Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02 01:09 - „Това е времето на Русия“...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 487 Коментари: 13 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                         * * * * * 
                                                               КОРЕКТЕН ЦИТАТ ;
                                               / Пляски за Владимир Владирович /

"Дори и при тези условия хората все още казват това, което мислят, какво искат да кажат, какво искат да видят в близко бъдеще като реализирани идеи и предложения“, каза Владимир Путин, отбелязвайки, че Русия се променя качествено в областта на сигурността , икономически суверенитет и става самоуверен."


                    ... А, ЦЕНАТА НА АВДЕЕВКА В ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ,

                        ПОВЕЧЕ ОТ 10 ГОДИШНАТА ВОЙНА НА СССР В АФГАНИСТАН


     Самоуби се руски Z-блогър, писал за големите загуби на руската армия край Авдеевка

21.02.2024 11:19 4319 

image

                   Един от популярните Z-блогъри и военнослужещ от руската армия,
                                    Андрей Морозов с позивна "Мурз", се самоуби.

За това съобщиха руските телеграм канали "ПриZрак Новоросии", "Солдатская правда" и "ZАПИСКИ VЕТЕРАНА".

Предсмъртното писмо на Морозов е публикувано в канала му "Нам пишут из Янины".

Тормозен за това, че е изнесъл истинските цифри за руските загуби По предварителна информация Z-блогърът се е застрелял.

В предсмъртното си писмо той се оплаква, че е бил тормозен от "политически проститутки, начело с Владимир Соловьов (кремълския рупор №1 изявяващ се със свое политическо шоу по държавната телевизия "Россия 1")".

"Враговете ми не идват да се бият с мен в ръкопашен бой, те ме атакуват с чужди ръце", казва в последната си публикация Морозов. 

На 18 февруари той съобщи, че в битките за Авдеевка са загинали 16 000 руски войници. И веднага бе обруган от други Z-патриоти, включително от пропагандистите Юлия Витязева и Армен Гаспарян, които се появиха в предаването на Владимир Соловьов "Соловьов LIVE"

                             По ваша заповед трябваше да изтрия публикацията!

В предсмъртната си публикация Морозов обяснява, че е бил принуден да изтрие информацията за огромните руски жертви:  

"Другарю полковник, по ваша заповед бях принуден да изтрия публикацията от канала си в Telegram. А вие бяхте принуден да дадете тази заповед от вашето командване, опирайки се на добрата стара армейска колективна отговорност - Не бъде ли премахната публикацията, няма да ви доставим снаряди, дронове, нови танкове и бойни машини на пехотата.
А пък вашето командване бе принудено да направи това (да даде тази заповед - бел.ред.) от политическите проститутки, водени от Владимир Соловьов, които не се осмеляват сами да дойдат и да натиснат спусъка. Е, аз ще го направя сам. Ще се застрелям, щом никой не смее да се заеме с тази тривиална работа. А вие ще си получите вашите танкове и дронове"
, пише Морозов. 


Прочетете целия материал на следния линк: https://www.actualno.com/europe/samoubi-se-ruski-z-blogyr-pisal-za-golemite-zagubi-na-ruskata-armija-kraj-avdeevka-news_2163863.html © Actualno.com


След като Морозов изтри публикацията си на 20 февруари за руските загуби, военният министър на Русия Сергей Шойгу докладва, че превземането на Авдеевка е станало "с минимални загуби".




           ... А, СЛЕД МИКРОФИБЪРНАТА КЪРПА ВОВАТА ПАК Е ... НОВ, ЧИСТАК БАРСАК 

image
                                                       QUO WADIS ... КОПЕЛЕ ???

                                                                            * * *  



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Непоносимо е да се живее с гнусна лъжа, струваща човешки животи.
22.02 07:11
Но това не се отнася за изроди и мошеници, свикнали да проституират с цената на чуждия живот.

Вечна му памет на този добър човек!
цитирай
2. getmans1 - А, там ...
22.02 07:48
... ще си остане предател, машината е задействана ... неговата смърт срещу думата на Шойгу.


vmir написа:
Непоносимо е да се живее с гнусна лъжа, струваща човешки животи.
Но това не се отнася за изроди и мошеници, свикнали да проституират с цената на чуждия живот.

Вечна му памет на този добър човек!

цитирай
3. gardener - Непонсимо се живее в целия "съветски рай" - Курица не птица, Болгария не заграница!
22.02 09:06
Така се живее и в нРБ, тук няма СВО, а СПО - специални престъпни операции, извършвани от подобни салавьовци и симоняновци (хазар и арменян - хотят ли руские войнййй)... Кеворкяновци, "мистър" панорами, Н. Йорлдановци (закърмени с доносническо мляко). Такива са фактите за "демократична" България, която с нетърпение чака освободителната армия на Путин. Да им върне МОЧА, да им върне не само 3 март, а и 9 септември, защо не и съветска (не Северна) Македония. Лъжата и измамата за червените мерзавци е начин на живот започнал с млякото, което са сукали и със семето на бащите им, и яйцеклетките на майките им. Оправия няма, ако няма точно и ясно правило за лустиране, за конфискация на имуществото, за съдене на комунистическите престъпници, а и да има техен е съдът, тяхна е прокуратурата, няхно е МВР, тяхно е МО, медиите..., че и жените им са детски, начални, гиназиални учетилеки, Гестапото е доцент... или професор и хиляди знайни и незнайни нефелници са "академични среди". Така изглежда българската апория, такава е и съветската кочина в Русия. НЕ СЕ ПРЕДАВАЙТЕ!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Не е коректно да цитираш коректно мен и некоректно Инджев в един и същи постинг
22.02 09:12
Може да съм тъп, необразован, грозен..., но не съм червей Имам си мойто виждане за нещата , без да ме интересува кой е на власт и кое е престижно. Запомнил съм едно -не бива като се бръсна да ве е срам от онзи насреща
Никога не съм го правил, но този път ще споделя. По някакво стечение на обстоятелствата аз бях по близък с известни лица от и на СДС, отколкото с такива на мойта партия/тогава/ Проф Захари Капамфилов/шеф на бюджетната комисия/ ми е бил научен ръководител, на проф Пушкаров съм му бил работодател в Планова комисия, с Венци Димитров и тогава и сега сме съседи и вечно спорещи, Асен Агов ми помогна да навия днешната ми съпруга да се омъжи за мен, с проф Николай Василев се знаем от деца...По късно/след промените/ съм бил работодател и на Цецка Цачева, с Елена Костова съм работил на един етаж и съм и бил плоча на дома и, а тя готви два пъти , когато строех мойта вила. Тоест като имаш близко познанство с даден човек, винаги можеш да разкажеш нелицеприятни неща за него Не съм си го позволявал, макар да сме били в различни и както мислех някога, самоунищожаващи се лагери
Този път обаче ще наруша правилото си, защото един плазмодий започна да ми лази по нервите, а ми лази защото има всичко необходимо да бъде достоен мъжкар-ум, образованост, езикова култура, хубав беше/сега е дърт като мен/, състоятелен...
Става въпрос за Инджев Ще разкажа едип случай само.
Със съпругата ми имахме среща около Семинарията Наш познат Никола Впацаров /не е съвпадение-племеник е/ имаше повод да черпи Та вървим с него и сестра му към Семинарията/по точно към "Тенекията"/ако ви говори нещо това име/ и виждам жена ми , Асен и Инджев . По късно разбрах, Агов изпратил жена ми от Раковски 134, а Инджев ги срещнал Говореха нещо, а последният такива +чупки" правеше, че не ти е работа И как да не прави, двамата срещу му бяха в ЦКто на СДС/Координационния съвет/ Лично аз малко познавах Инджев и дори го харесвах Свиреше на китара и пееше не лошо от репертоара на Висоцки Като ни видя, набързо си тръгна нямаше как да е зарад мен-добър ден, здрасти и толкова
После в тенекията Кольо каза защо се е чупил Инджев
Инджев е бил студент в Москва, а Вапцаров в търговската школа Землячеството едно, и от там се знаят добре Инджев се залюбва с дъщерята на шеф в ЩАЗИ , за която се и жени. Та събрали се учещите там българи , да ходят на концерт на Висоцки, за който се носеше мълвата , че бил недолюбван от Политбюро наЦК на КПСС. Не знам колко е истина и колко не, но Висоцки не рядко бе гост в Кремъл и бе един от най продуктивните и скъпо-платени артисти Ложите в На Таганка винаги бяха пълни Както и да е-сягат се нашите, а Ивчо нехае. Кольо му казал че ще закъснее , а Инджев го шашка със следното -Може би щях миналата година да дойда, но нали разбираш че сега положението ми е друго/зет на шеф на ЩАЗИ/ Кольо помислил , че се шегува, но после разбира че онзи сериозно говори След промените Инджев разлюбва жена си/вероятно по същите причини поради която е я залюбил/, пък и много става-тъст милиционер, Майка милиционер, той "стукач"...
Пак се срещнали така непредвидено с Кольо и на Инджевото здрасти, Вапцаров му отговаря с рими приписвани на Пеньо Пенев
"ЕБМ Джавер
За мен ти си прост милиционер
ЕБМ ти казвам,
с теб не искам да приказвам"
И от тогава Инджев види ли го, бяга ...
цитирай
5. gardener - Яяяя, г-н В. Валериев, как е, как е?
22.02 10:57
Интересен пост за ДС доносници и назначенци за фактори от ЦК на БКП, свате. Гомното ... е искало да чука жена ти, предполагам, и за това избегал. (Тук правим вятър на теб, от гледна точка на мъжествеността ти и т.н., четка, но що ли?). До някъде е истина, че не си гомно, даже и глист не си в това гомно. Сериозен човек си, У-пора на ... червената аристокрация, че и до днес. Само аристокрацита е нефелна, свате, не ти си фелен, а тя не е и никога не е била, т.е. била е, докато е имало момчета като теб или Инджев, готови на всичко за едното лифтче в обществото на Тошко от с. Правец и компания с роднини. Ти па, от къф зор се сравняваш с Инджев, неговият татко не е като твоя татко, за това и този червей трябва да си слага червейчето и в ЩАЗИ и където може. Предполагам не е бил зет на другаря Волф, а на по дребен "генерал", но въпреки това би бил много по-добре, ако си беше останал женен за ЩАЗИ в днешен план, но това, свате, е лъжа, поне според лицето Иво. Ето какво пише сам "Че родителите на бившата ми германска съпруга са били високопоставени служители на ЩАЗИ . Всъщност бяха съответно директор на малка железария в малко градче, забравено от Бога в най-изостаналата северна германска провинция Нойбрандербург, женен за счетоводителка от една местна фабрика. Бабата на моите три деца от първия ми брак е не само още жива и здрава, но и е станала местен герой в един берлински вестник ( в качеството на бивша счетоводителка със запазена памет и воля за живот ), защото е поставила рекорд, овладявайки сложно боравене с компютър след като навършва 90 години. " Та, сега какво правим - трием се или продължаваме да си умираме на своето, все пак твоят тейко е боен генерал от БНА, а не тъстът на Иво - ебача (просташки казано, щото и ти имаш повече путкарлък "от кеша на бройко бори сов", отколкото аз косми по главата, а аз съвсем не съм плешив, а къдрав като "каменната кратуна" от аватара ми, надевам се сватята да не чете, па може и да и стане кеф, че я е желал тоя червей от сДС), а? Та, пак, центрираш нещата неправилно, пак ще сповена - сДС е ваша работа, не е нито демокрация, нито промяна, а червен проект, населен от червени глисти е космодрум за червени мухи-лайнярки, свате.
цитирай
6. getmans1 - НИКАДЕ НЕ СЪМ ЦИТИРАЛ ИНДЖЕВ, Цитираните от теб авторитети не са СДС. ... А, ТЕМАТА НА ПОСТИНГА Е СЪВСЕМ ДРУГА
22.02 11:40
vencivaleri1951 написа:
Може да съм тъп, необразован, грозен..., но не съм червей Имам си мойто виждане за нещата , без да ме интересува кой е на власт и кое е престижно. Запомнил съм едно -не бива като се бръсна да ве е срам от онзи насреща
Никога не съм го правил, но този път ще споделя. По някакво стечение на обстоятелствата аз бях по близък с известни лица от и на СДС, отколкото с такива на мойта партия/тогава/ Проф Захари Капамфилов/шеф на бюджетната комисия/ ми е бил научен ръководител, на проф Пушкаров съм му бил работодател в Планова комисия, с Венци Димитров и тогава и сега сме съседи и вечно спорещи, Асен Агов ми помогна да навия днешната ми съпруга да се омъжи за мен, с проф Николай Василев се знаем от деца...По късно/след промените/ съм бил работодател и на Цецка Цачева, с Елена Костова съм работил на един етаж и съм и бил плоча на дома и, а тя готви два пъти , когато строех мойта вила. Тоест като имаш близко познанство с даден човек, винаги можеш да разкажеш нелицеприятни неща за него Не съм си го позволявал, макар да сме били в различни и както мислех някога, самоунищожаващи се лагери
Този път обаче ще наруша правилото си, защото един плазмодий започна да ми лази по нервите, а ми лази защото има всичко необходимо да бъде достоен мъжкар-ум, образованост, езикова култура, хубав беше/сега е дърт като мен/, състоятелен...
Става въпрос за Инджев Ще разкажа едип случай само.
Със съпругата ми имахме среща около Семинарията Наш познат Никола Впацаров /не е съвпадение-племеник е/ имаше повод да черпи Та вървим с него и сестра му към Семинарията/по точно към "Тенекията"/ако ви говори нещо това име/ и виждам жена ми , Асен и Инджев . По късно разбрах, Агов изпратил жена ми от Раковски 134, а Инджев ги срещнал Говореха нещо, а последният такива +чупки" правеше, че не ти е работа И как да не прави, двамата срещу му бяха в ЦКто на СДС/Координационния съвет/ Лично аз малко познавах Инджев и дори го харесвах Свиреше на китара и пееше не лошо от репертоара на Висоцки Като ни видя, набързо си тръгна нямаше как да е зарад мен-добър ден, здрасти и толкова
После в тенекията Кольо каза защо се е чупил Инджев
Инджев е бил студент в Москва, а Вапцаров в търговската школа Землячеството едно, и от там се знаят добре Инджев се залюбва с дъщерята на шеф в ЩАЗИ , за която се и жени. Та събрали се учещите там българи , да ходят на концерт на Висоцки, за който се носеше мълвата , че бил недолюбван от Политбюро наЦК на КПСС. Не знам колко е истина и колко не, но Висоцки не рядко бе гост в Кремъл и бе един от най продуктивните и скъпо-платени артисти Ложите в На Таганка винаги бяха пълни Както и да е-сягат се нашите, а Ивчо нехае. Кольо му казал че ще закъснее , а Инджев го шашка със следното -Може би щях миналата година да дойда, но нали разбираш че сега положението ми е друго/зет на шеф на ЩАЗИ/ Кольо помислил , че се шегува, но после разбира че онзи сериозно говори След промените Инджев разлюбва жена си/вероятно по същите причини поради която е я залюбил/, пък и много става-тъст милиционер, Майка милиционер, той "стукач"...
Пак се срещнали така непредвидено с Кольо и на Инджевото здрасти, Вапцаров му отговаря с рими приписвани на Пеньо Пенев
"ЕБМ Джавер
За мен ти си прост милиционер
ЕБМ ти казвам,
с теб не искам да приказвам"
И от тогава Инджев види ли го, бяга ...

цитирай
7. vencivaleri1951 - Виж , не приемам подобни волности/а и не ги правя/ по отноение на жена ми
22.02 14:00
На иджев тейко му не беше по малко от генерал-зам гла редактор на Вечерни новини-вестник на градския комитет на партията в София, а майка му полковник от ДС Впрочем да учиш специалността на Инджев в МГУ трябваше да минеш през външния отдел на ЦК-шеф на този отдел бе генерал полковник Мирчо
Спасов Впрочем в същия факултет завършват Коларов/внукът на В Коларов/, Елена Йончева -учи или специализира
Аз съм написал , че бегло го познавам и това съм чул Вервай ми , че простосмъртен в този факултет чужденец нямаше. След това не един са и у нас дори висши апаратчици които са отишли на ниски позиции , като "директор на гара например" Хонекер си има и той своите Горуня и ген Анев Последния след затвора , служи до пенсия като нещо си в Родопа Енчо Москов бъхта не малко време като зам директор на книжната фабрика в Гара Искър, а го гласеха за орг секретар-втория след Живков...
След това аз пиша, че бегло го познавах-чух от друг тази версия и не мисля , че греши, ако Инджев не сам когато беше изгодно е развил еднта версия После ДС, а и ЩАЗИ са знаели поне година напред , две какво ще се случи и пак у нас и там-отидоха на различини позиции далеч от службите След това те много преди нас излязоха със списъците и е възможно тогава да е цъфнал и тъста му ...Това са разбира се мои варианти, още един път натъртвам, че бегло го знаех и то първо от репортажите му в Ливан-ех какви репортажи бяха , а и кои бяха лошите в тях, ама много лошите Сега чета от него, че лошите са палестинците и Русия, а тогава евреите и янките...Какво го промени? И пак питам-колко различни са разпределенията ни например Аз на малките реактори на Белене, той във външната редакция на БНТ А в БНТ съвсем млади освен него постъпиха и Коларов, и Бойка вапцарова и Уляна Пръмова, а кои буха сред водещите-този кеворкян/защото той наистина е кадърен/ и Яно Таков и най накрая Батето на върха на пирамидата...Мисли бе пич-ти нали ще бъдеш председател на някоя тричленка на бъдещия Народен съд Само гледай да не конфискуваш активите на колегата ни вмир-син на невръстна комунистка-почти нашата Зоя Космодеянская:) А сещам се в този ракурс и за нашия домакин Гетьо. Останал съм с впечатление , че е рода на легендалния у нас летец-ген Симеон Симеонов Ако е по женска линия то се ядва /леля пена бе попска дъщеря/ , но ако е по мъжка-то партизанско колено
Пък и Симеонов също го сваляха до "директор гара"/авиогара:)/ от Командващ ВВС -за курварлък обаче.
То и аз за това си мисля, че е по мъжка линия , щото и наш гетьо е от "занаята"-е епистоларно в блога, но иначе кой знае. Все при летателния състав те праща -при пТичките лелини и майчини Нямам се аз с тази "рода" Много не "можех да го дишам" този генерал , защото тъкмо си извоювах правото да живея отделно от нашите на мансардата и него леля пена го изхвърлила от дома нямаше къде, тиловаците не смееха да му дадът/не знаеха до каква "гара" ще го докара и сбогом "мансардичке" Той се намести и на него му идваше мацката на гости, а аз с "ръка в джоба" Въобще " нахална" е гетьовата рода-и те "експроприатори" като теб, но ти все пак и него провери за в бъдеще Ще се окаже "партизанско зрънце" , а ти да си го записал в "бъдещи активи" на държавата. Впрочем как ще проверяваш емигрантите-мислил ли си-там толкова различни се нароиха, че кой наш, кой на Саадам, кадафи, Асаад....кой правилен-не можеш да ги различиш


[quote=gardener]Интересен пост за ДС доносници и назначенци за фактори от ЦК на БКП, свате. Гомното ... е искало да чука жена ти, предполагам, и за това избегал. (Тук правим вятър на теб, от гледна точка на мъжествеността ти и т.н., четка, но що ли?). До някъде е истина, че не си гомно, даже и глист не си в това гомно. Сериозен човек си, У-пора на ... червената аристокрация, че и до днес. Само аристокрацита е нефелна, свате, не ти си фелен, а тя не е и никога не е била, т.е. била е, докато е имало момчета като теб или Инджев, готови на всичко за едното лифтче в обществото на Тошко от с. Правец и компания с роднини. Ти па, от къф зор се сравняваш с Инджев, неговият татко не е като твоя татко, за това и този червей трябва да си слага червейчето и в ЩАЗИ и където може. Предполагам не е бил зет на другаря Волф, а на по дребен "генерал", но въпреки това би бил много по-добре, ако си беше останал женен за ЩАЗИ в днешен план, но това, свате, е лъжа, поне според лицето Иво. Ето какво пише сам "Че родителите на бившата ми германска съпруга са били високопоставени служители на ЩАЗИ . Всъщност бяха съответно директор на малка железария в малко градче, забравено от Бога в най-изостаналата северна германска провинция Нойбрандербург, женен за счетоводителка от една местна фабрика. Бабата на моите три деца от първия ми брак е не само още жива и здрава, но и е станала местен герой в един берлински вестник ( в качеството на бивша счетоводителка със запазена памет и воля за живот ), защото е поставила рекорд, овладявайки сложно боравене с компютър след като навършва 90 години. " Та, сега какво правим - трием се или продължаваме да си умираме на своето, все пак твоят тейко е боен генерал от БНА, а не тъстът на Иво - ебача (просташки казано, щото и ти имаш повече путкарлък "от кеша на бройко бори сов", отколкото аз косми по главата, а аз съвсем не съм плешив, а къдрав като "каменната кратуна" от аватара ми, надевам се сватята да не чете, па може и да и стане кеф, че я е желал тоя черв
цитирай
8. gardener - хитро, а за Радев..., как ги е паравил, щом ти не прощаваш
22.02 14:37
предполагам, след сватбата (гражданския брак, нали си агностик) си станал верен съпруг и каквото било - било. Може и само по разведени да си работил и по неженени (православните агностици избират тези безащитни женшчини), като си толкова откровен, напиши на нас леваците(палавниците) да се ограмотим, не случайно г-н Иванов те закача по тази тема. Сега остана да ме викаш на дуел, да го ева със сабя или дуло във втория смисъл от 40 крачки или 20 крачки или да взема да се самоубия като поводът за тая тема в знак на съветско разкаяние, че съм писал, че сте и курвари, освен червени лъжци и престъпници, като Путин и тиквата, не ти - пилотът Радев, колежка на тейко ти.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Как да не си го цитирал ?
22.02 14:54
Хайде, уплаши се и се отричаш
"Напираха на талази в съветски стил. В резултат загинаха много повече от тях, отколкото бяха съветските жертви в Афганистан за 10 години. "
Това е от статия на Инджев За това пиша , че е некоректно-няма кавички. Може да е неволно-телепатично да сте мислили колективно в една посока как да не са СДС цитираните-те бяха изявени лица и актив на СДС -дори Цецка, местен активно актив-преди бате Бойко да я открие за държавата и не стана намалко "майка на нацията"

[quote=getmans1][quote=vencivaleri1951]Може да съм тъп, необразован, грозен..., но не съм червей Имам си мойто виждане за нещата , без да ме интересува кой е на власт и кое е престижно. Запомнил съм едно -не бива като се бръсна да ве е срам от онзи насреща
Никога не съм го правил, но този път ще споделя. По някакво стечение на обстоятелствата аз бях по близък с известни лица от и на СДС, отколкото с такива на мойта партия/тогава/ Проф Захари Капамфилов/шеф на бюджетната комисия/ ми е бил научен ръководител, на проф Пушкаров съм му бил работодател в Планова комисия, с Венци Димитров и тогава и сега сме съседи и вечно спорещи, Асен Агов ми помогна да навия днешната ми съпруга да се омъжи за мен, с проф Николай Василев се знаем от деца...По късно/след промените/ съм бил работодател и на Цецка Цачева, с Елена Костова съм работил на един етаж и съм и бил плоча на дома и, а тя готви два пъти , когато строех мойта вила. Тоест като имаш близко познанство с даден човек, винаги можеш да разкажеш нелицеприятни неща за него Не съм си го позволявал, макар да сме били в различни и както мислех някога, самоунищожаващи се лагери
Този път обаче ще наруша правилото си, защото един плазмодий започна да ми лази по нервите, а ми лази защото има всичко необходимо да бъде достоен мъжкар-ум, образованост, езикова култура, хубав беше/сега е дърт като мен/, състоятелен...
Става въпрос за Инджев Ще разкажа едип случай само.
Със съпругата ми имахме среща около Семинарията Наш познат Никола Впацаров /не е съвпадение-племеник е/ имаше повод да черпи Та вървим с него и сестра му към Семинарията/по точно към "Тенекията"/ако ви говори нещо това име/ и виждам жена ми , Асен и Инджев . По късно разбрах, Агов изпратил жена ми от Раковски 134, а Инджев ги срещнал Говореха нещо, а последният такива +чупки" правеше, че не ти е работа И как да не прави, двамата срещу му бяха в ЦКто на СДС/Координационния съвет/ Лично аз малко познавах Инджев и дори го харесвах Свиреше на китара и пееше не лошо от реп
цитирай
10. getmans1 - А БРЕ, КУ-КУ от ком 7 ....
22.02 14:59
... ТИ НЕ СИ ЗА НАШЕНСКИТЕ "ЗЕМЛЯНСКИ" ПТИЧКИ, ТИ СИ НАПРАВО ЗА ... КОСМИЧЕСКИТЕ И ИЗВЪНГАЛАКТИЧЕСКИТЕ...

... ЕБА СИ МАМАТА :))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
11. gardener - от едно самоубийство... до къде я докарахме, пак
22.02 15:13
Прав си, че толкова глупости не требе да се пишат, виж, обидихме и домакина. Ако питаш мен е по лесно като Путин ... да му теглим ... и да му скрием телото, докато се разложи и нема проблем. Като дойдем с теб на власт, свате, бъди сигурен, че ще съм ... поне Главен прокурор, народен трибун... да го..., но само в мокрите ни комунистически сънища, мокри не от друго, а от ... секретите на враговете на нашата съветска рОдина - Н€Р€Б€ или така НЭРЭБЭ е по правилно, май. Голема идея за лого ЭкономикаИЕвро - Э€.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Ааа той си е обидчив Те от Делиормана са си обидчиви, откакто на Разград
22.02 16:07
отнеха Русе Ей го гетьо-съвсем за-ба Русчук.
А ти сигурен ли си , че Радев е направил първата крачка, щото първата му е нива над втората-красива, богата...Не изглежда на жена, която да и липсва нещо.
А иначе да знаеш, че летци, доктори и попове си падат повечето по тънката част, а по първите и вторите и жените си падат. Близо са до смъртта , а тази близост е като афрозодиак Имах колега състудент/ама не Путин/ , който подработваше в морга Преди това си бе като всички, а и малко пиеше. В моргата се пропи и стана като нерез-скачаше на всичко що мърда и по всяко време24/7 Една нощ бе нагънал една от вахтьоршите, а тя над 50, а той малко над 20. Изгониха го от моргата и стана ОК Изгониха го щото играл на зарове и карти с тези от хладилниците-изваждал "чекмеджетата" и хвърлял зарове, раздавал им карти... Премести се в друго общежитие, защото никой не комуникираше с него , като се разбра защо са го изгонили А той-аз ако не се отвличам по време и след дежурство , или ще откача, или тотално пропия.

gardener написа:
Прав си, че толкова глупости не требе да се пишат, виж, обидихме и домакина. Ако питаш мен е по лесно като Путин ... да му теглим ... и да му скрием телото, докато се разложи и нема проблем. Като дойдем с теб на власт, свате, бъди сигурен, че ще съм ... поне Главен прокурор, народен трибун... да го..., но само в мокрите ни комунистически сънища, мокри не от друго, а от ... секретите на враговете на нашата съветска рОдина - Н€Р€Б€ или така НЭРЭБЭ е по правилно, май. Голема идея за лого ЭкономикаИЕвро - Э€.

цитирай
13. gardener - Тези лакърдии са изтъркани, свате
22.02 18:11
И толкова древни, че ... чак ми се плаче, колко съм и аз дърт като теб. Жените харесат потенциално успешните самци, които могат да изхранват тях и децата им, това е, останалото са ... мераци и чупки или лупинги. За твоя ... кумир, зеленият чорап знам толкова много, че като да съм го правил ..., даже и майка му не знае за него толкова, но ме боли... боклуците се начесват - рано или късно. Неговата енска официална жена го начеса с очилатко - "банкерче" и не е толкова богата, колкото си я описал, но и това е друга тема. Жени бол, особено неверни, свате. Наскоро убиха и приятеля на Кабаева, а каналът "Навални на живо" го описа 5 дена преди смъртта на момчето-еврейче, три дена след това му свалиха от килията всички системи за наблюдение, а после и умря, разбира се от сърдечна недостъчост, хайде да свършваме с "роднинските" си закачки, а? Приятен петък и т.н.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6197987
Постинги: 2786
Коментари: 26728
Гласове: 9716
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930