Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2016 00:01 - Прав ли е Стоичков или ... ДА ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 9142 Коментари: 30 Гласове:
4

Последна промяна: 02.09.2016 22:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... Забравяме само едно, 
че 
през годините
всички управляващи
искаха едно,  
да е тяхна „мутра“.

Даже вече не помня
кои бяха на власт
когато му дадоха 
прословутата
„СИНЯ ЛАМПА“!?

И друго не помня вече,
с коя власт не се е скарал
в
края на краищата!?

Накрая дълбокомислено ще заключа;

Да живеят „жълтаците“, на Путин 
ташаците!

/само вижте през годините кои политици са били под техния прицел/

Да, Стоичков не е политик 
и тук ще се повторя,
но 
всички му се натискат.

А внушението е повече от просто, 
„Стоичков е мутра щото мутра ни управлява“.

И това ще е така още дълго време,
поне докато твърдите, че който гласува за „простия пожарникар“ е прост а който не гласува е умен.



Гласувай:
8



1. podvodni - Баси, отнови си се накъркал ! Че може ...
29.08.2016 00:55
Баси, отнови си се накъркал ! Че може и да си се нашмъркал !
Алоууу шести, какви са тези преплитания на Стоичков и Путин ? Че даже, ни в клин- ни в ръкав - Който гласува за пожарникаря е тъпак, а .......
Изперкал си друже, и това го знаем отдавна !
цитирай
2. getmans1 - Мисля, че ще ми е трудно да обясня на човек от който се разнася воня на сероводород ....
29.08.2016 09:34
podvodni написа:
Баси, отнови си се накъркал ! Че може и да си се нашмъркал !
Алоууу шести, какви са тези преплитания на Стоичков и Путин ? Че даже, ни в клин- ни в ръкав - Който гласува за пожарникаря е тъпак, а .......
Изперкал си друже, и това го знаем отдавна !


... каква е ролята на шльоковицата и бирата в моите постинги.
Вчера за малко ми да ми станеш симпатичен и затова на теб и на останалите не разбрали ме ще поясня;

Виж Подведен, кои „съвестници“ /разбирай медии/ как интерпретират случката и ще разбереш, че клина си е точно на мястото и то влязъл на дълбоко. Всички дружно решиха да бият самара.
Даже не е необходимо да се взираш дълбоко за да различиш сред тях „путиновите ташаци“, че и някои демократични такива.

Като редовен мой фен знаеш, че съм баща на човек от журналистическата гилдия и като такъв няма как да оправдая простотията Стоичкова, но самара се бие когато е на гърба на магарето иначе е и смешно, и тъжно.



цитирай
3. sartorium - Блогърът Подводни е известен тук най-вече с това, че той и жена му
29.08.2016 10:01
редовно си напускали телата и ходели на Сириус.
В тази светлина, твърдението му, че ти си изперкал изглежда леко несериозно :D
цитирай
4. born - https://www.youtube.com/watch?v=rUwr8zJczYs
29.08.2016 11:41
Разбира се, че за изцепките на Камътъ са виновни тези, които са виновни за всичко.
цитирай
5. анонимен - Отношението
29.08.2016 11:58
ми към Стоичков е категорично отрицателно, не понасям поведението му, но в случая заставам ИЗЦЯЛО на негова страна.
Детото е най-скъпото нещо за всеки родител, така че той има пълното право да защити дъщеря си на най-хубавия й празник от разни навлеци, особено след като е обявил, че сватбата е закрита за журналисти.
Всъщност, аз няколко пъти зададох простичкия въпрос - каква информация носи подобна снимка, която дори не е на Стоичков?
цитирай
6. анонимен - Всъщност,
29.08.2016 13:26
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.
цитирай
7. getmans1 - редовно си напускали телата и хо...
29.08.2016 14:53
sartorium написа:
редовно си напускали телата и ходели на Сириус.
В тази светлина, твърдението му, че ти си изперкал изглежда леко несериозно :D


... аз малко разбирам от химия, колкото и да е красива и добра жена му а и той, сероводорода винаги ще ме отблъсква.

За мен, мисълта е друга и важното е, че го показвам!
цитирай
8. getmans1 - Разбира се, че за изцепките на Ка...
29.08.2016 14:56
born написа:
Разбира се, че за изцепките на Камътъ са виновни тези, които са виновни за всичко.


Извинявай, че нямам време да изгледам клипа но мисля, че съм прав всички искат да се отъркат в ... на Стоичковият! :)))
цитирай
9. getmans1 - трябвало е да извика полиция, която ...
29.08.2016 15:05
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.


... Вярвам, че си ме разбрала от „раз“ и няма да се налага обяснения от моя страна.

Между другото този постинг е провокиран от спора ти с Юри и от този на „червеният двуличник-тартюфел“дето си печелил парите с „кръв и пот“ - ха-ха-ха, 10 бири ги побрах и лягам да спя, ха-ха-ха!
цитирай
10. getmans1 - Анджи, знаеш ли за кой екип и на коя ...
29.08.2016 15:16
Анджи, знаеш ли за кой екип и на коя медия става въпрос, това е много важно /мога да попитам и на друго място но тогава нещата стават ... други/. Просто не искам да се занимавам с А-точката на нЕкои!
цитирай
11. milady - г-жа Пискова,това на екс ли го изтипосахте ? Онемях от вашата примитивна реакция,подобна на Маамата ..
29.08.2016 15:35
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.


Гети,извини моето емоционално присъствие..
но,този коментар е извън всяка култура, и даже логика..
Чудя се ,какво ли би станало ,ако някой
ядоса пишман „журналистиката“ АП...
дали ще има удушени,или само...пребити!!!?
кофти тема, кофти Постинг, кофти гости,
без извинение...
Всеки народ си заслужава Съдбата
и ...Тиквата ...
аз/ Юлия

цитирай
12. анонимен - трябвало е да извика полиция, която ...
29.08.2016 16:01
milady написа:
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.


Гети,извини моето емоционално присъствие..
но,този коментар е извън всяка култура, и даже логика..
Чудя се ,какво ли би станало ,ако някой
ядоса пишман „журналистиката“ АП...
дали ще има удушени,или само...пребити!!!?
кофти тема, кофти Постинг, кофти гости,
без извинение...
Всеки народ си заслужава Съдбата
и ...Тиквата ...
аз/ Юлия


Няма да коментирам написаното от вас, под достойнството ми е. Само ще ви задам един въпрос - вие майка ли сте?
цитирай
13. анонимен - Става дума за вестници,
29.08.2016 16:03
които са собственост на Пеевски и са абсолютна антижурналистика. Съжалявам, но не мога да застана зад действията им.
Впрочем, много е забавно да гледаш как най-големи блогови простаци плюят един друг простак. Мъничката разлика обаче е, че той е световна величина, а те - нетни хейтъри. И Стоичков може да се похвали с много повече от един телевизор в колата си.
цитирай
14. milady - под достойнството ми е да отговарям... по майчински / благодаря за разбирането.
29.08.2016 16:09
Няма да коментирам написаното от вас, под достойнството ми е. Само ще ви задам един въпрос - вие майка ли сте?
цитирай
15. анонимен - Няма да коментирам написаното от ...
29.08.2016 18:54
milady написа:
Няма да коментирам написаното от вас, под достойнството ми е. Само ще ви задам един въпрос - вие майка ли сте?

Госпожо, струва ми се, аз не съм ви обидила, а ви зададох простичък въпрос. Бихте ли отговорили?
цитирай
16. анонимен - Държа да поясня -
29.08.2016 18:55
като казвам блогови простаци, нямам предвид Юри в никакъв случай. Нищо, че влязох в спор с него, това е човек, когото уважавам.
цитирай
17. milady - г-жа Пискова, още се чудя ,какъв умен отговор ...
29.08.2016 20:03
да дам на вашата героична епика и майчинска хистерия,
която с гръм и трясък ви събуди от блоговата летаргия..
тъй като въпросът ви към мен е ...безмислен..
аз бих ви отговорила с въпрос..по лесно е някак..
А, ако „златният ляв“ беше организирал „банкетЯ“
в Америка ,или дори в Испания, дали
щеще да реагира и там по подобен начин ?
Благодаря ви, не очаквам адекватен отговор!
Спокойна вечер!
Юлия

цитирай
18. getmans1 - Извинена си миличка, но но само заради това, ...
29.08.2016 21:37
milady написа:
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.


Гети,извини моето емоционално присъствие..
но,този коментар е извън всяка култура, и даже логика..
Чудя се ,какво ли би станало ,ако някой
ядоса пишман „журналистиката“ АП...
дали ще има удушени,или само...пребити!!!?
кофти тема, кофти Постинг, кофти гости,
без извинение...
Всеки народ си заслужава Съдбата
и ...Тиквата ...
аз/ Юлия



... че явно не си прочела коментар №2 т.е.. моят, и от там се вижда, че Анджи е е схванала мисълта ми.

Юлка, ако редовно ти се занимава с глупотевини би трябвало да си разбрала, че те, глупотевините при мен са от време на време а този постинг е сериозен като смъртта.
В стремежа си да ти се харесам видиш ли кво признание направих, в същност аз не мисля, че пиша глупости дори когато пиша за кюлоти и космите в тях.
Приятна нощ, аверче!

цитирай
19. getmans1 - Аз мисля, ...
29.08.2016 21:42
angpiskova написа:
които са собственост на Пеевски и са абсолютна антижурналистика. Съжалявам, но не мога да застана зад действията им.
Впрочем, много е забавно да гледаш как най-големи блогови простаци плюят един друг простак. Мъничката разлика обаче е, че той е световна величина, а те - нетни хейтъри. И Стоичков може да се похвали с много повече от един телевизор в колата си.


... Юри постъпва емоциално, докато другият го праВи целенасочено и забележи ... ПРОФЕСИОНАЛНО!
цитирай
20. ramone - трябвало е да извика полиция, която ...
29.08.2016 22:46
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.

Изумително!
Ти казваш следното - Стоичков е постъпил така защото нито има възпитание, нито интелект, но аз бих постъпила по същия начин.
Имаше един виц навремето, основан на подобна конструкция - "който е тъп и не помни да си записва като мене" :)
цитирай
21. getmans1 - Ако обичаш, прочети следващият ми постинг ... вече е наличен :)))
29.08.2016 23:06
ramone написа:
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.

Изумително!
Ти казваш следното - Стоичков е постъпил така защото нито има възпитание, нито интелект, но аз бих постъпила по същия начин.
Имаше един виц навремето, основан на подобна конструкция - "който е тъп и не помни да си записва като мене" :)

цитирай
22. blackpredator - хаха, Рамоне,
29.08.2016 23:39
точен си като Питагоровата теорема!
Гетьо, я дай стило на Мата :)
цитирай
23. getmans1 - точен си като Питагоровата теор...
29.08.2016 23:52
blackpredator написа:
точен си като Питагоровата теорема!
Гетьо, я дай стило на Мата :)


... Вече го дадох, не забеляза ли!?

:)))
цитирай
24. dinkov - Динков
30.08.2016 00:25
Брей, хубава раздумка се е заформила. Че и аз да си напиша мнението де.
getmans1 - Стоичков, че е ВЕЛИК футболист за това едва ли може да се спори.
Признал го е целия свят. Няма как някой да обори това твърдение.
За личното пространство и за снимките. Да ти досаждат когато детето ти се жени, не е особено приятно, но и някой на българска територия да ти казва дали можеш да си снимаш или не и на обществено място да ти нарежда какво да правиш без да е компетентен, това показва, че самия той не е повече от "цървул". Жалко за Стоичков, за мен наистина е голям спортист, а аз уважавам спортистите, особено тези които са постигнали нещо значително. Но има и друга истина... "от цървул, трендафор не става". Цървула и на Марс да може да иде като си плати, цървул ще си остане. Жалко, наистина жалко за поведението на Стоичков, но като си помисли нормалния човек от колко много "цървула" е заобиколен и дали един повече или по-малко, абе карай бе... Не бъдете толкова крайни защото какъв е смисъла да застреляш пианиста когато просто толкова може да свири, такъв му е капацитета...
Ицко
цитирай
25. zuzi0550 - всъщност,
30.08.2016 10:41
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.



ти нямаш представа явно, кви глупости си написала!

снимките са правени на паркинга, а не в ресторанта, надявам се разбираш...
да, по закон, никой няма право да те снима ако не си съгласен, но дори и някой да го направи ( какъвто е случая с пловдивския селянин ), не това е начина..., има полиция ( както ти си написала ), която може и трябва да реши проблема, без някой да бъде бит, е..н или УДУШЕН.
цитирай
26. getmans1 - Този случай се използва за политически внушения ...
30.08.2016 11:12
zuzi0550 написа:
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.



ти нямаш представа явно, кви глупости си написала!

снимките са правени на паркинга, а не в ресторанта, надявам се разбираш...
да, по закон, никой няма право да те снима ако не си съгласен, но дори и някой да го направи ( какъвто е случая с пловдивския селянин ), не това е начина..., има полиция ( както ти си написала ), която може и трябва да реши проблема, без някой да бъде бит, е..н или УДУШЕН.


... и в това е целият проблем.
В случая намесата на полицията е още по-неприемлива и явно Стоичков го е разбрал „преди всички“.
Сега заглавията щяха да са от рода на, „Полицията обслужи Стоичков“ или нещо подобно.
цитирай
27. ramone - трябвало е да извика полиция, която ...
30.08.2016 12:06
getmans1 написа:
zuzi0550 написа:
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.



ти нямаш представа явно, кви глупости си написала!

снимките са правени на паркинга, а не в ресторанта, надявам се разбираш...
да, по закон, никой няма право да те снима ако не си съгласен, но дори и някой да го направи ( какъвто е случая с пловдивския селянин ), не това е начина..., има полиция ( както ти си написала ), която може и трябва да реши проблема, без някой да бъде бит, е..н или УДУШЕН.


... и в това е целият проблем.
В случая намесата на полицията е още по-неприемлива и явно Стоичков го е разбрал „преди всички“.
Сега заглавията щяха да са от рода на, „Полицията обслужи Стоичков“ или нещо подобно.

Да, така ще да е било - Стоичков ем е действал първосигнално, ем внимателно е анализирал фактите и си е рекъл - що да замесвам полицията, за която после ще кажат - "полицията обслужи Стоичков" - я да зема по-добре сам да ги набия.
Да, не се бех замислил, че Стоичков е постъпил държавнически, предпазвайки от незаслужени хули Борисовото правителство.
Помнете ми думата - накрая Стоичков герой ще излезе...
цитирай
28. getmans1 - Мисля си, че не трябва да те убеждавам колко е неуместна иронията ти ...
30.08.2016 14:21
ramone написа:
getmans1 написа:
zuzi0550 написа:
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.



ти нямаш представа явно, кви глупости си написала!

снимките са правени на паркинга, а не в ресторанта, надявам се разбираш...
да, по закон, никой няма право да те снима ако не си съгласен, но дори и някой да го направи ( какъвто е случая с пловдивския селянин ), не това е начина..., има полиция ( както ти си написала ), която може и трябва да реши проблема, без някой да бъде бит, е..н или УДУШЕН.


... и в това е целият проблем.
В случая намесата на полицията е още по-неприемлива и явно Стоичков го е разбрал „преди всички“.
Сега заглавията щяха да са от рода на, „Полицията обслужи Стоичков“ или нещо подобно.

Да, така ще да е било - Стоичков ем е действал първосигнално, ем внимателно е анализирал фактите и си е рекъл - що да замесвам полицията, за която после ще кажат - "полицията обслужи Стоичков" - я да зема по-добре сам да ги набия.
Да, не се бех замислил, че Стоичков е постъпил държавнически, предпазвайки от незаслужени хули Борисовото правителство.
Помнете ми думата - накрая Стоичков герой ще излезе...


... пък и не мога току така точно теб да приравня с някой елементарен хейтър. Съжалявам!
цитирай
29. анонимен - трябвало е да извика полиция, която ...
30.08.2016 20:52
ramone написа:
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.

Изумително!
Ти казваш следното - Стоичков е постъпил така защото нито има възпитание, нито интелект, но аз бих постъпила по същия начин.
Имаше един виц навремето, основан на подобна конструкция - "който е тъп и не помни да си записва като мене" :)

Здравей, извинявай, че малко късно ти отговарям, бях на дълъг път.
Рамоне, има ситуации, в които човек излиза от кожата си. Да, знам, че трябва да се спази законът. Само че когато ти поднесат подобна наглост, преставаш да бъдеш мислещ и рационален. Това от една страна.
От друга - полицията може да е в дружески отношения със Стоичков, но със сигурност знам, че избягва да се замесва в спорове с медии. Ясно ти е защо, предполагам. Е, какво остава при подобен случай на потърпевшия?
цитирай
30. getmans1 - Анджи позволи ми аз да ти отговоря ...
30.08.2016 22:21
angpiskova написа:
ramone написа:
angpiskova написа:
трябвало е да извика полиция, която в неговия случай безспорно е щяла да си свърши работата. Той обаче действа първосигнално, тъй като нито има особен интелект, за възпитание пък да не говорим.
Само че аз бих искала всеки, който сега го плюе, да се постави на негово място и да си помисли как самият той би действал в подобна ситуация и дали и той няма да е първосигнален. Защото, както вече писах при Юри, аз лично бих удушила такъв фотограф, който нахълтва да прави папарашки снимки на празника на детето ми при положение, че ясно му е казано да не стъпва там.

Изумително!
Ти казваш следното - Стоичков е постъпил така защото нито има възпитание, нито интелект, но аз бих постъпила по същия начин.
Имаше един виц навремето, основан на подобна конструкция - "който е тъп и не помни да си записва като мене" :)

Здравей, извинявай, че малко късно ти отговарям, бях на дълъг път.
Рамоне, има ситуации, в които човек излиза от кожата си. Да, знам, че трябва да се спази законът. Само че когато ти поднесат подобна наглост, преставаш да бъдеш мислещ и рационален. Това от една страна.
От друга - полицията може да е в дружески отношения със Стоичков, но със сигурност знам, че избягва да се замесва в спорове с медии. Ясно ти е защо, предполагам. Е, какво остава при подобен случай на потърпевшия?


... От години жълтаците ебават семейството му, от дядо Стоичко през кръстника му та чак до децата му и през цялото това време хейтърите дори и тези с говорещи мерцедеси си мълчаха или най-вече се кефиха на помията а сега пискат и дрискат.

Ми да пискат и дрискат, боклуците това най-добре си умеят!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6052417
Постинги: 2726
Коментари: 26374
Гласове: 9599
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031