Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2020 07:41 - Шпионите, руските шпиони ... и красивите блогови умове
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3077 Коментари: 32 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                        ... ОТ МЕН ЗРЪНЦАТА,
                              А ОТ ВАС, ПАРАДА НА КРАСИВИТЕ БЛОГОВИ УМОВЕ

                                                                        ...
             Руски източник: Изгониха дипломатите ни с друга цел, не е заради шпионаж

                       От руското МВнР определиха действията на българските власти
                                      като "неприятелска и провокационна стъпка"

    image  
Истинската цел на изгонването на руските дипломати от България е предизвикването на скандал, а не пресичането на някаква шпионска дейност. Това съобщи за БНР руски дипломатически източник.

Според цитирания източник Съединените щати не одобряват участието на България в проекта за газопровод "Турски поток" и се опитват максимално да усложнят руско-българските отношения. По думите му от Вашингтон ясно са заявили на българската страна да не купува руски енергийни ресурси, да не строи мащабна енергийна инфраструктура и да се снабдява с американски втечнен газ. ...

https://faktor.bg/bg/articles/ruski-iztochnik-izgoniha-diplomatite-ni-s-druga-tsel-ne-e-zaradi-shpionazh
                                                                            ...

                                                        И МАЛКО ДЕФИНИЦИИ
                                                                             ...


                                                                       image
                                                                   Peter Arshikov

                                                                    ЕФЕМИЗМИ

                                                       
Един руснак е "наблюдение",
                                                        а двама са "разузнавачи".
                                                        Дванадесет са "отделение",
                                                        а "ихтамнети" "рота" значи.

                                                        Там "новичока" е "парфюми"
                                                         и "мир" - "военен" евфемизъм.
                                                         А в България са "скрити" думи -
                                                         "газ", "Белене", дори..."туризъм".

                                                         Тук "русофил" е "занаят"
                                                         и с пари от "хонорар" - "просия"
                                                         на "Запад" пращат, в "гейпарад"
                                                         децата си, а не в Русия.

                                                          Без евфeмизми се боиш
                                                          и ако в рубли не ти плащат,
                                                          на "Белене" АЕЦ строиш,
                                                          или..."на Белене" те пращат.

                                                                                    ... 



Гласувай:
6



1. apostapostoloff - Тия лайнари все някой
31.01.2020 07:58
ги провокира. От десетилетя насам...
цитирай
2. getmans1 - Истинската цел на раздухването ...
31.01.2020 08:04
Истинската цел на раздухването скандала с РУМЕН Радев било зада се прокара СЕТА, за това снощи ме уведоми онова нещо 1997.

Сега, следва след поредния скандал България да подпише и ИК ... ХАХАХХА ... СКАНДАЛ СЛЕД СКАНДАЛ КЪМ СВЕТЛОТО ЕВРОПЕЙСКО БЪДЕЩЕ ... БЪЛГАРСКИЯТ ПЪТ КЪМ ЕВРОПА ... измамените евразийски камилчета, хахаха ... а, разправят, че в Европа нямало камили ... има бе, БГ- социалистите ... ЧУДНА ПОРОДА ... ТРИГЪРБАТА, което значи много издръжлива но и много наивна а най-важното икономична, храни се с митове, легенди и фалшиви новини.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Всяко посолство събира сведения-било от противници, било от приятели.
31.01.2020 08:59
Хванат ли някого , да си носи последствията. България толкова години е била в орбитата на СССР, има сериозна руска диаспора у нас, а и руски възпитаници, че е
много лесно дипломати или редови разузнавачи да установяват контакти на всякакво ниво. И най-вероятно го правят.
В случая с изгонването на последните дипломати мен лично ме учуди, не че са шпионирали, а предмета на шпионажа им.
Единият се интересувал ,, нездравословно,, от енергетиката ни, другият от механизмите на изборния ни процес.
Питам се какво не знаят руснаците за енергетиката ни и енергоносителите които ползваме. Основните мощности са проектирани и до голяма степен изградени от тях. Енергоносителите са главно техни. Енергоползването ни не представлява търговски интерес за тях. Днес у нас темата за авиаторите е модна, но дори горивото за самолетите с които ще ги,, ударим,, купуваме от тяхна рафинерия. Тоест по количеството керосин те знаят часовете нальот.
Какво интересно правим в тази област, че и да ни шпионират сериозно.
Изборните механизми у нас. Какво пък там. Прочели са на свещ изборния кодекс, научили са за джипката на Борисов и за патриотичното и масово гласуване на два етноса...за стълпотворенията пред изборните секции на мургави гласоподаватели в очакване на оферти? Или това са разузнали, че на последните избори кмет спечели с квалифицирано мнозинство от ареста, кедето бе задържан заради организация за купуване на гласове. Резултатът говори, че или са му скроили шапка, или , че няма държава. Това са нашите механизми и те се знаят от всекиго. Какво има за шпиониране? И наистина ли си мислим, че сме интересни някому. С какво? С потребление, с производство, с научни разработки, като финансов или военен потенциал....?
Ако наистина има защо да сме обект на шпионаж би ми звучало добре, но се боя за съжаление , че това е някаква самодейност и опит на дадените дипломати да отчетат дейност.
цитирай
4. getmans1 - Хванат ли някого, да си носи посл...
31.01.2020 09:55
vencivaleri1951 написа:
Хванат ли някого , да си носи последствията. България толкова години е била в орбитата на СССР, има сериозна руска диаспора у нас, а и руски възпитаници, че е много лесно дипломати или редови разузнавачи да установяват контакти на всякакво ниво. И най-вероятно го правят.


... И каква сериозна диаспора оформиха до 89-та, а ... 10-20 хил.руски снахи от които 90 процента нещат и да чуят за Русия ... „АЗ СЪМ РУСКИНЯ ИСТИНСКА, АМА ПО-ДОБРЕ МУЖ БЪЛГАРСИ ТУРЧИН И ТУК, И НА СЕЛО ОТКОЛКОТО ТАМ„
Да не говорим за тия от руската провинция ... сто на сто нещат да чуят за връщане дори и на екскурзии.

vencivaleri1951 написа:
Ако наистина има защо да сме обект на шпионаж би ми звучало добре, но се боя за съжаление , че това е някаква самодейност и опит на дадените дипломати да отчетат дейност.


... ХА ТАКАААА, аз като ти казвам, че не си българин ти ми се обиждаш ... ами виж си мисленето бе ... същото като горе в статията ...
А, помниш ли преди доста време бях пуснал пистинг за „новооформящатата руска диаспора„ по южното черноморие, че искат РУСКИ детски градини от държавата ...ТИ, помниш ли си реакциата тогава, а ... за твой срам аз я помня.
Иначе на мен ни най-малко не ми пречат чуждите възпитаници, каквито и да са но когато с повод и без повод го изтъкват пред българското си самосъзнание ми са крайно неприемливи ... да не употребявам точнота дума, сам се сети ...

цитирай
5. fun1001 - гете, не знам..как така лежернооо дебатираме..
31.01.2020 10:14
Геополитика, и висша дипломация, след като.Основ, Исторически факти
/даа, от фактор)) и не само...
се пренебрегват..по скоро,забележката, ми е към венци..
нее, венци, ти не си..велик БОЛгАриец, не си, и ти личи )
приеми го философски,моля, нищо лично.
цитирай
6. getmans1 - 5. fun1001 - такива сме си ...човеци
31.01.2020 10:40
fun1001 написа:
Геополитика, и висша дипломация, след като.Основ, Исторически факти
/даа, от фактор)) и не само...
се пренебрегват..по скоро,забележката, ми е към венци..
нее, венци, ти не си..велик БОЛгАриец, не си, и ти личи )
приеми го философски,моля, нищо лично.


... Ами демократи сме ДЖУЛ, не искаме народен съд, трето освобождение, 9юни, септемврийско или майско въстание и още други кръвожадни дейности.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Гетьо, аз не съм репликирал нито една твоя дума
31.01.2020 10:50
Написах, че всеки да си носи последствията, и че посолствата по света събират сведения. За да не се съдят, ако няма тежко криминално престъпление провинилите се си отиват по живо, по здраво и реципрочно ответната страна връща други. В миналото е имало заложници . При сакатлък режели главата на някой от заложниците, от другата страна също и се успокоявали. При тази практика, читав дипломат нямаше днес да остане. Германските служби хванаха янките, че слушат Меркел и нямаше толкова пискане , колкото тази кокошкарска история. И като познавам някои от ,,пискачите,, се питам наритивът им дали не е
алиби за техни действия в същата посока. Всички знаем ,колко перото на Рихард Зорге е било остро срещу СССР, или колко язвителен е бил Ким Филби към Съветите.
Наистина не помня какво си писал за руските детски градини у нас, които няма как да са руски след като са регистрирани у нас, за да се търсят държавни начисления. Вероятно става въпрос за такива с усилено изучаване на руски език. Такива има и с доста други езици различни от българския. Не виждам защо тези градини да не бъдат поставяни при еднакви условия с другите. Родителите на тези деца плащат сборове, работят и ,или създават работни места. Къде е проблемът, още повече, че средните отчисления към фиска ни на руснаците са по високи от нашите.Те средно и потребяват повече. Гетьо, тази година обикалях и по Южното и по Северното Черноморие- търсех си нещо. Ами голяма част от предприемачите са руснаци. И си помагат. В Кранево бях свидетел как руснак помиряваше двама българи, чиято дребнавост първо щеше да разори тях самите. Диаспората днес никак не е малка днес, а и въртят не малък бизнес. Сериозно усвояват и европейски пари у нас. Как ни един руснак не ,,изгърмя,, , а няма програма която българин да не я е оцапал . С болка го казвам това. Умни сме, инициативни сме, но само ако имаме поле за индивидуален просперитет. Като колектив сме били. Точно за това турци и цигани ни цакат. Не подценявай руската диаспора, не е малка, а и е заможна. Имат си съветници, кметове ...нищо лошо не правят Баба и дете не са насилвали, партия на етническа основа не са създали. Добри и полезни граждани са. А иначе диаспората им съществува от 20 години на миналия век и винаги е била влиятелна.


quote=getmans1]
vencivaleri1951 написа:
Хванат ли някого , да си носи последствията. България толкова години е била в орбитата на СССР, има сериозна руска диаспора у нас, а и руски възпитаници, че е много лесно дипломати или редови разузнавачи да установяват контакти на всякакво ниво. И най-вероятно го правят.


... И каква сериозна диаспора оформиха до 89-та, а ... 10-20 хил.руски снахи от които 90 процента нещат и да чуят за Русия ... „АЗ СЪМ РУСКИНЯ ИСТИНСКА, АМА ПО-ДОБРЕ МУЖ БЪЛГАРСИ ТУРЧИН И ТУК, И НА СЕЛО ОТКОЛКОТО ТАМ„
Да не говорим за тия от руската провинция ... сто на сто нещат да чуят за връщане дори и на екскурзии.

vencivaleri1951 написа:
Ако наистина има защо да сме обект на шпионаж би ми звучало добре, но се боя за съжаление , че това е някаква самодейност и опит на дадените дипломати да отчетат дейност.


... ХА ТАКАААА, аз като ти казвам, че не си българин ти ми се обиждаш ... ами виж си мисленето бе ... същото като горе в статията ...
А, помниш ли преди доста време бях пуснал пистинг за „новооформящатата руска диаспора„ по южното черноморие, че искат РУСКИ детски градини от държавата ...ТИ, помниш ли си реакциата тогава, а ... за твой срам аз я помня.
Иначе на мен ни най-малко не ми пречат чуждите възпитаници, каквито и да са но когато с повод и без повод го изтъкват пред българското си самосъзнание ми са крайно неприемливи ... да не употребявам точнота дума, сам се сети ...

[/quote]
цитирай
8. vencivaleri1951 - И аз нищо лично Юлке, но БолгАриец
31.01.2020 12:09
българин в Германия ли значи. Добър или лош съм в страната си. Децата също, и работят за тази страна. От сборовете които внасят не една пенсия се изплаща, детски градини се дотират. Внуците ми детски не са получавали, няма и да получат. Българин ариец обаче си ти. Я обясни как се става, щото често съм чел да ми обясняваш колко съм задръстен, след като живея в тази задръстена страна. По смисъл препредавам написаното от теб.обвсни ми арийке...не разбирам

fun1001 написа:
Геополитика, и висша дипломация, след като.Основ, Исторически факти
/даа, от фактор)) и не само...
се пренебрегват..по скоро,забележката, ми е към венци..
нее, венци, ти не си..велик БОЛгАриец, не си, и ти личи )
приеми го философски,моля, нищо лично.

цитирай
9. 1997 - Хайде без лъжи и простотии
31.01.2020 14:10
getmans1 написа:
Истинската цел на раздухването скандала с РУМЕН Радев било зада се прокара СЕТА, за това снощи ме уведоми онова нещо 1997.

Споделих, че има такова мнение. Самоцитирам се: "Като следя ТV акцентите ...Някои смятат, че пушилката Радев- Деси е за да може на тъмно да мине приемането на самоотравянето СЕТА."
"ИСТИНСКАТА ЦЕЛ" е в твоята лъжа.
Не се гневя, просто отбелязвам реалност. Лъжливото антикомунист си е такова още от времето на "танковата касета". Не може да се надрасне.

(Ама пък vencivaleri1951 ви се присмя много елегантно. Няма да го разберете, но за по- изтънчените блогови умове беше удоволствие) :D
цитирай
10. getmans1 - Истинската цел на раздухването ...
31.01.2020 16:02
1997 написа:
getmans1 написа:
Истинската цел на раздухването скандала с РУМЕН Радев било зада се прокара СЕТА, за това снощи ме уведоми онова нещо 1997.

Споделих, че има такова мнение. Самоцитирам се: "Като следя ТV акцентите ...Някои смятат, че пушилката Радев- Деси е за да може на тъмно да мине приемането на самоотравянето СЕТА."
"ИСТИНСКАТА ЦЕЛ" е в твоята лъжа.
Не се гневя, просто отбелязвам реалност. Лъжливото антикомунист си е такова още от времето на "танковата касета". Не може да се надрасне.

(Ама пък vencivaleri1951 ви се присмя много елегантно. Няма да го разберете, но за по- изтънчените блогови умове беше удоволствие) :D


... Аз представям новина като основа за дебат а не да си мерим новините ... доказателсвото е думичките „снощи ме уведоми„. А, с какво точно ми се е присмял vencivaleri1951 даже не съм го забелязъл и причината е много проста , аз преди да напиша или предприема нещо вече знам каква ще е неговата реакция.
В коментар 7 има само баласт, иначе лодката е пълна с празни думи ... като онзи шофьор дето карал камион натоварен с дупки. Разсеял се нещо шофьора и минал през една дупка по пътя, от раздрусването една дупка от товара паднала. СЛЯЗЪЛ ШОФЬОРА ДА Я ВДИГНЕ И ОТНОВО ДА Я НАТОВАРИ АМА КАТО СЕ НАВЕЛ се подхлъзнал и паднал в нея.
... Те тоава е пресмеха на vencivaleri1951 ... чак да се чуди човек как да свърже мнение по „присмеха му„ ... същински дупки ... не виждам от какво се кефиш.
цитирай
11. getmans1 - Е, и ... какво следва от всички тези празни думи, опс ... дупки
31.01.2020 16:08
vencivaleri1951 написа:
Написах, че всеки да си носи последствията, и че посолствата по света събират сведения. За да не се съдят, ако няма тежко криминално престъпление провинилите се си отиват по живо, по здраво и реципрочно ответната страна връща други. В миналото е имало заложници . При сакатлък режели главата на някой от заложниците, от другата страна също и се успокоявали. При тази практика, читав дипломат нямаше днес да остане. Германските служби хванаха янките, че слушат Меркел и нямаше толкова пискане , колкото тази кокошкарска история. И като познавам някои от ,,пискачите,, се питам наритивът им дали не е
алиби за техни действия в същата посока. Всички знаем ,колко перото на Рихард Зорге е било остро срещу СССР, или колко язвителен е бил Ким Филби към Съветите.
Наистина не помня какво си писал за руските детски градини у нас, които няма как да са руски след като са регистрирани у нас, за да се търсят държавни начисления. Вероятно става въпрос за такива с усилено изучаване на руски език. Такива има и с доста други езици различни от българския. Не виждам защо тези градини да не бъдат поставяни при еднакви условия с другите. Родителите на тези деца плащат сборове, работят и ,или създават работни места. Къде е проблемът, още повече, че средните отчисления към фиска ни на руснаците са по високи от нашите.Те средно и потребяват повече. Гетьо, тази година обикалях и по Южното и по Северното Черноморие- търсех си нещо. Ами голяма част от предприемачите са руснаци. И си помагат. В Кранево бях свидетел как руснак помиряваше двама българи, чиято дребнавост първо щеше да разори тях самите. Диаспората днес никак не е малка днес, а и въртят не малък бизнес. Сериозно усвояват и европейски пари у нас. Как ни един руснак не ,,изгърмя,, , а няма програма която българин да не я е оцапал . С болка го казвам това. Умни сме, инициативни сме, но само ако имаме поле за индивидуален просперитет. Като колектив сме били. Точно за това турци и цигани ни цакат. Не подценявай руската диаспора, не е малка, а и е заможна. Имат си съветници, кметове ...нищо лошо не правят Баба и дете не са насилвали, партия на етническа основа не са създали. Добри и полезни граждани са. А иначе диаспората им съществува от 20 години на миналия век и винаги е била влиятелна.


quote=getmans1][quote=vencivaleri1951]Хванат ли някого , да си носи последствията. България толкова години е била в орбитата на СССР, има сериозна руска диаспора у нас, а и руски възпитаници, че е много лесно дипломати или редови разузнавачи да установяват контакти на всякакво ниво. И най-вероятно го правят.


... И каква сериозна диаспора оформиха до 89-та, а ... 10-20 хил.руски снахи от които 90 процента нещат и да чуят за Русия ... „АЗ СЪМ РУСКИНЯ ИСТИНСКА, АМА ПО-ДОБРЕ МУЖ БЪЛГАРСИ ТУРЧИН И ТУК, И НА СЕЛО ОТКОЛКОТО ТАМ„
Да не говорим за тия от руската провинция ... сто на сто нещат да чуят за връщане дори и на екскурзии.
цитирай
12. fun1001 - ВВ1951, тази песен я слушаме редовно, какво правят Бълг на Запад.Пари.Стаж за пенсия, добро впечатление)
31.01.2020 18:51
8. vencivaleri1951 - И аз нищо лично Юлке, но БолгАриец
12:09


а, нашите 'сборове" директно се връщат, като Европейски проекти и дотации!!
още около 2 млрд€€€ кеш ,ГОДишно, бат Венци...
НАЙ МНОГО, от Германия влизат- 250 млн )) после от САЩ.и т.н..
това е от извлеченията на БНБ за финансовата картинка, и
€кономиката на Родната ни държава..през посл.около 25г..
нима,ТИ ,не го знаеше досега?

а, колко още 'пристигат' на ръка, чрез Уестърн Юниън и Мъни Грамм..?
аз съм Донор, Венци, и винаги съм била,
запомни го, пиша го вече директно.
цитирай
13. cortana - Гети, привети! :):):)
31.01.2020 21:11
getmans1 написа:
[А, с какво точно ми се е присмял vencivaleri1951 даже не съм го забелязъл и причината е много проста , аз преди да напиша или предприема нещо вече знам каква ще е неговата реакция.
Не си го разбрал 1997. Имаше предвид мноооого 'умния' си 50ти коментар от предния ти постинг, който се отнася за още по-'умната' забележка на другаря Венци, че той не бил писал 'bel ami', а 'belle amie' :):):)
Другарю Венци, спрете да се радвате и да мислите, че сте ме хванали в посредственост. Отлично съм прочела, че пише 'belle amie' и моето препращане към репликата на Жоро за Бел Ами няма нищо общо с 'belle amie'. Последното само ми припомни, но не и да съм го приела като поредно нерелевантно (и неноторно, и неноторно:))) използване на оприличаването на Бел Ами с мен.
Фактите обаче остават следните:
1во, Вие използвате неуместно сравняването ми с героя Бел Ами и точно затова Жоро е в правото да мисли, че не сте чел книгата.
2ро, Вие не оспорихте пряко твърдението на Жоро за по-горното, което всъщност той беше задал дори като въпрос, а това е типичното поведение на хората, които не им стиска открито да отговорят и започват да шикалкавят точно както Вие правите в уж иронията си, че как да сте чел книгата като Жоро я е изкупил.
Добре ли се справям фройдиски :):):), другарю Венци? :):):)))
цитирай
14. cortana - А по постинга и руското шпиониране в България,
31.01.2020 21:24
бих могла доста да говоря, защото освен, че съм най-близката приятелка на Смарти, а знаете с какво се е занимавал той от 2006та до 2012та, брат ми е женен за бивша колежка на Жоро в този сектор. Не, че се обсъждат такива неща де, но то е достатъчна само киселата усмивка понякога, за да схване човек какво се случва. :):):)

И една реплика към другаря Венци за руската диаспора или по-скоро за уж внасянето на по-големи 'сборове' от нея от нас, българите.
Другарю Венци, безспирните Ви опити да издигате руското са смешни. Руснаци идват у нас основно по черноморието и с цел да живеят по-добре отколкото в Русия. И не правят бизнес, а просто осъществяват бинтовото си съществуване. Защото няма сериозен руски бизнес сред тези, за които се опитвате да изградите мнение, че са отлични данъкоплатци, който да е свързан с производство и разкриване на голям брой трайни и с тенденция за развитие работни места.
Просто хората бягат от Русия и тук осъществяват препитанието си, нищо повече, още по-малко респектиращо.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Виж кортана , писна ми от посредственост
31.01.2020 22:11
какво ако не съм чел тази блудкава и слъзлива книга? Какво бих загубил? Пък и не ми допада Мопасан с дребно и средноборжуазните вълнения на персонажите му.
Нали не си Жоро. Нали си според него хубава . Нали си му приятелка. Е защо да не се обърна към теб с "хубава приятелка" Истина е , че изложените книги на Мопасан ми подсказаха обращението


cortana написа:
бих могла доста да говоря, защото освен, че съм най-близката приятелка на Смарти, а знаете с какво се е занимавал той от 2006та до 2012та, брат ми е женен за бивша колежка на Жоро в този сектор. Не, че се обсъждат такива неща де, но то е достатъчна само киселата усмивка понякога, за да схване човек какво се случва. :):):)

И една реплика към другаря Венци за руската диаспора или по-скоро за уж внасянето на по-големи 'сборове' от нея от нас, българите.
Другарю Венци, безспирните Ви опити да издигате руското са смешни. Руснаци идват у нас основно по черноморието и с цел да живеят по-добре отколкото в Русия. И не правят бизнес, а просто осъществяват бинтовото си съществуване. Защото няма сериозен руски бизнес сред тези, за които се опитвате да изградите мнение, че са отлични данъкоплатци, който да е свързан с производство и разкриване на голям брой трайни и с тенденция за развитие работни места.
Просто хората бягат от Русия и тук осъществяват препитанието си, нищо повече, още по-малко респектиращо.

цитирай
16. cortana - :):):)))
31.01.2020 22:51
Вижте какво, другарю Венци, писна ни от лъжи! :):):) Няма нищо лошо в това да не сте чел въпросната книга. Лошото идва когато директно или по заобиколен начин се опитвате да лъжете. :):):)
Нещо като за кръщелното Ви, другарю Венци! :):):))) Няма нищо лошо да не сте кръстен в църква. Лошото идва когато директно се опитате да унизите не само свой опонент, а и децата му в тази насока!
Лошото идва когато първо лъжете, че сте готов да покажете своето кръщелно, но проблемът е видите ли в опонентът Ви понеже нямал 'еди какво си'!
Лошото идва когато същият този Ваш опонент директно покаже на всички, че Вие лъжете той да няма това 'еди какво си' и вие започвате ново шикалкавене!
Лошо е това, че Вие демонстрирате тук крайна липса на чест и достойнство, а в същото време не се срамувате да приписвате на опонентите си негативни качества, които не са факт!
Лошото е това, че такива като Вас, с въпросния манталитет, са били ключови фактори в обществото (политиката, икономиката и прочие) ни и затова сме на това дередже - от липса на качества, заменени от такива само на думи.
Лошото е това, че Вие отлично знаете, че 90% от нещата които пишете са измислици, фантазии, лъжи, но продължавате ли продължавате и то с постоянните опити да маскарите хора, които винаги са показвали, че са нива над Вас във всяко едно отношение.
Лошото идва когато постоянно отправяте твърдения, които са плод на Ваши фантазии, но никога не приемате 'сделките', които биха изяснили истината безапелационно.
Лошото идва когато Вие симпатизирате на 'хора' (пиша го в кавички, закото за повечето от тях като Какиния примерно не е доказано да са еднозначни реални личности), които имат същите изброени по-горе негативи и се картелирате с тях, за да плюете по както по-горе също казах, хора, които Ви превъзхождат във всичко и точно затова и единствено за това са Ви неприятни.
Това е лицемерието, за което Ви говори Жоро, другарю Венци! Това, да отричате качествата на опонентите си и да не сте в позиция да ги подкрепяте дори, защото имат капацитета да съграждат, а да подкрепяте такива, от които нищо съзидателно не се вижда.
Ограничавам до тук, блога, защото тук комуникираме, но то манталитетът си е еднакъв, независимо дали става дума за виртуалния тук или за реалния в реалния живот.
Схващате ли какво Ви говоря или отново четете пруз 3 думи и 2 изречения, понеже сте фукльото, който си мисли, че него трябва да слушат, а не той тези, които всячески показват и доказват нивата си отгоре?
цитирай
17. cortana - А дали аз съм хубава или не толкова, дали съм 56 килограма или 96, дали съм умна над средно ниво или малко под него..... Това няма абсолютно никакво значение!
31.01.2020 22:55
Снощи Анет, една умна и образована жена от 'агитката' ни, го е написала повече от добре, че човек трябва да е преди всичко човечен.
Вие не проявявате човечност, другарю Венци. Ако проявявахте, то Вие нямаше да се приобщавате към такива, които отричат човечността с поведението си.
цитирай
18. getmans1 - АМАН ОТ ВРЪТКИ И ... ФАЛШИМЕНТО ИНТЕЛЕГЕНЦИИ включая ... vencivaleri1951 и ТРОЛЕСА 1997 ...
31.01.2020 23:11
vencivaleri1951 написа:
какво ако не съм чел тази блудкава и слъзлива книга? Какво бих загубил? Пък и не ми допада Мопасан с дребно и средноборжуазните вълнения на персонажите му.
Нали не си Жоро. Нали си според него хубава . Нали си му приятелка. Е защо да не се обърна към теб с "хубава приятелка" Истина е , че изложените книги на Мопасан ми подсказаха обращението

... А, ЩЕ ПОТВЪРДИШ ЛИ, ЧЕ НЕ СИ Я НАРИЧАЛ „БЕЛ АМИ„ и заради което съвсем основателно СТАР те заподозря, че не си чел книгата ...

За по-сигурно, ще повторя въпросът си;

А, ЩЕ ПОТВЪРДИШ ЛИ, ЧЕ НЕ СИ Я НАРИЧАЛ „БЕЛ АМИ„ и заради което съвсем основателно СТАР те заподозря, че не си чел книгата ...

cortana написа:



... Няма да е лошо да напомня на ТРОЛ 1951 ЗА В БЪДЕЩЕ ДА СЕ ВЪЗДЪРЖА ОТ ПОДОБНИ ОБОБЩЕНИЯ като тези в ком.50 на пред постинг а и днешния ... 9
цитирай
19. 1997 - Признавам, измених цитата за да има обобщен вид, защото засяга и мен
01.02.2020 00:30
cortana написа:
Вие не проявявате човечност, другарю. Ако проявявахте, то Вие нямаше да се приобщавате към такива, които отричат човечността с поведението си.

Нито аз, нито другарите ми отричаме човечността.
Тези, които ни мразят я отричат. Дори в едно заглавие на същата страница сме наречени оскърбително "червени гниди"впоследствие променено на "червени въшки". Така че ние сме жертви.
Не се наемам със защита на vencivaleri1951. Той го прави по един деликатен начин. Пиша за себе си.
цитирай
20. vencivaleri1951 - За мен няма значение дали сте хубава, много образована и топ професионалист
01.02.2020 01:11
Не сте ми приятелка, дъщеря, съпруга...Близка сте на Жоро/и не сте Жоро/ и той така Ви описа. Значи за него това е от значение. Говорител Ви нарекох защото тук сте когато той е в...Хага да кажем и ни обяснявате величието му А с Beiie amie се обърнах към Вас защото той Ви описа такава-приятелка и хубава. От Вас съм чувал , а и е публична тайна в блога , че Жоро никога не лъже.
За кръщелното Поисках някаква пощенска кутия или адрес в България на който да Ви изпратя ксерокопие, на което щях да залича кръстника си. От скромност:) Може и някакво име и ще ви го пратя до поискване. Просто ви е по добре да си чешете езика
с месеци отколкото да получите това за което говорите непрекъснато. И в Делиормана може да го изпратя при желание. И Виж кортанке, аз съм тук и с име и с физономия. Тук е и профила ми във фейса. Показвал съм фотографии на съпруга, деца , внучета, кучета, преди време и кон когато имах. Тоест близките си. За теб знаем каквото ни е казал Жоро. За Жоро знаем каквото си ни казала ти. И когато ми говориш за великото произведение бел ами ми обясни защо великите "бел ами" на френското и световно кино Жерар Филип и Ален Делон, никога не посегнаха към този сценарий нито в театъра, нито в киното, а всяко девойче от Сеславци би искала да види именно тях в тази роля Dites bonne nit a Jorko a la Haye!

ПП И за какво толкова съм излъгал. Не съм споделил никакъв свой успех тук. Нещо повече, споделял съм за проблеми и пропуски в образованието си, че съм бил безработен, че дори пазач съм бил. Имам обикновена и скучна порфесия, не съм заемал престижни позиции в професията си. От казармата се уволних като взводен командир-а приятелят ти командва дивизии...:) , на сериозна позиция е бил в Националната агенция по сигурност...Та посочи с какво съм се изфукал. Нито за лицеви опори съм говорил, за щанги, нито за любовници, нито за скъпи лимузини и колекции, Не кръстосвам света, дори съм споделял че получих страх от летене и летя само ако е силно необходимо и в Европа най-далеч.
Тоест профилът ми е на обикновен човечец, без кой знае какви надарености, успехи и постижения. Не съм топ специалист, не съм богаташ, не съм неотразим и жените не съ губели ума и дума по мен...Та за какво излъгах Ви жантий?
cortana написа:
Снощи Анет, една умна и образована жена от 'агитката' ни, го е написала повече от добре, че човек трябва да е преди всичко човечен.
Вие не проявявате човечност, другарю Венци. Ако проявявахте, то Вие нямаше да се приобщавате към такива, които отричат човечността с поведението си.

цитирай
21. vmir - 20. vencivaleri1951,
01.02.2020 04:44
LL1951 написа:
Показвал съм фотографии на съпруга, деца , внучета, кучета, преди време и кон когато имах. Тоест близките си. За теб знаем каквото ни е казал Жоро.


Венци, това, че през по-голямата част от времето ти лично спазваш редица правила на благоприличието, доброто възпитание и коректността, влиза в сериозно противоречие с образите и обясненията, които от привидна разсеяност упорито лансираш. А тези изкривени образи и обяснения практически напълно се припокриват с изявите на редица други екземпляри, които са меко казано далеч от афишираната ти сериозна коректност като да не триеш и да не променяш впоследствие коментари, за да заблуждаваш читателите с цел да злепоставиш опонентите си.

Това никак не е безобидно, защото въпреки големите видими различия между всички вас(!), нямате несъгласия един към друг по въпроси, към които спрямо други сте повече от критични до степен на крайна заслепеност, необективност и невежество. Това не е безобидно, защото преди години в блога под практически неразличимо фалшифицирана самоличност и с истинската снимка на блогър, който открито си беше обявил самоличността беше злоупотребявано до степен, в която изразявайки отношението си към тази свинщина, въпросният блогър получи тежък инсулт и почина.

Негодникът, който злоупотреби с чуждата самоличност и причини смъртта на този блогър, е филолог, който в последния си постинг беше превел англоезичен текст така, че от осъждане на омразата го представяше като възхвала на омразата, а корешът ти му беше допълнил, че омразата трябва да се подава с майчиното мляко, което след моята намеса промениха, а мен изтриха два пъти, за да няма следа от хибридната им атака с цел да насаждат омраза. Това не е изолиран случай на техните изяви, а ти с твоята афиширана толерантност никога не си забелязвал нещо нередно в подобни изяви.

Очевидното отстрани е, че в блога може да се забележи единодействие между много различни хора, а неразривно свързващото между тях е крайната неприязън на основното й ядро срещу всяко българско правителство или обществени фигури с изключение към онези, за които членството на България в ЕС и НАТО е трън в очите.

Мисля, че си достатъчно досетлив, за да няма нужда да ти доказвам за кого работи тази група и какви цели преследва, за да не се спира пред никакви лъжи, инсинуации и клевети. Ясно е, че ти си имаш своята потомствена причина и история да си част или лице на тази група, но делата на повечето в нея не може да са незабележими за твоята критичност и възпитание, което говори за нещо повече от обичайни, случайни или естествени блогови взаимоотношения.

Предполагам, че ще изразиш високопарно недоумение какво може да наврежда всичко това на България, защото това беше подадения от Кремъл тон за руските вмешателства тук. Затова ще ти кажа, че афишираната ти коректност няма почти нищо общо с индикациите на истинските ти убеждения и това потвърждава, че ти изпълняваш функцията на параван за крайно нелицеприятни антибългарски изяви на други. За Кремъл и служителите му България може да не е държава и да им е смешно дори понятието "българска политика", но немалко хора тук искат да си имат своя държава, която САМА да си избира съюзниците и САМА да решава как да се държи със съюзниците си, да бъде управлявана от собствено правителство без нуждата от лицемерни загрижености и натрапчиви или нагли напътствия как да си "възстанови" суверенитета. Това, че кремълската опорна точка нарича хората, нуждаещи се от собствена държава "русофоби" може дотолкова да има основание, доколкото Кремъл е станал символ на незачитане на международните договори и право, както и на печален спомен за резултатите от тези вмешателства. Днес е годишнина от разстрела на половин българско народно събрание, което никога нямаше да се случи без ролята на Кремъл. За простаците това е повод за радост, но това само доказва опростачването, което Кремъл носи с вмешателствата си, желани предимно от садисти, мародери и хора с престъпни наклонности.
цитирай
22. valeska - ...
01.02.2020 08:10
Преди време, прочетох един израз, отправен към Венци, който ме сащиса:
„СХВАЩАШ ЛИ, ПОМИЯР?
МОЖЕ ДА СИ ВЗЕМЕШ МНЕНИЕТО И ДА СИ ГО ЗАВРЕШ В ДЪРТИЯ, ПРЪДЛИВ ГЪЗ!
НИКОЙ НИТО ТИ ИСКА МНЕНИЕТО... НИТО ТО ОЗНАЧАВА НЕЩО И ВЛИЯЕ НА НЕЩО!”
Тогава, много ми се искаше да пиша на Венци да спре със своя мазохизъм, но не го направих, казвайки си, че това не е моя работа. Трябва да имаш много здрави нерви, за да понесеш подигравките, на които си подложен, и да не реагираш по същия начин. За случая с починалия блогър знам от една приятелка, която ме предупреди да не давам личните си данни. Така че нека да внимаваме какво пишем, как го пишем и защо го пишем. Не е нормално да си градиш самочувствие на такава онлайн, летяща основа... Да бъдеш обективен към себе си и към околния свят явно е умение, което не принадлежи на всеки, но всеки трябва да се стреми към него!
цитирай
23. cortana - Нали 'съм' говорителка на Жоро (това по думите на другаря Венци) та затова ще си позволя да задам въпрос на Валеска преди да взема отношение по коментара 'и.
01.02.2020 16:27
Валеска, Вие четете ли редовно постингите на Жоро коментарите под тях?
А постингите на Венци и коментарите под тях?

Отговорете, МОЛЯ! :)
цитирай
24. valeska - Кортана
01.02.2020 17:38
Нямам време да изчета всичко, когато нещо ми харесва винаги коментирам. Но тук, в блога на гетманс влязох случайно и се натъкнах на такива бисери, че даже ме досрамя за този, който ги е писал. На теб, като жена, това не ти ли направи впечатление? Просто не знам защо е нужно всичко това!
цитирай
25. getmans1 - Нямам време да изчета всичко, ко...
01.02.2020 18:18
valeska написа:
Нямам време да изчета всичко, когато нещо ми харесва винаги коментирам. Но тук, в блога на гетманс влязох случайно и се натъкнах на такива бисери, че даже ме досрамя за този, който ги е писал. На теб, като жена, това не ти ли направи впечатление? Просто не знам защо е нужно всичко това!


... Бисери? Спокойно можехте да цитирате такъв вместо да пишете нещо по памет а ... сега внесохте смут в душата ми. В този постниг моите думи са със сигурност под 20 и едва ли там сте видели бисер.
Ако наистина има такива значи са в коментарите ми и спокойно бихте могли да го цитирате аз не съм чак толкова заядлив но винага съм готов да се поуча.

Иначе и на мен времето ми е кът и затова постингите ми са копи-пейст на теми за дебатиране а при такива спорове в стил „ганковото кафене„ какво ли не драскотим.

Извинявам се, ако лично аз съм причина за възмущението Ви.
цитирай
26. valeska - Примерно:
01.02.2020 18:45
"А СЕГА ЩЕ МОЛИШ, М?
ДЕЕБА ТОЯ ДЪРТ ЛИЦЕМЕРЕН ЧИКИДЖИЯ, ДЕЕБА"...
Всичките са в коментарите на човек,който се смята за личност, затова му обръщам внимание. Вероятно сгреших, няма смисъл, вие си знаете най-добре. Само изразих мнение.
цитирай
27. cortana - ..... 24. valeska
01.02.2020 20:13
valeska написа:
Кортана, нямам време да изчета всичко, когато нещо ми харесва винаги коментирам. Но тук, в блога на гетманс влязох случайно и се натъкнах на такива бисери, че даже ме досрамя за този, който ги е писал. На теб, като жена, това не ти ли направи впечатление? Просто не знам защо е нужно всичко това!
Момент, valeska, защо се обръщате към мен като към жена??! Обърнете се към мен като клонинг на Жоро! Или още по-добре като към проститутка!
Защо е нужно всичко кое??!
цитирай
28. cortana - И, valeska, не премълчавайте чий цветущи изрази цитирате, правилното е да споменете, че са на starforlife! Не е ли така??!
01.02.2020 20:17
Благодаря за отговорите, а аз ще си позволя да задам нови въпроси.
Познавате ли стопанина на профил starforlife? А този на профил vencivaleri1951?
Откога и като какви познавате изявите на стопанина на профил starforlife ТУК, подчертавам ТУК? А откога и като какви познавате изявите на стопанина на профил vencivaleri1951?

И, valeska, предполагам, че променям параметрите на въздействието и Жоро ще ми се 'сърди', но аз предварително се извинявам от негово име!! Искам да кажа, че разменихме няколко думи спрямо намесата Ви в дискускията и той ще прояви към Вас поведение, за което аз наистина съжалявам, че ще стане факт!
цитирай
29. vencivaleri1951 - Уважаема,
01.02.2020 20:23
То това е и целта на подобни коментари- да откажат блогъри които не правят поклон пред ,,бисерите,, му в блога. Имаш на пръв поглед два варианта- или напускаш, или слизаш до нивото на квартален гамен и започваш да се държиш като такъв. Да, но ,, ако нещо прилича на овца и блее като овца, то най вероятно е да е овца,,
От друга страна пък е забавно да четеш подобен изказ на виден ай ти специалист, както и религиозния екстаз на последователите му от този ,,романтичен сленг,, Успех!


valeska написа:
"А СЕГА ЩЕ МОЛИШ, М?
ДЕЕБА ТОЯ ДЪРТ ЛИЦЕМЕРЕН ЧИКИДЖИЯ, ДЕЕБА"...
Всичките са в коментарите на човек,който се смята за личност, затова му обръщам внимание. Вероятно сгреших, няма смисъл, вие си знаете най-добре. Само изразих мнение.

цитирай
30. cortana - .....
01.02.2020 20:33
vencivaleri1951 написа:
Уважаема, то това е и целта на подобни коментари- да откажат блогъри които не правят поклон пред ,,бисерите,, му в блога. Имаш на пръв поглед два варианта- или напускаш, или слизаш до нивото на квартален гамен и започваш да се държиш като такъв. Да, но ,, ако нещо прилича на овца и блее като овца, то най вероятно е да е овца,,
От друга страна пък е забавно да четеш подобен изказ на виден ай ти специалист, както и религиозния екстаз на последователите му от този ,,романтичен сленг,, Успех!


valeska написа:
"А СЕГА ЩЕ МОЛИШ, М?
ДЕЕБА ТОЯ ДЪРТ ЛИЦЕМЕРЕН ЧИКИДЖИЯ, ДЕЕБА"...
Всичките са в коментарите на човек,който се смята за личност, затова му обръщам внимание. Вероятно сгреших, няма смисъл, вие си знаете най-добре. Само изразих мнение.

Другарю Венци, по този Ваш коментар може роман (la 'Bel Ami':):) да се напише, но да започне това евентуално ще оставя на Гети.
Аз по-скоро искам да ми отговорите на един въпрос: 'Да откажат блогъри които не правят поклон пред ,,бисерите,, му в блога' от какво??!

Иначе, питахте какви лъжи и какво непристойно поведение от Ваша страна. Ами ето, сам давате поредния пример с този си коментар!
цитирай
31. getmans1 - "А СЕГА ЩЕ МОЛИШ, М? ДЕЕБА ...
01.02.2020 22:28
valeska написа:
"А СЕГА ЩЕ МОЛИШ, М?
ДЕЕБА ТОЯ ДЪРТ ЛИЦЕМЕРЕН ЧИКИДЖИЯ, ДЕЕБА"...
Всичките са в коментарите на човек,който се смята за личност, затова му обръщам внимание. Вероятно сгреших, няма смисъл, вие си знаете най-добре. Само изразих мнение.


... Явно имате голям набор от такива случайно попаднали Ви в моят блог „бисери„ ... виждате ги и ги цитирате възмутена и сегурно упрека е и към мен.
И правилно сте се ориетирали и сигурно се възмущавате, и от мен но тук вече аз ще Ви разочаровам защото аз знам тяхната история и, какъв непосилен труд е положил обектът Ви на съжалиние за да ги получи.

Обикновено се изразявам по-обикновено и директно но в момента се мъча да си спомня дали „милата Вал„ не ме е „кълвала„ нейде из блоговете на едни хора които аз наричам ТАРТЮФЕЛИ. Силно се надявам да не си спомня подобни неща и така всичко това да си остане случайно и банално недоразумение.


цитирай
32. getmans1 - ХА-ХА-ХА-АЕ-А-А-А-А, аз пък съм си заплюл един „Сборник със случки за всеки случай„ ... поучително и практично четиво щей .
01.02.2020 22:32
cortana написа:
vencivaleri1951 написа:
Уважаема, то това е и целта на подобни коментари- да откажат блогъри които не правят поклон пред ,,бисерите,, му в блога. Имаш на пръв поглед два варианта- или напускаш, или слизаш до нивото на квартален гамен и започваш да се държиш като такъв. Да, но ,, ако нещо прилича на овца и блее като овца, то най вероятно е да е овца,,
От друга страна пък е забавно да четеш подобен изказ на виден ай ти специалист, както и религиозния екстаз на последователите му от този ,,романтичен сленг,, Успех!


valeska написа:
"А СЕГА ЩЕ МОЛИШ, М?
ДЕЕБА ТОЯ ДЪРТ ЛИЦЕМЕРЕН ЧИКИДЖИЯ, ДЕЕБА"...
Всичките са в коментарите на човек,който се смята за личност, затова му обръщам внимание. Вероятно сгреших, няма смисъл, вие си знаете най-добре. Само изразих мнение.

Другарю Венци, по този Ваш коментар може роман (la 'Bel Ami':):) да се напише, но да започне това евентуално ще оставя на Гети.
Аз по-скоро искам да ми отговорите на един въпрос: 'Да откажат блогъри които не правят поклон пред ,,бисерите,, му в блога' от какво??!

Иначе, питахте какви лъжи и какво непристойно поведение от Ваша страна. Ами ето, сам давате поредния пример с този си коментар!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6178010
Постинги: 2785
Коментари: 26722
Гласове: 9712
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930