Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2023 09:18 - На вниманието на ГОДЯИТЕ - обратното на "негодяите" ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1346 Коментари: 7 Гласове:
3

Последна промяна: 25.09.2023 13:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                        * * * * * 
                                                    "ИМА СИ КРУШКА ОПАШКА"

                 https://www.facebook.com/100051306034309/videos/1025539721849720

                         ... СПЕЦИ
яЛНА СНИМКА ЗА СПЕЦИяЛЕН ОПОНЕНТ :):):)

                                - НЕ ЗА ТЕЗИ ОТ СНИМКАТА СИ ЧЕЛ В ГУГЪЛ

image

                                                                          * * *  



Гласувай:
3



1. getmans1 - И аз да те подсетя нещо, СИКТИР от тук!
25.09.2023 09:50
morskipesni написа:
Ти нали се сещащ от кои си?

Даже често сме ти подсказвали. Е?

цитирай
2. petgrig - Ти па що
25.09.2023 10:03
го оставяш тоа да ти цапа? Аз го търкам на минутата както и оня червеносветнатия.
цитирай
3. getmans1 - Що, бе? ...
25.09.2023 10:18
... Нека да се знае, че е "ГОДЯЙ"... те, лични, знаещи можещи и баш бодри балхари :)..

petgrig написа:
го оставяш тоа да ти цапа? Аз го търкам на минутата както и оня червеносветнатия.

цитирай
4. vencivaleri1951 - Ето и аз да се съглася с автора за нещо
25.09.2023 12:25
На мнението съм, че подобна организация в България/не споря дали е законна, а и със съдебно решение не се спори , а приема/ като "Казашки съюз България" внушава и спомени към едно жестоко време/9тоюнския преврат/ в което основно казаци от руската емиграция взимат дейно участие По късно някои ще бъдат осъдени и съответно разстреляни, изпратени в затвори и лагери Разбира се собственикът на блога приветства вероятно действията на тези казаци тогава, защото в блога си вменяваше вина на властите след 9ти септември за участта на част от тях
Иначе по темите
-За правилата в РПЦ, а и в която и да е българска църква
Тук не съм съгласен покойния професор Янакиев
Нито в Библията, нито в Корана се говори за правила в черкуването и това е истина
Истина е и това, е че отделните църкви са създали различни практики в черкуването.
в случая става въпрос за покриването на главата, което е характерно за РПЦ//а и не само/, че енориаши са протестирали за това покриване на женските коси, на което отчето защитава руската практика. Аз бих попитал уважаемият гетьо, дали уважаемата му съпруга би влязла с непокрита глава в джамия в Делиормана-с образователна цел говоря, по време на служба няма как да влезе След това в повечето ни църкви по Черноморието има шалове/заради различни туристи/най вече руски/ за да покриват жените косите си, и това не е без знанието на СВ Синод В Гърция пък има поли и рокли-не се влиза с панталони В католическите църкви у нас продават индулгенции, което пък е грях според православието. Проблемни практики спрямо законодателството има и в обрязването-медицинско лице трябва , а не ходжата....
За казашкия съюз Регистриран е в съда и аз и покойният професор не ни е работата да коментираме решението му В съда съучередителите са представили програма, устав, задължителен уставен фонд-щом ще се занимават с икономическа дейност
Лично моето мнение , че в случая се ловят за фон наследници на казаци/а те са десетки хиляди/, а нещата опират до бизнес начинания
Срещал съм се с един от учередителите Георги Владев/ български офицер -полк от резерва/, който се занимава с предприемаческа дейност-ставаше въпрос за европроект някъде в страната, където да изградят монумент на казашко подразделение по време на Рускотурската война-търсеше съфинансиране от БРГК Плевен Така , че този съюз е чисто българска организация, регистрирана от български съд след представяне на изискуемите учередителни документи и става въпрос за съюз на български граждани
Отчето е осветило начинанието, храмът е получил таксата за това осветяване и не бива да търсим под вола теле
Не ми се спори с покойник, но далеч по разтревожен би трябвало да бъде един енориаш, при това богослов, за времето когато имахме два синода, двама патриарси и т н В рамките на шегата и скаутите са паравоенни организации, като прочетеш устава им-имаше почин да правим и у нас, наред с бейзболни клубове. Не се състояха нито скаутите, нито клубовете, но бухалките останаха и влизат в действие

ПП Пак в рамките на шегата, аз също трябва да съм подсъден, че от фирмата ми бе финансиран и изграден "вечния огън" на Панорамата в Плевен- Вечен огън за загиналите бойци от една окупационна войска, откъснала ни от истинските ни корени и Метрополия
цитирай
5. getmans1 - Глупаво и смешно е, да четещ Гугъл и да ми се правиш на аФторитен опонент, ЧЕ И ДА МЕ ПОУЧАВАШ ...
25.09.2023 13:59
- проф. Калин Янакиев си е жив и здрав ... и според преданието ще живее дълго

- Гледам, че пак си допълвал коментара с това за казаците но ... гредата е налична. Познавал си човека ама не знаеш къде и как е регистрил това за което иакаш да ме убедиш ... САМО ДЕТО НЕ СИ ВНИМАВАЛ ДОКАТО СИ ГЛЕДАЛ КЛИПА

- СМЕШНО е, да поучаваш човек за който можеш да предположиш, че в джамия е влизал повече от колкото ти си виждал в живота си


vencivaleri1951 написа:
На мнението съм, че подобна организация в България/не споря дали е законна, а и със съдебно решение не се спори , а приема/ като "Казашки съюз България" внушава и спомени към едно жестоко време/9тоюнския преврат/ в което основно казаци от руската емиграция взимат дейно участие По късно някои ще бъдат осъдени и съответно разстреляни, изпратени в затвори и лагери Разбира се собственикът на блога приветства вероятно действията на тези казаци тогава, защото в блога си вменяваше вина на властите след 9ти септември за участта на част от тях
Иначе по темите
-За правилата в РПЦ, а и в която и да е българска църква
Тук не съм съгласен покойния професор Янакиев
Нито в Библията, нито в Корана се говори за правила в черкуването и това е истина
Истина е и това, е че отделните църкви са създали различни практики в черкуването.
в случая става въпрос за покриването на главата, което е характерно за РПЦ//а и не само/, че енориаши са протестирали за това покриване на женските коси, на което отчето защитава руската практика. Аз бих попитал уважаемият гетьо, дали уважаемата му съпруга би влязла с непокрита глава в джамия в Делиормана-с образователна цел говоря, по време на служба няма как да влезе След това в повечето ни църкви по Черноморието има шалове/заради различни туристи/най вече руски/ за да покриват жените косите си, и това не е без знанието на СВ Синод В Гърция пък има поли и рокли-не се влиза с панталони В католическите църкви у нас продават индулгенции, което пък е грях според православието. Проблемни практики спрямо законодателството има и в обрязването-медицинско лице трябва , а не ходжата....
За казашкия съюз Регистриран е в съда и аз и покойният професор не ни е работата да коментираме решението му В съда съучередителите са представили програма, устав, задължителен уставен фонд-щом ще се занимават с икономическа дейност
Лично моето мнение , че в случая се ловят за фон наследници на казаци/а те са десетки хиляди/, а нещата опират до бизнес начинания
Срещал съм се с един от учередителите Георги Владев/ български офицер -полк от резерва/, който се занимава с предприемаческа дейност-ставаше въпрос за европроект някъде в страната, където да изградят монумент на казашко подразделение по време на Рускотурската война-търсеше съфинансиране от БРГК Плевен Така , че този съюз е чисто българска организация, регистрирана от български съд след представяне на изискуемите учередителни документи и става въпрос за съюз на български граждани
Отчето е осветило начинанието, храмът е получил таксата за това осветяване и не бива да търсим под вола теле
Не ми се спори с покойник, но далеч по разтревожен би трябвало да бъде един енориаш, при това богослов, за времето когато имахме два синода, двама патриарси и т н В рамките на шегата и скаутите са паравоенни организации, като прочетеш устава им-имаше почин да правим и у нас, наред с бейзболни клубове. Не се състояха нито скаутите, нито клубовете, но бухалките останаха и влизат в действие

ПП Пак в рамките на шегата, аз също трябва да съм подсъден, че от фирмата ми бе финансиран и изграден "вечния огън" на Панорамата в Плевен- Вечен огън за загиналите бойци от една окупационна войска, откъснала ни от истинските ни корени и Метрополия

цитирай
6. vencivaleri1951 - Ето ужасната ми грешка потвърждава , че не съм гледал гугъл Да е жив и здрав Янакиев
25.09.2023 14:47
гетьо, пред очите ми всеки ден е била години наред Софийскта джамия-не съм влизал, но жена ми си покри главата в Одринската .
Погледнах единствено визитника си свързан с АСТЕК и БРГК защо си спомних за Вътев , който се представи за член на управата на този съюз И още нещо-това че имам село и селска са виновни твоите хора Иначе и дядовците ми са били столичани, а и едната баба Израстнал съм в София и имам много познати, съученици , колега с руски корени от онези години Колегата дори бе потомък на княз. Носил съм и чантата на една госпожица в прогимназията гугъл още нямаше Ако не всеки път, то съм ходил не инцидентно на яз Георги димитров на сборовете на учили и работили в СССР съотв Русия И за това Гугъл пак не ми е нужен Гостувал съм на колега състудентка в Николаево-и за това гугъл не ми е бил нужен Не е бил нужен гугъл на дядо ми и баба ми /неправилните/ когато играеха преферанс със сравнително близки съседи -съпругът преквалифициран бръснар, а преди това старши офицер от белите. Тоест без да съм чел и търсил в гугъл познавам от практиката не малко потомци на това съсловие у нас
какво не съм гледал клипа Професорът се заяжда за преднамерената провокоция преди години на няколко дами, които служител моли да си покрият главите
и после почнаха лакардиите канонично или не е подобно изискване В къщи не свалям обувките на гостите си, но снахата ми подава чехли Да я питам канонично ли е, да я питам ли за участието ми в изграждането на дома Дя е домакин, тя определя режимът. В края на краищата е и въпрос на възпитание.
А срещата си с Вътев я запомних защото ми стана чудно, че бивш офиер от БНА се занимава с казачество Оказа се , че по майчина линия му е връзката и при това и тя наполовина А разбрах, че е офицер, след като му подхвърлих, че има стойка на казак, а той ми каза , че е останала от армията-Българската Тогава си помислих, че едва ли казачеството го интересува толкова като история, колкото възможност за предприемача-с две думи далаверата А иначе считам за грешка, липсата на навик да чета Гугъл/не че не го правя понякога/ и често изпадам в изкривена фактология от моя страна поради забравяне Ето и днес-погребах професор Янакиев, обърквайки го с дружката му и съмишленик политолог-забравих името му, но съм ги виждал често заедно.

пп-Антоний Гълъбов се казваше човекът с когото го обърках

[quote=getmans1] - проф. Калин Янакиев си е жив и здрав ... и според преданието ще живее дълго

- Гледам, че пак си допълвал коментара с това за казаците но ... гредата е налична. Познавал си човека ама не знаеш къде и как е регистрил това за което иакаш да ме убедиш ... САМО ДЕТО НЕ СИ ВНИМАВАЛ ДОКАТО СИ ГЛЕДАЛ КЛИПА

- СМЕШНО е, да поучаваш човек за който можеш да предположиш, че в джамия е влизал повече от колкото ти си виждал в живота си


[quote=vencivaleri1951]На мнението съм, че подобна организация в България/не споря дали е законна, а и със съдебно решение не се спори , а приема/ като "Казашки съюз България" внушава и спомени към едно жестоко време/9тоюнския преврат/ в което основно казаци от руската емиграция взимат дейно участие По късно някои ще бъдат осъдени и съответно разстреляни, изпратени в затвори и лагери Разбира се собственикът на блога приветства вероятно действията на тези казаци тогава, защото в блога си вменяваше вина на властите след 9ти септември за участта на част от тях
Иначе по темите
-За правилата в РПЦ, а и в която и да е българска църква
Тук не съм съгласен покойния професор Янакиев
Нито в Библията, нито в Корана се говори за правила в черкуването и това е истина
Истина е и това, е че отделните църкви са създали различни практики в черкуването.
в случая става въпрос за покриването на главата, което е характерно за РПЦ//а и не само/, че енориаши са протестирали за това покриване на женските коси, на което отчето защитава руската практика. Аз бих попитал уважаемият гетьо, дали уважаемата му съпруга би влязла с непокрита глава в джамия в Делиормана-с образователна цел говоря, по време на служба няма как да влезе След това в повечето ни църкви по Черноморието има шалове/заради различни туристи/най вече руски/ за да покриват жените косите си, и това не е без знанието на СВ Синод В Гърция пък има поли и рокли-не се влиза с панталони В католическите църкви у нас продават индулгенции, което пък е грях според православието. Проблемни п
цитирай
7. getmans1 - Сега, ...
25.09.2023 18:15
... аз те призовах да ИЗгледаш видеото, даже и постинга си допълних но въпреки всичко ти си гледа Гуглето ... САМО, ЧЕ ТОВА Е "ИЗГУБВАНЕ ВЪВ ВРЕМЕТО" - "отчето не този "Казашки съюз" е осветил - нахалост ти остава и "ровенето във визитарника" - Така се получава като коментираш неща без да четеш или гледаш.
Тия от снимката приличат на "Зелени човечета" но не и на казаци

... ОСВЕН ТОВА, белгвардейците нямат никакво отношение към този преврат

... НАКРАЯ ОСТАВА ДА УТОЧНИШ - Кои са "моите хора" които са развалили рахатлъка на дядо ти - няма как да съм отговорен за всяка лъжа коятго ти идва на ум.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 7294864
Постинги: 3280
Коментари: 29732
Гласове: 10678
Архив
Календар
«  Април, 2025  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930