Постинг
18.04.2021 10:09 -
Слави си направи политическо харакири
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 3070 Коментари: 18 Гласове:
Последна промяна: 19.04.2021 00:29
Прочетен: 3070 Коментари: 18 Гласове:
10
Последна промяна: 19.04.2021 00:29
То си беше ясно, че неговата партия е платен отвън проект и че се борави с опашати лъжи. Но най-голямата от тях - че Чалгаря бил за мажоритарна изборна система - лъсна като тиган на месечина. ГЕРБ предложи да подкрепи това предложение в новия парламент и дори го внесе като свое. Сборът от депутатите на ГЕРБ и партията на Слави е 126 гласа, т.е. повече от половината. При това положение тази промяна можеше да се осъществи безпроблемно. Но Слави отклони с мотива, че в този парламент нямали мнозинство. Лъжи, лъжи и пак лъжи. Просто целта на тази партия е задкулисна и този референдум беше само прах в очите на хората. Онзи който плаща поръчва и музиката на тази партия, но плащащият не е Слави и това вече е ясно на всеки българин!
точно!
цитирайКакто е казано от древните: "Когато фактите говорят и боговете замлъкват!"
цитирайПо всичко личи, че такава е неудобната, зле прикривана от алчните за власт бездарници истина!
цитирай"Посредствеността поради особените стопански условия, в които живеем, е принудена да прави кариера на всяка цена, с всички средства, при което бездарността и хищничеството, тъпотата и нахалството, подлостта и низостта преливат в една хармония на истинско безсрамие. Малко ли са случаите, когато организираните единни фронтове на посредствеността (едничката възможна бойна форма) са убивали с най-непростени средства всяка глава, която ги е поставяла в сянка и ги е изобличавала не с друго, а с простия факт на съществуванието си, с това, че е установила един по-висок мащаб? Нима не е известна силата на тази посредственост: нагаждането към всеки терен, без всякакъв вкус за лично достойнство?"
Ще добавя само, че агресивността и безочливостта за простака са най-големите достойнства.
Поздравления!
цитирайЩе добавя само, че агресивността и безочливостта за простака са най-големите достойнства.
Поздравления!
Това което пишеш е пълно профанизиране на темата която захващаш.
Слави не брои ГЕРБ, на думи и БСП за "живи" Той казва , че няма мнозинство по този въпрос с останалите партии с които има допирни точки за мажоритарни избори-"Мутри вън" ще изчезнат, а ДБ ще се ограничи само със софийски представители. Тоест Слави разбира, че Герб с това си предложение ще скара Слави и партньорите му , а се знае , че ГЕРБ е токсична партия и е пратила в Небитието всичките си съюзници до сега. Патриотическите формации, Реформаторския блок,
АБВ, Формацията на Кунева, Марешки...
След това къде освен в Англия и Щатите има мажоритарно гласуване. Там е традиция, имаме двукамерни представителства, пожизнен монарх на Острова и президент който се избира чрез делегатски вот. Всичко това санира в не малка степен недостатъците на този тип избирателна система.
Кое е налице в България за такава система.
Как да се направят 240 избирателни окръга, като ние не сме се преброили още...тоест не знаем колко са избирателите в който и да е сегашен избирателен район. Имаме стотици хиляди "мъртви души в списъците"
Второ, тази система предполага две , три системни партии , които обират всички гласове. Тоест представителството в парламента не е според дадените първоначално гласове. На теория една партия с примерно 30% нтно представителство/например ГЕРБ/ може да обере близо до 100% от вота изключая
районитес етническия вот. По близо до практиката е , че събрани всички срещу ГЕРБ
/както сега е в парламента/ пък могат също така да оставят ГЕРБ без представител
И какво следва , независимо дали първият , или вторият вариант се случат. Слаб президент, който не влияе по никакъв начин, магистрати/големите/ избрани от доминирания парламент, конституционни съдии също. Липсва само член първи-еднопартийна власт и без опозиция. Това ще се случи, ако се прибърза без сериозна подготовка се влезе към подобно решение.
Аз мисля, че това ще се случи във времето и не далечно ще бъде то. Нагласата на партиите извън ГЕРБ и ДПС е за президентска република, и това не е казано от Радев-преди него и Стоянов , и Първанов имаха същото виждане. Най лесното е това да стане чрез мажоритарно гласуване, когато се получи конституционно мнозинство от партия , или коалиции от такава. Без да се променя преамбюла, а и няколко други члена изискващи ВНС, президентът може да бъде упълномощен и със законодателна , и с влияние върху изпълнителната власт. Имам усещането , че към това се върви
Стъпките които ще се изминат смятам, че ще са. Промяна на изборните правила/чувам , че овластяват президента с това, което за мен не е редно/, изчистване на "мъртвите души" , широк достъп до гласуване на всички с българско гражданство/пак имам съмнение, че живеещия в Лондон да ми избира кмет-аз не мога да избирам в Пловдив кмета, нито някой в Сърбия, макар , че имам и такова гражданство/, което за местни избори мисля, че не е правилно. Така ще се отиде на президентски избори, в които надеждата е Радев безпроблемно да спечели от раз. И ще спечели, ако Борисов например не се яви на състезанието. Спечели ли от раз, бъди сигурен , че мажоритарни избори ще има в съвсем кратък срок .
цитирайСлави не брои ГЕРБ, на думи и БСП за "живи" Той казва , че няма мнозинство по този въпрос с останалите партии с които има допирни точки за мажоритарни избори-"Мутри вън" ще изчезнат, а ДБ ще се ограничи само със софийски представители. Тоест Слави разбира, че Герб с това си предложение ще скара Слави и партньорите му , а се знае , че ГЕРБ е токсична партия и е пратила в Небитието всичките си съюзници до сега. Патриотическите формации, Реформаторския блок,
АБВ, Формацията на Кунева, Марешки...
След това къде освен в Англия и Щатите има мажоритарно гласуване. Там е традиция, имаме двукамерни представителства, пожизнен монарх на Острова и президент който се избира чрез делегатски вот. Всичко това санира в не малка степен недостатъците на този тип избирателна система.
Кое е налице в България за такава система.
Как да се направят 240 избирателни окръга, като ние не сме се преброили още...тоест не знаем колко са избирателите в който и да е сегашен избирателен район. Имаме стотици хиляди "мъртви души в списъците"
Второ, тази система предполага две , три системни партии , които обират всички гласове. Тоест представителството в парламента не е според дадените първоначално гласове. На теория една партия с примерно 30% нтно представителство/например ГЕРБ/ може да обере близо до 100% от вота изключая
районитес етническия вот. По близо до практиката е , че събрани всички срещу ГЕРБ
/както сега е в парламента/ пък могат също така да оставят ГЕРБ без представител
И какво следва , независимо дали първият , или вторият вариант се случат. Слаб президент, който не влияе по никакъв начин, магистрати/големите/ избрани от доминирания парламент, конституционни съдии също. Липсва само член първи-еднопартийна власт и без опозиция. Това ще се случи, ако се прибърза без сериозна подготовка се влезе към подобно решение.
Аз мисля, че това ще се случи във времето и не далечно ще бъде то. Нагласата на партиите извън ГЕРБ и ДПС е за президентска република, и това не е казано от Радев-преди него и Стоянов , и Първанов имаха същото виждане. Най лесното е това да стане чрез мажоритарно гласуване, когато се получи конституционно мнозинство от партия , или коалиции от такава. Без да се променя преамбюла, а и няколко други члена изискващи ВНС, президентът може да бъде упълномощен и със законодателна , и с влияние върху изпълнителната власт. Имам усещането , че към това се върви
Стъпките които ще се изминат смятам, че ще са. Промяна на изборните правила/чувам , че овластяват президента с това, което за мен не е редно/, изчистване на "мъртвите души" , широк достъп до гласуване на всички с българско гражданство/пак имам съмнение, че живеещия в Лондон да ми избира кмет-аз не мога да избирам в Пловдив кмета, нито някой в Сърбия, макар , че имам и такова гражданство/, което за местни избори мисля, че не е правилно. Така ще се отиде на президентски избори, в които надеждата е Радев безпроблемно да спечели от раз. И ще спечели, ако Борисов например не се яви на състезанието. Спечели ли от раз, бъди сигурен , че мажоритарни избори ще има в съвсем кратък срок .
vencivaleri1951 написа:
Мисана, стой си при римите
... ХМ, МНОГО СТРАННА ПРОЯВА ЗА ДИАЛОГИЧНОСТ...
/демек,... обущарю, не по-високо от сандалите ... Хахаха /
Преводът е -"Не си губи времето с глупости. Стой си при таланта"
Защото той наистина има талант и въобще за мен е без значение, какви идеологически и политически симпатии и антипатии има. И влизам редовно при него с надеждата да прочета стихотворение-понякога оправдана, понякога не.
В блог бг лично аз съм харесвал най вече стиховете на Слави и на Мисана.
Не ми пречи /имам си самочувствието/ да го кажа окрито, макар да сме от различни страни на барикадата
Както и спокойно мога да кажа на домакина на този блог, че властовите взаимодействия, подчинеността и законо-оборота , че никак не са му ясни.
Борисов тръгна да прави нова Конституция без необходимо мнозинство и 5 минути преди да слезе от власт, а имаше повече от 10 години преди това. Сега мажоритарни избори без никаква предварителна работа , без реален поглед върху реалната демография на страната, без репери , които да защитят парламентаризма, законността. За него е всичко лесно. Необходими са депутати, вади от джоба-дава.
Може ли да говори някой , че ще дава депутати и да говори за мажоритарни избрани народни представители. Това е дървено желязо
цитирайЗащото той наистина има талант и въобще за мен е без значение, какви идеологически и политически симпатии и антипатии има. И влизам редовно при него с надеждата да прочета стихотворение-понякога оправдана, понякога не.
В блог бг лично аз съм харесвал най вече стиховете на Слави и на Мисана.
Не ми пречи /имам си самочувствието/ да го кажа окрито, макар да сме от различни страни на барикадата
Както и спокойно мога да кажа на домакина на този блог, че властовите взаимодействия, подчинеността и законо-оборота , че никак не са му ясни.
Борисов тръгна да прави нова Конституция без необходимо мнозинство и 5 минути преди да слезе от власт, а имаше повече от 10 години преди това. Сега мажоритарни избори без никаква предварителна работа , без реален поглед върху реалната демография на страната, без репери , които да защитят парламентаризма, законността. За него е всичко лесно. Необходими са депутати, вади от джоба-дава.
Може ли да говори някой , че ще дава депутати и да говори за мажоритарни избрани народни представители. Това е дървено желязо
getmans1 написа:
... ХМ, МНОГО СТРАННА ПРОЯВА ЗА ДИАЛОГИЧНОСТ...
/демек,... обущарю, не по-високо от сандалите ... Хахаха /
vencivaleri1951 написа:
Мисана, стой си при римите
... ХМ, МНОГО СТРАННА ПРОЯВА ЗА ДИАЛОГИЧНОСТ...
/демек,... обущарю, не по-високо от сандалите ... Хахаха /
подкрепям твоята позиция по въпроса.
И времето ще покаже...
цитирайИ времето ще покаже...
batogo написа:
Поздравления за прозрението! По всичко личи, че такава е неудобната, зле прикривана от алчните за власт бездарници истина!
Всички задкулисни машинации ще бъдат осветени от времето и то твърде скоро.
анонимен написа:
Хаджийски го е описал най-добре: "Посредствеността поради особените стопански условия, в които живеем, е принудена да прави кариера на всяка цена, с всички средства, при което бездарността и хищничеството, тъпотата и нахалството, подлостта и низостта преливат в една хармония на истинско безсрамие. Малко ли са случаите, когато организираните единни фронтове на посредствеността (едничката възможна бойна форма) са убивали с най-непростени средства всяка глава, която ги е поставяла в сянка и ги е изобличавала не с друго, а с простия факт на съществуванието си, с това, че е установила един по-висок мащаб? Нима не е известна силата на тази посредственост: нагаждането към всеки терен, без всякакъв вкус за лично достойнство?"
Ще добавя само, че агресивността и безочливостта за простака са най-големите достойнства. Поздравления!
Ще добавя само, че агресивността и безочливостта за простака са най-големите достойнства. Поздравления!
Много верни редове! Простакът е особена порода по нашите географски ширини.
С лакти, нокти и зъби си пробива път напред. Лъже и безчинства. Разчита на кратката народна памет. А тя наистина е къса. Доказа го влизането на Мая Манолова в парламента.
Народът не обича прекалено хитрите. При следващи избори партията му ще спихне като спукан балон. А дали Радев ще спечели безпроблемно президентските избори, ще видим. Аз мисля, че Бойко ще бъде предложен от ГЕРБ за президент.
цитирайgetmans1 написа:
... ХМ, МНОГО СТРАННА ПРОЯВА ЗА ДИАЛОГИЧНОСТ...
/демек,... обущарю, не по-високо от сандалите ... Хахаха /
vencivaleri1951 написа:
Мисана, стой си при римите
... ХМ, МНОГО СТРАННА ПРОЯВА ЗА ДИАЛОГИЧНОСТ...
/демек,... обущарю, не по-високо от сандалите ... Хахаха /
Човекът така вижда нещата. Негово право е да си даде мнението. Това не ме обижда. Трябва да има плурализъм на мненията. Моето виждане е, че нито една от партиите от АНТИГЕГЕРБ коалицията не желае добруването на народа. Те всичките, во главе с Радев, са кукли на конци в ръцете на големия Кукловод, намиращ се далече от България.
13.
missana -
Венци, Борисов искаше да им каже на своите опоненти: Щом настоявате за смяна на конституцията,
18.04.2021 21:33
18.04.2021 21:33
vencivaleri1951 написа:
Да имаш да вземаш Преводът е -"Не си губи времето с глупости. Стой си при таланта"
Защото той наистина има талант и въобще за мен е без значение, какви идеологически и политически симпатии и антипатии има. И влизам редовно при него с надеждата да прочета стихотворение-понякога оправдана, понякога не.
В блог бг лично аз съм харесвал най вече стиховете на Слави и на Мисана.
Не ми пречи /имам си самочувствието/ да го кажа окрито, макар да сме от различни страни на барикадата
Както и спокойно мога да кажа на домакина на този блог, че властовите взаимодействия, подчинеността и законо-оборота , че никак не са му ясни.
Борисов тръгна да прави нова Конституция без необходимо мнозинство и 5 минути преди да слезе от власт, а имаше повече от 10 години преди това. Сега мажоритарни избори без никаква предварителна работа , без реален поглед върху реалната демография на страната, без репери , които да защитят парламентаризма, законността. За него е всичко лесно. Необходими са депутати, вади от джоба-дава.
Може ли да говори някой , че ще дава депутати и да говори за мажоритарни избрани народни представители. Това е дървено желязо
Защото той наистина има талант и въобще за мен е без значение, какви идеологически и политически симпатии и антипатии има. И влизам редовно при него с надеждата да прочета стихотворение-понякога оправдана, понякога не.
В блог бг лично аз съм харесвал най вече стиховете на Слави и на Мисана.
Не ми пречи /имам си самочувствието/ да го кажа окрито, макар да сме от различни страни на барикадата
Както и спокойно мога да кажа на домакина на този блог, че властовите взаимодействия, подчинеността и законо-оборота , че никак не са му ясни.
Борисов тръгна да прави нова Конституция без необходимо мнозинство и 5 минути преди да слезе от власт, а имаше повече от 10 години преди това. Сега мажоритарни избори без никаква предварителна работа , без реален поглед върху реалната демография на страната, без репери , които да защитят парламентаризма, законността. За него е всичко лесно. Необходими са депутати, вади от джоба-дава.
Може ли да говори някой , че ще дава депутати и да говори за мажоритарни избрани народни представители. Това е дървено желязо
getmans1 написа:
... ХМ, МНОГО СТРАННА ПРОЯВА ЗА ДИАЛОГИЧНОСТ...
/демек,... обущарю, не по-високо от сандалите ... Хахаха /
vencivaleri1951 написа:
Мисана, стой си при римите
... ХМ, МНОГО СТРАННА ПРОЯВА ЗА ДИАЛОГИЧНОСТ...
/демек,... обущарю, не по-високо от сандалите ... Хахаха /
то ГЕРБ е готов да ви услужи и дори ви предлага РЕСТАРТ на политическата система, защото всички вие сте стари муцуни, а нов публичен дом се прави с нови курви. Но се оказа, че срещу него стоят хора, които само са баламосвали народа с искане за нова конституция, както го баламосват и с искане за мажоритарна изборна система. Истината е, че тези хора са политически чакали, които искат само да се наместят в министерски и депутатски кресла, което вече стана знайно за всеки българин. Видяхме как Хаджигенов хленчеше за министерски пост.
zemja написа:
Мисана, подкрепям твоята позиция по въпроса.
И времето ще покаже...
И времето ще покаже...
Времето е най-големият мъдрец. То ще покаже кой кой е!
пуснах в профила си във Фейсбук, ама не знам как да го пренеса тук, едно интервю с Надал Алгафари, писателят, за страховете Славови по телевизия скат. Човекът го срина интелигентно и се мотивира защо трябва да се откаже сам от политиката.
цитирайТой и Чалгаря са несравними духовно величини. Ето цитат от Уикипедия за Чалгаря:
"Приет е в Музикалната гимназия в Плевен. Партийното ръководство го предлага за комсомолски секретар и в края на първата учебна година го пращат на пионерски лагер в Кайлъка."
От цитата е видно, Роси, че Партията го е бутала напред. Ето защо той ще й е верен до гроб. Комунистче си е момчето, дори и в червата. А вероятно е подписвало и определен вид бланки. Така че мърдане няма!
цитирай"Приет е в Музикалната гимназия в Плевен. Партийното ръководство го предлага за комсомолски секретар и в края на първата учебна година го пращат на пионерски лагер в Кайлъка."
От цитата е видно, Роси, че Партията го е бутала напред. Ето защо той ще й е верен до гроб. Комунистче си е момчето, дори и в червата. А вероятно е подписвало и определен вид бланки. Така че мърдане няма!
Нито той, нито хората му разчитат на дивиденти от властта. Те са известни, финансово не зле обезпечени. Лошото е, че за тях влизането в управлението на държавата е по скоро приключение, отколкото работа с която ще хранят семействата си. Тоест могат спокойно и да бъдат безотговорни. Баща ми имаше приятел , началник на едно от управленията на ДС. Той казваше, че най-сигурни са платените агенти, защото приемат агентурата си сериозно, трезво и като дългосрочен доход. Най несигурните агенти са били според него тези , които се съгласяват да работят поради идеологически симпатии-днес емоцията една, утре друга...
Слави мисля, че е пресметлив човек въпреки че се прави на хард и много емоционален. Познавам лично двама от депутатите му. Зайкова и Хинковски.
Подиграват се на дамата заради възрастта и, но аз съм работил с нея и повярвайте ми, много сериозен експерт е в областта на финансите и труда. Беше директор на Управление в промишлеността и никога не е била неподготвена. Наблюдавах я и като синдикалист-също е много силна. Годините са и много, иначе прекрасен финансов министър би станала. Хинковски има силна експертиза в енергетиката.
Жена ми има часове в НБУ и казва че студентите и много харесват новият спикер, която преподава също там. Така, че било Слави, било друг, е подбирал след размисъл бъдещите управленци. Ето с болка ще кажа, че в БСП няма експертиза.
Иначе съм съгласен с теб, че изборите често крият изненади. Аз мисля, че Радев е фаворит, но пък не беше ли и Петър Стоянов такъв?
цитирайСлави мисля, че е пресметлив човек въпреки че се прави на хард и много емоционален. Познавам лично двама от депутатите му. Зайкова и Хинковски.
Подиграват се на дамата заради възрастта и, но аз съм работил с нея и повярвайте ми, много сериозен експерт е в областта на финансите и труда. Беше директор на Управление в промишлеността и никога не е била неподготвена. Наблюдавах я и като синдикалист-също е много силна. Годините са и много, иначе прекрасен финансов министър би станала. Хинковски има силна експертиза в енергетиката.
Жена ми има часове в НБУ и казва че студентите и много харесват новият спикер, която преподава също там. Така, че било Слави, било друг, е подбирал след размисъл бъдещите управленци. Ето с болка ще кажа, че в БСП няма експертиза.
Иначе съм съгласен с теб, че изборите често крият изненади. Аз мисля, че Радев е фаворит, но пък не беше ли и Петър Стоянов такъв?
missana написа:
Народът не обича прекалено хитрите. При следващи избори партията му ще спихне като спукан балон. А дали Радев ще спечели безпроблемно президентските избори, ще видим. Аз мисля, че Бойко ще бъде предложен от ГЕРБ за президент.
Да ти призная, много се радвам, че ти не си тесногръд като много представители на Ниновата партия /забележи, че тя беше БКП, мимикрира до БСП и сега е само Ниновата партия. Ей богу, докъде само изпадна - цяла партия да е под чехъл!!!/
Проблемът не е в това дали Слави ще изнамери 5-6 по-кадърни кадри. Проблемът е, че управлението на една държава прилича много на гребането при скул. Изисква се координация и ритъм. А тук имаме работа с една пасмина, която бърка гребането, с това което остава от него като се махнат първите 2 букви. А това си е направо трагично. Ти как виждаш например Мая Манолова като министър-председател? Разчитам на честния ти отговор.
цитирайПроблемът не е в това дали Слави ще изнамери 5-6 по-кадърни кадри. Проблемът е, че управлението на една държава прилича много на гребането при скул. Изисква се координация и ритъм. А тук имаме работа с една пасмина, която бърка гребането, с това което остава от него като се махнат първите 2 букви. А това си е направо трагично. Ти как виждаш например Мая Манолова като министър-председател? Разчитам на честния ти отговор.