Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2022 23:57 - МОИТЕ „ИКОНОМИЧЕСКИ ПОЛЮЦИИ„ В СЪВСЕМ РЕАЛНА ФОРМА
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 933 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2022 00:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                 .....

                                                           
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВОТО ;

https://merlin1968.blog.bg/zabavlenie/2022/05/27/pak-nauchih-neshto-novo-ot-quot-bibliotekarkata-quot.1820039

                                                       ... И КОМЕНТАЛИ 11, 12 и 13

Захариев, Андрей (2012) Управление на дълга. Библиотека„Образование и наука, кн. 18, Свищов  
15 ТЕМА

I ВЪВЕДЕНИЕ В ТЕОРИЯТА НА   ДЕФИЦИТНОТО ФИНАНСИРАНЕ

Въведение в учебната тема
Учебната тема „Въведениие в теориятана дефицитното
финансиране” запознава със същността    и спецификата на дефицитнотофинансиране. След нейното усвояване ще можете:
 да боравите с основните понятия;
 да разграничавате отделните видове бюджетен дефицит;
 да познаете инструментите за финансиране на дълга;
 да идентифицирате факторите, пораждащи държавнадълг.

Темата включва два учебни въпроса:
1. Обща характеристика на дефицитното финансиране
2. Класическо виждане за дефицитното финансиране.
1. Обща характеристика на дефицитнотофинансиране При наличие на проблеми с дефицита на финансиранее наложително отличните разсъждения да преминават през въпросите за:
 държавна дълг;
 бюджетния дефицит;
 структурата на дълга;
 бюджетния процес;
 бюджетната дисциплина;
 ефект от дефицитното финансиране.

Въпросите, засягащи дълговото финансиране, са сред глав-ните дискусионнипроблеми приорганизацията навсеки бюджет,аследователно и един от централните въпроси във финансовата

                                        ... СЕГА ВЪПРОСЪТ Е, В КОИ ГАЩИ Е ТОПЛОТО



Гласувай:
0



1. getmans1 - МЕРЛИНЕ ДА ТИ ИМАМ „ПРИЯТЕЛИТЕ„ - ...
28.05.2022 00:08
МЕРЛИНЕ ДА ТИ ИМАМ „ПРИЯТЕЛИТЕ„ - КВГ56 е завършил в СВИЩОВ и супер яко те подкрепи ... само наля масло в огъня - И ДИРЕКТНО ТЕ ЗАСИЛИ В ИЗЛАГАЦИИТЕ
цитирай
2. petgrig - МЕРЛИНЕ ДА ТИ ИМАМ „ПРИЯТЕЛИТЕ„ - ...
28.05.2022 00:17
getmans1 написа:
МЕРЛИНЕ ДА ТИ ИМАМ „ПРИЯТЕЛИТЕ„ - КВГ56 е завършил в СВИЩОВ и супер яко те подкрепи ... само наля масло в огъня - И ДИРЕКТНО ТЕ ЗАСИЛИ В ИЗЛАГАЦИИТЕ

То тези се излагат непрекъснато ама с какво да го разберат?
цитирай
3. getmans1 - . . . То тези се излагат непрекъснато ...
28.05.2022 00:37
petgrig написа:
getmans1 написа:
...

То тези се излагат непрекъснато ама с какво да го разберат?


... ГЛУПАКА не съзнава че сам е дал пример за ДЕФИЦИТНО ФИНАНСИРАНЕ;

„- Вижте какво г-не, аз уча задочно икономика и ще ви кажа, че нищо не се плаща с дефицит, може да платите в брой, с карта, а ако нямате достатъчно пари, може да отидете в съседния Easy Credit и да вземете кредит с който тук да си платите сметките. „

... ТАКА ДОКАТО ИЗПЛАТЯ КРЕДИТА АЗ СЪМ В БЮДЖЕТЕН ДЕФИЦИТ С РАЗМЕРА НА ВНОСКАТА... И, кой ли от нас него ползвал това ... влизаш в ПРАКТИКЕР и гледаш мотофреза на изплащане с 0 процета лихва - плащаш първата вноска и погасяването на останалите 5 вноски са реално дефицитно финансиране

БАСИ, че то тва икономиката било проста работа ама не за МЕРЛИНЧОВЦИ ... ХАХАХА
цитирай
4. librarian - Момчета, добро утро! :-)
28.05.2022 08:30
Слушайте сега какво аз набързо ще Ви кажа:
..... Детелинчо по принцип ЗА НЕГО СИ И ХОРА НЕ ИКОНОМИСТИ, А СЧЕТОВОДИТЕЛИ ПРИМЕРНО Е ПРАВ!
За тях и читатели несвързани професионално с икономиката по-добре е да се напише в случая "финансиране НА дефицит"! А аз можех да "замажа" "грешката" си (кавичките са изрични и преднамерени при "грешката", защото грешка НЯМА:-) поне по две начина. Един например е, че написаното от мен в постинга Е ЧАСТИЧНА поорязана и променена версия на материал, който писах за икономическо издание и който беше пуснат вчера СЛЕД моя материал, написан още завчера. И при орязването и промяната на материала към по-разбираем за блогово използване, съм орязала на това място така, че се е получила "грешката" (за кавичките вече казах:-). Друго "извинение" можеше да ми е например от вида, който много би зарадвал самотник без радости, който взел лупата и се взирал в дъъъъъълъг по блоговите критерии текст, с трепета да открие нещо, за което да се хване и ни поднесе фрустрация та си. :-) Ако не беше открил ЕДНА БУКВА сред сигурно (да не ги "броя" сега, че не ми се пуска лаптопа:-) над 201 ХИЛЯДИ, твърдението на детелинчо щеше да е, че не чете чаршафи. :-):-) Ооооо, чете той, чете! Чете и още как! И не само чете, а се обогатява (дори с неща, които трудно би научил от другаде:-):-):-), но това не му пречи да се взира за нещо, което СИ МИСЛИ, че е повод да покаже..... глупостта си!
..... "Финансиране С дефицит" Е РЕАЛЕН РАЗГОВОРЕН ТЕРМИН в средите на БНБ и Министерството на финансите! И в случая аз съм го употребила НЕСЪЗНАТЕЛНО! Ако се бях усетила къде ще излетят някои пишман "икономисти" щях да напиша финансиране НА дефицит и..... ТОВА ЩЕШЕ ДА Е КОРЕННО РАЗЛИЧНО ОТ ТОВА ЗА КОЕТО ТАМ ГОВОРЯ!
Тоест, за такива като детелинчо проблем нямаше да има, НО ТЕ ЩЯХА ДА РАЗБЕРАТ НЕЩО ДРУГО ОТ КАЗАНОТО ОТ МЕН! Всъщност, те и така не са разбрали какво говоря, но аз ще Ви го поясня, момчета, на лични, за да обогатите културата си, а детелинчо нека се кефи как ме е изложил, от това реномето ми не страда, а заплащанията за "невежество" ми си остава на нива, които пожелавам на всеки наш сънародник. :-)
цитирай
5. getmans1 - Я, да заметна едно „фередже„ ... и да си кажа моето лаишко мнение ...
28.05.2022 09:00
librarian написа:
Слушайте сега какво аз набързо ще Ви кажа:
..... Детелинчо по принцип ЗА НЕГО СИ И ХОРА НЕ ИКОНОМИСТИ, А СЧЕТОВОДИТЕЛИ ПРИМЕРНО Е ПРАВ!
За тях и читатели несвързани професионално с икономиката по-добре е да се напише в случая "финансиране НА дефицит"! А аз можех да "замажа" "грешката" си (кавичките са изрични и преднамерени при "грешката", защото грешка НЯМА:-) поне по две начина. Един например е, че написаното от мен в постинга Е ЧАСТИЧНА поорязана и променена версия на материал, който писах за икономическо издание и който беше пуснат вчера СЛЕД моя материал, написан още завчера. И при орязването и промяната на материала към по-разбираем за блогово използване, съм орязала на това място така, че се е получила "грешката" (за кавичките вече казах:-). Друго "извинение" можеше да ми е например от вида, който много би зарадвал самотник без радости, който взел лупата и се взирал в дъъъъъълъг по блоговите критерии текст, с трепета да открие нещо, за което да се хване и ни поднесе фрустрация та си. :-) Ако не беше открил ЕДНА БУКВА сред сигурно (да не ги "броя" сега, че не ми се пуска лаптопа:-) над 201 ХИЛЯДИ, твърдението на детелинчо щеше да е, че не чете чаршафи. :-):-) Ооооо, чете той, чете! Чете и още как!


... Вчера ти прочетох постинга по време на пътуване с влака и спокойно мога да кажа, че добре сне разбира какво се казва ...

Все пак това не е официален учебник където задължително трябва да се напише, че финансирането става за сметка на увеличаване на бюджетния дефицит - какво толкова неразбрано ... живо заяждане НА ДРЕБНО без да разбира, че така сам се излага.

ПЪК И КАКВО ДА ИСКАШ ОТ ЧОВЕК, на вместо „простотии„ пише простотиЙ...
цитирай
6. getmans1 - АБЕ, ВЗЕХ ДА ЗАДОБРЯВАМ ПО ФИНАН...
28.05.2022 09:19
АБЕ, ВЗЕХ ДА ЗАДОБРЯВАМ ПО ФИНАНСИТЕ И ИКОНОМИКИТЕ ...

... Примерът с мотофрезата е съвсем реален и преживян ... взех я когато сезона и беше минал и дори и дори няколко месеца стоя на склад във фирмата дето тогава работех.
Та за мой карък тогава ми се повреди и селското телевизорче а есента рано се стъмва и ми залипсва ... тогава мернах в една листовка на реклама от Технополис по същата схема, отидох и си го купих.

Е, УВЕЛИЧИХ СИ МЕСЕЧНИЯТ ДЕФИЦИТ С ОЩЕ СТОТИНА ЛЕВА и не е ли това финансиране с увеличаване на дефицита или на кратко финансиране с дефицит...

цитирай
7. librarian - 5. getmans1
28.05.2022 11:50
Ами..... НЕ, getmans1, не сте разбрали какво КОНКРЕТНО КАЗВАМ АЗ! Разбрал сте смисъла, да, но не и това, за което ще Ви повиша на няколко човека избрани общата култура. Защото пак повтарям, че НЕ ТОВА КАЗВАМ АЗ, повтарям, че ФРАЗАТА Е ПРАВИЛНА, а който не я разбира, означава само, че не разбира именно международната икономика или геоикономика както го казваме от време на време.
И мен лично крайно плоският и НЕРЕЛЕВАНТЕН :-):-) пример на детелинчо не ме учудва! Очаквано е имайки предвид, че неразбираеми смисъла на думите ми не разбира и това, че говори за нещо коренно различно! Сега, прочела коментар на vv1951 оставам учудена! Или по-скоро не учудена, а затвърждава мнението си, че и той е счетоводител, но не и икономист!
Но къде отива докторантурата му тогава??
цитирай
8. librarian - Та, getmans1 и petgrig, прочетете моя 34 коментар при детелинчо от преди малко.
28.05.2022 12:24
И ако сами не се досетите защо се използва израза в среди като БНБ и Министерство на финансите за България, ще Ви поясня и ще видите колко правилен е и колко различно нещо от разбраното от детелинчо и онзи с доктората на база на ниво касае.
цитирай
9. merlin1968 - МЕРЛИНЕ ДА ТИ ИМАМ „ПРИЯТЕЛИТЕ„ - ...
28.05.2022 15:08
getmans1 написа:
МЕРЛИНЕ ДА ТИ ИМАМ „ПРИЯТЕЛИТЕ„ - КВГ56 е завършил в СВИЩОВ и супер яко те подкрепи ... само наля масло в огъня - И ДИРЕКТНО ТЕ ЗАСИЛИ В ИЗЛАГАЦИИТЕ

Гетьо, с присъщата ти тъпотия (без извинение), за пореден път не си разбрал
цитирай
10. blackpredator - Гетьо
28.05.2022 15:11
не е въпроса у бюджетния дефицит
въпросът е у дефицита на панагюрския цървул
сички знаем колко е проЗ и плагиат,
та не върви, да ни играе Харвардска полюция
може просто като теб да каже
от клуб зет или от фактор
може като мен да каже заимствано от нета,
или просто кавички да му сложи

тоя е нахален, нагъл, прост плагиат-цървул,
та и да му сложиш рамка,
най-много да учкуриш селянията Му..
цитирай
11. getmans1 - АЛО ПОДЛОГАНЕ, АЗ СЪМ СИ ГО КАЗАЛ
28.05.2022 16:38
merlin1968 написа:
...
Гетьо, с присъщата ти тъпотия (без извинение), за пореден път не си разбрал


... ИРОНИЯТА, ГЛУПАКО ... „ АБЕ, ВЗЕХ ДА ЗАДОБРЯВАМ ПО ФИНАН...„
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6184037
Постинги: 2786
Коментари: 26726
Гласове: 9715
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930