

- TSN
- война
- Загубите на руската армия през двете години на войната станаха абсолютен рекорд: анализът на военен експерт
Автор

Дата на публикуване 15:45, 24.02.24 Изгледи 887 Време за четене 3 мин

Унищожен танк на руската армия / Снимка: Генералният щаб на въоръжените сили на Руската федерация / Facebook
За двете години на войната въоръжените сили на Украйна унищожиха над 409 000 войници от окупационната армия на Русия.
Окупационната армия на Русия претърпя колосални загуби както в жива сила, така и във военна техника по време на пълномащабното нахлуване в Украйна. Загубите се смятат за най-големите не само в историята на Руската федерация, но и на СССР след Втората световна война.
Според експерта в определени месеци руската армия е загубила толкова личен състав или танкове, колкото няма дори в армиите на някои страни от НАТО.
Загуби на личен състав от въоръжените сили на Руската федерацияДекември 2023 г. - 29 970 души - беше рекордният показател за загуби на руския личен състав през двете години на пълномащабната война срещу Украйна. Втори по брой унищожени окупатори е ноември 2023 г. – 28 550, трети – януари 2024 г. – 26 220.
Загуби на танковеНай-много танкове окупаторите са загубили през октомври 2023 г. – 521. Това е например 2,5 пъти повече от танковете, които Великобритания има на въоръжение.
„Именно тогава започна офанзивата на окупаторите в Авдиевка. Стотици единици техника бяха хвърлени при пробива на укрепения район. Първата вълна на настъплението се провали с пълен провал, а броят на загубените основни бойни танкове надхвърли сто в само в района на този град.
Следващите щурмови действия в посока Авдиевка не съдържаха такъв брой MBTs, което се дължи на невъзможността да се компенсират загубите толкова бързо", пише Коваленко.
Като се вземе предвид дължината на фронта и района на самата Авдиевка по отношение на силите и средствата, привлечени от окупаторите по това време, този танков пробив може да се счита за най-срамния в историята на войните и конфликтите.
Най-много бойни бронирани машини руските окупатори са загубили през март 2022 г. – 889. Това е повече, отколкото например VBCI BBM на въоръжение във френската армия.
В момента BBM в зоната на бойните действия става все по-малко, тъй като руският военно-промишлен комплекс не е в състояние да компенсира загубите до нивото на месечните нужди. От това следва, че е малко вероятно мартенският рекорд от 2022 г. някога да бъде подобрен.
Загуби на цевна артилерияРуските окупационни войски са загубили най-много цевна артилерия през септември 2023 г. - 947. Това е повече, отколкото има на въоръжение италианската армия.
Този показател е следствие от влошаването на качеството на артилерийските системи, доставени на руските окупационни войски, сред които започват да преобладават все повече теглени гаубици, извадени от консервация. Ниска точност, липса на мобилност, малък обхват на удряне на цели - всичко това се отрази на цифрите на загубите. И ще бъде отбелязано в бъдеще.
Загуби на РСЗВЮли 2023 г. – 67 – е рекордьор по загуби на реактивни системи за залпов огън в руската армия, много близо до него са ноември – 66 и септември – 63.
Загуби на ПВОНай-много средства за противовъздушна отбрана руските окупатори са загубили през юли 2023 г. – 73. Това беше разгарът на настъплението на ВС на Украйна в Запорожка област. И за да намалят работата на БПЛА и украинската авиация по бойната линия, руснаците преместиха средствата си по-близо до рисковата зона.
Благодарение на тези действия въоръжените сили отслабиха компонента на противовъздушната отбрана не само в зоната на военни действия, но и в самата Русия. В края на краищата, за да компенсират загубите, окупаторите трябваше да пуснат зенитни ракети от територията на Руската федерация - по този начин разкриха вътрешното руско въздушно пространство.
„Както виждаме, руската армия в Украйна претърпя не само най-големите исторически загуби, но и репутационни. В Европа видяха как военна машина, привидно с неограничени ресурси, губи толкова техника на месец, колкото някои страни от НАТО никога Всеки един от тези епизоди ясно показва колко отчаяна и безкомпромисна е борбата за оцеляване на нацията в Украйна и колко ресурси, човешки и технически, пести Русия, за да унищожи тази нация“, обобщи Александър Коваленко.
Припомняме, по данни на Генералния щаб загубите на руската армия към сутринта на 24 февруари 2024 г. възлизат на 409 010 войници . През изминалия ден бяха елиминирани още 770 войници.
Междувременно в русийката!
Само в ГЕРБ ни е спасението…:))
Това е шлагера в момента на украинците от Банковая, които стават все по "токсични" за донорите си с непрекъснатото" дайте"
Вс пак да се вънем към статията на това девойче
над 400 000 души унищожени от украинските въоръжени сили. Практиката показва , че ранените са от 3-до 5 към 1 спрямо убитите И това е логично и естествено. Несъвместимите със живот части от тялото при раняване са с в пъти по малко площ от раняванията с по добра прогноза При позиционните войни , каквато безспорно е тази,
пленниците също с в съответни пропорции спрямо убитите войници.
Тоест при убити 400000 души, ранените са най малко 1200000. При кратните "по малко" загуби на ВСУ то и кратно трябва да са повече пленените солдати Доколкото скоро бе споменато от руснаците цифрата около 20000 пленници и че вече стават проблемза самата Русия с изхранване , медицинска помощ, охрана , транспорт, то като цяло украинците разменят почти винаги по малко руски бойци за украински такива
Хайде, украинецът е по "ценен" и за това, но руснаците трябва да са дали в пъти повече пленници от Украйна-нека са 50000 души.
Тоест елиминираните от франтовата линия руснаци би трябвало да съм към 1500000
души Тоест близко до обявеният около 2300000 души числен състав на руската армия
Да си припомним февруари 2022 година -Русия мина границата с Украйна със 150000 души плюс около 50000бойци от двете донбаски републики-тоест с 200000 души започна самоуверено да навлиза към Киев в разтегнат фронт над 1000 км, разчитайки че ще я срещнат с хлеб, да солю. Стана , това което стана
След това Русия направи мобилизация 300000 души, и говори се , че още толкова договори с контрактници са направени , като половината от тях попълват незадействани подразделения, защото Русия увеличи числения си състав на армията в самата страна Все едно нека и тези 300 хиляди контрактиници са влезли в Украйна Тоест общо 800 хиляди нека да са ангажираните с Украйна бойци А елиминираните 1500000 души!? Единственият отговор на тази бабешка аритметика е-Гогол е украинец:)
Отгоре на това западни експерти и медии говорят и пишат за незавидното положение на укаинските въоръжени сили, за превъзхождащи по численост , техника и самочувствие руски бойци Говори се за половин милионна руска армия в окупираните райони
Тези бойци пък съвсем объркват аритметиката . А и логиката се обърква Украинците унищожават солдати , техника , боеприпаси, а вече четвърт от територията им е под "валенка и ватенка" Не в Москва , Петербург , Омск, Томск, и т н населението се крие постоянно в бомбоубежища , а в Киев, Одеса, Харков , Лвов... Не виждаме клипове , как комендански влачат руснаци насила да ги правят войници, а подобни клипове в Украйна са ежедневие-тъжно ежедневие.
И накрая най-тежкото , ако не смятаме жертвите, колкото и нищожно количество да са!?
Повече от една трета от Украйна е навън като бежанци, от които много малка част ще се върнат-животът е един:( Как всичко горенаписано корелира с побеждаващите ВСУ?
Не може да е вярно. Жириновски беше казал, че ако не слушка, Европа ще бъде превзета без да загине и един руSSки солдат. А той никога не лъже, видно от това, че блогов военен експерт беше изчислил, че само Кантемировската и Таманската дивизии ще прегазят Гейропа като валяк костенурка. Освен това, путлер каза, че всичко върви по план и в строго съответствие с графиците, а той никога не лъже и не говори празни приказки. Справка - Авдеевка падна и следователно, сега вече идва редът на Берлин, Париж, Лондон... Ако не вярваш, питай сопол1951, той виси в блога за да го осветлява със светлината на светата истина.
Не може да е вярно. Жириновски беше казал, че ако не слушка, Европа ще бъде превзета без да загине и един руSSки солдат. А той никога не лъже, видно от това, че блогов военен експерт беше изчислил, че само Кантемировската и Таманската дивизии ще прегазят Гейропа като валяк костенурка. Освен това, путлер каза, че всичко върви по план и в строго съответствие с графиците, а той никога не лъже и не говори празни приказки. Справка - Авдеевка падна и следователно, сега вече идва редът на Берлин, Париж, Лондон... Ако не вярваш, питай сопол1951, той виси в блога за да го осветлява със светлината на светата истина.
Това е шлагера в момента на украинците от Банковая, които стават все по "токсични" за донорите си с непрекъснатото" дайте"
Вс пак да се вънем към статията на това девойче
над 400 000 души унищожени от украинските въоръжени сили. Практиката показва , че ранените са от 3-до 5 към 1 спрямо убитите И това е логично и естествено. Несъвместимите със живот части от тялото при раняване са с в пъти по малко площ от раняванията с по добра прогноза При позиционните войни , каквато безспорно е тази,
пленниците също с в съответни пропорции спрямо убитите войници.
Тоест при убити 400000 души, ранените са най малко 1200000. При кратните "по малко" загуби на ВСУ то и кратно трябва да са повече пленените солдати Доколкото скоро бе споменато от руснаците цифрата около 20000 пленници и че вече стават проблемза самата Русия с изхранване , медицинска помощ, охрана , транспорт, то като цяло украинците разменят почти винаги по малко руски бойци за украински такива
Хайде, украинецът е по "ценен" и за това, но руснаците трябва да са дали в пъти повече пленници от Украйна-нека са 50000 души.
Тоест елиминираните от франтовата линия руснаци би трябвало да съм към 1500000
души Тоест близко до обявеният около 2300000 души числен състав на руската армия
Да си припомним февруари 2022 година -Русия мина границата с Украйна със 150000 души плюс около 50000бойци от двете донбаски републики-тоест с 200000 души започна самоуверено да навлиза към Киев в разтегнат фронт над 1000 км, разчитайки че ще я срещнат с хлеб, да солю. Стана , това което стана
След това Русия направи мобилизация 300000 души, и говори се , че още толкова договори с контрактници са направени , като половината от тях попълват незадействани подразделения, защото Русия увеличи числения си състав на армията в самата страна Все едно нека и тези 300 хиляди контрактиници са влезли в Украйна Тоест общо 800 хиляди нека да са ангажираните с Украйна бойци А елиминираните 1500000 души!? Единственият отговор на тази бабешка аритметика е-Гогол е украинец:)
Отгоре на това западни експерти и медии говорят и пишат за незавидното положение на укаинските въоръжени сили, за превъзхождащи по численост , техника и самочувствие руски бойци Говори се за половин милионна руска армия в окупираните райони
Тези бойци пък съвсем объркват аритметиката . А и логиката се обърква Украинците унищожават солдати , техника , боеприпаси, а вече четвърт от територията им е под "валенка и ватенка" Не в Москва , Петербург , Омск, Томск, и т н населението се крие постоянно в бомбоубежища , а в Киев, Одеса, Харков , Лвов... Не виждаме клипове , как комендански влачат руснаци насила да ги правят войници, а подобни клипове в Украйна са ежедневие-тъжно ежедневие.
И накрая най-тежкото , ако не смятаме жертвите, колкото и нищожно количество да са!?
Повече от една трета от Украйна е навън като бежанци, от които много малка част ще се върнат-животът е един:( Как всичко горенаписано корелира с побеждаващите ВСУ?
24.02.2024 21:09
Истина е обаче, че и половината колеги на баща ми от там, казваха че са руснаци. Истина е обаче, че отрядния ни ръководител в лагера два дни не идва на работа-задържан за протест-Артек е в Крим
Като студент любима дестинация ми бе Одеса-когато съм имал време и средства винаги съм отивал Невероятни са одеситите Всичките ми спомени от там са ОК
Още не ми го побира умът, как тези весели и хубави хора можаха да направят подобно зверство Още не искам да вярвам, че руснаци бомбардират Одеса, а украинци Донецк
Все пак аз помня, колко силно бе напрежението между украинските руснаци и украинците - не можеха да се понасят , а отношенията на руските руснаци с украинците бяха ОК И това са 70те години И всеки психолог и педагок ще ти каже , че в една вражда винаги по отговорен е по силният В тези години по понятни причини Украйна бе привилигированата съюзна република В украйна нямаше съветския дифицит, украинците бяха представени непропорционално на всички ръководни нива/в тяхна полза/, преразпределението на брутния продукт пак бе в украинска полза Това господстващо положение изчезна след разпада на СССР От Украйна започнаха да искат да плаща пазарни цени, а тя бе свикнала на дотации И Русия стана неприятна Изкарваха си го на руснаците в Украйна Говорите че в Украйна демокрация, а това няма нищо общо с истината На Севастопол например кметът не се избираше, а назначаваше от Киев И това стана, след като украинците не можаха да вкарат нито един местен депутат Гърците вкараха, украинците не В кримският парламент единици бяха вкарали украинците При Ющенко съм бил в Ялта Той бе издал заповед всички филми да се дублират на украински и без субтитри Театрите само на украински Това беше за цяла украйна, но в Крим нещата личаха ясно Там малко хора говореха и ползваха украински Кината, Театрите празни-щяха да фалират Усети се и без да променя декрета, го забрави и негласно върна предишното положение След Майдана ако десен сектор бе успял да влезе в Крим щеше да направи мазало-Одеса щеше да е инцидент
Тоест аз съм свързна много с Украйна, но не съм и сляп
Украйна тръгва към НАТО, американски бази се строят в Харков и Одеса/първото което удариха руснаците/, а от Харков до Москва "Томахавка" стига за десетина минути Не можеш да ги хванеш всичките Руснаците го направиха на въпрос-не им обърнаха внимание,отнесоха се пренебрежително
Е и путин стана "сукин син"
Разбира се , че никоя територия не заслужава да бъде бомбардирана, хората и убивани и инвалидизирани , но ако Путин бе оставил на гавра руснаците в Украйна, ако бе пренебрегнал сигурността на Русия щеше наистина да бъде сукин син/син на проститутка/ в руския смисъл, а не като при янките, където се използва дори доброжелатено както каубой например Аз ако ти кажа говедар, можеш да викнеш гочето да ме ступа, но ако мацка в Америка каже хей каубой на някого , то си е и флирт
[quote=getmans1]... Сега погледни картата от преди две години и кажи, ЗАСЛУЖАВА СИ дори този цифри да са двойно завишени...
[quote=vencivaleri1951]Русия губи много хора, русия губи техника, русия губи репутация...още мъничко остана за второ контранастъпление и парад на Зеленски в Крим и Донецк
Това е шлагера в момента на украинците от Банковая, които стават все по "токсични" за донорите си с непрекъснатото" дайте"
Вс пак да се вънем към статията на това девойче
над 400 000 души унищожени от украинските въоръжени сили. Практиката показва , че ранените са от 3-до 5 към 1 спрямо убитите И това е логично и естествено. Несъвместимите със живот части от тялото при раняване са с в пъти по малко площ от раняванията с по добра прогноза При позиционните войни , каквато безспорно е тази,
пленниците също с в съответни пропорции спрямо убитите войници.
Тоест при убити 400000 души, ранените са най малко 1200000. При кратните "по малко" загуби на ВСУ то и кратно трябва да са повече пленените солдати Доколкото скоро бе споменато от руснаците цифрата около 20000 пленници и че вече стават проблемза самата Русия с изхранване , медицинска помощ, охрана , транспорт, то като цяло украинците разменят почти винаги по малко руски бойци за украински такива
Хайде, украинецът е по "ценен" и за това, но руснаците трябва да са дали в пъти повече пленници от Украйна-нека са 50000 души.
Тоест елиминираните от франтовата линия руснаци би трябвало да съм към 1500000
души Тоест близко до обявеният около 2300000 души числен състав на руската армия
Да си припомним февруари 2022 година -Русия мина границата с Украйна със 150000 души плюс около 50000бойци от двете донбаски републики-тоест с 200000 души започна самоуверено да навлиза към Киев в разтегнат фронт над 1000 км, разчитайки че ще я срещнат с хлеб, да солю. Стана , това което стана
След това Русия направи мобилизация 300000 души, и говори се , че още толкова договори с контрактници са направени , като половината от тях попълват незадейства
"Несъвместимите със живот части от тялото при раняване са с в пъти по малко площ от раняванията с по добра прогноза"
Дори няма да питам какво е искал да каже "аФтора". Повече от очевидно е, че му харесва да се слуша, как плещи несъвместими с нормалното идиотизми :-)))
А, и да припомня другата му заявка за рубриката "Топ идиот":
"Впрочем Белите нощи в Ленинград се различават от деня, понеже през деня има слънце"
Та, уважаеми съблогъри, виждате ли с какви чичковци си имаме работа ?
Так держат ! :-)))
Толкова плитка лъжа!
Това ли са мащабите на Русия, 4-5 пъти превъзхождащи Украинските?
"Несъвместимите със живот части от тялото при раняване са с в пъти по малко площ от раняванията с по добра прогноза"
Дори няма да питам какво е искал да каже "аФтора". Повече от очевидно е, че му харесва да се слуша, как плещи несъвместими с нормалното идиотизми :-)))
А, и да припомня другата му заявка за рубриката "Топ идиот":
"Впрочем Белите нощи в Ленинград се различават от деня, понеже през деня има слънце"
Та, уважаеми съблогъри, виждате ли с какви чичковци си имаме работа ?
Так держат ! :-)))
Дружбата му с най-тъпото нещо във Вселената - Булята, дава резултат. Вече и той ще е кандидат лауреат за тази година.
24.02.2024 21:59
Та:
Идиот51-ви, твоята математика я знаем и онзи ден я припомних в 26-ти коментар тук:
https://getmans1.blog.bg/politika/2024/02/20/rech-na-vidniia-ruski-opozicioner-ilia-iashin-pred-syda-potv.1899313
Вярно, така и не довърших коментара на другия ден тогава, но пък тук и сега да ти кажа 2 неща по отношение на това, че с математиката си и твърденията си можеш да въвеждаш в заблуждение единствено не дори посредствените (които не проверяват твърденията при троленето ти), а равнодушните.
Проверих, Фантазьоре51-ви. Проверих и научих, че презентираната от теб най-голяма руssка библиотека разполага с 9,5 млн. заглавия.
Да ти повторя и тук, че визираната от мен тогава щатска разполага с 15 млн.
ТА ТОЛКОВА МОЖЕ ДА ВЯРВАМЕ И НА НАСТОЯЩИТЕ ТИ ЦИФРИ!
На математиката пък на човек (теб), който е твърдял, че за 3-4 хил. книги е нужна площ по-голяма от стадиона в Барселона (последвай линка отгоре и виж математиката ми там, в 26-ти коментар), вярваме бре, как да не вярваме?
И, Радо, извини ме и за другия офтопик, но той също косвено е свързан не толкова, вярно, с темата ти, колкото с лъжата при едните по нея.
Та:
Второто което научих, Балалай51-ви, провокиран от балалайкането ти за смехотворно дори по отношение на наричането на библиотеката "румянцева", това беше, че през 1917 г. фондът на същата нараства 40 пъти, а през 1925 г. след национализацията на частни колекции, 135 пъти.
Показателено доказателство на какво се крепи "мощта" на всичко в Руssия. На кражбата!
Така и в момента шайката в Кремъл краде не само синовете на хиляди майки и ги използва като пушечно месо в Украйна, а краде въобще бъдещето на Руssия за десетилетия напред.
И всъщност, Мизернико51-ви, отново и за това гъзолижеш.
За това, че още от началото на войната некадърната ти Руssия разгърна 1000 км. фронт с/в Украйна
Некадърните идиоти тръгнаха като аслани в километрична колона към Киев и затова станаха за смях и бяха унижени и насрани.
Ама ти си ги гъзоближи де.
Пожелавам ти да си жив и здрав да видиш "победата" на Руssия.
Нормалните със сигурност ще й се радваме.
ДА НЕ ГОВОРИМ КОЛКО ЛЕСНО ЗАХАПА ПРОПАГАНДАТА, ако толкова си харесвал Украйна би бил поне малко по критичен ... "Две страници история" и колко много ни уверяваше, че правилното било ОКРАЙНА ... да не говорим за манипулациите с езика / проблем създаден от Русия и който би бил разрешен ако не са били "задните" И сметки/.
Отново преди дни и пак при по-горния ни разговор с Балалай51-ви, същият оспори мои думи за позиционирането на президентската институция в Руssия по отношение на войната.
Тогава му казах да прочете раздел 5-ти и части от 4-ти от руssката Конституция, а не да празнослови.
Е... Като "офтопик" спрямо думите ти направо ще цитирам:
Член 13
1. Идеологическото разнообразие е признато в Руската федерация.
Член 29
1. На всеки се гарантира свободата на мисълта и словото.
3. Никой не може да бъде принуждаван да изразява или да се отказва от своите мнения и убеждения.
4. Всеки има право свободно да търси, получава, предава, произвежда и разпространява информация с всякакви законни средства. Списъкът на информацията, представляваща държавна тайна, се определя от федералния закон.
5. Свободата на медиите е гарантирана. Цензурата е забранена.
Член 31
Гражданите на Руската федерация имат право да се събират мирно, без оръжие, да провеждат събрания, митинги и демонстрации, шествия и пикетиране.
Член 55
2. В Руската федерация не трябва да се издават закони, които премахват или намаляват правата и свободите на човека и гражданина.
Да погледнем реалността в Руssия през призмата на цитираното от Конституцията й, м?
Та, ако целият зор и целта на НАТО е да строи бази за нападение наблизо - какво го спира, м?
Да не говорим за идиотията ти/ви да поставяш Моssква като по-важна от който и да е руssки град, но то нали с нея и дори само шайката вампири в Кремъл отъждествявате Руssия.
А сега всъщност няма да е чудно, ако такова изграждане наистина започне.
Ето, Литва, Латвия и Естония сами поискаха това и сили на НАТО вече се дислоцират там.
Путьо да има нещо протиффф?
Ха нека удари и там де! Та да види кон боб яде ли.
Скоро, преди около месец при Лора Крумова по НОВА ТВ бе българския представител в ОССЕ разследвали жертвите в Донбас в периода около и след 2014 година ... И няма лъжа, от т.н. ДНР и ЛНР не получавали никакво или почти никакво съдействие Е, КАК ТОГАВА ООН-ТО ЩЕ ВЗЕМЕ ПРАВИЛНОТО ОТНОШЕНИЕ КОЕТО ДА СЕ ХАРЕСВА И ОТ РУСИЯ, КАК ДА И ВЯРВА.
Иначе, ДЕМОКРАСИЯТА в Русия е "де юре и де факто" и това си е, световно известен факт.
Та, ако целият зор и целта на НАТО е да строи бази за нападение наблизо - какво го спира, м?
Да не говорим за идиотията ти/ви да поставяш Моssква като по-важна от който и да е руssки град, но то нали с нея и дори само шайката вампири в Кремъл отъждествявате Руssия.
А сега всъщност няма да е чудно, ако такова изграждане наистина започне.
Ето, Литва, Латвия и Естония сами поискаха това и сили на НАТО вече се дислоцират там.
Путьо да има нещо протиффф?
Ха нека удари и там де! Та да види кон боб яде ли.
Бил съм в такъв период и в Мурманск Там различаваш деня от ноща по това дали върви обществения транспорт, дали са отворени магазините и дали има хора по улиците От облаците не можеш да видиш слънцето А за Северното сияние да ти разкажа ли "отворко"
Колкото до тялото -при теб може би не важат пропорциите
Мозъкът ти в задника и пропорцията друга
"Несъвместимите със живот части от тялото при раняване са с в пъти по малко площ от раняванията с по добра прогноза"
Дори няма да питам какво е искал да каже "аФтора". Повече от очевидно е, че му харесва да се слуша, как плещи несъвместими с нормалното идиотизми :-)))
А, и да припомня другата му заявка за рубриката "Топ идиот":
"Впрочем Белите нощи в Ленинград се различават от деня, понеже през деня има слънце"
Та, уважаеми съблогъри, виждате ли с какви чичковци си имаме работа ?
Так держат ! :-)))
Руската държавна библиотека (на руски: Российская государственная библиотека) е националната библиотека на Русия. Тя се намира в Москва и със сбирка от над 42 милиона единици, включително 17 милиона книги, е най-голямата в страната и една от най-големите в света. Руската държавна библиотека води началото си от основаната през 1862 година Румянцевска библиотека, първата безплатна публична библиотека в Москва. Тя е част от Румянцевския музей, създаден с дарение на граф Николай Румянцев, включващо картини, книги и други предмети на изкуството. Още с основаването си библиотеката получава право на задължително копие от всички издания в страната.
още: https://bg.advisor/poi/Ruska-drzhavna-biblioteka-3051
А втората по големина е петербургската национална библиотека с 35млн експонати-тя е и най старата -по стара от САЩ
В експонатите има не само книги, артефакти, документи, картини, скъпоценни и исторически предмети... А сградните им фондове сравнени с Калифорнийската поне от това което видях за нея са като разликата между Лом и Лондон-сам реши кой кой е -имаш интернет Аз не съм виждал тази на янките, но и в двете руски съм влизал и разглеждал Ти не си влизал нито в руска , нито в американска Проверил бил-проверил си хемероидите си на задника
А иначе си глупаво селянче Гоче
С хартията на три хиляди книги ще покрием не само Ноу Камп , но и Бернабеу
Ти плотчето и Славчо трънски закара ли ги до Калифорния? :)
Ако е рекъл Господ ще видим Русия взела всичко на изток от Днепър/не се радвам на това, въобще не се радвам/, това което няма да видим е твоя снимка от Калифорния, дори от амстердам
Маратонки на плотче, книга от читалището на плотче-това да Ти пред шкафовете твои с книги и ти в Калифорния и на ханъмата си няма да покажеш
Та:
Идиот51-ви, твоята математика я знаем и онзи ден я припомних в 26-ти коментар тук:
https://getmans1/politika/2024/02/20/rech-na-vidniia-ruski-opozicioner-ilia-iashin-pred-syda-potv.1899313
Вярно, така и не довърших коментара на другия ден тогава, но пък тук и сега да ти кажа 2 неща по отношение на това, че с математиката си и твърденията си можеш да въвеждаш в заблуждение единствено не дори посредствените (които не проверяват твърденията при троленето ти), а равнодушните.
Проверих, Фантазьоре51-ви. Проверих и научих, че презентираната от теб най-голяма руssка библиотека разполага с 9,5 млн. заглавия.
Да ти повторя и тук, че визираната от мен тогава щатска разполага с 15 млн.
ТА ТОЛКОВА МОЖЕ ДА ВЯРВАМЕ И НА НАСТОЯЩИТЕ ТИ ЦИФРИ!
На математиката пък на човек (теб), който е твърдял, че за 3-4 хил. книги е нужна площ по-голяма от стадиона в Барселона (последвай линка отгоре и виж математиката ми там, в 26-ти коментар), вярваме бре, как да не вярваме?
И, Радо, извини ме и за другия офтопик, но той също косвено е свързан не толкова, вярно, с темата ти, колкото с лъжата при едните по нея.
Та:
Второто което научих, Балалай51-ви, провокиран от балалайкането ти за смехотворно дори по отношение на наричането на библиотеката "румянцева", това беше, че през 1917 г. фондът на същата нараства 40 пъти, а през 1925 г. след национализацията на частни колекции, 135 пъти.
Показателено доказателство на какво се крепи "мощта" на всичко в Руssия. На кражбата!
Така и в момента шайката в Кремъл краде не само синовете на хиляди майки и ги използва като пушечно месо в Украйна, а краде въобще бъдещето на Руssия за десетилетия напред.
И всъщност, Мизернико51-ви, отново и за това гъзолижеш.
За това, че още от началото на войната некадърната ти Руssия разгърна 1000 км. фронт с/в Украйна
Некадърните идиоти тръгнаха като аслани в километрична колона към Киев и затова станаха за смях и бяха унижени и насрани.
Ама ти си ги гъзоближи де.
Пожелавам ти да си жив и здрав да видиш "победата" на Руssия.
Нормалните със сигурност ще й се радваме.
25.02.2024 00:35
И като повтаря глупостите си, мисли, че идиотизмът ще бъде приет за смелост!? Абе, идиоте, кога ще забележиш, че в България отдавна не се вкарва никой в затвора за изказване на мнение, и ако не беше така, след фалита на комунизма ти нямаше как да продължаваш да се бараш смелчага.
25.02.2024 00:59
Аз мога и да ти обясня защо се получават тези наследявания от бивш партньор-няма нищо свръхестествено, а просто природата е намерила начин и ниша да запази семето за по благоприятен период за зачеване При човек е голяма рядкост "еленче" и по скоро е липса на хигиена у дамата, но има доказани случаи-съвсем наскоро в Китай
Лично аз съм на принципа, че "не е важно чие е бичето, а е важно телето да е наше"
Та, ако целият зор и целта на НАТО е да строи бази за нападение наблизо - какво го спира, м?
Да не говорим за идиотията ти/ви да поставяш Моssква като по-важна от който и да е руssки град, но то нали с нея и дори само шайката вампири в Кремъл отъждествявате Руssия.
А сега всъщност няма да е чудно, ако такова изграждане наистина започне.
Ето, Литва, Латвия и Естония сами поискаха това и сили на НАТО вече се дислоцират там.
Путьо да има нещо протиффф?
Ха нека удари и там де! Та да види кон боб яде ли.
И последния руски цар и последният съветски генерален секретар , бяха политически и държавнически скопци -единият профука империята , другият още по голяма страна , и система. Царят беше подвластен на един вечно пиян и надървен монах, вторият на психясала и амбициозна тетка, която чрез Горби искаше да управлява страната , след като откачи когато тук таме я приеха с почести , като първа дама
Та, ако целият зор и целта на НАТО е да строи бази за нападение наблизо - какво го спира, м?
Да не говорим за идиотията ти/ви да поставяш Моssква като по-важна от който и да е руssки град, но то нали с нея и дори само шайката вампири в Кремъл отъждествявате Руssия.
А сега всъщност няма да е чудно, ако такова изграждане наистина започне.
Ето, Литва, Латвия и Естония сами поискаха това и сили на НАТО вече се дислоцират там.
Путьо да има нещо протиффф?
Ха нека удари и там де! Та да види кон боб яде ли.
25.02.2024 01:34
ще ги "изпарят" А от Харков и Одеса до Москва какво има
Военната стратегия на СССР беше Украйна да пази Москва, а не обратното Киевският военен окръг бе най окомплектования и най добре въоръжен окрог по времето на СССР Украйна бе буферът срещу запада по време на СССР Погледни Крим-той изцяло
е предвиждан да е страж от към турците, а от към Одеса днес е беззащитен Докато Одеса не падне в Крим ще страдат Авдеевка всички пишете , че е безполезно градче и прочие глупости Първо това е силно укрепен район, който е бил страж на Донецк, въобще на Донбас Доскоро Донбаските републики страдаха от Авдеевка,особено Донецк
Та, ако целият зор и целта на НАТО е да строи бази за нападение наблизо - какво го спира, м?
Да не говорим за идиотията ти/ви да поставяш Моssква като по-важна от който и да е руssки град, но то нали с нея и дори само шайката вампири в Кремъл отъждествявате Руssия.
А сега всъщност няма да е чудно, ако такова изграждане наистина започне.
Ето, Литва, Латвия и Естония сами поискаха това и сили на НАТО вече се дислоцират там.
Путьо да има нещо протиффф?
Ха нека удари и там де! Та да види кон боб яде ли.
Както сега отново за математика говориш.
Но демонстрираш не само випиющо неумение за боравене с числа... Не само непознаване на мерните единици за площ и оттам образна представа за количествените им характеристики... А и пълна неспособност да боравиш с числа и дименсии.
Та да взема сега покрай поредното ти затапване да те пообразовам малко.
Да те пообразовам математически и логически, че за пореден път хората да се убедят, че обикновено нещата трябва да се проверяват, а не сляпо да се вярва на нечии балалайкания.
Та:
Стандартният формат на книгите (ако не знаеш) е 13х20 см.
И сега следва математика:
13 х 20 = 260
Толкова квадратни сантиметра е една стандартна страница на книга.
Да приемем, че в една библиотека книгите са средно с по... 250 страници.
Нека са 300.
260 х 300 = 78 000
Толкова кв. см. е разгърнатата площ на страниците на една книга с 300 страници.
78 000 х 3 000 = 234 000 000
Двеста тридесет и четири милиона - толкова кв. см. е площта на 3000-на библиотека.
Изглежда огромно, но да продължим сметките:
234 000 000 / 10 000 = 23 400
Преобразувахме числото в кв. м.
Хайде сега тях пък да преобразуваме в кв. км., м?
23 400 / 1 000 000 = 0,0234
Това са като площ страниците на 3 000 книги в кв. км., математика!
Нула цяло, нула 23 кв. км.
Което е 2,4 ПЪТИ по-малко от стадиона в Барселона.
Да не говорим за педерастията ти в опит да се измъкнеш, че за площта на страниците тогава сте балалайкали с другия пишман-математик Пръцко!
Идиотизирахте си помещение с какви размери ми било нужно, че да съхранявам 3 000 заглавия, РАЗГОВОРИТЕ НИ СА НАЛИЧНИ и в тях също се вижда как и там и тогава ви давам точни и реални сметки, а не балалайкам като вас!
Цитирам ви там дори колко заглавия съхранява градската библиотека във Враца (пояснявам дори защо точно Враца) и показвам снимка на сградата на същата градска библиотека.
А ВИЕ ТВЪРДЯХТЕ, ЧЕ ДОРИ НАЦИОНАЛНАТА НИ НЕ СЪХРАНЯВАЛА ТОЗИ БРОЙ ЗАГЛАВИЯ!
Абсолютни идиоти и дебили.
Ама абсолютни и завършени.
ТА НЕ ЗА РАЗГЪРНАТА ПЛОЩ НА СТРАНИЦИТЕ НА 3 000 КНИГИ ГОВОРЕХТЕ, А ЗА НЕОБХОДИМА ПЛОЩ ЗА СЪХРАНЯВАНЕТО ИМ В/У ПОЛИЦИ И ТО НЕ КАТО ДОРИ ПЛОЩ НА САМИТЕ ПОЛИЦИ, А ПОМЕЩЕНИЕТО ЗА ТЯХ!
Ето това си ти, Венци: Един Балалайко, който не само вярва и размята фантасмагории, а няма умствения капацитет да проверява фактите, че да ги и осмисли.
И за пореден път го показа.
Останалите ти педерастии ще оставя без реплика, но пък КОГАТО АЗ РЕША не просто ще се фотна насред личната си Библиотека, а ще го направя във видео, че да е максимално показателно.
Да не съм го правил спрямо куп други мои твърдения (обувките ми - ха ха ха ха - например ; или спортните ми медали - ново ха ха ха ха) - да речеш, че балалайкам като теб.
25.02.2024 07:01
Следва Библиотеката на Конгреса в САЩ.
Следващата е китайска. В Шанхай.
Следва отново САЩ с Обществената библиотека в Ню Йорк
Следва Националната библиотека на Канада.
И "чак" на шесто място в световната класация е посочената от теб руssняшка, Пудрьо.
Но пък да цитирам и други показателни неща:
1-вото е, че както вече писах руssняшката увеличава заглавията си 135 ПЪТИ през 1925-та чрез КРАЖБА! Тоест по вашему национализация.
Докато Библиотеката на Конгреса в САЩ (със своите 170 млн. книжни единици (на 470 езика) в момента, е изгорена до основи от британците през 1812-та, но отново е възродена от тъпите американци.
През 1851-ва отново изгаря в пожар и отново тъпите американци я възраждат. С дарения, а не кражба!
2-ро: "Твоята" библиотека в Моssква годишно се радва на 498 000 (четиристотин деветдесет и осем хиляди) посещения, докато "моята" в Ню Йорк на 18 000 000 (осемнайсет милиона) посещения!
Визирам Обществената библиотека, която е с 55 млн. каталожни единици и дори "твоите" 20 млн. (а те повтарям, че са 9,5 млн.) да приемем - пак е почти 3 пъти по богата, а тази на Конгреса със своите 170 млн. - почти 9 пъти!
3-то: Българската национална библиотека "Св. св. Кирил и Методий" е открита през 1879-та и съхранява 7 млн. и 809 хил. библиотечни единици.
Тоест - огромна Руssия 20 (по твои данни) млн. заглавия, а малка България - почти 8 млн.
И дори построена преди и не от комунистите!
А то и като архитектура си и личи!
Иначе и по другото ти тролене:
По права линия (въздушно) от Харков до Москва са 770 км.
Та колко пък да не е вярно моето, че до граничните райони на Финландия е с 100 км. повече?
Нещастник!
Тоест, руssороб.
С манталитет на гъзоблизец.
25.02.2024 09:19
Аз на Барнабеу съм влизал/Реал-Валенсия/ в средата на 90те , На Байрен арена през 80те и гледам редовно европейските първенства Тоест знам много добре какво значи стохиляден стадион Когато ти го казах това за стадиона, имах предвид терена на Камп Ноу-бях под въздействието на на Ел Класико и съм имал наистина предвид хартията, щото 3000 книги ще се поберат и на терена.
За географията извинявай-писах и гледах филм -действието се развиваше в калифорния-не се ебавам
Схванах , че растоянието финландия Москва е 100 км, но тук км не са толкова важни -След първата ракета няма да я има , както и всяка натовска държава в Европа И понеже говорим за квадратура то Сармат поразява около 150000 км2/топол 50/-тоест Англия е аут Аз не казвам че и много голяма част от Русия няма да е аут при война между Русия и Запада Разликата е в това, че историята показва , че руснаците са много по склонни на саможертва от Западна Европа Вчера четох как в превозно средство африканец пребил кондукторка и се изпикал върху битата жена, след което напуснал, влезъл в някакъв магазин , ударил още две жени и после изчезнал преди полицията да дойде Най-вероятно ще го хванат, но не там е въпросът
Десетки хора се натискат след това да свидетелстват за издевателствата на този откаченяк , както и да обясняват пред камерите на журналисти
Това е скопена Германия в сравнение на Германия през 30те и 40те години , която прегазва Европа Сега я прегазил някакъв болен африканец, издевателствайки пред десетки, ако не стотици хора
Ако мислиш че една световна война би приличала на тази в Украйна си в голяма грешка Украйна за Путин/а и за мен/ и много руснаци е сантимент, а и живеят милиони руснаци там ти мислиш, че на руснаците е проблем да сринат Киев до кота 0 Този сантимент няма да го има нито към Европа, нито към САЩ и Путин го каза директно" За какво ми е свят , в който няма да я има Русия" И не мога да разбера защо спамиш всеки постинг с неща които сме ги дъвкали преди години С Гетьо си пишехме без нерв, коментирахме възпитано една статия и се появяваш ти и осираш постинга на приятеля си с гугъл данни по тема за която сме писали преди време с теб И пак глупаво пишеш по темата с библиотеките Броя на книгите в една или сто библиотеки, не прави един народ четящ, или не Аз споделих, че карлсон би трябвало освен метростанциите/наистина впечатляващи/ да покаже и какво става във влакчетата, че там много хора четат, както и в електричките, както и в др превозни средства В библиотеките ходят предимно хора с професионален интерес-учени, аспиранти, студенти...Аз съм влизал няколко пъти в библиотека да чета и то в университетска-за курсова и дипломна работа и единствен път...не него няма да споделям. А бях четящ човек
Когато сравних калифорнийската билиотека с тази на Румянцев въобще не съм се интересувал от брой книги в щатската Аз написах, че Калифорния е по силна като икономика от Русия, но библиотеката и е като циталище пред голямите руски библиотеки Те просто са музеи и трезори освен съхраняващи книги В тях има много история, арте факти-и останалите експонати са повече от книгите Абе Панагюрище има исторически център, а градът на Ангелите няма доколкото съм запознат Иначе, че егоряла библиотеката нсеки може да прочете , както и броя на изгорелите книги И ако става на въпрос, не броя на книгите е толкова важен, а какви са тези книги и дали са в най широко срещания формат или има и на плочки, папируси и т н
В твойта глава са само количества
На мен трънски ми е бил близък, всички издадени книги от него баща ми има с автограф Мен са ми били интересни единствено биографично, където пише за баща ми Пиесите му също по тази причина съм гледал
Дори не знам днес къде са и не са ли изхвърлени
Да отида в Амстердам и да мъкна Трънски с мен, за да го покажа на плотчето , трябва да съм или луд, или инерцията на лъжата да ме е обхванала до такав степен , че да нямам спирка С Трънски и Знеполски в Амстердам-това е лудост бе Гоче и се мъчиш и блога да подлудиш
Следва Библиотеката на Конгреса в САЩ.
Следващата е китайска. В Шанхай.
Следва отново САЩ с Обществената библиотека в Ню Йорк
Следва Националната библиотека на Канада.
И "чак" на шесто място в световната класация е посочената от теб руssняшка, Пудрьо.
Но пък да цитирам и други показателни неща:
1-вото е, че както вече писах руssняшката увеличава заглавията си 135 ПЪТИ през 1925-та чрез КРАЖБА! Тоест по вашему национализация.
Докато Библиотеката на Конгреса в САЩ (със своите 170 млн. книжни единици (на 470 езика) в момента, е изгорена до основи от британците през 1812-та, но отново е възродена от тъпите американци.
През 1851-ва отново изгаря в пожар и отново тъпите американци я възраждат. С дарения, а не кражба!
2-ро: "Твоята" библиотека в Моssква годишно се радва на 498 000 (четиристотин деветдесет и осем хиляди) посещения, докато "моята" в Ню Йорк на 18 000 000 (осемнайсет милиона) посещения!
Визирам Обществената библиотека, която е с 55 млн. каталожни единици и дори "твоите" 20 млн. (а те повтарям, че са 9,5 млн.) да приемем - пак е почти 3 пъти по богата, а тази на Конгреса със своите 170 млн. - почти 9 пъти!
3-то: Българската национална библиотека "Св. св. Кирил и Методий" е открита през 1879-та и съхранява 7 млн. и 809 хил. библиотечни единици.
Тоест - огромна Руssия 20 (по твои данни) млн. заглавия, а малка България - почти 8 млн.
И дори построена преди и не от комунистите!
А то и като архитектура си и личи!
Иначе и по другото ти тролене:
По права линия (въздушно) от Харков до Москва са 770 км.
Та колко пък да не е вярно моето, че до граничните райони на Финландия е с 100 км. повече?
Нещастник!
Тоест, руssороб.
С манталитет на гъзоблизец.
Аз на Барнабеу съм влизал/Реал-Валенсия/ в средата на 90те , На Байрен ар
Чакам, Тутурутчо, чакам.
Чакам да видя колко време за колко знака ще ти отнеме да напишеш.
Засега си до цитираното и още отсега да те репликирам дотук така:
- Знаем бе, знаем. Знаем как само с хиперболи си служехте още по времето на яловия ви соц.
Реалността една, но да живеят хиперболите ви.
Та така си и продължавате.
- Изчисленията по-горе, математико, се правят за под минута.
Пишат се за 3-4.
Та колко пък от времето ми да са отнели?
И в този ред на мисли:
- За изминалата 2023-та г. аз имам 227 коментара.
Двеста двайсет и седем! За цялата година!
Ти знаеш ли колко ХИЛЯДИ си наплодил?
М?
Пък после "фино да иронизираш", м?
(Публикуване.)
Иначе:
- И аз никога и никъде не съм писал за орален прием на мицеларна вода, но ти педерастееш от години.
- И аз никога и никъде не съм писал за мое паркомясто във Военна академия, но ти педерастееш от години.
- И аз никога и никъде не съм писал за мои сериозни заигравания на борси, но ти педерастееш от години.
- И прочее и прочее и прочее.
Ама то и това са хиперболи, а не чиста педерастия, м?
И иначе мълчиш като путка в нови гащи за това, че книжното богатство в така наречената в определени времена "Румянцева библиотека" в Моssква Е КРАДЕНО!
(За протокола: 9:39 ч. е в момента. Три минути за коментара ми до тук. Написан на две излъчвания)
25.02.2024 10:09
За географията извинявай-писах и гледах филм -действието се развиваше в калифорния-не се ебавам
Схванах , че растоянието финландия Москва е 100 км, но тук км не са толкова важни -След първата ракета няма да я има , както и всяка натовска държава в Европа И понеже говорим за квадратура то Сармат поразява около 150000 км2/топол 50/-тоест Англия е аут Аз не казвам че и много голяма част от Русия няма да е аут при война между Русия и Запада Разликата е в това, че историята показва , че руснаците са много по склонни на саможертва от Западна Европа Вчера четох как в превозно средство африканец пребил кондукторка и се изпикал върху битата жена, след което напуснал, влезъл в някакъв магазин , ударил още две жени и после изчезнал преди полицията да дойде Най-вероятно ще го хванат, но не там е въпросът
Десетки хора се натискат след това да свидетелстват за издевателствата на този откаченяк , както и да обясняват пред камерите на журналисти
Това е скопена Германия в сравнение на Германия през 30те и 40те години , която прегазва Европа Сега я прегазил някакъв болен африканец, издевателствайки пред десетки, ако не стотици хора
Ако мислиш че една световна война би приличала на тази в Украйна си в голяма грешка Украйна за Путин/а и за мен/ и много руснаци е сантимент, а и живеят милиони руснаци там ти мислиш, че на руснаците е проблем да сринат Киев до кота 0 Този сантимент няма да го има нито към Европа, нито към САЩ и Путин го каза директно" За какво ми е свят , в който няма да я има Русия" И не мога да разбера защо спамиш всеки постинг с неща които сме ги дъвкали преди години С Гетьо си пишехме без нерв, коментирахме възпитано една статия и се появяваш ти и осираш постинга на приятеля си с гугъл данни по тема за която сме писали преди време с теб И пак глупаво пишеш по темата с библиотеките Броя на книгите в една или сто библиотеки, не прави един народ четящ, или не Аз споделих, че карлсон би трябвало освен метростанциите/наистина впечатляващи/ да покаже и какво става във влакчетата, че там много хора четат, както и в електричките, както и в др превозни средства В библиотеките ходят предимно хора с професионален интерес-учени, аспиранти, студенти...Аз съм влизал няколко пъти в библиотека да чета и то в университетска-за курсова и дипломна работа и единствен път...не него няма да споделям. А бях четящ човек
Когато сравних калифорнийската билиотека с тази на Румянцев въобще не съм се интересувал от брой книги в щатската Аз написах, че Калифорния е по силна като икономика от Русия, но библиотеката и е като циталище пред голямите руски библиотеки Те просто са музеи и трезори освен съхраняващи книги В тях има много история, арте факти-и останалите експонати са повече от книгите Абе Панагюрище има исторически център, а градът на Ангелите няма доколкото съм запознат Иначе, че егоряла библиотеката нсеки може да прочете , както и броя на изгорелите книги И ако става на въпрос, не броя на книгите е толкова важен, а какви са тези книги и дали са в най широко срещания формат или има и на плочки, папируси и т н
В твойта глава са само количества
На мен трънски ми е бил близък, всички издадени книги от него баща ми има с автограф Мен са ми били интересни единствено биографично, където пише за баща ми Пиесите му също по тази причина съм гледал
Дори не знам днес къде са и не са ли изхвърлени
Да отида в Амстердам и да мъкна Трънски с мен, за да го покажа на плотчето , трябва да съм или луд, или инерцията на лъжата да ме е обхванала до такав степен , че да нямам спирка С Трънски и Знеполски в Амстердам-това е лудост бе Гоче и се мъчиш и блога да подлудиш
Хаааааааааа ха ха ха ха - точно ЕДИН ЧАС!
За дописването на новата идиотия, цитирана отгоре.
Бааси и нещастникът.
И сега само по една КОНКРЕТНА идиотия.
Но показателна колко си зле и то дори основно с това, че ЗА ВТОРИ ПЪТ ЩЕ ТИ ОБЪРНА ВНИМАНИЕ ТОЧНО ПО НЕЯ, но ти самовлюбено не четеш опонентите си (стотици пъти по-умни от теб) и да извличаш ползи.
ФИФИ... ХИПЕРБОЛИКО! ПРАВИ РАЗЛИКА М/У ОБХВАТ И ЗОНА НА ПОРАЖЕНИЕ!
Хайде отново с малко математика:
Споменатите от теб в по-горе коментар ракети "Томахоук" имат радиус на поразяване 2500 км.
3,14 х 2500^2 = 19 625 000
Това означава ли, че цяла Руssия с площта си от 17 100 000 км^2 са унищожими с една ракета "Томахоук"?
Схващаш ли идиотията си бе, Тъпак на N-та степен?
Но да ти повторя и друго. По отношение на другата ти продължаваща лалия. Ето тази:
А сега се самоцитирам от онзи ден. От тук:
https://getmans1.blog.bg/politika/2024/02/20/rech-na-vidniia-ruski-opozicioner-ilia-iashin-pred-syda-potv.1899313
Дневно се посещава от 10 000 читателя физически, а през WiFi-сесии и Интернет се обслужват още 15 000 читателски заявки.
Хайде сега ти кажи за някой руssки голям град, м?
А аз само ще добавя, че парко местата към Библиотеката са 612.
Шестотин и дванайсет автомобила могат да се паркират, Тутурутчо. И ежедневно през тях циркулационно преминават средно по 2 350 автомобила.
Та колко пък да не четем в Калифорния?
- Във визираната от мен библиотека работят 218 души. А тя има още 17 филиала в града.
- В нея няма 20 милиона (Дали въобще да проверявам твърдението ти?) заглавия, а "само" 15 милиона, но искаш ли да сравним тематичността при заглавията и най-вече колко от "твоите" 20 милиона са не толкова уникални, а не са политически бози, написани от "велики" КПСС и прочее "писатели"?
- Иначе и това запомни: Калифорния наброява 40 млн. жители и общо има 1 174 библиотеки с персонал над 11 000 човека.
Та колко пък да не четем в Калифорния?
Разбира се, аз не се съмнявам и за миг, че сметката ти отнема минута. Самия аз правя подобни сметки за секунди наум, и ми е доста тегаво да обяснявам търпеливо като теб подробностите, които при изграден навик преминават като на филм през главата на човек. Не са много хората с такива навици, но само невежи тъпаци с претенции могат да оспорват притежаването им. (Къде по-лесно е да балалайкаш за 3 вагона книги, стига да не си прочел и 3 книги в живота си).
Ще завърша само с това, че заемания обем на 3000 книги подредени една до друга няма как да превиши 3 кубически метра и това е 1/20 от обема на една средна всекидневна стая. И колкото и тъпака да късат книги страница по страница да облицоват с тях стадиони, няма как да променят този факт. Страница ли казах, о да, което ме подсеща, че си дал голям бонус на тъпаците, като си им спестил факта, че за да си облепят стените с всички страници от една книга, ще им се наложи да изкормят не един, а два екземпляра от нея. (За тъпаците само - това прави "изчисленията" им още два пъти по-малки от "хиперболата" им)
Поздрави!
Преди ми беше жал за всички, които загиват, днес вече ми е жал само за украинците. Има и единици руснаци, които са на фронта от глупост или нерешителност за съпротива. Останалите са в някаква хипноза, когато излезнат от нея, не бих искала да съм на тяхно място.
Предлагам на дебил51 да си извади телк. Ще ну дадат и инвалидна пенсия за идиотизъм. Тукашните му писания могат да оправдаят телка му.
Преди ми беше жал за всички, които загиват, днес вече ми е жал само за украинците. Има и единици руснаци, които са на фронта от глупост или нерешителност за съпротива. Останалите са в някаква хипноза, когато излезнат от нея, не бих искала да съм на тяхно място.
И мен ме удивляваше, но при наличната пасмина от лъжливи мошеници - клакьори май не е много за чудене. В най-благоприятния за тях случай, ще обявят заграбването на част от Украйна за грандиозен триумф, който да парализира от страх света, а не се досещат, че си печелят всеобщата ненавист и презрение на всички, за които бандитизма и измамата са неприемливи. Оцеляването на РФ вече става възможно само чрез идеологията и практиките на Ким Ир Сен. С какъвто се събереш, такъв ставаш. Добре дошли в "идеите чучхе".
Казах ти го преди години когато те осветлявах, че къщата на Бекяров не е както ти твърдеше в измислената от теб историческа част, а е в близост до бившата градска (новата) баня.
Което е в центъра, в отсечката до къщата, където е направено Черешовото топче И КОЯТО НАПРИМЕР НИКОГА НЕ Е БИЛА ИСТОРИЧЕСКА ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТ!
Последното, за да видиш колко ценехте историята.
Къщата на Райна Княгиня например е на километър (което за размерите на П-ще е огромно разстояние) от въпросната.
Къде е Тутевата къща? М?
Къде е Историческият музей?
Дудевата къща?
Мемориалният комплекс "Априлци"?
ВСИЧКО ТОВА Е РАЗПРЪСНАТО И ПОЕНТВАМ, ЧЕ ПАНАГЮРИШЕ НЯМА ИСТОРИЧЕСКА ЧАСТ.
Ама ти продължаваш с балалайканията си!
Всъщност и друго да ти систематизирам и конкретизирам:
- Калифорния (и библиотеките й) не се изчерпва от ЛА.
(Хайде питай ме сега какво е това "ЛА" - ха ха ха ха)
- Библиотеката, за която говорех НЕ Е тази на ЛА.
И:
- Съхранява 15 млн. каталожни заглавия. Тоест, книги. Другите "експонати" (картини, статуи и т.н.) са отделни.
- Само в основната й сграда... А тя, писах ти, има още 17 филиала САМО В ГРАДА (ми/ни). Работят почти 300 служителя.
- Дневно обслужва около 10 000 физически читателя + още около 15 000 като Wi-Fi и Интернет свързване/заявки.
Та колко пък да е като читалня спрямо Румянцевата, за която също да повторя, че при МАСОВОТО ОКРАДВАНЕ на руския Народ през 1925-та, увеличава обема си 135 пъти.
Та чел си КРАДЕНИ книги, "читателю".
И понеже "много си чел", та затова си випиющо неграмотен!
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част