Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2023 00:01 - НЕДЕЛНО УЧИЛИЩЕ ЗА РУСОФИЛИ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 827 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                      .....




Гласувай:
2



1. krumbelosvet - .
04.06.2023 00:25
.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Училище, с много семпла учебна програма
04.06.2023 09:18
Целият преподавателски състав едни и също уроци, с едни и същи нагледни материали
Специално този клип няколко пъти се върти, а и останалите са с подобен сюжет
Путин сатана, Русия зло и единият в затвор, а още по добре Буданов да го довърши, след като си направи нова канцелария и укритие. Русия на парчета и най -добре без руснаци Този урок го слушам от както съм в блога
Има обаче и уроци за русофобиь за това какво ни се е случвало когато сме били против Русия, какво се е слечвало с мераците на тези които са се питвали на парчета да режат тази
страна А в Русия е винаги имало готови да предадат страната си, при това не неизвестни персонажи като този от филма, а на високи позиции Мазепа, Петлюра, Бандера, Власов, Горбачов, Елцин И винаги са се намирали хора , които да кажат Ре контра-овластени от Бога-Невски, Петър, Екатерина, Суворов и такива от низините-син на обущар, внук на готвач, които са чупили ръчичките на душманите на матушка Руссь
Може да махате от учебната програма каквото си искате Сега ще изучаваме Господинов Може да съм ретро , изостанал, но все още си мисля, че по ми допада любовната лирика на Пушкин, Лермонтов, Есенин, прощалното на Вапцаров, Откровението на Фотев , отколкото дефиницията на Господинов, че любовта е да търпиш вонята на лайната на любимата , както своята. И това дори е плагатство Руски автор /модерен/ беше написал, че сте си близки, когато си говорите от тоалетната
По този логика аз не съм бил с никого и не съм обичал никога.
И пак като тъп и изостанал си харесвам" Звезди обсипват свода небесен", а не Сугаревото " Звезди като разпръснатата сперма в небето"
Та не ме пращай Гетьо в организираните от теб университети, аз е си стоя при моите автори, ти при своите стой
цитирай
3. getmans1 - И, какво лошо е казано за някой от народа на РОССИЯ, са разлика от твоя коментар?! ...
04.06.2023 10:25
vencivaleri1951 написа:
Целият преподавателски състав едни и също уроци, с едни и същи нагледни материали
Специално този клип няколко пъти се върти, а и останалите са с подобен сюжет
Путин сатана, Русия зло и единият в затвор, а още по добре Буданов да го довърши, след като си направи нова канцелария и укритие. Русия на парчета и най -добре без руснаци Този урок го слушам от както съм в блога
Има обаче и уроци за русофобиь за това какво ни се е случвало когато сме били против Русия, какво се е слечвало с мераците на тези които са се питвали на парчета да режат тази
страна А в Русия е винаги имало готови да предадат страната си, при това не неизвестни персонажи като този от филма, а на високи позиции Мазепа, Петлюра, Бандера, Власов, Горбачов, Елцин И винаги са се намирали хора , които да кажат Ре контра-овластени от Бога-Невски, Петър, Екатерина, Суворов и такива от низините-син на обущар, внук на готвач, които са чупили ръчичките на душманите на матушка Руссь
Може да махате от учебната програма каквото си искате Сега ще изучаваме Господинов Може да съм ретро , изостанал, но все още си мисля, че по ми допада любовната лирика на Пушкин, Лермонтов, Есенин, прощалното на Вапцаров, Откровението на Фотев , отколкото дефиницията на Господинов, че любовта е да търпиш вонята на лайната на любимата , както своята. И това дори е плагатство Руски автор /модерен/ беше написал, че сте си близки, когато си говорите от тоалетната
По този логика аз не съм бил с никого и не съм обичал никога.
И пак като тъп и изостанал си харесвам" Звезди обсипват свода небесен", а не Сугаревото " Звезди като разпръснатата сперма в небето"
Та не ме пращай Гетьо в организираните от теб университети, аз е си стоя при моите автори, ти при своите стой

цитирай
4. vencivaleri1951 - Гетьо, а какво може да се каже повече за един народ, който е застанал
04.06.2023 11:04
зад даден водач на 80%, а в това "училище" се говори че този водач нефелен, престъпен и т н Какво може да се каже за повече за един народ като показваш само маргинали, алкохолици и чудаци, а работещите и произвеждащите хора било материален, било научен продукт са далеч от лидерите на алкохолизма-ей богу, разходи се по черноморието или планинските курорти и кажи колко пияни руснаци ще видиш Англичанин няма да видищ ни по пистите , ни на корт, ни какъвто и спорт да практикуват-те пият е се чукат с най близко попадналите им и готови на това
Познат ми каза, че се опитал да предупреди подпийнала германака , която качвала но файтона си две криминални на вид физономии от цигански произход, а тя му се развикала, че и се меси в ичния живот и че е расист. Ако беше снимал това някой и беше обявил тези за българския среденостатистически мъж/каквито ще бъдат след 2-3 десетилетия, щяхме да скочим Щото тези после бяха били жената и ограбили
Съседи в хотела и я намерили в безпомощно състояние-не подала оплакване дори, защото вероятно е била семейна. Русия има впечатлитилни и с качесто и километраж магистрали и всякакви съоръжения на инфраструктурата си Величествени паметници на строителство и архитектура-от миналото и настоящето. Кога си показал нещо от това, а търсиш затънтено село "под чертата"/отписано като развитие/
и снимаш проблемна инфраструктура, неугледни домове и т н А не си наясно, че някоя бабка или старец дават под наем , или са продали дадено им жилище в районен център след като централно са решили да оставят това село извън плана, извън регулация, като това се представя за Русия , а е незначителен процент от нея. Когато специализирах в Париж показвах снимки на исторически ценности, от Монтмартър, от невижданите до тогава от мен тангенти , фиадути и въобще инфраструктура. Не ми е минало един път да снимам клоаките на Париж, които днес са се и разширили
Това е разликата от моето и твоето училище

quote=getmans1]
vencivaleri1951 написа:
Целият преподавателски състав едни и също уроци, с едни и същи нагледни материали
Специално този клип няколко пъти се върти, а и останалите са с подобен сюжет
Путин сатана, Русия зло и единият в затвор, а още по добре Буданов да го довърши, след като си направи нова канцелария и укритие. Русия на парчета и най -добре без руснаци Този урок го слушам от както съм в блога
Има обаче и уроци за русофобиь за това какво ни се е случвало когато сме били против Русия, какво се е слечвало с мераците на тези които са се питвали на парчета да режат тази
страна А в Русия е винаги имало готови да предадат страната си, при това не неизвестни персонажи като този от филма, а на високи позиции Мазепа, Петлюра, Бандера, Власов, Горбачов, Елцин И винаги са се намирали хора , които да кажат Ре контра-овластени от Бога-Невски, Петър, Екатерина, Суворов и такива от низините-син на обущар, внук на готвач, които са чупили ръчичките на душманите на матушка Руссь
Може да махате от учебната програма каквото си искате Сега ще изучаваме Господинов Може да съм ретро , изостанал, но все още си мисля, че по ми допада любовната лирика на Пушкин, Лермонтов, Есенин, прощалното на Вапцаров, Откровението на Фотев , отколкото дефиницията на Господинов, че любовта е да търпиш вонята на лайната на любимата , както своята. И това дори е плагатство Руски автор /модерен/ беше написал, че сте си близки, когато си говорите от тоалетната
По този логика аз не съм бил с никого и не съм обичал никога.
И пак като тъп и изостанал си харесвам" Звезди обсипват свода небесен", а не Сугаревото " Звезди като разпръснатата сперма в небето"
Та не ме пращай Гетьо в организираните от теб университети, аз е си стоя при моите автори, ти при своите стой

[/quote]
цитирай
5. getmans1 - Всичко е много просто, моето място не е ... ТУРИСТИЧЕСКА АГЕНЦИЯ
04.06.2023 13:06
... СРАМОТА Е ТОЧНО ТИ ДА МИ ДАВАШ СЪВЕТИ.

Ти, който без всякакъв срам одрискваш всичко около мтеб и не облизва "любимият" ти вожд или политическа симпатия. Ега ти!

И, ей, не бягай от ... час!


vencivaleri1951 написа:
зад даден водач на 80%, а в това "училище" се говори че този водач нефелен, престъпен и т н Какво може да се каже за повече за един народ като показваш само маргинали, алкохолици и чудаци, а работещите и произвеждащите хора било материален, било научен продукт са далеч от лидерите на алкохолизма-ей богу, разходи се по черноморието или планинските курорти и кажи колко пияни руснаци ще видиш Англичанин няма да видищ ни по пистите , ни на корт, ни какъвто и спорт да практикуват-те пият е се чукат с най близко попадналите им и готови на това
Познат ми каза, че се опитал да предупреди подпийнала германака , която качвала но файтона си две криминални на вид физономии от цигански произход, а тя му се развикала, че и се меси в ичния живот и че е расист. Ако беше снимал това някой и беше обявил тези за българския среденостатистически мъж/каквито ще бъдат след 2-3 десетилетия, щяхме да скочим Щото тези после бяха били жената и ограбили
Съседи в хотела и я намерили в безпомощно състояние-не подала оплакване дори, защото вероятно е била семейна. Русия има впечатлитилни и с качесто и километраж магистрали и всякакви съоръжения на инфраструктурата си Величествени паметници на строителство и архитектура-от миналото и настоящето. Кога си показал нещо от това, а търсиш затънтено село "под чертата"/отписано като развитие/
и снимаш проблемна инфраструктура, неугледни домове и т н А не си наясно, че някоя бабка или старец дават под наем , или са продали дадено им жилище в районен център след като централно са решили да оставят това село извън плана, извън регулация, като това се представя за Русия , а е незначителен процент от нея. Когато специализирах в Париж показвах снимки на исторически ценности, от Монтмартър, от невижданите до тогава от мен тангенти , фиадути и въобще инфраструктура. Не ми е минало един път да снимам клоаките на Париж, които днес са се и разширили
Това е разликата от моето и твоето училище
цитирай
6. vmir - Ботът вв1951 както винаги се прави на "дръж ми шапката".
04.06.2023 13:13
Че, ако в една държава 1/10 от пътищата са магистрали, значи, че решаващата част от гражданите й не са отрепки, заслужаващи презрение заради мракобесническата си нужда от престъпления и престъпни лидери.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6183325
Постинги: 2786
Коментари: 26726
Гласове: 9715
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930