Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2023 02:43 - Енигма
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2353 Коментари: 22 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От достоверен източник и още по достоверен и достолепен блогър научих , че в Артьомовск/Бахмут/ ВСУ са унищожили 50000 души и ги унищожили , за да не тръгнат към Киев. Това са 50 пълнокръвни бригади аут  А колко бригади са атакували  градчето/което според западните медии въобще не било важно/ Вероятно 150-200бригади и колко бригади го защитават!? И как унищожили толкова подразделения и обкръжени почти?
И защо до Киев , чрез Бахмут.?Не беше ли това операция за освобождаване на Донбас и не е ли тогава близката цел Славянск, Краматорск с което да излязат на административната граница на донецка област  , или република-на който как му харесва
 защо Киев, като по близо и по интересни са Одеса, Харков Тоест в границите на Руската империя заедно с присъдинените херсон и Запорожие.  И това е си мисля логиката на тази битка-едните искат, другите не дават
Има и друг момент в Украйна текат вълна след вълна на пълна мобилизация Виждаме как мъкнат комендантските съпротивяващи се мъже  и неискащи на фронта Виждаме на фронта пленени хлапета и възрастни мъже. Защо са им, като с действащия личен състав
украинците се справят отлично Има нещо гнило в Украинска дания.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Ех, льольо-льольооо, освен, че си пълен капут да преиначаваш на хората думите - си и захлупен идиот с големи претенции.
15.03.2023 08:43
Първото си твърдение ще го прескоча - всеки може да види какво е писал obsess, спрямо когото педерастията ти, че е мой профил само показва що за дърт педал си поради голословността си.
По второто:
Толкова пудрене чии син си и как в армията едва ли не си отрасъл и да не знаеш, че бригадата НЕ Е с численост 1000 човека, та 50 000 да са "50 пълнокръвни бригади", а е с численост м/у 5 и 8 хиляди души.
Ама то къде 50 бригади - там и 10, че и по-малко - типично за педерастията ти, а в случая и невежеството ти!

Но да се върна на първото - за преиначаването.
Този път директно спрямо мен.
В 14-ти коментар под предходния си постинг, ти, КапутеДърти, СИ ДОПИСАЛ, цитирам:
Ей пич, още помним как показваше стандарт с евтин Ром и пластмасова кола.
После ти "порасна работата" на 15 см и почна елени и цитруси да консумираш, като въздържател да се представяш и забрави картофките с които хранеше някакъв питбул-е какво куче ще има боеца Гоче освен бойно:)

Ей, пич...
(Пич е обръщение и преди него също трябва да има запетайка, неграмотнико!)
Никакъв стандарт не съм показвал в този постинг, а показвах "сцени" от правенето тогава на новия ни офис на една от фирмите ни с големия ми син!
Та каква кола да има на полева маса, до която се вижда стек стиропор?
М, пич?
Просто бутилка кола и бутилка ром, чрез които се ободрявахме при работата си в правещия се офис.
Извинявай, че бутилката не беше стъкло както ти все от стъкло я пиеш: Ние, НОРМАЛНИТЕ ХОРА, о ужас, пием кола и от ПВЦ и ромът ни не е все кубински, а о ужас е и "Кептън Морган" (който е отличен и не най-евтин, а средна ръка ром).
ПОСТИНГЪТ СТОИ И НЕ Е РЕДАКТИРАН!
И ТАМ СЕ ВИЖДА, ЧЕ АЗ ГОВОРЯ ИСТИНАТА, А ТИ ПЕДЕРАСТЕЕШ!
ОТНОВО!

Онзи ден чете (и потвърди, че си го направил), че НЕ СЪМ си ГО мерил, но това не ти пречи сега отново за 15 см. да педерастееш.
Тогава предупредих, че няма да е далече времето, когато пак ще го правиш и ето на - минали са само няколко дни!
Виж да консумацията на еленско тогава не само съм споменал - не хвалил - а и казах от къде го купувах в България и дори дадох името и ГСМ номера на отговорника в развъдника!
Тоест, ако беше въпрос да се дуя - както ти правиш постоянно - нямаше да казвам, че трупно там цената на еленското е като на телешкото по магазините и да осветлявам съблогърите откъде могат да си купуват на сметка.
ДУМИТЕ МИ СА НАЛИЧНИ И ОТ ТЯХ ОТНОВО СЕ ВИЖДА, ЧЕ АЗ ГОВОРЯ ИСТИНАТА, А ТИ ПЕДЕРАСТЕЕШ!
ОТНОВО!

Хайде пак!
Пак педерастеене!
Колко пъти да ти се покаже, че кучето, за което говориш НЕ Е бойно и НЕ Е питбул?
НЕ САМО ПОСТИНГА С НЕГО СТОИ И ОТ ТАМ СЕ ВИЖДА, ЧЕ Е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ ОТ ПИТБУЛ КАТО ПОРОДА, А ДОРИ ИЗРИЧЕН НОВ ПОСТИНГ ПРАВИХ, В КОЙТО ДА ПОКАЖА СЪЩАТА ТИ ПЕДЕРАСТИЯ ЗА ТОВА КАКВА ПОРОДА Е!
Дори тогава те ограмотих в претенциите ти да твърдиш, че картофите са вредни за кучетата с показване на кучешки храни и то елитни и скъпи, базирани на картофена основа.
НО ПЕДЕРАСТИЯТА В ТЕБ ПЪПКУВА И ТИ ЩЕ РАЗНАСЯШ, ЧЕ КУЧЕТО МИ Е ПИТБУЛ ДОКАТО СИ ЖИВ!
ДА ПОКАЗВАМ ЛИ ПОСТИНГА, КОЙТО СЪЩО СТОИ И НЕ Е РЕДАКТИРАН, ЗА ДА ВИДИШ "ПИТБУЛА" И ДА ВИДИШ, ЧЕ АЗ ГОВОРЯ ИСТИНАТА, А ТИ ПЕДЕРАСТЕЕШ?
ОТНОВО!

цитирай
2. planinitenabulgaria - Според мен човек може да разсъждава така само ако го е ебал луд.
15.03.2023 09:26
При Вас и тази степен е недостатъчна, Вие ръзсъждавате като директорка на лудница. На ум ми идва тази в Курило, чиято ръководителка органиизира Инициатевен комитет за избор на радеВ за президент.
Да живее международното положение!
цитирай
3. milady - охх, го4ее, гошевото, кака.викам , да, не @Ебеша,Айшето, за 3хххх))))
15.03.2023 10:01

ЛИПСВАШ, Пи4...

Ей, пич...
(Пич е обръщение и преди него също трябва да има запетайка, неграмотнико!)
Никакъв стандарт не съм показвал в този постинг, а показвах "сцени" от правенето тогава на новия ни офис на една от фирмите ни с големия ми син!
Та каква кола да има на полева маса, до която се вижда стек стиропор?
М, пич?
цитирай
4. avrilbo - Браво Венц
15.03.2023 10:28
ДА РАЗЛАЕШ КУЧЕТАТА (хубаво филмче за кучета защото се учат като гледат ) Цяла глуд ница блуд ница мечтаеща да бъде обладана от Л.У.Д.айдън ръфаща стириопор кейптън Мооргъйн и всичкото това зарафи логиката в Курило ЗАЩО МАРГИНАЛИЗИРАТЕ ХОРАТА ОТ КУРИЛО ? Да не би да ги смятате за подхора или както го казва шик Ал Ггрубер УНТЕРМЕНШ.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Гоче, защо мислиш , че като кажеш "капут" , "педераст" и като напсуваш ставаш убедителен
15.03.2023 12:12
не драги, остави старшината в себе си при доматите и се опитай, ако ти е възможно да се " събереш" и влезнеш в темата. Твоите безпадежни аргументи не ми влияят-имам српска кръв и доста години в Русия и строителството-бедната ти е фантазията какво съм се наслушал
Сега по същество:
Остави уйкипедиятя
Бригадите гоче са различни - впехотатата имат един състав, въздушните друг, артилерията трети, а морските и десантните съвсем различни
Численият състав е съвсем условен Лично България не е имала и няма бригада от 5000 души, дори когато имаше и армия. По твоята логика ние днес имаме три -четри бригади армия и това е
Аз познавам по добре подразделенията във ВВС
основно звено е ескадрилата, две-три ескадрили правят полк, 4-5 бригада Тоест 50 , 60 самолета правят бригада. Това са 100ина пилоти, толкова механици, команден пункт от свързочници и направленци, и спомагателен персонал. Офицерският състав надхвърля по численост сержантския и войнишкия Тоест бригадата е под 1000 души при всеки случай.
При артилерията полкът е от два дивизиона , а всеки дивизион от средно 3 батареи батареята е от три отделения-всяко с оръдие. Бригадата е от три полка нагоре Тук числения състав е по малък от авиацията
Разбира се пехотата може и да надхвърли 1000 души, но в нас мисля, че не е така. 1000човека средно си е бригада от всякъде. И не маловажно е , че всяко подразделение се сформира според задачите , които ще изълнява. Тоест една блигада може да бъде окомплектована с повече съставни подразделения, или с по малко ТО Е КАТО ХИРУРГИЯТА НАПРИМЕР.
В зависимост от сложността и продължителността на операцията и екипът е различен При апендиксът е един съставът, при мозъчна операция друг

Дори военни експерти на скорошната мобилизация в Русия, казаха, че русия мобилизира числен състав за 300 дивизии, а сега разбирам от теб и онзи, който не си ти, че 1/6та е отишла в разход само около Бахмут-"Бах мути"
Явно военната експертиза и руска и западна е в неведение какво се случва в бъдещия Артьомовск
Руската естествено е нефелна, за това ще си позволя да цитирам Запдна7
-Всичко захвърлят и бягат", казва украински командир истината за подчинените си пред The ​​Washington Post. Качеството на въоръжените сили на Украйна е спаднало поради големи загуби сред опитните военни, твърди изданието.

„Имаме много малко войници с боен опит“, обяснява пред американското издание командирът на батальон от 46-а десантно-щурмова бригада с позивна Купол. Всички те или загинаха, или бяха ранени.

Проблем за въоръжените сили на Украйна е станал и дезертирането на новобранци, липсата или ниското ниво на подготовка.

Извадил съм само абзац, без да чета целия превод на статията.
А според мен Киев за лични/залужни/ и политически/Зеленски/ е изоставил на произвола на съдбата хиляди украински бойци в Бахмут. УНИАН раздува бесмислици, а на фронта няма кой да прибере ранените, да не говорим за телата на загиналите
Стигна се до там, че руските подразделения да събират и изпращат в ковчези загиналите украински военни. В шах са какво да правят с пленниците? За ранените да не говорим Това е грозната истина-загуба на поколения украински мъже ще доведе тази война , ако не бъде спряна уважаеми лекторе във Военна академия ГС Раковски Казват че вече , че и второ паркомясто са ти запазили-за Хамъра и специална площадка за хеликоптера...

starforlife написа:
Първото си твърдение ще го прескоча - всеки може да види какво е писал obsess, спрямо когото педерастията ти, че е мой профил само показва що за дърт педал си поради голословността си.
По второто:
Толкова пудрене чии син си и как в армията едва ли не си отрасъл и да не знаеш, че бригадата НЕ Е с численост 1000 човека, та 50 000 да са "50 пълнокръвни бригади", а е с численост м/у 5 и 8 хиляди души.
Ама то къде 50 бригади - там и 10, че и по-малко - типично за педерастията ти, а в случая и невежеството ти!

Но да се върна на първото - за преиначаването.
Този път директно спрямо мен.
В 14-ти коментар под предходния си постинг, ти, КапутеДърти, СИ ДОПИСАЛ, цитирам:
Ей пич, още помним как показваше стандарт с евтин Ром и пластмасова кола.
После ти "порасна работата" на 15 см и почна елени и цитруси да консумираш, като въздържател да се представяш и забрави картофките с които хранеше някакъв питбул-е какво куче ще има боеца Гоче освен бойно:)

Ей, пич...
(Пич е обръщение и преди него също трябва да има запетайка, неграмотнико!)
Никакъв стандарт не съм показвал в този постинг, а показвах "сцени" от правенето тогава на новия ни офис на една от фирмите ни с големия ми син!
Та каква кола да има на полева маса, до която се вижда стек стиропор?
М, пич?
Просто бутилка кола и бутилка ром, чрез които се ободрявахме при работата си в правещия се офис.
Извинявай, че бутилката не беше стъкло както ти все от стъкло я пиеш: Ние, НОРМАЛНИТЕ ХОРА, о ужас, пием кола и от ПВЦ и ромът ни не е все кубински, а о ужас е и "Кептън Морган" (който е отличен и не най-евтин, а средна ръка ром).
ПОСТИНГЪТ СТОИ И НЕ Е РЕДАКТИРАН!
И ТАМ СЕ ВИЖДА, ЧЕ АЗ ГОВОРЯ ИСТИНАТА, А ТИ ПЕДЕРАСТЕЕШ!
ОТНОВО!

Онзи ден чете (и потвърди, че си го направил), че НЕ СЪМ си ГО мерил, но това не ти пречи сега отново за 15 см. да педерастееш.
Тогава предупредих, че няма да е далече времето, когато пак ще го правиш и ето на - минали са само няколко дни!
Виж да консумацията на еленско тогава не само съм споменал - не хвалил - а и казах от къде го купувах в България и дори дадох името и ГСМ номера на отговорника в развъдника!
Тоест, ако беше въпрос да се дуя - както ти правиш постоянно - нямаше да казвам, че трупно там цената на еленското е като на телешкото по магазините и да осветлявам съблогърите откъде могат да си купуват на сметка.
ДУМИТЕ МИ СА НАЛИЧНИ И ОТ ТЯХ ОТНОВО СЕ ВИЖДА, ЧЕ АЗ ГОВОРЯ ИСТИНАТА, А ТИ ПЕДЕРАСТЕЕШ!
ОТНОВО!

Хайде пак!
Пак педерастеене!
Колко пъти да ти се покаже, че кучето, за което говориш НЕ Е бойно и НЕ Е питбул?
НЕ САМО ПОСТИНГА С НЕГО СТОИ И ОТ ТАМ СЕ ВИЖДА, ЧЕ Е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ ОТ ПИТБУЛ КАТО ПОРОДА, А ДОРИ ИЗРИЧЕН НОВ ПОСТИНГ ПРАВИХ, В КОЙТО ДА ПОКАЖА СЪЩАТА ТИ ПЕДЕРАСТИЯ ЗА ТОВА КАКВА ПОРОДА Е!
Дори тогава те ограмотих в претенциите ти да твърдиш, че картофите са вредни за кучетата с показване на кучешки храни и то елитни и скъпи, базирани на картофена основа.
НО ПЕДЕРАСТИЯТА В ТЕБ ПЪПКУВА И ТИ ЩЕ РАЗНАСЯШ, ЧЕ КУЧЕТО МИ Е ПИТБУЛ ДОКАТО СИ ЖИВ!
ДА ПОКАЗВАМ ЛИ ПОСТИНГА, КОЙТО СЪЩО СТОИ И НЕ Е РЕДАКТИРАН, ЗА ДА ВИДИШ "ПИТБУЛА" И ДА ВИДИШ, ЧЕ АЗ ГОВОРЯ ИСТИНАТА, А ТИ ПЕДЕРАСТЕЕШ?
ОТНОВО!


цитирай
6. milady - ...Го4оо, НЕ ми показвай..твоите безкрайни..чаршафи) а, кажи, защо, докладва, предният Пост на Венци?
15.03.2023 12:50
мушама и кока кола, Пластмаса, имаше още
в Къшата ти.в Панагюрище..
де я показва..пр 10год..аз,не съм Сноб, но, ти си жалък.
...а си станал, и зъл и агресивен..не ти действа ОК, Айшето.)

горката ти жена, и деца, къде да избягат, от теб - баща си...
цитирай
7. starforlife - ~ 5. vencivaleri1951
15.03.2023 13:14
Така-така. Чаках те след като цитира коментара ми да го репликирам и само се вйж:
ЕДИН ЧАС ПИСАНЕ, за да покажеш отново, че си нещастен капут!
А си такъв най-малкото, защото НЕ БЪЛГАРИЯ Е ВЪВ ВОЙНА С РУСИЯ, А УКРАЙНА!
Та разтегна поредната си жалка дъвка за дивизиите, но мислиш ли, че нормалният човек няма да ти се смее за това, че защо е нужно за България да балалайкаш?
Нещо повече:
В Бахмут ВВС ли воюват, та чак за това точно ти наукипеди и балалайка?

Сега 2 думи и за лекторството ми във ВА.
ЗАЩОТО ОТНОВО ТОЧНО ПРЕДИ ДНИ ТИ ГО ПИСАХ И ТО ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ!
Лекции във ВА не съм, повтарям - НЕ СЪМ - водил и лектор не съм, повтарям - НЕ СЪМ - бил!
КАЗВАХ ПРЕДИ ВРЕМЕ... ОТ ТОГАВА ТИ ГО ПОВТОРИХ ПОНЕ 5 ПЪТИ! И ОТНОВО ГО ПРАВЯ, ЧЕ
Във Военна академия съм изнесъл няколко презентации на тема кибер сигурност!
Но естествено ти ще продължиш да педерастееш!


Сега да отразя и ПАЧАТА ЮЛИЯ!

ПРОСТАКЕСО ЖАЛКА И БОЛНА,
както казах и на Дръндолей51-ви - моите постинги СТОЯТ И НЕ СА РЕДАКТИРАНИ!
Та ето го постинга, за който простакееш, ПАЧА С ПАЧИТЕ:
https://lovertosimplicity.blog.bg/technology/2013/09/13/draznenie.1148213
За кеф на Кенеф51-ви - ха ха ха - на 3-тата и 4-тата снимки колата е ПВЦ!
Хаааааааа ха ха ха
Но покривката НЕ Е мушама и това отлично си личи.
Както и от непринудената, но с вкус вътрешност на къщата ми в П-ще...
Доколкото постинга тогава с подръчни и не толкова панорамни снимки съм правил...
Е повече от приятен, та чак пИрфектен.


Ето отново в устата на кого е Истината!
А във вашите - змии и жаби.
Нещастници с нещастниците.
Пфу!
цитирай
8. vencivaleri1951 - сега за дивизии говориш Това е съвсем друго подразделение и 5000там не е окомплектована дивизия
15.03.2023 13:49
Дивизията има бригади и полкове от различен род войска Може водещото да е танкова например, но тя има и въздух и ПВО и десант и сериозен тил, здравно подсигуряване...Просто няма сравнение
Няма какво да говорим по натам, след като се въртиш като калайджия.
За лекциите. Добре че ме осведоми, че не си чел във ВА, но знаеш ли аз въобще не съм изненадан
Аз говорих за бронираното ти парко място. Интересно ми стана Влизал съм там и по работа и на гости Сигурно нацалникът на академията има своето място, но резерве не съм виждал никога. За важни персони може и такава екстра да са направили. Абе Гоче, там и министърът влизаше и говореше, и нач щаба и генералитетът имаше задължителни часове които водеше Аз по често съм виждал Джуров на армията когато спортуваше-един два пъти в седмицата и на мачове
Шофьорът му паркираше където има място и толкова
Кой си ти, че да ти запазват място, остава да кажеш, че са отцепвали райно и пътя ти до Академията.
Бягай да къпеш милиардершата, не говори глупости
ПП Ти пак за времето. Днес "неангаже" Към 2-3 писах коментара който изтри, а кучетата почнаха да дърпат завивката ми след 10 да ги извеждам Тоест към 11 съм ги извел и към 12 върнал След това седнах на компютъра ти през това време си ме чакал. Аз гадже не съм чакал толкова часове-поласкан съм драги, но съм на" другия тротоар" Преди два дена жена ми се възмущаваше на екипа написал учебник по човек и природа/или нещо такова/ за 6 ти клас, аз соменах и тук за това. та ако си решил да кръшнеш по така на финансистката ,потърси този екип и сигурно ще ти се отвори парашута-като гледам какви ги пишат, няма да имаш проблем с хигиената, от една порода сте. А и няма да те хване милиардершата-ти толкова профили имаш

starforlife написа:
Така-така. Чаках те след като цитира коментара ми да го репликирам и само се вйж:
ЕДИН ЧАС ПИСАНЕ, за да покажеш отново, че си нещастен капут!
А си такъв най-малкото, защото НЕ БЪЛГАРИЯ Е ВЪВ ВОЙНА С РУСИЯ, А УКРАЙНА!
Та разтегна поредната си жалка дъвка за дивизиите, но мислиш ли, че нормалният човек няма да ти се смее за това, че защо е нужно за България да балалайкаш?
Нещо повече:
В Бахмут ВВС ли воюват, та чак за това точно ти наукипеди и балалайка?

Сега 2 думи и за лекторството ми във ВА.
ЗАЩОТО ОТНОВО ТОЧНО ПРЕДИ ДНИ ТИ ГО ПИСАХ И ТО ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ!
Лекции във ВА не съм, повтарям - НЕ СЪМ - водил и лектор не съм, повтарям - НЕ СЪМ - бил!
КАЗВАХ ПРЕДИ ВРЕМЕ... ОТ ТОГАВА ТИ ГО ПОВТОРИХ ПОНЕ 5 ПЪТИ! И ОТНОВО ГО ПРАВЯ, ЧЕ
Във Военна академия съм изнесъл няколко презентации на тема кибер сигурност!
Но естествено ти ще продължиш да педерастееш!


Сега да отразя и ПАЧАТА ЮЛИЯ!

ПРОСТАКЕСО ЖАЛКА И БОЛНА,
както казах и на Дръндолей51-ви - моите постинги СТОЯТ И НЕ СА РЕДАКТИРАНИ!
Та ето го постинга, за който простакееш, ПАЧА С ПАЧИТЕ:
https://lovertosimplicity/technology/2013/09/13/draznenie.1148213
За кеф на Кенеф51-ви - ха ха ха - на 3-тата и 4-тата снимки колата е ПВЦ!
Хаааааааа ха ха ха
Но покривката НЕ Е мушама и това отлично си личи.
Както и от непринудената, но с вкус вътрешност на къщата ми в П-ще...
Доколкото постинга тогава с подръчни и не толкова панорамни снимки съм правил...
Е повече от приятен, та чак пИрфектен.


Ето отново в устата на кого е Истината!
А във вашите - змии и жаби.
Нещастници с нещастниците.
Пфу!

цитирай
9. starforlife - Бригада бе, бригада.
15.03.2023 14:07
Неволна грешка, защото все пак пом/у ангажименти пиша.

Та не се хващай като удавник за сламка!
Бригадите са военни части с числен състав м/у 5 и 8 хиляди, а ти си нищожество.

ПОВТАРЯМ, ЗА ДА Е ЯСНО:
В ПРЕДХОДНИЯ СИ КОМЕНТАР НЕВОЛНО СЪМ НАПИСАЛ ДИВИЗИЯ НАМЕСТО БРИГАДА.

Да се чете БРИГАДА!
цитирай
10. vencivaleri1951 - Не правилно си си написал-8хиляди, това си клони към дивизия
15.03.2023 15:43
Преди млко отворих уйкипедия. За бригада няма численост-пише няколко батальона и общо взето правилно не пишат численост, защото зависи каква е насочеността на бригадата . за дивизия пише 10 хиляди и отгоре. добре де , но една танковата дивизия, друга е въздушната дивизия, трета е мотострелковата. Аз съм служил в десети самостоятелен авиационен корпус-това е между димизия и армия Кашишките дивизии на 2ра и трета армия бяха с по голям числен състава от този на корпуса
И каквозначение има числеността на подразделенията в случая някой ляпнал цифрата 50хиляди загинали в Бхмут и бандата ви от некрофили в "оргазъм" А то е толкова далеч от логиката Колко са останали живите, а какъв числен състав ги е избил тези 50хиляди. каква е техниката подсигуряваща тези стотици хиляди загинали и живи. не съм бил в Бахмут, но той е неголям за украйна град -вероятно е планиран от 50-100 хиляди души. Къде ще сесъбере тази войска от поне 300000 души според жертвите които съобщаваш как ще се изнесат в градски условия, където от всеки прозорец и зид се стреля. Ето сега чета, че оркестрантите са взели изцяло завода-тоест ВСУ са притиснати в северната част само...и вероятно ще застрелят още 50000
А защо не и 500000-повече радост ще ти донесе тази цифра. А 5 млн пък как звучи...
Както в Мариупол безсмислено жертват се жертват много хиляди украински мъже.
Руснаците воюват с наемници основно в Бахмут То и проблемът между ЧВК и Миноборона е не , че липсват боеприпаси а в различния статут на ЧВК-в Русия нямат разрешения ЧВК организациите и няма как финасово да се изписват боеприпасите.
и всичко което се изписва е или на кредит , или на честна дума , че Думата ще оправи закона
Пригожин може да е милиардер , но не до толкова , че да води само със свои средства война, а и " крещи по силно" да уреди статута си на ЧВКто , а от там и на бойците си За това престана да плаща за оръжейния ресурс, за това има проблем с доставките Както уредиха статута на хората от Донецката и луганската република, така ще уредят и Вагнер И аз съм правил врътки и не съм отчитал обеми, когато съм искал да вдигнат категорията на комбината ми, а после съм учил какво да правят и приятели от други подконтролни предприятия Нищо различно.
Така че координатите на Вагнер за сега Киев ги знае, но с времето ще забрави координатите на Бахмут. За съжаление/и това е искрено/ много координати ще забрави Киев-и това е добрия вариант Лошият е киев да влезе в друга карта като град А най-лошият е войната да излезе извън рамките на Украйна. Днес четем за паднал дрон в Ч море, утре може да прочетем за натовсик самолет, респективно руски ударен от натовски изтребител, вдругиден...
Така че не се радвай-Калифорния я пиши бегала, както и московска и петербургска област например
От Европа само Панагюрище ще остане ероятно и за това крийте се с милиардершата там


starforlife написа:
Неволна грешка, защото все пак пом/у ангажименти пиша.

Та не се хващай като удавник за сламка!
Бригадите са военни части с числен състав м/у 5 и 8 хиляди, а ти си нищожество.

ПОВТАРЯМ, ЗА ДА Е ЯСНО:
В ПРЕДХОДНИЯ СИ КОМЕНТАР НЕВОЛНО СЪМ НАПИСАЛ ДИВИЗИЯ НАМЕСТО БРИГАДА.

Да се чете БРИГАДА!

цитирай
11. starforlife - ~
15.03.2023 16:40
Виж сега, ПУТЬО...

- 1-во: Аз нищо не съобщавам!
"Съобщава" го съблогърът, стопанисващ профила obsess!

- 2-ро: Всеки четящ, а не като теб човек, ще разбере и сега, че кавичките по-горе са, за да подчертая, че и obsess нищо не съобщава!
КАЗВА го военният анализатор Иван Киричевски!
Та с него спори. Не с нас.

- 3-то: Че си тъп - тъп си! Ама така за неща като попълване на редиците, числения състав, примерно чувал ли си?
Или ти мислиш, че Русия е стоварила примерно 100 хил. войска край Бахмут... Украйна е стоварила примерно 100 хил. войска... И се трепят!
Ами може руснаците да са били примерно 10 000. Поизтребили са ги. Попълнили са с нови 15 000 примерно. Поизтребили са ги. И така СУМАРНО ТИ КАЗВА ЕКСПЕРТЪТ, че загубите на Русия там са 50 000.
Сумарно и за цялото време на боевете!
Какво неясно и невъзможно има тук бе, ИДИОТ?

- 4-то: Пирожкин да си гледа пирожките, а ти си крайно смешен да се опитваш да твърдиш, че едва ли не със собствени средства воюва за Русия!
На Пирожко му е през кура Русия!
Той си гледа единствено личния интерес и свлича печалби, а не дава от свои авоари!
Да не говорим, че се цели не само в ДОЛАРИТЕ, а във властта.
И понеже това е неприемливо за Кремъл, та и той ще бъде пожертван рано или късно.

- 5-то: За радостта!
Едва ли има русо"фоб", който да се радва на смъртта на руските (сополиви - ха ха ха) войничета.
Но няма НОРМАЛЕН ЧОВЕК по света, който да не се радва на успехите на украинците на бойното поле!
Русия е агресор, чиято цел в тази унищожителна война ни най-малко не е каквато и да е денацификация, а ненаситно заграбване на ресурси!
Всъщност, Путин вече продължава войната, защото преустанови ли я - е буквално труп!
Ако сега можеше да върне времето назад и знае как се е насадил в Украйна - никога не би тръгнал да я "денацифицира"!
Ама никога!
Та радваме се, да! Но не на смъртите, а на украинските победи! А за това, че те са свързани със смърт на руски пушечни меса - съди Путьо, а не нас, нормалните!
ТУК ЩЕ СИ ПОЗВОЛЯ ПОКАЗАТЕЛНО ОТКЛОНЕНИЕ:
В Бахмут и не само, военните действия ВЕЧЕ се водят на места по улиците.
Руските войничета - образно за случая говоря, по факти, а не измислици като твоите - се бият със закупени от тях облекло (ти наблюдаваш ли по видеата колко са например с маратонки, а не военни обувки?) и ръждясали автомати.
"ЛМ" имат разработена и внедрена на въоръжение в армията на САЩ лазерна пушка, която не убива противника, а го ослепява временно.
Е... Ти се "кефеше" как руснаците "Чушкопек", което е нулева технология - просто огнехвъргачка - щели да използват.
Аз бих се кефил, АКО Русия НАИСТИНА воюваше с НАТО - с такива оръжия да ги сгъват натовците, та да проумеят и най-заслепените русороби, че Русия е в 17-ти век.

- 6-то: ЗА БЕЗСМИСЛИЕТО ОТ УКРАИНСКИ ЖЕРТВИ!
ТИПИЧНИТЕ РАЗСЪЖДЕНИЯ НА ПУТЬО, ГОТОВ ДА СЕ НАГЪЗИ НА ЗАВОЕВАТЕЛ, САМО И САМО ДА ОЦЕЛЕЕ, А И ДА МУ СЛУЖИ, ЗА ДА СЕ ДОКОПА ДО НЯКАКВА СЛУЖБИЦА!
Женчо, украинецът воюва за ПРАВОТО СИ НА СЪЩЕСТВУВАНЕ КАТО НЕЗАВИСИМ, СВОБОДЕН ЧОВЕК!
За това да не бъде отъждествяван от света като една кръв с такива с помия във вените.
Ще умре, но няма да клекне пред Путьо.
Ама това ти няма как да го разбереш.
На теб ти дай да се подмокряш като ни разправяш как баща ти, дядо ти и на стрина ти Ружа зълвиният девер са крали мандри и след тава ебаха майката на държавата България (и не само)!

И БРИГАДАТА СИ Е БРИГАДА И СИ Е С ЧИСЛЕНОСТ ОТ 5 000 ДО 8 000 ЧОВЕКА, ТА СПРИ С ДООСИРАНЕТО.
цитирай
12. marana69 - туй, кога долетя, от Калифорния, ооо, йеее..сигутно и ФАЛКОН,има вече.
15.03.2023 20:10

....става, все по..забавно,давай Бирата, от мен, Шам Фъстък @


11. starforlife - ~
16:40
Виж сега, ПУТЬО...

- 1-во: Аз нищо не съобщавам!
"Съобщава" го съблогърът, стопанисващ профила obsess!

цитирай
13. fun1001 - ...го4ооо, питам, за 3 х защо, накова поста на ВВ1951..за чучурката, 10см..
15.03.2023 20:19


сегаа, ко, чакаш, тук...?

да дойде 'банадата'', ТВ гЕрои, да, ''смачкате'' бат Венцо. тъй ли.?
аз, ще бъда , тук..помисли си пак, муКльо, недоЕбан...
цитирай
14. mt48 - Абе, красавчик
15.03.2023 22:33
Каква е тая тъпня дет си изтропал сега ?
Нещо се караш, с нещо не си съгласен, нещо ехидничиш, а си мислиш, че си оригинален. Сипваш някакви цифри, после се „оборваш”сам себе си. Нахвърляш се на първия дет ти се е вързал да те чете и също го „оборваш”, нещо на някого се опитваш да докажеш. Нищо не ти се разбира. Ясно, че не си съгласен със статистиката, ама това се казва с едно изречение.
Приличаш на някакъв напушен субект, седящ с празен поглед поглед пред екрана и на хиляда километра от фронта, но се опитващ да звучи като военен експерт, от мястото на събитието.
Или на някоя лелка-политолог, която хал хабер си няма от военно дело, но са и платили да се покаже по телевизора и да каже „нещо за войната”.
Срамота ! А беше смешен, това сега и гротеска не е, абе жалка работа.
Каканижеш и замеряш читателя с думи, досущ като русийката замеря Украйна с месо.
Вземи се в ръце. В края на краищата ние искаме да се забавляваме. Като казвам ние, имам предвид немалка група от хора, почитатели на твоите тъпотии. Ама поне някакъв намек, някаква искрица за нещо смешно да има.
Та, решили сме да инициираме ( за инициирам виж в уикипедия ) подписка с призив към админите на блог бг.
Трудно ще е, но не невъзможно. Имаме връзки. Ти ги знаеш тия неща. „Шменти-капели”, „аз на тебе, ти на мене”, „по второ направлвние”, „получихме обаждане отгоре”.
Ще предложим, на първа страница, където са категориите да бъде създадена нова. „вв1951 – животоописание” или защо не по-оригиналното, „вв1951 – дрън-дрън-та пляс”. Кат те боднат под „лайфстайл”, тамън ще си на място.
Тази категория ще си бъде само твоя и ще можеш да си нацвъкаш безброй подкатегории.
„Баба и задругата на индонезийските готвачи”.
„дЕдо и тайната на пиринченото цукало”.
„Мама, тати и аз – в търсене на изчезналия огледален образ”.
„Строен, с ранг на министър и напет...ракии – къде отмина тази младост”
„Шурето – презареждане или етървиния син на зълвиния сват”.
„Дъщерята и камшика – еврейски щрихи и едно наум”.
цитирай
15. mt48 - Продължение
15.03.2023 22:35
„Унуката и Мона Лиза – загадъчни усмивки и още нещо”.

Понеже знам, че ще те напъне отвътре да правиш „анализи”, ето още няколко наброски. ( за наброски, виж в уикипедия ).

„ленин, сталин, мао и че – портрети от една изложба”. Не забравяй непрекъснато да праскаш цитати от маркс, нямаш си на идея колко аФторитетно звучи.

"Васисуалий Лоханкин - приятел или враг ?"

„Разгръщане на соларните панели на марсохода и събиране на енергия – лични впечатления”.

„Ултра мезо хроматично излъчване в дълбините на океана – кратка студия”.

И т.н. и т.н.

СФащаш, предполагам.

Надявам се, това да те подпомогне и бързо да се върнеш в старото си амплоа. ( за амплоа, виж в уикипедия ).

Айде. До скоро и стискаме палци.

П.П.
По колко купуваш лука и от кой пазар ?
И като го купуваш „лидираш” ли или „курираш” ?
Или „погиваш в рат” ? Нещо изгубих нишката напоследък...
цитирай
16. starforlife - ~
15.03.2023 23:35
Ха ха ха ха - не чете той само в Укипедията, но наистина е много смешно да изтъква писаното там като авторитетно.

Дръндолейчо, понеже само те диагонализирам, та да кажа по 2-3 думи по пропуснати при този ми вид четене твои идиотии.

В 8-ми коментар ти, Дръндолейко, написа:
Аз говорих за бронираното ти парко място. Интересно ми стана Влизал съм там и по работа и на гости Сигурно нацалникът на академията има своето място, но резерве не съм виждал никога. За важни персони може и такава екстра да са направили. Абе Гоче, там и министърът влизаше и говореше, и нач щаба и генералитетът имаше задължителни часове които водеше Аз по често съм виждал Джуров на армията когато спортуваше-един два пъти в седмицата и на мачове
Шофьорът му паркираше където има място и толкова
Кой си ти, че да ти запазват място, остава да кажеш, че са отцепвали райно и пътя ти до Академията.

Ще ти напиша ОТНОВО това, което ТИ ПИША ЗА ТРЕТИ ПЪТ!
- 1-во: Вече преписаният на големия ми син апартамент, както и къщата ми в София, са буквално "залепени" за оградата на ВА!
Та ни най-малко не е било никога необходимо да отцепват района, защото ни дели буквално една уличка!
- 2-ро: Ти май не знаеш, че част от двора на ВА е свободен за достъп от гражданите и спокойно се минава през главния портал и хората се разхождат в тази част!
Това е така от десетки години!
Казвам го в светлината, че ти ВА си я представяш - убеден съм и съм сигурен, че ОТНОВО ЛЪЖЕШ - като някоя академия от филмите.
А с казаното те подготвям за 3-то, в което ще ти припомня и тези мои думи по този въпрос.
- 3-то: Автомобилът ми е ползвал не парко място, а просто място за паркиране СЛЕД РАБОТНО ВРЕМЕ И ЗА ПРЕЗ НОЩТА!
Място (където има, а не специално и "мое") на алеята след задния портал на ВА и там е нощувал или стоял когато не е ползван през уикенда.
И това не е прецедент, а там паркираха автомобилите и на други "баровци" от квартала!
Не знам - те сигурно са плащали. Аз не съм. Просто имах (и продължавам да имам) доста и то влиятелни познати (не приятели) във ВА, а и все пак работех в Агенцията, в поделението й, делящо ограда с ВА.
ЩЕ ГИ ЗАПОМНИШ ЛИ ТЕЗИ НЕЩА НАЙ-ПОСЛЕ, ГЛУПАКО?
С едното запомни и това, че никога не съм имал питбул или каквото и да е бойно куче!
Както и това, че никога не съм дори споменавал за орален пример на мицеларна вода и дори преди да запедерастееш и за това - въобще не съм споменавал думата "мицеларна"!
ПРОУМЕЙ, ЧЕ ТОВА Е ПРОВЕРИМО С ГУГЪЛ ЗА ПО-МАЛКО ОТ ПОЛОВИН МИНУТА!




Отново в 8-ми коментар ти, Дръндолейко, написа:
Бягай да къпеш милиардершата, не говори глупости

Никога и никъде не съм дори намек отправил, че Съпругата ми е милиардерка!
Никога и никъде!
Дори изобщо не съм споменавал дума по отношение на материалния й статус.
Казах веднъж, че е основно икономист и ЧАСТИЧНО движи/отговаря за НЯКОИ сериозни инвестиции основно на САЩ в Европа и в частен случай България.
ТОЕСТ, И БЕНЕЦИФИЕНТ ЧЕ Е ГО ИЗПЕДЕРАСТЯ ТИ!
ТЯ НЕ ИНВЕСТИРА НИТО СОБСТВЕНИ СРЕДСТВА - НИТО ЧУЖДИ!
Просто движи някои неща, свързани с такива инвестиции!
ЩЕ ГИ ЗАПОМНИШ ЛИ ТЕЗИ НЕЩА НАЙ-ПОСЛЕ, ДЪРТ ПЕДЕРАСТЕ, ИЛИ ЩЕ ПРОДЪЛЖИШ С ФРУСТРАЦИИТЕ СИ?



И отново в 8-ми коментар ти, Дръндолейко, написа:
ПП Ти пак за времето. Днес "неангаже" Към 2-3 писах коментара който изтри, а кучетата почнаха да дърпат завивката ми след 10 да ги извеждам Тоест към 11 съм ги извел и към 12 върнал След това седнах на компютъра ти през това време си ме чакал. Аз гадже не съм чакал толкова часове-поласкан съм драги, но съм на" другия тротоар"

Ако под "чакал" разбираш, че ми е избибиткало, че си цитирал коментара ми... Погледнал съм, че само си го направил... След това съм погледнал когато отново ми избибитка, че си вече написал репликата си и съответно ЗА ПОНЕ 10 ПЪТИ ПО-МАЛКО ОТ ОТНЕМАЩОТО НА ТЕБ съм те репликирал...
ТО ТОГАВА ОК - ЧАКАЛ СЪМ ТЕ!
Но, ако ти на това му казваш чакане - да си върша работата и когато ме сигнализира да погледна и то не веднага - доста си зле и доста си сдухан, старче!



В 5-ти коментар ти, Дръндолейко, написа:
Дори военни експерти на скорошната мобилизация в Русия, казаха, че русия мобилизира числен състав за 300 дивизии, а сега разбирам от теб и онзи, който не си ти, че 1/6та е отишла в разход само около Бахмут-"Бах мути"
Явно военната експертиза и руска и западна е в неведение какво се случва в бъдещия Артьомовск
Руската естествено е нефелна, за това ще си позволя да цитирам Запдна7
-Всичко захвърлят и бягат", казва украински командир истината за подчинените си пред The ​​Washington Post. Качеството на въоръжените сили на Украйна е спаднало поради големи загуби сред опитните военни, твърди изданието.

„Имаме много малко войници с боен опит“, обяснява пред американското издание командирът на батальон от 46-а десантно-щурмова бригада с позивна Купол. Всички те или загинаха, или бяха ранени.

Проблем за въоръжените сили на Украйна е станал и дезертирането на новобранци, липсата или ниското ниво на подготовка.

Извадил съм само абзац, без да чета целия превод на статията.

Дори няма да ти обръщам внимание, че сега пък ти си се объркал и си написал 300 дивизии! Които при численост от по 10-25 хиляди души, би излязло, че Русия е мобилизирала половин милион руснаци!

Та няма да се заяждам с това - човешко е да се греши.
Просто и аз така бе, Балалайко - изваждам ти само един абзац:

Бригада военное подразделение численность.

Собственно, бригада занимает промежуточное положение между полком и дивизией. Структура бригады чаще всего такая же как и полка, однако батальонов и других подразделений в бригаде значительно больше. Так в мотострелковой бригаде мотострелковых и танковых батальонов в полтора-два раза больше, чем в полку. Бригада может состоять и из двух полков, плюс батальоны и роты вспомогательного назначения. В среднем в бригаде от 2 до 8 тыс. человек. Командир бригады - полковник.

ОТ РУСКИ И ТО АВТОРИТЕТЕН ИЗТОЧНИК ТИ ГО ИЗВАЖДАМ!
А НЕ ОТ УКИПЕДИЯТА!
цитирай
17. milady - айдеее другият луд с чаршафите..Тигърът на Лудите.морета
15.03.2023 23:37
14. mt48 - Абе, красавчик
15.03 22:33

това, е масова Психоза, в този сайт...
само..луди, и самотни..безпарични.импотенти....
Тигърее..
ти, си за Психо, отдавна , а не за Бан...

вчера, пак, ми се обаждаш, нещо...чичо Гарднер...)))
напиисал се мт48...басси , шизофренията..
цитирай
18. vencivaleri1951 - В интерес на истината не съм стъпвал във ВА откакто се сучи онзи сакатлък
16.03.2023 00:27
Загина и синът на колега. Впрочем може и да се сетиш за него -беше директор на НУЦИ , когато си карал курсове там-Стойчев Може и да е станала разграден двор след като съседите си паркират колите в неработно време Впрочем трагедията стана именно в караулното. ВА преди промените си беше поделение катовсички с контролиран достъп-с КПП на входа и с караул през ноща. Учудва ме това което казваш, че си паркирал колата защото имало място Аз също имам близки в кварталатам и ще питам. Мисля, че лъжеш отново Та някой путинов диверсант ще влезе и ще остави кола с взрив и ще го детонира през деня когато има и преподаватеи и слушатели Абсурд е това , което пишеш Че се презастрои районът, че е проблем с паркирането е факт , но ти , а днес сина ти да си паркирате колите ...
Или това е само за теб?
Това са подробности на които и двамата знаем отговора. Ти ако ми докажеш че имаш собственост тамизчезвам от блога на минутата. Лъжеш!
Имам приятел нотариуси не ме карай да се правя на циганин и да го помоля да проверява в имотния регистър недвижимимите имоти на лицето Георги Стоименов , или разпореждането стях през последните 5 години например И двамата знаем отговорът-искаш ли да стане достояниена всички???
Това пак са паразитни приказки Дай по темата
Гоче, Соледар падна края на януари
След кратка пауза оркестрантите се насочиха към бахмут Ожесточени сражения се водят от месец, месец и нещо.Това че има ротация на бойците е ясно-не е нормално повече от няколко дни да си зарит или зад друго прикритие, без почивка. Украинците са така и за това са деморабизирани, и за това дезертират и за това гинат. Те през този месец отстъпват непрекъснато под натиска намузикантите и под снарядите на руските подраздеения и авиация. Как за месец в остъпление ще убият 50хиляди бойци и после Пригожин от ръкава ще ги извади и пусне да се бие.
Те мъртъвците и ранените не могат да си приберат Имаш ли представа какво е за войник да се чувства "з--бан , приятелят му да бере душа и да няма кой да му помогне, а другият загинал и няма как да приберат трупа му И този боец мисли- и с мен може да стане същото На Байдън му трябват успехи на вътрешните избори и украинците съобщават за успехи
Бахмут до края на месеца ще стане Артьомовск-то вече входни табели се смениха, знаме в ценътра музикантите вдигнаха Казваш, че Путин съжалява , че е почнал-съжалява че е закъснял, съжалява вероятно, че не тръгна сериозноощев началото, а тръгна със 150хилядна армия срещу няколкостотин хиляди.
Гоче, аз съм на станата на слабия, ти си на страната на силния Така , че не ме бутайвпрагматиците сметкаджии. В България и в целия ЕС симпатията към Русиясе счита проблематична и укорима за управленския екип. Аз съм син на партизанин, ти си син на милиционер Тоест фамилно ти си ориентиран към властта, а аз против неяПомиярът може и да е сит от подхвърлените останки, но винаги е подритван.

starforlife написа:
Ха ха ха ха - не чете той само в Укипедията, но наистина е много смешно да изтъква писаното там като авторитетно.

Дръндолейчо, понеже само те диагонализирам, та да кажа по 2-3 думи по пропуснати при този ми вид четене твои идиотии.

[quote=В 8-ми коментар ти, Дръндолейко, ]Аз говорих за бронираното ти парко място. Интересно ми стана Влизал съм там и по работа и на гости Сигурно нацалникът на академията има своето място, но резерве не съм виждал никога. За важни персони може и такава екстра да са направили. Абе Гоче, там и министърът влизаше и говореше, и нач щаба и генералитетът имаше задължителни часове които водеше Аз по често съм виждал Джуров на армията когато спортуваше-един два пъти в седмицата и на мачове
Шофьорът му паркираше където има място и толкова
Кой си ти, че да ти запазват място, остава да кажеш, че са отцепвали райно и пътя ти до Академията.

Ще ти напиша ОТНОВО това, което ТИ ПИША ЗА ТРЕТИ ПЪТ!
- 1-во: Вече преписаният на големия ми син апартамент, както и къщата ми в София, са буквално "залепени" за оградата на ВА!
Та ни най-малко не е било никога необходимо да отцепват района, защото ни дели буквално една уличка!
- 2-ро: Ти май не знаеш, че част от двора на ВА е свободен за достъп от гражданите и спокойно се минава през главния портал и хората се разхождат в тази част!
Това е така от десетки години!
Казвам го в светлината, че ти ВА си я представяш - убеден съм и съм сигурен, че ОТНОВО ЛЪЖЕШ - като някоя академия от филмите.
А с казаното те подготвям за 3-то, в което ще ти припомня и тези мои думи по този въпрос.
- 3-то: Автомобилът ми е ползвал не парко място, а просто място за паркиране СЛЕД РАБОТНО ВРЕМЕ И ЗА ПРЕЗ НОЩТА!
Място (където има, а не специално и "мое") на алеята след задния портал на ВА и там е нощувал или стоял когато не е ползван през уикенда.
И това не е прецедент, а там паркираха автомобилите и на други "баровци" от квартала!
Не знам - те сигурно са пращали. Аз не съм. Просто имах (и продължавам да има
цитирай
19. starforlife - ~ 18. vencivaleri1951
16.03.2023 09:31
Балалайко, ти си по-тъп и от Юла, а тя е тъпа като барабан от нещавената кожа на слонски гъС.
И точно като нея размяташ непремерените си, детински и най-вече идиотски приказки все едно сте в забавачката и говоренето е все едно да произнасяш буквата "Б", едновременно прекарвайки циклично показалеца си през долната устна.

Та ще ти репликирам отново точка по точка (нали съм решил тук да те изчерпам - не, че ти ще спреш де - в част от лъжите ти, детинщините ти, фрустрациите ти и прочее) новия крайно идиотски коментар, но не сега, защото именно по имотни въпроси излизам работа да върша.

Тук и сега ти казвам само едно:
АМИ ДАВАЙ!
ПРОВЕРИ ИМОТНОТО МИ СЪСТОЯНИЕ В РЕГИСТРИТЕ!
ТА ДА ТИ УВИСНЕ НАЙ-НАКРАЯ ЧЕНЕТО КАТО ПРЪШЛИВИЯ ТИ И ГОЛ ГЪс!
НЕ, ЧЕ ЩЕ СЕ КРОТНЕШ ДЕ!
И НЕ, ЧЕ ЩЕ ИЗПЪЛНИШ ДУМИТЕ СИ ДА ОСВОБОДИШ БЛОГА ОТ ВОНЯТА СИ РУСО И КОМУНО РОБСКА!
Та давай: Провери в регистрите какви недвижими собствености има на мое име!
И ако в България на мое име няма 4 къщи, 2 от които в София и едната на "педя" отстояние от ВА...
И ако в България на мое име няма още 2 апартамента, единият от които отново в София...
АЗ НАПУСКАМ БЛОГА И НИКОГА НЯМА ДА СЕ ВЯСНА ПОВЕЧЕ!
АКО ОБАЧЕ Е ИСТИНА ТОВА МИ ИМОТНО СЪСТОЯНИЕ И ТО САМО В БЪЛГАРИЯ - ПРАВИШ ГО ТИ!
ТИ НАПУСКАШ БЛОГА И НИКОГА НЕ СЕ ВЯСВАШ ПОВЕЧЕ!
цитирай
20. vencivaleri1951 - Абе бягай от тук цървул Виж си снимката на аватара
16.03.2023 10:32
Отрязана от снимка със сина ти от някакво софийско село където уж живеел с майка си. Погледни внимателно тази снимка и ако това е истинска , това значи , че си скъперник на н та степен Поледни си снимката пак там, до някакво рафче, за което казваш, че ти го взела жената и за това се снимаш до него, а не в него. Ще проверя когато се видя с приятелчето, но далеч по лесно е да ме изгониш ако сам покажеш документ на прехвърляния или собственост Въф фирменото отделение има само някаквъв ЕТ в панагюрище с основна дейност обучение и др дейноти позволени от закона Толкова , а си години в София и по света Може да съм тъп-то ми е от Бога, а ти като ситолкова умен защо си толкова елементарен
Светът се "бори " за теб да му програмираш, борсите треперят от всеки твой залог...Добре де , покажи едно единствено джиро от твоята борсова дейност, сайт който е твое дело и който подържаш. Имал много хиляди книги които държал в специални шкафове се подходяща топлина и за това ни показвал някои от тях на пластмасово плотче, което и в Холандия си носиш -сега вероятно и в калифорния Мен не ми пука, аз да съм загинал от завист много пъти до сега. Работил съм за много богати хора, работил съм винаги с пари и капитални вожения. Не им обръщам внимание Отчислявал съм амортизации на майбаси, дори на едно Ламборгини-никога не ми е било проблем да се снимамм до, в тях или дори да ги покарам, а и с Майбах съм го правил . Аз не съм много заможен човек, но познавам не един от тях Когато съм писал за милиардерша съм имал предвид, че контролира милиарди които ще бъдат инвестирани у нас Тоест доверили са и ги, тя е техен бенифициент
бенефициентът впрочем повече интересува потребителя , отколкото собственика им Ето като работя някакъв проект се интересувам, подмазвам, подкупвам бенефициента , а не европейската банка за развитие например или ЕК която ни отпуснала транша.
За мен е важна организацията бенефициент която ще извършва плащанията по проекта. От там и милиардерша. От там и че такъв човек е несъвместим с персоната ти Погледни внимателно аватара си, обърни внимание на изказа си и след това помисли може ли този човек от снимката и този с хамския си изказ да е до значим за икономиката и финансите човек. Та ти я сриваш с приказките си за нея и ако за мен можеш според нагласата си да седържиш по този начин, защо позориш и близък човек.
Не казвам , че си ограничен, казвам че имаш характеропатия. Ти си ад за всеки офис-и за началници и за подчинени. Ти коментираш тук за армии , за бригади, но в реала отделение не би могъл да водиш Та теб при първия бой ще те застреля свой
Ти си от тези хвалипръцковци, които все са аслани. Ти ще си сред първите , които ще подкрепят участие и на наши момчета в тази шибана война. Но ще си сред първите , които ще са с медицинско с хиляди диагнози , та да те отпишат. Човек се чуди да ти се смее и, да те съжалява ли

starforlife написа:
Балалайко, ти си по-тъп и от Юла, а тя е тъпа като барабан от нещавената кожа на слонски гъС.
И точно като нея размяташ непремерените си, детински и най-вече идиотски приказки все едно сте в забавачката и говоренето е все едно да произнасяш буквата "Б", едновременно прекарвайки циклично показалеца си през долната устна.

Та ще ти репликирам отново точка по точка (нали съм решил тук да те изчерпам - не, че ти ще спреш де - в част от лъжите ти, детинщините ти, фрустрациите ти и прочее) новия крайно идиотски коментар, но не сега, защото именно по имотни въпроси излизам работа да върша.

Тук и сега ти казвам само едно:
АМИ ДАВАЙ!
ПРОВЕРИ ИМОТНОТО МИ СЪСТОЯНИЕ В РЕГИСТРИТЕ!
ТА ДА ТИ УВИСНЕ НАЙ-НАКРАЯ ЧЕНЕТО КАТО ПРЪШЛИВИЯ ТИ И ГОЛ ГЪс!
НЕ, ЧЕ ЩЕ СЕ КРОТНЕШ ДЕ!
И НЕ, ЧЕ ЩЕ ИЗПЪЛНИШ ДУМИТЕ СИ ДА ОСВОБОДИШ БЛОГА ОТ ВОНЯТА СИ РУСО И КОМУНО РОБСКА!
Та давай: Провери в регистрите какви недвижими собствености има на мое име!
И ако в България на мое име няма 4 къщи, 2 от които в София и едната на "педя" отстояние от ВА...
И ако в България на мое име няма още 2 апартамента, единият от които отново в София...
АЗ НАПУСКАМ БЛОГА И НИКОГА НЯМА ДА СЕ ВЯСНА ПОВЕЧЕ!
АКО ОБАЧЕ Е ИСТИНА ТОВА МИ ИМОТНО СЪСТОЯНИЕ И ТО САМО В БЪЛГАРИЯ - ПРАВИШ ГО ТИ!
ТИ НАПУСКАШ БЛОГА И НИКОГА НЕ СЕ ВЯСВАШ ПОВЕЧЕ!

цитирай
21. milady - ....Цървул, но..лачен @ ))))
16.03.2023 10:56

Го4ооо, къде се буташ, с Венци,да се мериш..бе бай Ганьо,
Калифорнийски..той е Мъж на 70, с минало, опит, Вкус,образование..семейство..и ощее +++
камо, ли с мен..която, те оцених на 2 лева..

само..Парфюмите и Сервизите ми, не можеш, да си позволиш..
ти, ни кола, имаш, ни книжка за МПС, ни..булка..
ни 15 000, в Зелено..

дрънакш митове и легенди, компилирани, по шизофренен маниер @

я, питай, Айшето, къде са.Илачите, за спешни случаи..
цитирай
22. vacsine - Го4ооо, къде се буташ, с Венци, да ...
16.03.2023 11:24
milady написа:

Го4ооо, къде се буташ, с Венци,да се мериш..бе бай Ганьо,
Калифорнийски..той е Мъж на 70, с минало, опит, Вкус,образование..семейство..и ощее +++
камо, ли с мен..която, те оцених на 2 лева..

само..Парфюмите и Сервизите ми, не можеш, да си позволиш..
ти, ни кола, имаш, ни книжка за МПС, ни..булка..
ни 15 000, в Зелено..

дрънакш митове и легенди, компилирани, по шизофренен маниер @

я, питай, Айшето, къде са.Илачите, за спешни случаи..

Венци, споменах ли, че за тая кенефница става дума в един друг пост :).
Сега пак попитай защо.
цитирай
23. milady - мараТуьо..не си чела нишоо..ни, д р Фройд )))
16.03.2023 15:36
я обувайй, ските, и на Баира, край..Пескарево..@

22. vacsine - Го4ооо, къде се буташ, с Венци, да ...
11:24
milady написа:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5115640
Постинги: 1377
Коментари: 19705
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930