Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2015 05:12 - Чакат Путин след Сирия да дойде и да спаси България но аз подочух, че ни бил нещо сърдит ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 12186 Коментари: 45 Гласове:
10

Последна промяна: 03.10.2015 16:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... и щял да прати Рамзан Кадиров

ИНВЕСТОРЕ, помпите пак заработиха, кво прайм сиги? 15:55 / 03.10.2015г.

Нашенските чакачи на Освобождения обаче нямали нищо напротив,
ще го преглътнем чеченския ...Рамзан де,
но не щем Европейския ... съюз!

http://www.faktor.bg/smotanyatzi/48832-balgarin-plashi-s-ubiystvo-vseki-tragnal-srestu-rusiya.html
Последна редакция на 27/06/15 08:13       image   Сега чакачите усилено търсели откуда да се снадбят и с
Чеченско байряче, един умняга ги посаветвал да се обърнат
към посолствота на братския китайски народ, обещали им.
Но китайският търговски аташе си затруднил като видял
мострата на„Българин чакащ освобождавания!“ / виж героя наснимката/.Затруднил се човека, какъв да е размера на
чеченския ... символ.Понеже самите чакащи не знаели,
китайският друг се обърнал към Руското посолство, от там му отговорили дословно: Понеже сегашнот съотношението е 1:6 то
е редно чеченския да е 5 и да се получи следното 1:5:6,
Рамзан веднага одобрил съотношението, но не харесал
шапката на модела и обещал лично да се погрижи.Бъдещия освобождаващ Кадиров обещал още да направи двата байряма да станат нерабони дни за цялата страна, усетели далаверата
нашите чакачи решили да направят списък с искания.
Като научил това Рамзан казал „Пишете, пишете приятели
аз като ви освободя,си знам работата то като ви гледам акъла,
шапките ви без пари ще ми излязат! 


 


... Никога не бих се майтапил с тези верски неща, ама при тези, верицата им комунистическа е толкова силна, че вярвам дето Бог ще ме прости!



Гласувай:
10



1. slavimirgenchev1953 - Това ще се случи
03.10.2015 06:53
само след байряма!
цитирай
2. alibaba2 - Ама да го пратим
03.10.2015 09:30
първо при Кухеля та двамцата да съ пообичат:)
цитирай
3. vencivaleri1951 - А и зад кого да застане
03.10.2015 09:55
човекът в евентуална бран

Зад Плевнелиев, Ненчев, Бакалов,Дедо, Станишев, Борисов....?

В каква армия да влезе-в такава в която командните

пунктове са повече от самолетите, а генералите

повече дори от полковете?/ Дивизия, корпус, армия са вече чуждици във военната ни терминология/

Лично аз ако получа призовка за мобилизация/ възможно е да съм старши офицер и тогава влизам в мобилизационния план. Последните два дена на последния си запас/през 95та година/ се "смих"понеже имах важна работа , а след подобни сборове/две седмици/ обикновено следват и производства/ ще се отклоня. Не от страх пред някакви трудности или не дай си Боже от страх пред реален враг, а от гнус.
И" бай бабо да не те срещне"
Щото президентът на малка Чечня има толкова боеспособна армия, че стъпи ли на брега на "Радуга":)/комплекса на Камчия/ ти и славито по стар фамилен обичай ще хвърлите килимчето на" Орлов мост" и с влажни от радост очета ще викате "Селям Алейкум"
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Подлизурко Мурко, не приписвай на хората своите качества.
03.10.2015 10:08
vencivaleri1951 написа:
човекът в евентуална бран

Зад Плевнелиев, Ненчев, Бакалов,Дедо, Станишев, Борисов....?

В каква армия да влезе-в такава в която командните

пунктове са повече от самолетите, а генералите

повече дори от полковете?/ Дивизия, корпус, армия са вече чуждици във военната ни терминология/

Лично аз ако получа призовка за мобилизация/ възможно е да съм старши офицер и тогава влизам в мобилизационния план. Последните два дена на последния си запас/през 95та година/ се "смих"понеже имах важна работа , а след подобни сборове/две седмици/ обикновено следват и производства/ ще се отклоня. Не от страх пред някакви трудности или не дай си Боже от страх пред реален враг, а от гнус.
И" бай бабо да не те срещне"
Щото президентът на малка Чечня има толкова боеспособна армия, че стъпи ли на брега на "Радуга":)/комплекса на Камчия/ ти и славито по стар фамилен обичай ще хвърлите килимчето на" Орлов мост" и с влажни от радост очета ще викате "Селям Алейкум"

цитирай
5. blackpredator - абе,
03.10.2015 10:34
дали ще са другарете на Рамзан Кадиров
или другарете на Гетманс Кадиров,
резултатът за България се ще е същия...
цитирай
6. getmans1 - Прав си Венци, и клюката така говори, по ЦарШишманово време много боляре като тебе от знатен сой така са сторили ... Машалла, аферим и ашкооулсун ...
03.10.2015 11:40
vencivaleri1951 написа:
човекът в евентуална бран

Зад Плевнелиев, Ненчев, Бакалов,Дедо, Станишев, Борисов....?

В каква армия да влезе-в такава в която командните

пунктове са повече от самолетите, а генералите

повече дори от полковете?/ Дивизия, корпус, армия са вече чуждици във военната ни терминология/

Лично аз ако получа призовка за мобилизация/ възможно е да съм старши офицер и тогава влизам в мобилизационния план. Последните два дена на последния си запас/през 95та година/ се "смих"понеже имах важна работа , а след подобни сборове/две седмици/ обикновено следват и производства/ ще се отклоня. Не от страх пред някакви трудности или не дай си Боже от страх пред реален враг, а от гнус.
И" бай бабо да не те срещне"
Щото президентът на малка Чечня има толкова боеспособна армия, че стъпи ли на брега на "Радуга":)/комплекса на Камчия/ ти и славито по стар фамилен обичай ще хвърлите килимчето на" Орлов мост" и с влажни от радост очета ще викате "Селям Алейкум"


... Рамзан лично ще ти измоли още приживе 72 девици за благодарско, славата дето му разнасяте и безплатна сватба-сюнет ще ви направи, кат принцове за ден ще ви облече!

Не страхуйся друже, той модерн мюсулман е, упойка слага а от старши висш, офицерин кат станеш, кукуруза рая ще ти рони!
цитирай
7. getmans1 - Ха-ха-ха, БлекПЪРВАНОВ, разпозна се на-сетне ... АЙде хаир олсун да ти е, и теб късмета на Венци да та споходи ...
03.10.2015 11:50
blackpredator написа:
дали ще са другарете на Рамзан Кадиров
или другарете на Гетманс Кадиров,
резултатът за България се ще е същия...


... Също като в козлодуй бе, нищо случайно нема на тоя грешен свят!
цитирай
8. getmans1 - След свадба-сюнета искаш да кажеш?
03.10.2015 11:54
slavimirgenchev1953 написа:
само след байряма!


... Никога не бих се майтапил с тези верски неща, ама при тези верицата им комунистическа е толкова силна, че вярвам дето Бог ще ме прости!
цитирай
9. getmans1 - Те отдавна са си сдушили под опашките :)))
03.10.2015 12:03
alibaba2 написа:
първо при Кухеля та двамцата да съ пообичат:)

цитирай
10. vencivaleri1951 - Ако бях подлизурко
03.10.2015 13:02
slavimirgenchev1953 написа:
vencivaleri1951 написа:
човекът в евентуална бран

Зад Плевнелиев, Ненчев, Бакалов,Дедо, Станишев, Борисов....?

В каква армия да влезе-в такава в която командните

пунктове са повече от самолетите, а генералите

повече дори от полковете?/ Дивизия, корпус, армия са вече чуждици във военната ни терминология/

Лично аз ако получа призовка за мобилизация/ възможно е да съм старши офицер и тогава влизам в мобилизационния план. Последните два дена на последния си запас/през 95та година/ се "смих"понеже имах важна работа , а след подобни сборове/две седмици/ обикновено следват и производства/ ще се отклоня. Не от страх пред някакви трудности или не дай си Боже от страх пред реален враг, а от гнус.
И" бай бабо да не те срещне"
Щото президентът на малка Чечня има толкова боеспособна армия, че стъпи ли на брега на "Радуга":)/комплекса на Камчия/ ти и славито по стар фамилен обичай ще хвърлите килимчето на" Орлов мост" и с влажни от радост очета ще викате "Селям Алейкум"



щях да венцехваля батя Ви Боко. Щях да търся да построя лот на някоя магистрала от министър Павлова, която съм виждал без гащи приди други:)/ в станцията на МС кога и дядо и беше министър/ Вместо това симпатизирам на враг номер едно за пипнипишковците на Запад и на Изток въпреки , че идеологически не е моят човек.
Славчо, мен може и да ме потърсят, но теб отдвана са те отписали. Няколко неща съм оставил в дядовия двор-пеща, герана и зимника. Също така и лост. Та със съвсем скорошен опит направих на него "слънце". Ти елементарно" коремно" можеш ли да направиш рядовой?
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Боко си е комунист, тогава кво искаш?
03.10.2015 13:28
Ето, ГЕРБ не дават да се изучават престъпленията на комунизма в училище. Остават скрити досиетата на агентите от РУМНО. Ако одобрявам нещо в политиката им, то е, че държат здраво страната ни в ЕС и НАТО. Докато ти си сакаш цоциализъмо. Е, нема да стане.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Какво аз искам /а и ти/ е почти вече без значение
03.10.2015 13:53
slavimirgenchev1953 написа:
Ето, ГЕРБ не дават да се изучават престъпленията на комунизма в училище. Остават скрити досиетата на агентите от РУМНО. Ако одобрявам нещо в политиката им, то е, че държат здраво страната ни в ЕС и НАТО. Докато ти си сакаш цоциализъмо. Е, нема да стане.


Е по рано имаше в рамките на Варшавския договор позицията наблюдател./ Югославия беше такъв/Аз съм нещо такова-пенсионер, който поработва по нещо когато му попадне изгодна и по силата му работа. От мен вече малко какво зависи.
Но щом се заяждаш ще ти отговоря. Да , смятам , че социализъмът/не практиката му у нас и другаде/ е без алтернатива. Не напразно и децата ти са избрали в социалистическа държава да живеят и се развиват. Близка на тях държава въведе почти изцяло 6 часов работен ден при скала на ДОД близо до 70% Искам моите деца да живеят в подобна държава без да напускат дома си. Ужасно гадно ми беше, че дъщеря ми остави катедрата си и отиде да работи в организация където перфорираше на карта времето когато влизаше в тоалетната и тя и колегите и дами изпадаха в паника когато цикълът им се повтаряше в календарен месец. Сега не го прави защото е на друга позиция вече, но няколко години беше на подобно унижение. Против това съм драги и не мисля, че "търбухът" трябва да бъде водещ в избора ни на идеология.
цитирай
13. slavimirgenchev1953 - Дрън-дрън.
03.10.2015 14:08
Социализъм може да има само там, където не са управлявали комунисти. Но докато в България има бивши комунисти, що се преструват на социалисти, това няма как да стане. И вие всячески пречите именно на това. Всички български богаташи и "успели" българи с малко изключения са от средите на БКП, ДС и цоцспорта. Няма те да се задоволят с демократичен социализъм - в кръвта им бушува "вековната злоба на роба" - и те могат само да лапат, щото историческият им глад не може лесно да се насити. Затова от Запада вземат само скъпоценностите, но не и ценностите, които са му позволили да натрупа и скъпоцености. Но къде ще го разбереш ти това - увреден си с комунизъм до последното невронче.
цитирай
14. sestra - Вампирясала работа...
03.10.2015 14:59
друг коментар за този поведенски модел не ми хрумва.
Но все пак да добавя, че Русия е неспасяем световен бандит, усещаш се призван да мародерства чрез убийства, грабежи и изнудване. Лъжата е основното им умение - и нея са подложили на вековно изтезание с многократни операции за удължаване на крачката, наречени хибридни войни.
цитирай
15. getmans1 - Боко може да е амбициозен кариерист и за целта, конюктурен комунист но-о ...
03.10.2015 14:59
slavimirgenchev1953 написа:
Ето, ГЕРБ не дават да се изучават престъпленията на комунизма в училище. Остават скрити досиетата на агентите от РУМНО. Ако одобрявам нещо в политиката им, то е, че държат здраво страната ни в ЕС и НАТО. Докато ти си сакаш цоциализъмо. Е, нема да стане.


... убеден комунист-марксист това е като да вярваш, че Рая е на Уран!

Такива като Венци и Ко много добре го знаят това и се опитват да си мият и бършат ръцете с него ама народа им казва, ниц мамата!
Колкото повече го осмиват, принизяват и унижават толкова повече ни обричат на управлението му.
За разлика от мнозина, аз вярвам в колективния разум, и на практика това се доказва в момента и в България „АЗ съм прост и ВИЕ сте прости значи, ще се разберем!“ .... И се разбраха,само умниците от рода на Венци и Ко и Сините агенти и Ко не го разбраха. Костович се опита да се еманципира но учудващо (?) не получи подкрепа от никого да питам ли, ЗАЩО!?

п.п. В предишния си постинг нощес написах 2 комента за СТАЛЕР, наблюденията ми са малко „сура„овички“ но пък неса от вчера и си имат логиката!
цитирай
16. podvodni - Гете, личи си че се луташ като муха ...
03.10.2015 15:22
Гете, личи си че се луташ като муха без глава с тези фантастики. Нима от посолството на САЩ не са спуснали опорните точки?
цитирай
17. getmans1 - Венци преди време ти казах, че всеки има с какво да се изфука, пука ми за слъцето което правиш на тези години ...
03.10.2015 15:26
vencivaleri1951 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
vencivaleri1951 написа:
човекът в евентуална бран

Зад Плевнелиев, Ненчев, Бакалов,Дедо, Станишев, Борисов....?

В каква армия да влезе-в такава в която командните

пунктове са повече от самолетите, а генералите

повече дори от полковете?/ Дивизия, корпус, армия са вече чуждици във военната ни терминология/

Лично аз ако получа призовка за мобилизация/ възможно е да съм старши офицер и тогава влизам в мобилизационния план. Последните два дена на последния си запас/през 95та година/ се "смих"понеже имах важна работа , а след подобни сборове/две седмици/ обикновено следват и производства/ ще се отклоня. Не от страх пред някакви трудности или не дай си Боже от страх пред реален враг, а от гнус.
И" бай бабо да не те срещне"
Щото президентът на малка Чечня има толкова боеспособна армия, че стъпи ли на брега на "Радуга":)/комплекса на Камчия/ ти и славито по стар фамилен обичай ще хвърлите килимчето на" Орлов мост" и с влажни от радост очета ще викате "Селям Алейкум"



щях да венцехваля батя Ви Боко. Щях да търся да построя лот на някоя магистрала от министър Павлова, която съм виждал без гащи приди други:)/ в станцията на МС


... щом аз мога да го прекъсна от „отсрещния баир“!
Кой ли не може да се похвали, че е виждал някое детенце на плажа голичко, хем искате да не ви припомняме миналото хем вие го правите, хем искате разбиране хем не ни разбиррате, хем искате равноправие хем ви е драго да се фукате, че пак ще ни яздите. Тотално сбъркана работа сте, хем ви боли хем ви сърби, уточнете се моля и за едното и за другото ви страдание имаме цяра!
цитирай
18. getmans1 - Ами-и, точно вампирясала!
03.10.2015 15:29
sestra написа:
друг коментар за този поведенски модел не ми хрумва.
Но все пак да добавя, че Русия е неспасяем световен бандит, усещаш се призван да мародерства чрез убийства, грабежи и изнудване. Лъжата е основното им умение - и нея са подложили на вековно изтезание с многократни операции за удължаване на крачката, наречени хибридни войни.

цитирай
19. germantiger - Другаря Проданов на снимката е С ...
03.10.2015 15:41
Другаря Проданов на снимката е С ШАПКА НА "МЕРЦЕДЕС", а трябва да е с шапо типо Ленинка на ЗАЗКА?!
цитирай
20. getmans1 - Будьовка искаш да кажеш, но Рамзан им приготвил едни като шарени панички! :)))
03.10.2015 15:44
germantiger написа:
Другаря Проданов на снимката е С ШАПКА НА "МЕРЦЕДЕС", а трябва да е с шапо типо Ленинка на ЗАЗКА?!

цитирай
21. podvodni - Другаря Проданов на снимката е С ...
03.10.2015 15:45
germantiger написа:
Другаря Проданов на снимката е С ШАПКА НА "МЕРЦЕДЕС", а трябва да е с шапо типо Ленинка на ЗАЗКА?!


Ха, ето още един Обонго който си мисли, че има правото да определя кой какво трябва да носи и мисли.
Баси, това демократите сте били яко изкукуригали лЮДЕ !
цитирай
22. getmans1 - А, бегай при Куш тамо е дИмокЛацията! Ти можеш да си тук, но аз там не, впрочем ...
03.10.2015 15:50
podvodni написа:
germantiger написа:
Другаря Проданов на снимката е С ШАПКА НА "МЕРЦЕДЕС", а трябва да е с шапо типо Ленинка на ЗАЗКА?!


Ха, ето още един Обонго който си мисли, че има правото да определя кой какво трябва да носи и мисли.
Баси, това демократите сте били яко изкукуригали лЮДЕ !


... имам чувството, че тука имаш нещо да четеш /преди 1-2 поста/!

Бъди спокоен, няма те гоня!
цитирай
23. getmans1 - Току що уведомих ...
03.10.2015 16:00
... Инвестора за нерегламентирана помпиерска дейност!

Уведомих го от блога си, ако прочете прочете, аз на крака няма да МУ ходя като някои!
цитирай
24. yoan2015 - 24
03.10.2015 16:05
И на мен това ми направи впечатление, първо байряка дето не е наш и второ шапката, какъв резил, много ми е интересно къде го правят това по света, изглупели възрастни... Извън темата, в казармата имаше един много легален тип, сержанта Йотов, правеше около 30 коремни без да слиза от лоста, толкова се бях впечатлил, че взех и аз да ги правя и понеже са много с удоволствие бих направил колкото е необходимо заради моите приятели от Блога. Толкова по въпроса.
цитирай
25. germantiger - ...
03.10.2015 16:12
Другаря Проданов освен с

- ШАПКА СЪС СИМВОЛ НА "МЕРЦЕДЕС" Е И ДО ЗАПАДЕН АВТОМОБИЛ (почти сигурно),

- публикувал е това си заявление през АМЕРИКАНСКИ ИНТЕРНЕТ (зщото интернета е творение първо за американската армия) и

- ползва със сигурност АМЕРИКАНСКИ ГСМ (защото като творение гсм-а също е от мериканоси "изпървом"

"Твърде" вероятно е внучката или внука на другаря Проданов да учат и живеят и работят на запад... :)
цитирай
26. getmans1 - Даже 1час да въртиш слънце, пак няма да е като на дедо, айде от мен да мине няма да е като на чичо Венци ...
03.10.2015 16:18
yoan2015 написа:
И на мен това ми направи впечатление, първо байряка дето не е наш и второ шапката, какъв резил, много ми е интересно къде го правят това по света, изглупели възрастни... Извън темата, в казармата имаше един много легален тип, сержанта Йотов, правеше около 30 коремни без да слиза от лоста, толкова се бях впечатлил, че взех и аз да ги правя и понеже са много с удоволствие бих направил колкото е необходимо заради моите приятели от Блога. Толкова по въпроса.


... щот рода ти няма техните заслуги, не си учил в Ленинград и дедо ти не си е ронил царевицата с царската сабя! ПанимаЙш?
цитирай
27. alibaba2 - Другаря Проданов освен с - Ш...
03.10.2015 16:35
germantiger написа:
Другаря Проданов освен с

- ШАПКА СЪС СИМВОЛ НА "МЕРЦЕДЕС" Е И ДО ЗАПАДЕН АВТОМОБИЛ (почти сигурно),

- публикувал е това си заявление през АМЕРИКАНСКИ ИНТЕРНЕТ (зщото интернета е творение първо за американската армия) и

- ползва със сигурност АМЕРИКАНСКИ ГСМ (защото като творение гсм-а също е от мериканоси "изпървом"

"Твърде" вероятно е внучката или внука на другаря Проданов да учат и живеят и работят на запад... :)

Аха. Ногу си падат по западните и американ нещица тия рушняци. А аз тва питам - кога ш си произведат свои таквизи?
цитирай
28. getmans1 - На кукуво лято!:)))
03.10.2015 16:52
alibaba2 написа:
germantiger написа:
Другаря Проданов освен с

- ШАПКА СЪС СИМВОЛ НА "МЕРЦЕДЕС" Е И ДО ЗАПАДЕН АВТОМОБИЛ (почти сигурно),

- публикувал е това си заявление през АМЕРИКАНСКИ ИНТЕРНЕТ (зщото интернета е творение първо за американската армия) и

- ползва със сигурност АМЕРИКАНСКИ ГСМ (защото като творение гсм-а също е от мериканоси "изпървом"

"Твърде" вероятно е внучката или внука на другаря Проданов да учат и живеят и работят на запад... :)

Аха. Ногу си падат по западните и американ нещица тия рушняци. А аз тва питам - кога ш си произведат свои таквизи?

цитирай
29. sestra - Остава му само да научи
03.10.2015 17:34
лезгинката. Като гледам, ентусиаст е, ще го бъде и в тая посока.
цитирай
30. vmir - Тъпакът с шапката на мерцедес
03.10.2015 18:12
дето щял да стреля по българи се е вдъхновил от Кадиров, който на 16 години е убил първия си руснак, а сега се прави на по-голям руснак от руснаците. Сега пък типовете от шайката му дефилират с плакати на които са написали: "Ще се возим в Ролс-Ройси!". Ето това е интелектуалния таван на тези примати и това даже ме кара да подозирам, че който е способен да рони кукуруза със сабя от героичната епопея срещу руската инвазия в Добруджа, по-вероятно да е стрелял в гърбовете на българските войничета, отколкото срещу нашествениците. Щом ВВ1951 е способен да оправдава комунистическите предателства на България с Ботев, защо роднината му да не е предавал България под претекст, че не застреляните от него войничета, а той лично я е бранил от руснаците? Сам ВВ1951 признава, че роднината му се ориентирал към СССР защото е бил крайно недоволен от материалното си положение след ПС война, а кой за подобни неща се сдушва с агресора от който уж е бранил родината си, освен ако няма заслуги към него? Работата е ясна, ясно е и защо ВВ1951 с толкова умопомрачителна упоритост "доказва" очевидни неистини, горките български момчета, застреляни в гръб от ламтящи за коли и други материални благинки...

https://www.youtube/watch?v=c-QaH-Xfp4g
цитирай
31. yoan2015 - 31
03.10.2015 19:06
На теория да, прав си, на практика никога не ще можем да знаем кой какви заслуги е имал и кой, кой е. Блога е нещо като "Обетованата земя", тук всеки може да бъде това или този, който пожелае.
... щот рода ти няма техните заслуги, не си учил в Ленинград и дедо ти не си е ронил царевицата с царската сабя! ПанимаЙш?
[/quote]
цитирай
32. vencivaleri1951 - Виж какво, рогач/идва от рогоносец/ комплексиран
03.10.2015 19:37
vmir написа:


https://www/watch?v=c-QaH-Xfp4g


Да, дядо ми е ронил царевица с наградната си сабя и това му е била единствената възможност да протестира-изселен, без право на държавна работа, помилван от смъртна присъда.
И го е правил именно защото генералите зарад които се "подмокряте" днес пипнипишковците и рогачите разстрелваха именно български войници под Владая. И понеже не можаха да намерят младши и старши български офицерски състав да командва разстрела прибягнаха до услугите на германци. И това всичко да спасят кожата на дядото на този дето го посрещнахте с "Осана" и го изпратихте с "Разпни " го. Това , че " битието определя съзнанието" е Диалектика и дядо ми и брат му не правят изключение. И как да не "олевеят" когато се връщат след седем години война, кавалери на войнишки кръстове и други награди, а заварват разорено семейно стопанство и земя и добитък разпродадени заради неиздължени наряди. Баща им се разболява, батраците мобилизират, третият брат малък, а нарядът на притежавана площ и глави добитък. Класика в жанра е преминаването на разореното селячество в редиците на просветения пролетариат. Впрочем стига просвещение.
Тук в блога всички сме патриоти, имаме успешен бизнес, и жените/респ мъжете/ въздишат по нас. Това лесно може да се провери.
Преди години предложих на Катанчо да донесе да сравним фамилните награди от бран след като го раздава такъв патриотар, "Икономист" му предложи да донесе и данъчната си декларация щом е толкова десен и щом дава непрекъснато акъл по финансови политики. Катана донесе "телесата " си единствено. Каза, че данъци плащат само некадърниците, а ордените родови им ги взели комунистите веднага след 9ти!?
Та пак предлагам вече с компилирано предложение.
Драги родолюбци, елитни предприемачи, големи свалячи. Хайде да се съберем някъде и да разгледаме отличията фамилни, декларации или баланси...да запознаем и половинките си/да ни се смеят на акъла/ даже. Аз съм го правил -не боли
цитирай
33. vencivaleri1951 - Точно за това говоря
03.10.2015 19:43
yoan2015 написа:
На теория да, прав си, на практика никога не ще можем да знаем кой какви заслуги е имал и кой, кой е. Блога е нещо като "Обетованата земя", тук всеки може да бъде това или този, който пожелае.
... щот рода ти няма техните заслуги, не си учил в Ленинград и дедо ти не си е ронил царевицата с царската сабя! ПанимаЙш?

[/quote]

Преди блог БГ да изкуфее и озлобее се правеха срещи и всеки можеше да защитава ВИ а Ви позицията си и твърденията си. Правехме го, но после наприиждаха троловете, анонимниците и проче. Колкото до Ленинград-не са един и двама в блог бг завършилите там общо взето по едно и също време.
цитирай
34. vmir - 32. vencivaleri1951,
03.10.2015 20:04
"Просветеният пролетариат"??? Звучи ми като "дървено желязо"...
Ако имаш предвид просветлението, което баба ти е получила за марксизма когато е видяла операта, това не е просвета, а фантасмагория за просвета. Ако беше просвета, един курс на бабите от село до операта щеше да направи образованието излишно. Не си ли съгласен, ама не ми говори за рога, че щом на твоята възраст не ти е неудобно да споделяш интереса си към порното, май няма нужда от гадания кой стои на сухо.
цитирай
35. vencivaleri1951 - Няма лошо да се гледа порно, лошо е когато порното не ти харесва
03.10.2015 20:43
vmir написа:
"Просветеният пролетариат"??? Звучи ми като "дървено желязо"...
Ако имаш предвид просветлението, което баба ти е получила за марксизма когато е видяла операта, това не е просвета, а фантасмагория за просвета. Ако беше просвета, един курс на бабите от село до операта щеше да направи образованието излишно. Не си ли съгласен, ама не ми говори за рога, че щом на твоята възраст не ти е неудобно да споделяш интереса си към порното, май няма нужда от гадания кой стои на сухо.


Не на " мойта възраст" а винаги съм проявявал интерес към "мъжки" списания и филми.Нещо повече имам абонамент за едно такова списание и не само защото
издателят ми е близък познат. Вмирчо, когато нещо ми е харесвало и харесва не крия интереса си към него. Не мисля, че всичко знам и че няма какво да науча.
Пак ще повторя. В блог БГ много са неотразимите персони на които жените не могат да отказват. Точно за това ми е интересно да ги видя до половинките им, ама някак си не става. Анонимник, до анонимник...
цитирай
36. vmir - 35. vencivaleri1951,
03.10.2015 21:01
Аха, порното ти трябвало за просвещение значи. Казваш, че не всичко знаеш. Де да беше любознателен колкото за порното и по онези неща, които непрекъснато "доказваш"...
цитирай
37. getmans1 - Венци, супер дразнеща е способността ти да изместваш темите за разговор, писна ми на баба ти от операта и марксизма и, ...
03.10.2015 21:58
vencivaleri1951 написа:
yoan2015 написа:
На теор



Преди блог БГ да изкуфее и озлобее се правеха срещи и всеки можеше да защитава ВИ а Ви позицията си и твърденията си. Правехме го, но после наприиждаха троловете, анонимниците и проче. Колкото до Ленинград-не са един и двама в блог бг завършилите там общо взето по едно и също време. [/quote]

....... вече ми писва и на дядо
ти от калъчката, на баща ти цевите и твоите премеждия и случки за всеки случай!

Слушай ме внимателно, не казвам и че лъжеш, не упреквам и дедите ти, но както ти намекнах в предишния си коментар правиш излишни изхвърляния, може да немога да направя „слънце“ но мога да го спра.

Имам и аз с какво да се изфукам но няма да го направя така тъпо, ще ти припомня, погледни си ЛС от 28.08.

Предците са дошли в един обезлюден от към българи район в една враждебна среда и възстановили там България, участвали са във всички войни, а правилният ми дядо не е бил АБПФК въпреки, правилността си.

За куриоз другият идва от район на който сега му казваме „Северозападнала България“, където останките от паметниците на „просветения“ работническо - селския пролетариат са повече от обработените ниви.
Този край Венци дето Вождовете ви, си направиха експеримента с “просветените“ обрекоха ги на кръв и смърт а самите ТЕ, Вождовете духнаха през границата!

Нищо не ми пречи, утре сутрин да врътна ключа и да обядвам в София, да те поканя на вечеря и да си премерим пишките но се питам, какво от това!?
Най-много Венци да станем смешни в очите на околните щото ще покажем, че детското унас е победило мъдростта която би ни подхождала за възрастта в която сме.
Не се срамува от детското в мене, например утре като ми дойдат на гости „Дънди и малките „бръмбари“ сигурно ще се вдетиня но с тебе и подобни няма да играя на, „Пешка, пошка майкати кокошка, баща ти е петел, много е дебел!“
Понимаеш? Дано най-накрая ме разбереш!
цитирай
38. getmans1 - Здравей vmir-е, на втория ден сутринта по БНР, новините в 7.00ч. ...
03.10.2015 22:55
vmir написа:
дето щял да стреля по българи се е вдъхновил от Кадиров, който на 16 години е убил първия си руснак, а сега се прави на по-голям руснак от руснаците. Сега пък типовете от шайката му дефилират с плакати на които са написали: "Ще се возим в Ролс-Ройси!". Ето това е интелектуалния таван на тези примати и това даже ме кара да подозирам, че който е способен да рони кукуруза със сабя от героичната епопея срещу руската инвазия в Добруджа, по-вероятно да е стрелял в гърбовете на българските войничета, отколкото срещу нашествениците. Щом ВВ1951 е способен да оправдава комунистическите предателства на България с Ботев, защо роднината му да не е предавал България под претекст, че не застреляните от него войничета, а той лично я е бранил от руснаците? Сам ВВ1951 признава, че роднината му се ориентирал към СССР защото е бил крайно недоволен от материалното си положение след ПС война, а кой за подобни неща се сдушва с агресора от който уж е бранил родината си, освен ако няма заслуги към него? Работата е ясна, ясно е и защо ВВ1951 с толкова умопомрачителна упоритост "доказва" очевидни неистини, горките български момчета, застреляни в гръб от ламтящи за коли и други материални благинки...

https://www/watch?v=c-QaH-Xfp4g


... Русия признава че от чужденците в ИД най-много са чеченците и други от федерацията и свързани с нея от бившите републики.

Когато, вълната мигранти тръгна и пик-а и се чу за 122 екзекуции на превратаджии в ИД, вече беше ясно че предстои , случи се, но не от там откъдето трябваше.

Писах в коментар при БП, че Путин замита следи и сигурно така ще излезе.
Ако и това, че са затворили небето над Сирия е вярно ще е показателно защото до вчера се молеха за широка коалиция.
Сега ще кажат, че ударената опозиция и мирни граждани са провокация.
цитирай
39. vmir - 38. getmans1,
03.10.2015 23:25
Съгласен, ИД се появи с лозунгите на нашия завалиат, който пък повтаряше глупостите на Кремъл. Има какво да замита Путин, но не вярвам заметените да му простят някога.
цитирай
40. vencivaleri1951 - Хайде по темата
04.10.2015 01:00
getmans1 написа:
[quote=vmir]

... .



Чух, че Путин ударил болница на Лекари без граница в Афганистан. Видях бойци на ИД по СНН преди време на хамъри-вероятно "Сделано в России" Чух пак по СНН говорител на Пентагона да обяснява как повечето от обучаваните от янките бойци от умерената опозиция преминават на страната на ИД барабар с въоръжението и амунициите-вероятно пугитофил и рубладжия беше този говорител. А пък тази вечер по новините чух руски говорител да говори за паника сред "боевиките" и към 700 души се предали-лъже завалият сигурно.Както лъжат, че Либя и Ирак не цъвтят след демократизирането им, а уж вече на тази територия на практика нямало държави. Той Путин с тези хибридни войни.

Само един въпрос драги Гети.

Кой купува на петрола от ИД
-А Китай, че им симпатизира
-Б Русия, че има дефицит на горива
-Западни дистрибутори, че са полезни идиоти според Ленин
И сега сериозно:
Факт ли е , че СССР респ Русия в близкия Изток е подържала макар и диктатори все пак светски режими, а САЩ султанати Факт ли е, че Садам бе провъзгласен за приятел на САЩ и въоръжен имено от янките да воюва срещу Иран? По късно обучиха и въоръжиха хората на Бин Ладен да воюват с/у СССР. Факт ли е, че Франция взе милиарди заем от Кадафи и за да не ги връщабе най яростна в съсипването на Либия и бруталното убийство на Кадафи-да не говори . Ти имаш ли представа каква "приказка" беше Багдат. Путин ли срина града и държавата или Садам от приятел се превърна във враг в момента в който почна да продава петрола в евро и ЦРУ и СМИтата съвсем случайно поднесоха информация за ядрени оръжия на САДАМ и сринаха олщо взето заможна и уредена държава и десетки хиляди С Либия общо взето постъпиха по същия начин. Какво има на мястото на тези две държави днес след като Запада се изнесе от там. И накрая , никой не отрича че има терористи в ИД от Кавказ и азиатските републики на Русия както има и от Франция , Англия, Балканите...Дай да обвиним Оланд и Кралицата тогава щом обвиняваме Путин.
цитирай
41. getmans1 - Венци, че имали човек в блога който да задава повече въпроси от мен или такъв който да е получил по-малко отговори....
04.10.2015 08:23
vencivaleri1951 написа:
[quote=getmans1][quote=vmir]

... .



Чух, че Путин ударил болница на Лекари без граница в Афганистан. Видях бойци на ИД по СНН преди време на хамъри-вероятно "Сделано в России" Чух пак по СНН говорител на Пентагона да обяснява как повечето от обучаваните от янките бойци от умерената опозиция преминават на страната на ИД барабар с въоръжението и амунициите-вероятно пугитофил и рубладжия беше този говорител. А пък тази вечер по новините чух руски говорител да говори за паника сред "боевиките" и към 700 души се предали-лъже завалият сигурно.Както лъжат, че Либя и Ирак не цъвтят след демократизирането им, а уж вече на тази територия на практика нямало държави. Той Путин с тези хибридни войни.

Само един въпрос драги Гети.

Кой купува на петрола от ИД
-А Китай, че им симпатизира
-Б Русия, че има дефицит на горива
-Западни дистрибутори, че са полезни идиоти според Ленин
И сега сериозно:
Факт ли е , че СССР респ Русия в близкия Изток е подържала макар и диктатори все пак светски режими, а САЩ султанати Факт ли е, че Садам бе провъзгласен за приятел на САЩ и въоръжен имено от янките да воюва срещу Иран? По късно обучиха и въоръжиха хората на Бин Ладен да воюват с/у СССР. Факт ли е, че Франция взе милиарди заем от Кадафи и за да не ги връщабе най яростна в съсипването на Либия и бруталното убийство на Кадафи-да не говори . Ти имаш ли представа каква "приказка" беше Багдат. Путин ли срина града и държавата или Садам от приятел се превърна във враг в момента в който почна да продава петрола в евро и ЦРУ и СМИтата съвсем случайно поднесоха информация за ядрени оръжия на САДАМ и с

... скоро ги задавах пак, а ти сега с моите камъни по моята глава.
Когато ми отговориш, защо ИД с бой превзе териториите на опозицията в сирия, в същото време продаваше на на Асад нефта, и му ползваше телекомуникациите то чак тогава мое да се замисля дали да ти върна жеста!
цитирай
42. vencivaleri1951 - ne o4akvam i otgovori
04.10.2015 09:23
Da se pripisva oba4e katastrofata v blizkiqt iztok na Rusiq e to4no tolkova korektno I umno kolkoto da obvinich rusnacite za robstvoto v USA zachtoto imalo edin dvama robovladelci s rusku proizxod
цитирай
43. getmans1 - А в Русия е нямало робство?
04.10.2015 10:17
vencivaleri1951 написа:
Da se pripisva oba4e katastrofata v blizkiqt iztok na Rusiq e to4no tolkova korektno I umno kolkoto da obvinich rusnacite za robstvoto v USA zachtoto imalo edin dvama robovladelci s rusku proizxod

цитирай
44. alibaba4 - Пфу Гети
04.10.2015 20:22
Как му търпиш вербалните поврашни на тоя Венци?
цитирай
45. getmans1 - Муза, кво да прайш!
04.10.2015 20:36
alibaba4 написа:
Как му търпиш вербалните поврашни на тоя Венци?

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6052216
Постинги: 2726
Коментари: 26374
Гласове: 9598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031