Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2023 23:15 - ТАСС упълномощена да заяви ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1127 Коментари: 12 Гласове:
4

Последна промяна: 05.03.2023 23:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                .....

Шолц: Китайското правителство увери, че няма да доставя оръжие на Русия

imageimage

Германският канцлер Олаф Шолц © EPA-EFE/ЕЛВИС ГОНЗАЛЕС   Според германския канцлер Западът следи тази ситуация

БЕРЛИН, 5 март. /ТАСС/. Германският канцлер Олаф Шолц твърди, че китайските власти са обещали да не доставят оръжие на Русия. Това заяви той в неделя на съвместна пресконференция с председателя на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен.


                                                                                         ...





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - Радо избрал си най-големият п**** за твой приятел...
05.03.2023 23:33
нали, се досещаш, защо го казвам
ето, затова, по-скоро, не те харесвам
цитирай
2. petgrig - нали, се досещаш, защо го казвам...
05.03.2023 23:57
notfun написа:
нали, се досещаш, защо го казвам
ето, затова, по-скоро, не те харесвам

Ти па що си мислиш чи некой дава и пет пари аресваш ли го или не? И щти кажа чи идинственото нещо дет предизвикваш е досада - с тъпотата си и скачането от цвят на цвят.
цитирай
3. getmans1 - . . . Аз съм спокоен миличка, защото ...
06.03.2023 00:00
... Аз съм спокоен миличка,
защото умея да подбирам НЕ, приятелите си а хората с които мога да общувам 1:1 ...

Блоговата ми история го ДОКАЗВА ... налична е и който иска нека да я изследва ... АЗ НЯМАМ ОТ КАКВО ДА СЕ СРАМУВАМ ... КАЗАХ ГО:

"- Гребло отнасям, за резил не ставам" ... И ОТИДОХ пред сладкарница ТЕТЕВЕН ... ПОДЛЕЦА "ВВ1951" от мен научи истината НО ПРИЕ ВАРИАНТА НА ЧЕРНИЯТПЕДЕРАСТ - В моят блог всичко е налично ... И НЯМАМ ОТ КАКВО ДА СЕ СРАМУВАМ - за останалото се сещай сама.



notfun написа:
нали, се досещаш, защо го казвам
ето, затова, по-скоро, не те харесвам

цитирай
4. getmans1 - . . . @ petgrig - В СЪЩНОСТ АЗ Я ХАРЕ...
06.03.2023 00:20
... @ petgrig - В СЪЩНОСТ АЗ Я ХАРЕСВАМ ... Като се замислиш ще ме разбереш ... нейният проблем са "хЕВРЕИТЕ И СВЕТОВНАТА КОНСПИРАЦИЯ" ... Но нейно е решението да се съсипва сама в стрежа си да е център на блоговата вселена.


petgrig написа:
notfun написа:
нали, се досещаш, защо го казвам
ето, затова, по-скоро, не те харесвам

Ти па що си мислиш чи некой дава и пет пари аресваш ли го или не? И щти кажа чи идинственото нещо дет предизвикваш е досада - с тъпотата си и скачането от цвят на цвят.

цитирай
5. vencivaleri1951 - Първо по темата:
06.03.2023 00:33
Няма да ти казвам "неграмотник" , но на прима виста виждам три правописни грешки
А Шолц сигурен ли е , че Русия иска оръжие от Китай-засега Китай купува руско оръжие
и то сериозна е цифрата, както и обогатен уран за плутония който им е необходим за бойните глави.
Колкото до темата тетевен , която дъвчете от години. Подлецът ВВ1951 ще каже, че винаги е по добре да се избегне мордобитие, защото то не решава нищо, и в не малко случаи свършва с летален изход А няма как да съм взел страна на Блеки, най малкото, че не знам неговия "прочит" на събитието
цитирай
6. getmans1 - Е, СЕГА ВЕЧЕ АЗ МОГА СЪВСЕМ СПОКОЙНО ДА ДОКАЖА ЧЕ СИ 24 КАРАТА ... ПОДЛЕЦ
06.03.2023 00:46
vencivaleri1951 написа:
Няма да ти казвам "неграмотник" , но на прима виста виждам три правописни грешки
А Шолц сигурен ли е , че Русия иска оръжие от Китай-засега Китай купува руско оръжие
и то сериозна е цифрата, както и обогатен уран за плутония който им е необходим за бойните глави.
Колкото до темата тетевен , която дъвчете от години. Подлецът ВВ1951 ще каже, че винаги е по добре да се избегне мордобитие, защото то не решава нищо, и в не малко случаи свършва с летален изход А няма как да съм взел страна на Блеки, най малкото, че не знам неговия "прочит" на събитието

цитирай
7. blackpredator - моят прочит
06.03.2023 00:47
кратункото се изживява за Титаник
съществен еволюционен видов белег - форщевена као дупе..
цитирай
8. getmans1 - Е, ТРИЧАВОТО ДУПЕ ТИ ГО ПОКАЗА ... И ВСИЧКИ ГО ВИДЯХА
06.03.2023 00:51
blackpredator написа:
кратункото се изживява за Титаник
съществен еволюционен видов белег - форщевена као дупе..

цитирай
9. librarian - !
06.03.2023 01:02
vencivaleri1951 написа:
Няма да ти казвам "неграмотник" , но....

засега Китай купува.... обогатен уран за плутония който им е необходим за бойните глави.

:-):-):-)
"обогатен уран за плутония който им е необходим" :-):-):-)
"Няма да ти казвам "неграмотник" , но".... Но се смея така, че ще събудя съседите! :-):-):-):-)
цитирай
10. vencivaleri1951 - Може да бъркам,
06.03.2023 02:07
но аз знам, че плутоният се вади от урановата руда, където е в минимални количества-атоми дори. Четох, че руснаците преработват тази руда и продават уран на китайците които използват преработената руда в електростанциите и специално плутония в бойните глави. Ати си се смей тихичко заради съседите

librarian написа:
vencivaleri1951 написа:
Няма да ти казвам "неграмотник" , но....

засега Китай купува.... обогатен уран за плутония който им е необходим за бойните глави.

:-):-):-)
"обогатен уран за плутония който им е необходим" :-):-):-)
"Няма да ти казвам "неграмотник" , но".... Но се смея така, че ще събудя съседите! :-):-):-):-)

цитирай
11. vencivaleri1951 - Може, но не съм откачен
06.03.2023 02:19
Хайде обясни ми , нормални хора ли сте, че на тия години си правите срещи да се биете. И онзи там , европейският шампион по джудо, самбо ли беше се хвали вече няколко години , че уплашил блеки и онзи не дошъл . Ти по дефиниция му пригласяш
какво е това ежене непрекъснато Започна Гочето и с пишката си да плаши-премерил я , еди колко си см била. Може ли човек сериозно да се отнася към някой който на 50 и кусор години си мери пишката в буквалния смисъл на думата и съобщава резултата.
А иначе в преносен смисъл меренето му е второ аз


getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Няма да ти казвам "неграмотник" , но на прима виста виждам три правописни грешки
А Шолц сигурен ли е , че Русия иска оръжие от Китай-засега Китай купува руско оръжие
и то сериозна е цифрата, както и обогатен уран за плутония който им е необходим за бойните глави.
Колкото до темата тетевен , която дъвчете от години. Подлецът ВВ1951 ще каже, че винаги е по добре да се избегне мордобитие, защото то не решава нищо, и в не малко случаи свършва с летален изход А няма как да съм взел страна на Блеки, най малкото, че не знам неговия "прочит" на събитието


цитирай
12. vacsine - нали, се досещаш, защо го казвам...
06.03.2023 08:29
petgrig написа:
notfun написа:
нали, се досещаш, защо го казвам
ето, затова, по-скоро, не те харесвам

Ти па що си мислиш чи некой дава и пет пари аресваш ли го или не? И щти кажа чи идинственото нещо дет предизвикваш е досада - с тъпотата си и скачането от цвят на цвят.

Не е само досада. Отвращение и погнуса също.
цитирай
13. vacsine - Няма да ти казвам "неграмо...
06.03.2023 08:33
librarian написа:
vencivaleri1951 написа:
Няма да ти казвам "неграмотник" , но....

засега Китай купува.... обогатен уран за плутония който им е необходим за бойните глави.

:-):-):-)
"обогатен уран за плутония който им е необходим" :-):-):-)
"Няма да ти казвам "неграмотник" , но".... Но се смея така, че ще събудя съседите! :-):-):-):-)

Ти се смееш, ма аз получих шок! Разлях си кафето даже.
цитирай
14. getmans1 - . . . A, ти можеш ли да обясниш своята ...
06.03.2023 09:29
... A, ти можеш ли да обясниш своята пасивност когато КОРЕША ти години наред сипеше закани и отправяше покани - що тогава не ти хрумна да се правиш на миротворец?!?
... Случката ТЕТЕВЕН си има достатъчно дълга предистория а, това което си пропуснснал лично аз съм ти обяснил макар, че снимката с детската е повече от красноречива и обезсмисля въпроса ти.


[/quote]Хайде обясни ми , нормални хора ли сте, че на тия години си правите срещи да се биете. И онзи там , европейският шампион по джудо, самбо ли беше се хвали вече няколко години , че уплашил блеки и онзи не дошъл . Ти по дефиниция му пригласяш[/quote]

... ТИ, БИ ЛИ ПОСОЧИЛ ПОДОБЕН ПРИМЕР, А или го казваш това ей така, да ме унижиш?!

- Това по-долу направо го оставям на твоята фунционална грамотност, на мен не ми достига такава да го разумея

vencivaleri1951 написа:
какво е това ежене непрекъснато Започна Гочето и с пишката си да плаши-премерил я , еди колко си см била. Може ли човек сериозно да се отнася към някой който на 50 и кусор години си мери пишката в буквалния смисъл на думата и съобщава резултата.
А иначе в преносен смисъл меренето му е второ аз

цитирай
15. getmans1 - Ти се смееш, ма аз получих шок! ...
06.03.2023 09:40
vacsine написа:

Ти се смееш, ма аз получих шок! Разлях си кафето даже.


... Може да е смешно казаното но пък е, ... авторитетно казано
цитирай
16. nkf - Нормално, чайниците си гледат н...
06.03.2023 09:44
Нормално, чайниците си гледат непосредствените и дългосрочни интереси. ЕС и САЩ са им основните търговски партньори и стокооборотът с тези две свръх сили поддържа чайна-майна на някакво ниво. С русийката стокооборота им е нищожен, а и от алфа помияра в кремЪл получажат каквото им трябва за без пари, а и колонизацията на Сибир така или иначе си върви по план. Газ и петрол има на много места по земното кълбо, но технологии, долари /най-вече/ и евро - само на две определени места. И те не са нито в третия, нито във втория, нито в четвъртия свят. Така че, другарят Си ще киха само, когато от Вашингтон му позволят, щот иначе ще повърне.
цитирай
17. getmans1 - Аз хвърлям по едно око на руските ...
06.03.2023 10:30
Аз хвърлям по едно око на руските медии и забелязвам, че там за вътрешна употеба използат не само мълчанието китайско а дори и явни негативни техни мнения. Китай явно това положение ги устройва и си траят, явно има защо.
цитирай
18. nkf - Аз хвърлям по едно око на руските ...
06.03.2023 10:44
getmans1 написа:
Аз хвърлям по едно око на руските медии и забелязвам, че там за вътрешна употеба използат не само мълчанието китайско а дори и явни негативни техни мнения. Китай явно това положение ги устройва и си траят, явно има защо.

Вътрешната употреба в русийката никого не интересува, освен няколко тукашни червени идиоти. Изобщо на русийката й беше отнет подарения и поддържан от добро възпитание статут на "велика сила". Апропо, чайниците имат конкретен интерес от по-продължителна руска агония. Такъв интерес - съвесем очевидно - имат САЩ и Британия, плюс редица европейски държави. Това е причината да не се доставя на Украйна достатъчно мощни оръжия и в кратки срокове.
цитирай
19. starforlife - ~
06.03.2023 12:23
vencivaleri1951 написа:
Може, но не съм откачен
Ами аз лично откачен, откачалка и т.н. никога не съм те наричал, защото:
- наричам те или с правдиви (вярни) епитети
-или с ебаващи те, НЕЗЛОБЛИВО ЕБАВАШИ ТЕ

vencivaleri1951 написа:
Хайде обясни ми...
Нека аз да ти обясня, а ти прочети внимателно и вникни в написаното.

vencivaleri1951 написа:
... нормални хора ли сте, че на тия години си правите срещи да се биете. И онзи там , европейският шампион по джудо, самбо ли беше се хвали вече няколко години , че уплашил блеки и онзи не дошъл . Ти по дефиниция му пригласяш
какво е това ежене непрекъснато
- 1-во: Срещата като всякакви параметри (дата, час, място, ЦЕЛ - да ми заврел гребло в задника!) я определи Пръцко!
Дотук запомни: ПРЪЦКО БЕШЕ ТОЗИ, КОЙТО ЗА ФИЗИЧЕСКА САМОРАЗПРАВА НЕ САМО ПРЪВ ЗАГОВОРИ, А И ОПРЕДЕЛИ КАТО ЦЕЛ НА СРЕЩАТА!
За това има куп свидетели. Попитай Юлия например.
ПРОДЪЛЖАВАМ ВЕЧЕ В 21:50 ПОНЕЖЕ НАЛИ ТУК ЖИВЕЯ, ТА И СЕГА НЯМА ДА ДОВЪРША КОМЕНТАРА, НО ПЪК ЩЕ СЕ ОПИТАМ ДА Е ИЗЧЕРПАТЕЛЕН ПО ТЕЗИ ВЪПРОСИ В МОМЕНТА НА ДОВЪРШВАНЕТО.
- 2-ро: Венци, АЗ НЕ СЪМ ТРЪГНАЛ ЗА РУСЕ, ЗА ДА СЕ РАЗПРАВЯМ ФИЗИЧЕСКИ С ПРЪЦКО!
ТОВА ГО ЗАПОМНИ МНОГО ДОБРЕ!
Отидох по няколко причини:
- - Първо, защото така щях да се запозная с Радо и това беше основната причина.
- - Второ, защото не ме бъркаше да го направя, защото от мнооого-много години съм в позиция да разполагам напълно с времето си както аз реша и реално не ми пречеше да осъществя въпросното запознаване с Радо реално.
- - Трето, защото не отидех ли... Ах, само да не отидех! Какви подигравки щеше да има от ваша страна!
А СЕГА ГИ ИМА ОТ НАША С ВАС, ЗАЩОТО ВИЕ СТЕ ПРАЗНОДУМЦИ И НАЙ-ВЕЧЕ СТРАХЛИВЦИ!
Което идва да ти каже, че НЕ СЕ ЕЖИМ с този случай, а се ПОДИГРАВАМЕ, ЕБАВАМЕ и то релевантно със страхливия мизерник Пръцко!
АЗ ОБАЧЕ СЕ ЧУДЯ ДРУГО: КАКВО СТАНА С ПРИКАЗКАТА ТИ ЕДИН ПЪТ, ЧЕ ПРЪЦКО НЕ БИЛ ПОСТЪПИЛ ПОЧТЕНО И СЛЕД КАТО Е АНГАЖИРАЛ МЕН И РАДО Е ТРЯБВАЛО ДА СЕ ЯВИ НА СРЕЩАТА?
Или ще кажеш, че не си изричал думи в този смисъл, преразказан, но почти точно и дословно от мен в момента?
ТА ЕТО ТИ ПРИМЕР ЗАЩО С ОСНОВАНИЕ ТЕ НАРИЧАМ ЛИЦЕМЕР И КЛЕПАР!
Защото един път така, а друг път онака.
Това само путьо го прави, Венци!
Иначе, Венци, Пръцко дори и да ми посегнеше - нямаше да го бия, но бих измел настилката на мястото с него при такова неблагоразумие от негова страна!
Проумей и друго, Венци, и разбери, че не го пиша, за да се фукам:
Рядко, ама мнооого рядко съм удрял в такива ситуации!
1-во, защото рефлексите ми са на джудист в такива ситуации и несъзнателно дори отвръщам с техника според атаката.
И 2-ро, защото имам "страха", че удряйки чупя и може да убия отсрещния.
Да лежа някое келеме (тук не визирам специално Пръцко, при все за мен той да е такова и то страхливо)? Аз да не съм луд?!

vencivaleri1951 написа:
Започна Гочето и с пишката си да плаши-премерил я , еди колко си см била. Може ли човек сериозно да се отнася към някой който на 50 и кусор години си мери пишката в буквалния смисъл на думата и съобщава резултата.
То за меренето вече ти написах под следващия постинг на Радо, но и тук да поNтя:
НИКОГА НЕ СЪМ СИ .Г.О. МЕРИЛ!
Никога!
Ебавал съм те бре, Венци!
Просто съм те ебавал!

vencivaleri1951 написа:
А иначе в преносен смисъл меренето му е второ аз
И всъщност то не остана, та да завърша, при все да "пресрочих".
Виж за меренето си прав, но не и в светлината, в която ти си го втълпяваш!
Венци, обикновено всеки МЪЖКАР си мери нещо (основно Егото, разбира се) не толкова с някого, а със самия себе си! С моженето си!
казвал съм го и друг път - ще дам примера и сега. Единичен, но ни най-малко не и единствен пример как... Как да го кажа?...
Се самоусъвършенствах, развивах основно като по-млад.
Вървя и пред мен се "появяват" стълби/стъпала... Ако ситуацията го позволява - не ги изкачвам нормално, а скачайки колкото може повече наведнъж.
Стъпалата са пример - може локва да е, или ограда и т.н.
Следващият път идеята е, ако първия съм прескочил 6 стъпала - да станат 7.
ТА ЗА ТОВА - ДА - ПРАВ СИ!
ВИНАГИ СЪМ СИ ГО МЕРИЛ И ПОВДИГАЛ ЛЕТВАТА, НО ПОЧТИ НИКОГА, ЗА ДА СЕ ПРАВЯ, А ЗА САМИЯ СЕБЕ СИ!
Приеми го, ако можеш. Ако не - здраве да е, но не ти ще си правият!


StarForLife™ ·idc=5581225~idp=1858532~060323~007-061·
цитирай
20. vmir - А, не така!!! Само бот Венцо е упълномощен да удостоверява факти!!!
06.03.2023 14:32
starforlife написа:
ПРЪЦКО БЕШЕ ТОЗИ, КОЙТО ЗА ФИЗИЧЕСКА САМОРАЗПРАВА НЕ САМО ПРЪВ ЗАГОВОРИ, А И ОПРЕДЕЛИ КАТО ЦЕЛ НА СРЕЩАТА!


И каква е ползата от ракетите на кремълското джудже, ако не да гарантират и бетонират пълномощията във вселената? И как иначе ще е възможно един бавноразвиваш се екземпляр, който на 18 годишна възраст се учи да срича и произнася думички на родния си език, да назидава и поучава онези, които четат всичко от 4-годишна възраст единствено по силата на своята любознателност и природни дарби? Може ли изобщо да се измисли по-сигурен начин за контрол над съюзническите държави, освен като се осигури власт на най-бавноразвиващите се и продажни екземпляри в тях или на най-мързеливите тъпаци, които дори се гордеят, че са лишили от бъдеще по 100 будни и талантливи деца? Има ли още заблудени да не са разбрали защо всички некадърници с претенции се уповават на ракетите на джуджето в Кремъл???

p.s. Прочее, кремълските ракети са пълни не с друго, а с мозък и хуманизъм. Явно затова Симонян твърди, че украинките мрели да бъдат изнасилени от ватници. Щото иначе другите щели само да ги лъжат, а хуманните и умни ракети на ватниците само ще ги освободят от лицемерите. Който не верва, да пита бот Венцо. Щото он е толкова хуманен и грижовен, че предпочитал услугите на проститутки, за да не разбива сърцата на останалите жени. А жените предпочитат да ги бомбардират, за да не страдат по неустоимия чар на бот Венцо и джуджето в Кремъл.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6178903
Постинги: 2786
Коментари: 26724
Гласове: 9713
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930