Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2022 16:04 - В Канада става срашно ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2603 Коментари: 34 Гласове:
4

Последна промяна: 10.02.2022 20:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                        .....

                                ОТКАЗВАТ СЕ ОТ КРАЛИЦАТА

                                           ИСКАТ ПУТИН НО, 

                                                ТОЙ НЕ ЩЕ,

                                   САЩ И НАТО ЗА СЪСЕДИ,

                                           ... ПРИНЦИПИ,

                                      РЕКЪЛ И ОТСЕКЪЛ.

                 / иначе, човек и с ГУГЛЕ можа да за умнее /

           „ГУГЪЛ - НОВИЯТ ПРОЗОРЕЦ КЪМ СВЕТА„ ... да.







Гласувай:
4



1. getmans1 - НЕЩО МАЙ СТАВА ПРОБЛЕМ ДА СЕ СЪПО...
10.02.2022 16:13
НЕЩО МАЙ СТАВА ПРОБЛЕМ ДА СЕ СЪПОСТАВИ РУСКАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ С „КРАВАРСКАТА„ или „Говедарската„ с хамериканската ... тъй речИ „ГУГЛЕТО„

ГОРКИТЕ, КАНАДЦИ И хАМЕРИКАНЦИ, НЕКА ГЛЕДАТ И ДА СЕ „ПУКАТ„ ...дагоева„.
цитирай
2. petgrig - Другарите да видят това:
10.02.2022 18:13
https://www.youtube/watch?v=JJblj5OX9fA

Живот в страна в Европа в 21-ви век...
цитирай
3. dobrodan - Дори само това:
10.02.2022 18:33
https://images3.memedroid.com/images/UPLOADED76/61f795b78fb61.jpeg

говори много :).
цитирай
4. getmans1 - Другарите да видят това: htt...
10.02.2022 21:04
petgrig написа:
Другарите да видят това:
https://www/watch?v=JJblj5OX9fA

Живот в страна в Европа в 21-ви век...



... Оохооо, Воркутаааа, запазено място в моя срооомен блог ... От ЧЕКИСТа и блог-геолог толкова много научих за сондирането, цял университет... Подсетиме, че трябва да им връщам…..
цитирай
5. getmans1 - СЪДБА ...
10.02.2022 21:10
dobrodan написа:
https://images3.memedroid.com/images/UPLOADED76/61f795b78fb61.jpeg

говори много :).

цитирай
6. vencivaleri1951 - Гетьо, как ще коментираш някои официални езикови промени в Канада и сАЩ
10.02.2022 22:57
-Не жена, а човек с вагина
-бремени хора/ Байдън го каза/
-човек с пенис....
За родител едно и родител две знаем
путин, общо взето за това е отказал
цитирай
7. get - До 6. vencivaleri1951 - На Тебе Партио любима ... !
10.02.2022 23:52
vencivaleri1951 написа:
-Не жена, а човек с вагина
-бремени хора/ Байдън го каза/
-човек с пенис....
За родител едно и родител две знаем
путин, общо взето за това е отказал


Посвещавам на Венциту
Тоста на номенклатурния другар?

«Я пью за тебя, дорогой, не потому, что ты первый секретарь, – я ведь тоже не из последних. И не потому, что у тебя квартира из семи комнат и двухэтажная дача, – моя семья, кстати, тоже не в шалаше живет. И не потому, что у тебя красавица-жена и красавица-секретарша, – я и сам не онанизмом занимаюсь. И не потому, что у тебя “Волга” и “Победа”, – я лично, как ты знаешь, не пешком хожу.
- А пью я за тебя потому, что ты настоящий кристально чистый коммунист».


П.П. - ВЪПРОС?
- Колко вагини имаше у номенклатурщика ?
цитирай
8. vmir - Няколко канадски шофьори искат Путин за президент, а той "принципен" и не се блазни от чуждото.
10.02.2022 23:55
(Тази скромност е точно като на бот Венцо). По скромното ми убеждение, този "световноисторически" факт е мотивиран от отличното познаване на прекрасната руска пътна инфраструктура, по която канадските шофьори не мечтаят да шофират камионите си, нито да живеят в руски битови условия. (В противен случай, биха емигрирали в Русия). Къде по-лесно е да унищожаваш или паразитираш върху създаденото от другите... Някой случайно да е срещал антиваксър, на който да му пука за другите??? Путин им е идеалния лидер, колко пъти повтаря, че ще унищожи света ако не го остави да си прави каквото си иска.
цитирай
9. vencivaleri1951 - ти често говориш за номенклатура-какво лошо виждаш в това да планираш кариерното израстване на перспективни хора
11.02.2022 01:14
Коя страна няма своята база данни от настоящ и очакван бъдещ стопански актив, политици, учени, военни..
Аз лично съм виждал как баща ми работи върху бъдещето израстване на офицерският състав и в бригадата , после и в дивизията му. Кой каква специализация, академия и кога да завърши. Поименно очаквано за всеки офицер израстване, таван на такова
До определена длъжност негово решение, от полкова длъжност нагоре вече са номенклатура на Военния съвет , а от бригада нагоре ЦК и ръководството на МО.
Най вероятно и теб са те слагали в подобни схеми-това е номенклатура
Аз ще ти изредя по трудова книжка позициите които съм заемал и ти кажи кое е номенклатурна позиция

-септември 1976-стоковед във външнотърговския отдел на ХЗ Верила-6 месеца
-март 1977-специалист себестойчик в СК Агрострой
-септември 1977-командирован от СК Агрострой при троежа на малките реактори на АЕЦ Козлодуй-нормировчик, завеждащ сектор, началник отдел
-семтември 1979 н-к отдел планиране и ТРЗ-в СК Агрострой
-март 1980 г икономически директор с 10% отдръжка от щатната заплата , поради липса на изискуемия стаж
-Април 1981 НУЦ по информатика-нач протокол и издателска дейност,
-май 1081-завеждащ направление Планиране , договори ТРЗ , Капитално строителство/Протоколът остава/
-1986 г -държавен инспектор/Бургаска област/
-1988 г- държавен експерт/Бургаска област/
-1992 г -уволнен поради непригодност и саботаж-три месеца преди уволнението награден с парична сума-три основни заплати!? Възстановен на работа от ВАС през 1994 г , като са ми изплатени като обезщетение заплатите за близо две години.
През 93 година съм управител на СД Сармат Тодоров и Ко-българоруско събирателно дружество
През 94 съм директор, управител, основен съдружник на Астек ООД-българоруско дружество с ограничена отговорност
-95 година съм директор в БРГК/Българоруска Газова компания Плевен/
-99 та година съм изпълнителен директор и основен съдружник в НОРДГАЗ Русе
Отпаднал съм единствено от БРГК-отказах да работя там след като НЕФТ и Газ бе купен от ТИМ Варна, и с това ТИМ получи 50% от акциите на компанията
По всички други дружества има минималнисредства по сметките, макар и да не са пререгистрирани в Агенцията по вписвания, към тях няма претенции от контраагенти, претенции от кредитодатели, работници, НАП
Пререгистрирано е само първото дружество САРМАТ Тодоров и Ко
Другите не мога да прекратя или изляза , защото съдружници са в чужбина

Та сега кое е номенклатура "бакшиш"
От 1976 година до 1992 г /16 години/ съм бил на държавна работа, от която 5-6 години бюджет. И тези 5 , 6 години са ми били най слабите финансово и никога не съм ги искал Върнах се от командировка от Чехословакия и директорът ми показа заповед на Георги Атанасов , и това беше После него го вкараха в затвора/по честен човек не познавам/ , мен уволниха и с това свършва номенклатурата ми След това година и нещо без работа и пренастройка като предприемач.
След това до 2018 г работя единствено за себе си-сам , или в съдружие. Това са 26 години. За какава номенклатура говориш? Аз съм си правил база данни с ъс счетоводители, юристи , или други специалисти , та когато поема някаква работа , да подсиля с тях щатния си състав. Това на много ниско нива също е номенклатура-аз съм си я създал Твоите информатори са също номенклатура-твоя номенклатура. Ти без тях си бил глух и сляп



Сега и ти ме чуй какво мисля за твоята работа.
Може да съм глупав, неграмотен, лицемерен, но освен бюджетарските няколко години никога не съм чакал аванс, заплата за да занеса нещо в къщи, да купя подаръци за деца, родители , съпруга. Не помня нещо да съм отказал на съпругата си-дестинация, козметика, корекция, дрехи и т н
Компромисен човек съм, но компромис със свободата си не съм правил никога. Вероятно по скоро щях да се гръмна, отколкото до пенсия с държавни гащи да ходя и да пресмятам на ум какво мога да поръчам за човека до мен в ресторанта. И така е било и преди промените, с изключение на бюджетните ми години

И понеже питаш за вагини

Аз съм моногамен след като се събрах със спътника в живота ми. Тоест ще разсъждаваме хипотетично
При равни други условия , какъв шанс има пред дама един полицай пред човек на когото представителните /по закон/ за месец надхвърлят значително годишната заплата на полицая.
И парадоксалното в случая е това, че ти харесваш това "разстваряне на ножицата" Ти си за това , да има по малко държава, да се увеличават неравенствата , аз съм против. Не мисля, че е справедливо за годишен одит на средноголямо преприятие /50 души/,което ще ми отнеме 50часа например да взема 10 хиляди лева , а ти за 200 часа 2000например-тоест 20 пъти по скъп е моят труд И ти през тези 200 часа ще се занимаваш с изметта на Варна, ще рискуваш здраве, живот дори понякога , а аз ще върша рутинни действия, в приятна обстановка и на всичко готова оперативна счетоводителка , само и само да я похваля пред собственика, че е ОК, че е много добра
И това е несправедливо, това е порочно и на много от колегите им писва, стават бакшиши, или по лошо-почват да работят и за криминогенния контингент


get написа:
vencivaleri1951 написа:
-Не жена, а човек с вагина
-бремени хора/ Байдън го каза/
-човек с пенис....
За родител едно и родител две знаем
путин, общо взето за това е отказал


Посвещавам на Венциту
Тоста на номенклатурния другар?

«Я пью за тебя, дорогой, не потому, что ты первый секретарь, – я ведь тоже не из последних. И не потому, что у тебя квартира из семи комнат и двухэтажная дача, – моя семья, кстати, тоже не в шалаше живет. И не потому, что у тебя красавица-жена и красавица-секретарша, – я и сам не онанизмом занимаюсь. И не потому, что у тебя “Волга” и “Победа”, – я лично, как ты знаешь, не пешком хожу.
- А пью я за тебя потому, что ты настоящий кристально чистый коммунист».


П.П. - ВЪПРОС?
- Колко вагини имаше у номенклатурщика ?
цитирай
10. getmans1 - В и от долното писание видях си вадя изводи - ...
11.02.2022 07:58
... 1.Биографя на типичен представител-номенклатучик, който иска да ни заблуди "що е "номенклатура и номенкалатурен кадър."
... 2. Учудвам се как "секретар на цял софийски район" не знае, че смисълът на израза "партийна номенклатура" касае "списък на хора" ГОДНИ за "списък на определени ОРГАНИЗАЦИОНО-ПАРТИЙНИ И СТОПАНСКИ длъжности" ИИИ всичко това на опредлени нива - общински/градси, окръжни и така до ВЪРХА


9. vencivaleri1951 - ти често говориш за номенклатура-какво лошо виждаш в това да планираш кариерното израстване на перспективни хора
01:14
Коя страна няма своята база данни от настоящ и очакван бъдещ стопански актив, политици, учени, военни..
Аз лично съм виждал как баща ми работи върху бъдещето израстване на офицерският състав и в бригадата , после и в дивизията му. Кой каква специализация, академия и кога да завърши. Поименно очаквано за всеки офицер израстване, таван на такова
До определена длъжност негово решение, от полкова длъжност нагоре вече са номенклатура на Военния съвет , а от бригада нагоре ЦК и ръководството на МО.
Най вероятно и теб са те слагали в подобни схеми-това е номенклатура
Аз ще ти изредя по трудова книжка позициите които съм заемал и ти кажи кое е номенклатурна позиция

-септември 1976-стоковед във външнотърговския отдел на ХЗ Верила-6 месеца
-март 1977-специалист себестойчик в СК Агрострой
-септември 1977-командирован от СК Агрострой при троежа на малките реактори на АЕЦ Козлодуй-нормировчик, завеждащ сектор, началник отдел
-семтември 1979 н-к отдел планиране и ТРЗ-в СК Агрострой
-март 1980 г икономически директор с 10% отдръжка от щатната заплата , поради липса на изискуемия стаж
-Април 1981 НУЦ по информатика-нач протокол и издателска дейност,
-май 1081-завеждащ направление Планиране , договори ТРЗ , Капитално строителство/Протоколът остава/
-1986 г -държавен инспектор/Бургаска област/
-1988 г- държавен експерт/Бургаска област/
-1992 г -уволнен поради непригодност и саботаж-три месеца преди уволнението награден с парична сума-три основни заплати!? Възстановен на работа от ВАС през 1994 г , като са ми изплатени като обезщетение заплатите за близо две години.
През 93 година съм управител на СД Сармат Тодоров и Ко-българоруско събирателно дружество
През 94 съм директор, управител, основен съдружник на Астек ООД-българоруско дружество с ограничена отговорност
-95 година съм директор в БРГК/Българоруска Газова компания Плевен/
-99 та година съм изпълнителен директор и основен съдружник в НОРДГАЗ Русе
Отпаднал съм единствено от БРГК-отказах да работя там след като НЕФТ и Газ бе купен от ТИМ Варна, и с това ТИМ получи 50% от акциите на компанията
По всички други дружества има минималнисредства по сметките, макар и да не са пререгистрирани в Агенцията по вписвания, към тях няма претенции от контраагенти, претенции от кредитодатели, работници, НАП
Пререгистрирано е само първото дружество САРМАТ Тодоров и Ко
Другите не мога да прекратя или изляза , защото съдружници са в чужбина

Та сега кое е номенклатура "бакшиш"
От 1976 година до 1992 г /16 години/ съм бил на държавна работа, от която 5-6 години бюджет. И тези 5 , 6 години са ми били най слабите финансово и никога не съм ги искал Върнах се от командировка от Чехословакия и директорът ми показа заповед на Георги Атанасов , и това беше После него го вкараха в затвора/по честен човек не познавам/ , мен уволниха и с това свършва номенклатурата ми След това година и нещо без работа и пренастройка като предприемач.
След това до 2018 г работя единствено за себе си-сам , или в съдружие. Това са 26 години. За какава номенклатура говориш? Аз съм си правил база данни с ъс счетоводители, юристи , или други специалисти , та когато поема някаква работа , да подсиля с тях щатния си състав. Това на много ниско нива също е номенклатура-аз съм си я създал Твоите информатори са също номенклатура-твоя номенклатура. Ти без тях си бил глух и сляп



Сега и ти ме чуй какво мисля за твоята работа.
Може да съм глупав, неграмотен, лицемерен, но освен бюджетарските няколко години никога не съм чакал аванс, заплата за да занеса нещо в къщи, да купя подаръци за деца, родители , съпруга. Не помня нещо да съм отказал на съпругата си-дестинация, козметика, корекция, дрехи и т н
Компромисен човек съм, но компромис със свободата си не съм правил никога. Вероятно по скоро щях да се гръмна, отколкото до пенсия с държавни гащи да ходя и да пресмятам на ум какво мога да поръчам за човека до мен в ресторанта. И така е било и преди промените, с изключение на бюджетните ми години

И понеже питаш за вагини

Аз съм моногамен след като се събрах със спътника в живота ми. Тоест ще разсъждаваме хипотетично
При равни други условия , какъв шанс има пред дама един полицай пред човек на когото представителните /по закон/ за месец надхвърлят значително годишната заплата на полицая.
И парадоксалното в случая е това, че ти харесваш това "разстваряне на ножицата" Ти си за това , да има по малко държава, да се увеличават неравенствата , аз съм против. Не мисля, че е справедливо за годишен одит на средноголямо преприятие /50 души/,което ще ми отнеме 50часа например да взема 10 хиляди лева , а ти за 200 часа 2000например-тоест 20 пъти по скъп е моят труд И ти през тези 200 часа ще се занимаваш с изметта на Варна, ще рискуваш здраве, живот дори понякога , а аз ще върша рутинни действия, в приятна обстановка и на всичко готова оперативна счетоводителка , само и само да я похваля пред собственика, че е ОК, че е много добра
И това е несправедливо, това е порочно и на много от колегите им писва, стават бакшиши, или по лошо-почват да работят и за криминогенния контингент
цитирай
11. vmir - Сравних бот Венцо с Путин,
11.02.2022 08:03
но с коментара си бот Венцо показва, че стои над Путин. И понеже е не по-малко скромен от Путин, бот Венцо не ламти за власт, а на драго сърце би се съгласил да стане ментор на Путин. Не за друго, а заради светлото комунистическо бъдеще на човечеството. Какво би го посъветвал ли, е как какво, не е ли от ясно по ясно???

1. Прави списък на кристално чистите комунисти измежду канадските шофьори.
2. Прави списък на благонадеждните измежду канадските шофьори.
3. Прави списък на онези, които срещу служби ще променят възгледите си за другите и ще започнат да обожават всичко, което правят покровителите им.
4. Прави списък на неблагонадеждните, на подлежащите на превъзпитание, на безперспективните, на неподлежащите на превъзпитание, на отявлените врагове и на онези за прасетата и за трепанье със сопи.
6. Прави списъци на онези, които умеят едновременно да говорят опозиционно за властта и в същото време да обожават властимащите.
7. Прави списък на онези, които ще спазват всички инструкции и указания за съставяне на горните списъци.
8. Прави списъци на онези, които няма да имат угризения да хвърлят хора на прасетата и да ги трепят с тояги.

С тези няколко списъка бот Венцо ще гарантира непоклатимостта на властовите структури и неизбежността на светлото комунистическо бъдеще. Колкото до функционирането им, бот Венцо е милостив човек, който не може да огрее навсякъде, камо ли да трепе хора с тояги, затова ще заложи на принципа: "Кадры решают все!" както вече го е показал бащата на народите и ще гантира кариерното израстване на всички, за да може всеки да си върши работата от сърце.

Разбира се, бот Венцо не е будала да вярва, че само с теоретични разработки ще се оправят нещата, затова е готов и с оперативен план за изтръгването на Канада от лапите на загиващия капитализъм, затова:

1. Путин прави светкавичен десант над Отава със славните си червени барети, които завземат всички сгради на канадското правителство и парламент.
2. Наритват ревливеца Трюдо и на негово място назначават най-окумуш шофьоринът измежду протестиращите, който е способен да наподобява нашия настоящ Премиер - министър или поне славния партизанин Добри Терпешев.
3. Назначава за правителствени съветници Пръцко, Крумчевенотъмни, Икономист0, Шекериада, Радостина с ласото, Секирата и други, доказали се решително като кристално чисти комунисти с доказана трепетна любов към товарищ Путин. Може да назначи любимите на сърцето му Лукашенко, Ким Чен Ун и др. за губернатори на Канада по съвместителство или поне като почетни ментори на нашенските съветници.
4. Понеже бот Венцо е скромен, той ще се задоволи с правото да си избира службата, която му е на сърцето. Щастието ще си осигури единствено с това, че се раздава за разгрома на експлоататорските обществени отношения и заменянето им с прогресивни такива, които ще осигурят на Канада светло и щастливо бъдеще.

След като Пръцко и сие вземат властта в Канада, Путин ще постави палеца си на червеното копче на ядреното куфарче за да спаси победилата демокрация на североамериканския континент. Ще каже, че ще брои до три и ще натисне копчето, ако през това време Байдън не е сдал поста си и не е поверил властта на упълномощени от канадското правителство представители. Така целите щати ще попаднат под властта на блог.бг, ще арестуват Георги Гевечанов, Гетманс, Гет, Планините на България и др. и ще ги линчуват публично за назидание и урок на всички американци, които недолюбват новата си власт.

С всичко това ще бъде открита нова страница в историята на човечеството, а блог.бг ще води света към светло бъдеще както в момента Киро Харварда води България към най-великите й успехи.
цитирай
12. getmans1 - ДО - 11. vmir - Сравних бот Венцо с Путин, 08:03
11.02.2022 08:37
...ВМИРе, имам чувството,че този наистина си мисли, че ядем доматитУ с колцитИ ....
цитирай
13. vmir - 12. getmans1,
11.02.2022 08:49
getmans1 написа:
...ВМИРе, имам чувството,че този наистина си мисли, че ядем доматитУ с колцитИ ....


Има вярна приказка: "Не слушай какво говорят за някого, а слушай какво той говори за другите". Ох, тоя бот Венцо ме направи да не мога да се спра.

Според мен бот Венцо пише не за нас, а за изкушените от ловене на риба в мътни води.
цитирай
14. vmir - https://novitejivotni.blog.bg/lichni-dnevnici/2022/02/11/8-minutki-smiah-rusnaci-quot-sglobiavat-quot-dron.1802995
11.02.2022 09:31
Ако така произвеждат и страшните си ракети, спукана ни е работата!!!
цитирай
15. vencivaleri1951 - Към другия Гетьо- полковника, ми бяха въпросите, но ти щом като адаш негов отговаряш...
11.02.2022 09:52
Остави клишетата
Кое от трудовата ми биография е номенклатура през тези около 42 години трудов стаж. И понеже знам , ще кажа-годините като държавен инспектор и държавен експерт/длъжността е една и съща-отначало бяхме инспектори, после експерти/
Бил съм в номенклатурата на МС ивероятно в ОК на Бургаската партийна организация.
В министерствотоперспективата беше гл директор, при добро стечение на обстоятелствата зам министър, или гетерален директор на някоя структура.
Това са 6 години от 42. 10 те години преди тях са доста трудни години да се нарекат номенклатурни и на ниски позиции Никой от вас не е спал като младоженец във фургон цяла година. Вероятно кадровиците са ме наблюдавали , за да ме издърпат в МС, но това не е укоримо- номенклатура и се прави в цял свят. След промените обаче
за каква номенклатура можем да говорим? Членството в партията, съветската диплома, семейната биография-при мен бе пасив и аз изхвърчах от номенклатурната база и отидох на пазара на труда Поне от това което сте писали , никой не е преживял това, което аз. Продавал съм алкохол и цигари на пазара, бил съм пазач там пак, дребна контрабанда с гориво съм правил, докато влезна в крак. И ако непредубедено погледнеш трудовата ми книжка, ще видиш че цял живот съм се въртял в и около строителството, като 26 години като частник За каква номенклатура става въпрос?
Да , бил съм председател на БСП в Кирковски район, но то бе като да купиш фабрика на 9ти септември. И стана случайно. Репликирах остро отвода на един като варненския Гетьо, който с отказа си да стане председател внушаваше за някакви грехове, че не бил достоен, че трябвало да преосмисли нещата, дори остави в президиума партийни си билет. Просто се беше уплашил от "брадатите" с пуловерчетата и им се "подлагаше" Скочих му , казвайки че грехът има име и фамилия и да говори за себе си, а да не вкарва всички ни в страховете си. Хората ме аплодираха и избраха. Това беше. И по темата можем пак да говорим
Председателя на районния комитет , по правило отива на избираемо място в района. Аз бях поставен на второ място в Триадица, след покойната Клара Маринова. Това вече е номенклатура партийна. Тя съществува във всички партии. Аз отказах обаче, предложих заместничката ми , която е култово име-Долорес Арсенова-не е съвпадение. Конференцията я отсвири и тя...напусна обидена-като варненския Гетьо
Царят я прие. А отказах, защото нямах сметка и не ми беше интересно. Въобще не осъзнавах , какъв бизнес ставаше депутатството. Чичо е бил депутат, баща ми съветник и кандидат член на ЦК-едни главоболия и неприятности от тези позици. Денонощно ги търсеха хора, в къщи идваха-с най различни проблеми-работа, здраве, образование, избягал съпруг, а , някой попаднал в затвора, жилища,очуждени терени...и каквото се сетиш. Редяха се хората пред нас-с дамаджани, агнета и прочие...Срам ме беше от съученици и приятели Това беше депутатстване или друга изборна позиция преди промените , за двадесет лева над заплатата Ето това си представях и избягах бързо...



getmans1 написа:
...ВМИРе, имам чувството,че този наистина си мисли, че ядем доматитУ с колцитИ ....

цитирай
16. get - До 9. vencivaleri1951 - "Към другия Гетьо- полковника, ми бяха въпросите, ..." Ам да ти отговоря тогава ?
11.02.2022 10:13
vencivaleri1951 написа:

Остави клишетата
Кое от трудовата ми биография е номенклатура през тези около 42 години трудов стаж. И понеже знам , ще кажа-годините като държавен инспектор и държавен експерт/длъжността е една и съща-отначало бяхме инспектори, после експерти/
Бил съм в номенклатурата на МС ивероятно в ОК на Бургаската партийна организация.


- Ще ти дам определение за "номенклатура" с една дума - ПРИВИЛЕГИЯ!

- И гледам ОТНОВО СИ МЕ ВКАРАЛ В "ПОДДЪРЖАЩА РОЛЯ" в ПОСЛЕДНИЯТ ОТ ПОРЕДИЦАТА ТИ "МОКРИ СЪНИЩА" - Ето този, ЦИТАТ:
vencivaleri1951 написа:


Репликирах остро отвода на един като варненския Гетьо

- Гетьо, ПОРАДИ "КРИТИЧНИ ЗАБЕ(ле)ЖКИ" поради НЕРАЗБИРАНЕ мъдростта В ПОЛИТИКАТА НА ПАРТИЯТА!?
- Още през 1985г. след последното КРИТИКУВАНЕ СМЕЛО - СИ СТЕГНА ТОРБИЧКАТА ... И ЗАКРАЧИ БОДРО "КЪМ СЕЛО". Та стана "селский участковы" ... е не точно "участковы" - но почти:((( !

Повече по въпроса: Що е НОМЕКЛАТУРА ? ... прочети В КНИГАТА(ти) С ЛИЧНО ПОСВЕЩЕНИЕ от Милован Джилас - нарекъл я НОВАТА КЛАСА?
- Твърдиш, че я имаш в библиотеката си ... но личи - не си я чел? От което и поради еквилибристичните ти филипики ... нещо в дух "Аз-Венци пролетарчето" - ти поставям поредната логическа задача?

Чети условието?

"Пошла в ресторан компания: Змей Горыныч, алкоголик, девушка(девственица) 30 лет и честный партийный работник. Поели, попили, настало время расплачиваться."

ВЪПРОС ЗА ДОСЕТЛИВОСТ: Кто из них должен платить? (Избери верния отговор!)
а// Змей Горянина
б// алкохолика
в// девушка(девственица)
г// или честния партиен работник ?
цитирай
17. getmans1 - ДО - 15. vencivaleri1951 - Към другия Гетьо- полковника, ми бяха въпросите, но ти щом като адаш негов отговаряш... 09:52
11.02.2022 10:47
... ЕЗПОЛЗВАМ ПРАВОТО СИ КАТО ДОМАКИН ДА СЕ ВКЛЮЧА В РАЗГОВОРА и го правя от там където си искам И НАЙ-МИ Е ЛЕСНО ДА Е ОТ ТЪМ КЪДЕТО СИ СЕ ОПЛЕЛ КАТО ПИЛЕ В КЪЛЧИЩА

ЕТО ти и адрес от където да си опресниш паметта;

... https://www.google.com/search?q=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0&oq=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0&aqs=chrome..69i57j0i22i30.12217j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

... Там ще прочетеш и мнението и на скоро споменатия ДЖИЛАС

ПО ШИРОКИЯТ свят също съществува подобно явление но там се нарича „БАНКА - кадри„ и проблема е доколко това безспорно нужно нещо е опорочено
А колко е опорочен ВАШИЯТ-нашенски модел ти по-добре трява да знаеш - само си погледни биографията ... от „цвят на цвят„ като пеперудка ДОКАТО НЕноменклатурният народ си беше направо закрепостен от РАЗПРЕДЕЛЕНИЕТО или МЕСТОРОЖДЕНИЕТО ...
цитирай
18. vencivaleri1951 - А база кадри , не е ли банка -кадри:)
11.02.2022 11:35
Пуснал си клип за Варкута и искам в началото да кажа , че в известен смисъл не бях прав. Скоро говорих с човек, който беше в същата командировка-руснак. Той ми обясни, че заедно със сондите е имало и елементарна "очистка"/нещо като рафинерия/ която съпътстващия кондензад при добива на газ е пречиствала до солярка-нафта, която е отивала за нуждите на механизацията в мините. Тоест прав си!
Оставете Джилас-чел съм книгата, когато вие не сте и знаели за него и е с посвещение към чичо ми В превод не съм я чел и много малко помня от нея. Споменах го , когато писах че желев не е първият марксист, който прави тази аналогия между Фашизма и компунистическата идеология-и двамата за мен не са прави

А гетьо ще ме разплаче с десидентството си-критикувал и огишъл в селско РПУ.
Ами потвърждава с това , че е номенклатура. Добър, лош-кадърен или не, но не изпада от системата.
Разплаквали са ме и в къщи-чичо , баща...
Първият защото бе близо двадесет години зам министър и не станал министър, вторият, че стигнал до дивизия, а не корпус например!?
От системата не изпадат обаче-това е в случая номенклатура-стопанска в първият случай, военна във втория. Гетьо Варненски, ти си абсолютно същият случай, но на ниско ниво. Хвърли ли си значката, билетът/партийния/...Не , взел си си назначението и си отишъл на село-това е бил капацитетът ти. Ченге полковник-десидент -звучи ми като еврей-чистач:)
Аз описах как се излиза от номенклатура-не на колене
Казваш на премиер например, че със съветникът му Боздуганов може сутрин на закуска да обсъждат велики дела, но не искам в канцелариите си този масажист да притеснява хората ми.
Така се прави, когато имаш характер. И бай , бай на номенклатурната позиция. Не на село в участъка , а без заплата, с "вълчи паспорт" /трудова книжка/ в зъбите

И още нещо
Направих извадка от трудовата книжка
Много заповеди, но в две структури-Агрострой и института. Толкова Щях вероятно да посрещна великитепромени в строителния комбинат, ако не ми се наложи да записвам аспирантура. И щях да си бъда ОК-сред собствениците на една отлична днес строителна структура.

Колкото за фирмите след промените, то там съм обикновено управител , изпълнителне директор и собственик -едноличен или в съдружие. Ако бъдем точни до промените съв сменил само една работа, и един път ми я смениха , без да съм искал и кандидатствал. Ти не си ли си сменял работата никога?
Впрочем изпускам-отказах разпределение в ДС и наистина потърсих баща си , за да престанат да ми тровят живота. Единствената му помощ в трудовата ми биография
Вапненският Гетьо за подобно разпределение пеша би дошъл до София

getmans1 написа:
... ЕЗПОЛЗВАМ ПРАВОТО СИ КАТО ДОМАКИН ДА СЕ ВКЛЮЧА В РАЗГОВОРА и го правя от там където си искам И НАЙ-МИ Е ЛЕСНО ДА Е ОТ ТЪМ КЪДЕТО СИ СЕ ОПЛЕЛ КАТО ПИЛЕ В КЪЛЧИЩА

ЕТО ти и адрес от където да си опресниш паметта;

... https://www/search?q=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0&oq=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0&aqs=chrome..69i57j0i22i30.12217j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

... Там ще прочетеш и мнението и на скоро споменатия ДЖИЛАС

ПО ШИРОКИЯТ свят също съществува подобно явление но там се нарича „БАНКА - кадри„ и проблема е доколко това безспорно нужно нещо е опорочено
А колко е опорочен ВАШИЯТ-нашенски модел ти по-добре трява да знаеш - само си погледни биографията ... от „цвят на цвят„ като пеперудка ДОКАТО НЕноменклатурният народ си беше направо закрепостен от РАЗПРЕДЕЛЕНИЕТО или МЕСТОРОЖДЕНИЕТО ...

цитирай
19. get - 18. vencivaleri1951
11.02.2022 15:01
vencivaleri1951 написа:

- А база кадри , не е ли банка -кадри:)


Не е Венци!
По причина, че "цедката на подбора" е различна?

При първата се изискава - да си доказан:
а) специалист
При втората - доказан ...
б) кариерист!

Явно твърде те затрудних В ОТГОВОРА на логическата задача ?

ВЪПРОС за ИНТЕЛИГЕНТНОСТ: Кто из них должен платить? (Избери верния отговор!)
а// Змей Горянина
б// алкохолика
в// девушка(девственица)
г// или честния партиен работник ?
цитирай
20. getmans1 - ДО - 18. vencivaleri1951 - А база кадри , не е ли банка -кадри:) 11:35
11.02.2022 15:24
ПРИЗНАНИЕТО ТИ ЗА ВОРКУТА Е НАПРАВО НИЩОЖНО, А ОБЯСНЕНИЕТО ТИ ;
„Пуснал си клип за Варкута и искам в началото да кажа , че в известен смисъл не бях прав. Скоро говорих с човек, който беше в същата командировка-руснак. Той ми обясни, че заедно със сондите е имало и елементарна "очистка"/нещо като рафинерия/ която съпътстващия кондензад при добива на газ е пречиствала до солярка-нафта, която е отивала за нуждите на механизацията в мините. Тоест прав си... МЕ Е НАПРАВО СРАМ ДА ГО ОБСЪЖАДАМ ИМАЙКИ ПРЕДВИД, ЧЕ ПИСАНО ОТ МАКАР И „СТРОИТЕЛЕН ИНЖ.- ИКОНОМИСТ ....... „
ВИЖ „черното ти фередже„ може и да си плюе на суратя и да те подкрупя НО ОТ МЕН / ПРОТИВНИКА, / ДА ЗНАЕШ ЕДНО, ТОВА КОЕТО СЪМ ЦИТИРАЛ НЕ ГО ПОВТАРЯЙ, ЧЕ НЕ ЗНАЕШ ДАЛИ НЯМА ДА ТЕ ЧУЕ НЯКОЙ КОЙТО НАИСТИНА РАЗБИРА ОТ МАТЕРИЯТА .... ЧерноПръцко не е от тях или заради едното противостояние се прави на „тапа„....

ДОПЪЛНЕНИЕ... Сам си казвал, че на площадката на АЕЦ си бил „нормировчик„ за някое време ... А, КОЛКО ОТ ТОВА ВРЕМЕ - СЕКРЕТАР НА ДКМС ... /пак по твои твърдения /
цитирай
21. zaw12929 - НЯМА ЗАСТРАХОВАНИ СРЕЩУ ШАНТАВИЯ ...
11.02.2022 17:49
НЯМА ЗАСТРАХОВАНИ СРЕЩУ ШАНТАВИЯ ВИРУС , А ВАКСИНАТА ПАЗИ ДА НЕ УМЕШ ПРИ БОЛЕДУВАНЕ
ПАЗЕТЕ СЕ!
цитирай
22. vencivaleri1951 - Какво общо има икономика на строителството с химическата промишленост
11.02.2022 17:56
Кондензат съм вкарвал в нашата рафинерия и съм получавал определено количество деривати, които съм реализирал. Отде да знам че тези там цилиндри и машинерия не е към сондите и за това написах че ми приличат шистовите сонди на предприятие
Сбъркал съм и какво от това.
В Козлодуй си имаше пълномощник на ЦК и на БКП и на ДКМС Там сэм бил нормировчик, завеждащ сектор, нач отдел ТРЗ и никаква обществена дейност
Секретар на комсомола съм бил в комбината и в института и просто нямаше как да не се случи-колунист, завършил в СССР, офицер. Укещайки какво ще ми се случи, се забавих от командировка/ В делиормана впрочем, договаряхме работници/ и имаше причина за забавата ми. Ще те учудя ли , че като прочетох записа от събранието /на което не присъствах/ видях как съм благодарил на комсомолската организация, на партийното и административно ръководство за оказаното ми доверие ...!?
Един час нямам като платен общественик
Впрочем обществената работа е най-неблагодарната -трудна, ниско платена и със съмнителен растеж. Комунистите бяха 1 млн, членовете на ЦК няколко стотин Не попаднеш ли в тези няколко стотин те лашкат от бюро на бюро, правиш се на важен, но те е страх защото нищо не можеш извън апаратните хватки и не смееш да се обадиш за нищо. Те са като униформените-кажеш ли им скачай, питат само- колко високо и колко надалеч Ивав съсед такъв...За него най- важните моменти в живота му са , какво му казало, това , или онова партийно величие, което е посрещал в Локомотивния живот. Нищо друго, за неговите 75 години не съм чул
Така и Гетьо/варненския/ -колко пъти ни разправя как критикувал и как го пратили на село. Ами да се е махнал, да е хвърлил парт билет. Жена ми има съученик, който напуска МВР три години преди да направи изискуемия стаж за пенсия. Доработва ги в мини Перник и си е ОК-млад пенсионер


getmans1 написа:
ПРИЗНАНИЕТО ТИ ЗА ВОРКУТА Е НАПРАВО НИЩОЖНО, А ОБЯСНЕНИЕТО ТИ ;
„Пуснал си клип за Варкута и искам в началото да кажа , че в известен смисъл не бях прав. Скоро говорих с човек, който беше в същата командировка-руснак. Той ми обясни, че заедно със сондите е имало и елементарна "очистка"/нещо като рафинерия/ която съпътстващия кондензад при добива на газ е пречиствала до солярка-нафта, която е отивала за нуждите на механизацията в мините. Тоест прав си... МЕ Е НАПРАВО СРАМ ДА ГО ОБСЪЖАДАМ ИМАЙКИ ПРЕДВИД, ЧЕ ПИСАНО ОТ МАКАР И „СТРОИТЕЛЕН ИНЖ.- ИКОНОМИСТ ....... „
ВИЖ „черното ти фередже„ може и да си плюе на суратя и да те подкрупя НО ОТ МЕН / ПРОТИВНИКА, / ДА ЗНАЕШ ЕДНО, ТОВА КОЕТО СЪМ ЦИТИРАЛ НЕ ГО ПОВТАРЯЙ, ЧЕ НЕ ЗНАЕШ ДАЛИ НЯМА ДА ТЕ ЧУЕ НЯКОЙ КОЙТО НАИСТИНА РАЗБИРА ОТ МАТЕРИЯТА .... ЧерноПръцко не е от тях или заради едното противостояние се прави на „тапа„....

ДОПЪЛНЕНИЕ... Сам си казвал, че на площадката на АЕЦ си бил „нормировчик„ за някое време ... А, КОЛКО ОТ ТОВА ВРЕМЕ - СЕКРЕТАР НА ДКМС ... /пак по твои твърдения /

цитирай
23. vencivaleri1951 - Така ли?
11.02.2022 18:38
Чета в медиите /и чух/ как стопанката на Форин офис говори за помощ на Балтийските републики по Черно море!?
Чухме всички говорителката на Белия дом -Саки , която се възмущаваше от агресивното държане на белоруския и руския флот и как украинците с паво затварят " украинската река Днепър" за техните кораби
Лично аз не знам наш външен министър например да не знае защо определени страни се наричат балтийски, да го е страх от австрийския флот и да не знае , че Днепъл извира от Урал и има доста повече км в руска територия отколкото украинска.
Ако бъдем точни тече в Русия и Нова Русия, ако севърнем в географията по време на руската империя


get написа:
vencivaleri1951 написа:

- А база кадри , не е ли банка -кадри:)


Не е Венци!
По причина, че "цедката на подбора" е различна?

При първата се изискава - да си доказан:
а) специалист
При втората - доказан ...
б) кариерист!

Явно твърде те затрудних В ОТГОВОРА на логическата задача ?

ВЪПРОС за ИНТЕЛИГЕНТНОСТ: Кто из них должен платить? (Избери верния отговор!)
а// Змей Горянина
б// алкохолика
в// девушка(девственица)
г// или честния партиен работник ?

цитирай
24. get - До 23. vencivaleri1951 - Един път национален предател, такъв и до гроб! Това си червен мушмуроко !
11.02.2022 20:04
vencivaleri1951 написа:

1.
Така и Гетьо/варненския/ -колко пъти ни разправя как критикувал и как го пратили на село. Ами да се е махнал, да е хвърлил парт билет. Жена ми има съученик, който напуска МВР три години преди да направи изискуемия стаж за пенсия. Доработва ги в мини Перник и си е ОК-млад пенсионер
2.
- Саки , която се възмущаваше от агресивното държане на белоруския и руския флот и как украинците с паво затварят " украинската река Днепър" за техните кораби
Лично аз не знам наш външен министър например да не знае защо определени страни се наричат балтийски, да го е страх от австрийския флот и да не знае , че Днепъл извира от Урал и има доста повече км в руска територия отколкото украинска.
Ако бъдем точни тече в Русия и Нова Русия, ако севърнем в географията по време на руската империя


get написа:
vencivaleri1951 написа:

- А база кадри , не е ли банка -кадри:)



Венци! - "цедката на подбора" е различна?

При първата се изискава - да си доказан:
а) специалист
При втората - доказан ...
б) кариерист!

Явно твърде те затрудних В ОТГОВОРА на логическата задача ?

ВЪПРОС за ИНТЕЛИГЕНТНОСТ: Кто из них должен платить? (Избери верния отговор!)
а// Змей Горянина
б// алкохолика
в// девушка(девственица)
г// или честния партиен работник ?



МОСКОВСКА, става РУСКАТА река Днепър ... през СЕДЕМНАДЕСЕТИ ВЕК!
Преди това МОСКАЛ, и за цяр, НЕ Е ИМАЛО ТАМ! А хохол - тоест ИСТИНСКИя РУСИН - Да!
А (УКРАИНЦИТЕ) затвориха за КОРАБОПЛАВАНЕ ДНЕПЪР ... Като реципрочно мярка в отговор рестрикциите на Руската федерация - КОЯТО НАПРАВИ(обяви) от АЗОВСКО - като ТАКОВА ... ВЪТРЕШНО ЗА РУСИЯ МОРЕ!

2-то
Казах, кога си ХВЪРЛИХ О-С-Т-А-В-К-А-Т-А ОТ МВР 1999 год. ?! Тогава бях на ЧЕТИРИДЕСЕТ И ДВА ЛАЗАРНИКА ! Но следва да отбележа, че НЕ СЪМ ВЗЕЛ КАТО: МИНЬОР В ПЕРНИК, ПЕНСИЯ.
- Как я взех ли ... ще ли ми повярваш взех я ... като?
Събирах като Детердинг(основателя на Шел) МИДИ ПО ПЛАЖА - които продавах на софиянци-курортисти, баламурници кат теб:))) !

- Какво да се прави трябва да се "яде"! ... било хайвер, чер, било раци, лангусти - било миди, стриди - Гла-ад Венци :))) !

- Гладът е по-силен от тока ... както казва другаря Сали, от низовата ви ППОрганизация?

- На който ти НЕ ОТСТЪПВАШ ПО АКЪЛ - Заявявайки ДОСУЩ ВЪНШЕН МИНИСТЪР ... сиреч тарикат ... прощавай! ... имах в предвид "дипломат-географ" - Твърдящ????

vencivaleri1951 написа:

... и да не знае , че Днепъл извира от Урал и има доста повече км в руска територия отколкото ... украинска.


- За такива КАТ ТЕБ ВЕНЦИ, буржоа-компрадори - ВСИЧКОТО ВИ ИЗВИРА ОТ РУСИЯТА :)))) !
- Значи ДНЕПЪР ИЗВИРАЛ ОТ ПЛАНИНАТА УРАЛ ... Достойно познаване на география и отговор КАТО ЗА ВЪНШЕН МИНИСТЪР :))) ?
цитирай
25. blackpredator - Гетьооо, Гетьо
11.02.2022 20:23
не само не знаеш за какво е бентонитовия разтвор
нещо като шофор да не знае за какво е двигателя
ти изобщо си аут от тая материя - сондиране и фосилни горива
както между другото във всичко
сопри си простотиятата бе Гетьо!
и се обръщай на Вие към Венци
па и към мен...
цитирай
26. get - До 25. blackpredator - Да! Към просотията следва да се обръщаме със съответния респект?
11.02.2022 20:41
blackpredator написа:
не само не знаеш за какво е бентонитовия разтвор
нещо като шофор да не знае за какво е двигателя
ти изобщо си аут от тая материя - сондиране и фосилни горива
както между другото във всичко
сопри си простотиятата бе Гетьо!
и се обръщай на Вие към Венци
па и към мен...


- И като чета ЗНАНИЯТА (ти) ЗА РОЛЯТА И МЯСТОТО НА БЕНТОНИТА в СОНДИРАНЕТО?

- Да те питам ... КАКТО ПИТАМ ПО-ГОРЕ "ГЕГРАФА-ВЕНЦИ" за ИЗВОРА НА ДНЕПЪР?
... Прощавай отплеснах се!

- Та да те питам наспроти ТАЗИ С ВИСОК ПОЛЕТ ТВОЯ МИСЪЛ ?

blackpredator написа:
не само не знаеш за какво е бентонитовия разтвор
нещо като шофор да не знае за какво е двигателя
ти изобщо си аут от тая материя - сондиране и фосилни горива
..


- Значи СПОРЕД ГЕНИАЛНОСТТА В ИЗКАЗВАНЕТО ВИ ... Двигателя е ДОПЪЛНЕНИЕ към СМАЗОЧНИТЕ ВЕЩЕСТВА ... за да върви колата?
... или преведено към сондирането ... ?

- Бентонита е този, КОЙТО ИЗВЪРШВА ПРОКОПАВАНЕТО (на сондажния кладенец ?)... Хахаха-ха!

- Да си проЗД ... е голямо предизвикателство ... звучи гордо :)))) !
цитирай
27. blackpredator - Магнаурският възпитаник
11.02.2022 20:48
и ти на Вие...
цитирай
28. get - До 27. blackpredator - Магнаурският възпитаник ... Що тъй Ва красно-жопы?
11.02.2022 21:01
blackpredator написа:
и ти на Вие...


Опитах се да(ти) помогна В МИСЛЕНЕТО - слаба чарта при теб!

И не с цел ДА ТЕ ПОУЧАВАМ ... а за да не заблуждаваш другите с кухото си многознаене ПОЯСНЯВАМ?

Чрез моето ... Кратко ръководство за любители сондьори?
Глава: БЕНТОНИТ за ПРОБИВАНЕ - КАКВО Е ТОВА, ЗА КАКВО НИ Е, КАК СЕ ИЗПОЛЗВА?

Един от елементите, без които сондажната дейност ще бъде проблематична, е бентонита.
Нека разгледаме по-подробно що е това нещо БЕНТОНИТА, и каква роля играе в процеса по пробиване на сондажни кладенци?
Бентонита използван при сондажни кладенци е с многокомпонентен състав. Повечето от веществото в него(около 70%) - са минерали от монтморилонит. група. Тази група принадлежи към алумосиликатите, които са с повишена дисперсия/достойнство и хидро-филни свойства.
При Взаимодействието си с вода, бентонита набъбва при което се образува достатъчно вискозен гел като разтвор.

П.П.
Тук спирам с обясненията си за МЯСТО И РОЛЯ НА БЕНТОНИТЕ при СОНДИРАНИ и ПРЕДУПРЕЖДАВАМ ... Черния-ПИЖОН?

- Като казах БЕНТОНИТОВ-ГЕЛ ... не го бъркайте с подобните МУ, като е примерно с понятието: ГЕЛ ЗА КОСА !

... За Вас, Ти го казах ... Красно-жопы МЕНТОРЕ :)))!
цитирай
29. getmans1 - Тъпото си е тъпо ...й
11.02.2022 21:20
blackpredator написа:
не само не знаеш за какво е бентонитовия разтвор
нещо като шофор да не знае за какво е двигателя
ти изобщо си аут от тая материя - сондиране и фосилни горива.


... "БЕНТОНИТ"-а, е съставна част от глинестият разтвор ... Защо ли казвам "съставна част"? ... Ми, просто е Чунчо, защото не ме попита, каква е ролята на ПАВ в глинестия разтвор. Съвсем друг е въпроса и какъв да е ПАВ-а!?

... Те такъв въпрос очаквах от разбирач ... И още нещо Чунчо, сигурен ли си, че правилната дума е "двигател" /всеки завършил русенският ДАШ ще ти се смее и с гъзът си защото правилното е .... друго.

blackpredator написа:
както между другото във всичко
сопри си простотиятата бе Гетьо!
и се обръщай на Вие към Венци
па и към мен...


... НА ИДЕЯ СИ НЯМАШ КАКВИ ГЛУПОСТИ ВЕНЦОВИ ПОДКРЕПЯШ ... МЕЧЕШКА УСЛУГА Е ТОВА ТВОЕТО /не ти крещя, просто използвам главните за да обърна вниманието ... "приятелят ти" и благодаря, че не си мой.../
цитирай
30. blackpredator - УшеФ
11.02.2022 21:26
личи ти, че не си образован, а обучаван..
цитирай
31. getmans1 - личи ти, че не си образован, а обу...
11.02.2022 22:54
blackpredator написа:
личи ти, че не си образован, а обучаван..


... И на теб ти личи къв празнодумец си ... За глинестият разтвор, се едно аз да те питам мож ли стартираш АГРЕГАТА на корабчето като го пуснеш по течението на инерция //
цитирай
32. vencivaleri1951 - Сгрешил съм, но грешката е вярна
11.02.2022 23:02
Извира от Русия и има стотици км на руска територия. и би трябвало и в Белорусия да има
И престани да повтаряш глупостите на пишман -украински историци. Посочи един документ в който да се говори за малоруска, украинска и каквато и да е друга държава с това население преди 1921 година. /изключвам квази държавата веднага след 17та/Посочи един украински автор преди 17 година , който да е публикувал на украински- Шевченко дсри/казвам дори, защото е националист/ е писал на руски и малко на френски-на украински художествена творба няма. Преведен е на украински за първи път след образуването на УССР Ти си събирал миди и камъчета около Варна, а аз и в Артек като хлапе. Тогава имам спомен , че арестуваха дружинният ни/студент/ за протести . По късно аз като студент ще слушам по БиБиСи и Свободна Европа, как насилствено се украинизира руското население в Крим. Пак тогава ще се състои Хелзингската среща и там СССР също ще бъде критикуван за украинизиране на Крим. Кремъл ще даде широка автономия на полуострова и т н
Ще ти дам и друг пример Аз помня много добре, че ядрената програма на Иран бе зачената от САЩ, а противник и беше СССР След революцията и абдикацията на американския човек Пахлави, нещата се обърнаха. Сега янките не искат ядрена програма в Иран, руснаците не са против, а днес могат и да я подкрепят Друг пример-Югославия и Украйна имат индентична конституция относно автономните области -тоест в референдум за отделянето на дадена автономна република участва не само автономията , а цялата държава. Косово направи самостоятелен референдум и знаем как завърши той Западът призна референдума, защото конституцията била подтискаща и несправедлива към косвовските албанци. Референдум направиха и в Крим, знаем и резултатът. Западът не призна реверендума, защото Украинската конституция не позволявала да се проведе подобене референдум-тя вече не се явявала подтискаща и несправедлива към украинските руснаци и Косово бил изключителен случай!?
Примери колкото щеш
И сега ще ти кажа, нещо което едва ли ще повярваш. Лично аз/а и повечето българи/ съм се чувствал по добре сред малоруси, отколкото сред великоруси, или по точно северните централните великоруси. Просто битът, темепераментът ни еднакъв. С руснаците от юга същата работа. Работил съм, поддържам отношения и до днес , не с хората от Ленинград и Москва , а с тези от Кубан, имам приятел в Ялта Именно там ме завари руско-грузинския конфликт-събрали се бяхме да летим за Пекин-лятната Олимпиада-пропадна полетът, защото им прекратиха отпуските м предприятието на приятеля-те бяха организирали дестинацията. Тоест с украинците нямам проблем, имам топли чувства. Но ще кажа като Аристотел, че истината ми е по скъпа.
Крим направи, Донбас го прави, а Източна и Южна Украйна ще направи това , което българите направихме със Съединението. Имаше договор от Берлинския конгрес, очертани бяха граници, но Княжеството анексира Източна Румелия и българите бяха готови да се бият и се биха за това Аз "предателят" показах орден от тази битка на предателят -прадядо ми
Ако Киев продължава със самоубийствената си политика Изтокът и Югът ще се отделят от Украйна и нищо няма да ги спре. Ами защо не погледнещ българската диаспора в Украйна. С езиковия закон тя е силно малтретирана, понеже е рускоговоряща като цяло Такива са и унгарците, германците, гърците...
Не знаят на работно ниво украински и отават на пракитка без работа , ако са на държавна и общинска служба. Ше останат и без висше и трудно ще завършат гимназия Съгласен съм, че езикът на мнозинството трябва да е задължителен, но трябва гратисен период, който националистите наложиха със сила да го няма. След това извадиха руснаците, а и поляците като коренни народи-пришълци били-икономически емигранти тоест. А не могат да посочат нито един град над 100хиляди души, който да не е построен от Руснаци, поляци или литовци
Боя се, че с Украйна ще сеслучи същото , което и с Югославия. Болно ми е да го кажа , но твърдоглавието на моите, даде повод на Западът да се разправи с тях, като си беше подсигурил и бездействето на Москва
Сега не ме баламосвай. Ти на 42 си имал годините за пенсия първа категория-не си имал възраст Имал си най-малко 24 години стаж, защото не знам сержантското училище дали се смята за стаж. Помня , че приравнен към трета категория баща ми имаше над 90 години трудов стаж

Защо съм запомнил, че Днепър тръгва някъде от Свредловск, а не около Смоленск, един Бог знае

get написа:
vencivaleri1951 написа:

1.
Така и Гетьо/варненския/ -колко пъти ни разправя как критикувал и как го пратили на село. Ами да се е махнал, да е хвърлил парт билет. Жена ми има съученик, който напуска МВР три години преди да направи изискуемия стаж за пенсия. Доработва ги в мини Перник и си е ОК-млад пенсионер
2.
- Саки , която се възмущаваше от агресивното държане на белоруския и руския флот и как украинците с паво затварят " украинската река Днепър" за техните кораби
Лично аз не знам наш външен министър например да не знае защо определени страни се наричат балтийски, да го е страх от австрийския флот и да не знае , че Днепъл извира от Урал и има доста повече км в руска територия отколкото украинска.
Ако бъдем точни тече в Русия и Нова Русия, ако севърнем в географията по време на руската империя


get написа:
[quote=vencivaleri1951]
- А база кадри , не е ли банка -кадри:)



Венци! - "цедката на подбора" е различна?

При първата се изискава - да си доказан:
а) специалист
При втората - доказан ...
б) кариерист!

Явно твърде те затрудних В ОТГОВОРА на логическата задача ?

ВЪПРОС за ИНТЕЛИГЕНТНОСТ: Кто из них должен платить? (Избери верния отговор!)
а// Змей Горянина
б// алкохолика
в// девушка(девственица)
г// или честния партиен работник ?



МОСКОВСКА, става РУСКАТА река Днепър ... през СЕДЕМНАДЕСЕТИ ВЕК!
Преди това МОСКАЛ, и за цяр, НЕ Е ИМАЛО ТАМ! А хохол - тоест ИСТИНСКИя РУСИН - Да!
А (УКРАИНЦИТЕ) затвориха за КОРАБОПЛАВАНЕ ДНЕПЪР ... Като реципрочно мярка в отговор рестрикциите на Руската федерация - КОЯТО НАПРАВИ(обяви) от АЗОВСКО - като ТАКОВА ... ВЪТРЕШНО ЗА РУСИЯ МОРЕ!

2-то
Казах, кога си ХВЪРЛИХ О-С-Т-А-В-К-А-Т-А ОТ МВР 1999 год. ?! Тогава бях на ЧЕТИРИДЕСЕТ И ДВА ЛАЗАРНИКА ! Но следва да отбележа, че НЕ СЪМ ВЗЕЛ КАТО: МИНЬОР В ПЕРНИК, ПЕНСИЯ.
- Как я взех ли ... ще ли ми повярваш взех я ... като?
Събирах като Детердинг(основателя на Шел) МИДИ ПО ПЛАЖА - които продавах на софиянци-курортисти, баламурници кат теб:)))
цитирай
33. get - 32. vencivaleri1951 - "Сгрешил съм, но грешката е вярна" - Не само грешиш но си и УПОРИТ кат'МИЛИЦИОНЕР :))) !
12.02.2022 10:35
чрез УПОРСТВО да ЗАМАЗВАШ грешката си!!

- Чрез това долното?
vencivaleri1951 написа:

Посочи един украински автор преди 17 година , който да е публикувал на украински- Шевченко дсри/казвам дори, защото е националист/ е писал на руски и малко на френски-на украински художествена творба няма. Преведен е на украински за първи път след образуването на УССР


- ЧРЕЗ ПРОМИВАНЕ добре са ти дресирали МОСКОВСКИТЕ ИМПЕРИАЛИСТИ мозъчето - проруски БУРЖОАЗНЫй КОМПРАДОРЕ !
- Твърдящ неистини за НАЦИОНАЛНИЯТ ЕЗИК на Тарас Шевченко! Пишещ основно на УКРАИНСКИ ... и от това явяващ се ПЪРВИЯ МОДЕРЕН, УКРАИНСКО ПИШЕЩ АВТОР !


- И моля - не ми говори за БЪЛГАРСКАТА ДИАСПОРА В СССР (частност украйна) - да не те питам?
vencivaleri1951 написа:


Ами защо не погледнещ българската диаспора в Украйна. С езиковия закон тя е силно малтретирана, понеже е рускоговоряща като цяло


- Да не те питам за СЪДБАТА НА близо двадесетте хиляди ТАВРИЙСКИ БЪЛГАРИ?!
- Ако продължаваш в НАХАЛСТВОТО СИ ДА ПЕЕШ ДИТИРАМБИ за "освободителната мисия на МОСКВА"?
- Ще те НАПРАВЯ СМЕШЕН !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

П.П.
- И тук бъркаш! ... обвинякайки ме в лъжа!!
vencivaleri1951 написа:

Сега не ме баламосвай. Ти на 42 си имал годините за пенсия първа категория-не си имал възраст

Стажът по време, КОГА СЛУЖЕХ В МИЛИЦИЯТА - не(през цялото време беше!) се приравняваше КЪМ ПЪРВА КАТЕГОРИЯ ТРУД!
цитирай
34. vmir - Бот Венцо казва истината, стига да се приложи малка формалност, цитирам само за илюстрация:
12.02.2022 19:12
get написа:

vencivaleri1951 написа:

Посочи един украински автор преди 17 година , който да е публикувал на украински- Шевченко дсри/казвам дори, защото е националист/ е писал на руски и малко на френски-на украински художествена творба няма. Преведен е на украински за първи път след образуването на УССР



- ЧРЕЗ ПРОМИВАНЕ добре са ти дресирали МОСКОВСКИТЕ ИМПЕРИАЛИСТИ мозъчето - проруски БУРЖОАЗНЫй КОМПРАДОРЕ !
- Твърдящ неистини за НАЦИОНАЛНИЯТ ЕЗИК на Тарас Шевченко! Пишещ основно на УКРАИНСКИ ... и от това явяващ се ПЪРВИЯ МОДЕРЕН, УКРАИНСКО ПИШЕЩ АВТОР !


Примерът илюстрира как заявеното от бот Венцо трябва да се трансформира в неговата противоположност, за да се разкодира истината в изявленията му.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6180478
Постинги: 2786
Коментари: 26724
Гласове: 9714
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930