Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03 04:04 - За "онези 8 предвоенни години" става въпрос - (3) ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 428 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                        * * * * * 
                        МОИТЕ ИЗТОЧНИЦИ ЗА СТАВАЩОТО В РУСИЯ НАИСТИНА

               СА С РУСКИ ПРОИЗХОД, ОТ РУСКИ  АВТОРИ, КОИТО СА СЕ ОВАРДИЛИ 

                        ОТ ОТРОВНАТА ПРОПАГАНДА ЗА РАЗЛИКА ОТ НАШЕНСКИТЕ 

                РУСОФИЛСКИ ЛИЦЕМЕРИ И ЛЪЖЦИ, БАУКАЩИ И МЯУКАЩИ КУКУФЕЛИ


                     ...
И НЕ КАРТИНКИТЕ СА ВАЖНИ, ТЕ ЗА САМО ФОН НА БУКВИТЕ И 

                          БЛАГОСЛВЕН ТОЗИ КОЙТО МОЖЕ ДА СХВАНЕ, И СМИСЪЛА.


image

... 


image

... 

image

... 

image

... 


image
... 

image

   ... НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, НЯМА ГРЯХ В КОЙТО РУСИЯ ДА Е ОБВИНИЛА УКРАЙНА

                         КОЙТО И САМАТА РУСИЯ ДА НЕ ГО Е ИЗВЪРШИЛА.

               ВОЕННОТО УЧИЛИЩЕ ОТ КОЕТО СА ГЕРОИТЕ НА ВИДЕОТО

       Е ОТККРИТО ТОЧНО КОГАТО "МИНСК-1" Е ПРОВАЛЕН И МЕСЕЦ ПРЕДИ

           "МИНСК-2" ... НИЩО ЧУДНО ДОЛНИЯТ ЦИТАТ ДА Е ТОЧНО ОТ ТАМ

"
По-късно през деня лидерът на ДНР Александър Захарченко казва, че ДНР „няма повече да прави опити за преговори за прекратяване на огъня“ и че силите му ще „атакуват точно до границите на Донецка област“."



                           ПРОВАЛИЛ ЕДИНИЯТ ПЛАН, ПРОВАЛЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

                     И ДРУГИЯТ, 
КОЙТО САМО СЛЕД МЕСЕЦ ЛИЧНО ЩЕ ПОДПИШЕ.


                   А, НАКРАЯ МЕРКЕЛ И ОЛАНД БИЛИ ВИНОВНИ - така рекла Русия.
                        
                                                                          * * *  





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Блогърът Денис Казански ...
11.03 08:00
... още на втората годинапоказа, че точно "освободените" райони са тотано ообезлюдени особено от към мъжкото население. Точно и затова беше бързането с референдумите, че според международни правила не може да се извършва МОБИЛИЗАЦИЯ /допълнено/ в окупирани райони.

Сега обяснявате ли си русоробски кратуни, защо не видяхме "хляб и сол, ... и китки" за Асвабадителите
цитирай
2. анонимен - Подстрекаваните от путлер теро...
11.03 08:04
Подстрекаваните от путлер терористи в Донбас и Луганск са причина за цялата трагедия, колкото и путинските подчовеци да лаят по Украйна.
цитирай
3. getmans1 - Дълго подготвяна операция ... и кървава по обичайният за русия тертип.
11.03 09:35
iw68 написа:
Подстрекаваните от путлер терористи в Донбас и Луганск са причина за цялата трагедия, колкото и путинските подчовеци да лаят по Украйна.

цитирай
4. vencivaleri1951 - Абе стига с това делиорманско международно право
11.03 10:29
Къде точно е записана , че избори и референдуми не се правят под окупация
Как е избрано първото Велико народно събрание в България, как е направена и гласувана Търновската Конституция То и министър председател е бил руски генерал...

как е гласуван референдума -република или монархия в Италия-под американска окупация

Как гласуваха в ГДР и ГФР-под съответните окупации-съветска и западна, по късно американска/французи иангличани делегират правата си на янките/ То и днес германия е под окупация , при това фактична
Как протекоха изборите в Ирак, как бяха избрани съдии например После съдебен състав от новоизбраните съдии ще осъди Саадам-под окупация...
Как в Косово беше направено допитването-по дулата на бунтовническа армия
Не казвам, че вотът е щял да бъде друг, но незаконната тогава армия бе факт
Едни избори могат да бъдат порнография и без чужди войски-справка Молдова, Румъния...
И китки и празненства имаше и в Крим и в Севастопол-при тоав масови
В Донбас не можеше да има това веселие при толкова много жертви След това Изтока не е исакл да напуска Украйна Искаха федерализация, или поне икономическа децентрализация Почнаха да ги убиват събиращите подписи за допитване Нямаше чужди войски, нямаше и намек за излизане от Украйна
Какво значи принудителна мобилизация ? Тя винаги е задължителна Доир запас да те вземат, пак е задължителен-викан си със сигурност мл лейтинант Доброволно ли си отишъл? Не с призовка и заповед на министъра
Ако става въпрос заа право, аз не знам до колко юридически са издържани мобилизациите и първата и единствена в Русия, а за всеобщата в Украйна да не говорим Няма обявена война-нито едната страна не е обявила . Това СВО е "дървено желязо" Не ми се вижда юридически издържано да мобилизираш, да пращаш на фронта хора , а обявена война да няма Поне в съветската конституция/нея съм учил/ , доколкото съм запознат и с нашата , подобни мобилизации са нарушение на основния закон Мобилизацията винаги е задължителна, друг е въпросът , че в Украйна противопоставянето е много силно и практиките на мобилизиране често са уродливи В Русия решиха въпроса с пари за по бедните слоеве от населението, което също не е най-приемливото решение Най-малкото не може да иде реч за патриотизъм За съжаление навсякъде предимно воюват бедните
Погледни нашата армия Ами войнишкият състав е трагедия То и не може да е другояче като общо взето доскоро бяха на минимална заплата редниците, нашивките добавяха дребни пари. какво бъдеще, какво семейство ще създадеш Отиват общо взето несретници
цитирай
5. gardener - Война
11.03 10:33
започната от луд(и) за вързване, винаги води до безкрайно много жертви.
"Когато приходите от войната са по-малко от разходите за нея, не я започвай"
"Когато е колебливо - дали е повече ползата или повече разходът - не започвай война".
"Ако след победоносното завършване на войната се налага да водиш следваща война със същите страни, подкрепени от още и още нови врагове, не започвай война."
Само болен мозък в условията на войната Русия-Украйна, може да разчита, че война на изтощение, ще отклони общественото мнение от състоянието на демокрацията в Русия. Поколенията се сменят, младите не могат да бъдат безкрайно облъчвани от великоруска-съветска пропаганда, путинистите са обречени, а и вече не са нито млади и креативни, нито могат да управляват държавата си пълноценно, номерата им могат да минават при бурятите и другите резаци, черногъзи, където няма работа, няма пари, няма качество на живот, но и там има нет и там хората гледат, как живеят по Света, по тази причина са и сниманите видеа от гетата по всички градове, където се излежават наркомани и мързеливи ... боклуци по улиците, за това е вряскането, че доларът е шума, а на запад са джендъри, че ЕС е в пълна педерастия и т.н и т.н. Хитър е Путягата, но само за най-простите и най-нерентабилни хора в Русия, всъщност тоя недочовек извършва чистка на популацията си, не открива ГУЛАГ, а води война със силите на черногзите и белите боклуци от Русия срещу нормални хора(доколкото са с произход от СССР и са нормални). Такива са изводите, останалото е въпрос на време да му спретнат военен преврат, казано иначе преториански заговор.
цитирай
6. getmans1 - ДАА, има моя малка ТЕХНИЧЕСКА ГРЕШКА
11.03 11:40
... ПРОПУСНАЛ съм думата МОБИЛИЗАЦИЯ ... ПРИЗНАВАМ Я но не се извинявам, че и ти няма да го направиш за ЛЪЖИТЕ СИ, КОИТО СА СИ ОТКРОВЕНИ ТВОИ ИЗМИСЛИЦИ

... В Украйна има въведено "ВОЕННО ПОЛОЖЕНИЕ" и всичко се извършва под контрола на Парламент.
Доколкото знам в окупираните от Русия райони също е въведено "военно положение" /не съм сигурен дали само с указ/. но със сигурност има указ от Путин за извършените престъпления "в името на Русия" да не се инкриминират.


vencivaleri1951 написа:
Къде точно е записана , че избори и референдуми не се правят под окупация
Как е избрано първото Велико народно събрание в България, как е направена и гласувана Търновската Конституция То и министър председател е бил руски генерал...

как е гласуван референдума -република или монархия в Италия-под американска окупация



цитирай
7. vencivaleri1951 - Аз не знам доколко съм прав-разсъждавам за ставащото по аналогия с нашата и Съветската конституция
11.03 13:43
ата конституция Ти не си прав в друго, че си служиш с фейкови клишета Не били тези или онези избори валидни, защото имало окупация, което въобще не е вярно Понякога окупацията е именно да се проведат нормални избори, да се създадот Държава и институции. Окупационните войски честа са и мироопазващи сили, както става и обратното. След това в друг постинг ти предложих да намериш текта на Минските съглашения и да намериш поне един абзац в който да се говори за излизане на Донбаски и други области от състава на Украйна.
И когато говориш за лъжи бъди конкретен Постингът ти е в основата си неверен, но не съм те обвинил, че лъжеш -човек може да е заблуден, може и не всичко да знае.
Лично при теб се стремя от много време да бъда конструктивен и добронамерен-поне по конструктивен от зеленски:)
цитирай
8. getmans1 - Значи, НЯМА ТАКЪВ МАЙТАП УИЛИ, ...
11.03 15:23
... ВОДЕЩ ФЕЙКОНОСЕЦ, когото съм опровергавал десетки /да не кажа над сто пъти/ с линкове и явни текстове ДА МЕ ВИНИ В РАПРОСТРАНЯВАНЕ НА ФЕЙКОВЕ ... При това когато съм те НАРЕКЪЛ ЗА НЕЩО СИ ВИНГИ съм пояснявал ЗАЩО.
За разлика от теб, дето се разпознаваш в каквото ти е удобно и да пише клевети от рода на "какво съм си мислел" или "съм щял да мисля" - СТОТИЦИ такива постинги имаш по мой адрес.

... НИКЪДЕ НЕСЪМ КАЗВАЛ, че В МИНСКИТЕ споразумения има включени текстове за напускане на Донбас НО.

... НО ИМА ЦИТАТИ НА АЛ. ЗАХАРЧЕНКО КОИТО СА ПОКАЗАТЕЛНИ КОЙ Е РАБОТИЛ ПРОТИВ договореностите. ДОРИ си мислех да включа такива в постинга но щеше да стане доста неразбираем за нЕкои.

... СЕГА НА МОМЕНТА ЩЕ ЦИТИРАМ ЕДИН ТАКЪВ И ЩЕ ОЧАКВАМ ДА ГО КОМЕНТИРАШ;

" „Това са исторически времена. Ние създаваме нова държава! Това е безумна цел."[17 - ЦИТИРАН ОТ Financial Times (23 October 2014)]
Председателят на ОССЕ Дидие Буркхалтер потвърждава, че изборите „противоречат на духа на написаното в протокола от Минск“, и каза, че те „ще усложнят допълнително неговото прилагане“. "

... Откриването на "ДонВОКУ" съвпада с окончателният провал на МИНСК-1 - И ВЧЕРА ГО БЯХ ПИСАЛ ... ОТДЕЛН НЕ СИ ГЛЕДАЛ КЛИПА - той ни най малко не е УКРОПРОПАГАНДА - това са руски доброволци за правна помощ на ПРЕЦАКАНИ от кочината руски граждани.


vencivaleri1951 написа:
ата конституция Ти не си прав в друго, че си служиш с фейкови клишета Не били тези или онези избори валидни, защото имало окупация, което въобще не е вярно Понякога окупацията е именно да се проведат нормални избори, да се създадот Държава и институции. Окупационните войски честа са и мироопазващи сили, както става и обратното. След това в друг постинг ти предложих да намериш текта на Минските съглашения и да намериш поне един абзац в който да се говори за излизане на Донбаски и други области от състава на Украйна.
И когато говориш за лъжи бъди конкретен Постингът ти е в основата си неверен, но не съм те обвинил, че лъжеш -човек може да е заблуден, може и не всичко да знае.
Лично при теб се стремя от много време да бъда конструктивен и добронамерен-поне по конструктивен от зеленски:)

цитирай
9. vmir - Мда, добре, че се зачетох да науча, за мобилизацията, че:
11.03 18:14
"В Русия решиха въпроса с пари за по бедните слоеве от населението, което също не е най-приемливото решение". Ми, да - пари хвърлени на вятъра. Къде по-ефективно е както през ВСВ да гръмнеш няколко дето побледняват от страх и кой след това ще си позволи подобен лукс... Отделно и отприщването на любовта към родината, че ги е оставила на милостта на германците, които може и да не успеят да ги улучат първи...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 7309577
Постинги: 3287
Коментари: 29776
Гласове: 10693
Архив
Календар
«  Април, 2025  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930