Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02 09:55 - Реч на видния руски опозиционер Иля Яшин пред съда, потвърдил присъдата му : ....
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 607 Коментари: 27 Гласове:
7

Последна промяна: 20.02 10:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                        * * * * * 
                                                 ПУТИН Е ВОЕННОПРЕСТЪПНИК

         
     6коментара 19 април 2023 14:36 Споделяне  
    image   

 Иля Яшин

                                                       Граждани съдии! Уважаеми слушатели!

На 9 декември 2022 г. бях осъден по закона за военната цензура. Този закон е правно нищожен и противоречи на Конституцията. Всъщност той въвежда незаконна забрана за публично несъгласие с позицията на руски официални лица относно войната, започната от президента Путин срещу Украйна. Война, официално призната с резолюция на ООН за акт на престъпна агресия срещу независима държава.

Присъдата, която ми беше определена, е невероятна: осем години и половина затвор за 20-минутна реч в интернет. В затвора срещнах много убийци, изнасилвачи и обирджии, които са получили по-малки присъди за престъпленията си. Искам да подчертая – за реални престъпления, а не за думи.

Каква е моята вина? Че, изпълнявайки дълга си на руски политик и патриот, казах честно истината за тази война. И по-специално за военните престъпления, извършени от войските на Путин в украинския град Буча.

Измина почти година, откакто съм зад решетките. През това време се случиха няколко важни събития. Първо, извършени са пълноценни разследвания на случилото се в Буча по време на окупационния период. След изтеглянето на руските части в града работят следователи, журналисти и правозащитници от цял свят. Открити са множество гробове и цели масови гробове на цивилни. Използвайки сателитни изображения, видео от дронове, според съобщения в месинджъри и улични камери за наблюдение, беше възможно да се възстановят последните минути от живота на десетки обикновени граждани, застреляни от войници. Някои от мъртвите са били с вързани ръце на гърба, всъщност са екзекутирани.

Публикувани са заловените телефонни разговори на руски военни, които са били в Буча. Те казват на семействата си, че са извършили убийства и се оплакват, че се страхуват да не полудеят от участие в клането на цивилни. Установени са имената и позивните на редица бойци и командири, участвали в това. Журналисти се свързаха с някои от тях и публикуваха по същество самопризнания.

Престъпленията в Буча се потвърждават от многобройните разкази на местни жители, които са били свидетели на тези събития. Цялата доказателствена база е документирана и несъмнено ще бъде в основата на обвинението, което скоро ще бъде повдигнато от международни правосъдни органи. И въпреки че руските власти продължават да настояват, че клането в Буча е фалшиво, а труповете са изобразени от маскирани актьори, те в крайна сметка ще трябва да отговарят.

Второто важно събитие, което се случи след моето задържане, беше издаването на заповед от Международния наказателен съд за ареста на Владимир Путин. Това е странна ситуация, не сте ли съгласни? Путин е военнопрестъпник, а аз оставам зад решетките - човек, който се противопоставя на войната, която той отприщи.

Не мислите ли, граждани съдии, че като продължавате да ме държите в затвора, ставате негови съучастници? Сигурно ще кажете, че няма значение. Не сте взели оръжие, нали? Къде сте вие и къде са военните престъпления. И Путин лично не е бягал с автомат, но въпреки това сега е принуден да се крие от правосъдието. И изобщо не е изключено накрая да му отстъпя мястото си в затвора.

Бих искал да обърна внимание, че Путин извърши престъпление не само срещу Украйна, но и срещу нашата страна. С политиката си той удари националната икономика и сигурност, изолира Русия на световната сцена и изпрати десетки хиляди наши хора на клане. Но още по-лошо, той създаде условия за радикално нарастване на насилието в нашето общество.

От фронта идва безкраен поток от мъже, чиято психика е травматизирана от войната. Те се научиха да използват оръжия и да убиват, смъртта вече не е табу за тях. Видяхме колко организирани престъпни групи се появиха в Русия след войната в Афганистан. Клането в Украйна значително ще надскочи този мащаб. Вече броят на престъпленията с оръжия в Санкт Петербург се е удвоил, докато в Москва се е утроил. И чакаме още по-голям, чудовищен прилив на насилие и дехуманизация на обществото. Владимир Путин носи абсолютна отговорност за това.

Докато Русия се дави в кръв, днес съдът разглежда обжалване на присъдата ми. Прекрасно разбирам, че единственият начин да постигна нейното смекчаване е да се покая, да се помоля за прошка, да нарека черното бяло и в същото време да предам един от другарите си. Това няма да се случи. Няма да се унижавам пред вас, граждани съдии. Съвестта ми е чиста, затова спокойно приемам съдбата си.

Силата ми дава чувство за морално превъзходство над крадците и убийците, завзели властта. Те знаят, че не ме е страх от тях. Не бягах от тях, не молех за милост и никога не свеждах очи пред тях. А това, което ми дава сила, е чувството за отговорност към моята страна.

Махалото на историята е безмилостно и осъзнавам, че щом се освободя, ще стана един от тези, които ще трябва да изчистят цялата тази кървава бъркотия. Аз ще бъда един от тези, които ще изградят нова свободна и щастлива Русия върху руините на путинизма.

                       И повярвайте ми: готов съм да служа на страната и народа си.


image

                                                                           * * * 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - И награда за добре свършената работа ...
20.02 10:10
" Специалното звание "генерал-полковник от вътрешната служба" получи заместник-директорът на Федералната служба за изпълнение на наказанията Валерий Бояринев, съобщи The Insider. Удостояването бе извършено лично от Владимир Путин. Указът за отличието бе официално публикуван три дни след смъртта на Алексей Навални в затворническа колония. "
цитирай
2. rara - " Специалното звание &quo...
20.02 10:33
getmans1 написа:
" Специалното звание "генерал-полковник от вътрешната служба" получи заместник-директорът на Федералната служба за изпълнение на наказанията Валерий Бояринев, съобщи The Insider. Удостояването бе извършено лично от Владимир Путин. Указът за отличието бе официално публикуван три дни след смъртта на Алексей Навални в затворническа колония. "


Ами убийците се поощряват помежду си.
цитирай
3. vencivaleri1951 - !?
20.02 11:06
(1) (Доп. - ДВ, бр. 50 от 1995 г., изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) Български гражданин, който във време на обявена или започната война, постъпи доброволно в редовете на неприятелска войска или въоръжена група или участвува във враждебно действие против Републиката, или под каквато и да е форма премине на страната на неприятеля, се наказва с лишаване от свобода от десет до двадесет години, с доживотен затвор или с доживотен затвор без замяна.
(2) Същото наказание се налага и на български гражданин, който по какъвто и да е начин подпомага чужда държава или обществена група в чужбина при провеждане на военни или други враждебни действия против Републиката

За Буча Председателството на ООН за пореден път преди седмица се отклони от отговор на руският представител в организацията, който вече втора година иска имената на убитите в Буча. Зам председател отговори , че по темата се работи и когато нещата се уточнят ще има и отговор
И интересно-Русия по всякакъв начин бе обвинена за истъпления във въпросния район "без да са уточнени нещата " , а правото и да бъдат разгледани по същество обвиненията бе отложено без никакъв срок във времето
цитирай
4. vacsine - Мерзката дрисня51 веднага си по...
20.02 11:41
Мерзката дрисня51 веднага си подложи задника с лъжи.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Абе Путьо анонимен кое е лъжа
20.02 11:56
НПК ли или отклоняване на зам председател на ООН от отговор , а оттам и на дебат по Буча. И в този ред на мисли току що видях два крипа от Авдеевка
Единият през 2015 година, протест на жителите на предградието, че ги избиват, че ги прогонват да си правят укрепленията и сега малко останали хора сред развалините плачат и се смеят-все пак ви дочакахме каза една женица Тези хора ще разкажат много и ти ще ги чуеш дрисльо, но пак ще крещаш от фекалиите в които си. Вероятно и от Буча ще разказват след време и това време ще дойде-нямай съмнение
За съжаление няма да я има тази Украйна в която имаше много радост и живот, весели и позитивни хора Всичко това беше жертвано заради лакомията на оръжейния бизнес и химери да видят руснаците унижени и на колене , като бившите им управници Е , не стана Икономически колапс грози Европа, а политически САЩ

vacsine написа:
Мерзката дрисня51 веднага си подложи задника с лъжи.

цитирай
6. gardener - Дааа, и този ... човечец е пътник.
20.02 12:42
Язък за момчето, много му знае "балалайката", Путю не прощава..., такъв е наклонът на ракетата у нашата съветска родина, очаквайте скоро и тук другарите да ви спретнат сърдечна недостатъчност, ще ги води големият летец-изпитател, космонавт-генерал от резерва и писател-комунист, журналист-икономист, историк-публицист..., познат ни като Копейкин в съчустие с Рубльов, всъщност не зная по големи поклонници на долара и еврото от съветските българи... нумизмати да ги ... сочиш с чекела.
Щех да забравя - КОНСТИТУЦИОНАЛИСТ, дааа, чичовитечервенотиквеничета са учИли конституционно право, имат зачоти, отлични оценки и защитени десрТации, щото у мензата в Лениград винаги пускаха първо-второ-трето, та третото бе Десерт - кампот из булгарские оливки, дайба и черните сръбски маслини да йба. И още ... забравям, щото съм сенилен и недоутрепан фаш - и у ШЗО-то имаше първо-второ-трето, а оклада на нашите соколи-льотчики, борци против капитализъма и нато, имаше пето и шесто, щото пазеха небето ни с ... оная си работа, самолетЪТ, де. Свате, да не помислиш, че се заяждам с теб, неее, безсрамници, от ръката на Тошко са яли и пили, а какво стана, един паметник на вечната ни любов не запазиха, за теб знам, щото си за върховенството на закона - няма да излизиш с оръжие в ръка да мреш за Альоша-та, времето и Путю ще върне нещата по техните изконни места, защото ръжда не хваща нашата дружба с великия руски народ, който не е съвсем руснак, но пък споделя ценностите от Буча и Авдеевка - буряти, яркути, евреи (я го "ген." Кедми и той за Хамаз и тридневната СВО, разведчик... конституционалист, може и с него да си учИл и той е Ленинградски кадър), бе хубаво беше по времето на съветските хора, дааа. Гледам не си се из... писал по темата за фашисткия ... убиец на дечицата в Ястребино - летецът возил Борис Фердинандов Сакс-ов в последния му полет, що така, да не те е срам, а?
цитирай
7. vencivaleri1951 - В случая съставът е от наказателното право, а него не съм учил
20.02 13:24

Конституционно да. В мензата имаше няколко първо, второ и трето , а освен компот и торт:) При това на цени , които никога няма да се върнат
Иначе военновременото законодателство започва в повечето случаи от високото стъпало на мирновремения състав Тоест от 3 до 5 става от 5 до 15 например
В Бълграия например е било и доста по сурово-и перди 9 септември и в първите години след
Обида срещу главнокомандващия -бил той нв Борис трети или генералисимус Сталин се е наказвало и със смърт Веднага се сещам за Райко Алексиев-заради карикатури на Сталин бе задържан и при изтезания починал-убит
Сещам се и за Касиус Клей и Боби фишер за техни действия във военно време-боксьорът в затвора, шахматистът се кри като животно да края на живота си
И пак да "минимализирам" пред теб-господарю на "сонетите"
Спомняш ли си как бе унизен Тересит, който съвсем справедливо постави въпрос за разпределение на плячката Дори и Омир е безпощаден-как ще гледа в плячката /канчето/ на главнокомандващите!? Хилядолетия по късно комунистите ще поставят въпроса за разпределение и преразпределение , което е Тереситовата тема Ще бъдат убивани-милиони ще загинат
И пак там-спомняш ли си разговора на Пириам и Ахил, в шатрата на втория
А помниш ли как постъпва Борис първи с езичниците боляри, вкл и с първородния му син Звяр ли-да
Държавник ли-много пъти да
И нещо което го има във всяко военно законодателство
Присъдата може да се излежи и след войната, а до тогава ако е необходимо и на фронта. Без сурови закони, как ще пратиш стотици хиляди в окопите
Примерно не Яшин , а навремето бяха оставили на свобода Клей-с какво право щяха да осъдят други публични говорители против войната или отказващи мобилизация Виждаме ежедневно клипове, в които влачат насила нещастници на убой
gardener написа:
Язък за момчето, много му знае "балалайката", Путю не прощава..., такъв е наклонът на ракетата у нашата съветска родина, очаквайте скоро и тук другарите да ви спретнат сърдечна недостатъчност, ще ги води големият летец-изпитател, космонавт-генерал от резерва и писател-комунист, журналист-икономист, историк-публицист..., познат ни като Копейкин в съчустие с Рубльов, всъщност не зная по големи поклонници на долара и еврото от съветските българи... нумизмати да ги ... сочиш с чекела.
Щех да забравя - КОНСТИТУЦИОНАЛИСТ, дааа, чичовитечервенотиквеничета са учИли конституционно право, имат зачоти, отлични оценки и защитени десрТации, щото у мензата в Лениград винаги пускаха първо-второ-трето, та третото бе Десерт - кампот из булгарские оливки, дайба и черните сръбски маслини да ейба.

цитирай
8. syrmaepon - Вместо самопризнание за извършено убийство
20.02 13:30
getmans1 написа:
" Специалното звание "генерал-полковник от вътрешната служба" получи заместник-директорът на Федералната служба за изпълнение на наказанията Валерий Бояринев, съобщи The Insider. Удостояването бе извършено лично от Владимир Путин. Указът за отличието бе официално публикуван три дни след смъртта на Алексей Навални в затворническа колония. "

цитирай
9. gardener - нема да се обикнем с Вас, Венцислав, няма
20.02 13:37
би го Терсит, прах от кокалите му не е останал, освен ако не са го вкарали в хладилна камера за по нататъчни патоанатомо изследвания през ... 9 в. пр. н. е., но надали. Военно положение няма в Москва, освен, ако твоя не го е въвел за малко. Такова положение има в губерниите около Украйна, а и СВО не е война, а обикновена операция... като да махнеш хемороид от задника на съветските хора. В същото време и нападението не от Украйна, а е от към съветската ни родина. Между другото, знаеш ли, че на 22.06.1941 година, около 5-6 часа сабахлян е бомбандиран Добрич от съветската авиация? Ако знаеш, това може да ни е тема за по културен разговор.
Между нас казано, личи си, че си се занимавал с ремонти, сигурно си имал на ум ЦереZит, а не Терсит, но това е друга тема, също. Освен ако не става дума за долния ... владтерес от северозападна борческа Берковица - там са всички ... арменци по дух и произход.
Давай да изследваме, защо на 22 юни 1941 година СССР напада град Добрич, ще ти бъде интересно.
цитирай
10. vladtepes - За Яшин
20.02 13:56
Яшин трябва да бъде се повози на специален вагон т.н. вагонзак до Харп и да почива в ол инклузив Тройка с любезния управител полковник Вадим Калинин.
цитирай
11. getmans1 - А, ЗАЩО МИСЛИШ ДЯДО ТИ И БАЩА ТИ ЗА ГЕРОИ ТОГАВА, А ... "ТРЕТО" МИ ПОКОЛЕНИЕ комунсте след като дядо ти бил ... земеделец ???
20.02 14:46
vencivaleri1951 написа:
(1) (Доп. - ДВ, бр. 50 от 1995 г., изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) Български гражданин, който във време на обявена или започната война, постъпи доброволно в редовете на неприятелска войска или въоръжена група или участвува във враждебно действие против Републиката, или под каквато и да е форма премине на страната на неприятеля, се наказва с лишаване от свобода от десет до двадесет години, с доживотен затвор или с доживотен затвор без замяна.
(2) Същото наказание се налага и на български гражданин, който по какъвто и да е начин подпомага чужда държава или обществена група в чужбина при провеждане на военни или други враждебни действия против Републиката

За Буча Председателството на ООН за пореден път преди седмица се отклони от отговор на руският представител в организацията, който вече втора година иска имената на убитите в Буча. Зам председател отговори , че по темата се работи и когато нещата се уточнят ще има и отговор
И интересно-Русия по всякакъв начин бе обвинена за истъпления във въпросния район "без да са уточнени нещата " , а правото и да бъдат разгледани по същество обвиненията бе отложено без никакъв срок във времето

цитирай
12. blackpredator - тоя пост Гетьо,
20.02 15:31
се едно си го пазарувал от магазина на Стоичков у Хисаря
дубре, че промоцията на Венци..
цитирай
13. vencivaleri1951 - Гетьо, аз да съм написал, че законите са равни на справедливост
20.02 15:59
Че не ги правят силните на деня? Просто посочих , че и по нашето законодателство
Яшин също би бил осъден на сериозен срок Нищо повече
Вапцаров с Ботев са ми любимите поети Казвал съм тук, че присъдата на Вапцаров е перфектна и опитът на фамилията да бъде реабилитиран удари на камък още при соца
При друг много любим ми българин нещата стоят по същия начин Левски би получил и днес същата присъда в половината щати на САЩ
Ако съм казал комунист е било лапсус
Трето поколение левичар е правилното.
И понеже ти заговори за дядо, то той бе пожизнено изселен, за нещо което ако бе направено преди 23та и след 30та години , най много да го понатупат Организирал стачка в локомотивния завод Да но във военен режим този завод е стратегичиски за сигурността ни и...




getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
(1) (Доп. - ДВ, бр. 50 от 1995 г., изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) Български гражданин, който във време на обявена или започната война, постъпи доброволно в редовете на неприятелска войска или въоръжена група или участвува във враждебно действие против Републиката, или под каквато и да е форма премине на страната на неприятеля, се наказва с лишаване от свобода от десет до двадесет години, с доживотен затвор или с доживотен затвор без замяна.
(2) Същото наказание се налага и на български гражданин, който по какъвто и да е начин подпомага чужда държава или обществена група в чужбина при провеждане на военни или други враждебни действия против Републиката

За Буча Председателството на ООН за пореден път преди седмица се отклони от отговор на руският представител в организацията, който вече втора година иска имената на убитите в Буча. Зам председател отговори , че по темата се работи и когато нещата се уточнят ще има и отговор
И интересно-Русия по всякакъв начин бе обвинена за истъпления във въпросния район "без да са уточнени нещата " , а правото и да бъдат разгледани по същество обвиненията бе отложено без никакъв срок във времето


цитирай
14. vmir - Дементния сопол мошеник1951 пак не успял да забрави,
20.02 16:13
че Украина напала на роSSию в Буча.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Пиши, пиши...щото пролетта ще си зает-сменяват се тогава рогата
20.02 16:18
vmir написа:
че Украина напала на роSSию в Буча.

цитирай
16. vencivaleri1951 - Много съжалявам , ако с действие, или бездействие съм създал очакване за обич
20.02 16:37
Обичам хубавата си жена, а и съм дърт за палави опити на модерността:)
Откровено казано не съм се замислял защо срещу Доблич са хвърлени няколко бомби.
В Балчик и тогава е имало летище и нищо чудно да е имало германски самолети.
А може и "крив пилот" с "крива бомба"-наблизо са румънските петролни находища, а и рафинерии Стават такива грешки Което не знам, не знам.
Ти винаги ли злобееш, или се закачаш в този случаи в напразни очаквани.
Знам , че е Терсит и не , че е проблем-аз много имена съм забравил/дори на гаджета/
които съм учил, но него помня Беше ми симпатичен и му съчувствах Поставих учителя си по литература в неудобно положение с въпроса , по какво се различава мисленето на терсит с това на революционерите Настана спор, класът се раздели и му провалих урока-интересуваше се моето поколение и от литература, и от морални ценности-с което не казвам, че сме по и не от вашето. Просто дебатирахме Колкото и чудно да е аз от Илиадата си обичах Пириам и Терсит, което е "дървено желязо"-владетел и обикновен войник
Ремонти не обичам-ново строителство обичам Строил съм и за семейство и за държава
Малко след промените сме правили ремонти, но бедните нямат, богатите те лъжат, а средната класа я няма Бързо се отказахме На колеги им върви и печелят не лошо -имат си защита и не ги цакат с парите

ПП Виж за бомбардировките съм чувал в тесен кръг шедьовър от обемния Ал Йорданов

Бомбардировките над София са били разбираеми и неукорими, защото сме били във война, но тази в Добрич/доколкото знам няма пострадал/ била престъпление. Взех жена си и излязохме от празненството/рожден ден на Николай Василев/
В интерес на истината никой не го подкрепи, никой не оспори правото ми да го майносам


gardener написа:
би го Терсит, прах от кокалите му не е останал, освен ако не са го вкарали в хладилна камера за по нататъчни патоанатомо изследвания през ... 9 в. пр. н. е., но надали. Военно положение няма в Москва, освен, ако твоя не го е въвел за малко. Такова положение има в губерниите около Украйна, а и СВО не е война, а обикновена операция... като да махнеш хемороид от задника на съветските хора. В същото време и нападението не от Украйна, а е от към съветската ни родина. Между другото, знаеш ли, че на 22.06.1941 година, около 5-6 часа сабахлян е бомбандиран Добрич от съветската авиация? Ако знаеш, това може да ни е тема за по културен разговор.
Между нас казано, личи си, че си се занимавал с ремонти, сигурно си имал на ум ЦереZит, а не Терсит, но това е друга тема, също. Освен ако не става дума за долния ... владтерес от северозападна борческа Берковица - там са всички ... арменци по дух и произход.
Давай да изследваме, защо на 22 юни 1941 година СССР напада град Добрич, ще ти бъде интересно.

цитирай
17. starforlife - Към Другар51-ви имам един единствен въпрос:
20.02 16:45
Каква война бе, Тутурутчо? Не беше ли "СВО"?
Та защо ще цитираш/сравняваш българските закони за положения във време на война?
И защо Руssия я е страх (да именно - страх) да обяви такава на Украйна, пък после нека съди по военни закони?

Та дай първо да се уточните (вие - руssоробите, на нормалните ни е ясно): Последно, това в Украйна война ли е или някакъв специален пикник?
цитирай
18. vencivaleri1951 - Лесно е да ти се отговори, защото вие в Калифорния нямате време да четете
20.02 17:10
защото много голф и много актриси...

Не е задължително да има обявена война, за да действа военно положение и военни действия. Да ти посоча ли колко пъти Сащ са участвали в такива операции , без да е обявявала война, а освен военнополевите съдилища, срещу цивилните граждански съдилища са произнасяли присъди , като военно-полеви

И да няма различно тълкуване от такива като теб руските законодатели допълниха , или създадоха състави касаещи поведението по време на СВО, както и за уронване престижа на войската и командването и
Впрочем Украйна също не е обявила война , а съди по военновремени състави

starforlife написа:
Каква война бе, Тутурутчо? Не беше ли "СВО"?
Та защо ще цитираш/сравняваш българските закони за положения във време на война?
И защо Руssия я е страх (да именно - страх) да обяви такава на Украйна, пък после нека съди по военни закони?

Та дай първо да се уточните (вие - руssоробите, на нормалните ни е ясно): Последно, това в Украйна война ли е или някакъв специален пикник?

цитирай
19. gardener - При цялото ми уважение към възрастта ти и до някъде, че сме свати
20.02 17:28
(по линия на другаря Стамболийски, обикновено враговете от миналото по родове се сродяват след няколко поколения, нещо кармично има в това, но пък не е за теб, а за сватята от СДС). Сексът с мъже и за мен е вече минало, нито съм толкова красив, нито на стари години ще ставам педераст (твоите другари от блога искат да ме чукат, щото съм ... умен, може би, но пък не си дават адреса да им дойда на крака, знае ли човек, може да ми хареса, ако ме изчука комунист, въпреки, че в НРБ и РБ и в друг план (духовно идеен) винаги комуняги са ме чукали, образно казано, щото си го заслужавам). Шегичка, свате, шегичка. Ти гледай да кажеш не за НК, а за воденето на СВО, което не е точно война. В началото следих по-внимателно нещата, знам за окръзите, където има обявено военно положение, не е над цяла Русия, защото ... твоя състудент, много ще го критикуват, ако води пълномащабна война. Та, в ... от къде е приятелят Яшин..., но жил в Мосскве, а там не съм чел да има наложено военно положение и от там, всичко с НК е стъкмистика на службите за сигурност. Ако момчето беше враг на Русия, не би стояло и ден в Отечеството си, даже аз съм му писал да се маха..., както се махнаха стотици хиляди нормални руснаци от Путин. Явно си правят ... шегички с живота си. Оценявам, че харесваш Навални - (Бог знае и Той да решава, ако няма Закон) и аз го харесвам (за не заприлича тук на гейско сборище), а борбата с хората около Путин не е работа на ... самодейци, желаещи да сложат главата си като Левски или, кой да е загинал наш Българин, борещ се за Свобода с идеята - или Смърт, това не трябва да продължава повече, никъде по Земята. На нея има място за всички и дано са добри хора, а не ... лоши.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Аз го написах на Гочето, но ще го повторя
20.02 18:25
В законодателството не винаги има справедливост, но винаги е в полза на законодателите путин е юрист, практикувал е като юрист при Собчак, а и дисертацията му макар и по икономика има много правна материя Да няма грешка-защитава когато никой не го знае. Не знам в нашите ДС школи/земеделците и депесарите сте по-наясно/ но в академиите на КГБ се влизаше с много силен успех
Аз съм виждал формуляри в деканата с критериите да те допуснат да кандидатстваш 4 и нещо трябваше да имаш успех при петобална система западен език на определено ниво, и покрит норматив от типа ГТО-готов за труд и отбрана Отделно здрава психика трябва да има-вече в техни си лекари и психолози решават На 20 кандидати един избираше Така че подборът не е случаен, както и човекът когото искате да го накичите с всякакви ментални проблеми и нисък интелект. Ако беше така, отдавна да са го "изяли"-двадесет години са това, а короната всекиго блазни
Та той и като юрист се застрахова от евентуални двусмислия, като СВОто война ли е
Поискал е вероятно и законодателното тяло поправи едни закони, създаде други в т ч и за уронване престижа на войската , както и командването му.
Фактически Яшин бе осъден след законодателните промени.
"Свате" малко встрани си Ти си винаги с властта:)
Дядо ми не е бил към БЗНС Ал Стамболийски /казьонното/ а като се разделиха към "Зелен Кольо"/Никола петков/ Ако не бяха синовете му, щеше бая зор да види. И нещо което може да ти е интересно/да ме заобичаш:)/ Аз в казармата служих със един старшина , който беше "дружбаш" и бе в управата на Пловдивската Помолих го и той уреди да ми пуснат бройка и аз подадох молба земеделец да ставам Насрочиха ми и събрание, и тогава ме извика ЗКПЧто и няколко пъти докато обяснявах и ръкомахах ме попита в какво не съм съгласен с политиката на БКП, че съм избрал БЗНС Обяснявам му за осъдения дядо, баба ми, кървавата риза на негов братовчед която Петко Петков размахва в НС...
Оня като китайска капка си ме пита едно и също.
След като се уморих да обяснявам ми разписа отпуск да си търся втори поръчител-парвият щял да бъда той
"Предложение на което не можеш да откажеш"
Ако мислиш, че ме е интересувала идеология-грешиш
Проблемът беше , че като офицер, комунист -щеше да ми се "развали" студентството вузовски комитети, бригади, партийни бюра, поръчения и т н За това исках в БЗНС, но не би. А вие дружбашите бяхте учителите на ДПС днес Хем не са в "Сглобките" хем три десетилетия упражняват власт Ловец и земеделец, най-трудно се ставаше
Впрочем една от причините да уча в СССР бе да избягам от очертаващия ми се организационен живот
До 10ти ноември бях аполитичен, импонираше ми СДС когато в него бяха Продев, Вагенщайн и се отвратих когато дойдоха брадатите с пуловерчетата Сега съм пак аполитичен-потъваме като Титаник, но без оркестър


gardener написа:
(по линия на другаря Стамболийски, обикновено враговете от миналото по родове се сродяват след няколко поколения, нещо кармично има в това, но пък не е за теб, а за сватята от СДС). Сексът с мъже и за мен е вече минало, нито съм толкова красив, нито на стари години ще ставам педераст (твоите другари от блога искат да ме чукат, щото съм ... умен, може би, но пък не си дават адреса да им дойда на крака, знае ли човек, може да ми хареса, ако ме изчука комунист, въпреки, че в НРБ и РБ и в друг план (духовно идеен) винаги комуняги са ме чукали, образно казано, щото си го заслужавам). Шегичка, свате, шегичка. Ти гледай да кажеш не за НК, а за воденето на СВО, което не е точно война. В началото следих по-внимателно нещата, знам за окръзите, където има обявено военно положение, не е над цяла Русия, защото ... твоя състудент, много ще го критикуват, ако води пълномащабна война. Та, в ... от къде е приятелят Яшин..., но жил в Мосскве, а там не съм чел да има наложено военно положение и от там, всичко с НК е стъкмистика на службите за сигурност. Ако момчето беше враг на Русия, не би стояло и ден в Отечеството си, даже аз съм му писал да се маха..., както се махнаха стотици хиляди нормални руснаци от Путин. Явно си правят ... шегички с живота си. Оценявам, че харесваш Навални - (Бог знае и Той да решава, ако няма Закон) и аз го харесвам (за не заприлича тук на гейско сборище), а борбата с хората около Путин не е работа на ... самодейци, желаещи да сложат главата си като Левски или, кой да е загинал наш Българин, борещ се за Свобода с идеята - или Смърт, това не трябва да продължава повече, никъде по Земята. На нея има място за всички и дано са добри хора, а не ... лоши.

цитирай
21. vacsine - "7. vencivaleri1951 - В сл...
20.02 19:14
"7. vencivaleri1951 - В случая съставът е от наказателното право, а него не съм учил"

Муахаха, пръдня мандраджийска, ти не беше ли осъждан за престъпения? Трябва да си го понаучил.
цитирай
22. starforlife - ~ 18. vencivaleri1951
20.02 20:30
Сега, "специалисте" по всичкология, чети много внимателно, пък дано нещо влезе в дамгосаната ти с петолъчка кратуна:

- - От онзи ден, покрай репликите ми за цени на храни (а те бяха не за друго, а защото Пръцко за това беше забалалайкал), вметнах и за сцените в САЩ и гледам, че ти е бръкнала фактологията в жлъчката.
Та да продължа с гъзобръка сега (отново следвам тона, който сам задаваш, а не скачам наляво-надясно) по отношение на четенето:
Главната библиотека в града в който съм има годишен бюджет за миналата година 185,7 милиона $.
Дневно се посещава от 10 000 читателя физически, а през WiFi-сесии и Интернет се обслужват още 15 000 читателски заявки.
Хайде сега ти кажи за някой руssки голям град, м?
А аз само ще добавя, че парко местата към Библиотеката са 612.
Шестотин и дванайсет автомобила могат да се паркират, Тутурутчо. И ежедневно през тях циркулационно преминават средно по 2 350 автомобила.
Та колко пък да не четем в Калифорния?
А когато не четем - може да избираме из м/у 18 голф игрища. Говоря за града. В окръга са 678.

После:
- - Не четем - не четем, ама сме чели и знаем следното (продължавам да следвам отвлечената ти реплика):
В Руssия война се обявява еднолично. От президента. Без изобщо никой да е в състояние да предотврати това!
(За разлика например от САЩ, където Конгресът както прави обявяването, така и взема решението за такова.)
Та дори само спрямо казаното... Колкото и сам да признаваш, че си бос по материята... Все пак да те попитам каква въобще федерация е тогава Руssия ?
Никаква!
Просто празна дума в титула на една държава, която по времето на СССР беше "ЕАД", а като Путинова Руssия е "императорско ЕТ".
Та изводът е, че Путин (както показва самата му фамилия) няма топки да обяви война, не друго.

Сега много накратко за една от основните ви опорки - "войните на САЩ":
- - Обявяването на война е важно, защото то определя правила резолирани от ООН. Хартата от 1945-та г. Тоест, войната трябва да се подчинява на Международното хуманитарно право.
Когато САЩ са провеждали военни операции, те са били по законите на ООН. Или по друг начин казано - с "благоволението" на ООН и най-вече надзора на същите.
цитирай
23. vmir - Дементният сопол мошеник1951 най-обича пацифизма,
20.02 22:57
а от пацифизма най-обича пацифизма на путлер. Оти е много милостив и най-мирни и свободни за него са мъртвите, които не са могли да оценят пацифизма на путлер. А от всичко най-мрази расовата дискриминация и циганите, защото все му се струва, че цигани живеят до къщата на родителите ми.
цитирай
24. vencivaleri1951 - Гоче, отново не си в час
20.02 23:55
Руският президент по Конституция не е силен президент-Американският и дори френският са по силни
На американският президент не е въобще нужно съгласието на Конгреса да почне военни действия, а на Путин да обяви война му е необходимо решение на Думата, а преди това на Съвета за сигурност Не помниш ли театрото пред камери, което членовете на този съвет и путин устроиха преди СВО , когато признаха двете донбаски републики за руски и после думата потвърди Републиките бяха ударени/и това се очакваше/ и почне СВО На Байдън подобен сценарий не е необходим и ако беше необходим президент без мнозинство в Конгреса един изстрел не може да даде извън САЩ Аз не знам случай в който Конгресът да е решавал да бъде или не война То САЩ за 230ина години само 18 е била без война
Това с ООН кърти мивки Кога ООН е търсило съдействие за Виетнам, Куба, Ирак ООН се е произнесло за втора палестинска държава и границите в които е Израел например Кое е спазено? И кой поддържа израел? какво ООН, какви 5 цента
За библиотеките Ще ги мерим ли?
Ти като учеше да програмират руснаците, нямаше ли време да отскочиш да видиш Националната им билиотека , или Румянцевата наричана още Тя е комай връстник на САЩ или някъде там Въобще целия комплекс с различните произведения на изкуството , с около 20те милиона книги/ и два пъти повече експонати общо/ Ами имаш компютър виж за какво иде реч
Калифорния най-вероятно е по силна икономика от Русия, но специално библиотеката и е като читалище пред Румянцевата библиотека-тя няма цена Иначе се успокоих, че имаш запазено парко място пред библиотеката Номер едно ли е или от скромност си по назад
Но иначе ме убеди-можеш да четеш ако искаш, ако не бяха голфа и актрисите, но за руския президент пак не си подготвен Като пример ще посоча, че той почти 15 години не можеше да се освободи от висшите държавни чиновници които Елцин бе назначил като представители на НПОтата, които на практика се поддържаха от Запада Такива имаше и в отбраната и в сигурността и т н Получаваха заплати от бюджета , а протестираха срещу правителството , не изпълняваха разпорежданията на отдените министри в чийто щат бяха путин или министър уволнят, върховните съдии ги възстановяват, заедно с луди обезщетения Трябваше да се извъртят мандатите на много съдии, да се промени Конституцията, че путин да управлява правителството си. И друг момент Байдън уведомява само за правителството си, или смяната на който и да е министър, докато Думата гласува правителството на руския президент Той може да го разпусне, но не и да назначи ново без одобрението на думата Разбира се неговата партия има мнозинство и той няма проблем, но Елцин например нямаше мнозинство и не му гласуваха винаги правителствата-той дори стреля срещу Думата-нападна я И после той демократ, Путин диктатор
Байдън е по силен президент, с повече правомощия, но без уважение, докато Путин няма такива правомощия но има авторитет и за това е силен

[quote=starforlife]Сега, "специалисте" по всичкология, чети много внимателно, пък дано нещо влезе в дамгосаната ти с петолъчка кратуна:

- - От онзи ден, покрай репликите ми за цени на храни (а те бяха не за друго, а защото Пръцко за това беше забалалайкал), вметнах и за сцените в САЩ и гледам, че ти е бръкнала фактологията в жлъчката.
Та да продължа с гъзобръка сега (отново следвам тона, който сам задаваш, а не скачам наляво-надясно) по отношение на четенето:
Главната библиотека в града в който съм има годишен бюджет за миналата година 185,7 милиона $.
Дневно се посещава от 10 000 читателя физически, а през WiFi-сесии и Интернет се обслужват още 15 000 читателски заявки.
Хайде сега ти кажи за някой руssки голям град, м?
А аз само ще добавя, че парко местата към Библиотеката са 612.
Шестотин и дванайсет автомобила могат да се паркират, Тутурутчо. И ежедневно през тях циркулационно преминават средно по 2 350 автомобила.
Та колко пък да не четем в Калифорния?
А когато не четем - може да избираме из м/у 18 голф игрища. Говоря за града. В окръга са 678.

После:
- - Не четем - не четем, ама сме чели и знаем следното (продължавам да следвам отвлечената ти реплика):
В Руssия война се обявява еднолично. От президента. Без изобщо никой да е в състояние да предотврати това!
(За разлика например от САЩ, където Конгресът както прави обявяването, така и взема решението за такова.)
Та дори само спрямо казаното... Колкото и сам да признаваш, че си бос по материята... Все пак да те попитам каква въобще федерация е тогава Руssия ?
Никаква!
Просто празна дума в титула на една държава, която по времето на СССР беше "ЕАД", а като Путинова Руssия е "императорско ЕТ".
Та изводът е, че Путин (както показва самата му фамилия) няма топки да обяви война, не друго.

Сега много накратко за една от основните ви опорки - "войните на САЩ":
- - Обявяването на война е важно, защото то определя правила резолирани от ООН. Хартата от 1945-та г. Тоест, войната трябва да се подчинява на Международното х
цитирай
25. vencivaleri1951 - Хей "еленче" добър вечер
21.02 00:44
Добре де, изгонил си циганите, но си се отделил от родителите си, като е престанало да ги има Лека им пръст

quote=vmir]а от пацифизма най-обича пацифизма на путлер. Оти е много милостив и най-мирни и свободни за него са мъртвите, които не са могли да оценят пацифизма на путлер. А от всичко най-мрази расовата дискриминация и циганите, защото все му се струва, че цигани живеят до къщата на родителите ми. [/quote]
цитирай
26. starforlife - ~ vencivaleri1951
21.02 06:13
Хайде пак редовните изсмукани от пръстите "факти" с цел въвеждане на посредствените (не разсъждаващите и не проверяващите) читатели в заблуждение.
Та отново конкретно (не като теб с общо, но за сметка на това невярно и заблуждаващо балалайкане):

- - Хайде първо прочети Конституцията на Руssката "федерация" и после търчи-лъжи за президентските правомощия в Руssия и "контрола" на Дума.
Прочети поне целия раздел 5-ти и някои части от 4-ти.
Ако не можеш да се справиш - текстове да ти цитирам ли, за да видиш, че руssкият президент УВЕДОМЯВА Съвета на Думата, а не се съобразява с нея/него! И то уведомява СЛЕД решенията си и заповедите си!
И това е не само по отношение на войната.
След това може сълзливо да се опиташ да заблудиш същия тип читатели как дори руssката Конституция беше прекроена специално за Путин и пожизненото му царуване не за друго, а само и единствено за доброто на целия свят. Нищо, че светът не иска въобще и изобщо руssкия мир.
Знаеш ли само СЛЕД ЗАПОЧВАНЕ НА ВОЙНАТА В УКРАЙНА колко (и какви) промени са внесени в руssката Конституция? М?
Я прочети и после се плюнчи.

Сега съвсем накратко за ООН:
- - Всъщност за това утре, за да прегледам и цитирам точно и конкретно.
Повтарям: точно и конкретно. И не с единични случаи.

Та направо за библиотеките:
- - Аз цитирах конкретни данни. Продължавам ги и в момента с това, че:
- Във визираната от мен библиотека работят 218 души. А тя има още 17 филиала в града.
- В нея няма 20 милиона (Дали въобще да проверявам твърдението ти?) заглавия, а "само" 15 милиона, но искаш ли да сравним тематичността при заглавията и най-вече колко от "твоите" 20 милиона са не толкова уникални, а не са политически бози, написани от "велики" КПСС и прочее "писатели"?
След тава: Силата и полезността на една подобна институция не се опира на броя заглавия, а на достъпността и качеството на обслужване!
Да цитираш цифри там? М?
Или само да отбележим, че ако не беше Западът с "изнежените" му изисквания - в бившия соц инвалидите примерно още щяха да са не само физически такива, а и социални?
Казваш, че си ходил по цял свят. Във Франция дори си бил учил. Я ми кажи тогава откога във Франция например имаше в социума си инфраструктура за инвалидите и как в Руssия дори днес тя е неналична или просто отбиване на номера?

Иначе, ако е въпрос да съм язвителен като теб, то и аз го мога и то с фактология, а не педерастия.
Например мога да покажа черно на бяло как идиотеехте (с Пръцко), че личната ми Библиотека не можела да има... Тогава се говореше дори само за около 2 000 заглавия. Защото толкова нямало в софийската, че и още по-голямата ви идиотия, че за такова количество стадионът в Барселона не стигал!
ТЕЗИ ВАШИ ДУМИ СТОЯТ!
И да прибегнем ли сега до математика от вида:
20 000 000 / 2 000 = 10 000
И сега внимавай:
Стадионът в Барселона е с площ 55 000 кв. м.
55 000 х 10 000 = 550 000 000 кв. м.
Което е 550 кв. км.
Колко е площта на Моssква, Идиоте? Ще ти кажа. 2 550 кв. км.
1/5 от Моssква, Идиоте!

(следва продължение)
цитирай
27. vmir - Дементния сопол мошеник1951 пак е забравил,
21.02 07:17
че от 40 години съм напуснал града на родителите си. Е, дома на родителите си съм напуснал години преди това, но глупака си е глупак и фактите не му пречат да си мечтае да живея при родителите си, защото целия му живот е глупашко търчи-лъжене.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6142703
Постинги: 2778
Коментари: 26684
Гласове: 9697
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930