има коментар от БОЛНОТО ДОБИЧЕ - ха ха ха ха - буквално от вчера, в който ЕГОПРЪДЛЬОТО пише как скачал на висок скок 1,60м. и пробягвал 100м. за под 12 сек.
Да ме видя да го подигравам за това по-горе за ПЕДЕРАСТИЯТА му за казаното от мен за стъпалата?

След летящата линейка от Драгоман, вече вярвам на всичко.
цитирай
16. starforlife - ~ 15. vacsine
09.03.2023 16:22
Ами и това щях да му спестя, но щом си рекъл да му показваме КОНКРЕТНИ кирливи ризи, КОИТО НЕ МОЖЕ ДА ОСПОРИ...
Не, не за този случай ще кажа 2 приказки.
За него беше показателно това, че ние основателно и фактологически го подигравахме именно за линейката и времената...
Както и други фантасмагории тогава!
А ТО - ДОБИЧЕТО - се опита да извърти, че не вярваме операцията на майка му да била първа за България и прочее бля-бля!
МА КОЙ ГО ЕБЕ ПЪРВА МАЙКА ТИ ЛИ Е ИЛИ БАБА ТИ БЕ, ИДИОТ?!
ВЪПРОСЪТ БЕШЕ, ЧЕ Е ПОКАЗАТЕЛНО ЩО ЗА БОЛНО ДОБИЧЕ СИ ДА ГО ИЗТЪКВАШ ТОВА! КАКТО И ДА ПАЗИШ И ИЗРЕЗКАТА - поне така твърдеше, защото не показа, а точно ти си по парадността, която се опитваш на другите и основно на мен да припишеш - ОТ СПИСАНИЕТО, КЪДЕТО ИМАЛО СТАТИЯ ЗА СЛУЧАЯ!

Та 2-ти ми приказки са за друго, касаещо това:
vacsine написа:
Неговата същност окончателно ми се изясни, когато направи "Тетевен 2" с библиотекарката и накрая нея изкара виновна, че го дострашало да иде.
И естествено librarian е мой профил, нали така?
АБЕ, ДОБИЧЕ МЪРШЛЯШКО...
(На Венци говоря - някой да не се обърка)
Като постоянно ни балалайкаш и това как си сила в съдебната зала и прочее бля-бля...
Кога ще научиш, че не докажеш ли подобно твърдение - Е КЛЕВЕТА и ти си просто нещастнен путьо?
Виждаш, че аз не говоря хипотетично, а всичко показвам черно на бяло!
Така и Пръцко можеше "черно на бяло" да види ръста ми, заставайки до мен, а не жалко да скимти и той като пълен путьо какъвто е.
Или не съм прав?
М?
цитирай
17. vacsine - 16. starforlife, Ти видя ли го на 8ми ...
09.03.2023 17:11
16. starforlife,
Ти видя ли го на 8ми в залата? :)
цитирай
18. vencivaleri1951 - Ще си спомня Ваксина и ще ги заснема
10.03.2023 01:17
Не казвам места и кино, защото Гочето като нищо ще дофтаса да си хортуваме. Питай го него за неговите, той вчера е бил, аз в събота
И не два пъти за казармата, а в месеца. тук не искам да те засегна, защото за мен други неща бяха трудни. Впрочем аз влезох в истинската казарма от" Сливнишки герой" След клетвата водех почти всяка сутрин физзарядката на ротата. А тя бе свързочна и по дефиниция там взимаха хора , които могат да бягат Ти си правил обход, а с катушка бягал ли си вкл и в "заразена зона" Продължавам да твърдя , че дежурство в команден пункт е доста по стресиращо от караул. Не знам къде си служил, но проблем като караул имал ли си? Ако е на границата може А в команден пункт стресови ситуации дал Бог-понякога и с летален изход В мое дежурство не се е случвало, но колега/щатен/ месец беше на транквиланти и в болнични.
Във взвода ми беше бот да го прости Асен Гаргов-радист Той предаваше със 200 знака в минута и това всеки божи ден 6часа е дежурен. Отсреща радистите хвърляха слушалки и ключове. Като просушат предаванията му от чисто , по чисто. А на пръв поглед, седнал си удобно човекът и си чука по Морза Да но предава на направленците маршрути, височина ь атаки срещу пилота, неговото задание и т н. Хайде си представи, че сбърка и вкара самолета в чужд маршрут-има такива случаи. И представи си как излиза радист, планшетист и т н след дежурство, да не говорим механиците колко са напрегнати А караула какво-на летището и ГСМ а събират гъби,
тези в Лаута/парк в пловдив/ зяпат порно-двойките в парка Да не се здрависваш след наряд с тях:)

vacsine написа:
А Ваксината се жалваше от ериодични 30 км обходи.

Аха, запяхме пак за мицеларната вода, само дето тоя път е за Ваксината.
Периодичните 30 км бяха през ден, поне месец, докато се минеше на постове и да ми се хвалиш с твоя марш на скок 2 пъти за цялата казарма, е смешно.
Та като стана дума, така добре помниш казармата си, я си спомни и кои места и кой ред си взе за "Севилския бръснар"?

цитирай
19. vencivaleri1951 - Ти бръснеш ли се? Виждал ли се в огледалото, че да говориш за добичета?
10.03.2023 01:41
Защо да не си пази мама списанието-впрочем намерих го. Ще имаш снимката с билетите. Ти твоите ще покажеш ли?
мама тогава се размина , най малкото с ампутация и как няма да е благодарна на лекарите, как няма да пази всичко свързано с тях. На този свят има и признателни хора. Списанието пази, но медали от спортната и кариера на волейболист на Локо не пази за разлика от теб, който извади тенекии от училищни и зонални състезания.
Очаквам и да постнеш медал от мача ти с егото си:))
На другите казваш идиот и тъпанар, но се състезаваш с егото си-това ако не е идиотизъм
И кой бие?:))))
Егото това е твоята самооценка. Азът ти, как ще се състезаваш с него
Но фройдист го раздаваш Презентираш психологията като хоби, а си бос като африканче

starforlife написа:
Ами и това щях да му спестя, но щом си рекъл да му показваме КОНКРЕТНИ кирливи ризи, КОИТО НЕ МОЖЕ ДА ОСПОРИ...
Не, не за този случай ще кажа 2 приказки.
За него беше показателно това, че ние основателно и фактологически го подигравахме именно за линейката и времената...
Както и други фантасмагории тогава!
А ТО - ДОБИЧЕТО - се опита да извърти, че не вярваме операцията на майка му да била първа за България и прочее бля-бля!
МА КОЙ ГО ЕБЕ ПЪРВА МАЙКА ТИ ЛИ Е ИЛИ БАБА ТИ БЕ, ИДИОТ?!
ВЪПРОСЪТ БЕШЕ, ЧЕ Е ПОКАЗАТЕЛНО ЩО ЗА БОЛНО ДОБИЧЕ СИ ДА ГО ИЗТЪКВАШ ТОВА! КАКТО И ДА ПАЗИШ И ИЗРЕЗКАТА - поне така твърдеше, защото не показа, а точно ти си по парадността, която се опитваш на другите и основно на мен да припишеш - ОТ СПИСАНИЕТО, КЪДЕТО ИМАЛО СТАТИЯ ЗА СЛУЧАЯ!

Та 2-ти ми приказки са за друго, касаещо това:
vacsine написа:
Неговата същност окончателно ми се изясни, когато направи "Тетевен 2" с библиотекарката и накрая нея изкара виновна, че го дострашало да иде.
И естествено librarian е мой профил, нали така?
АБЕ, ДОБИЧЕ МЪРШЛЯШКО...
(На Венци говоря - някой да не се обърка)
Като постоянно ни балалайкаш и това как си сила в съдебната зала и прочее бля-бля...
Кога ще научиш, че не докажеш ли подобно твърдение - Е КЛЕВЕТА и ти си просто нещастнен путьо?
Виждаш, че аз не говоря хипотетично, а всичко показвам черно на бяло!
Така и Пръцко можеше "черно на бяло" да види ръста ми, заставайки до мен, а не жалко да скимти и той като пълен путьо какъвто е.
Или не съм прав?
М?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6140442
Постинги: 2777
Коментари: 26679
Гласове: 9697
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930