Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2023 09:07 - Въпиеща глупост ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1842 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 30.03.2023 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                .....


"... Първите 5 години от трудовия ми стаж минаха в строителството. В Гетовия район бях много често за работници. С бригадирите бях и приятел С тях сме си говорили "мъжки " приказки, а и съм имал приятелка с татарска кръв/баща/ Впрочем в Делиормана научих нещо за карадашите-това са цигани , които обаче се турчеят Карадашите се женят по между си-братовчеди, братя, сестри ивъобще по първа линия родство, за да остане имотът /най-вече златото/ в дома. Те имали следния обичай : Доколкото родството води след себе си малоформации и ментални отклонения те имали дни в годината които жените били с не съпрузите си.
В кош всяка пускала коланче или кърпа и мъжете в селото теглели/само женените/
Кой чие коланче , или кърпа хванел с тази булка прекарвал нощта. И карък бил този, който изтеглел коланчето на съпругата си. Така няколко пъти в годината "празните жени" Интересното е , че знахарките с билки и баене предизвиквали в тези дни овулация у жените -тоест с голяма възможност за забременяване В други дни отдадът ли се на ласки чужд мъж и чужда жена обикновено се стигало до летален изход..."


                                                                                    ... 



Гласувай:
1



1. marana69 - ...Гетее, време е, за Почивка, на Наречен )
30.03.2023 09:18
този, умен отговор,за мен, ли беше ?
не,че, се сърдя..аргумента ти..
е, малко повече..от слаб 2+
не съм решила, да 'имам','приятели'', тук..

6. getmans1 - Мъъ, да, . . . до сега само глупоста ...
29.03 23:16
Мъъ, да, ... до сега само глупоста липсваше ... и се появи
... В природата празно не трябва да има ... нъл тъй Врътиопашко?
Няма те питам за лъжата на ... новият ти любимец - тя, явно те кефи!

marana69 написа: /снощи )
цитирай
2. marana69 - 09:07 - Въпиеща глупост ...
30.03.2023 09:20
нали си, образован, и ти? смеете се, на Бате Венцо..
така, не се пише...
цитирай
3. getmans1 - Как се пише: въпиещ, вопиещ, въпиющ ...
30.03.2023 09:27
Как се пише: въпиещ, вопиещ, въпиющ или вопиющ?
Правилно е да се пише въпиещ, също и въпиеща, въпиещо, въпиещи.

Има въпиеща нужда персоналът в МВР да бъде съкратен с една трета, смята Татяна Дончева.
Това е въпиещо погазване на българското законодателство и човешките права.

Източник
Официален правописен речник на българския език. С., БАН, Просвета, 2012, с. 205.
цитирай
4. marana69 - .. по добре, дъшеря ми, да бе..простА утка нежели, джуРналиСка..)))
30.03.2023 09:42
За Шекспир, Вазов и шестокласниците...
/СИЛВИЯ ...

Не ме интересува кой точно заплати за тази...

въпиюща глупост.. ВЪПИЮЩА, радко...)
цитирай
5. getmans1 - . . . С такива намеци нали се досещаш, ...
30.03.2023 11:00
... С такива намеци нали се досещаш, че ... няма как

marana69 написа:
.. по добре, дъшеря ми, да бе..простА утка нежели, джуРналиСка..)))
09:42

За Шекспир, Вазов и шестокласниците...
/СИЛВИЯ ...

Не ме интересува кой точно заплати за тази...

въпиюща глупост.. ВЪПИЮЩА, радко...)

цитирай
6. blackpredator - Гетьо, къф ти е проблема?!
30.03.2023 11:16
чул - разказал...иии?
аз също съм чувал подобни разкази за "лек" от инбридинг
при подобни субгрупи като кардарашите
и какво?
ти ще оспориш и разказ за Орфей..
цитирай
7. fun1001 - ...гете, ти си бил, по тъБ, отколкото, те имах..лафа за Мисирките, е на твоя Гуру )) не е мой..
30.03.2023 11:20


. getmans1 - . . . С такива намеци нали се досещаш, ...
11:00
... С такива намеци нали се досещаш, че ... няма как

marana69 написа:
.. по добре, дъшеря ми, да бе..простА утка нежели, джуРналиСка..)))
цитирай
8. getmans1 - Важното е, аФторитетно да се ... поучава
30.03.2023 11:40
blackpredator написа:
чул - разказал...иии?
аз също съм чувал подобни разкази за "лек" от инбридинг
при подобни субгрупи като кардарашите
и какво?
ти ще оспориш и разказ за Орфей..

цитирай
9. getmans1 - Въпросът е, ти в какъв смисъл го казваш
30.03.2023 11:53
fun1001 написа:
...гете, ти си бил, по тъБ, отколкото, те имах..лафа за Мисирките, е на твоя Гуру )) не е мой..

. getmans1 - . . . С такива намеци нали се досещаш, ...
11:00
... С такива намеци нали се досещаш, че ... няма как

marana69 написа:
.. по добре, дъшеря ми, да бе..простА утка нежели, джуРналиСка..)))

цитирай
10. vmir - От личен опит съм установил,
30.03.2023 14:25
че подобни разказчета имат твърде малко общо с реалността, за да бъдат дори частично верни отвъд печално завършили компанийни експерименти. А най-често пресъздават сънища или фантазии на хора, които се опитват да се самоуспокояват с надеждата, че личните им мераци ще намерят по-широко одобрение.

Ами неслучайно и най-отявлените гейове често са най-гласовитите защитници на "традиционните ценности". За лицемера лицемерието е норма, традиция и ценност...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6178500
Постинги: 2786
Коментари: 26724
Гласове: 9713
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930