Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2018 01:03 - Да се чудиш и маеш на този талант ... И миротворци та чак дрънкат /допълнено/ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4114 Коментари: 24 Гласове:
4

Последна промяна: 28.03.2018 10:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                  .... ДИПЛОМАТ, поет, музикант и кой знае още какво:


Захарова: САЩ и Европа не успяха истински да споделят мъката на Русия заради трагедията в Кемерово

Докато всички руснаци почитат паметта на жертвите, тези политици наблягат на оповестяването на нови враждебни санкции, написа Захарова във Фейсбук

  image

Мария Захарова



"Днес ние научихме много за политиците в европейските и американските държави. По времето, когато всички руснаци почитат паметта на жертвите на трагедията в Кемерова, тези политици наблягат на оповестяването на нови враждебни санкции. Ние винаги сме споделяли скръбта на европейските и американските народи, когато бедата е сполетявала техния дом. Днес ние чухме думи на съболезнования, но станахме свидетели на абсолютно неоправдана агресия. Това е трудно да бъде разбрано и ще бъде трудно да бъде забравено", написа Захарова.




МНОГО Е ДИПЛОМАТИЧНА ТАЗ ЛЮБИМКА НА НАШЕНСКИТЕ ПУТИНОФИЛИ !

То и няма нужда да е особено дипломатична за целия свят е ясно кой се готви за война.
Ето и мнението на още един Путинофилски любимец, ЯКОВ КЕДМИ:

"Стратегию России Путин выразил однозначно: Россия мировая держава и будет прилагать все усилия, для того, чтобы остаться мировой державой и чтобы была сильнее. Все, кто будут мешать этому - Россия будет знать, как в рамках этой политики справиться. 
Но я хотел отметить один момент, который упомянул Путин. Когда он говорил про Крым и, в какой-то мере, про Сирию. Он сказал, что "Крым это было дерзкое и неожиданное для всех решение России". Я бы на месте западных политиков внимательно к этому прислушался. Следующий шаг России будет неожиданный, дерзкий и эффективный не меньше, чем в Крыму и не меньше, чем в Сирии. И Россия не будет объявлять (как американский президент), ЧТО она будет делать. Она объяснит то, что она найдет возможным объяснить, ПОСЛЕ того, как сделает. Так было в Крыму, так было в Сирии, так будет в третьем месте. В каком и как - ждите, готовьтесь... Все равно прошляпите".


 

 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Култова демонстрация на неадекватност.
28.03.2018 06:20
И неизбежна инструкция за миманса: "Слагайте траурните физиономии, за да можем да тровим и тероризираме в още по-широки мащаби!"
цитирай
2. apostapostoloff - Чунким някой го е еня за
28.03.2018 06:22
тая пикла без цици. Седнала да драскоти глупости, когато страната и се изправи пред страшна катастрофа! Дупе да им е яко сега на мужиците!
цитирай
3. getmans1 - . . . Открито вече загърбиха митът за ...
28.03.2018 10:48
... Открито вече загърбиха митът за „Путин-миротвореца“, явно трудна роля за тях!


vmir написа:
И неизбежна инструкция за миманса: "Слагайте траурните физиономии, за да можем да тровим и тероризираме в още по-широки мащаби!"

цитирай
4. getmans1 - . . . Ръчкат те, ама не се знае какво ще ...
28.03.2018 10:52
... Ръчкат те, ама не се знае какво ще изръчкат

apostapostoloff написа:
тая пикла без цици. Седнала да драскоти глупости, когато страната и се изправи пред страшна катастрофа! Дупе да им е яко сега на мужиците!

цитирай
5. germantiger - вчера написах това под руския постинг на русначето рийдърчо
28.03.2018 13:12
Руснаците не споделиха "достатъчно" жертвите на бол атентати във Франция

в Испания

в Англия

в Германия

за 9/11 въобще пък да не сравняваме

...

след като руските лицемери искат "степен на споделяне", то тяхната винаги е била близка до нулата

НЕЩО ПОВЕЧЕ - МАСА РУСОФИЛИ В БЛОГ.БГ СЕ КЕФЯТ БУКВАЛНО НА ВСЕКИ АТЕНТАТ НА ЗАПАД
цитирай
6. анонимен - Да се чудиш и маеш
28.03.2018 15:51
с какви очи го казва Захарова в една страна, която с цялото си безхаберие, корупция и непукизъм стигна до там, че да избива собствените си деца! И онзи тулуп областният управител /без извинение/ иска прошка от Путин, а не от близките на загиналите дечица!
Това е Русия на Путин, Лавров, Захарова и всичките такива - или подготвя децата си за пушечно месо чрез песни от типа на "Дядя Вова мы с тобой", или ги жертва както в Кемерово, за да напълни гушите на алчни чиновници.
цитирай
7. анонимен - Нещо повече - този същият
28.03.2018 15:55
Тулеев нарече хората, загубили близките си "скандалджии, които са се събрали да си правят пиар на фона на трагедията"!
И някои тук ни тикат към тази държава!!!! Ми да заминават те!
Съжалявам, но няма как да съм равнодушна в този случай - и заради живота на тези дечица, отнет, за да се напълнят нечии гуши, и заради ролята, които играят някои, тикайки ни към този режим!


цитирай
8. vencivaleri1951 - гетьо,
28.03.2018 16:51
Хайде да си по сплетничим за Захарова. Тя още е родена в неблагонадежно семейство
според "патрона " ти-баща изтоковед, майка изкуствовед. Тя както може да се очаква е фамилно обременена от интилигентщина и учи каквото и падне-музика, езици/та дори и китайски/. За капак и дисертация защитава. Не си пее тайно на сбирки на Единна Русия/както една наша кандидат президент/ а си пее когато и се пее. Пък и танцува публично.
Гетьо щастливец си ти, че не си попаднал на такава пенкилер булка. Гледай си благоверната , сравнявай и се радвай...Какво му трЕбе повече на човек...
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ангелина,
28.03.2018 17:19
angpiskova написа:
с какви очи го казва Захарова в една страна, която с цялото си безхаберие, корупция и непукизъм стигна до там, че да избива собствените си деца! И онзи тулуп областният управител /без извинение/ иска прошка от Путин, а не от близките на загиналите дечица!
Това е Русия на Путин, Лавров, Захарова и всичките такива - или подготвя децата си за пушечно месо чрез песни от типа на "Дядя Вова мы с тобой", или ги жертва както в Кемерово, за да напълни гушите на алчни чиновници.


безумно и гадно е да внушаваш семплите си разсъждения след подобна трагедия. В този постинг няма съпричастност, има зле скрито злорадство. Подобни трагедии стават не за първи път и не само в Русия. Отвори Гугъл на пожари и ако можеш чети. Права си в едно-от подобни атракциони и молове вони на корупция и безхаберие-и не само в Русия. Дълго мога да говоря/все пак съм строител/ защо са опасни, защо са вредни, но едва ли ще разбереш. Просто моли се да не ни стигне и нас подобна участ И друго нещо. Тук в блога спорим за какво ли не, но има една мярка, която не бива да се прекрачва. Лично аз не съм прочел някой от тъй наречените русофили в блога да злорадства едва ли не когато западните страни са сполетени от подобни беди-а те никак не са малко. Да си спомним за станалите вече рутинни стрелби в училища и др обществени места в САЩ. За трагедията в Норвегия преди време, за срутените стадиони, за многобройните атентати. Може някой да е писал и да е "съчувствал" по подобие на компанията Ви, но не съм прочел. Бих нарекъл негодник подобен човек, пък дори и да съм си пил питието вчера с него.
Колкото до Захарова, Ангелина. Писах ти в блога до колко високо трябва да гледа обущаря Ти Ангелина не си равнодушна, ти си гранТогушна...
цитирай
10. анонимен - Виж какво, Валериев,
28.03.2018 17:32
аз не злорадствам, а съм бясна! Както достатъчно ясно написах, на една система, която си избива собствените деца!
Ти ми кажи поне в един от тези случай, които можеш да ми извадиш от Гугъл, къде в нормални страни можеш да оставиш хората заключени по този начин и да ги обречеш на такава гибел? И те съветвам не да се обръщаш към мен, а към онзи областен управител, който си позволи да каже на баща, загубил съпругата, сестра си и трите си деца, че е дошъл да прави пиар върху тази трагедия!
А ти ако искаш на Захарова и Захарови им целувай и нозете. Аз ще стоя права и ще казвам каквото мисля за цялата човеконенавистническа система, която налагат и която мачка хората като валяк!
цитирай
11. getmans1 - . . . . Венци с тези твои внушения и ...
28.03.2018 18:06
.... Венци с тези твои внушения и речник ходи НА ПИЧКА СИ МАЙНА, аз съм подчертал, съвсем добронамерено съм подчертал това което смятам за важното в постинга ми.

Без да съм на твоето ниво по руския език мисля, че спокойно за теб мога ти да кажа, РАШКИ ГАДИТ.


vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
с какви очи го казва Захарова .


безумно и гадно е да внушаваш семплите си разсъждения след подобна трагедия. В този постинг няма съпричастност, има зле скрито злорадство.

цитирай
12. vencivaleri1951 - Ако
28.03.2018 18:15
angpiskova написа:
аз не злорадствам, а съм бясна! Както достатъчно ясно написах, на една система, която си избива собствените деца!
Ти ми кажи поне в един от тези случай, които можеш да ми извадиш от Гугъл, къде в нормални страни можеш да оставиш хората заключени по този начин и да ги обречеш на такава гибел? И те съветвам не да се обръщаш към мен, а към онзи областен управител, който си позволи да каже на баща, загубил съпругата, сестра си и трите си деца, че е дошъл да прави пиар върху тази трагедия!
А ти ако искаш на Захарова и Захарови им целувай и нозете. Аз ще стоя права и ще казвам каквото мисля за цялата човеконенавистническа система, която налагат и която мачка хората като валяк!


ме уредиш с "нозете" на Захарова само плюсчета ще ти слагам :)

Не искам да пиша за друго повече. Дано влагаш единствено майчинска емоция и се извинявам ако е така
цитирай
13. getmans1 - Тези хора Анджи, си търсят враг сред ...
28.03.2018 18:22
Тези хора Анджи, си търсят враг сред нас а всъщност той е в главите им и това не им е за първи път. На Венци вече един път не му обърнах внимание в един чужд блог но да дойде тук и да ми такива внушения ми идва в повече.
То и още един прави подобни внушения за постинга ми още един от тази сюрия.

Ако има нещо цинично в този постинг то, това е изказването на самата им МАША, тя използва трагедията за външно-политически цели и аз съм подчертал това което за мен не е О.К.



angpiskova написа:
аз не злорадствам, а съм бясна! Както достатъчно ясно написах, на една система, която си избива собствените деца!
Ти ми кажи поне в един от тези случай, които можеш да ми извадиш от Гугъл, къде в нормални страни можеш да оставиш хората заключени по този начин и да ги обречеш на такава гибел? И те съветвам не да се обръщаш към мен, а към онзи областен управител, който си позволи да каже на баща, загубил съпругата, сестра си и трите си деца, че е дошъл да прави пиар върху тази трагедия!
А ти ако искаш на Захарова и Захарови им целувай и нозете. Аз ще стоя права и ще казвам каквото мисля за цялата човеконенавистническа система, която налагат и която мачка хората като валяк!

цитирай
14. vencivaleri1951 - Ха , да си дойдем на думата
28.03.2018 18:22
getmans1 написа:
.... Венци с тези твои внушения и речник ходи НА ПИЧКА СИ МАЙНА, аз съм подчертал съвсем добронамерено съм подчертал това което смятам за важното в постинга ми.

Без да съм на твоето ниво по руския език мисля, че спокойно за теб мога ти да кажа, РАШКИ ГАДИТ.


vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
с какви очи го казва Захарова .


безумно и гадно е да внушаваш семплите си разсъждения след подобна трагедия. В този постинг няма съпричастност, има зле скрито злорадство.



Видно е с какво те дразни ерудит като Захарова. Съвсем друго е да си гугукаме по домашному. Руският ти е най-малкият проблем. Делиорманския княз Мишкин няма проблеми въобще
цитирай
15. анонимен - А на това
28.03.2018 20:24
попаднах преди малко. Е, нямам думи!

https://www/watch?v=TnuBtDMbdk8&feature=share

Като контрапункт на тази, която призовава да не се оповестява точният брой на жертвите, за да не се радват америкосите, ще кажа още нещо - виж ми предпоследния пост за Зелмайер. Това назначаване беше разчепквано близо два месеца в "Берлемон" /прес залата на Европейската комисия/. Не спряха колегите да питат - как, защо, спазена ли е процедурата, нагласен ли е конкурсът. И като казвам питат, смятай, че в някои дни пресконференциите бяха посветени само и единствено на тази тема. Стигна се до там, че комисията по бюджет и финанси на Европарламента сега нищи назначението.
Казвам това да се види разликата между свободната общност и несвободната държава. Като на последната особено й помагат промити мозъци като тази.
И нали не мислите, че на някой от питащите настойчиво журналисти е отнета акредитацията, изгонен е от Комисията или уволнен от медията си?
Впрочем, досега вие чухте ли за пресконференция по повод трагедията в Кемерово? Дори не питам задавани ли са неудобни въпроси, а дали изобщо е имало пресконференция?
цитирай
16. vmir - Анджи, не се хаби заради ВВ1951.
28.03.2018 21:09
Гордостта му е, че на 18 години се учил да чете на майчин език "направо" от дипломатически грами в българското посолство в Париж. В неговите представи това е равносилно на закърмяне с всички истини на света и по тази причина краката на Захарова са му най-скъпи когато чуе за деца, защото си мисли, че Захарова току-що ги е родила. Ако беше имал нещастието да беше между децата, които на 4-5 годинки сами са се научили да четат, щеше да е наясно с дебилността на "духовитостите" си.
цитирай
17. getmans1 - . . . Анджи, сложи линка на видеото в ...
28.03.2018 21:10
... Анджи, сложи линка на видеото в заглавието на постинга, иначе виждаш за какво става на въпрос.

Важното е , Анджи, че гнилоците от запада не требвАло да гонят рашки гадит от посолствата. Бе тоа Венци така и каза какво значи „гадит“:)))


angpiskova написа:
попаднах преди малко. Е, нямам думи!

https://www/watch?v=TnuBtDMbdk8&feature=share

Като контрапункт на тази, която призовава да не се оповестява точният брой на жертвите, за да не се радват америкосите, ще кажа още нещо - виж ми предпоследния пост за Зелмайер. Това назначаване беше разчепквано близо два месеца в "Берлемон" /прес залата на Европейската комисия/. Не спряха колегите да питат - как, защо, спазена ли е процедурата, нагласен ли е конкурсът. И като казвам питат, смятай, че в някои дни пресконференциите бяха посветени само и единствено на тази тема. Стигна се до там, че комисията по бюджет и финанси на Европарламента сега нищи назначението.
Казвам това да се види разликата между свободната общност и несвободната държава. Като на последната особено й помагат промити мозъци като тази.
И нали не мислите, че на някой от питащите настойчиво журналисти е отнета акредитацията, изгонен е от Комисията или уволнен от медията си?
Впрочем, досега вие чухте ли за пресконференция по повод трагедията в Кемерово? Дори не питам задавани ли са неудобни въпроси, а дали изобщо е имало пресконференция?

цитирай
18. getmans1 - . . . Този „ерудит“ пише във ФБ аве...
28.03.2018 21:25
... Този „ерудит
цитирай
19. getmans1 - . . . Много си прав в случая но гадното ...
28.03.2018 22:46
... Много си прав в случая но гадното е, че те си мислят, че им се полага „.важение“ ... дори с някакви бонуси.


germantiger написа:
Руснаците не споделиха "достатъчно" жертвите на бол атентати във Франция

в Испания

в Англия

в Германия

за 9/11 въобще пък да не сравняваме

...

след като руските лицемери искат "степен на споделяне", то тяхната винаги е била близка до нулата

НЕЩО ПОВЕЧЕ - МАСА РУСОФИЛИ В БЛОГ.БГ СЕ КЕФЯТ БУКВАЛНО НА ВСЕКИ АТЕНТАТ НА ЗАПАД

цитирай
20. germantiger - ...
28.03.2018 23:15
Те са разглезени от червено време българските руснаци

А руските руснаци се имат за специални - те са с по-надуто самомнение дори от американците

те са винаги специални, те са винаги засегнати, винаги света им дължи
цитирай
21. vencivaleri1951 - Защо да са ми нужни опорни точки " Мишкин"
28.03.2018 23:56
Когато човек на висока позиция ми направи впечатление обикновено се опитвам да науча повече за него. И ако попиташ чичко гугъл ще разбереш не малко за нея. Че е завършила МГИМО/ а уверявам те , че там , ако си от обикновено семейство се влиза изключително трудно/, че владее два западни езика и китайски. Кандидат е на историческите науки и дисертацията и е на китаист. Учила е балет, пиано.... Хоби и е поезията-чете , а и пописва. При възможност гледам и пресконференциите и. Няма да преразказвам, но залата винаги е пълна и въпросите никога не са малко. Да, на тези пресконференции тя прави шоу, което е ново за Русия/тя впрочем е пълвата жена говорител на Външното министерство/ и никога не е сгафила що се отнася до познаване на материята за която говори, независимо дали става въпрос за география, история, култура. Ти даваш ли си сметка какво е да се изправиш сам в пълна зала с водещи журналисти, от най различни световни медии и да подържаш интереса им.
Само за това трябва достатъчно ерудиция, а госпожата си има и солидна основа, а и произхожда от семейство на интелектуалци.
Разбирам, че в Делиормана с подобна визитка са 9 от всеки 10 дами, но в останалата част от света за човек който има докторат, богата езикова и музикална култура, чете и пише стихове, притежава бърза мисъл и реч, артистичен е, а на всичко отгоре има завидна кариера се смята , че този човек притежава ерудиция. Разбирам, че ти имаш по високи изисквания, но твойта мярка е друга-ти си суперерудит -можеш дори да я напсуваш и не само нея, а и всеки друг, но ти си Голямата работа , а тя е простосмъртна женица, която си върши своята работа-за нас по обикновените хора, добре си върши работата.
цитирай
22. germantiger - ...
29.03.2018 00:26
Захарова визуално е великолепна - не съм съгласен с българския комунист Божо, че нямала цици - има момата всичко

впрочем руснаците винаги подбират красиви жени за говорителки на какво ли не
цитирай
23. getmans1 - . . . А бе, ти с акъла ли си въобще, бе ...
29.03.2018 00:31
... А бе, ти с акъла ли си въобще, бе Венци!?
САМО ПОЛЕДНИ КАКВО СЪМ ПОДЧЕРТАЛ и там ще видиш разликата между съпричастност и политика. В момента гледам при Милен Цветков как един от ИТАР-ТАСС се пържи в сос от собствената си съвест.

ТИ, Венци и цялата ви путинофилска сган ме обвинявате в нещо, което аз умишлено съм се постарал да избегна и съм го подчертал. Руския народ се настройва за война по един начин известен от векове и хеч не ми говори дрънканици.

vencivaleri1951 написа:
Когато човек на висока позиция ми направи впечатление обикновено.

цитирай
24. getmans1 - . . . За мен най-хубавите цици са тези ...
29.03.2018 00:34
... За мен най-хубавите цици са тези които ... мога да докопам:))) ама тук не става въпрос за това.


germantiger написа:
Захарова визуално е великолепна - не съм съгласен с българския комунист Божо, че нямала цици - има момата всичко

впрочем руснаците винаги подбират красиви жени за говорителки на какво ли не

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6177771
Постинги: 2785
Коментари: 26722
Гласове: 9712
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930