Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2023 10:14 - "Протеста на "Зеленият чорап"" ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 824 Коментари: 10 Гласове:
2

Последна промяна: 07.06.2023 11:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                        ..... ПОКАЗВА, ЧЕ

              ПАХНЕТ КАК САПОГИ СОРОК ВОСМОЙ НОМЕР !


                  За повече яснота кратко видео на този линк;

https://www.facebook.com/miroluba.benatova/videos/204113562539732

                                 ИМПИЧМЕНТ ЗАПАХА !!!

                                                   ...







Гласувай:
2



1. krumbelosvet - .
07.06.2023 10:18
.
цитирай
2. starforlife - Радо, аз днес колко пъти по отношение на видеата ще те "спасявам"? Ха ха ха ха-йде заповядай:
07.06.2023 10:49
https://www.youtube.com/watch?v=Qm35eKj414A

"Принципните" руssороби, обърнете внимание как съм наименувал клипа.
Не за друго, а защото почти постоянно аз казвам повече неща, отколкото изказвам, но човек трябва да има Интелекта да умее да ме слуша/чете.
Превеждам ви като за неблестящи с Интелект:
Резидентът напуснал залата остави по времето на клетвата на правителството, а по времето на звучене на националния ни химн!
И само като си представя за какво уважение балалайкате в такива случаи и как, ако "Гоче" не застане мирно в такъв момент ще балалайкате ли балалайкате, а любимият ви резидент не само не направил това, а и разединяващи изказвания като интервю дава по време на звучене на химна.

Умнотиите ви по въпроса така да чуем?
Едноточковата на КрумЧервеногъзий не за първи път се пъне в целия си интелектуален блясък.
цитирай
3. starforlife - И една реплика по последния ти коментар под предходния постинг, Радо:
07.06.2023 11:03
Пръцко има много повече от 2 профила тук.
Това чучулини, йотолали, бексловери, полигорчовци...
Та нали без тях най-малкото една Уондересница няма да хване и 10 така важни й плюсчета, баси.



И като съм започнал със задочните реплики тук, направо да репликирам и едно друго малоумие, което съм пропуснал до преди малко:

vencivaleri1951 написа:

getmans1 написа:
Интригата ти няма да се получи а най-вече защото сме си надживели противоречията си ... но една малка и тъпанарска путинофилска дружинка ги изглади.

Пък като си рекъл, "че се разпореждал" в блога ми, ти си спомни, да ли ти на собствхият си терен не припявше исо на един ... "кореш"- само да ти припомя " Икоо, пък Гетьо написл дрън-дрън" ... "Блеки, при гетьо, това - онова".
Те и затова съм ти казвал, че си заслужаваш всико което тук ти се случва а уж се правиш, пич.

Ето виждаш ли-тъп путинофил съм, но съм изгладил противоречията на ителектуали
Сега сте вече клуб на ерудити и трябва да си ми благодарен.
Колкото до другото-Моля за точен цитат при когото и да е от изброените двама
в който да съм ползвал сленг за теб из репертоара на Гочето

Венци, не се самоласкай - отново не си разбрал и си в грешка.
Радо говори и визира не теб, а основно онзи дъртак, ставащ смешен до краен предел с вдетиняването си с разните там чудно защо на английски заигравки, а не на руски - Стефанаки - ха ха ха - от Старозагорско. Както и Красимираки - ново ха ха ха - от Панагюрско.
Колкото до това което искаш от Радо - май забрави, че аз като "електротехник" боравя дори и само с Гугъл на ниво, за което вие дори и не допускате, че е възможно? Та линкове мога да ти дам доста!
ПО ПОЧИНА ТИ ОБАЧЕ ТАКА ДА ТЕ ПРИКАНЯ ТИ ДА ДАДЕШ САМО ЕДИН ЛИНК КЪМ МОЙ "СЛЕНГ ОТ РЕПЕРТОАРА НА ГОЧЕ" .О.Т. .П.Р.Е.Д.И. ИЗРИЧНО И НАРОЧНО ДА ВИ ЗАПОЧНА С НЕГО!
Само един единствен.

Та да потанцуваме, м?
цитирай
4. blackpredator - споко бе Гетьо
07.06.2023 11:10
ще избереме чехлю
цитирай
5. getmans1 - Е, живот и здраве и по този въпрос се работи ...
07.06.2023 11:23
За изминалата зима го бях предвидил малкото "ограмотяване" ноо, имах проблем а и лапчето също - то нема късмет и "здаде дух" тотално
Сега съм с;
FUITSU
LIFEBOOK E548
Модел; ME14A
S 26391 - K475 - V100

Така, че технически вече съм подготвен и е въпрос на време и приоритети...


starforlife написа:
Радо, аз днес колко пъти по отношение на видеата ще те "спасявам"? Ха ха ха ха-йде заповядай:

https://www.youtube.com/watch?v=Qm35eKj414A

"Принципните" руssороби, обърнете внимание как съм наименувал клипа.
Не за друго, а защото почти постоянно аз казвам повече неща, отколкото изказвам, но човек трябва да има Интелекта да умее да ме слуша/чете.
Превеждам ви като за неблестящи с Интелект:
Резидентът напуснал залата остави по времето на клетвата на правителството, а по времето на звучене на националния ни химн!
И само като си представя за какво уважение балалайкате в такива случаи и как, ако "Гоче" не застане мирно в такъв момент ще балалайкате ли балалайкате, а любимият ви резидент не само не направил това, а и разединяващи изказвания като интервю дава по време на звучене на химна.

Умнотиите ви по въпроса така да чуем?
Едноточковата на КрумЧервеногъзий не за първи път се пъне в целия си интелектуален блясък.

цитирай
6. getmans1 - https://. . . Едноточковата на К...
07.06.2023 11:31
starforlife написа:
https://...
Едноточковата на КрумЧервеногъзий не за първи път се пъне в целия си интелектуален блясък.


... Остави го човечеца, показл си е колко му е акълот :)))
цитирай
7. getmans1 - ще избереме чехлю. . . Даа, ама с ч...
07.06.2023 11:33
blackpredator написа:
ще избереме чехлю


... Даа, ама с четири деца ... може и на теб да помогне
цитирай
8. petgrig - Тоа е абсолютен срам!
07.06.2023 12:17
Ся требе импичмънт на сека цена!
цитирай
9. getmans1 - Много има за метене ... във всичи посоки
07.06.2023 13:39
... във всичи посоки но, този трябва да се изкорени..

petgrig написа:
Ся требе импичмънт на сека цена!

цитирай
10. blackpredator - Гетьо
07.06.2023 15:18
я дай малко линк към
"САМОВЪЗСТАНОВЯВАЩИЯТ" СЕ НЕФТ
щото у контекста ми звучи като Делиормана бореалис..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6142502
Постинги: 2778
Коментари: 26684
Гласове: 9697
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930