Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2020 10:03 - Арменски вицове
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 5148 Коментари: 46 Гласове:
9

Последна промяна: 22.11.2020 10:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


          Последвах един мноо Тъп съвет от Тъпото и зех та прочетох нещо от Арутюн Улунян:
          „През лятото на 1962 г. край Карлово и Ямбол са били разгърнати още две ракетни бригади, в близост до курорта Боровец се е намирал склад за ядрените заряди за ракетите."
          Ко пише генерала Тодоров у книгата си "Ракетните войски на България".  
         "Решение на МНО и ГЩ да се приемат на въоръжение ракетните комплекси 8К11 и 2К6 "Луна".
           Речено сторено. От 28 март 1961 до октомври 1963, в Русия се подготвят кадри. 
           Генерал Тодоров ни казва:"През 1962 г е планирано достигане на готовност за боен пуск на първата ракетна бригада ОТР."
           И тъй, според генерала Тодоров у 54 стр, на 28 август 1962 г, е извършен първи боен пуск, на оперативно-тактическа ракета 8К11 от единствения ОТР дивизион.
             С "Луната" и 70 й километра късобойност няма да ви занимавам Другата, оперативно тактическа 8К11 е с дальность действия - 170-180 км
           Със зор ще стигне от Ямболя та близо до Бунар хисар.
           Няма да стигне до Кавала, за ужаст на кавалите..
           Та според арменеца Арутюн Улунян и блоговите Киркоровци и Гарабедовци, както цитирах по-горе, „През лятото на същата 1962 г. край Карлово и Ямбол са били разгърнати още две ракетни бригади, в близост до курорта Боровец се е намирал склад за ядрените заряди за ракетите."

             За оперативно-тактическото думкане с ЯО на Люле Бургас..

             Нищо, че генералът пише:
            "На тактически учения с ракетни съединения, елемента на доставка на ядрени бойни глави от Съветската армия, е един от основните за отработване."

             Щот Гетю се стиска да даде от нашите у склада..  



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - ся,
22.11.2020 10:56
за да не се бърка тренировъчния процес, който генералът описва с подробности
и някои шушляци да възприемат учение като "действителност",
Тодоров отделя фнимание и на евентуална бъдеща реалност в отделна глава:

"Получаване на бойни глави с ядрено снаряжение за Ракетните войски на БНА"

не е от склада, дето Гетю го окабелил..
цитирай
2. blackpredator - та,
22.11.2020 10:59
Гочо написа - ПРЕДУПРЕЖДАВАМ, ЧЕ ВЕЧЕ ЩЕ БЪДЕШ ИЗТРИВАН!
СТИГА ТИ ТОЛКОВА НИЩОГОВОРЕНЕ И ТРОЛЕНЕ

аз също
цитирай
3. starforlife - Няма проблем бе, НЕЩАСТИНК, но сам се правиш смешен, защото:
22.11.2020 11:13
ВЪПРОСНАТА "ГЛАВА", АКО НЕ ЗНАЕШ СЕ СЪСТОИ ОТ ТЕКСТ ТОЧНО 3 СТРАНИЦИ:
- Втората половина на 288-ма
- Цялата 289-та
и
- Втората половина на на 290-та, защото първата е снимка с присъствието на Добри Джуров

Та в тази "глава" пределно си става ясно, че на територията на България Е ИМАЛО ядрено оръжие и ядрени бойни глави.
Или ти мислиш, че се доставят от СССР (както се опитваш да вмениш на Читателите) със ЗИЛове?
М, "умнико"?

цитирай
4. blackpredator - и къде прочете ЗИЛ у трите страници?
22.11.2020 13:10
пише: "Определеното количество бойни глави, снарядени с ядрен заряд за операциите на фронта на БНА, /на ФРОНТА, бе даун/трябва да се получават при конкретна обстановка от специализирани ракетнотехнически поделения-сборъчни бригади на Съветската армия."

туй са атомни заряди, не са смокини от опунция
нима смяташ рашките за кратунковци, та да поверят
на някой малоумен Ушев, на някой делиормански Тесла,
или на самообявил се панагюрски "пацифист"
съдбата на света?!!!
цитирай
5. vencivaleri1951 - И теб ли ще те трият...на опашката драги
22.11.2020 13:29
Гочето обича да си дума само с хора които го аплодират и общо взето създават профили сал за тази от национално значение дейност.
Впрочем цялата караница почна от спам на Гочето в мой постинг за Ф16
където ни в клин, ни в ръкав всезнаещият се изпъчи, че около Панагюрище имало връх Бунай където били разположени междуконтинентални ракети , което е абсолютна глупост. Представяш ли си в България в някакво,, тепе,, /после се сетих за такъв връх, около Копривщица където наистина има военни, но са свързочници . Имаше релейка и УКВ станции. От учение ги знам/ силози за МКР. Абе български военен Байконур с две
думи

,,Ико ,, съвсем учтиво му обясни същото което Гочето днес цитира от книгата на ген Тодоров. Че има три дивизиона ракети със среден и малък радиус на действие и единствената закачка беше, че доколкото Турция е на два континента да не бърка ССкит с междуконтинентални.
И Гочето се разяри до точка на кипене. Псуване, триене и...подкрепящи го профили -сделани в Панагюрище и пристанали му доброволно, го аплодират
Профил от Делиормана го подкрепи че окабелявайки проводник, чул руска реч, значи ,,ядрените,, глави са налични. А аз съм чувал и чувам ,,ах,, и ,,ох,, на руски по плажната ивица, вероятно и престрелка има.
То в нашия корпус поне дузина руснаци служеха , най вероятно в парашутите /към десантчиците бяха повечето/атомни бомби са крили.
А с книгата вече изби рибата. С какво техникотактическите данни на дадените комплекси се доказва наличието на ядрени глави!?
Ами в къщи бе,/ а и ако се разтърся ще намеря и днес/със справочници на западни самолети и ПВО със съответните характеристики, въоръжение и прочие. Използваше ги баща ми в лекции, вероятно и в учебниците в Академията. Значи ли, че сме разполагали с това въоръжение?
Предполагам, че и всеки курсант в Шумен е изучавал характеристиките и възможностите на комплексите които имаме и които евентуално можем да придобием. Също така и на западните. Почвам наистина да се замислям , дали нямаме тук и ,,клиника,,

цитирай
6. vencivaleri1951 - Жоро, с теб никой не може да се мери
22.11.2020 14:12
Ти имаш и военен паспорт, сега и с военна трудова книжка се сдоби.
Лично аз трудова военна книжка не съм виждал, не казвам че няма. Виж баща ми се сдоби с паспорт, чак когато стана аташе. Помня това събитие, защото баща ми се пошегува , че ,,пораснал, е вече след като паспорт му дали. Впрочем аз имах паспорт преди баща си. Иначе и като курсант, и като школник имах като всички военни , военна книжка. Гочето обаче не-специално за него военен паспорт, защото под негово ръководство са били силозите на в ,,Бунай,, Без паспорт там не може.
quote=starforlife]Ха ха ха - СМЕШНИК!
Реплика да, но при мен, мекопишковецо.
Тук само да кажа на другАТА чикиджайКА - Венка - че ако се беше поне веднъж срещнал с мен... Както ти, ВенКЕ, си провокирал, но неосъществявал, а не на мен да ми е зор...
Можеше да си видял с очите си И трудовата ми книжка (не само военната) и там да си прочел откога докога съм работил за Агенцията ни по нац. сигурност - факт, който колкото и да ви комлексира, е част от биографията ми.
Доказуем факт, ВенКЕ.[/quote]
цитирай
7. blackpredator - виш ко пише Венци,
22.11.2020 16:22
новият арменски гуру на кратункофските Гарабети ф блога Арутюн Улунян:
"персоналът на насочените срещу цели в Гърция и Турция ракети е бил директно подчинен на върховното командване на Варшавския договор в Москва. Но тази тайна очевидно не е била опазена, както установяват агенти на българската ДС, проникнали в гръцкото посолство в София. В касата на посланика те откриват точна и детайлна информация за разположението за цялата ракетна и противовъздушна отбрана на НРБ."

феерия! слет Велински, БГ Херакъла, бат Серго, прежобил касата на гръчкия посланик
Абарамуу
Боливуд и Радж Капура да го духат..
не на Буная, на Арарат са Гарабетите..
цитирай
8. blackpredator - Венци,
22.11.2020 16:23

прочетох днес, че Славимир Генчев се е поминал
адски чоглаво и тъжно ми стана
много яко съм се дърлил с него, особено у Парасола
с чувство за хумор, за цяла кратункофска популация

Мир на Душата ти Слави !!!
цитирай
9. starforlife - ~ 6. vencivaleri1951
22.11.2020 16:34
- Фифи, ПОКАЖИ КЪДЕ СЪМ ПИСАЛ "ВОЕННА ТРУДОВА КНИЖКА".
Погледни се бре, СМЕШНИК - при все и НЕКАДЪРНО, защото ти си перманентен НЕКАДЪРНИК - си ме цитирал и там НИКЪДЕ НЕ СЕ ВИЖДА ДА СЪМ ПИСАЛ ТАКОВА НЕЩО КАКТО ТИ ИЗВЪРТАШ, ПРОСТО ЗАЩОТО НЕ ЧЕТЕШ И СИ СЕНИЛЕН ДЪРТАК!
- Балалайко, като си застинал в информираността си някъде в миналото - не съм ти аз виновен.
През 80-те години ВСИЧКИ ВОЕННИ ИМАХА ИЗРИЧНИ ВОЕННИ ПАСПОРТИ!
Не говоря за военната книжка,, а точно за паспортът им - основният документ за самоличност в България.
Нормалният, знаеш, беше зелен...
Сега от мен научи, че на военните паспортът беше СИН!
Не, че цветът има значение, а просто ти свеждам фактът, че военните имаха паспорт, който се различаваше от този на цивилното население - една социалистическа глупост.
Хайде и това да те образовам - ха ха ха: В САЩ основният и законен документ за самоличност винаги е бил еднакъв за всички, но на военните (и не само) пред името им, присъства и чинът им.
(На научните работници примерно - научната им степен или титла.)

И понеже военната книжка спомена, та и това евентуално да те светна: Лекарите и мед. сестрите, фифи, по времето на соца също имаха военни книжки и чин.
Съпругата ми примерно беше ефрейтор.
Което е минимално, знаеш, но все пак във военно време би могла да нарежда на близо 90% от личния състав, които биха били редници.
Та те така.
цитирай
10. starforlife - ~ 7. blackpredator
22.11.2020 16:35
Ха ха ха
Ами виШ де, смешник.

Абе ше съ образовате и вие малко, ама...

ПС: И, неграмотнико, без запетайка преди "Венци", излиза, че нататък са негови думи.
Дееба тая твоя неграмотност, дееба...
цитирай
11. blackpredator - Гоче,
22.11.2020 16:53
като сравнявам скороста на интелектуалния трук на Венци,
па и на моят поочукан пикап с тебе,
се си оставаш Гочо Пешеходеца
твърде малък е градусът на панагюрската пърцуца,
за да се изживяваш като "Гочо Уокър"
цитирай
12. starforlife - ~ 11. blackpredator
22.11.2020 17:15
В духа на предходната ми реплика, да ти поднеса нова:
На втория ред от високоинтелектуалния ти коментар, "моят" би следвало да е "моя".
А на третия пък, "Пешеходеца" би следвало да е "Пешеходецът".

Ич те нема с члена, скротумко.
Развяваш празен, мислейки си, че е пълен, а га требе да е пълен - на теб ти е се празен.
Ей за тва жена ти я пълнят други.
цитирай
13. blackpredator - Гоче,
22.11.2020 17:38
жиф да си!
за пръф път чувам за пълен и непълен член
имам хиатус, като между ордовика и силура
споко, празно няма ф еволюцията
иде апогеят на интелектуално доминантната
кратункофска популация

а твойта празна спалня кой я пълни Гоче?
блондинка ли е дясната ръка?

се си мисля, че Гочо Облото
по ти оди от Гочо Тъпото
цитирай
14. starforlife - ~ 13. blackpredator
22.11.2020 18:44
Абе... Обло-обло, но поне не неоправдаващо се с... КРИВИНА НА ЗЕМЯТА!
Не бе, не за друго, а нали сме на тема ракети, а знае с каква смешка рашите оправдаваха пълната некадърност техните ракети да поразяват целите си.

Цял свят им се смя и им се подиграва, включително и Армения с начело на "новия ни арменски гуру", който обаче е в Руската академия на науките, та "фината" ти "ирония" идва малко... обла.

ПС: Абе, Пръц... Я понеже "си" дъ бест с Гугъл... Провери и ни светни има ли представител на "науката" на някоя друга нация, освен руската, който да е изсулил идиотията за плоската Земя?
Не беее, не говорим за средновековието... Говорим за времето, когато мерзките амерковци се канят да пратят хора на Марс, а в Русия гърмят лайнарки.
цитирай
15. get - Ракета Р-17 по классификации МО США ...
22.11.2020 19:35
Ракета Р-17 по классификации МО США и НАТО "SS-1c Scud B"
Принятие на вооружение - 24 марта 1962 г.
- Дальность стрельбы, Р-17 в км = 300 !
- США рассматривают ракеты Р-17 как «оружие массового поражения» (один из компонентов ядерного оружия — носитель, так как ракета Р-17 способна нести боевую часть весом до тонны, что даёт возможность использовать её для доставки ЯДЕРНЫХ боеприпасов второго поколения (первые термоядерные заряды).
- в Болгария, состоял на вооружении, по данным на 1995 год в составе трёх ракетных бригад имелось 35 ПУ:

А) 46-й ракетной (артиллерийской технической) бригады (г. Самоков) — комплекс снят с вооружения и ликвидирован в (?) году. По некоторым данным уничтожено 64 ракеты.

Б) 129-й ракетной (артиллерийской технической) бригады (г. Карлово) — по состоянию на 1989 год;

В) 66-й ракетной (артиллерийской технической) бригады (г. Ямбол) — по состоянию на 1989 год.

КОМЕНТАРНА-БЕЛЕЖКА(от руски - не арменски :)))?
Цитат:
"Согласно соглашению между правительствами Болгарии и США от 27 июля 1998 года о предоставлении экономической, технической и другой помощи, Болгария обязалась (при поддержке США) уничтожить имеющиеся у неё ракетные комплексы 9K714 Ока, 9К72, 9K52 и 8K11. Болгария некоторое время воздерживалась от выполнения условий этого соглашения, но правительством США были поставлены жёсткие условия, что в случае, если Болгария сохранит имеющиеся у неё ракеты, ей будет закрыт путь к вступлению в НАТО." (?)

Без коментар ... и отново ПОДЧЕРТАВАМ?! Препечатано от РУСКО, НЕ-АРМЕНСКО езични ИЗТОЧНИЦИ - по КОМЕНТИРАНИЯ ВЪПРОС ?
цитирай
16. vencivaleri1951 - Лека му пръст
22.11.2020 19:40
Той беше мъжкар.приказката му понякога остра, но той си е такъв. Лично на мен мерената му реч ми харесваше , а и бързата мисъл. Жалко, отишъл си е кадърен и добър човек.



quote=blackpredator]
прочетох днес, че Славимир Генчев се е поминал
адски чоглаво и тъжно ми стана
много яко съм се дърлил с него, особено у Парасола
с чувство за хумор, за цяла кратункофска популация

Мир на Душата ти Слави !!![/quote]
цитирай
17. starforlife - ~ 16. get
22.11.2020 19:46
Ами какво да ти кажа, Гет...
Още Фчера, при първото им балалайкане... Дето първо беше, че ген. Тодоров никъде не говори за ядрени глави... А днес, като онова пропадна и то сами направили се смешни, че дори не четат... Се насочиха у друга посока...
АЗ ОБЪРНАХ фНИМАНИЕ НА ЗАГЛАВИЕТО НА ПОСТИНГА МИ - "За кожата на един ск®отумко (Част 1-ва)" - КАТО УТОЧНИХ, ЧЕ РЕАЛНО ЩЕ ИМА ПОНЕ ОЩЕ ЕДНА ЧАСТ И В НЕЯ НЕ САМО ЩЕ ДАМ САТЕЛИТНИ СНИМКИ (което почти всеки може да направи на базата на дадени от мен - при ВенКА още - координати не само в България, а и в бившето ГДР, Полша...), А И ЩЕ СЕ ПОЗОВА И НА ЧУЖДИ ИЗТОЧНИЦИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО РУСКИ!

За теб, Гет... На базата на това, че си бил криминалист - дано не греша - и ще ти е интересно... Ти "поставям" "задачата" да откриеш КОЙ БЪЛГАРСКИ ПОЛИкЛИК ВОДИ ДОРИ ПРЕГОВОРИ С РУСИЯ ЗА ПОДНОВЯВАНЕ СРОКА НА "ГОДНОСТ" НА НАШИ ЯДРЕНИ БОЙНИ ГЛАВИ, ПОРАДИ ИЗТИЧАНЕТО МУ В НАЧАЛОТО НА ДЕМОеКРАнизаЦИЯТА НИ.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Виж гет с голяма вероятност знае повече от нас
22.11.2020 20:05

Или може да звънне на приятел:)
Но за паспортите е наясно сто %.Ти бе толкова настоятелен в твърдението си , че помислих, че греша и погледнах в Административно обслужване. В Гугъл. уви Жоро, бъркаш отново. Цитирам по памет:
Документи удостоверяващи самоличността в РБ да следните

Лична карта, паспорт, дипломатически паспорт, моряшки паспорт, ВОЕННА лична карта. Край на цитата.

quote=starforlife]Ами какво да ти кажа, Гет...
Още фчера, при първото им балалайкане... Дето първо беше, че ген. Тодоров никъде не говори за ядрени глави... А днес, като онова пропадна и то сами направили се смешни, че дори не четат...
АЗ ОБЪРНАХ ВНИМАНИЕ НА ЗАГЛАВИЕТО НА ПОСТИНГА МИ - " За кожата на един ск®отумко (Част 1-ва) " - КАТО УТОЧНИХ, ЧЕ РЕАЛНО ЩЕ ИМА ПОНЕ ОЩЕ ЕДНА ЧАСТ И В НЕЯ НЕ САМО ЩЕ ДАМ САТЕЛИТНИ СНИМКИ (което почти всеки може да направи на базата на дадени от мен - при ВенКА още - координати не само в България, а и в бившето ГДР, Полша...), А И ЩЕ СЕ ПОЗОВА И НА ЧУЖДИ ИЗТОЧНИЦИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО РУСКИ!

[/quote]
цитирай
19. vencivaleri1951 - Виж гет с голяма вероятност знае повече от нас
22.11.2020 20:06
Или може да звънне на приятел:)
Но за паспортите е наясно сто %.Ти бе толкова настоятелен в твърдението си , че помислих, че греша и погледнах в Административно обслужване. В Гугъл. уви Жоро, бъркаш отново. Цитирам по памет:
Документи удостоверяващи самоличността в РБ да следните

Лична карта, паспорт, дипломатически паспорт, моряшки паспорт, ВОЕННА лична карта. Край на цитата.



quote=starforlife]Ами какво да ти кажа, Гет...
Още фчера, при първото им балалайкане... Дето първо беше, че ген. Тодоров никъде не говори за ядрени глави... А днес, като онова пропадна и то сами направили се смешни, че дори не четат...
АЗ ОБЪРНАХ ВНИМАНИЕ НА ЗАГЛАВИЕТО НА ПОСТИНГА МИ - " За кожата на един ск®отумко (Част 1-ва) " - КАТО УТОЧНИХ, ЧЕ РЕАЛНО ЩЕ ИМА ПОНЕ ОЩЕ ЕДНА ЧАСТ И В НЕЯ НЕ САМО ЩЕ ДАМ САТЕЛИТНИ СНИМКИ (което почти всеки може да направи на базата на дадени от мен - при ВенКА още - координати не само в България, а и в бившето ГДР, Полша...), А И ЩЕ СЕ ПОЗОВА И НА ЧУЖДИ ИЗТОЧНИЦИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО РУСКИ!

[/quote]
цитирай
20. starforlife - ~ 20. vencivaleri1951
22.11.2020 20:12
Абе, ВенКЕ... Абе скротумкЕ...
Ти докога ще приемаш нещата буквално бе?
Казах ти, че (не само) заради тази си черта, предполагам, че и в Реала си крайно скучна и досадна личност.
Оставяме настрана фактът, че за военен "паспорт" (Така добре ли е?) заговорих ОДЕВЕ, СЛЕД идиотията ти за ВОЕННАТА трудова книжка.
И СЕГА НЕ СЕ ОПИТВАЙ ДА СЕ ИЗМЪКНЕШ КАКТО ВИНАГИ, А ПОСОЧИ КОГА И КЪДЕ СЪМ СПОМЕНАЛ ДОРИ ВОЕННА - ПОДЧЕРТАВАМ В О Е Н Н А - ТРУДОВА КНИЖКА?
цитирай
21. starforlife - И още после, МИЗЕРНИКО... За да се убедиш за пореден път колко си изветрял и сенилен.
22.11.2020 20:24
vencivaleri1951 написа:
Виж гет с голяма вероятност знае повече от нас
Или може да звънне на приятел:)
Но за паспортите е наясно сто %.Ти бе толкова настоятелен в твърдението си , че помислих, че греша и погледнах в Административно обслужване. В Гугъл. уви Жоро, бъркаш отново. Цитирам по памет:
Документи удостоверяващи самоличността в РБ да следните

Лична карта, паспорт, дипломатически паспорт, моряшки паспорт, ВОЕННА лична карта. Край на цитата.

vencivaleri1951 написа:
Цитирам по памет:
Документи удостоверяващи самоличността в РБ да следните

Лична карта, паспорт, дипломатически паспорт, моряшки паспорт, ВОЕННА лична карта. Край на цитата.

Хаааааа ха ха ха-йде усети се защо се смея.

И само ми кажи какво общо има това, за което смехотворно се хвана сега пък, само и само да отклониш вниманието от КАПУТЩИНИТЕ си, с коментара, който НЕКАДЪРНО цитираш?
В него за какво се говори, ВенКЕ?
За паспорти или за преговори от българска страна за удължаване на експлоатационния срок на български ядрени оръжия?
М?
цитирай
22. vencivaleri1951 - Първата МКБР доколкото знам са Р7.казват, че Восток 1 на Гагарин е фактически ,,седмица,,
22.11.2020 20:27
От баща си знам, че руснаците започват първи да търсят вариант за междуконтинентални ракети защото САЩ и Канада имат добра ПВО , която би спряла до 90 процента атаките със самолети. Изграждат , и надграждат платформата ферху немските ФАО . Дори използват и германци.
Мисля че ти си най компетентен между нас по понятни причини-пенсионирал си се като действащ офицер.
Спорът е в две направления
- имало ли е в България дислокация на МКБР, или по
ясно да е,ракети с далечен радиус на действие над 5500км
-Смяташ ли, знаеш ли ,че за SSките за които говориш сме имали и отделно като резерв ядрени бойни глави , отделно от обикновените. И ако смяташ, че сме имали обясни смисълът от ядрен заряд в ракета до 400км и и
базирана на Собствена територия. Тоест ние удряме ,, Александрополо, но радиоактивния облак иде и у нас.
Иначе на учения сме играли че ни е нанесен ядрен удар, дигахме защитно облекло, миехме със специални разтвори машини , хангари, помещения и оръжие.
После Съветите отвръщаха и т н.



get написа:
Ракета Р-17 по классификации МО США и НАТО "SS-1c Scud B"
Принятие на вооружение - 24 марта 1962 г.
- Дальность стрельбы, Р-17 в км = 300 !
- США рассматривают ракеты Р-17 как «оружие массового поражения» (один из компонентов ядерного оружия — носитель, так как ракета Р-17 способна нести боевую часть весом до тонны, что даёт возможность использовать её для доставки ЯДЕРНЫХ боеприпасов второго поколения (первые термоядерные заряды).
- в Болгария, состоял на вооружении, по данным на 1995 год в составе трёх ракетных бригад имелось 35 ПУ:

А) 46-й ракетной (артиллерийской технической) бригады (г. Самоков) — комплекс снят с вооружения и ликвидирован в (?) году. По некоторым данным уничтожено 64 ракеты.

Б) 129-й ракетной (артиллерийской технической) бригады (г. Карлово) — по состоянию на 1989 год;

В) 66-й ракетной (артиллерийской технической) бригады (г. Ямбол) — по состоянию на 1989 год.

КОМЕНТАРНА-БЕЛЕЖКА(от руски - не арменски :)))?
Цитат:
"Согласно соглашению между правительствами Болгарии и США от 27 июля 1998 года о предоставлении экономической, технической и другой помощи, Болгария обязалась (при поддержке США) уничтожить имеющиеся у неё ракетные комплексы 9K714 Ока, 9К72, 9K52 и 8K11. Болгария некоторое время воздерживалась от выполнения условий этого соглашения, но правительством США были поставлены жёсткие условия, что в случае, если Болгария сохранит имеющиеся у неё ракеты, ей будет закрыт путь к вступлению в НАТО." (?)

Без коментар ... и отново ПОДЧЕРТАВАМ?! Препечатано от РУСКО, НЕ-АРМЕНСКО езични ИЗТОЧНИЦИ - по КОМЕНТИРАНИЯ ВЪПРОС ?
цитирай
23. starforlife - ~ 24. vencivaleri1951
22.11.2020 20:32
Хаааааа ха ха ха
ВенКЕ, И тази книга имам, представи си, у Библиотеката ми.
За немските "Фау".
Значи ОТНОВО съм чел не просто откъслечни мат'рялчета у НЕТа от по страница-две, а цяла книга по въпросите.
цитирай
24. blackpredator - има Гоче
22.11.2020 20:33
даже са двама
определили, че Земята е изгочена /обла/
Красовский, Феодосий Николаевич
и Изотов, Александр Александрович
по техни теркове се праят кадастрални карти
цитирай
25. starforlife - ~ 26. blackpredator
22.11.2020 20:35
Абе, напънчо...
Що си мислиш, че ще блеснеш бе?
В областта на координатите - вЕрвай ми - съм мноо по-напрет от теп.
Ти май не сфана ебафката ми оня ден, м?
Знайех си тугава, че требва а ти задюдюкам и за координати с начало на едната ос "центъра" на Земята...

ПС-идну: Аби, Пръцку... Я къжи сига пуследну: Новуту ни арменско гуру пруфесор ли е у Рускътъ академийъ на наукити или йе убикновен льолю с титлъ кату ВенКЪ?

ПС-дви: Аби, Пръцку... Ни йе ли смешну а трийеш Гет, при пулужение, чи кументарот му йе точну пу темътъ нъ пустингъ тй?
Май и ут биссилийе, чи ти направихми смишин, ъм?
цитирай
26. blackpredator - варненският Колумб,
22.11.2020 20:39
пак откри у Гугъла брадатата Америка
и Ушеф, не спами
трия
цитирай
27. vencivaleri1951 - По добре скучна, отколкото смешна, а и подреденият човек е скучен общо взето
22.11.2020 21:11

Иначе за трудова военна книжка прочетох неправилно. Ти пишеш, че съм могъл военния, ,,синия,, паспорт да видя и трудова книжка. Свързал съм неправилно . Аз споделих, че не съм виждал такава, но не съм оспорвал вероятно нейно съществуване. Не съм обработвал документи на военни за пенсиониране например и дори не знам техните нормативи. Споделих, че баща ми получи паспорт след мен, а и друг като се пенсионира. До излизането му на работа зад граница паспорт не е имал. В чужбина до тогава беше ходил или командировка, или с материалната си паст

starforlife написа:
Абе, ВенКЕ... Абе скротумкЕ...
Ти докога ще приемаш нещата буквално бе?
Казах ти, че (не само) заради тази си черта, предполагам, че и в Реала си крайно скучна и досадна личност.
Оставяме настрана фактът, че за военен "паспорт" (Така добре ли е?) заговорих ОДЕВЕ, СЛЕД идиотията ти за ВОЕННАТА трудова книжка.
И СЕГА НЕ СЕ ОПИТВАЙ ДА СЕ ИЗМЪКНЕШ КАКТО ВИНАГИ, А ПОСОЧИ КОГА И КЪДЕ СЪМ СПОМЕНАЛ ДОРИ ВОЕННА - ПОДЧЕРТАВАМ В О Е Н Н А - ТРУДОВА КНИЖКА?

цитирай
28. vencivaleri1951 - С друг си спорил за летци. Аз нямам понятие.
22.11.2020 22:27
Баща ми е летял , но се пенсионира като твой колега -командир на Дивизия. Все пак ти си напред с материала, водиш реална дивизия, с на него длъжността му беше приравнена.
Иначе братовчедка ми получи ,,стаж ,,за пенсиониране за определен брой часове във въздуха като стюардеса. Часове, да, но възраст не.
Жоро, защо ,,кашляш,, бе човек
Къде се връщаш толкова назад
Имаме конкретен спор
-Ти казваш, че в България е имало МКБР, аз казвам, че няма как и защо да в имало и , че не мислиш
-Ти прехвърли разговора , че за SS коте е имало резервни ядрени глави, аз мисля че грешиш защото
-в ШЗО , а после и в корпуса не съм и чул да се говори за ядрено оръжие в нас. В къщи също.
-Не виждам смисъла от собствена територия да използваме ядрени заряд при носител с далекобойност от 100 до 400 км.
То е като да целим някого с цев, но куршумът да мине и през нас.
Може и да греша за второто, но ако някой ми докаже за МКБР, то публично ще си изям СИМ картата.
Ето питам човек с когото си в добри отношения/което не може да се каже за мен/, но смятам, че е по запознат от нас с темата по понятни причини. Дано е коректен, ако реши да е арбитър



starforlife написа:
- Второ: Я пак за незнанието при военните? Я пак?
Не беше ли с теб наскоро друга препирня - за трудовия стаж и пенсионирането при летците, м?
Хайде кажи ми: Ти сенилен дъртак ли си вече, че не помниш или просто се правиш, защото така ти изнася?
Ако е първото - простено ти е, на малко себерефлексия бе, джанъм!
Ако е второто - май по-добре да замълча!

цитирай
29. starforlife - ~ 28. vencivaleri1951
22.11.2020 22:35
За първото - трудовия стаж при летците и пенсионирането - не споря да е било с теб.
Барин си го спомням и съм убеден, че участва, но за неб не бях сигурен.
А иначе спора "поведе" - т.е. провокира с дюдюкането си за Радев - тролът ОК3223.

За второто и по-"важното": ВенКЕ, моята тема НЕ Е МБР (при които Б може и да отсъства и да не са с чак такъв голям обсег - дообогати общата си култура).
МОЯТА ТЕМА Е НАЛИЧИЕТО ПО ВРЕМЕТО НА СОЦА НА ЯДРЕНО ОРЪЖИЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ и оттам това поставило я като цел във военните разчети на САЩ и подопечните й държави в НАТО.
Гръцките "Ауакс"и не летяха през ден по протежението на границата ни заради "Москвич"ите ни и "Жигули"те.
Нито заради останалата ни МОРАЛНО ОСТАРЯЛА военна техника и особено инфраструктура.
Летяха заради секретните съвеДСки поделения и това наше оръжие.
Факт е, ВенКЕ, че България имаШЕ "Р-400" модификация "Оса", която при все, че беше с далекобойност около 500 км., не само Е БАЛИСТИЧНА и дори се води междуконтинентална, а БЕШЕ ОБОРУДВАНА С ЯДРЕНА БОЙНА ГЛАВА ПО НАЧАЛО КАТО ПРОЕКТИРАНЕ И ПРОИЗВОДСТВО.
И България я имаше не една и две бройки и с това държеше Турция и Гърция възпиращо, а не с линията "Крали Марко" с идиотската й допотопна техника!

Виж с това от едно изречение мое за междуконтинентални ракети (каквато ПОНЕ ЕДНА продължавам да твърдя, че имахме на връх "Бунай") при теб, да се опитваш да изместиш темата МИ при мен, което е тема И ТУК, е най-малкото педалско!
ТЕМАТА ми, Ми, МИ НЕ Е ТАЗИ, КОЯТО СЕ ОПИТВАШ ДА ПРЕДСТАВИШ!
НЕ Е!
Да потретвам ли? - НЕ Е!
Темата на Пръцко също НЕ Е ТАЗИ, КОЯТО СЕ ОПИТВАШ ДА ПРЕДСТАВИШ!
НЕ Е!
Да потретвам ли? - НЕ Е!

ПС: А колкото до това, че видиш ли не било логично да имаме ядрено оръжие да удар по Турция и Гърция, което се опитваш да обориш с логиката, че вятърът щял да го довее и на наша територия, какво да ти кажа?

- Може би да ти кажа това, че основното предназначение на такъв вид оръжие е ВЪЗПИРАЩОТО.

- Може би да ти кажа това, че бидейки на разположение и под командване директно към командването на СССР - на любимите ви рашки им е било през кура, че и оттатък какво ще довее вятъра в България - те са далече, а при ядрена война Турция и Гърция са ударени ефективно и те, НЕРАЗПОЛАГАЙКИ с такива ракети, не могат да са проблем вече за СССР чрез нанасяне на ядрени удари на базата на авиация, защото ефективно са били изпреварени чрез ядрени удари от ТЕРИТОРИЯТА НА България.

- НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО, МОЖЕ БИ ДА ТИ КАЖА ТОВА, ЧЕ ИМЕННО ЗАРАДИ ТОВА, ЧЕ БЪЛГАРИЯ КАТО САМОСТОЯТЕЛНА ДЪРЖАВА НЯМА ИНТЕРЕСИ, КОИТО ДА БЪДАТ ОТСТОЯВАНИ (дори по методите на блъфа и притискането) ЧРЕЗ ТАКЪВ ТИП ОРЪЖИЕ И ИМЕННО ЗАТОВА ТО БЕШЕ УНИЩОЖЕНО ПО "ПРЕПОРЪКА" НА АМЕРКОВЦИТЕ!

Аз лично... Ако имах тази власт... НЕ БИХ клекнал пред амерковците!
Учудващо ли е за теб?
Въпреки, че съм съгласен, че при пълната какафония, настъпила в бившите соц държави след падането на социализЪма, този вид крайно опасно оръжие можеше много лесно да попадне в ръцете на терористи или други подобни елементи.
Или няма логика според теб и не си съгласен с това?
Че то армията ни се разпродаваше и крадеше как ли не и от кого ли не - какво щеше да е различното спрямо "някакво си" ядрено оръжие?

..######......########.....###............########...
.##.......##...........##..........##..##..........##...........##
.##......................##.........##.....##........##...........##
...######..........##........##........##.......########.
..............##........##......#########.....##........##..
.##........##........##......##............##.....##..........##.
..######..........##.....##..............##....##............##
цитирай
30. blackpredator - 05 окт 2002
22.11.2020 23:20
На полигона "Змеево" край Стара Загора в четвъртък в 10.45 беше взривена последната бойна глава от съветски ракетен комплекс СС-23.
цитирай
31. starforlife - Ами именно бе, Пръц.
22.11.2020 23:30
blackpredator написа:
05 окт 2002
На полигона "Змеево" край Стара Загора в четвъртък в 10.45 беше взривена последната бойна глава от съветски ракетен комплекс СС-23.
"SS-23" e (ЛИ?) точно "P-400 Оса".
Или с ограничения си Интелект и обща култура си мислиш, че ми опонираш на това, че СТАНДАРТНО същата е оборудвана с ядрена бойна глава?
Би било крайно смешно, ако това си мислиш.
цитирай
32. blackpredator - бойните глави
22.11.2020 23:44
на 9М714 "Ока" не са взаимно заменяеми
просто има два модела - 9М714Б и 9М714К
както казва в книгата си ген. Тодоров,
9М714Б с ядрен заряд, ракетата-носител
"има специално покритие"

Гоче, ама верно си мноо Тъп
и аз тъй мисля
гудят ли на СС-23 ядрена бойна глава,
Гочо с баданарката маже специалното покритие
ако се скубе четката, отиде траекторията в ряката..
цитирай
33. starforlife - Фифи, пропускаш нещо много съществено в коментара ми и това е ТЕРЦА-тертипът ми - (ЛИ?)
22.11.2020 23:48
А защо го приложих (ТЕРЦА-тертипът ми (ЛИ?)) ЛИ?
Просто, защото когато ВИЕ си бяхте същите КАПУТИ през 2013-та... Когато ВенКА не беше дори чувала за мен... А И ТИ СЪЩО, но се убеди ОТКОГА С МАУ - бау, Мау, бау - СМЕ ТУК...
С Кольо Босия сме водили тези диспути (КАТО НОРМАЛНИ ХОРА И БЕЗ КАКВИТО И ДА Е ОБИДИ И ПРОСТОТИИ, ВенКЕ) точно по тези въпроси и мога да активирам постинги дори, но защо да го правя?

Така, че, фифи - заври си баданарката у гъзЪ и мажи със специалната боя.
И ПОНЕ "КАЖИ, БАБЕ, ТЕНКЮ" ЗА ТОВА, ЧЕ ТИ ОТВОРИХ ОЧИТЕ ЗА КНИГАТА НА ГЕН. ТОДОРОВ, ТА ДА СИ ОБОГАТИШ ОБЩАТА КУЛТУРА.

КАЖИ, "ТЕНКЮ" БЕ, КЛЕПАР!
цитирай
34. blackpredator - ми
23.11.2020 00:10
обогати Ни още, опщата култура
как на пулюгона в Змеево,
думнаха 24 ядрени глави
цитирай
35. get - До 34. blackpredator - ми ... Ми, е след Ре и преди Фа в трудовашката нотна таблица ?
23.11.2020 07:34
blackpredator написа:
обогати Ни още, опщата култур
как на пулюгона в Змеево,
думнаха 24 ядрени глави


Явно служил си ТРУДОВАК предвид баналните изписани от теб простотии?

От които НИ СТАВА ЯСНО ЧЕ НЕ ПРАВИШ ЕЛЕМЕНТАРНОТО РАЗГРАНИЧЕНИЕ при ДВЕ РАЗЛИЧНИ РАКЕТНИ СИСТЕМИ изписвани според НАТОвската класификация - като:

А) Scud и
Б) Spider ? :)))) !

В Болгария, состоял на вооружении:
А.
46-й ракетной (артиллерийской технической) бригады (г. Самоков) — в 1975 году бригада была первооружена на комплекс 9К72
Б.
56-й ракетной бригады (Марино-Поле) — расформирована в 1989 г.
В.
66-й ракетной бригады (Ямбол) — в 1975 году бригада первооружена на комплекс 9К72
цитирай
36. blackpredator - Гете, пак малоумно спамиш
23.11.2020 08:48
за тебе сичкото кюнец, се ракет

България закупува 16 ракети СС-23 и 8 пускови установки,
като към всяка установка има и по още една трета резервна ракета
купени през май 86 и дислоцирани в Телиш
цитирай
37. starforlife - ~ 35. get
23.11.2020 08:48
Гет, няма смисъл да се "дискутира" с човек, на когото нито образованието, нито общата култура, предполагат да разбира нещо прочетено по въпроси, касаещи И (дори основно) технологии (не визирам чисто военни).
Още от постинга (цитирането на какво пише на 58-ма страница в книгата на ген. Тодоров) става ясно (поне на мен), че Пръцко е намерил книгата онлайн (то голЕмата философия) и се зачита.
НО СЕ ЗАЧИТА ПО ИЗРЕЧЕНИЯ В УДЕБЕЛЕН ШРИФТ. ФАКТ ОТ ВСИЧКИТЕ МУ ЦИТИРАНИЯ.
А това не му изгражда цялостна картинка на нещата.
Особено без това, което казах за образованието, интересите и общата култура.

Пръц, прочети ЦЯЛАТА книга и то хронологично.
Тогава ще добиеш по-пълна и правилна ПРЕДСТАВА, но отново ще ти липсва разбиране на базата на техничарски поглед в/у нещата.
Защото например в коментара си Гет лееко греши какво се явяват по принцип "Scud" и "Spider".
И точно заради това беше Терцовският ми тертип "(ЛИ?)" - перманентен маркер, че те подвеждам УЖ приравнявайки "SS-23" със "SS-23 Spider" ("Р-400" с "Р-400 Оса").
И, Пръц, амерковците не унищожиха нашите "Оси", а САМО ядрените бойни глави.
Нали говорите (ВенКА) за логика... Която не е еднаква при различно поставените спрямо даден въпрос хора... (Една е за "нормалния" човек, може да е съвсем друга за Професионалиста.)
Та същата тази логика дори само, диктува част от "Оси"те ни да преминат в ръцете на амерковците за изучаване... За което, както и за утилизацията те ПЛАТИХА! А друга да остане на "склад" в страна вече (ставаща тепърва чрез това ПРИТИСКАНЕ) съюзник.
После: Някои системи наистина "изчезнаха" в тарапаната (какафонията в държавата ни през средата и краят на 90-те години и началото на 2000-та).
Ама така много тлъсто за НЯКОИ ДРУГАРИ "изчезнаха".
цитирай
38. blackpredator - за
23.11.2020 09:10
приключенията на военния специалист Гочо,
четете Хашек..
цитирай
39. krumbelosvet - Лето 62
23.11.2020 09:20
Ракети дека не стигат границата, но пък склад за ядрено оръжие, евентуален подарък за агресора. Ква СС - Синя Страст!!! И веднаги изгрева звездата на лайфа.
Знаят ли ССДС (страстните седесари) за легендарните "Топол М", с които държахме в шах Стамбул? И от които братята янки искаха едничка да си я изучат, оти НЕМАХА чудо подобно. Но комунистическият Цар Симо|| не им даде, щото било имало договор с Русия. И от ТОГАВА падна в немилост Симо пред янките и янкофлюбените, и от любим цар стана жалък реститути и дървосекач. Не го е срам. Заради некъв договор да откаже онодяване от любимите на нашите психо-десни онождачи!
цитирай
40. starforlife - ~
23.11.2020 09:32
blackpredator написа:
за
приключенията на военния специалист Гочо,
четете Хашек..

Ето това са ДОВОДИ, логика и съждения.
Какво повече да говорим, когато писането на нЕкои е уж иронично, за да могат да напасват менталните си полюции по допирателната "Именно де, нали това ("иронично") и аз казвах!" или "Именно де, нали това (иронично) и аз НЕ казвах!"
Според зависи.

(КРАЙ НА КОМУНИКАЦИЯТА ОТ МОЯ СТРАНА. И ВСЕ ПАК ЧИТАТЕЛИТЕ ОТ МОЯ "ХАШЕК" НЕЩО МОГАТ ДА НАУЧАТ, А ОТ ТВОЯ САМО ЕДНО НЕМОЩНО "ПРЪЪЪЦ".)
цитирай
41. get - @ 36. blackpredator - Гете, пак малоумно спамиш ОТГОВОР : А ти Фаринели на Белканто, не се ли усещаш ...?
23.11.2020 09:41
blackpredator написа:
за тебе сичкото кюнец, се ракет

България закупува 16 ракети СС-23 и 8 пускови установки,
като към всяка установка има и по още една трета резервна ракета
купени през май 86 и дислоцирани в Телиш


,... че се обръщаш на един "дон Базилио" от опера-буф(а)?

Правиш ли разлика изобщо между РАКЕТА и носената от нея Бойна глава?
Конкретно УПОМЕНАТИТЕ ОТ ТЕБ В КОНТЕКСТА "полигон Змеево" са от вид: Касетъчни и се явяваха СТАНДАРТНО ВЪЪОРЪЖЕНИЕ ЗА ... А ПОЗНАЙ? Кои ракети НОСИТЕЛИ???

Ще ли им назовеш ИМЕТО ... не за мен ШВЕЙКА - А за публиката която ТИ ОПРОСТАЧВАШ С НЕСКОПОСАНИТЕ СИ ЛЪЖИ :))))):))))) !!!!
цитирай
42. vencivaleri1951 - Жоро, мен обвиняваш, а ти се въртиш като на пилон, само дето не си еротичен и ,,приличен,,
23.11.2020 09:52
МКБР не могат да са не балистични и под 5500км далекобойност. Те за това са и междуконтинентални.
Винаги са с ядрен заряд. Без ядрен заряд не биха достигнали тази мобилност /ще са много по обемни и не дотам транспортабилни /и по слабо поразяващи.
Например днес една подводница може да ,,качи,, до 10МКБР с близо 70ядрени блока-глави. Това обрича 70града например на поразяване защото всеки блок има около 150 килотона заряд. За сравнение, бомбата в
Херошима 20млн.
В това ни бе спорът и мога да постна коментара ти, но е безпредметно заяждане. Аз не пиша до блеки, гет, ,,бачката,, а до теб. Ти много добре знаеш какво си писал вчера.

uote=starforlife]За първото - трудовия стаж при летците и пенсионирането - не споря да е било с теб.
Барин си го спомням и съм убеден, че участва, но за неб не бях сигурен.
А иначе спора "поведе" - т.е. провокира с дюдюкането си за Радев - тролът ОК3223.

За второто и по-"важното": ВенКЕ, моята тема НЕ Е МБР (при които Б може и да отсъства и да не са с чак такъв голям обсег - дообогати общата си култура).
МОЯТА ТЕМА Е НАЛИЧИЕТО ПО ВРЕМЕТО НА СОЦА НА ЯДРЕНО ОРЪЖИЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ и оттам това поставило я като цел във военните разчети на САЩ и подопечните й държави в НАТО.
Гръцките "Ауакс"и не летяха през ден по протежението на границата ни заради "Москвич"ите ни и "Жигули"те.
Нито заради останалата ни МОРАЛНО ОСТАРЯЛА военна техника и особено инфраструктура.
Летяха заради секретните съвеДСки поделения и това наше оръжие.
Факт е, ВенКЕ, че България имаШЕ "Р-400" модификация "Оса", която при все, че беше с далекобойност около 500 км., не само Е БАЛИСТИЧНА и дори се води междуконтинентална, а БЕШЕ ОБОРУДВАНА С ЯДРЕНА БОЙНА ГЛАВА ПО НАЧАЛО КАТО ПРОЕКТИРАНЕ И ПРОИЗВОДСТВО.
И България я имаше не една и две бройки и с това държеше Турция и Гърция възпиращо, а не с линията "Крали Марко" с идиотската й допотопна техника!

Виж с това от едно изречение мое за междуконтинентални ракети (каквато ПОНЕ ЕДНА продължавам да твърдя, че имахме на връх "Бунай") при теб, да се опитваш да изместиш темата МИ при мен, което е тема И ТУК, е най-малкото педалско!
ТЕМАТА ми, Ми, МИ НЕ Е ТАЗИ, КОЯТО СЕ ОПИТВАШ ДА ПРЕДСТАВИШ!
НЕ Е!
Да потретвам ли? - НЕ Е!
Темата на Пръцко също НЕ Е ТАЗИ, КОЯТО СЕ ОПИТВАШ ДА ПРЕДСТАВИШ!
НЕ Е!
Да потретвам ли? - НЕ Е!

ПС: А колкото до това, че видиш ли не било логично да имаме ядрено оръжие да удар по Турция и Гърция, което се опитваш да обориш с логиката, че вятърът щял да го довее и на наша територия, какво да ти кажа?

- Може би да ти кажа това, че основното предназначение на такъв вид оръжие е ВЪЗПИРАЩОТО.

- Може би да ти кажа това, че бидейки
цитирай
43. pantaleev - Предаторе
23.11.2020 10:05
Никога не следвай Тъпи съвети от Тъпи самовлюбени типове като въпросните двама - Този с голямото его и влюбената в него мижитурка. Чудя ви се на железните нерви с Венци.
Поздрави!
цитирай
44. starforlife - ~ 42. vencivaleri1951
23.11.2020 12:19
Виж сега, Венци...
Прочети ме МНОГО ДОБРЕ и оспори, че което казвам не е Истина.

- Първо: Казах, че повече няма да участвам и това ще е така. Но отговарям (дано за последно) на Венци, защото казваното от него ОТНОВО НЕ Е ВЯРНО.

- Второ: Когато ти се държиш, Венци, нормално (дори с грешки) - на мен също не ми проблем да се държа така.

- Трето: Репликирам те, Венци, защото ти си ЕДИНСТВЕНИЯТ от "компанийката" ви, който дискутира. Тоест, дори да си ехиден, да лицемериш, да лъжеш (осъзнато или неосъзнато) - ти поне водиш дискусия на базата на логика (твоя и правилна или не), информация (отново правилна и/или изчерпателна или не) и т.н.
При останалите това отсъства. Особено при Пръцко. За тях/него въпросът е да троли с мислещ ги за духовити глупости, а не да дискутира нормално.
Опитай се в тази му светлина, както се представя пред нас, да си представиш Пръцко като... какъвто и да е - директор например.
Аз може да "съм" простак (спрямо вас), но подхождам към даден въпрос с достатъчна доза сериозност и опитвайки се да говоря по темата с факти (не твърда винаги правилни), а не просто... балалайкане.
Погледни поведението на Пръцко и ама така непредубедено СИ кажи (тоест, аз не ти искам отговор) - би ли поверил дейността по евентуално обслужване на ракетен комплекс на такъв човек (повтарям, какъвто ни се презентира тук)?
Аз "може" и да соля Колегите си в измисления случай като пример, но от мен към тях ще постъпва информация, ще има комуникация.
За Пръцко всички ще са кратунковци и той ще говори в типичния си селташки сленг, пълнен с нерелевантни за случая думички, имена, термини и прочее, чрез които да маскира комплексите си.


Сега, след тези общи приказки, по-конкретно по новия ти коментар:

- Първо: Вече ти казах, че МОЯТА ТЕМА, А И ТАЗИ ТУК, НА ПРЪЦКО, КОЯТО СЕ ЯВЯВА КОНТРА НЕ СПРЯМО МБР, А СПРЯМО ТОВА ИМАЛО ЛИ Е ИЛИ НЕ ЯДРЕНИ БОЙНИ ГЛАВИ В БЪЛГАРИЯ, НЕ Е ТАЗИ, КЪМ КОЯТО ТИ ВЪРТИШ-СУЧЕШ - СЕ ОПИТВАШ ДА КАНАЛИЗИРАШ ДИСКУСИЯТА НИ!

Тук говорим за ЯДРЕНО ОРЪЖИЕ, КОЕТО, ВЕНЦИ, НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА Е МОНТИРАНО НА МБР!
НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
Може да го носи самолет...
Може да го носи друг тип ракета или реактивен снаряд...
Може (вече) да го носи дрон дори.
Тоест, да поNтя: Не се опитвай да ме провокираш да говорим за МБР.
Имаше този шанс при теб, да го беше използвал. Ти замлъкна, не аз.
ОТВОРИ ТЕМА... "ПОКАНИ МЕ"... ЩЕ ГОВОРИМ.
НО НЕ И ДА СЕ "ТРЪШКАШ" КАТО МАЛКО ДЕТЕ КОГА И КЪДЕ ДА СТАВА. ДЕТИНСКО Е ПРОСТО. НЕУЛЕГНАЛО Е.
Отива на Пръцко, но не и на теб.

- Второ: Пак повтарям: НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО една ракета да е с далекобойност над 5000 км., за да се класифицира като МБР.
Както и не е задължително да носи ядрена бойна глава!
Може да носи химическо оръжие...
(Само не повтаряй глупостта, че не би било ефективно или особено, че не е възможно.)
Може да носи ЕМБ...
Може да носи каквото НЯКОЙ МИЛИАРД ПЪТИ ПО-В ЧАС ОТ НАС Е ПРЕЦЕНИЛ И РЕШИЛ!
(Мъск и НАСА - участва и компанията (ми), за която ти пренесох коментар на ЛС - вече изпитват ракета за доставки, чисто търговски, на стоки, по цял свят. Ето затова още 5 години - ей ги де са, ще си говорим пак - и Мъск няма да е вече трети, а ще е първи на върха на хранителната верига като пачка (Помниш ли Глупостина с нивото й?). Защото този вид МЕЖДУКОНТИНЕНТАЛЕН - хах - превоз, прави "разтооянието" м/у две срещуположни точки на планетата... ЕДИН ЧАС!)

Хайде стига толкова. Пак вмъкнах интересното за Мъск. И го направих с достатъчна доза сериозност, а не като идиотските лализми на Пръцко.
цитирай
45. blackpredator - абе Пандо,
23.11.2020 14:42
pantaleev написа:
Никога не следвай Тъпи съвети от Тъпи самовлюбени типове като въпросните двама - Този с голямото его и влюбената в него мижитурка. Чудя ви се на железните нерви с Венци.
Поздрави!

даваме мисионерски шанс,
на тъпия панагюрски цървул,
да си помисли, че е умен
цитирай
46. pantaleev - Виждам, Виждам
23.11.2020 15:26
Стимулирате го да пише огромни коментари. Надявам се да ги събере в докторска дисертация. Кога е готов свиркайте да свикам научно жури. Ще се научи момчето. Само да овладее нервата и емоциите и е готов ;) :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6914019
Постинги: 1450
Коментари: 18257
Гласове: 25301
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031