Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2022 17:44 - "ЧВК Вагнер" открито набира наемници за войната в Украйна
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 587 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 21.07.2022 20:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
..... Вербовката, обучението, финансирането и използването на наемници във въоръжени конфликти или военни действия в Русия се наказва с лишаване от свобода от 12 до 18 години
 
image  

Рекламната кампания на частната военна кампания "Вагнер" за набиране на наемници, които да се бият в Украйна продължава съвсем открито, с билбордове и банери по улиците на руските градове, независимо, че наемничеството в Русия е криминално престъпление, съобщава Каспаров.Ru.

На един от билбордовете надписът гласи: "Zа родину! Zа честь! Zа свободу!" с исползоването на латинската буква Z — един от символите на руската агресия срещу Украйна.

На друг надписът е "Оркестър "W" те очаква, написан е телефон, който съвпада с телефон от сайта на ЧВК "Вагнер".

Латинското W е началната буква от името на германския композитор Рихард Вагнер, затова е използвана и игрословицата с думата оркестър. Но W е и началната буква от позивната на командира на ЧВК Дмитрий Уткин - "Вагнер".

На главната страница на сайта "WAGNER PMC aka Группа Вагнера" е публикуван следният текст:

"PMC Wagner вече е в Украйна и отново побеждава. Искаш да впишеш името си в историята на бойната слава, но не искаш да се бориш с бюрокрация и проверки? Имаме добри новини за теб — оркестърът има нужда от музиканти в Украйна! Присъедини се, за да освободим целия Донбас! Тръгни в първия си боен поход с живите легенди на индустрията!"

Посочена е и месечната заплата — 240 хиляди рубли, което се равнява на приблизително 4 хиляди долара.

Вербовката, обучението, финансирането и използването на наемници във въоръжени конфликти или военни действия в Русия се наказва с лишаване от свобода от 12 до 18 години, според указ, подписан от президента Владимир Путин.

Превод: Faktor.bg 


                                                                                  ...

                                                 ДРУГАРИ РУСОФИЛСКИ АНТИНАЦИКИ

                                                                   КВО ЧАКАТЕ БРЯ...

                                             САМО ОТ БЛОГА СТИГАТЕ ЗА БАТАЛЬОН,

                                                                      ФСЕ Е ФАЙДЪ

                                                   И ЕТО КАКВИ ГЕРОИ ЩЕ БЪДЕТЕ...

                                                                                 ... 





Гласувай:
4



1. milady - ..гете, имам един сериозен въпрос..
21.07.2022 19:13
на Таблет, ли пишеш...
как, така, ги..докарваш тези шрифтове, или
гого, помага..

аз се мъча...((
срам не срам, нали си..Мъж на място..
да те запитам, реших.
цитирай
2. milady - цялото Пенсионерско.Войнство ха хха ха ха..
21.07.2022 19:15


ДРУГАРИ РУСОФИЛСКИ АНТИНАЦИКИ

КВО ЧАКАТЕ БРЯ...

САМО ОТ БЛОГА СТИГАТЕ ЗА БАТАЛЬОН,

ФСЕ Е ФАЙДЪ
цитирай
3. getmans1 - на Таблет, ли пишеш. . . как, така, ...
21.07.2022 20:31
milady написа:
на Таблет, ли пишеш...
как, така, ги..докарваш тези шрифтове, или
гого, помага..

аз се мъча...((
срам не срам, нали си..Мъж на място..
да те запитам, реших.


... Ама си ... мазничка, и защо някой да ми помага ... ЩОТ СЪМ ПРОЗ ДЕЛИОРМАН хахаха
Още преди да знам ЖОРО правех постингите си шарени на цветове АМА е малко кич ... но пък дразнеше ДУШМАНТИ ... хахаха ...после орязаха инструментите

иначе когато съм имал технически проблеми съм го питал ... и помощ съм получавал ... НЪЛ СЪМ ЛЮБИМАТА хЪнъмка Дейлиормънс

- горе си има инструменти пробвай да ги ползваш...
и няма значение какво ползваш ... аз ползвам и трите техники - на двете ми са дребни клавитурките
цитирай
4. marana69 - опаа.да ти дам, още едно +...
21.07.2022 22:07
аха, така ли...
преди и аз съм слагала цветове,нали, съм .по така..емоционална..сффирка @

не знаех, че инструментите, са активни..бравоос...
ще се пробвам, благодаря ти, приятел.. )
цитирай
5. getmans1 - Мани, мани - „ благодаря ти, приятел.. )„ ... Кой ли ти вярва ...
21.07.2022 22:17
marana69 написа:
аха, така ли...
преди и аз съм слагала цветове,нали, съм .по така..емоционална..сффирка @

не знаех, че инструментите, са активни..бравоос...
ще се пробвам, благодаря ти, приятел.. )

цитирай
6. morskipesni - Военните с оръжие,
22.07.2022 15:58
останалите: кой както може. Рокендроль идёт дальше!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6237817
Постинги: 2789
Коментари: 26743
Гласове: 9720
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930